Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Jucăria stricată

În ziua de Crăciun, către prânz, Gigi Becali a anunţat că, indiferent de ce-i rezervă viitorul Stelei, el nu va renunţa.

Dacă Armata va câştiga definitiv procesul, iar Steaua va falimenta, va trece 5-6 jucători pe altă societate, una pe […]

Permalink to Jucăria stricată
luni, 26 decembrie 2016, 5:01

În ziua de Crăciun, către prânz, Gigi Becali a anunţat că, indiferent de ce-i rezervă viitorul Stelei, el nu va renunţa.

Dacă Armata va câştiga definitiv procesul, iar Steaua va falimenta, va trece 5-6 jucători pe altă societate, una pe care o va achiziţiona în liga a 3-a, apoi îi va împrumuta pe cei 5-6 Stelei până la eventuala dispariţie a acesteia! Vreo 3 ore mai târziu, s-a răzgândit. Avertizând că „ar trebui să fie tâmpit” ca să mai bage un sfanţ într-un club ameninţat cu desfiinţarea, s-a folosit de exemplul lui Junior Morais: „cum să-l mai vinzi din faliment?!”.

Personal, în lipsa tuturor elementelor, mă abţin. Sfârşitul poveştii nu-i uşor de anticipat câtă vreme două instanţe judecătoreşti au dat sentinţe diametral opuse privind marca şi numele Steaua! Un lucru îmi sare însă în ochi. „Războinicul luminii” nu mai e atât de sigur pe el şi nici atât de vocal ca altădată. Nu mai are aceeaşi anvergură, aceeaşi viteză. Pericolul de a plăti aproape 40 de milioane de euro despăgubiri în cazul pierderii litigiului chiar îl preocupă. Îl stresează. Bravează că nu-i speriat, dar e.

Se vede asta şi din atitudinea faţă de jucătorii pe care intenţionează să-i ia. Pe lângă Alibec, curtaţii Budescu şi Teixeira sunt atât de valoroşi în percepţia lui încât „îşi pot pune ce salarii vor!”, deşi ultimul a împlinit 36 de ani! Lui Gigi, care bătea cu pumnul în masă, i-a luat locul unul mai echilibrat. Nicidecum mai înţelept, nu, doar mai şiret. Cât nu derapează într-un misticism delirant, ai zice că-i un om de înţeles.

Surprinzător, ca o dovadă în plus că n-a reţinut nimic din ce i s-a întâmplat, e gata să meargă pe drumul care l-a coborât pe 2 în clasament, în spatele puştimii lui Hagi. Iată, a hotărât să se despartă de Golubovici, Mitrea, D. Popescu, Jakolis, Bourceanu şi, poate, Enceanu, Aganovici şi Tudorie, ca să aducă, alături de Alibec, alţi 3 de la Giurgiu, pe Budescu, Teixeira şi J. Morais. Vorba cuiva, de ce nu-l cumpără şi pe Lung jr. ca să-i spună echipei Astra 2?!

Situaţia s-ar repeta numai parţial, deoarece nou-veniţii, sosiţi de la aceeaşi adresă, sunt obişnuiţi să joace împreună. N-ar mai solicita o perioadă de acomodare, de omogenizare. Dar întrebarea e dacă ei chiar vor ajunge sub comanda lui Reghecampf ori Gigi îşi va reaminti că-l pândeşte falimentul şi va sista negocierile?! Să-mi fie cu iertare, însă latifundiarul pare adesea mai tentat să se răzgândească decât să gândească!

Marea vină a lui Gigi, una dintre principalele cauze care au provocat declinul roş-albastru din toamnă, se leagă de faptul că a adus cu precădere, majoritar, fotbaliştii care i-au plăcut lui. Care l-au impresionat pe el şi numai pe el, rareori pe alţii. Veţi spune că e buzunarul lui şi, ca atare, îşi rezervă dreptul de a lua pe cine doreşte şi când doreşte. De acord, numai că la performanţă nu se ajunge schimbând loturile ca liniile la hochei, jumătate de efectiv odată!, ci transferând în funcţie de necesităţi şi, obligatoriu, la recomandarea tehnicienilor, a specialiştilor. Ceea ce Becali n-a respectat, el considerându-se expertul experţilor. Şi mai grav, proprietarul adevărului absolut. A avut în mână o jucărie frumoasă, râvnită de oricine, pe care însă a stricat-o. N-a vrut să-i facă rău, dar i-a făcut şi, spre regretul fanilor, continuă să-i facă.

