Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Păcăliciul federal

Nu-i o alarmă falsă, e un real pericol, iminent, ca FRF să ajungă în sapă de lemn, amenințată cu falimentul, în cazul în care ea va pierde printr-o decizie definitivă procesul cu Adrian Mititelu privind desființarea abuzivă a Universității Craiova.

Permalink to Păcăliciul federal
miercuri, 24 mai 2017, 4:13

Dezafilierea s-a produs în timpul șefiei lui Mircea Sandu, acesta fiind principalul vinovat de luarea unei măsuri exagerate și, după cum a dovedit până acum instanța, plasată în afara regulamentelor legale.

Apropo, cei care mă acuză de nostalgii după Mircea Sandu, cum că l-aș regreta, trebuie să știe că, printre probele împotriva Nașului existente în rechizitoriu, se găsesc mai multe articole iscălite de subsemnatul în GSP. Eu nu le-am văzut, mi-a vorbit despre ele chiar Mititelu. Nu văd de ce-ar fi mințit.

Intuind că primejdia e cât casa și că va fi obligat să reducă din cheltuielile federale, președintele Răzvan Burleanu a reacționat în consecință: „E foarte dificil pentru că nu poți tăia de la echipa națională. E dificil pentru că în toată această perioadă (n.a din martie 2014, de la preluarea mandatului) noi ne-am chinuit să strângem cureaua și să facem economii”. Îmi cer scuze pentru limbaj, dar trebuie să fii un mincinos fără pereche, un adevărat campion al ipocriziei, ca să declari așa ceva din moment ce, de la instalarea la Casa Fotbalului, Burleanu a dublat bugetul salarial al angajaților și a înjumătățit sumele destinate investițiilor! Ultimele s-au redus de la 3 milioane de euro în 2014 la 1,5 în 2017! Așa a ajuns FRF, nu strângând cureaua, ci consumând nebunește, la un deficit bugetar de 5,3 milioane de euro.

Nu mă număr printre cei care îi duc dorul lui Mircea Sandu. Pentru ce-a greșit sau și-a însușit n-are decât să plătească. Nici nu pot să nu remarc însă cum păcăliciul din fruntea Federației încearcă să inducă în eroare publicul larg. Cine a strâns cureaua, el, care și-a tras 90.000 de euro primă din calificarea la CE 2016, cam cât câștigă un inginer ori un doctor în România în decurs de 10 ani?! El, care încasează 500 de euro diurnă peste hotare, când predecesorul său primea doar 250?! Haideți să fim serioși, prea ne ia de fraieri individul, prea ne crede proști!

De acord, înaintea alegerilor din 2018, e necesar să-și facă o campanie electorală intensă, dar să și-o facă pe banii lui, nu pe ai FRF! Să spună Burleanu, și-a plătit din propriul buzunar recenta vizită în județul Botoșani, când „înaltul oficial” i-a premiat în comuna Văculești pe câștigătorii Cupei AJF rezervate juniorilor din mediul rural, ori a mers acolo în interes de serviciu, pe spezele Federației, chiar în ziua disputării „finalelor” din play-off-ul Ligii 1?! Dincolo de răspuns, notez că, sesizând ce se petrece, ziarul local Monitorul nu s-a sfiit să titreze în ediția din 15 mai că „Burleanu și-a făcut campanie la Botoșani”.

Iată că nu numai noi observăm tertipurile unui președinte îndrăgostit de el însuși. Mai observă și alții.
Încă o chestiune, cea din urmă azi. Ahtiat să-și păstreze jilțul din capul mesei, Burleanu vrea să propună Adunării Generale de sâmbătă o ciudată modificare de statut. Conform ei, la președinția FRF să poată candida doar o persoană „care a îndeplinit un rol activ în cadrul fotbalului asociație (ca jucător sau ca oficial în cadrul FRF/LPF/AJF/AMFB) pentru cel puțin 2 ani în ultimii 5”. Asta depășește, să fiu iertat, orice închipuire, orice limită a bunului simț!

