Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Acarul Keșeru

Dintre tot ce-a spus Daum după acest trist 0-0 cu danezii, a picat ca nuca-n perete ce a zis despre Keșeru: „La Ludogoreț, Claudiu e ajutat foarte mult de brazilienii care-i creează ocazii. Defensivele din Bulgaria nu-s așa pregătite”. În […]

Permalink to Acarul Keșeru
marți, 28 martie 2017, 4:05

Dintre tot ce-a spus Daum după acest trist 0-0 cu danezii, a picat ca nuca-n perete ce a zis despre Keșeru: „La Ludogoreț, Claudiu e ajutat foarte mult de brazilienii care-i creează ocazii. Defensivele din Bulgaria nu-s așa pregătite”. În principiu, are dreptate. Așa stau lucrurile, ceea ce nu elimină mirarea de ce l-a titularizat Herr Daum, de ce a început cu el un meci decisiv și l-a ținut în teren 63 de minute?!

N-am înțeles nici regretele aceluiași tehnician că n-a beneficiat, din pricina accidentării, de Bogdan Stancu. Pasămite, „Motanul” ar fi rezolvat problema eficacității. Greu de crezut însă, din moment ce Stancu n-a mai dat gol în Turcia din 28 august 2016, pe când evolua la Genclerbirligi! Cum, la rându-i, „naționala” lui Daum a ajuns la a patra partidă consecutivă fără gol, cea din urmă realizare datorându-i-se lui Chipciu din 8 octombrie 2016, de la 5-0 cu Armenia. Acum, din Europa, doar San Marino și Malta se pot lăuda cu asemenea performanță!

A trecut de atunci aproape jumătate de an, interval în care, iar o să se supere postacii aflați în serviciul federal!, antrenorul „tricolorilor” a încasat peste 250.000 de euro, 6×45.000! Față de al altor selecționeri, salariul lui Daum nu-i mare. Doar că, să-mi fie cu iertare, neamțul câștigă într-o lună cât la noi un medic primar în circa 3 ani ori un profesor cu gradul didactic I în 4! Totuși, un venit zilnic de 1500 de euro, cât primește Daum de la Burleanu, mi se pare nu doar exagerat, ci de-a dreptul imoral, obscen.

Într-adevăr, Keșeru a irosit două ocazii uriașe, în minutele 18 și 25. Dacă ar fi marcat, meciul putea lua altă turnură. Dar nu cred că trebuie să facem din Claudiu un Acar Păun și să-i punem în cârcă rezultatul. N-ar fi corect să procedăm așa, de vreme ce, dincolo de ratările lui, echipa noastră a dezamăgit în ansamblu. După pauză, cu precădere în ultimele 20 de minute, ea chiar a dispărut, Danemarca dominând categoric și fiind aproape de victorie. Care Danemarca? Un adversar modest, pe care ziarul Ekstra Bladet l-a caracterizat ca „fără stil și fără identitate!”.

Nu pretind că Daum trebuia să-i titularizeze pe Alibec și pe Budescu. Povestea-i veche, când iese rău, formația ideală e cea care n-a jucat! Opinez însă că selecționerul, îndrăznind să riște, a greșit așezarea. A recurs la 3 stoperi, dar i-a și păstrat, parcă i-ar fi bătut în cuie, în ciuda faptului că Hareide a utilizat un singur vârf, pe Cornelius. Din cauza sistemului, pe care trebuia să-l fi testat măcar într-un „amical”, echipa s-a rupt la mijloc și, supusă unui efort maximal, s-a stins. Dintr-una combinativă, de pase repetate, „naționala” a devenit o echipă de mingi aeriene lungi, ba încă în fața unui adversar înalt și robust! „Tricolorii”, care au terminat cu D. Rotariu fundaș stânga, n-au obosit pentru că le-a lipsit condiția fizică. Au clacat deoarece sistemul i-a obligat să alerge, cu precădere pe benzi, mai mult decât în mod obișnuit. Iată motivul pentru care s-au și sufocat în final.

Înfipt la conferința de presă, chiar agresiv, Daum a ripostat că „unii dintre cei care mă critică probabil sunt deranjați că acum există un selecționer independent”. Ca străin, să admitem că Daum e mai obiectiv decât predecesorii, mai puțin influențabil, deși Pițurcă și Iordănescu, orgolioși, nu prea plecau urechea la sfaturi. Iar la apropouri nici atât. Din nou o să se ambaleze haterii, dar statistica o dovedește negru pe alb, vezi Gazeta de luni, că Daum e cel mai slab dintre antrenorii României din aceste decenii. Numai tânărul R. Lucescu a pornit mai prost în preliminariile CE 2012, 5 puncte din 5 meciuri, dar Răzvan a avut bărbăția să demisioneze pe parcursul unei campanii eșuate. Daum e mai slab, dar cel mai bine plătit, vom mai discuta și mâine.