Comentarii (74)Adaugă comentariu

Prof. Nica (125 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:29

Imi pare rau dar prea il bagati in seama pe acest individ. Ar trebui sa il tratati cu indiferenta.

ortega (39 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:33

În sfârșit un editorial cu cap ... și coadă ... Jos pălăria nea Ovi , dar nu-i cam târziu ?

Forța Steaua!!! (8 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:37

Nea Ovidiu, sa inteleg ca, in gandirea dvs., un om care nu mai vrea sa isi riste banii, in conditiile in care in primul proces, primele doua instante i-au dat dreptate, iar ultima nu, acum scorul fiind de 1-1 in cel de-al doi-lea proces, e de condamnat. Poate ca, isi da seama ca ajungand l-a ICCJ, sunt 99% sanse sa piarda. Apropo, cand a fost desfiintata UNIVERSITEA CRAIOVA (echipa dvs. de suflet), nu ati facut nici un demers jurnalistic, ca si acum de altfel, cand va disparea STEAUA.

Timm (67 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:39

Domnul Ioanitoaia, va reamintesc ca acum cateva luni scriati despre moartea Astra. Eu v-am intrebat/certat atunci de ce nu scrieti de FCSB care are sanse mai mari si mai repede sa dispara. Cam tarziu articolul, dar e bine si asa rau. Sentinta ICCJ este definitiva si irevocabila. Marca, numele sigla, palmaresul pana in 1999 apartin CSA. Mai are 2 procese FCSB unul unde i se interzice folosirea numelui Steau Bucuresti a pierdut si mai exista o cale de atac. Si cel cu daunele unde CSA cere 37 de milioane, sigur are de platit daune ramane de vazut doar daca ele se mai reduc ceva sau cresc. Asa ca situatia FCSB nu este roza deloc.

Forța Steaua!!! (8 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:40

Nea Ovidiu, sa inteleg ca, in gandirea dvs., un om care nu mai vrea sa isi riste banii, in conditiile in care in primul proces, primele doua instante i-au dat dreptate, iar ultima nu, acum scorul fiind de 1-1 in cel de-al doi-lea proces, e de condamnat. Poate ca, isi da seama ca ajungand la ICCJ, sunt 99% sanse sa piarda. Apropo, cand a fost desfiintata UNIVERSITEA CRAIOVA (echipa dvs. de suflet), nu ati facut nici un demers jurnalistic, ca si acum de altfel, cand va disparea STEAUA.

Forța Steaua!!! (8 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:41

craiolguta e o clona!

arsenie_b (12 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:42

Gigi a facut o singura greseala: ca nu s-a retras din fotbal, sa lase frumos echipa pe mana comunistilor rapciugosi de la Mapn, ca sa o duca ei acolo de unde vor acum sa o promoveze, in liga a 4-a

Silviu (38 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:47

Domnule , va rog sa-mi explicati cum cineva care nu gandeste se poate razgandi ! Pentru ca ceea ce face Becali cu FCSteaua Bucuresti nu se poate incadra la "gandire" !

Tudorache (179 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 17:53

@Forta Steaua. Orice demers jurnalistic are valoare zero in fata justitiei de azi. Timp si energie pierdute. Si daca va disparea Steaua ce? Nu s-a facut gaura in cer ca au disparut trei foste campioane ca Rapid, Petrolul si Otelul. Or Steaua e mai cu mot ca au infiintat-o comunistii si au patronat-o Ceausestii?