Concret, după ce chiar el a devenit președinte fără să fi avut vreo tangență cu fenomenul în afara faptului că s-a lăsat de arbitraj când, la 19 ani, alții abia se apucă!, parașutatul Burleanu umblă să le pună piedici eventualilor contracandidați. Să le îngusteze acestora drumul încât să se înfrupte tot el și trupeții lui dintr-un nou mandat. Fără supărare, așa tupeu mai rar.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

Finu (2 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:18

Excelent. Oricat dati in papitoiul asta nu dati destul.

viorel (103 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:22

Burleanu, cameleon, politruc, infiltrate, parasutat in fotbalul romanesc isi probeaza din nou incompetenta, amatorismul si oportunismul, incercand sa speculeze valul de simpatie pentru Hagi, in vederea alegerilor din 2018. Dupa ce in urma cu o saptamana, acuzand incompetenta LPF, a declarat ca actualul regulament nu poate justifica oferirea titlului Viitorului, iar consilierul sau cel mai apropia si nr.2 in FRF, Andrei Vochin, a confirmat spusele sefului, mentionand chiar ca singura solutie ar fi un meci de baraj, Burleanu revine, asa cum ne-a obisnuit, cu o pozitie total schimbata, fara ca intre timp sa se fi intamplat ceva care sa justifice o astfel de modificare. Recunoaste ca regulamentul trebuie schimbat si ca LPF a incercat asta, dar afirma, cu o mare doza de inconstienta, ca FRF "aplica unitar regulamentul", adica il aplica prost daca trebuie schimbat. Nu conteaza care a fost intentia, dorinta, celor care au facut regulamentul, ci doar dispozitiile scrise existente in regulamentul aprobat si intrat in vigoare, iar acolo scrie clar: meciurile din campionat, deci toate patru! Avand in vedere cazul Mititelul versus FRF, votul dat de membrii CEx trebuie sa fie bazat exclusiv pe litera regulamentului si nu pe considerente de constiinta, de sentimentalism, de simpatii, sau oportunism (Burleanu si acolitii). O decizie care afecteaza interesele unei parti si genereaza prejudicii nu se poate lua pe interpretari ale regulamentului, pe constructii sau dezvoltari de logica, pe comparatii cu alte situatii din trecut, ci exclusiv in conformitate cu dispozitiile scrise ale regulamentului.

viorel (103 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:23

1. Campionatul este format din doua faze, sezonul regulat si play-off/out. 2. In regulament scrie, negru pe alb, ca in caz de egalitate la sfarsit de play-off, criteriul de departajare este: MECIURILE DIRECTE DIN TIMPUL CAMPIONATULUI, fara a se preciza ca ar fi vorba numai despre faza a doua. 3.Pentru ca se afirma meciurile din CAMPIONAT, care este format din doua faze, este evident, fara dubii, ca se face referire la cele patru meciuri, chiar daca cei care au redactat regulamemntul au gandit altceva. 4. Nu conteaza ce au gandit cei care au elaborat regulamentul si nici cum au interpretat dupa, ci doar ce scrie in regulament, deci toate meciurile din campionat!

DAS (1 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:25

Da,a pacalit multa lume......si o face in continuare.Un *** ,inconjurat de alti escroci si pafarnisti(vochin ne da lectii despre fotbal...cand fostii mari fotbalisti nu se regasesc in aceasta federatie).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

fakinlol (26 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:25

Vochin ce spune de *** pe care le sustine?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Urod (59 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:27

Am mai scris....nu sunt de acord cu inversunarea care o manifestați la orice acțiune a lui Burleanu, cum nu sunt de acord nici cu eventualele excese financiare ale președintelui în exercitiu....nu va acuz de nostalgii pentru Mircea Sandu , va acuz ca a-ți făcut prea puțin spre deloc 25 de ani , cat timp a stat Mircea Sandu....câteva articole ....deci Burleanu își face probabil campanie asa cum ar face oricine în locul lui , doar nu aveți pretenția ca după 25 de ani de dezmăț , Burleanu sa fie Fecioara Maria....

