Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vinovăţie infinită

Germanii, consideraţi pretutindeni maeştrii seriozităţii şi ai corectitudinii, exemple de onestitate, i-au dat credit total lui Hoeness şi au mers pe mâna lui

Permalink to Vinovăţie infinită
duminică, 27 noiembrie 2016, 5:15

Vă e cunoscută povestea lui Uli Hoeness, născut pe 5 ianuarie 1952, ex-atacantul lui Bayern care a jucat de 35 de ori în „naţionala” RFG şi un deceniu pentru formaţia din Munchen. A câştigat cu ea 3 campionate şi tot atâtea Cupe ale Campionilor. Apoi a condus, ca preşedinte, clubul bavarez din 1979 în 2014. Pe 2 iunie 2014 a ajuns în închisoare, condamnat la 3 ani şi jumătate ca urmare a unei fraude de 28,5 milioane de euro. După 21 de luni, dintre care 14 petrecute în semilibertate, a fost liberat condiţionat pe 29 februarie 2016, pentru ca deunăzi, pe 25 noiembrie, să fie reales şef la Bayern! Din 7.152 de membri cotizanţi prezenţi în Adunarea Generală de la Audi Dome, 6.986 au votat pro Hoeness, 97,67 la sută, 108 contra, în timp ce 58 s-au abţinut. O victorie scontată şi zdrobitoare, ovaţionată de întreaga asistenţă. Întrucât rar mai întruneşte cineva unanimitate azi, s-au auzit şi fluierături în sală. Pierdute însă într-un ocean de aplauze.

Asemenea lui Hoeness, a păţit-o şi Gică Popescu, al treilea jucător al nostru ca număr de selecţii all-time (115), căpitan al Barcelonei în seara cuceririi Cupei Cupelor 1997, câştigător al Cupei UEFA şi al Supercupei Europei cu Galata în 2000 etc. Cel desemnat în 6 rânduri fotbalistul român numărul 1 al anului a stat în închisoare 20 de luni, din 4 martie 2014 în 4 noiembrie 2015, fiind condamnat la 3 ani, o lună şi 10 zile pentru evaziune fiscală şi spălare de bani, fapte consemnate în scurta perioadă în care a acţionat ca impresar. Detaliile cazului vă sunt familiare, deci nu mai insist.

Simt nevoia să remarc însă că germanii, consideraţi pretutindeni maeştrii seriozităţii şi ai corectitudinii, exemple de onestitate, i-au dat credit total lui Hoeness şi au mers pe mâna lui. Însuşindu-şi punctul de vedere al acestuia că „am comis o imensă eroare, însă am plătit”, s-au grăbit să-l aleagă în fruntea celui mai important club din Bundesliga. Au dovedit astfel că ştiu să scuze păcatele şi să ofere încă o şansă. Oare îi oferim şi noi una lui Gică Popescu, deşi el a greşit, măcar în privinţa prejudiciului, infinit mai puţin?

Regret s-o spun, dar cântărind reacţiile celor care nu-l scot pe Popescu din puşcăriaş, din bandit şi din infractor, unul scriind pe blog că „trebuia să stai în pârnaie 20 de ani, nu 3”, iar altul notând, cu bolnavă satisfacţie, că „m-am îmbătat de bucurie când te-au condamnat”, răspunsul e nu. Din păcate, un nu hotărât. Ferm.

Sigur că, neachitând impozitele datorate din transferurile unor jucători, varianta justiţiei, Gică a încălcat legea. Bună, rea, legea se respectă, nu se discută. Dar de aici şi până la a-l socoti pe marele internaţional de altădată vinovat pe viaţă e un drum de ocolit, de evitat. S-ar impune să gândim şi noi ca nemţii, adică să judecăm că Popescu a greşit, dar şi că, ispăşindu-şi pedeapsa, are dreptul omenesc la o a doua şansă.

Nu neapărat în calitate de aspirant la preşedinţia FRF, cum mă vor înfiera haterii că sugerez, deşi Gică însuşi a repetat că n-are de gând să mai candideze, ci ca simplu cetăţean. Ca om care merită cântărit şi după victoriile repurtate, nu exclusiv după eşecurile suferite. Numai că noi, mulţi dintre români, suntem prizonierii răutăţii, ai invidiei şi chiar ai urii. Incapacitatea de a ierta şi de a uita nu ne onorează. Dimpotrivă.