Vio (188 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:01

Va dau dreptate. Ciobanul asta se crede doctor in fotbal dar si presa e de vina ca ii ridica permanent mingea la fileu. Craciun fericit va doresc.

emg (79 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:04

excelenta observatie

StefanCM (30 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:05

Unul din primele lucruri care trebuie sa dispara din fotbalul romanesc ca sa aiba vreo sansa sa evolueze este existenta patronilor gen Becali, Borcea, Badea, Copos, Urziceni, burtosul de la Timisoara, etc, ca au fost cata frunza cata iarba. Cuplat cu mutarea generatiei de aur in conducerea fotbalului federal si la diverse cluburi, si asa fotbalul romanesc o sa aiba o sansa. Patronul lui Dinamo este un exemplu, nu perfect, dar foarte bun, de cum ar trebui sa fie un patron de club. De ciobani ne-am saturat pana in gat. Becali habar nu are de ce a facut bani cu Steaua, ii scapa chiar si in ultimul ceas notiuni primare de marketing sportiv, de administrare, de eficientizare. El se crede la ***, iei mielul slab, il ingrasi, ai grija de el, ii cureti blana si vinzi *** grasa la turci, si cu cat se adanceste in capul lui conceptia asta cu atat mai mult rau face echipe, antrenorilor, jucatorilor si suporterilor. Dupa ce scapam si de Becali, ca majoritatea au luat-o in brate, si dupa ce scapam si de Burli si cu putin noroc vine Lupescu, fotbalul romanesc o sa poata sa mearga doar in sus. Nu fotbalistii si talentul au dus fotbalul in jos in tara asta, ci oameni ca patronii astia care partial au infundat puscariile, si conducatori gen Sandu si Dragomir care au incurajat practicile lor prin tot felul de regulamente si de oameni dubiosi.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sandokan (10 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:11

Cum ar fi.... Sa apara in spania o echipa, finantata de regele saudit ,numita cf real madrid, cu culorile real madrid, sa pretinda palmaresul si locul in la liga avand ca singur argument:"eu am mai multi bani decat voi"? Ceea ce se intampla la steaua se incadreaza in haosul post revolutionar in care legea este facuta de cel care are ban. Daca vrei nume, culori, palmares etc. trebuie sa platesti...pretul corect.

StefanCM (30 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:14

E urat sa vrei raul cuiva, dar eu vreau sa vad ordine in fotbal. Daca a gresit, sa plateasca cate zeci de milioane i se cer. La fel cum trebuie sa primeasca si Craiova lui Mititelu despagubiri substantiale daca a fost scoasa cu japca din fotbal. Daca 50 de milioane trebuie sa dea Becali, atata sa dea. Si la fel FRF-ul, daca trebuie 200 de milioane, 200 sa dea, pentru ca in tara asta responsabilitatea e un concept ridicol pentru majoritatea. Imi pare rau ca nu exista o responsabilitate si pentru echipele bagate in faliment, ca Rapidul. Mi-ar placea sa vad pe alde Morariu, Copos si care au mai fost ca platesc cateva zeci de milioane din buzunarel. Si apoi alti potentiali finantatori cu alura penala o sa se gandeasca de doua ori inainte sa vrea sa jefuiasca sportul.

calinescu (96 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:14

MECANISMUL A FUNCTIONAT DOAR CU "CHIMISTUL" NEUBERT ....!!!! S-A CASTIGAT 100 DE MILIOANE DE EURO PE"MANA" ALCHIMISTULUI ....!!!! FARA EL S-A INTRAT IN NORMALITATE ....!!!! RESTUL SUNT POVESTI ....!!!!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:14

Jiji becali este un cioban prost care nu se pricepe la fotbal ...fara el fotbalul romanesc ar fi fost mult mai sus decat este ...

Ducu (121 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:37

Fara Gigi va fi mai bine. Un parvenit cu ifose e individul. Smecher si marsav.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:42

Aveti dreptate si nu prea.... A gresit cind in ultimi 10 ani a pus antrenori numai penibili. Cu eceptia lui Olaroiu si a lui Bergodi si chiar a lui Zenga, restul au fost niste pacalici care nu aveau alta tactica decit sa astepte instructiunile lui Becali...Iar daca uneori se mai razvrateau nu faceau altceva decit sa-si arate incompetenta.Nu le iesea niciodata nimic....Ex: de la Dorinel Munteanu la Lacatus si Reghekamp care culmea tupeului ar fi avut pretentii sa antreneze si nationala in aceelasi timp......