Dan (8 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:36

Tactici securiste, doar se știe din ce structuri a apărut acest băiat, nu ințeleg de ce vă mai mirați...faceți-vă datoria de jurnaliști și dați in el cu toate forțele, protejați fotbalul, atât cât ne-a mai rămas....răul invinge doar atunci când cei buni sunt lași și tac.

marian (160 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:42

Ati inceput rau articolul, dle. Ioanitoaia. Cum, adica, printre probele impotriva lui MS existente in rechizitoriu (in dosarul cauzei, cred ca at fi fost mai corect sa spuneti) se numara si niste articole semnate de dvs. in GSp ?!! De cand sunt opiniile de presa PROBE intr-un dosar penal, domnule ? Daca asa merge acest dosar, e de bine ... Si nu uitati sa va pregatiti de plata unor importante despagubiri, ca daca MS nu pierde (definitiv) acest proces o sa va cam doara.

Bernard (1 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:42

D-le Ioanitoaia, nu te gandesti ca il superi pe Stucan scriind impotriva celui care ii plateste salariul lui frac-su?

un roman (20 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:45

Nea Ovidiu , sa fim seriosi , poate ai scris si cateva articole anti-Sandu , dar mult mai multe pro !!!!

Dysco (4 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:47

Mosulica, e timpul sa te pensionezi, bati campii de cava timp incoace. E vina lu` Burleanu ca Sandu a pagubit Craiova din pix, si acum tot fotbalul romanesc va trebui sa plateasca 200 milioane de euro...Esti senil tataie, depasit de tot ce se intampla in ultimii 3,4 ani. Pana si prietenii tai, Mitica si Sandu "au fost retrasi". Tu pe cand?

Adrian (2 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:47

Felicitari, domnule Ioanitoaia, pentru luarea de pozitie. Chiar ma bucur sa vad ca o persoana cu expunere mai mare la public spune astfel de lucruri. Burleanu este un neavenit, exact cum spuneti, parasutat in fotbal, fara sa fi avut vreo tangenta cu fenomenul si acum, cu o nesimtire fantastica (nu tupeu, pentru ca acest termen are si conotatii pozitive) si ne minte ca pe niste prosti. E cel mai prost conducator pe care si-l putea dori fotbalul romanesc. Mircea Sandu a furat si el de a spart, dar macar a avut fler. Si totusi Romania a fost acceptat pe lista tarilor care vor gazdui meciuri la Euro 2020. Ochelaristul asta sclifosit care vorbeste numai in dodii, in afara deficitului record, cu ce se poate lauda? Ar trebui ca autoritatile sa se autosesizeze in cazul lui Burleanu, este evident abuzul de putere de care face uz acest individ. Dar stai, am uitat, a fost pus in fruntea FRF de servicii, asa ca nu are cine sa se sesizeze.

Ovidiu (1 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:51

Jos Burleanu! Ilie Dumitrescu ar fi cel mai potrivit!

John (564 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:54

@un roman. Ia da tu un exemplu, unul singur. Altfel vorbesti sa te afli in treaba. Poate nu a scris destul de des de Sandu dar nici nu l-a laudat. Ca si cu Gigi nici cu ala nu a vorbit vreo zece ani.

Timm (26 comentarii)  •  24 mai 2017, 16:56

@viorel Esti bolnav? Nu e tema Campionatul castigat de Viitorul aici. Mergi a TASu pe blog.

Argus (26 comentarii)  •  24 mai 2017, 17:02

Pana la urma, se vede ca FRF este "Stat in Stat ", atata vreme cat dupa atatea matrapazlacuri, fapte cu implicatii financiare ce at trebui sa fie faca obiectul celor de la Curtea de Conturi, nu se autosesizeaza. Pai ce? Ministerul Tineretului si Sportului a avut vreo reactie? Cat priveste propunerea de modificare a regulamentului mentionata de Dumneavoastra, chiar ca merita cugetarea "....prea ne crede proști!" -singura "alinare" at fi ca din categoria "prostilor" nu lipsesc autoritatile statului. Asta da "alinare"! Cele bune!

octavian (16 comentarii)  •  24 mai 2017, 17:07

Mai este destul timp pana la alegeri.DVS. ziaristii va rugam sa veniti cu un set de propuneri analizate si pe fata si pe dos cu fosti sportivi de performanta care merita sa fie in fruntea fotbalului romanesc. Ex. Hagi, Popescu,Lupescu, Lucescu sen.Olaroiu. Sa existe o lista de posibili apreciati ca buni si fara bube.