Comentarii (140)Adaugă comentariu

j8ji (166 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:01

E o mica mare diferenta intre cele 2 cazuri.Sa nu comparam Germania cu Romania ca ne facem de ras

nefertem (14 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:02

Hai sa ridicam in slavi mafiotii, in timp ce in unul din trei articole dam in Daum.

Sebastia Ghita (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:09

Diferenta este ca Hoeness si-a recunoscut greseala si-a asumat-o si a platit. G.P. nu si-a recunoscut vina, nu a colaborat cu autoritatile preferand sa ramana loial mafiotilor.

nea Caisa (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:18

Ai imbatranit degeaba, nea Ovi, daca tu continui sa fii pajul clanului Becali si al angajatilor lor (in speta infractorul - dovedit - Gica Popescu).

Robert (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:23

G. Popescu merita tratat ca un cetatean obisnuit daca si-a ispasit corect pedeapsa (oare a scris si el carti?), a returnat prejudiciul comis, si daca s-a invatat minte si o sa fie un cetatean exemplar. Dar G. Popescu nu mai are dreptul de a ocupa nici o functie in FRF dupa ce a facut cu fratii Becali. Daca nemtii se arunca in cap asta nu inseamna ca trebuie sa ne aruncam si noi.

irish boy (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:26

dupa ce a furat sa fie pus President oleanu din calafat !?

yoz7777 (42 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:30

Nea Ovi ai dreptate intr-o singura directie - ca daca si-a ispasit pedeapsa, are tot dreptul sa faca ce vrea. Dar dupa asta, paralela cu neamtul n-are nicio noima. Ala a demonstrat la conducerea unui club de fotbal ca se pricepe. Gica a aratat ca nu, afacerile lui sunt la vale sau falimentare. In ceea ce priveste partea morala care-i lipseste si lui si tie (prin sustinerea pe care o acorzi pana in panzele albe clanului de infractori sandu-becali plus marionetelor lor din generatia de aur, si lovirea cu orice pret a actualilor federali, ca un mercenar de la a3 sau rtv), neamtul a recunoscut ca a gresit, oltenasul nici acum nu recunoaste. Stii si matale vorba aia cu gresala recunoscuta este pe jumatate iertata. Ceea ce cred eu, este ca daca iese gasca lor, n-o sa faca decat sa indeparteze mai mult lumea de fotbal, iar daca o sa-l aleaga in frunte pe prunica n-o sa ne dovedeasca decat ca este suficient sa fii grobian, sa injuri la televizor fara sa fii suspendat si amendat, sa te comporti in ultimul hal ca sa ai succes. "Felicitari" pentru alegerea pe care ati facut-o si o sustineti, nu faceti decat sa ne aratati ca "la vremuri noi, tot noi" este o vorba reala.

JE (7 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:34

... cu siguranta a inebunit batranul...... nu mai gasesti nimic , nici un sponsor care sa-ti mentina ziarul ?..... trebuie sa speli pacatele infractorilor, sa ridici in slavi fardelegea ? .... hai bre sa-ti carpesc doua si apoi sa ma ierti si chiar sa ma lauzi pentru asta. .... ca palmele sunt de la mine si chiar ai devenit mai destept de la ele....sau aista o fi fost si modul tau de viata.... doar ca nu a fost descoperit inca...... chiar , cat e halatul, halatul la tine ?

JE (7 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:35

....pe blogul tau... un mesaj pentru neintelesul mecedonschian numit Geambasu...…""te doare prietene, *** …. de toti si toate… tot ceea ce-ti tihneste este propriati imagine …. nu cunva sa te critice cineva , doar asa prin treacat…. daca-ti da lumea peste *** pui cenzura si zici ca ai moderat un limbaj suburban…. prietene, ubicuitatea limbilor ce le dai potentatilor vremii nu sunt cele ce-ti permit a eticheta genii ca si Marquez sau Hemingway…. demonstrand ca esti doar un *** patetic….""