Mario (1 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:43

A avut în mână o jucărie frumoasă, râvnită de oricine, pe care însă a stricat-o.

haideusicfr (287 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 18:46

Forta Steaua ,ai dreptate se face atata tam -tam de steaua asta de parca ar fi singura echipa din liga. Au disparut echipe cu nume ,ale unor mari orase ,altele castigatoare ale ligii si nimeni n-a zis nimic . Probabil sunt legati sentimental de aceasta echipa care din punctul meu de vedere a facut mult mai mult rau fotbalului romanesc decat bine. A monopolizat mereu toate resursele prin toate mijloacele si efectiv si-a batut joc de competitie. Acuma va muri pe mana ei ,condusa brambura de acest aventurier.Fotbalul romanesc va castiga ,nu va fi usor , dar competitia in general va fi mai corecta. P.S . Supraponderalii Alibec si Budescu nu *corespund* jocului dintotdeauna al Stelei.Unul in viteza ,combinativ ,bazat pe jucatori mititei ,tehnici la mijlocul terenului. Asta este , in tot raul va fi si un mare bine!

Misei (20 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:02

E articolul pe care il asteptam demult de la dvs. In sfirsit ati pus punctul pe i dar poate fi prea tirziu...

Catalynn (24 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:04

Nea Ovi vad ca si matale încet încet te lepezi de Prea Cucernicul din Pipera ... E de înțeles, spui matale ca n-ai toate elementele si nu te pronunți, insa stii in sinea matale ca jiji este un cadavru viu, Justitia Romană si baietii care s-au chitit sa-l termine nu mai au cum sa piarda, zarurile au fost aruncate. Acum la jiji la Palat domnește o atmosfera comparabila cu cea din bunkerul de langa Cancelaria Reichului in Aprilie '45. Ca tot e jiji cinefil mai nou, poate ii recomanzi Downfall http://www.imdb.com/title/tt0363163/?ref_=fn_al_tt_4 nu pt a învăța ceva, asta nu e posibil, oricul el cu voia lui Dumnezeu le știe pe toate, dar poate observa niste similitudini ...

Sir (42 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:13

Foarte reusit portretul oierului. Ramane un bufon caruia i se da prea multa importanta la cat e de parsiv si de mitocan.

Alexandru Valeriu (38 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:16

Articolul este corect ,dar fotbalul ramane o poveste frumoasa la care credem ca ne pricepem cu totii . G.Becali a cazut si el in capcana lui , stimulat si de niste castiguri ,nu putine Pentru ca povestea sa se transforme in feerie are nevoie de niste maestri (tehnicieni profesionisti) si atunci chiar am fi fascinati , iar Internetul n-ar mai fi maculat de unii care si in amfiteatrul spectacolului nu si-ar arata goliciunea ,chiar si numai pana la brau .

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:19

Jucaria e stricata pentru ca papusarul e stricat. Prea a crezut *** ca poate pacali pe toata lumea si uite ca i se infunda.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Citanul (2118 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:30

***! Va spun ca s-a dovedit totusi un manager bun o vreme, dar in final si-a batut pur si simplu joc de aceasta minunata echipa a Rumaniei care se numeste Steaua. Ma bucur totusi ca justitia functioneza perfect in momentul de fata, ceea ce ne face sa credem ca adevarul va triumfa si in Ghencea si se va putea incepe reconstructia echipei pe baze solide si pastrand principiile sanatoase din anii 80-90.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ramon (127 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:31

așa se omoară fotbalul românesc, ajuns la o medie de 2500 spectatori de meci, cu siguranță mai mică la 1 martie! Dacă clubul lui Becali va avea datorii imposibil de plătit CSA Steaua, aceasta poate lua jucătorii în contul datoriei, un fel de absorbtie a clubului de fotbal. Citeam din cartea lui M Angelescu eforturile acestuia de a scoate cluburile departamentale de sub controlul ministerelor și putem avea de a face cu intoarcerea Stelei sub conducerea armatei. După atâția ani agitați, poate ar trebui să alegem liniștea, PSD are puterea absolută, după ce 18 % din români i-au votat, în timp ce ceilalți sunt in totală degringoladă. Așadar, de-o fi una, de-o fi alta, poate e bine ca Jiji să fie scos din fotbal, iar falimentarea clubului poate rezolva problema.