Viggen (2 comentarii)  •  24 mai 2017, 17:13

Burleanu este creatia domniei lui Sandu la FRF. Sa ne gandim o clipa, cand a luat Sandu sefia FRF care era starea si nivelul fotbalului romanesc? Cati bani au intrat in visteria FRF dupa toate calificarile la Cupa Mondiala si Campionatul European? Da, Burleanu este un pacalici, dar a cui este vina ca a ajuns sa fie considerat cel mai mic dintre rele? Sandu ce staff avea cand era mare sef, toti numai mari glorii ale fotbalului, specialisti in marketing, PR, finante, samd? Sau niste "pacalici" care au distrus fotbalul? Iar "presa sportiva" a fost partasa la toata aceasta mizerie! Era elegant cand mergeati in la turnee finale cu delegatia FRF.

Mircea Ordean (11 comentarii)  •  24 mai 2017, 17:15

Fiecare material de acest gen al domnului Ioanițoaia mi-l face (mai) simpatic pe Burleanu.

Florin (66 comentarii)  •  24 mai 2017, 17:30

Ovidiu , cu condițiile impuse de burleanu nu poate candida Ilie Dumitrescu, nici măcar Lupescu care e director la UEFA. Un tupeu nemărginit la intrusul acesta.

almaviva (43 comentarii)  •  24 mai 2017, 18:15

D-le Ioanitoaia, 'pacaliciul' federal Burleanu este infinit preferabil marelui escroc federal Sandu. Apropos, vad ca va aparati afirmand ca nu sunteti un aparator al lui Sandu. Va citesc editorialele de peste 10 ani, si totusi, nu imi amintesc un singur articol in care va refereati la Sandu folosind epitete gen 'pacalici', 'habarnist', 'lacom' samd. Sau nici alte epitete care i s-ar fi potrivit: 'mafiot', 'megacorupt', 'incompetent', 'hot' etc.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  24 mai 2017, 18:39

S-a terminat iar o zi grea de munca. Domnul Burleanu este deja acasa, a avut imediat niste momente extrem de placute cu frumoasa sa sotie, a adormit citeva clipe fericit, chiar acum este chemat la o mincarica usoara, o mamaliguta cu brinzica, …. Stii pisicut, hai sa ne uitam pe urma la un filmulet. -------------------- In acest moment Steaua este inca pe locul 1 pe pagina oficiala a FRF ! Moare rapidistii, *** la gura. Benzar e inebunit sa merga la TAS, de-abia asteapta, repeta deja cu Hagi scena cind o sa vorbeasca el la imperialisti si o sa tremure si o sa cada de emotie si indignare ca mort ! --------------------- Miine Domnul Burleanu va ajunge la biroul somptuos pe la ora 10-11, o sa-i aduca imediat domnul Vochin la birou cafeluta si ultimele stiri, printre care si aceste birfe si susanele, desigur corectate cu rosu si semne de exclamare. Stai calm. Dupa care va analiza cu toata seriozitatea ce mai are pe ordinea de zi. In orice caz se anunta iar o zi frumoasa. Botosani ? Ce oras frumos, ce oameni minunati si primitori si femei frumoase. Pai se compara cu Giurgiu ?

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:20

...da...Burloiu o sa castige un nou mandat din cauza lui nea Ovi ...ii face mereu reclama ...si reclama negativa ...este tot reclama ...

Vio (188 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:23

@Mircea Ordean. Nimanui nu i se poate interzice sa fie prost. E dreptul lui constitutional, dar nici un prost nu poate concura cu genialul doctor Burleanu pentru presedentia federatiei.

Anonim (92 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:23

@ almaviva Sandu, incompetent? Ce hiba avea, ca doar fusese un fotbalist bun, cu prezente in echipa nationala? Ce nu stia, ca era si in organigrama forului fotbalistic european, in care n-a mai fost de acord imberbul si "sclifositul" (cum bine l-a numit un cititor) din fruntea FRF sa figureze! Imi pare rau s-o spun, insa nimic, dar absolut nimic nu pledeaza in favoarea pacaliciului federal! Oricare fotbalist sau arbitru, pana si un fan cu "verb" ar fi stiut si facut mai multe decat burleanu! A.