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mashca23 (30 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:38

Care a fost atitudinea lui Popescu si care a fost atitudinea lui Hoeness? Neamtul a recunoscut ca a gresit, nu l-am auzit pe al nostru sa recunoasca ca a gresit. Din potriva, afiseaza o atitudine de genul "cum si-au permis astia sa ma faca?"..nea Ovidiu,trebuie sa schimbe atitudinea oamenii astia care se credeau de neatins,doar apoi merita sa ii si iertam. Daca tot te lauzi ca ai fost capitanul Barcelonei,comporta-te ca atare. Faptul ca ai reprezentat Romania cu onoare ca sportiv, nu iti da dreptul sa incalci legea.Legatura foarte apropiata a lui Hagi si Popescu cu clanul Becali spune tot despre caracterul celor doi si aplecarea catre o zona gri a fotbalului.

Florin (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:38

Nu-l cunosc pe neamt. Gica al nostru este profesionist? sa conduca ceva. Eu cred ca este ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

radik (5 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:43

toti au dreptul la o a 2-a sansa, inclusiv si Popescu (de altfel unicul de apreciat dintre toti condamnatii din rasunatorul dosar)......dar nimic despre Daum......straniu, doar si el este neamt.......

Carol K (77 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:49

Bayern este o asociatie privata Hoeness n-a bagat mana in bugetul public iar daca actionarii au considerat ca tot el e bine sa ramana nu vad nici o problema...La noi electoratul este indoctrinat seara de seara la TV(nu mai spun care) sa empatizeze cu hotii,sa-i voteze in continuare,sa-i victimizeze si sa-i faca sa creada ca nu exista pe planeta oameni mai minunati decat acestia,cei "hartuiti de procurori" vezi doame-i buzunaresc pe ei,sarantocii natiei... Ei si care e problema ? Nu le-a dat o galeata la locale si-o sapca la parlamentare ce daca devalizeza pe an un mizilic de 2 miliarde euro la nivel national ? ... Mai trebuie sa tragem concluzii,sa aratam unde e diferenta intre noi si ei ?

laur (26 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:53

Eu il respect pe Gica Popescu 100%.

Freddy RE (41 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:56

Dl. Ioanitoaia: Sunt doua aspecte, pe care nu stiu de ce le evitati: 1. "Germanii"...? Care "germani"? Este Angela Merkel "germanii"? Sunt cei 20% Ozili si cei 15% Khediri "germanii"? Sunt ultimul milion de new entries "germanii"? Va propun sa fiti serios, in linie cu ceea ce va zice in buletin. 2. Hoeness reprimit, urale, ovatzii, etc. V-ati pus problema ca respectivul stie cam pe unde sunt ingropate toate scheletele de la Bayern, si acum este rasplatit pentru tacere...? Dl. Ioanitoaia, in afara de parti-pris-ul Dvs. evident cu Popescu, va recomand GoodFellas... sincer, ma mir ca Giovanni nu v-a facut aceasta sugestie pana azi. Must be in his Top 3 of all times. I'm not mad, I'm proud of you. You took your first pinch like a man and you learn two great things in your life. Look at me, never rat on your friends and always keep your mouth shut.

criu (8 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:58

credeam ca sunt singurul care vede si simte ca ioanitoaia e senil...pai popescu tre sa faca si el ceva bun ca sa vada romania ce fel de om e....sa vedem 2 rezultate nu doar vorbe. in administratie daca se poate!

Daci (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 19:59

Cred ca exista totusi o mare diferenta intre ei. Hoeness a ridicat foarte mult clubul Bayern, si-a recunoscut vina, si asa cum a si confirmat public, a platit datoria pana la ultimul cent. Cati bani a recuperat statul roman de la Popescu, Becali, etc? Aproape nimic, adica tipic romanesc. Le-a stabilit o pedeapsa mica, apoi le-a luat o suma modica din ceea ce furasera si atat.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 20:06

@Mashca23. Tipule, daca tu crezi ca esti in situatia de a il ierta pe Gica Popescu inseamna ca nu stii pe ce lume esti. Nuare nevoie Gica Popescu de parerea ta. Dl Ioanitoaia ca de aia si provoaca polemici ca sa faca trafic. Mai citesc ca Honess a furat de la club si Gica Popescu de la stat. Care e treaba, au inceput sa existe hoti buni si hoti rai, tare aiureaza unii.