ovidiu (1 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:35

Perceptia dvs poate fi gresita. In articol autorul nu face nici un demers. Expune doar succint o situatie. Ca si cand ai descrie un peisaj. "Demersuri jurnalistice", in sensul in care vorbiti dvs, face dnul Tolontan. Adica o ancheta, o investigatie, bazata pe o culegere de date, care are ca scop scoaterea la lumina a unor informatii necunoscute, eventual contrare regulilor societatii oricare ar fi acestea. Ovidiu Ioanitoaia isi exprima doar un punct de vedere in legatura cu o situatie. Sunt sigur ca si la timpul respectiv si-a scris opinia despre situatia de la Universitatea. Daca ar fi sa consider ca dnul Ioanitoaia militeaza pt ceva, atunci m-as gandi doar la aspectul FRF. In rest eu vad numai opinii. In mare majoritate competente. PS nu am nici o legatura si nici nu l-am cunoscut vreodata pe jurnalistul Ioanitoaia. Il citesc pt ca mi se pare bun in ceea ce face.

dle Ioanitoaia (1 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:35

editorialul dvs sare de la una la alta. altminteri eu nu vad cum greseste becali cand se teme ,si se teme rau, ca va fi bagat in faliment ? este firesc sa nu ingropi bani in fotbalisti valorosi, daca s-ar putea ca pana la finele 2017 sa ti se puna masuri asiguratorii pe ei, sa ti-i vanda statul si sa nu incasezi nimic pe ei, desi i-ai luat din banii tai ? situatia este grea pt steaua, pt ca exista realmente riscul ca aceasta echipa ce a tinut din bani ,coeficient si atentie tot fotbalul nostru, plus presa, sa nu mai existe pana de craciunul viitor. si atunci ce faci ? investesti bani grei in fotbalisti, stiind ca s-ar putea sa ii valorifice altii sau devii circumspect si stopezi investitiile, pt ca risti sa pierzi proprii bani ?

jiji (166 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:42

O sa ajungem sa l regretam si pe asta,din pacate ,,incultura lui generala,,nu i permite mai mult,dar in viata,,banii vorbesc,,probabil peste vreo 2 ani fotbalul romanesc v a disparea de tot

Obiectivul (23 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:43

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan54 (15 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:43

Eu nu inteleg de ce lumea plange dupa disparitia unor echipe, unor "brand-uri" E in firea lucrurilor. Cine isi mai aduce aminte de Nothingham Forest, dar de Chinezul, de Ripensia, de Malaxa....Asa e viata ! Mai si murim.....

Andrei F (1607 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:44

Lupul Moralist lovește iarăși! Da ce rău este că Becali se răzgândește...Dar ce bun este Sumudica care nu se răzgândește dar se propune la Dinamo,echipe din Turcia...A, nu se pune...Nu face audiență! Să scrii tot timpul de Becali- cîte articole sunt numai astăzi în GSP? Cîte articole sunt scrise pe acest blog? La ce să te aștepți de la cel care pentru a băga rică inventează unic în lume ofsayt de centimetrii ? Același moralist tace sau laudă arbitrii care nu dau un penalty... desigur mereu are poziționari contradictorii numai cînd se referă la o singură echipă... Mereu este sfătos desigur cu patronul aceleași echipe dar nu pentru că-i vrea binele...Te rog d-le deontolog,vezi că fotbalul a pierdut patroni că Porumboiu, Penescu,Iancu,Copos,Moraru, Paszcani, Mititelu, Walter,Bucsaru... să fie din cauză că nu v-ați ocupat de ei? Pînă la urmă Becali va dat nu numai muniție pentru articole dar și de mîncare pentru că ăsta e singurul lucru pentru care vă ocupați cu atît sirg de el...Ia vedeți Nicolae cum se mai simte, Sumudica unde pleaca?Astra o fi bine în clasament?Nimic de Burleanu,de Daum...?

don chilote (6 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:45

La multi ani, dle Ioanitoaia! Trebuie vazut cum poate fi facut Becali sa piarda toti banii pe care i-a castigat exploatand Steaua.