Liberta (3 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:24

Domnu' redactor al "site-ului nr 1 de sport in Romania", in mai putin de 100 de minute se joaca finala Europa League, iar gsp nu a scris nici macar 3 randuri despre asta. Va scaldati in *** mediocritatii cu mititei de carton, ciobani cu rating, gagici misto, securisti cu stadion, regele chior in tara orbilor, ponturi pt natafleti, etc. Debordeaza de profesionalism gsp.ro. Vrem si noi o pasa pe culoar.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alex (106 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:31

Penibil.

Marius TM (8 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:32

lasati l in pace pe Burleanu ca e ok omul. ce, l ati fi vrut pe Hagi ? "Polonia e o echipa care puternica ". si acum o sa ziceti ca Hagi a facut, Hagi a luat campionatul etc performanta. daca juca intr un campionat adevarat Hagi nu ajungea in viata vietilor lui cu asa proiect sa castige campionatul. toate echipele sunt o apa si un pamant. va luati toti dupa oamenii astia de la TV care ne zic "Burleanu asa, Burleanu pe dincolo". 1. Burleanu are unii oameni ok in echipa gen Marius Mitran, Belodedici, Vladoiu, chiar si Vochin, Costi Negraru etc. sigur sunt si cei ca Robert Pongracz si ala de nu l a recunoscut pe Muniru la conf de presa, dar una peste alta e ok. cat despre Daum, mie unul imi place de el. Salariul e imens ( 1 mil € pe an)., intr adevar, nejustificat. iar in incheiere maestrul IOANITOAIA ieri la TV in direct in emisiunea lui CRISTACHE pe TVR1. "Daum care vine dupa o pauza de 3 ani si n a antrenat o echipa nationala in viata lui " pai ce antrenor roman care sa fi antrenat vreo echipa nationala era ? Petrescu ? Hagi, care a stat un baraj la nationala. Olaroiu ? Reghe ? 😀 PITI PITI hai 'napoi. 😀

gigi (2 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:45

sandu este anchetat pentru delapidare de fonduri de la FIFA.... si mr ioanitoaia tot de burleanu mananca... rusine

mihaivasile (2 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:46

Dl. Ioanitoaia aveti dreptate si nu spun asta pentru ca vreau sa va dau dreptate, ci pentru (ma repet) aveti dreptate. Eu chiar am crezut ca ei chiar vor face, dar au facut ... pentru ei. Sa nu fiu incorrect inteles. Este normal si firesc sa faci pentru (si) tine, asa suntem genetic construit dar haideti sa o facem pe merit. Personal asta am crezut ca dupa fapta si rasplata, da rasplata doar (90K, diurne - si unii cu diurne de 250euro pe zi erau chiar nemultumiti (aveti idee care este diurnal pentru deplasarile in straine in marile corporatii din Romania? Stiu aveti dar ahideti sa o spunem in asa fel vom avea substanta in ceea ce spunem/ scriem. Daca nu gresesc diurnele mai mari de o anumita suma si atat 250 cat si 500 euro sunt impozabile pentru diferenta? Deci cine plateste FRF-ul din banii incasati). Dl. Ioanitioaia se spune daca s-au incata mai multi banii din activitatile comerciale desfasurate, este correct si normal sa raspundem premiind, dar ce este anormal este sa facem in titlu permanet de lauda din asta pentru ca in final in fond si la urma urmei ai ajuns la o normalitate (sa spunem comerciala avand ca reper perioada Sandu). Nu stiu de ce ne moram de ceea ce se intampla? Aveti numarul lui Chivorchian intrebati-l cu cine a discutat si de ce a cedat voturile in seara alegerilor de acum aproape patru ani? Sau poate cum sau facut concedieri chiar din echipa? Daca nu intrebatti la FRF de ce au procedat ca hotii cand si-au dat primele - ma refer la amanarea pana in ziua dinaintea plecarii? Sincer este foarte simplu de ce fac toate astea pentru ca nu raspund in fata nimanui, pentru ca asta este unul din motivele pentru se feresc la maxim de accesarea de fonduri care ar putea atrage controale ale diverselor institutii? Pentru mine Becali la puscarie pentru stimularea unei echipe sa joace sau mai bine sa-si dea viata este nevinovatie - a dat sa se joace, vinovatie este sa te premiezi cand nu meriti si de ce asta: pentru ca stii ca poti (cine sa-mi impute sau urmeaza ca DIICOT-ul sa se sesizez peste 10 ani?) Mi-ar placea sa vad un articol corect si echilibrat - dpdv informatii, referitor la conducerea FRF. Sa vedem un istoric al conducerii actuale si poate in acest fel am intelege mai multe; sa nu uit rog realizarile prezentului? Dl Ioanitoaia nu vreti va rog sa faceti la FRF o cerere prin care s avedem si noi cate zile/ cat au costat deplasarile pe an ale echipei de conducere si sigur care sunt realizarile? Sa nu fim socati in sens ....Sincer nu ma mira ca tin de scaun - vezi ultima gaselnita a lui Burleanu mentionata si de Dvs in articol, este normal ca doar au venit "doar pentru cateva luni pana rezolva problem fotbalului romanesc" si dupa aceea gata. In final, zambind va declar - nici sus si nici tare: nu sunt, nu am fost, nu fac parte din lumea fotbalului, nu am fsots parte din FRF sau entitate a lor si surprinzator nici ruda cu Becali sau Porumboiu sau Prunea sau Sandu & team, ci doar in simplu observator (sper corect si echilibrat in aprecieri)

