Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Judecată strâmbă

Ei judecă greşit deoarece desfiinţarea actualei Steaua ar echivala cu o lovitură dată sub centură Ligii 1, dacă nu chiar cu una mortală.

Permalink to Judecată strâmbă
miercuri, 28 decembrie 2016, 3:42

Unii privesc cu detaşare, iar alţii chiar cu satisfacţie, varianta conform căreia, confirmând o recentă hotărâre a Apelului, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie va decide în termeni definitivi că echipa lui Gigi Becali nu mai poate păstra numele Steaua. La fel s-ar întâmpla şi cu societatea din spatele ei, înregistrată la Registrul Comerţului ca SC Fotbal Club Steaua Bucureşti SA. Inutil să vă spun cine ar jubila.

Dinamoviştii şi craiovenii, „inamicii” istorici ai roş-albaştrilor, dar şi rapidiştii. Rămaşi fără formaţia de suflet, ultimii ar dori, fireşte, să moară şi capra vecinului. Doar suntem români, nu?

Cei ce gândesc aşa se înşală însă amarnic. Ei judecă greşit deoarece desfiinţarea actualei Steaua ar echivala cu o lovitură dată sub centură Ligii 1, dacă nu chiar cu una mortală. Ar suferi întreg fotbalul tricolor, care ar putea intra în colaps. Mă grăbesc să scriu aşa ori fac din ţânţar armăsar şi dramatizez? Plecând de la articolul semnat de Andrei Crăiţoiu şi Remus Răureanu în Gazeta de ieri, vă propun s-o luăm metodic.

Odată cu dispariţia Stelei, campionatul ar pierde principalul ei „bancher”. Becali e singurul patron din L1, ori investitor, ziceţi-i cum vreţi, care în ultimii ani a mai băgat bani în transferurile interne, şi nu puţini! În timp ce alte cluburi s-au orientat către jucători liberi de contract, Steaua a vărsat numai din vara lui 2010 încoace peste 15 milioane de euro în conturile adversarelor. De pildă, 3,7 milioane au ajuns la Pandurii, 3,2 la Astra, 2,7 la Viitorul, 1,15 la Gaz Metan etc., sume care i-au permis Ligii 1 să respire mai uşor.

Nu pretind că Becali a scos bani numai din buzunarul propriu. Graţie performanţei internaţionale şi a interesului suporterilor, grosul l-a produs echipa însăşi. Pe lângă atâtea cusururi, lui Becali îi trebuie recunoscută calitatea de a fi refolosit în circuit o parte importantă din încasări. S-a ajutat pe el, dar i-a ajutat şi pe alţii: 8 cluburi din eşalonul de elită au câştigat serios de pe urma jucătorilor luaţi de Steaua.

Cum nu sunt fan Steaua, iar Becali nici atât, nu-mi propun să trag spuza pe turta lor. Implicit, să influenţez ÎCCJ sub o formă sau alta. N-am asemenea intenţii şi nici asemenea veleităţi. Dar asta nu mă împiedică să semnalez că eventuala ieşire din scenă a Stelei ar afecta toate grupările din L1, nu exclusiv pe cele de la care Becali a cumpărat. Lesne de explicat de ce. Întrucât desfiinţarea formaţiei antrenate acum de Reghecampf, de departe cea mai urmărită pe micile ecrane, simpatizată de 49 la sută dintre iubitorii fotbalului nostru (sondaj CSCI), ar provoca scăderea substanţială a ofertei pentru drepturile TV din 2019. Când CSA Steaua, echipa MApN, ar putea evolua, dacă nu s-ar încurca pe parcurs, undeva în divizia secundă. Nu-s duşmanul acesteia, dimpotrivă, îi port o veche şi statornică stimă lui Lăcătuş, dar nici n-aş jura că situaţia îl avantajează.

Părerea mea e că Liga 1 ar risca imens în cazul în care va fi silită să dea vrabia din mână pentru cioara de pe gard. Fără Steaua n-ar fi bine. Ar fi chiar rău.

Comentarii (157)Adaugă comentariu

haudinamo (14 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 17:29

Ce logica aberanta etalati, bre... pentru ca dictatorul a aruncat bani saracilor, hai sa-l absolvim de vina. pe ce lume te crezi? Daca Steaua a fost preluata fraudulos, daca marca a fost folosita fraudulos, cei vinovati trebuie sa raspunda indiferent cate milioane se pierd. Sunt milioane murdare. Dupa logica matale alde Dan Voiculescu, Adrian Nastase si altii ca ei ar trebui lasati nepedepsiti pentru ca sunt mai egali decat restul plebei, si fara ei le mor angajatii si partenerii de afaceri de foame... cred ca si pe Escobar ai fi reusit sa-l spoiesti cumva cu var. Noroc ca esti intr-o minoritate microscopica retrograda si ca nu ai influenta asupra justitiei nici cat musculita la arat.

cotizo (10 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 17:36

Unii dintre voi ,printre care catalynn nu inteleg.Majoritatea echipelor din liga 1 se finanteaza datorita banilor primiti de la televiziuni.Daca Steaua sau Fcsb ,cum va place voua sa spuneti dispare o sa dispara si suma destul de mare primita de liga de la televiziuni.Si cum abereaza catalynn de 5 zile,ca lumea va migra in masa catre csa-steaua.Pai pana ajunge csa-ul in liga intai poate sa mai dureze 4-5 ani.Si in 4-5 ani nu stiu daca o sa mai avem liga 1 ca nici o televiziune nu o sa mai dea 20 de mil de euro pe an ca sa vedem meciuri intre Voluntari si Chiajna.La asta se refera Ovidiu Ioanitoaia.