pawn (64 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 20:13

stati asa, domnule Ioanitoaia.... pe lumea asta veti gasi dezechilibrati care vor spune ca e bine sa inceapa al treilea razboi mondial, ca sa fie purificata lumea, sau sa fie omorati toti...(completati dvs). chiar trebuie luat in seama asa ceva?? pe bune, pierdeti timpul.

gigelos (108 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 20:15

Cum ar suna ? Am gresit , din pacate am facut o alegere gresita , am fost rugat de prietenii mei sa-i ajut cu imaginea mea , cu relatiile mele , din pacate am procedat si eu cum in aceea perioada procedau toti . Dar eu eram Gica Popescu , baciul , Imi pare rau ! Nuuuu ... sunt nevinovat, m-a bagat Basescu , Burleanu , mi-a murit tata , Didi , ne vom razbuna etc, etc .

Bog (20 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 20:30

Pentru mine Gica Popescu era un exemplu de corectitudine si de succes obtinut prin munca multa, nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca poate face afaceri murdare. A dezamagit crunt si de-asta nici sa nu mai aud de el. Altfel l-as fi votat si pt. presedintele tarii.

Din pacate nascut in Ro (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 20:32

Ptr toti fraieri care nu inteleg ca fiecare om are dreptul la a doua sansa. *** pe Burleanu caci cu asa fraieri tot fraieri ramineti. Bine c-am plecat de la voi din tara! Popescu si-a recunoscut greseala si si-a platit datoriile.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

pif (194 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 20:41

si nimic despre daum? doar höness e cel ce l-a bagat in belea si din cauza caruia nu a devenit selectioner german, el cu beckenbauer. sint convins ca facem doar o scurta pauza in privinta asta si pe urma o dam mai departe cu daum si burleanu, si dai si dai. nimic impotriva lui popescu, dar inainte mai trebuie sa si arate ceva. a fi oltean, chiar si incapatinat nu e totul. nu fotbalistic ca asta a aratat, chiar mult, e clar, dar organizatoric, ca de asta e nevoie acum dupa 20 ani m.sandu, secundati cu alibiuri redactionale de gsp-ioanitoia si fostul militian de la Liga, dragomir.

Luke (25 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 20:48

Popescu ales președinte FRF?! Bănuiesc ca il vrei preaedinte, ptr ca a jucat fotbal la un nivel înalt si trebuie neaparat sa fie si un bun manager/președinte etc. 😂 Dar el de fapt a faliment școlile de fotbal si a "ajutat" fotbalul românesc lucrând cu marele mafiot ajutându-l sa scoată banii din țara. Acei bani care ar fi trebuit investiți in centrele de copii si juniori ai cluburilor românești, in loc sa îmbogățească președinții anilor 90... Nea Ioanitoaia, cam 75% dintre cei care îți citesc articolele te înjură, oare de ce??? De ce nu il propui pe marele Giovani? Timp de 4 ani cluburile o sa aibă liber la blaturi si offshore accounts ptr transferuri. 😎

++ (194 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 20:56

aici e o mica greseala la mijloc, tipica pt dl. ioanitoia. dl. höness, de meserie macelar si mostenitorul unei firme care produce mezeluri din ulm si fost jucator profesionist de fotbal, invalid sportiv la 27 de ani, a aratat ca presedinte a lui FC Bayern ca stie sa faca asta. a adus clubul la nivelul de acum printr-o strategie controversata dar eficienta si a refuzat presedentia federatiei germane ramanind presedintele lui FC Bayern. asta e motivul principal de ce e iarasi presedinte la FC Bayern, ca se pricepe la asta. votul consiliului director a fost de 8-0. nu sint fan fc bayern.

marius (347 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:04

cu Hoenes lucrurile stau cumva altfel: el si-a transferat o parte din bani in elvetia, ca sa fenteze fiscul german (adica sa plateasca impozite mai mici), gica al nostru a mintit in privinta sumelor de transfer, asa cum au facut toti ceilalti jmecherasi din clanul becali, borcea, etc...sa nu amestecam lucrurile. iar la german mai treceti si o cupa intercontinentala si un titlu de campion mondial in 1974, el fiind extrema dreapta si jucator de baza, un titlu de campion european in 1972 si vicecampion european in 1976, o cupa a germaniei, ehei, treburi diferite nene!!! sa nu incurcam itele!!!