Comentarii (101)Adaugă comentariu

Gogu (15 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:21

Ioanitoaia, cine sunt haterii? Userii care te contrazic?

Gogu (15 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:29

" Din nou o să se ambaleze haterii, dar statistica o dovedește negru pe alb, vezi Gazeta de luni, că Daum e cel mai slab dintre antrenorii României din aceste decenii" Iar eu completez: statistica dovedeste negru pe alb sau alb pe negru, vezi gazetele din ultimele decenii, ca nationala Romaniei este cea mai slaba din toate timpurile! Eu cred ca Ioanitoaia este un mare HATER!

Tudorache (179 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:33

Limpede ca ne-am pacalit cu Daum. Pare un smecheras din Bucale, un farseur. Daca ar acea onoare si-ai inainta demisia.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:34

Echipa a dezamagit pentru ca in prima repriza au depus un efort sustinut ca sa deschida scorul. Danezii fiind aproape inexistenti. Danemarca a aparut pe terenu dupa minutul 60 cand romanii au terminat benzina. Evident ca nu se poate pune toata vina in carca lui Keseru. Pana la urma Keseru are 1 gol in ultimii 3 ani la nationala, cu Insulele Feroe. E vina si lui Daum ca nu stia aceasta statistica, e vina lui lui Alibec care a plecat ca prima solutie dar a reusit in saptamana de pregatire sa-l faca mai interesant pe Keseru prin modul in care s-a antrenat si comportat. Un antrenor cu personalitate il scotea pe Keseru in minutul 5 sau cand a fost ocazia aia...sa-i transmita un mesaj ca daca nu o poate baga in ate din 6m cu latul nu are ce acuta la nationala si chir daca e chemat, sa faca mai bine incat sa refuze. Pana la urma este vina celor de la FRF care in ultimii 2 ani au schimbat 3 antrenori la nationala ai au pus mereu obiectivul pe termenul cel mai scurt posibil. Nu exista o continuitate, un antrenor care sa stea 4-5 ani la nationala, sa ia o generatie de tanara si sa o urmareasca cum evolueaza. Daca maine vine alt antrenor la natioanala iar va incepe sa-i verifice pe toti si sa-i trieze 4-5 meciuri si practic s-au pierdut 2 ani degeaba. Pentru Daum pot gasi circumstante atenuante, pentru Keseru nu..nu este nici primul nici al 2lea nici al 3lea meci cand isi bate joc de ocazii monumentale. Sper din tot sufletul sa nu-l mai vedem vreodata la nationala. keseru a fost intr-o singura zi din viata fotbalist, intr-un meci Steaua-Pandurii, in rest a fost un etern rasuflat. Lui Daum o sa-i cer demisia daca il cheama la nationala si data viitoare. Daca o face atunci e clar ca nu intelege nimic din fotbal. Idem cu jenantul ala de Latovlevici care nu a reusit o centrare tot meciul...pentru ca in primul rand el nu are tehnica de centrare...ce numeste el centrare este de fapt un sut puternic pe jos la fie ce-o fi...sut care 99% se loveseste de primul aparator. Daca dupa meciul din weekend reusim sa spunem la revedere lui Keseru, Latovlevici si chiar Pintilii atunci tot a fost un mic castig. Din pacate la meciul urmator revine Stancu..alta petarda eterna.

Raul (23 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:34

Degeaba ne ascundem dupa degetul stâng de la piciorul mic. Nu mai avem fotbal. Ceea ce a jucat adunatura aia de muncitori necalificati - cum bine i-a caracterizat cineva - numai fotbal nu se numeste ! Când indivizi (ca nu pot sa-i numasc fotbalisti) ca Stanciu, Keseru, Latovlevici nu sunt în stare sa faca o preluare, o centrare, o pasa la coechipier, o lansare la întâlnire, degeaba încerci sa dai vina pe antrenor. Putea sa vina si Mourinho, si Ancelotti, si Zidane, si Guardiola. Nu ei paseaza, nu ei centreaza, nu ei marcheaza ! Mai scutiti-ne, dragi gazetari "patrioti", de articolele voastre care NU VOR sa vada realitatea în fata si ascund mereu-mereu gunoiul sub pres. Sunteti cel putin complicii decaderii fotbalului românesc în ultimii 15-20 de ani.