Dumitru Razvan (1 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 17:37

Domnule Ioanitoaia,sunt intru totul de acord cu Gabriel!!! Cred ca,batranetea isi spune cuvantul!Matale,Mitran,Chipciu,ce-aveti,mai nene???? De acord,Becali,e om,cu bune si rele! A salvat sute de vieti,dar,speta cu Steaua Bucuresti,nu este despre omenie!!!!! Unde-i lege,nu-i tocmeala!!!! Pot fi, generali nesimtiti, dar Steaua Bucuresti,nu este a lui Becali.Inginerii cu alde Paunescu,Piturca,poate si Nastase,atunci,demult,in vremuri tulburi,toti au fost gratulati cu cate ceva,chiar si presa,si c-am asta a fost...Rusinos,dar adevarat!!!! Iar,acum,cand adevarul iese la iveala,vai Doamne,ce nedreptate i se face fotbalului romanesc,oricum slab si corupt,actualmente!!!!

relu (2 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 17:41

esti copil si nu intelegi armata in2004 armata in 2016 armata in 2040 tot armata pe aceste nu poti sai pacalesti care general ia bani de la sotia 2000E sa plateasca la clul steaua?

MarianG (1 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 17:42

Va dau o informatie bomba steaua de acum va ramane steaua cu palmares cu tot procesul cu prejudiciul de 37 de milioane va fi pierdut de csa steaua deoarece steaua de acum a fost intotdeauna Steaua toate astease vor intampla deoarece procesul va fi judecat de niste judecatori de la iccj care nu sunt corupti si nu au boala pe jiji asa ca dusmanilor luativa gandul de la disparitie

apoca (34 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 17:48

si dan voiculescu si ad nastase si ghita si managerii de spitale dadeau de mancare la altii dar asta inseamna ca nu trebuie sa plateasca pentru ce fac?!?! In ce tara s-a mai pomenit asa ceva?!??

Robert (3 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 17:52

Nu înţeleg un singur lucru. FCSB nu mai e Steaua în ochii suporterilor de ani de zile. Chiar şi atunci când "pe hârtie" era Steaua, suporterii stelişti nu se mai identificau cu echipa lui Becali din cauza comportamentului persoanelor toxice care s-au adunat la club (MM, Prodan, Reghe, Becali, Mache). De asemenea, nu înţeleg cum de FCSB are rating TV pe când stadionul e gol al fiecare meci. Asta înseamnă că oamenii care se uită acum la FCSB se vor uita şi la meciurile echipei viitoare a lui Becali (Voluntari sau Astra Giurgiu). În final, sper că LPF şi FRF nu vor da vina pe ÎCCJ sau pe CSA dacă FCSB va dipărea. Nu e vina ÎCCJ-ului sau CSA-ului pentru că Becali a jignit fanii stelişti ani la rând(MM a şi lovit un fan) şi pentru că a făcut "afaceri" cu generali din armată.

barbarosa (8 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 17:54

nu cred ca fotbalul romanesc ar muri daca echipa lui becali ar disparea. nicio grija, se vor ridica alte cluburi care isi vor vinde mult mai bine, pe bani mult mai multi, proprii jucatorii in strainatate decat prin intermediul lui becali. vezi brasovul in cazul lui chipciu s.am.d..

Timm (67 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 18:15

@MarianG Doar ne-ai demonstrat ca esti un fan gigist si nu cunosti legea. Bomba ta e de ras.:):):)

Titu Sandronicus (110 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 18:17

" Judecata stramba" ??? Pai, e simplu! Daca aveti DOVEZI ca, atat Inalta Curte de Casatie si Justitie cat si Curtea de Apel Bucuresti s-au inselat cand au pronuntat hotararile , PREZENTATI-LE in instanta la urmatorul termen ! Cat despre aberatia cu "capra vecinului".. La ultimul meci al clonei cu Dinamo a fost prezenta in tribune asa-zisa "noua galerie stelista" formata din vreo 40 de insi.. Pare ca si vecinul e interesat de moartea caprei..

Andrei F (1607 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 18:19

Eu imi doresc ca Becali singur sa lase Steaua...Vad ca sunt oameni care spun ca asa alte echipe ar prinde aripi...Ma cam mir...Rapid care nu o fi Steaua dar era o echipa cu multi suporteri a dat faliment pentru imensa suma de 3 mil. euro,adica o suma mai putin decit Becali a luat pe Chipciu...Vad ca altii chiuie de bucurie daca nu ar mai fi Steaua deoarece asa arbitrii ar fi mai corecti...Curioasa abordare cind tocmai a fost al 3 meci Dinamo-Steaua cand de fiecare data o singura echipa a avut de suferit din cauza arbitrajului...Desigur nimeni din presa nu spune nimic si chiar si atunci cind a scris ca si autorul acestui blog care a spus unic in lume ca arbitrul Petrescu a arbitrat bine desi nu a dat penalty la o calcare clara in careu a lui De Amorim...Cred ca tot unic in lume o echipa a fost invinsa desi a marcat 3 goluri ,toate anulate!As vrea ca Becali sa renunte singur pentru ca degeaba se zbate ...Cum poti sa spui ca legea vorbeste de 37 mil .pentru Armata cind aceasta suma nu este decit suma unui evaluari ,deci nu a unei instante!Asa si Becali pune clauza la un jucator de 20 mil....Sumele astea nu inseamna nimic daca nu exista o instanta care sa le hotareasca.Daca suma ar avea radacini corecte Clubul Armatei de doi ani ar fi produs macar un leu!Apoi...suntem iarasi unici in lume...Numai la noi se spune ca un hot(Becali)a furat un lucru (Steaua) de la Clubul Armatei si hotul este atit de istet incit semneaza cu Armata inchirieri pentru lucrul furat..Si armata nu-si da seama ca prin semnatura sa legitimeaza si Steaua lui Becali dar cum sa nu vada furtul?!Cum nu-si recunoaste bunul care dupa 12 ani il da furat?

