Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Găina cu ouă de aur

Steaua l-a dat pe Toșca la Betis Sevilla pentru un milion de euro, sumă oarecum mică pentru un internațional de 24 de ani, fie el și apărător

Permalink to Găina cu ouă de aur
luni, 23 ianuarie 2017, 9:32

Bani puțini, dar știți cum se spune, buni pe frigul ăsta, într-un moment în care fotbaliștii noștri nu prea mai au preț pe piața externă! Transferul lui Stanciu la Anderlecht contra 9,8 milioane contrazice afirmația de mai sus, însă el reprezintă excepția menită să confirme regula. Zăpezile de altădată, când aveam 10-15 „tricolori” cotați în Occident, s-au topit.

Renunțarea la Toșca, jucător care a cucerit 4 trofee în tricoul roș-albastru, inclusiv campionatul în 2015, a surprins. Părerea mea e că măcar din două motive. Pentru că o propunere net superioară pentru același fundaș, 2,2 milioane de la Pescara într-un final, a fost ignorată vara trecută.

Apoi, în ideea că, înaintea unor posibile achiziții, echipa antrenată de Reghecampf se confruntă cu mari dificultăți privind defensiva centrală. Toșca a lăsat un gol greu de acoperit. Becali vorbește despre aducerea lui Celeban de la Wroclaw și a lui Bălașa, împrumutat de Roma la Trapani, dar în ambele cazuri mai e drum lung până la finalizarea negocierilor. Plus că Bălașa ar trebui fixat în centru de pe bandă, transformat.

După ce Mitrea a semnat la AEL Limassol și Toșca la Betis, Steaua a rămas într-un singur fundaș central, în Tamaș, 33 de ani. Ar mai candida Moke, Pintilii, Momcilovici, Tudorie și, la o adică, L. Filip, numai că niciunul dintre aceștia nu oferă garanții serioase. Franco-congolezul Moke se simte mai bine ca „închizător”, unde mai poate gafa. Mutarea lui Pintilii ar afecta randamentul liniei de mijloc.

Testat în Antalya, Momcilovici are nevoie, firește, de o perioadă de adaptare în zona centrală. L. Filip vine după o absență de 8 luni, iar Tudorie, născut în 1996, își tot caută locul într-un compartiment ori în altul și nu-l găsește. Evoluțiile lui dezamăgitoare în apărare și în atac demonstrează că tinerețea nu-i o calitate, ci o vârstă. Reghe dispune de câteva variante, mai degrabă însă fanteziste. Baza lui e Tamaș și atât.

În context, cedarea lui Toșca poate fi interpretată ca o imprudență. Ca o mișcare riscantă, chiar greșită. De aici concluzia că însăși Steaua, cea mai galonată formație din Liga 1, e mai interesată să câștige bani, nu să-și întărească lotul. Becali se gândește mai mult să-și umple contul din bancă decât să realizeze o performanță. Tocmai de aceea a vândut sau împrumutat din vară până acum 6 fotbaliști și a primit pe ei o sumă record de peste 16 milioane de euro! Deși în același interval a cumpărat 15 jucători, a scos din buzunar numai 6 milioane, o afacere pe cinste, nu? Să nu se mai plângă Gigi că Steaua îl sărăcește, în realitate ea e găina care face ouă de aur.

Tot ar fi ceva, o șansă de progres, dacă acest caz ar fi izolat. Din păcate, nu e. De pildă, uitând de lupta la titlu, Craiova l-a vândut deunăzi pe Vătăjelu și se aude că-l va da și pe Andrei Ivan, 20 de ani pe 4 ianuarie, dacă se va înțelege cu Eindhoven la 4 milioane de euro. Reiese că în fotbalul românesc banii comandă. Fiecare jucător are un preț și toți, indiferent de talent, de vârstă, de perspective etc, sunt de vânzare în orice clipă!