Tatar (25 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:35

Obsesia d-tale fata de Daum demonstrează o...boala incurabila numita ...CIOBAN ÎȚI! Ca sa revin la fițuica ce o conduci,de fapt gazeta de perete a...saivanului, :întreb, dacă azi juca fc *** în Cupa Romaniei ,nu-i așa ca partida era prefațată dinaintea meciului cu Danemarca?Așa ,ca joaca Timisoara cu Clujul,ce ați zis:ia mai da-i încolo de provinciali amărâți! Aveți ,acolo în atelierul de ...cioplit statui de...cioban,vreo oglinda sa va priviți în ea???

show-ul rosu (16 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:39

Daum nu o sa demisioneze. 1500 de coco sunt bani multi chiar si pentru un antrenor neamt. Pacat ca de fiecare data ratam mondialele si ne trezim mai tarziu pentru a merge la Europene . Nu cred ca vom prinde nici macar locul 3 in grupa. Nu maritam sa ne calificam. Daum este cel mai slab antrenor al Nationalei ...la egalitate cu Razvan Lucescu, si ar trebui demis.

Mircea (97 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:44

" iar o să se supere postacii aflați în serviciul federal..." - daca nu sunt de acord cu dvs sunt in serviciul federal ??? Ce tampenie, de la un jurnalist cu atata experienta :( - statistica nu dovedeste nimic: statistica expune niste cifre, acestea trebuiesc analizate pt a dovedi ceva... - un selectioner bun trebuie platit ca atare...comparatia cu salariul unui medic din romania nu tine... - problema este ca romania nu are antrenori de valoare, cu exceptia lui lucescu sau boloni care insa nu vor sa preia nationala. Intrebarea este de ce ? Simplu: pt ca ei cunosc extrem de bine situatia in care fotbalul romanesc se gaseste, stiu ca nu vor fi lasati sa lucreze - Daum tb lasat sa-si termine proiectul la care a inceput; el nu poate schimba un sistem intreg si putrezit de zeci de ani in jumatate de an ! - mentalitatea este cel mai greu lucru de schimbat la oameni. Asta dureaza. - pt Ioanitoia personal: puneti mana, ca jurnalist cu o experienta de viata, sa analizati jucatorii si jocul si lasati-l pe Daum. Lasati vendetta personala si comportati-va ca un jurnalist profesionist !! Trist ! - cei ce nu sunt de acord cu dvs sunt hateri: trist !

whiteredarad (7 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:45

De obicei nu il aprob pe O.I., des "bate campii", insa azi spune un adevar clar : ca nu a fost schimbat un fundas, depa 60 min, ca 3-4-3 a fost mai mult defensiv, ca Keseru a ratat practic o singura ocazie,la cealalta nu avea de unde sa stie unde vine mingea.In plus N. Stanciu, si ca efort a fost sub Keseru, iar Chipciu a alergat mult si degeaba. Alibec nu a arat nici cit Keseru, iar Ivan, a fost bagat "la misto" , pentru 3 minute finale. Schimbarea des de jucatori si sisteme , si sistemul 3-4-3 nestiut si chiar prost ales pentru niste romani care nu l-au inteles a fost principala cauza ca am jucat slab, nu am avut atac, cornere, actiuni in careu. A fost in mare o rusine de echipa, doar stoperii si benzar avand nota de trecere.

Mircea (97 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:45

" iar o să se supere postacii aflați în serviciul federal..." - daca nu sunt de acord cu dvs sunt in serviciul federal ??? Ce tampenie, de la un jurnalist cu atata experienta :( - statistica nu dovedeste nimic: statistica expune niste cifre, acestea trebuiesc analizate pt a dovedi ceva... - un selectioner bun trebuie platit ca atare...comparatia cu salariul unui medic din romania nu tine... - problema este ca romania nu are antrenori de valoare, cu exceptia lui lucescu sau boloni care insa nu vor sa preia nationala. Intrebarea este de ce ? Simplu: pt ca ei cunosc extrem de bine situatia in care fotbalul romanesc se gaseste, stiu ca nu vor fi lasati sa lucreze - Daum tb lasat sa-si termine proiectul la care a inceput; el nu poate schimba un sistem intreg si putrezit de zeci de ani in jumatate de an ! - mentalitatea este cel mai greu lucru de schimbat la oameni. Asta dureaza. - pt Ioanitoia personal: puneti mana, ca jurnalist cu o experienta de viata, sa analizati jucatorii si jocul si lasati-l pe Daum. Lasati vendetta personala si comportati-va ca un jurnalist profesionist !! Trist !

Misei (20 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:48

@Tatar. Nici o obsesie. Argumentele din text sunt imposibil de contrazis. Obsesia e a voastra si e platita.