Specialista din Buzau (84 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 18:21

Pt Gabriel Doar o intrebare, poate poti raspunde sincer. In 2003, Steaua lui Becali a preluat echipa armatei: locul in Divizia A, locul in Uefa, lotul de jucatori. Nu s-a opus nimeni, citeste bine: N I M E N I. Mai mult, armata a inchiriat complexul Sportiv Ghencea. Ce diferenta este intre Steaua 2003-2014 ? Iti spun eu: niciuna, doar ca tALPAN si alti generali nu au mai primit pomana care devenise traditionala si au inventat procese... dupa foarte multi ani; iar (IN)JUSTITIA a ajutat aceasta hotie pe fata. Ar mai fi de spus ca emblema pe care a obtinut-o in instanta armata, a fost luata de Becali din ...arhiva. In 2002 echipa armatei avea o cu totul alta emblema, ca sa nu mai spun ca stadionul steaua a fost construit din soldele militarilor (de la militari in termen la ofiteri).

zorro5 (6 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 18:33

Te amuza ce spun si chiar giandesc unii ; pai are cineva incredere in justitia romaneasca dupa atatea si atatea greseli, dupa atatea erori judiciare?,..si astea facute din razbunare,..nu ca cineva ar fi fost vinovat !!! ;pentru aceste erori judiciare Romania plateste milioane de EURO celor care au facut plangere la CEDO;... pai de unde sa aibe Becali datorii de 37 mil de Euro cind la un moment dat a salvat echipa !!! ,...de ce nu a salvat-o in acel moment Armata cu generalii ei de paie??? ; am mai spus Becali ar trebui sa mearga la CEDO si UEFA,..si daca Armata pierde,..sa vedem cu ce o sa plateasca,..o sa vinda toata tehnica militara din dotare???,...ca Ostirea noastra eroica de azi,..nu mai produce nici un EURO,..doar cheltuie de la BUGET !!! ; inainte de 1989,..Armata noastra pe linga ca era mai bine dotata ca tehnica si numeric, a participat la obiective de prima importanta in economia tarii : reconstruirea tarii dupa cutremurul din 1977, canalul Dunare -Marea Neagra, agricultura, nenumaratele inundatii,...etc ; hai sa incepem sa divagam ca fraierii si sa spunem ca Armata de dinainte de 1989 nu e cea de dupa 1989,..sa-i luam vechii Armate toate faptele bune facute,..si sa o punem sa plateasca miliarde de Euro noii Armate,..ca sa putem plati niste colonei si generali anonimi, dar aroganti si cu pretentii !!!,..de parca ar fi eroi in razboiul STELELOR !!!

Ion (77 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 18:41

Va dati seama daca exista un Becali care ar fi salvat Rapidul acum si peste 12 ani se trezeste Ministerul Transportului sau Copos sau Moraru sau Corsicanu sau Clubul Aristrocratilor...si cereau si ei 37 milioane?

marian0904 (16 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 18:41

Ma asteptam ca sa ataci insasi decizia stramba a justitiei de carton din scumpa noastra patrie, Romanica. Experimentul "Furati-l pe Becali cu justitia" va continua cu finalul episodului "Numele" si noul episod "Palmaresul", aparitiile Talpanului cel dornic de victorii dinamoviste fiind din ce in ce mai dese. Nu stiu cum vor inghiti UEFA si FIFA acest film, asta in cazul in care Becali le va informa.

costi42 (37 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 18:52

am citit aproape toate comentariile,toti o apa si un pamant.un singur lucru spun valabil pt.toti,ani la rand ati strigat lmpotriva lui COPOS sa plece,a plecat,adisparut RAPIDUL,acuma plangeti dupa el.sfatul meu pt.becali sa renunte.e drept steaua a mers prost dar a umplut stadioanele.raman la acest comentariu ,dandu-i dreptate lui ovidiu,cu toate ca de multe ori am fost lmpotriva lui,fara sa mai vorbim cum a castigat CFR campionate si cat de umilita a fost sarmana dinamo mai ales ln ultimele meciuri cu protejata steaua .!!!

Cetatean (8 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 19:17

Spre disperarea voastra justitia a inceput sa functioneze si in Romania.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 19:23

Aveti dreptate dv, nu Cetatean pe care l-as intreba care lege? Aia care i-a dat dreptate ministerului sauaia care i-a dat lui Becali? Ia raspunde desteptule de Cetatean, e o lege sau sunt doua? Ce va mai place sa faceti pe destepti si voi sunteti seci ca nucile manate.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 19:28

@Titus Sandronicus. Nu ai inteles nimic daca vorbesti despre dovezi. Dl Ioanitoaia prezinta o situatie si expune o parere iar tu iti iei viteza. Pacat de *** ta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Grig (105 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 19:31

Si eu cred ca e rau cu Becali dar cred ca va fi si mai rau fara el. Ca de obicei un articol polemic. Maestrul e campion la turnat gaz pe foc. Arunca piatra si gorobetii umbla sa o gaseasca.