Comentarii (42)Adaugă comentariu

vardasihan (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 10:27

interesant,dar,ca de obicei scrieti,,la doua capete". steaua a vandut si a investit in jucatori.asta e tot ce conteaza. steaua nu a incasat doar banii din transferuri,a si cumparat jucatori din,,piata romaneasca".La preturi bune pentru echipele care au vandut jucatori stelei.Vezi exemplul astrei,viitorului.Astea sunt preturile intre echipele din Romania.Steaua nu o sa platesca niciodata echipelor romanesti,preturile cu care ea vinde afara. Nu a fugit nimeni de la steaua cu banii acasa.Legal,nici nu se poate.Vezi ce a patit investitorul de la cfr cluj,cand a incercat sa se bucure de banii din champions league. Cat despre,,olteanul"dumneavoastra,ivan,ma indoiesc de sinceritatea dumneavoastra. 4 milioane euro?PSV? rotariu de la dinamo e cu doua clase peste ivan

Dragos (250 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 11:34

Observatii corrcte. Becali a scos mult mai mult decat a bagat.

Lup (10 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 11:46

Valoarea lui Toșca e sub 1 milion, iar raportarea la presupusa ofertă de 2,2 milioane, aruncată pe piață, e raportarea la soliditatea fumului.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 12:05

Propun Gratiere, Amnistie, dar si desfiintarea Justitiei, a M I, ... Cu banii economisti ... ---------------------------------------------- Gaina era in pragul falimentului, atit inainte de 1999 dar sigur in 2003 ! Ca sa faca oua trebuia s-o … un armasar nu un membru al uniunii compozitorilor. Acolo Horia Moculescu oare nu platea cotizatie ? Cum sa functioneze Societatea daca nimeni nu investeste ? A vindut jucatori si *** cu 10 clase Otelea si a primit NUP pentru doua milione disparute ! *** stelist al statului Otelea a „inventat“ sistemul rudimentar de furat perfectionat apoi de un om de cultura dinamovist. Legi europene au obligat atunci in 1999 Statul, administratorul MApN si clubul ministerial CSA – in faliment si azi dupa orice lege chiar si cea mioritica a Statului roman – sa „transforme“ Steaua ca sa nu moara si sa poata juca in Europa. Steaua a fost salvata prima oara ! Dar au fost stabiliti doar PRADATORII, nu si FINANTATORII. Chiar Hagi recunostea ca valora mult mai mult decit citeva milioane dar peste jumate dintre membrii fondatori nu erau in stare sa plateasca nici macar doua mii cotizatie anuala. Cum sa dea gaina oua daca nimeni nu baga nimic in ea si oale ce le mai face sint furate ? A socotit cineva citi jucatori a vindut Steaua dupa 1989 pina in 1999 si apoi pina in 2003 ? ------------------------------------------------ Domnule Ioanitoaia, ar fi binevenit sa recunoasteti macar ca in 2003 Steaua a fost salvata pentru a doua oara ! N-a fost poate cea mai buna varianta, nu este nici astazi cea ce am dori cu totii, dar rau n-a fost caci Steaua a jucat constat in Europa si a dat majoritatea jucatorilor la Nationala. Romania a fost in prima urna valorica la tragerea la sorti pentru CM din 2018 si datorita victoriilor cu 2-0 in care au fost pe teren 14 stelisti cumparati, platiti bine si apoi e drept vinduti, de nimeni altul decit G. Becali. Iar azi Steaua este echipa cea mai sanatoasa, echipa care investeste cel mai mult, chiar in conditiile in care romanii par sa revina in anii 50 ! Ce sa-i facem lui Otelea daca el a cheltuit milioanele si nu-l poate vinde el si pe Tosca, dar lui Horia Moculescu ca nu poate el vota transferul lui Tosca ? Hai ca devenim penibili. ------------------------------------------------------ Sanatoase sint si economiile in care banii guverneaza. Atentie, nu orice bani, nu hotii. 1.- Nu orice bani. CSA primeste 90% din banii pentru salarii de la Stat. Traieste cu 10% din ce zice ca produce, de fapt din inchirieri ale bunului mae si al tau. Cine poate trai cu 10% din nevoi ? Nici prin canale nu se poate trai fara auroloac. Unde sint dopati sportivii pentru ca stelistii Boroi, Oprea, Dusa si Motoc sa aiba 2-3 de premiat ? Ce bani poate aduce Talpan ? Impleteste si vinde familia lui macar plasele cu care merge la cumparaturi ? Lui Talpan ii platim noi salariul ca sa cumpre de mincare si sa devina agresiv pina si cu superiorii lui !? 2.- Nu hotii. Eu propun Gratiere, Amnistie dar si desfiintarea Justitiei, MI, MApN si a Serviciilor. Pastram doar militienii pentru circulatie, le luam armele dar nu fluierul. Vor fi „eliberati“ din functii zeci de mii de oameni, pina si avocatii vor trebui sa construiasca ceva ori sa merga la cules ! CE fac ei decit sa dea din gura ? Hotii eliberati stiu sa faca banul, iar cu banii economisti vor fi platiti in sfirsit ca in WEST medicii, asistentii, spalatorii de WC-uri, profesorii si militienii – pardon, azi le zice politisti. Cine vrea sa se judece sa merga direct in WEST, oricum te judeci degeaba in Romania. Asta pina cind scoala din WEST – unde vor merge tinerii nostri sa studieze – vor produce si pentru Romania bugetari studiati si incoruptibili asa ca sa nu mai fie nevoie de alte gratieri si amnistii in urmatorii 20 de ani, pentru ca Romania sa functioneze democratic. Pina atunci poate piere in mod natural si cel care a furat Steaua si cei care voteaza baroni ca sa-i lege cu lanturi de glie si de pat, cei care interpretaza orice vor cum vor, confunda mineriadele din 1990 cu o demonastratie pasnica.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (1607 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 12:10