Ziar Istul (5 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:49

Din pacate, in presa exista oameni care au vazut fotbal o viata(80-90 de ani, atata are nea Ovidiu) si inca nu pricep fotbalul! Un practicant al tenisului de masa si al popicelor spunea: Antrenorul te aduce in fata portii, de acolo valoarea atacantului decide meciul! Keseru nu are valoare! Dar nu e vina antrenorului ca l-a bagat! Practic, TOTI atacantii Romaniei nu au valoare! Deci, e ca si cand ai avea intre un orb si un chior sa nimereasca tinta de la 100 de metri cu arcul! Din pacate, din cauza unei prese submediocre, nu are nimeni de invatat din criticile lor! Nu antrenorul e devina ca nu are ce antrena! Si sa nu incepem cu fricosul de Lucescu, care nu a venit la nationala, ca nici ala nu facea nimic! Nu mai e in campionatul corupt al Ucrainei, in care blatistele Shaktar si Dynamo cumparau campionate! Nu mai e la Dinamo, unde Flacara, Victoria, Corvinul, etc ii castigau campionatele si venea 17 Nentori si Dinamo Tirana si dadeau cu tine de pamant! Daca a ajuns Vochin sa conduca fotbalul romanesc, e clar! Dar asta e: Fotbalul vorbit e mai bun decat ala jucat! Sa ne vedem lungul nasului, Nationala Romaniei e submediocra si inca e bine! Raul e inainte!

gioni (109 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:49

haii ba ca au fost 2 ocazii din intimplare KESERU sa trezit cu mingea nepregatit dupa lufturile danezilor din actiune noi nu marcam numai din intimplare ei au avut 4 5 ocazii mai mari breeeeeee

Mircea (97 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:49

- pt Ioanitoia personal: puneti mana, ca jurnalist cu o experienta de viata, sa analizati jucatorii si jocul si lasati-l pe Daum. Lasati vendetta personala si comportati-va ca un jurnalist profesionist !! Trist !

Mircea (97 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:52

" iar o să se supere postacii aflați în serviciul federal..." - daca nu sunt de acord cu dvs sunt in serviciul federal ??? Ce tampenie, de la un jurnalist cu atata experienta :( - statistica nu dovedeste nimic: statistica expune niste cifre, acestea trebuiesc analizate pt a dovedi ceva... - un selectioner bun trebuie platit ca atare...comparatia cu salariul unui medic din romania nu tine... - problema este ca romania nu are antrenori de valoare, cu exceptia lui lucescu sau boloni care insa nu vor sa preia nationala. Intrebarea este de ce ? Simplu: pt ca ei cunosc extrem de bine situatia in care fotbalul romanesc se gaseste, stiu ca nu vor fi lasati sa lucreze - Daum tb lasat sa-si termine proiectul la care a inceput; el nu poate schimba un sistem intreg si putrezit de zeci de ani in jumatate de an ! - mentalitatea este cel mai greu lucru de schimbat la oameni. Asta dureaza.

Luci (25 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:53

Lol @ Gogu - correct, hatters sunt cei care-l contrazic. Si spre uimirea maestrului lumea sportului nu e revoltata de rezultatele neamtului. 😂 Nu citești nicăieri ca mingea a fost adusă foarte repede in careul danezilor, dar noi nu putem nici sa centram nici sa înscriem...nea Ioanitoaia, parca asta e treaba antrenorului?! I-a pus foarte bine in teren si dacă atacanții noștri marcau de 2 ori, trebuiau doar sa se apere in ultimele 20 de minute...tactica greșita??? Tactica a fost foarte buna. Am auzit la TVR ca am fost dominați, dar danezii au avut 55% posesie si asta datorita ultimelor 20 de minute când am căzut fizic. E adevărat, nu am acut cornere...dar domnilor cel mai înalt fundaș al nostru are 6.1' si vestergard are 6.6'. Greu sa dai gol cu capul, nu credeți? Nea Ioanitoaia, oricât îți dorești sa-l vezi pe Piți sau Reghe sau sa mai scrieți un pic de Olariu sau poate un articol doua despre Dan Petrescu, cel puțin un an nu cred ca se schimba antrenorul...oricum antrenorii menționați ar fi extraordinari ca selecționeri...😂😂😂 au rezultante mărețe printre dunele arabilor.

doru (3 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:58

Va rog sa votati: https://petitieonline.net/petitie/69185155

ala (8 comentarii)  •  28 martie 2017, 16:59

Degeaba, ar fi trebuit sa joace Alibec + Budescu, se stiu unul pe altul, iși stiu combinatile. Keseru e bun dar nu a fost bun pentru meciul asta.

radu ctin (19 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:01

Uitati-va cum scria dl Ioanitoaia despre egalul Romaniei din Grecia cand ratarea calificarii era stabilita si comparati cu ce scrie acum si din totdeauna de la instalaea lui Daum. Si adta se doreste a se chema obictivitate si profesionalism la dumnealui: https://www.google.ca/search?client=tablet-android-samsung&hl=en-US&oe=utf-8&safe=images&q=romania+grecia+1+-+3+gazeta+sporturilor&source=browser-type&qsubts=1490626702335&action=devloc

Tudor (1 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:02

Cum e posibil ca Daum sa incaseze 1500 euro PE ZI ?? este intr-adevar strigator la cer. Daca puteti sa ne explicati dle Ioanitoaia, de unde vin acesti bani ?