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 19:49

Schimbarea denumirii juridice a unei societati ... nu este echivalent cu desfiintarea echipei. D-voastra lasati sa se inteleaga ... ca ar trebui aplicat tratament preferential pentru FCSB ... ceea ce este total incorect! Sa se aplice legea ... daca ICCJ va decide ca dreptul de a folosi cuvantul 'Steaua' apartine exclusiv unui minister public din Romania ... o sa ne conformam deciziei si o sa schimbam si numele, in momentul in care decizia va deveni irevocabila, rezervandu-ne totusi dreptul sa contestam la CEDO, fapul ca se incalca un drept dundamental de catre o eventuala decizie! Cel mai titrat club din Romania va deveni ... de exemplu FC Eurostar Bucuresti! Si Steaua Bucuresti ... a inceput ca CCA ... ulterior, decenii mai tarziu ... si-a schimbat numele ... nu este capat de tara! Dimpotriva ... consider ca o schimbare de nume ... poate fi un lucru bun ... pentru ca actualul club sa-si apere identiatea? Cu ce ne ajuta pe noi ... ca purtam acelasi nume cu un alt club ... un club departamental ... pe care Statul ... aparent nu are nici un interes sa-l privatizeze sau desfiinteze ... de ce ar trebui sa ne impartim fanii si indentiatea cu alt club ... la care la ora actuala nu ne mai leaga nimic dpdv juridic! Chiar si castigand la ICCJ ... in 10-20 de ani apare alt Talpan ... si o luam de la capat! Dar ... asta as face eu ... ca suporter ... vreau sa vad si care sunt suporterii de nume si de marca ... si care sunt efectiv suporterii actvitatii actuale , combinata cu palmaresul si istoria echipei! ... Nu stiu de ce luati in calcul defiintarea echipei ... si pe ce anume va bazati ca si temei juridic sau legal ... cand faceti aceste supozitii ... ce astfel de ACT ... ne contesta noua ... dreptul de a juca in Liga 1, calitatea de membrul afiliat la FRF, sau Palmaresul Echipei ... 1947-2016 ... care prin efectele transferului de activitate, deci a contiunitatii juridice ... este la noi! De altfel ... noi nu suntem nici un 'bancher' ... si nici un club care da pe din afara de bogat ... sunt celelalte cluburi mult prea sarace ... si investesc mult prea putin in fotbal ... si se folosesc de procedee percum insolventa pentru a scapa de datorii ... deci se auto-saracesc pentru a se incadra in procedura respectiva! Noi avem o politica de chetuieli normala, pentru ceea ce inseamna economia romanesca, poate chiar ceva mai putin decat ar s-ar impune! Nu suntem bancher ... doar ca nu stiti voi ce inseamna ... investitie ... pentru ca Statul si Securitatea ... a revenit in fotbal ... de data asta cu drujba ... taind toti ... si gondind orice investitor si investite privata in fotbal ... pt. ca de ce ai investi ... .daca vezi pe un nebun cu o drujba care taie in stanga si taie in dreapta! Rezultatul ... este saracie si stadiuoane goale, si din ce in ce mai goale! Nici FCSB ... nu mai investe ce ar fi putut sa investeasca ... daca Statul statea in banca lui ... si daca am fi avut efectiv competitie! Deci ... nu! Eu vreau sa se aplice legea ... nu vreau favoruri pentru FC Steaua ... daca ne vom scimba denumirea ... vom fi aceeasi echipa cu aceeasi acivitate, deci palmares, dar cu alt nume! Daca nu vreau tratament preferential pentru FC Steaua ... nu vreau nici pentru celelalte echipe ... si atunci va intreb ... si poate dati d-voastra mai departe ... de ce Statul Roman nu procedeaza la fel fata de toate echipele ... De ce nu exista si un talpan la Ministerul de Interne de exemplu ... care ceara exclusivitatea marcii 'Dinamo' si sa ceara lui Negoita Club sa nu mai foloseasca numele 'Dinamo' care este chiar nume propriu inventat de comunisti! Vi se pare corect ca asset-uri parte din acelasi patrimoniu public ... sa fie tratate diferit ... de Statul Roman? Nu ar trebui sa existe o politica unitara ... de tratament, si de recupereare sau folosire a asset-urilor Statului?

Timm (67 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 19:50

Deocamdata Gigi a fost prins cum a furat de la CSA si a mintit toata Romania. Instantele il amendeaza pentru acest lucru. Doar niste oameni imorali certati cu legea pot sustine un infractor. Normal esta ca Gigi sa fie supus oprobiul public al societati civile. Dar sunt 47 de gigisti care venereaza acest infractor in loc sa fie deranjati ca au fost mintiti si ca a fost incalcata legea. Se poate ca cei 47 de gigisti sa fie persoane certate cu legea,sa aiba condamnari, dosare in curs, si ei defapt sustin un fost/viitor coleg de celula? Daca nu plateste datoriile si introduce FCSB in faliment, normai este sa fie declarat persona nongrata de catre FRF. Avand in vedere declaratiile lui Gigi, cum vrea el sa eludeze legea pentru a platii datoriile, speram ca DNA nu doarme. Gigi a fost condamnat deja de 3 ori cu inchisoare, pentru faptele sale de vitejie. Urmeaza a4-a?

Timm (67 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 19:59

@Mirceacelbatran Este o singura lege. De ce nu studiezi dosarele sa vezi ce probe noi au adus CSA de au castigat? Si la un meci de fotbal esti condus la pauza, daca stii ce ai gresit si schimbi tactica si ceva jucatori,poti castiga meciul.Oricum o sentinta definitiva si irevocabila se aplica si atat. Oricum Gigi stie ce a cumparat, el srtie ca nu a detinut niciodata denumirea Steaua, palmaresul, marca, sigla, stadionul. El stie ca nu are dreptate si pierde tot in instanta.

Dani (78 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 20:08

Don Ioanitoaia, n-aveti impresia ca va injositi cam mult prin aceasta propaganda ***? "Argumentele" prin care incercati sa demonstrati ca acel personaj grobian baga bani in fotbalul romanesc nu stau in picioare...FCSB-ul nu mai are performante in competitiile europene, spectatorii nu mai vin la stadion iar echipele de la care Jiji a cumparat jucatori asteapta in continuare banii promisi pentru transferuri. Liga tace, Duru da licente dupa bunul sau plac, ANAF-ul se face ca ploua. De ce nu se aplica legea in cazul acestui fanfaron? Avem pretentia ca sintem un stat de drept? Atunci hai sa demonstram acest lucru! Unde-i lege nu-i tocmeala! Oricum "mult iubitul si stimatul" dvs. finantator nu mai avea ce cauta in fotbal dupa episodul sacosei cu bani "pentru bomboane" de la Cluj...fara familia Becali in fotbal ar fi mult mai bine decit in prezent, iar formatia Steaua si-ar putea ocupa locul in fotbalul romanesc in locul uzurpatoarei FCSB. Degeaba faceti apologia infractiunii, legea trebuie aplicata oriunde si oricind, inclusiv in cazul clanului Becali si al FCSB.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dilimache (657 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 20:17