Ghita Iulian Marcel (11 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:07

Principiile trebuie puse inaintea sentimentelor, mi se pare de-a dreptul innaceptabila ideea ca un condmanat definitiv sa ajunga sef ,reputatia si buna credinta a lui Popescu sunt distruse , nu mai poate pretinde nimic. E singurul vinovat nu are nici o scuza.

Riccardo (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:11

Sebastian Ghiță, după ce că ești prost, mai şi semnalizezi. ..

offside (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:12

Alegerea lui Hoeness îmi confirmă că nici nemții nu mai sunt ce erau odată. As acorda mai multe circumstante atenuante lui Gică. Să alegi în fruntea unui club de talia lui Bayern un pușcăriaș...jenant.

Traian Macovei (20 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:23

@Liviu, se pare ca nu numai eu am inteles ce vrea Popescu, Ioanitoaia si gasca! Nu o sa conduc fotbalul romanesc niciodata pentru ca nu ma pricep. Nu vad legatura cu Burleanu... ( daca eu cred ca Domnia sa Ioanitoaia greseste *** *** un infractor dovedit nu ma face automat fan Burleanu...in fine) Oamenii astia au furat si au distrus fotbalul! Din pacate ne impartim in partizani ai unora sau altora fara sa vedem mocirla in care suntem! Cu respect TM

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dan (56 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:26

cred ca gica popescu a platit destul....

Dan (37 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:28

Gica Popescu ae trebui sa faa ce a facut Hagi. cu banii lui , nu de la FRF. Fotbalist bun, dar ca om zero. Tupeu si atit. Spune-mi cu cine te imprietenesti, ca sa-ti spun cine esti. Bai nea Ovi, iar ai dat-o in bara cu artikolul. De ce nu vrei matale sa intelegi ca timpul tau s-a dus.....

Timi (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:31

Maestre, din pacate vremurile bune au trecut peste Dvs. si va agatati disperat de tot ce e din trecut. O mare vina pentru dezastrul din fotbalul romanesc o purtati si Dvs. pentru ca ati inchis ochii la mizeriile lui Giovanni, Mitica, Sandu...si de ce nu Gica Popescu.

gigelos (108 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:33

Alegerile la FRF sunt in 2018 , cred . Succes Gica Popescu si poate pana atunci , un an jumatate sau cat e , reusesti sa ne arati ca poti fi un bun conducator , sa gestionezi ceva . Nu doar EU sunt Gica Popescu si .... si ce ? Din cate stiu ai incercat si scoala de fotbal , eoliene ,imobiliare si impresariat si, si ... Hai poate totusi reusesti .Te-ai lasat de fotbal in 2003 , de fapt inainte de Dinamo , au trecut aproate 15 ani . Ce ai facut Gica pentru fotbal in astia 15 ani ?

Stefan (35 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:37

Luke, nu trebuie sa faci eforturi sa pari prost pentru ca esti. Pina vei termina tu sa faci teoria chibritului afla ca Gica Popescu asa chitros cum e tot a bagat citeva milioane de euro intr-o scoala de fotbal si a pierdut mare parte din bani. Tie ti-ar conveni sa pierzi cu linguroiul desi nu cred ca ai avea de unde. Te miri ca multi il injura pe dl Ioanitoaia. Nu te mai mira deoarece trei sferturi din ei lasa impresia ca sint pusi sa faca asta. Posteaza cam aceleasi fraze si duc lipsa de argumente. Nu le place lor de autor si de ideile lui dar nu stiu sa explice de ce. Dl Ioanitoaia e polemic dar logic in ce sustine.

Sorin (128 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:45

@Dan. Tu esti alta *** care jignesti fara sa ai o baza in ce postezi. Nu cred ca vremea lui Ioanitoaia a trecut desi nu sunt de acord cu el in multe privinte. Dar sigur ca a ta nu e si nici nu va veni. Nu ar fi bine sa vina vremea ***.

victor L (169 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:55

"germanii, consideraţi pretutindeni maeştrii seriozităţii şi ai corectitudinii, exemple de onestitate". Ati auzit de VW si Bundesbank? macar de cele mai rasunatoare.