Marius TM (8 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:55

ne am luat toti dupa gainarii astia care si exprima opiniile vis a vi de Burleanu, fara sa gandim si noi, sa avem o alta parere. luati discursul lui Burleanu din urma cu aprox 2 ani si o sa vedeti ca omul gandea chiar ok, parerea mea. vis a vi de viitor, investirea in tineri si asa mai departe. inafara de cativa oameni de pe langa el, restul toti sunt ok si profi. legat de rezultate. ce rezultate vrei de la jucatorii care ii ai acum ? Tatarusanu la 3,4 etape face gafe monumentale. Pantilimon nu joaca. Dragos Grigore exilat la Al Faisaly. Chiriches n are nicio treaba. Gardos joaca cu juniorii. Torje prinde un meci la 3,4 jocuri. Maxim, e in dizgratie. si acum o sa ziceti Andone, Alibec. e bun Andone, nu zic. are ambitie, forta, viteza etc etc. dar la tehnica sau astea, il bate mingea. mijlocasi centrali. bagati voi. Pintilii, Hoban. super ! ;) bagati fundasi laterali. o sa ziceti Benzar. asta joaca si el de 1 an, 2 max fundas dreapta si gata ce evolutii, ce, .... au au. cand il bagi pe Latovlevici pe dreapta ca a facut cateva meciuri bune in Turcia, cand iti da chix. si sa zicem ca n au fost inspirati cu Daum. lasa l domle sa si duca treaba la capat. si dupa o sa vina altcineva si vom vedea ce va fi. ne vom lua si de ala daca nu va avea rezultate. fie ca va fi roman sau strain. si inca ceva. daca, sa zicem, ca ar veni Hagi la fed cu echipa lui, si lucrurile nu ar merge, am mai face noi ziaristii tam tam pe seama asta ? nu cred, ca doar el e Hagi. totul e roz cand e Hagi. e "destiny!" 😂

Dr. Dan Patru Tudosie (69 comentarii)  •  24 mai 2017, 19:58

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marius TM (8 comentarii)  •  24 mai 2017, 20:00

si inca ceva voi astia care ziceti de furt si etc. mai bine va uitati cat s a furat in tara de dupa revolutie si pana acum. si in fotbal si in alte domenii. nu chestii de genu diurne si cat si au bagat bani in buzunar de la UEFA pt calif a EURO. stati linistiti ca nu si i au bagat pe toti care au venit de la UEFA. mai bine l am ancheta pe Mitica, "Nasul" si toti bosorogii si business manii de dupa 90 din fotbalul romanesc. aia MAFIE. intelegeri etc etc

gio (50 comentarii)  •  24 mai 2017, 20:07

Asta cu "n-a jucat fotbal nu se pricepe" ar trebui sa dispara. Nu de altceva dar uite cum au putut sa scrie "oamenii de fotbal" un regulament, ma refer la LFP dar si la Comitetul executiv alcatuit majoritar din oameni de fotbal. Pana la urma faptul ca dai cu piciorul in minge nu e un argument sa manageriezi o federatie, nici macar un club. Cred ca trebuie cautati oameni care stiu sa scrie si sa citeasca, mai putin conteaza ce fotbalisti au fost.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  24 mai 2017, 20:32