geo (41 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:49

Eu unul va doresc sa castige CSA-ul toate procesele care le are cu FC Steaua, FC Steaua sa dispara si sa va vad comentand derbyuri de genul Chiajna -Dinamo, Gaz Metan-Voluntari, Botosani-Viitorul etc. Sa te tii audienta! La un Astra - CFR Cluj ar fi regal, dar e deja prea mult. Atat de mult va doriti sa dispara Steaua, ca pana la urma o sa reusiti, dar asta va insemna si FALIMENTUL LIGII 1 si poate a intregului fotbal romanesc. Imi imaginez ce o sa mai comentati cand subiectul FC Steaua nu va mai exista. Buna sau rea FC Steaua, cu Becali asa prost cum il faceti voi, duce trena si baga capital in fotbal, de care altii se bucura, inclusiv voi ziaristii sclifositi carora vi se pare ca sunteti cei mai destepti, dar nu bagati 1 LEU in fotbal, numai luati lei (euro, dolari) comentand fotbalul. Nu s-o pricepe prea tare Becali, dar are performante pe care putini din fotbalul romanesc le au. Ca sa fie clar, sapati groapa fotbalului romanesc, clamand o lupta pentru o cauza dreapta, dar care e mai mult decat stramba. Domnul Ioanitoaia o sa se pensioneze, dar ceilalti comentatori de fotbal o sa-si muste degetele cu care au tastat mizeriile despre FC Steaua cand o sa aiba audiente de 0.00001% comentand despre marile echipe ale Ligii 1 cu cate 200, 300, 1000, 1200 sau 3000 de suporteri cititori. Va doresc mult, mult succes!

Gogu (1 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:53

Oameni buni... ce va face UEFA daca va "afla" ca in perioada de dupa 2003 Steaua a fost club departamental??? Oare cat vor cere despagubiri????

haideusicfr (287 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 19:56

Jiji ,nu te teme ,fara Steaua fotbalul romanesc,cu adevarat romanesc, va fiintr-o adevarata competitie. Au mai fost echipe campioane de unde nici nu te asteptai.Nu-ti fie frica ,altii au desfiintat imediat dupa Revolutie echipele Stelei si a lui Dinamo. Cazul Bulgariei.Si n-au ajuns mai rau ca *noi*. S-a ajuns intr-o mocirla urata care trebuie odata sa se termine.Posibilii investitori privesc cu reticenta un campionat subjugat unei singure echipe. Ultimii suporteri ai Stelei vor ramane la GSP!

andrei (262 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 20:09

@dle Ioanitoaia. Articolul spune multe adevaruri insa nu pe intelesul oricui. Incepe sa se teama Gigi Becali dar trebuia sa faca atunci cand a luat ceva si a folosit ce nu era al lui. Ce a facut el se numeste frauda si trebuie sa raspunda. Iar astia care sunteti avocatii lui sunteti la fel de vinovati.

BD la munte (152 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 20:13

Cand o sa inteleaga cineva ca el nu aduce bani de acasa, ci reinvesteste profitul facut de Steaua... Asta cu adusul bailor de acasa se potriveste profilului lui low-level, de speculant, nu de business.Calculati va rog frumos cati bani a scos din Steaua si cat a investit... Cu si fara transferuri de jucatori.

Lucka (26 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 20:14

Imi pare rau , dar nu aveti dreptate . Becali se sfatuieste cu o multime de oameni din fotbal inainte de a lua un jucator . Cu Cartu , cu Iordanescu , cu Ilie Dumitrescu , etc . Cere mai multe pareri inainte de a face o miscare . Este siret , dupa cum ati spus chiar Dvs . Din pacate ultimele transferuri nu au fost reusite , sau Reghe nu a fost inspirat . Dupa mine , mai mult a 2-a varianta ! Apoi , Armata atunci cand angajeaza pe cineva , trebuie sa scoata la concurs postul respectiv . Postul lui Lacatus a fost scos la concurs ? Asteptam concursurile pentru fundas central , portar :-)

Andrei F (1607 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 20:28

@BD la munte...Probabil că nici mintea nu e acasă...În acte oficiale ale statului ni se spune că Becali a împrumutat bani de la frații Cămătaru pentru echipă... Și dacă e atît de ușor să scoți bani din fotbal cum explici tu că nu a fost un patron dispus să dea 3 mil.de euro pentru un club de mărimea Rapidului? De ce patronii fug de fotbal dacă se pot scoate bani? Porumboiu,Copos,Iancu , Paszcani,Walter și atitia de ce au plecat?