Comparati lucruri diferite...Daca a compara o eventuala plecare a lui Tosca care ce sa vezi nu a plecat cum spuneti dumneavoastra(!) deocamdata... cu plecarea din campionat a lui Lazar pe colosala suma de 200000 de euro....atunci se cheama ca Steaua a facut o super afacere!Daca am compara posibila plecare a lui Tosca cu plecarea lui Stanciu tot ar da bine daca am pune linga ele plecarea lui Hagi pe 4 mil dolari!Apoi iarasi aveti probleme ...Daca ati compara sumele jucatorilor la venirea la Steaua cu sumele la plecare a jucatorilor plus salariile si primele primite la Steaua iarasi am avea date diferite...Pai Chipciu la o socoteala strict contabila probabil ca ar da chiar cu minus!Varela sigur ar fi o afacere pirzatoare deoarece a fost cumparat pe un mil. plus TVA de la Vaslui si pe el s-a incasat doar un mil.!Steaua ar cistiga la Stanciu si Hanrumon...De fapt e fumos sa faci comparatie acum la intrarile si iesirile de bani incasate pe jucatori dar sa uiti ca in spate au fost multi ani in care doar s-a investit in jucatori...Si...cine este interesat de subiectul Becali si Steaua stie ca Becali a riscat pentru Steaua mai mult decit putea...Sunt publice declaratii conform carora Becali a fost nevoit sa se imprumute de la fratii Camatari...Piturca tine sa ne spuna ca el a intermediat dintr-o sursa nedeclarata imprumutul in bani pentru Becali...Becali insusi spune ca intr-un anumit moment pentru Steaua a fost nevoit sa vinda foarte ieftin un teren ...Poate nu este o crima ca acum un patron are profit daca nu am plins cind patronul era cu spatele la zid...?

Lucian (39 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 12:40

@Andrei F. Ideea ca Becali a riscat ceva pentru Steaua e falsa. Asta si-a urmarit propriul interes si a recunoscut ca pentru el echipa e afacere, nu pasiune.

Bogdan (395 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 12:49

Nu cred ca vreun club a vrut sa dea peste 2 milioane de euro pe Tosca. Cred ca oierul a bagat mare cum obisnuieste. Tisca nu face nici 1 milion, sa zica merci daca da cineva ceva pe el.

militari (120 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 12:52

Nea Ovi, iar mori de grija Stelei si a lui Becali...Zii bre ca esti in echipa cu Laca si cu Piturca si nu ne mai plimba cu vorba...