Despre cit cistiga Burleanu in comparatie cu un doctor sau inginer---stim ca este un nesimtit, dar am vrea sa stim si cit cistigati dvs. in comparatie cu un doctor chirurg la aceasi vechime..... Sau asta nu conteza???? Mircea Sandu si Mitica Dragomir au fost principalii vinovatii. Nici actuali nu sunt ok, insa prin ceea ce fac se dovedesc urmasii demni de Nasul si Dragomir...... La cit de prost merge fotbalul romanesc atit pe plan intern cit si international, FRF ar trebui desfintata macar pt. vreo 3 ani. Iar cluburile trecute si ele 3 ani minim in somaj. Apoi pornit de la zero cu cine poate....La prima tentative de blat sau de insolventa. cluburile retrogradate cel putin 2 ligi inferioare....

Grig (105 comentarii)  •  24 mai 2017, 21:08

Ghini.

ADRIAN P. (8 comentarii)  •  24 mai 2017, 21:33

PERFECT DOMNULE IOANITOAIA.

Vlad (77 comentarii)  •  24 mai 2017, 21:39

Cum adica, sunt articole in rechizitoriu dar nu le sti mastre? Asta e maxima =)))). Si daca a ajuns sa crezi un brutar.... Prea pe fata ura asta la Burleanu! Mult prea pe fata!

Vasai (23 comentarii)  •  24 mai 2017, 23:47

@Vlad. Nu e ura, e dispret.

Vict (26 comentarii)  •  25 mai 2017, 0:43

Serios domnu' Ioanitoaia ? De unde si pina unde "desființarea abuzivă a Universității Craiova" ? Clubul ala dezafiliat se numea Fotbal Club U Craiova. Infiintat in 2002. Abuziv desfiintat ? ICCJ a dat dreptate FRF in 2014 in procesul dezafilierii. Cind veti invata sa faceti presa de calitate si onesta ? "Dezafilierea s-a produs în timpul șefiei lui Mircea Sandu, acesta fiind principalul vinovat de luarea unei măsuri exagerate și, după cum a dovedit până acum instanța, plasată în afara regulamentelor legale.". Instanta nu dovedeste nimic niciodata. Instanta hotareste, pe baza probelor. Iar o instanta, ICCJ, a decis deja in 2014 ca FRF a avut dreptate. In prezentul proces, al DNA, nici macar nu s-a dat o decizie definitiva. Un ziarist onest si cinstit ar spune ca "in prezentul proces DNA si Mititelu acuza FRF de dezafiliere abuziva, dar nu exista deocamdata o decizie definitiva; intr-un alt proces, ICCJ a dat dreptate FRF in 2014 pentru excluderea FCU Craiova.". Asta e diferenta intre noi doi - pe mine ma intereseaza adevarul. Interesul Dvs. e altul.

Urod (59 comentarii)  •  25 mai 2017, 3:09

Am revenit...o data la 2-3 zile scrieți un articol împotriva lui Burleanu ......dacă aveați aceeasi frecventa pe vremea lui Mircea Sandu ar fi trebuit sa scrieți în jur de 2400 !!!! de articole împotriva lui ....sa nu spuneți n-ați fi avut subiecte....ați scris măcar 200-250 articole împotriva lui ?!!!!!.....cum credeți ca acum puteți sa fiți credibil ?!!!!