Ha, eu sunt din categoria celor care privesc cu satisfactie!

haudinamo (14 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 20:34

Opinia conform careia judecata e stramba, e stramba :) Adevarul va iesi la iveala si echipa impostoare va fi inlocuita cu adevarata Steaua. Judecata e buna. banii murdari ai lui Gheorghe Creditoru' trebuie sa dispara din fotbalul romanesc. Sa ii duca la handbal sau la popice, poate acolo va fi apreciat la adevarata sa nonvaloare.

ircea (16 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 20:37

Cu toata stima, insa fotbalul nu incepe cu steaua si nici nu se termina o data cu ea. De fapt ce avem acum nici nu mai este Steaua ci o clona. Cum nu s-a terminat fotbalul cu Craiova Maxima, Rapid sau Timisoara, nu o sa se termine nici cu colapsul clonei FCSB. Colapsul FCSB va fi numai colapsul circului ziaristic. Nu o sa mai aveti ce scrie despre circ si circari si in acest fel se mai reduce din bugetul provenit din lecturarea ineptiilor unuia ca Becali. Nu este nici o drama disparitia unui FCSB construit prin frauda pe traditia unei echipe mari care a murit demult. Din contra, va fi un campionat mai curat. Nu ati scris nimic de genul acesta cand a disparut Craiova, nu ati scris nici cand a disparut Rapid. V-ati trezit acum sa luati apararea unor impostori. Paguba-n ciuperci ca dispare FCSB. dar, pentru voi este ca nu o sa mai aveti subiecte. De fapt, observ ca intrega Gazeta e plina de articole marunte despre FCSB. Nimic important. Dar tineti artificial o gazeta. Sa dea Domnul ca FCSB sa dispara. Sa vedem ce mai scriti.

victor L (169 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 20:49

dle Ioanitoaia, este vorba de o hotarire judecatoreasca, nu de "un banal act administrativ". JUstitia nu trebuie sa se ocupe doar de politicienii corupti. Ma astept sa ne spuneti ca Becali a facut puscarie nevinovat.

Timm (67 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 20:51

@CrimsonVeritas. Palmaresul 1947-1999 este la CSA Este protocolul incheiat intre CSA si Paunescu unde CSA nu instraineaza nimic din patrimoniu. ICCJ printr-o sentinta definitiva si irevocabila constata acest lucru. " prin protocolul încheiat, în 1999, Asociaţia nonprofit a primit, în esenţă, dreptul de a folosi gratuit anumite spaţii, au fost detaşaţi la aceasta angajaţii fostei secţii de fotbal profesionist , au fost transferate datoriile şi creanţele contractate înainte de 8 iulie 1998 în legătură cu această secţie de fotbal, nefiind vorba despre transferul patrimoniului reclamantului la Asociaţia nonprofit. Motivarea Înaltei Curţi spune că palmaresul, care face parte din patrimoniul CSA, nu a fost transferat clubului de fotbal atunci când s-a întocmit protocolul în 1999. Atunci a fost transferat doar dreptul de a folosi gratuit anumite spaţii, au fost detaşaţi la FC Steaua angajaţii fostei secţii de fotbal profesionist şi au fost transferate datoriile şi creanţele contractate înainte de 8 iulie 1998." Ehista si declaratia lui Burleanu dupa sentinta ICCJ, in care precizeaza pozitia oficiala a FRF, ca palmaresul istoric al va fi trecut in dreptul echipei CSA dupa ce va fi infiintata." În momentul de faţă, Clubul Sportiv al Armatei nu are o echipă de fotbal şi nu putem trece palmaresul la federaţia de handbal". Domnul Ioanitoaia ia in calcul desfiintarea FCSB, deoarece au un proces de daune cu CSA in valoare de 37 de milioane. Si infractorul Gigi declara ca nu va platii acele daune si ca prefera FALIMENTUL. Din toti suporterii Stelei, dupa sentintele din instanta si in lumina dovezilor ca au fost mintiti de Gigi toata perioada,doar 5% din suporteri mai tin cu FCSB. La un meci Dinamo-FCSB din partea FCSB au fost 100 de suporteri.

Russu (19 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 21:17

@Dani. Tu esti altul care e orb sau se preface ca e. Becali e subom dar bani chiar a bagat. A contesta asta e negarea realitatii.

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 21:49

D-le Ioanitoaia ... puteti sa-i transmiteti ... troll-ului timm ... ca Palmaresul nu este un drept patrimonial ... si din Patrimoniul unei societatii ... fac parte doar acele bunuri patrimoniale ... care au o valuare pecuniara si pot fi deci tranzactionate individual de activitate ... cum este spre exemplul dreptul parimonial-intelecual-industrial ... al Marcii! Nu numai Palmaresul ... ci si toate trofeele in varianta lor fizico-metalica ... fac parte din activiatea care este continuata, prin procedeul de privatizare, acordul partilor de transfer (si textul ICCJ din 2014) si printr-o hotarare judecatoreasca in anul 2003, care consfiinteste tranzactia ... si pe baza caruia FRF acorda dreptul de participare in Liga 1 ... numai si numai daca exista aceasta hot. jud ... care sa ateste continuitate de activiate ... altfel ... orice membru NOU AFILIAT ... si care incepe o activitate noua ... incepe in esaloanele inferioare ... precum FC MAPN in 2017! ...:))

butur camelia (2 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 22:01

Ma scuzati comentariu nu are legatura cu articolul CI CU POLITICA REDACTIONALA A ZIARULUI LA CARE PUBLICATI TABLOIDE. Azi 28.12.2016 pagia fata ARMAMENT IN SPITAL !!!! am gresit ziarul CUMVA !!! sau sa schimbat domeniul ziarului .DOMNUL TOLOTAN MAI ARE LAGATURA CU SPORTUL!!! anchetele si articolele din ultima perioada ce legatura au cu sportul!!. Va scriu dumneavoastra pt. ca pe adresa mentionatului nu am rubrica de COMENTEAZA . CU STIMA