Andrei F (1607 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 13:01

@Lucian (21 comentarii) • 23 ianuarie 2017, 12:40 Desigur ca Becali a afirmat ce spui tu...Dar uite a dat bani pe Alibec ,pe Tanase...ai certitudinea ca Becali o sa iasa pe plus?Apoi te rog, care este patronul care tine o echipa din pasiune?Si crezi ca este usor sa te imprumuti de la fratii Camatari,sa fi la mina lui Piturca...?Prin definitie un patron -in toata lumea -urmareste sa obtina profit...dar faptul ca esti patron nu garanteaza nimanui ca va si obtine profit...Stii ce usor este sa devii patron?!...Incearca si apoi mai vorbim!Este asa de bine sa fi patron in fotbalul romanesc incit Rapid a dat faliment pentru ca nimeni nu s-a gasit sa riste 2 mil.euro...La fel este situatia la Petrolul,U Cluj...Eu il cred pe Becali cind spune ca atitea echipe din campionat ar fi vrut un ivestitor ca el...De fapt el asa cum este,spun unii nepriceput in fotbal si afaceri,penal,latifundiar,cioban...este patronul care impreuna cu Hagi investesc nefiind ajutati de nimeni...Negoita are probleme desi nu plateste decit utilitatile pentru ce a primit de la MI. ...la Craiova patronul este sprijinit de primarie,la Botosani la fel...CFR-ul recunosc -nu mai stiu ce patron au...Deci hai sa ridem de Becali desi nu avem un alt patron de dat ca exemplu...

gigi (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 13:32

bai oameni buni, sunteti greu de tot cu ...capul!!!!!!!! diferenta 10 milioane o.k. da salarii, prime, cantonamente, chirii cine pana mea le plateste???????????????? voi si cu ... "nea ovi"

Alex (106 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 13:42

Chiar asa? CSA Steaua? Si continuati sa numiti FCSB-ul lui Becali Steaua? Chiar nu iti este rusine? Hotie pe fata iar tu o sprijini. Am ajuns o tara de hoti si infractori.

Andrei F (1607 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 13:44

@Lucian "Vineri si sambata (14 si 15 octombrie - n.r.), Fiscul a instituit sechestru asigurator pe bunurile lui George Becali, pentru a recupera datoriile fostului club de fotbal Steaua catre stat. Respectam astfel ultimatumul pe care l-am dat cluburilor de fotbal, in urma cu doua saptamani, pentru plata datoriilor", a declarat presedintele ANAF, Sebastian Bodu...........................era vorba de 7 mil. de euro....O fi riscat?

Viktor (278 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 14:36

Alex, cu tine suntem o tara de prosti rai, lipsiti de judecata dar foarte plini de ei. Niste primitivi.

corneliu (116 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 14:37

Ce ati uitat sa spuneti ca pe langa milion Steaua mai are si un procent dintr-o viitoare vanzare!

Razvan (331 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 15:29

Asa e cand scoateti fumigene pe banda rulanta, nici nu mai stii care era minciuna si care adevar! Daca avea Becali oferta de 2mil pe Tosca, il ducea in spate la cumparator. Tosca e printre cei mai slabi fundasi (indiferent ca joaca in centru sau pe stanga)pe care i-a avut Steaua in ultimii 30 de ani. Imi aminteste de Tibi Csik (nu stie nimic) si Bogdan Bucur, care macar faceau 1 meci bun la 4-5 catastrofale....asta face 1 meci mediocru la 7 catastrofale! Cat despre plecarea jucatorilor de la Steaua..."trebue sa mananca si gura" familiei Prodan-Reghecampf, ca au tras saracii la campionatele castigate de Steaua (umbland la jucatorii advresarelor)!

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 15:39

Pai am intrat in al 28-lea an de capitalism . Exista o piata internationala .Romania la modul general este doar o piata foarte mica de desfacere pentru produsele occidentale .Atit si nimic mai mult . Totul se desfasoara virtual in ziua de azi . Ne-am vindut sufletul INTERNETULUI ! Vreau sa intru in groapa cu laptop-ul in brate

Adrian (98 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 16:26

@corneliu. Asta vrea Steaua dar e de vazut daca va fi de acord si Betis. Deocamdata se negociaza.

Ghencea (129 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 16:29

Nimic nou. Se stie ca Becali e un jepcar care cauta sa *** cat mai tare *** numita Steaua ori FCSB ori Sporting ori Dumnezeu stie cum se va numi echipa asta. Tin cu ea de 30 de ani dar incepe sa mi se ia.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Iorga (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 16:53

Domnule Ioanitoaia ar trebui să vă hotărâți de care parte sunteți. ..ori nu mai puteți găsi un subiect interesant,ori va legați de FCSB doar așa pentru ca" vinde". Sunt foarte curios sa văd cum vor merge vânzările ziarelor de sport după îngroparea, voită cu așa mare ardoare de către unii, singurei echipe ce a ținut steagul sus în Europa.