Doru (127 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:05

Daum demisia, urgent, simte-te si ia-ti viteza!

altu (1 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:06

Prin "hateri" se refera la cei care au tupeul sa aibe si alta parere. De ce nu se recunoaste faptul ca nu avem jucatori ? Luand meciul cu Danemarca ca pe un meci oarecare , nepunand la socoteala faptul ca suntem intr-o grupa si ca aveam nevoie de victorie etc. Rezultatul de egalitate este bun daca luam in vedere faptul ca echipa danezilor este peste noi din punct de vedere individual.Orice jucator luat in comparatie cu unu de`al nostru era mai bun. Ca sa fi obtinut victoria duminica seara trebuia sa ne autodepasim statutul , ori cel mai valoros jucator al nostru , Stanciu , nu a oferit o pasa , o sclipire , lucru care nu tine de autodepasire. Ca sa nu mai vorbim de Keseru , caruia poate trebuia sa ii pui in fata apararea Maltei ca sa se poata simti in largul lui si sa o bage in ate. Toti jurnalistii au ceva cu Daum , dar de ce nu vorbim de meciul de la Euro cu Albania , care din punctul meu de vedere cantarea mai mult ca acesta , o victorie aducandu`ne in fazele eliminatorii de turneu final. Ce antrenor aveam atunci? Ce atitudine am avut atunci? Cate ocazii ne-am creat ? Ca sa nu vorbim de o echipa a Albaniei sub cea pe care am intalnit`o duminica seara. Nu vreau sa ii iau apararea lui Daum , doar ca atunci cand se pornesc tunurile pe el jurnalistii nu se mai uita la ce jucatori avem in lot , ca si cand un Iordanescu , Piturca sau alt antrenor ar fi obtinut mai mult ( poate cu putin noroc ) . Sunt de parere ca nici un antrenor de top nu ar fi realizat mai multe pana in momentul de fata.

Cristi (1 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:09

Obscene sunt mai degraba salariile jucatorilor, raportat la orice din societatea romaneasca. Jucatori pe care i-ati ridicat prin pupaturi constante in urmarireea de click-uri si publicitate. Jumatate de echipa de *** ai fotbalului platiti cu mult mai mult decat medicii de la noi. Despre ei nu zici nimic dar se umfla penele nationalismului pentru ca Daum castiga mult. Istoricul lui l-au facut sa merite banii astia. Folosind aceeasi logica, si Luce in Rusia e obscen de mult platit. Valoarea e data nu doar de prezent, ci si de intregul trecut.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

demolarii (67 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:09

Mofturi....

Poli 21 (189 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:12

Marele selectioner ovidiu ( mai degraba ginditorul de la Hamandjia) iar da cu bita in balta, dar este de admirat consecventa cu care se face de *** articol de articol.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

radu ctin (19 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:13

Scuze, la asta ma refeream http://blogsport.gsp.ro/ioanitoaia/2013/11/13/mai-batrini-decit-grecii/comment-page-1/

df (1 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:14

Pe zi ce trece devii si mai "interesant".

Andrei (262 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:19

Foarte bun articol. Omul nu are nimic cu Daum, cu Daum au rezultatele. O echipa pe masura antrenorului de zero lei, zero bani.

Burebista (114 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:24

Orice ar zice unii pe aici, ioanitoaia e obsedat de Daum... si asta de cand s-a coborat ala din avion... obsedat este si de "hateri"... si "postaci federali"... scrie fraze in articol cu un limbaj submediocru ( o sa se ambaleze haterii... de ex) . Trebuie admis ca presa conduce o adevarata Cruciada impotriva lui Daum si Burleanu, fara insa a prezenta solutii, totul culminand intr-un articol in care autorul ne "invata" ce trebuie sa citim ... Contra ii critica clar pe jucatori afirmand ca diar Benzar a inteles tactica iar autorul ne sugera ca da cu Daum de pamant... mi-e jena de astfel de oameni ... ioanitoaua si altii pe aici il compara pe Daum cu Lucescu... pai ce jucatori avea atunci Romania?? Si cati dintre cei prezenti Dumineca pe teren ar fi fost macar rezerve?? De ce nu avem puterea varbateasca sa recunoastem ca avem cea mai slaba Nationala din istorie indiferent de antrenor?? Cand ne-a mai batut Albania in meci oficial?? Si nu Daum era pe banca atunci! Revenind la selectioner , a gresit grav ca i-a folisit pe Chipciu si Stanciu aiurea , ca l-a titularizat pe Keserü , dar daca nu i facea ii sareau toti in cap... avand in vedere sistemul a fost normal ca a introdus oameni dispusi la efort... Budescu si Alibec sunt buni dar nu stiu daca faceau fata 45 de minute... omul a incercat a riscat si nu i-a iesit... ioanitoaia are dreptate intr-un punct... cifrele vorbesc... nu castigi, pa si la revedere.. eu zic ca nu ne califica nimeni niciunde ... nu suntem de CM sub nici o forma... pretentiile sunt absurde in momentul de fata si probabil in urmatorii 30 de ani PUNCT