Calin (4 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 22:36

Foarte interesante si pertinente comentariile anterioare. Sunt curios (poate primesc si raspunsul) de ce dl. Ioanitoaia nu raspunde comentariilor care il vizeaza (as vrea sa vad contraargumentele dansului la comentariile cititorilor), pt. ca e bine sa fie un dialog cu cititorii gazetei, nu doar un monolog. Spuneati pe blog, ca fcsb ajuta si celelalte echipe sa supravietuiasca prin faptul ca ei le cumpara jucatorii. Da, le cumpara jucatorii (dar, cum spunea si un alt cititor, prin asta, ei doresc doar sa slabeasca contracandidatele la titlu, asta e telul suprem a lui Becali). Va intreb : sunteti ferm convins ca acei jucatori pe care Becali ii cumpara de la alte echipe, nu puteau fi vanduti pe aceeasi bani, sau poate pe mai multi, in strainatate? De ce sunteti ferm convins ca acei jucatori nu pot fi vanduti in strainatate si li se face o favoare acelor cluburi ca Becali ii cumpara si-i scoate din necaz (se presupune ca acei jucatori cumparati de fcsb de la alte echipe romanesti, sunt valorosi, deoarece nu cred ca Becali cumpara jucatori fara valoare). Si atunci, de unde suntem asa convinsi ca acei jucatori valorosi nu-si pot gasi angajament in strainatate si trebuie sa stea la mila lui Becali sa-i cumpere??? Prin urmare, stati linistit ca nu sufera nici o echipa ca Becali nu mai cumpara de la ei (si chiar daca pierde stema si palmaresul nu scrie nicaieri ca Becali nu mai poate cumpara jucatori de la alte echipe romanesti :) ). fcsb oricum e pe marginea prapastiei, chiar ei spuneau ca daca nu castigau dubla cu Sparta si nu mergeau mai departe, atunci societatea intra in faliment (asta tot din cauza lui Becali, desigur, care nu mai dorea sa bage bani din buzunar pt. finantarea echipei). Si atunci, va intreb, ce trebuia sa faca liga sau federatia romana de fotbal, trebuia sa intervina, sa-l roage si sa se milogeasca de Gigi sa bage bani la echipa proprie deoarece altfel s-ar duce totul de rapa in prima liga ??? In primul rand, trebuie respectate legile in vigoare indiferent de consecinte (ca doar nu vreti ca legile si judecata sa se faca in functie de consecintele ulterioare???). Daca ar fi asa, atunci am fi o tara bananiera, fara reguli si fiecare poate sa faca ce vrea si cum vrea. Nu cred ca se doreste acest lucru. Va dau un exemplu in acest sens : Ilie Carabulea (patronul de la banca Carpatica si Atlassib, in momentul iun care era judecat pt. fapte de coruptie, le spunea judecatorilor, ca daca va fi condamnat, atunci el isi va inchide toate firmele si va lasa pe drumuri o gramada de oameni (si asta, bineintels, doar pt. a influenta judecata in favoare lui si pt. a scapa de condamnarea cu executare, crezand ca toata lumea se va speria de consecintele arestarii lui si atunci, decat sa se creeze un haos cu atatia oameni care raman fara servici, mai bine sa-i dea o pedeapsa cu suspendare!!!). Dar uite ca, nu s-a intamplat asa, nu a fost nimeni influentat de spusele lui, s-a judecat corect si Carabulea a primit pedeapsa cu executare (si nu a venit apocalipsa peste Romania, nu si-a inchis nici o firma, nu a dat oamenii afara, toate firmele lui au functionat in continuare. Prin urmare, cine greseste si nu respecta legile si regulamentele in vigoare, trebuie sa plateasca si sa suporte consecintele. Ca daca nu, ar putea sa vina orice investitor strain, sa cumpere o echipa romaneasca, sa bage bani multi (noi sa fim bucurosi ca sunt bani si treaba merge bine in prima liga), dar acesta sa nu respecte normele si legile fotbalului romanesc, sa faca doar ce vrea el si cum il taie capul, dar noi sa nu-i face nimic, sa ne fie frica sa-l luam la intrebari, deoarece acesta s-ar supara si nu ar mai investi bani si atunci s-ar alege praful de fotbalul nostru mioritic. Asa vreti sa gandim si sa ajungem??? Eu cred sincer, ca nu. Astept raspunsul dumneavoastra, va multumesc anticipat.

Alin (626 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 23:26

Caline, puteau fi vinduti dar uite ca nu sint si ii ia Becali. De ce a dat el 1,7 milioane pe Alibec desi acesta a dezamagit afara. Nu a jucat un meci la Bologna. Argumentele dlui Ioanitoaia cu care nu sint totdeauna de acord sint convingatoare de data asta. Iar de cind l-au injurat postacii federatiei omul a anuntat ca nu mai raspunde la comentarii.