Iorga (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 16:57

Găină prețioasă pentru toată presa....inclusiv POSTACII suparati

Petre (11 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 17:25

Uneori am impresia că unii nu gândesc absolut deloc. Cineva spunea că becali a scos mai mult decât a băgat. Pai ești nebun? Nu e normal să fie așa? Dacă scotea mai puțin era în faliment! Dar nu luați în considerare și salariile, deplasările, cantonamentele etc.? Pai numai astea se ridică la multe milioane de euro pe an! Pe la Steaua salariul e minim 120.000 pe an la titulari, fără contribuția la stat. Dar sunt și cu 250.000! Plus bani la semnătura când se semnează un alt contract. Abia aștept să văd ce va face csa-ul când va trebui să bage bani grei pentru deplasări, salarii, transferuri, cantonamente.

Pascu (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 17:29

@Iorga. Se vede clar ca Ioanitoaia e cu actuala Steaua, nu cu CSA. A scris-o acum citeva zile cu subiect si predicat, dar asteapta verdictul justitiei si de aceea e mai retinut.

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 17:46

@ iorga : Da inca mai reverbeaza calificarea obtinuta la penaltiuri in fatza lui Ajax acum 5 ani !! Tot occidentalul pasionat de fotbal si-a notat . Restul jUVENTUS, CITY , REALUL un pic mai in fatza dar nu cu mult .Hei rup !

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 17:53

...articol prost ca deobicei la maestrul Ioanitoaia ...dar finalul este de Gaga ...nu intelege nimic din fotbalul oltean ... Vatajelu nu facea faza de aparare bine ...ma mir ca l a vrut cineva ...ofensiv e bunicel insa ne a mancat meciul cu viitura ...iar Andrei Ivan nu o sa plece in pauza de iarna ...atat iti spun ...nu mai apleca urechea la zvonuri ...crede ma pe mine ...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 18:03

...omul se ia de CSU ...uitand de viitura care si a vandut petarda la Liege sa le garanteze alora ratarea play off ului ...

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 18:19

Domnule Ioanitoaia, cu toata stima va anunt ca felul in care „moderati“ e mai rau decit daca GSP ar cenzura tot ce vor baietii care in loc de a studia ceva au tot dus cafele sefilor. Iar sefii de azi si dupa cum pare si cei de miine sint tot cei de ieri. Stiu ca aveti „administratori“ - ghilimelele nu sint puse ca sa creda lumea ca ar fi vorba despre un program care cenzureaza cuvinte, au demonstrat deja prietenii ca „administratorii“ vostri au doua picioare – dar acest fapt nu va scuza. Altii sint mai tineri, o mai pot intoarce, cum au intors-o de mai multe ori crucisatorul jurnalismului romanesc ctp, crucisatorul protv - saracu adisor care acum e drept ca a ajuns sa trebuiasca sa-si scrie singur mizeriile, precum si baba aia culta si nefondata care era deja baba atunci cind scria despre invatatoare si profesoare fasciste drogate care voiau sa-i dea in cap cu ranga lui Iliescu ca sa poata ele tipari in liniste dolari si opereli lui Hitler. Daca se ***- *** si azi stelistii de la CSA, de ce nu ar fi adevarat ? Da, poate, poate cistigau invatatoarele prea mult, poate nu aveau ce face, poate a impartit Soros droguri si SERVICIILI care au dat foc la autobuze nu stiau. Probabil. Dar ca invatatoare, amarite de profesoare, minori si pensionari sa vrea sa-i dea in cap cu ranga lui Iliescu EXACT in ziua in care au venit minerii sa faca LINISTE si ordine – anume EXACT si declarat ca sa planteze panselute in capul celor pe care ii prind pe strazi - scuze domnule O I, pe asa ceva nu ar paria nici Suncudica. ------------------------------------------------ Domnule Ioanitoaia, va bateti joc de o cariera impresionanta raminind printre „administratori“. Pina acum v-au acuzat postacii burleni si vochineni doar de faptul ca ati intervievat toti mafiotii. Dar Steaua detine inca un record la UEFA iar acum nici doi ani Nationala de fotbal era in prima urna valorica. De acum incolo insa, poate fi extrem de grav. Va faceti partas la o posibila distrugere totala a Romaniei. Cu stima, dar decit sa faceti acest joc murdar, mai bine va retrageti.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cita (2118 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 18:24