Giulesti (85 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 20:53

@Andrei F. Esti chiar plictisitor cu fitele tale de cartier. Te oftici ca Sumudica a luat titlul cu Astra si ca Dl Ioanitoaia nu lauda pe fcsb. Nici nu are de ce. Aluzia la Porumboiu, la Niculae si ceilalti e o prostie, iar intrebarea cu Burleanu si Daum o gainarie. Lasa telefonul ca sa te intrebe Dl Ioanitoaia cind are voie sa scrie despre marii specialisti" de la frf.

ADRIAN P. (8 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 21:07

Cu respect domnule Ioanitoaia Ati scris exact ceea ce gindeste toata lumea. Asa este, aveti perfecta dreptate. Eu sunt dinamovist si ma bucur ca il avem pe domnul Negoita pe care eu il apreciez foarte mult. Am 63 de ani si stiu Dinamo si fotbalul romanesc de copil. Imi pare foarte rau cum dispar echipele de fotbal, una cite una. Situatia e una foarte grea. Eu vreau sa existe Steaua, Rapidul, Sportul studentesc, FC Arges, Universitatea Craiova, Farul, FC Brasov, ASA Tg Mures, Poli Timisoara, U Cluj, si nu numai, echipe pe care le stiu de demult.

Andrei F (1607 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 21:14

@ Giulești. Singurul lucru pentru care mă oftic este că un club ca Rapid a falimentat pentru imensa suma de 3 mil. de euro... Adică o sumă mai mică decât cea încasată de... pentru Chipciu... Am pus puncte puncte pentru că sunt mulți de aici care-i spun fraierul țării, alții motivul pentru care fotbalul este cum este... Ba dar cum va umilește Becali...probabil vă simțiți mai bine că vă face un cioban, latifundiar, nepriceput la fotbal, pușcăriaș- cum vă place să-l numiți!...Eu în locul lui aș fi plecat de mult,acum vedeam dacă erați mai fericiți... Și ce scriau acum deontologii?

Stefan (3 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 21:19

Becali isi merita soarta; a crezut si sperat ca poate pacali pe toata lumea; surprinzator de ce armata a reactionat asa tarziu; din pacate si-a batut joc de o mare echipa si de sute de jucatori. Un exemplu recent il reprezinta Chipciu, care nu mai juca nimic de vreo 2 ani la Steaua, iar la Anderlecht a redevenit fotbalist. Becali ar trebui "suspendat" pe viata din forbal.