Timm (67 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 23:30

@Crimson veritas tu spui ca "Palmaresul nu este un drept patrimonial ... si din Patrimoniul unei societatii ... fac parte doar acele bunuri patrimoniale ... care au o valuare pecuniara si pot fi deci tranzactionate individual de activitate" palmaresul nu are valoare pecuniare si nu poate fi tranzactionat si de aceea nu face parte din patrimoniul societatii. Inainte sa faci afirmatii era bine sa intrebi un student la drept sau macar pe portarul de la Facultatea de Drept si sigur ai fi avut alta parere. Palmaresul face parte din patrimoniul societatii are valoare pecunuare si este tranzactionabil. Pamlmaresul Rapidului va fi scos la licitatie in 2017 dupa ce se va face o evaluare pentru a se vedea valoarea pecuniara. Lichidatorul judiciar al clubului de fotbal Rapid, Aurel Brihac, a declarat că: "Palmaresul cu siguranţă este bunul cel mai de preţ al FC Rapid. Iar el va fi scos la vânzare în cadrul unei licitaţii publice, conform legii. Nu ştiu când se va întâmpla, probabil anul viitor. Preţul nu pot să îl estimez, depinde de piaţă. Depinde şi de evaluator, iar noi o să aducem un evaluator specializat" Quod erat demonstrandum.

Andrei F (1607 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 23:53

@ Calin. Auzi și pe ăsta...,,Nu e argument că Steaua ajută cluburile cumpărând jucători deoarece acestea pot sa vinda ele afară,,... Așa și de ce nu o fac?... Crede cineva că un club vinde Stelei cînd putea vinde mai bine,mai scump afară?...Astra sau oricare altă echipă își vinde jucătorii Stelei pentru al îmbogăți pe Becali?Sau pentru că-l iubesc?!...Steaua la rândul ei de ce-și cedează cei mai buni jucători afară? Cumva pentru supraviețuire?!

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  28 decembrie 2016, 23:59

Palmaresul face parte din .. fondul de comert ... 'Fondul de comert a fost definit ca ansamblul de bunuri mobile si imobile, corporale si incorporale, pe care un comerciant le afecteaza desfasurarii unei activitati comerciale, în scopul atragerii clientelei si, implicit, obtinerii de profit' ... adica la ce m-am referit eu si la ce se refera hot ICCJ cand spune ca doar 'activitatea' a fost transferata ... adica ... fondul de comert! www.scritub.com/stiinta/drept/FONDUL-DE-COMERT15118141.php

Bingo (96 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 0:06

@cristian. Nici nu asteapta dl Ioanitoaia sa intelegi tu ceva. Trebuia sa intelegi ca azi fara Steaua acest campionat muribund chiar dispare in lipsa interesului si a televizarii. Incearca pentru ca nu e peste poate sa realizezi ca dl Ioanitoaia a scris una si tu ai inteles alta.

Timm (67 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 0:49

@Crimson Veritas Palmaresul apartine deFondul de comert??? :):):)E bine ca juristii FRF nu sunt de acord cu tine. Si ei au citit sentinta ICCCJ si ei includ palmaresul in cadrul patrimoniului si asteapta doat reinfiintarea echipei Steaua pentru a trece palmaresul in dreptul ei. Sorina Opriţescu de Sorina Opriţescu SHARE UTILE Clasament Liga 1 Meciurile etapei ProSport pe iPhone Preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, a devenit primul înalt oficial din fotbalul românesc care a recunoscut oficial că Gigi Becali a pierdut şi palmaresul prin decizia Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Burleanu a spus marţi, la COSR, că "sentinţa a fost analizată de juriştii FRF, care au concluzionat că Becali a pierdut şi palmaresul, şi sigla." Crimson mai ai o singura solutie, trebuie sa devii presedintele FRF ca sa o salvezi pe Fotbal Club Sportiv Becali. Bafta

pamfletaru (45 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 1:55

INTREBARE : ?! ...Ce face Zburleanu in acest caz....De ce nu-l scoate pe Becali din necaz...Sub presedintele numit de sus...Fotbalul nostru a apus ! :)

arbitru (109 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 5:30

Eu nu vreau decat sa-i amintesc lui nea Ovidiu,de ce nu il arata-ti cu degetul pe cioban si sa-l criticati cand el distruge la ora actuala o echipa calificata in primavera europeana????? luindu-i jucatorii????ca el sa joace in CL????/si alti sa dispara????si ii mai tine-ti parte ca datorita lui mai avem football in Ro.?????ati uitat cea ce a facut Bricheta in meciul FCBSA-Rapid,?????? dar si la mata varsta isi spune cuvantul.

Miauuuu (16 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 5:41

Steaua a fost singura care a incercat sa tina ritmul cu fotbalul modern, si a devenit o afacere. O afacere mare care naste invidii si pofte. Fara ea, in afara Viitorului poate, liga profi ramane cu echipe din ambitii de primari, care se clatina la fiecare control al curtii de conturi (cum va fi si CSCACA dealtfel). Sa iei o echipa pe nicaieri si sa o duci in Liga iti trebuie bani si ambitie si nebunie si simt de afaceri pe termen lung. Exista asa ceva la prezumtiva CSCACA, care nici macar nu s-a infiintat inca? Ce a scapat dl Ovidiu sa intrebe e si cat va mai fi cota de market pool de la UEFA fara Steaua? Cota, care dupa cum se stie, e data de audienta tv in tara respectiva.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 6:44

...ce bine ar fi sa dispara fcsb ul condus de jiji ...doar atunci se va insanatosi fotbalul romanesc ...

Alex (106 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 6:51

Am inteles ca in acest moment justitia a hotarat ca FCBS nu poate folosIi numele Steaua. Ziarul pe care il conduceti de ce foloseste numele Steaua cand se refera la echipa lui Becali? Ignorati justitia sau am inteles eu gresit?

cj666 (51 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 9:55

Domnule Ioanitoaia Becali baga bani in fotbalul romanesc, dar scoate mult mai multi tot din fotbal. E de fapt un beneficiar net. Si nu pentru ca echipa lui joaca minunat, ca doar nu de buni ce sunt au dobandit in ani renumele de rusinea europei. Problema e ca banii lui Becali sunt bagati in zone obscure, in valize pentru adversari, in stipendii pentru oameni din frf, lpf, cca si presa (oare asta sa fie motivul pentru care presa si lpf sunt ca la priveghi dupa o hotarare ligica a justitiei?) in finantari subterane pentru echipe satelit, in salarii pentru un untrenor care are singurul merit ca are o sotie care impresariaza jumatate liga 1 (jucatori care stim cum joaca impotriva lui Becali, unii mai cu cap altii ca bezmeticul acela de Cretu de la Gaz Metan). Raman de parere ca scoaterea din fotbal a lui Becali ar fi singurul lucru care ar putea resuscita sportul asta.