Brandul Steaua e gaina de care vorbiti, VA FI tot Mai grey pentru ei fara, ca l-au pierdut la tribunal. Ghinion de nesansa

Dtru (268 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 19:39

@17 Nentori. Gresesti grav. Moderarea o face un serviciu specializat sub contract cu GSP. Si daca mai vrei o informatie verificata, dl Ioanitoaia e plecat din tara, deci, nu prea iti putea cenzura tie magnificile contributii.

Manu (167 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 19:47

Pt Ovidiu 3003. Voi oltenii aveti un talent unic de a iesi la drumul mare. Ioanitoaia scrie de 4 decenii despre Craiova dar nu intelege nimic. Pentru ca nu e nimic de inteles. Greseste cind va baga in seama. Ar trebui sa va treaca sub tacere ca asta e tot ce merita unul ca Vatajelu pe care l-a propus la Nationala. Iar ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mihai (133 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 20:42

Lasa nea Ovi,ca oricum se desfiinteaza!

mihai (133 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 20:53

@Manu; Du-te omule de aici,ca poate ai treaba,si noi te retinem !Lasa tu oltenii,ca nu meriti sa pronunti cuvantul asta !E parerea lui Ovidiu,dar asta nu inseamana ca toti oltenii (cel putin eu) sunt de acord cu ce scrie el!

Olteanu (478 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 21:37

Numai in zevzec ca ovidiu3003 se poate lega de Ov Ioanitoaia care tine cu Craiova de cind se stie. Simpatia lui nu e un secret pentru nimeni din fotbal si nici el nu a ascuns-o.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 ianuarie 2017, 23:22

I auzi ce spune nea Olteanu ca s zevzec ...ca ma iau de nea Ovi care tine cu Universitatea Craiova doar la nivel declarativ ...o fi tinut candva ...acum insa cica i neutru ...si chiar nu intelege ce se intampla la CSU nu merge etyapa de etapa ca mine pe stadion ...Marius e mai bun decat Bogdan ...dar asta nu o stiu multi ...ce sa stie asta din Bucale de CSU ?

Gigi (8 comentarii)  •  24 ianuarie 2017, 4:03

Ovidiu-3003,sau3033(de *** să mă iei si pe mine si pe ioanitoaia,dar mai bine ii *** *** lu ioanitoaia).mai ***,mai idiotule cine *** mea ești tu ma să te iei la fiecare articol de omul ăsta mă?eu vă citesc pe toți care scrieți pe aici,dar tu ești de departe cel mai ***

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  24 ianuarie 2017, 10:25

@Dtru ----------------- despre un „serviciu“ vorbeam si eu, cu doua picioare. Nu avem nevoie. Am si eu doua piciore si ceva, asa ca le-am spus: poftiti, incercati sa intrati pe blogul astuia - care tot zice ca „democratia trebuie sa ti-o aperi permanent“, ca „democratia nu-i un sport pentru spectatori“ – sa vedem daca reusiti. E documentat. -------------------------------------------- PS E chiar asa de „magnifica“ contributia mea de la ora 12: 05, dupa @Lup si inaintea lui @Andrei F ? „Contributia“ ta nu o vad asa ca trebuie sa te intreb: Ai ceva de obiectat, ai dosar la DNA ori rude inchise ? Avere de confiscat ? Esti dinamovist si nu stii ca urmeaza si rindul vostru ? Sint citeodata crestin. Recunosc. Poate vreau sa dea niste Lucesti fabrica cumparata din cadourile unor Coposi inapoi. Ori, vezi tu undeva cum ma intrebam eu asa in mod crestin daca niste Adrian Nastase pot demonstra ca anumite HG sint sint Hotariri Guvernamentale si nu luate de Secretarul General al PCR ? Stii tu ca „probema“ trebuie trecuta pe o ordine de zi cu doua saptamini inainte, tema discutata trebuie trecuta in protocolul sedintei si mentionat cine a fost prezent si cine a votat pentru si impotriva ? Ori, stii tu ce-o fi spus @Gigi la ora 4:05 de a primit trei stelute de la "doua picioare" si 25 centi ? Iar daca domnul Ovidiu Ioanitoaia nu poate intra pe blogul sau din „strainatate“, si nici nu poate modera, atunci asta cum pare ? De ce mai scrie el daca altii decid ? Crezi ca-l absolva de raspundere ? Eu ii scriu domnului Ioanitoaia in care am incredere nu unor "servicii". Trebuie sa fiu mai clar ?