Tatar (25 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:24

Pentru Misei:sa știi ca nu am primit nici măcar un...pahar de apa pentru opinia postata!Și ca sa Îți răspund la fel de civilizat Cum ai facut-o (rar se întâmplă! ,deci Mulțumesc! ,consider ca la marfa din fotbalul romanesc,măcinat de coruptie și. ..nonvaloare ,nici un antrenor (roman sau străin! ) nu ar fi obținut rezultate mai bune!Asta nu înseamnă ca nu sunt și de acord ca prea ușor s-a ales varianta neamțului!

Mihnea (29 comentarii)  •  28 martie 2017, 17:58

Mi se pare bestial ca iara amintiti de salariul neamtului...FRF e o firma privata deci nu prea inteleg care e logica...e treaba lor cu cit il platesc pe Daum...sa vorbim de felul in care joaca nationala asta e alta discutie..dar nu sa amintim de salariu..cum ar fii sa incepem noi sa discutam decit faceti d-voastra...lucrati la GSP o firma privat deci not our business...

Mihai Coman (34 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:04

Herr Daum, bitte gehen Sie !

Cipinho (28 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:06

nimic mai adevarat ca Daum este unul dintre cei mai slabi antrenori pe care i-a avut Romania. E adevarat ca a adus cativa tineri de perspectiva insa senzatia e ca Daum vrea prea multe si nu-i iese nimic. sistemul, echipa, schimbarile sunt mereu pe dos. comunicarea in timpul meciului zero. ok, avem sanse matematice de a prinde barajul (caci speranta moare ultima la romani) insa trebuie sa batem si in Danemarca si in Muntenegru pentru a spera la locul 2. mai departe scrie in carte, trebuie si niste tactica nu doar hei-rup, si mai ales ne trebuie un antrenor care sa aseze in teren cei mai buni 11 jucatori, astfel incat fiecare sa dea randament maxim. cat despre Keseru, nu e vina lui ca meciul s-a terminat 0-0 insa el ar trebui sa fie ultima optiune in atacul Romaniei indiferent cate goluri inscrie la Ludogoret

lord belial (434 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:09

''Dar nu cred că trebuie să facem din Claudiu un Acar Păun și să-i punem în cârcă rezultatul.'' ba, eu tocmai asta cred. keseru ala nu are ce cauta la lotul nationalei. cand a ratat nicusor taranus stanciu penalty si am terminat egal cu alti desculti, l-ati gasit pe el. in primul rand vina e a jucatorilor, abia apoi a antrenorului. si daca vine hagi la nationala - lucru pe care mi-l doresc - si tot nu face nimic cu neispravitii aia din teren.

durden (338 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:11

Te implor iesi la pensie. Ai inceput sa aberezi, e periculos pt varsta dumneata

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:12

...nationala asta combativa cu pase repetate si cu Alibec in formatie de la inceput ...n a reusit sa i dea gol Albaniei...care nu se compara cu Rusia, Polonia,Danemarca si nici cu Kazahstanul acasa pe sintetic ...esti un analist prost putin mai bun decat Ilie Dumitrescu ...

Misei (20 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:18

@Tatar. Iau in gluma prostiile pe care le debitezi. Cum nu a facut mai bine nici un antrenor roman cind Piturca si Iordanescu au facut mai bine? Era acelasi fotbal corupt si cand aveam rezultate ori nu era? Cand echipa joaca prost cu un adversar slab si antrenorul motaie pe banca desi castiga o avere presa nu poate decat critica. Ioanitoaia vine cu argumente iar voi fara, cu jigniri. Nu mai vorbi pe langa subiect, unde nu are dreptate in ce scrie, concret si cu dovezi?

Luci (39 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:24

Multe dume citesc aici dar cea mai mare e aia ca Dl Ioanitoaia l-ar fi laudat pe Puturca in care a dat cit a putut. Dar Piturca mai avea si rezultate iara Daum nu are delc, e seceta mare. Distanta mare intre ce gindesc ziaristii si chibitii. Primii trebuie sa fie drastici, nu au obligatia sa iubeasca echipa.