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 10:41

@Alex ... pai tu ai scris ca ... 'FCBS (nu FCSB?) nu poate folosIi numele Steaua' ... dupa aia vii si spui ... 'Ziarul pe care il conduceti de ce foloseste numele Steaua cand se refera la echipa lui Becali? Ignorati justitia sau am inteles eu gresit?' ... Pai hotatarea CAB (justitia cum ii spui tu) nu se referea la politica editoriala a grupurilor de media ... se refera doar la ce putem sau nu folosi noi ... FCSB in acte oficiale si la RC ...:)) Deci ti-ai dat singur raspunsul ... inainte sa formulezi intrebarea! ...:)) In ce priveste decizia CAB ... ea edte doar definitiva ... in sensul ca nu mai poate fi atacata cu apel ... dar FCSB a facut recurs ... si pana nu se judeca recursul si avem o decizie irevocabila si executorie ... deci o decizie finala ... nu ne interzice nimeni sa folosim numele 'Steaua' sau 'Steaua Bucuresti' ... in acte ... sau nu ne obliga nimeni sa schimbam denumirea juridica ... iar Registrul Comertului astepata decizia finala ... cum ii obliga legea! Singura problema aici ... este ... pentru ca sentinta este definitiva ... daca pierdem si recursul la ICCJ ... ne asumam un risc ... acela de a plati mici daune MAPN-ului ... pe perioada dintre moentul in care decizia a devenit definitva si momentul in care decizia devine irevocabila si executorie ... dar pentru asta MAPN-ul trebuie sa faca o actiune separata in daune ... avand ca temei hot. ICCJ care se va da ... si va dura si procesul ala 1-2 ani! Deci este un risc pe care ni-l asumam! Iar daca castigam la ICCJ, in cazul in care Curtea respectiva nu mai serveste interesul Statului, ca administratia precedenta ... ci non-interesul justitiei ... then no harm done! Totusi ... eu l-as sfatui pe Becali sa schimbe denumirea juridica a societatii ... chiar daca va putea sa folosesca numele 'Steaua' dupa decizia ICCJ ... pentru ca dupa ce si-a aparat dreptul ... trebuie aparat un principiu fundamental care tine de ... identitatea si unicitatea clubului! Eu l-as fi sfatuit sa-si schimbe si marca inca din 2011 ... de cand MAPN-ul a deschis actiune pt. obtinerea dreptului de exclusivitate! Indiferent de ce permite legea sau nu, de ce judeca instantele sau nu ... Steaua sau cum se va numi cel mai titrat club de fotbal din Romania .. .dupa decizia ICCJ ... trebuie sa-si protejeze / delimiteze interesele, identiatatea, unicitatea, activitatrea ... de creatia ceausist-comunist-departamentala ... care foloseste astazi acelelasi nume ... si metode car5e i-au facut celebrii ... pe vremea regimului infractional comunist! Tor ce vor face acestia ... se va reflecta asupra noastra .. .daca avem acelelasi nume ... atentie ... diavolul se ascunde in detalii! ...:))

Alex (106 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 12:30

@Crimson Veritas Multumesc pentru raspuns, am intrebat pentru ca nu am inteles exact ce implicatii are decizia CAB.

Timm (67 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 12:54

@Alex In maxim 6 luni ICCJ se va pronunta definitiv si irevocabil Si FCSB nu va mai avea dreptul sa folosesca denumirea Steaua in acte si in competitii sportive. Nu are marca , sigla si palmaresul traditional al Stelei. Aceste lucruri se vor reglementa administrativ de catre FRF dupa reinfiintarea echipei Steaua. Ai declaratia Lui Burleanu dupa sentinta ICCJ cu marca definitiva si irevocabila "Preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, a devenit primul înalt oficial din fotbalul românesc care a recunoscut oficial că Gigi Becali a pierdut şi palmaresul prin decizia Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Burleanu a spus marţi, la COSR, că sentinţa a fost analizată de juriştii FRF, care au concluzionat că Becali a pierdut şi palmaresul, şi sigla."

costi42 (37 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 13:17

daca e asa de hulita steaua,dece umple stadioanele ? vin sa astepte steaua din 2003 care era pe locul 12 ? dece nu judecati cu capul ?,ln 12 ani becali a modernizat si lntretinut stadionul,lasandu-l ln stare perfecta de functionare,nu pe banii armatei.acum stadionul este o paragina.sant 2ani de cand o instanta nedreapta a dat castig de cauza armatei si becali aparasit locatia,ce venituri a adus baza sportiva armatei ln 2 ani ? nu cumva becali este ce-l ce trebuie sa primeasca bani ? sper sa se gaseasca un complet de judecata care sa faca dreptate,sa-i coboare cu picioarele pe pamant pe ce-i de la armata,poate va veni la ministerul apararii un om corect.totul se trage de la un ministru al apararii (dinamovist ) cel cu interesul national cunoscut de tot poporul.sa nu uitam ca,cum facem asa ni se va face.iubesteti aproapele,ca pe tine lnsuti !!!.

Dr (34 comentarii)  •  29 decembrie 2016, 13:27

@arbitru. Becali nu o distruge pe Astra, o salveaza. Fara banii lui ca altii nu apar Astra era demult oale si ulcele . Dar in locul vostru vorbesc rautatea si nestiinta.

Comentează