Olteanu (478 comentarii)  •  24 ianuarie 2017, 10:30

@Ovidiu3003. Nu te condamn prea tare. Nu esti singurul care confunzi ca un ziarist trebuie sa se comporte ca un chibit. Iar ca mergi la stadion te priveste pe tine si numai pe tine si nu te face mai competent.

biancorossi (60 comentarii)  •  24 ianuarie 2017, 12:54

ce sens o avea articolul asta... e o marfa, in capitalism totul e marfa, inclusiv sentimentele. nu e nimic nou sub soare. daca ar putea, capitalistii l-ar vinde si pe ala, ca tot e o marfa, insa cam intangibila. asadar, daca soarele e o marfa, de ce sa nu fie bicisnicul jucator de fotbal ? uite ca e, uite ca se vinde, fara remuscari, dimpotriva, cu extaz la pusculita, ceea ce reprezinta esenta capitalismului. acest artiol ne vorbeste despre ceva notoriu : in capitalism totul se vinde. inclusiv domnul ioanitoaia, ca publicist.)

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  24 ianuarie 2017, 17:52

...da...bine ...da mi voi sa ma consider mai competent decat O.I. pe problemele lui CSU ...noi ne am intarit prin plecarea lui Bogdan ...nu i nevoie sa ma credeti voi ...o sa vedem in play off ...

Adrian (52 comentarii)  •  25 ianuarie 2017, 7:57

In Romania nu exista investitori in fotbal. Exista persoane care au intrat in posesia unor echipe, pe care le-au jumulit la sange. Faceti diferenta intre ce a bagat, 6 mil si ce a scos, 16 mil. Dar banii din drepturi TV, sponsorizari, bilete (doar la un meci au fost 1,6 mil euro)? La fel in cazul Rapid, Dinamo (Negoita a investit 0 lei, si vinde tot ce poate), Otelul (când Adamescu a preluat echipa avea in cont 16 mil euro, pe care i-a transferat in contul altei societati), Urziceni (cu banii echipei "patronul" a construit un cartier rezidential la marginea Bucurestilor), Universitatea lui Mititelu, care desfasura activitatea pe o societate si incasa pe alta? Cred ca singurii care au investit sunt Penescu si Sechelariu. Unul mort, altul in puscarie. La ritmul in care se vand jucatorii mai rasariti care inca mai exista, si tinand cont ca practic, in afara de Hagi nimeni nu investeste in fotbal, ca nu avem echipe de juniori-tineret, este de asteptat ca in termen de 2-3 ani fotbalul profesionist romanesc sa nu mai existe. Abia atunci vom vedea cum gasca de la FRF isi va mai acorda prime atat de mari - Burleanu 100.000 euro. Pentru ce?

Alex (106 comentarii)  •  28 ianuarie 2017, 7:13

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

John (564 comentarii)  •  28 ianuarie 2017, 21:50

Bai ovidiu 3003, du-te de te cauta. Minusul nu da niciodata plus, nu te crede mai bronzat decat esti!

Alex (106 comentarii)  •  30 ianuarie 2017, 9:31

Iti plang de mila, nu am crezut ca te-ai aservit atat de mult. Inceteza sa mai spui Steaua echipei infractorului Becali. Nici macar nu mai publici ce scriu, ti-e rusine? Ar trebui. Romania e o tara intrata pe mainile hotilor. Pe vremea Flacarii lui Paunescu aveai coloana vertebrala si condei. Trezeste-te Ovidiu.

Comentează