haideusicfr (287 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:25

Era de asteptat reactia dumneavoastra domnule Ioanitoaia.Nu-l inghititi pe Daum si cu asta basta. Dar redactia GSP nu are nici o vina in idolatrizarea unuia ca Stanciu? Cel mai cel , dezorientat ,micut ,cu capul in pamant ,nu tu viteza , tehnica sut la poarta , a fost mai slab decat Keseru,.Si trebuia sa fie un lider .Dupa cat l-ati tamaiat si laudat. Keseru macar a fugit ,s-a luptat cam ca pestele pe uscat ,se vede ca nu are clasa ,dar celalalt e un habarnist total. Alibec alta *afacere* marca GSP.Imobil ,supraponderal ,parca il vad si pe Budescu .***Nu avem echipa ,poate cateva naturalizari cum vrusese Daum.Pai se compara Latovlevici cu impetuosul Camora ? Sensibilul Lato critica gazonul.Ca e ca iarba de la el din curte. Sta la casa....are bani si asta. Si masini bengoase. Vai de capul nostru . Curat ,murdar ,Daum e de vina.Va e ciuda ca are bani mai multi ca dumneavoastra ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Brandremist (29 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:31

Daum nu cunoaște jucătorii și experimentează. Bicfalvi+Săpunaru mijlocași defensivi în meciul cu Muntenegru?? Chipciu atacant, iar Rotariu mijlocaș stânga?? Și cand vede că nu-i merg improvizațiile, se sperie și mai tare și nu mai riscă nimic pe principiul că merge și un egal. Omul e depășit. Dar tot Lucescu Jr rămâne cel mai slab de până acum.

Albu (88 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:36

@durden. Ca de obicei nu ai nimic de spus, deci, plimba ursul. Sunt satul de pitpalacii care se cred lebede.

Burebista (114 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:40

Dovezile lui ioanitoaia sunt de curtea scolii... mai citeste idata comentariile si o sa vezi ca si cei care sunt de alta parere ca si o.i. argumenteaza... si unii inca foarte bine... deci lasa-i si pe altii cu parerile lor si *** si afirmatii pt care nu ai nici o dovada... la fel te pot intreba si eu cat iti plateste ioanitoaia de sari sa il aperi mai abitir decat daca ar fi tac-tu... tu ai parerea ta si o respect... deci respecta si tu pe altii

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dan (100 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:40

OMG, nene eu cred ca esti de-a dreptul plictisitor de impartial. Nu stiu, nu pricepi sau e rea intentie. In primul rand Daum nu l-a facut Acar, cred ca cuvintele i-ti apartin. La introdus pe Keseru in primul 11 pentru ca parea un atacant in forma, era normal sa inceapa considerand ca Andone nu a fost disponibil, sau vroiai sa inceapa cu Ivan. Alibeg are fotbal in cap, dar nu este de nivel international, cred ca toata lumea e clara cu asta. Totusi cum ai facut echipa de atatea ori poate aveai o alta solutie de inceput? Era bine de stiut cam ce gandesti. Keseru a mai avut ratari de genul celei din fata portii. Deci e cam recidivist la ratari monumentale in 3m. Eu zic ca daca nu avea ratarile era schimbat la pauza, dar asa Mr D l-a lasat, sa arate ca nu il considera Acar cum l-ai numit tu pe Keseru. N-am auzit in articol de idea foarte buna de a juca cu trei fundasi iar Sapunaru , fiind pe buna dreptate cel mai bun Roman de pe teren. Asta pentru ca ti-ai facut deja parerea despre el din conflictual Sapunaru – Piturca. Burleanu are meritul ca s-a gandit si a avut curajul, sa faca o schimbare, sa aduca un antrenor strain. De fapt singurul nume sonor de la Nationala. Ma gindesc acum la fraza lui Brucan dupa “revolutie”, “Romanilor o sa le trebuiasca cel putin 20 de ani sa invete democratia” sau cam asa ceva. Ce ii este de reprosat lui Daum? Cam nimic in afara faptului ca nu castiga. De ce nu castiga? Pentru ca nu are cu cine; se vede de la o posta. Sistem cu trei fundasi ales perfect. Vedeti unde a dus ratarea lui Nicusor din primul meci? Marca 11m alta era istoria meciurilor, zic eu. Cred ca acum toata lumea este intr-un consens ca meciul cu Danemarca nu a fost decisiv. In afara de Polonia care daca nu il avea pe Leva, era si ea in aceasi oala cu ceilalti, nimeni exceptind ultima nu poate spune ca este afara sau calificata. Ori decisiv inseamna hotarator, a fost acest meci hotarator? Nu. Deci a avut Daum dreptate? Da. Sper sa jucam mai bine afara ca se pare nu ne prea priesc jocurile de acasa. Hai Romania! PS: Nu inteleg de ce te doare cati bani ia Daum? Indiferent cine era antrenor rezultatele erau la fel, asta e nivelul, doar ca nu incercam sa schimbam nimic!

Mirel (153 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:44

Ovidiu_3003 iar nu si-a luat medicamentele la timp. Ioanitoaia nu se pricepe, fostul mare jucator Ilie Dumitrescu la fel, Mutu si Marica cer aiurea demisia lui Daum, toti sunt impostori, el insa e mare specialist. Vere, ar trebui sa nu mai neglijezi tratamentul ca ti se agraveaza boala.

dan (3 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:44

eu nu inteleg cum de sunteti platit sa scrieti. asa prost ati scris dintodeauna? colegii nu va zic nimic?