gigelos (108 comentarii)  •  25 mai 2017, 8:32

Domnule Ioanitoaia , sunteti total penibil . Ok , Burleanu e un tanar ,, pacalici '' , ok , cum ziceti dvs , nu stiu cu ce va ocupati dvs la varsta aceasta , dar vina lui comparativ cu a nashului e de 100 de ori mai mica . Aveati 32 de ani prin 77 , ce faceati atunci ? erati tzutzarul lui Paunescu ? habar nu am . Mircea Sandu cu Becali Ioan , Dinu Cornel , Albanezu' , Gino au distrus fotbalul romanesc . Au avut o livada bogata si au taiat aproape toti pomii , 95 % , a venit prostul asta si ii reprosam ca nu face productie ... mai mare rasul

Anonim (92 comentarii)  •  25 mai 2017, 8:38

Parerile pot diferi cand este vorba despre nuante ale aceleiasi culori, nicidecum cand este vorba despre culori diferite! Numai naivii si indoctrinatii vad ceva bun la burleanu sau sunt dispusi sa mai astepte ipotetice rezultate! Daca Hagi poate fi contestat ca antrenor de "nationala" (in niciun caz ca fotbalist sau investitor), de ce am fi prezumtiosi in privinta lui Petrescu sau a lui Olaroiu? A.

viorel dan (9 comentarii)  •  25 mai 2017, 8:46

Propun ca "antifotbalistii" de la FRH sa suspende pe Manchester si sa acorde Cupa echipei Ajax ! Glumesc bine inteles !!!Dar totusi de cuvantul DEMISIE a auzit !!! Ori fotbalul romanesc trebuie DISTRUS 100% !!!!!!

ofsaid (21 comentarii)  •  25 mai 2017, 9:15

mai marius tot vrei sa-l speli de pacate pe acest pacalici al fotbalului.cu siguranta faci parte din trompetistii lui burleanu,vochin-moldoveanul.consilierul sefului.burlica pune conditii asa cum a pus si base ca sa mai stea cateva mandate la cotroceni.se vede de la o posta scoala piratului marilor si oceanelor.asta este o grea povara in carca fotbalului.iti erte sila cand il vezi cum umbla prin tara dupa voturi inconjurat de apropiatii lui tot atat de nepriceputi in ale fotbalului,ca sa nu zic pr...i

Gigi cam Pion (1 comentarii)  •  25 mai 2017, 9:26

@Viorel Toti pacalicii comenteaza fara sa citeasca regulamentul. In regulament nu scrie nicaieri de meciurile directe din campionat. Doar meciurile directe disputate intre echipele aflata la egalitate

jijij (34 comentarii)  •  25 mai 2017, 10:39

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

sundance kid (205 comentarii)  •  25 mai 2017, 11:15

Mie tipul asta mi se pare un sclifosit . Vrea sa para manierat , "dulceag" dar cind vorbeste parca se chinuie sa scoata o "fraza pe gura " ! Are si ochelari occidentali ! Cit despre Mircea Sandu ?Macar parca se zbatea sa aduca ceva fonduri de la UEFA sa imbunatateasca infrastructura la juniori ! Nu stiu cum ii pacalea dar ii iesea !Pacat ca si-a sapat gropa singur !Nu a mai avut rabdare citeva luni de zile ! Noaptea mintii !

Gelu (30 comentarii)  •  25 mai 2017, 11:29

"care și-a tras 90.000 de euro primă din calificarea la CE 2016, cam cât câștigă un inginer ori un doctor în România în decurs de 10 ani?! " D-le Ioanitoaia, de ce manipulati chiar asa pe fata? E clar ca un inginer sau un doctor castiga mai mult de 9000/an sau 750 euro/luna. Dar s-ar putea sa castige mai putin ca Dvs, ceea ce iar nu ar fi corect, daca continui pe linia dvs de manipulare. Daca vreti sa limpezim apele tulburi ale Dambovitei, de ce nu ne spuneti si noua cat castigati, asa ca la botu' calului? E mereu interesant sa vezi reactia (invizibila) a unei persoane cand o intrebi pe ea ce intreaba ea pe altii cu nesat. Si de aici ajungem usor la bancul cu hotu' care striga hotii...

gicone (1 comentarii)  •  25 mai 2017, 12:01

tataie ca ziarist nu te-ai ridicat nici macar pana la glezna unui cristian topescu esti doar un pacalici ziaristic

Comentează