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 21:43

Ce sa mai zica si Becali? Nimeni nu mai are incredere in justitia romanesca ... dupa ce vezi ca o decizie este intoarsa 180%, oamenii fac puscarie nevinovati, iar magistratii nu raspund ... in paralel ... institutile de interes public ... isi fac echipe finantate din banii pensionarilor si alocatile copiilor ... fara sa existe nici un oversight parlamentar, guvernamental, sau sa se sesize vreun parchet sau Curtea de Conturi. Aparent in Romania ... orice abuz este posibil ... in masura in care el este imbracat frumos de catre sistem si prezentat publicului ca atare ... prin mass-media ...:)) Daca va intereseaza situatia din punct de vedere juridic si legal ... Marca 'Steaua Bucuresti' (6 sigle) se afla la CSA ... fiind un drept intelectual ... patrimonial (avand o valoare pecuniara) ... nu a parasit niciodata patrimoniul CSA ... deci nu si-a schimbat proprietarul! Palmaresul ... care este un drept competitonal ... nepatrimonial ... este la societatea care a continuat activitatea ... FC Steaua Bucuresti 2003 ... pentru ca palmaresul este parte din activitate ... inclusiv ICCJ confirma transferul de activitate ... deci al palmaresului implicit! Iar batalia pentru nume ... se duce la ora asta ... cu scorul de 1:1! Numele ... este tot un drept nepatrimonial ... deci el nu are treaba nici cu patrimoniu (active ... stadion, baza, marca ... pasive ... creante) ... dar nici cu activitatea, deci continuitatea ... reprezinta un proces distinct ... iar in masura in care ICCJ va decide ca folosirea numelui 'Steaua' la RC ... este dreptul exclusiv al CSA ... atunci o sa-l schimbam ... nu este nici un fel de problema! In acest caz ... Steaua nu a mai casigat din ECC, nici 26 de titlui ... Hagi, Lacatus, Radoi ... nu au jucat niciodata la Steaua ... ci la ... sa zicem ...Eurostar Bucuresti ... sau cum se va numi ACEEASI ECHIPA cu ACEESI ACTIVITATE ... la Registrul Comertului ... asta judeca de fapt acum instantele la revendicarea MAPN ... daca performantele realizate intre 1947 si 2016 ... de actuala echipa FC Steaua Bucuresti ... vor mai fi sau nu asociate cu cuvantul 'Steaua'! Nu cred ca Becali il intereseaza atat de mult acest unghi ... cat ne intereseaza pe noi! Deci atentie ... aceasta actiune a MAPN ... are ca obiectiv ... disocierarea numelui 'Steaua' de performantele si istoria, care apartin astazi ... legal prin continuitate ... societatii detinute de Becali! Sa nu credeti ... ca dretptul de proprietate ... este asa usor de suprimat ca aceste drepturi conexe ... care nu afecteaza cu nimic desfasurarea unei activitati! Deci situatia este asa ... procesul pe daune nu are treaba cu continuitate ... ci cu marca ... dpmdv nu exista temei legal pentru a cere daune pe o perioada in care nu s-a detinut dreptul de exclusivitate ... daca o instanta va avea tupeul sa comita acest gen de abuz ... deja nu mai vorbim de 3000 de euro daune pentru Talpan ... sa faci un abuz 37 de miloane de euro ... deja asta este exact motivul pentru care a fost creata CEDO ... ca si fail-safe! Deci eu zic ... ca o presa responsabila ... nu ar taxa insconsistentele de mesaj ale unui cetatean ... vanat de Stat ... pe acelasi model prin care statul comuniust isi vana ... inamicii ... ci vanatoarea de oameni a Statului! Din pacate pentru voi ... revolutia ... a insermnat doar sa luati puterea de la Ceausescu si sa i-o dat Fostei Securitati ...:))

@Prof. Nica (1 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 22:30

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

yoz7777 (42 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 22:54

Care fani, nea Ovi? Steaua a murit de mult. De cand acest mediocru a pus mana pe acest club, a murit cate un pic in fiecare an. Pana acum i-a mers din inertie, dar de acum inainte va avea maxim 200 de spectatori pe meci. Daca CSA isi va face club si va castiga procesele cu ciobanasul, castingand palmaresul, veti vedea stadioane pline la liga a 4a. O sa se bata televiziunile pentru drepturile de imagine, iar raitingul primei ligi va fi la nivelul meciurilor echipei CSA din liga a 4a sau mai jos. Asta este si motivul pentru care "oamenii de fotbal" - lpf, comentatori, televiziuni, inclusiv dvs si ghesepeul il tineti in brate pe ciobanas. Multi stelisti nici macar nu s-au mai uitat la tv la meciurile actualei echipe. Si numarul de specatatori de la ultimul FCSD-FCSB spune multe, chiar ar fi fost interesante si niste cifre de raiting. Daca dispare Steaua din prima liga, interesul pentru competitia interna va fi drastic redus, asa ca nu va ramane decat sa va raliati si sa trageti cu totii - "oameni de fotbal", ziaristi etc la jugul intersului becaliot care sa va tina mai departe o paine mai mare pe masa... asa ca vreti sau nu, v-ati becalizat cu totii... Succes!

Un oltean (139 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 23:29

@ Forta Steaua: Te inseli...cand a fost dezafiliata U Craiova, ma plictisisem eu de cate ori a scris nea Ovidiu despre subiect...

Franz (406 comentarii)  •  26 decembrie 2016, 23:30

@Andrei F. Tu nu ai obosit stiindu-le pe toate? Giulesti nu greseste cand iti da nota mica.

Comentează