Costin (46 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:48

Cateva cauze ale starii de fapt din fotbal: - selectia jucatorilor se face pe pile si relatii (intrebati parintii ai caror copii sunt plimbati pe la diverse scoli de fotbal- numai cei care sponsorizeaza fac saltul, indiferent de valoare): - mostenim un sistem in care fotbalistii trebuie sa dea cota parte din venituri in momentul selectionarii, transferarii,titularizarii etc.); - antrenorii romani adusi la nationala pastreazaa armele razbunarii impotriva cluburilor cu care parese s-au duelat in competitia interna, de aici selectia oarba- in meciul cu Danemarca de exemplu, au fost selectionati atent doar cei de la FCSB care, chiar cu sprijinul fictiv al unei parti a presei sportive, au reusit sa se transfere pe bani frumosi ca urmare a reclamei exagerate si nu a realizarilor de fotbalisti; - echipa nationala este doar cu numele, nu exista coeziune de grup, nu exista acel dram de gandire care sa-i sugereze bietului spectator ca se incearca ceva, nu doar vorbe; - fotbalul de la noi a devenit prea stiintific, prea multe scoli si putina munca, prea multe diplome si putine goluri, prea multe reclame si deloc realizari pe teren, cand acest sport a aparut se vrea respect pentru spiritul de invingator, dimpotriva, acum , jucatorii nu se respecta, spectatorii de asemenea, se predau la televizor pentru suporteri lectii despre fotbal, iar pentru fotbalisti lectii de morala(ca au gresit cu bautura, ca au intarziat la antrenamente, ca nu sunt in relatii bune cu patronii sau impresarii etc.); - fotbalul intern este ingradit de prestatia arbitrilor ( este inexplicabil cum acelasi arbitru cu insigna FIFA delegat la o partida in afara tarii arbitreaza acel meci aproape natural, si revenind in spatiul mioritic face harcea parcea meciurile, in acest context bietul jucator de fotbal nu mai stie in cine sa aiba incredere, in regulament, in antrenor, in arbitru);

Cosmo (237 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:49

Nea Ovi, pai matale ești haterul. Ai un cui împotriva lui burleanu și te iei de el și de daum in fiecare săptămână. În rest ... Daum a comis-o grav in meciul asta, nu am cum sa-l apar.

Liviu (24 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:49

M-ati dezamagit domnule Ioanitoaia! Cu toate ca recunosc si Daum m-a dezamagit! Si, da, eu cred ca ati avut dreptate in legatura cu multe treburi in legatura cu Daum. Dar comparatia salariului cu cele ale profesorilor sau doctorilor e clar de rea credinta... Adica, nu va suparati, dar Lucescu isi merita banii? Lucescu face intr-o zi cat fac eu ca doctor nu in ani, ci in vreo....10 cred, nu? Sau mai mult? Si ce sa facem? Normal ca in principiu umanistic nu e normal, dar eu sunt pana la urma un "trabajador" iar ei "artista"...si asta spune tot. De ce se televizeaza meciuri cu Messi sau CR, ci nu operatii pe creier sau pe cord deschis in direct? Pt. ca daca s-ar televiza si acestea din urma, ar castiga si chirurgii de elita cat castiga Messi.... dar nu e asa... e vorba si de marketing aici. De ce oare cel mai bun basketbalist al lumii castiga mereu in ultimii 20 de ani de cca 20 de ori mai mult decat cel mai mare handbalist al lumii? Aveti idee? E mai basketul mai greu ca sport decat handbalul? Oare?! Acum vreo 15 ani pe la "Proces" erati croit sa intrebati mereu invitatii cat castiga...imi amintesc cum acum vreo 20 de ani, Puiu Iordanescu v-a intrebat cat va da Domnul Rusu pe emisiune...ati raspuns "200.000"...lei vechi desigur la nivelul anilor 95-97...acum daca va intreb, imi dati un raspuns?

Mircea (97 comentarii)  •  28 martie 2017, 18:55

funny: Ioainitoaia ne face hateri ca nu suntem de acord cu el dar cum naiba sa-l numim pe el care de fiecare data loveste in Daum ? Nu cumva este exemplul clasic de hater, atunci cand obsesiv lovesti intr-o persoana ?

Freddy RE (41 comentarii)  •  28 martie 2017, 19:05

"Daum e mai slab, dar cel mai bine plătit." - asta e cam tot ce e de spus. Oricine cat de cat cu coloana vertebrala isi prezenta ieri demisia, si nu "arogantele". Sa speram insa ca acest meci a fost o buna ocazie pentru FRF de a mari salariul lui Daum Jr. , atata timp cat Sr. e inca in stand-by...

Comentează