Ramon (127 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:56

iată ce presă ați dezvoltat în 25 de ani! Pentru că au făcut bani frumoși din transferuri, oferind majorității clienților contracte avantajoase, dar nelăsându-se călcați în picioare, frații Becali sunt etalonul răului. Dar oamenii buni care sunt ? Hagi este terfelit pentru câteva rezultate anormale obținute de Viitorul acum câțiva ani, Popescu este și el călcat în picioare pentru că a vrut să învețe de la cei mai buni (chiar dacă se autointitulează mafioți). Iordănescu nu mai este bine văzut de decenii, Piți oare a fost vreodată apreciat, Boloni are meritul de a fi spus că nu-i mai trebuie nimic pe aici. Și astfel ce viitor avem pentru fotbalul nostru ? Copii vin tot mai greu din urmă, de ce ar veni, ca să fie înjurați precum Ivan ? Și jucătorii de ce s-ar da peste cap să câștige, când președintele federației, bun la capitolul vorbăraie și găsit motive la înfrângeri își trage o primă frumușică de calificare. Stadioane se construiesc, dar cine știe ce echipe vor mai juca pe ele ? Și atunci de ce să mai vrei să fii implicat în activitatea fotbalistică din România ?

catalin (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 21:57

domnule ioanitoaia, penalii indiferent de nume sau pozitie sociala nu au ce cauta in functii de conducere publice,ca vrea sa aiba o functie de conducere in academia lu hagi treaba lor.

turi (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 22:01

Nea Ioanitoia, Baiatul ala din Germania pana sa fie condamnat,a avut niste obligatii si responsabilitati fata de Bayern in calitatea pe care a avut-o ,a demonstrat ceva in domeniul managementului .Faptul ca Adunarea Actionarilor a hotarat sa-l re investeasca in functie ....este perceptia lor fata de conducatori si fotbal in general.Iertati-ma, dumneavoastra amestecati mere cu pere ,faceti paralele intre campionate diferite,conducatori de cluburi si federatii,complet deplasate fata de context,textele dvs din toata cariera de jurnalist seamana ca plagiatul lui Ponta,sa va explic... dvs -plagiat -dvs..cu alte cuvinte,tati retrage-te....,inca odata, sunteti penibil,scrisul dvs fata de Maestrii Fanus Neagu,Ioan Cupen.... este la secole distanta , n-aveti harul nici al scrisului nici al omului impartial ..se vede demonstratia Daum ,de cand a inceput campania pentru Rusia. Daca ar fii sa fac o paralela fata de articolele dvs de pe vremea comunismului si cele de dupa, la dvs nu as gasi prea multe diferente....cateva nuante ..functie de sponsori si protectori...

Vaduva Liviu Cristian (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 22:05

Domnule S.Ghita,Gica Popescu a fost singurul care s-a dus si a platit suma prejudiciului la stat! Eu consider ca prin gresala pe care a facut-o,ca s-a asociat cu fratii Becalii,a platit-o cu varf si indesat!

Abel2 (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 22:08

Germanii i-au ,,iertat ,, pe toți naziștii ,au fost prezenți in viata Germaniei pana la adânci batranete iar aia cu serioși si corecți sa văzut cand au făcut Europa praf de 2-3 ori. Asa de corecți au fost ca iau măsluit probele lui Hoennes ca sa ia o pedeapsa mai mică cel putin asa a transpirat din presa germana aia corecta

Dane Eric (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 22:16

G.P si-a recunoscut vina,a si platit prejudiciu ,dar a fost condamnat pt ca ii statea in coaste lui Burleanu,mafia avea nevoie de continuetate. RESPECT GICA POPESCU!

Un nimeni (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 22:30

Sebastia Ghita,nu cumva Popescu este singurul dintre toti cei implicati este singurul care si.a recunoscut gresala si chiar a si dat acei bani?.....

Bogdan (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 22:42

@Sebastian Ghita Nu il simpatizez pe Popescu, desi cred ca ar fii raul cel mai mic daca ar ajunge in fruntea federatiei...insa dumneata domnule Ghita, gresesti! A platit impozitele datorate statului atunci cand a fost acuzat, s-a speriat si le-a platit sperand ca va primi cu suspendare. Din cauza lui, ca a platit taxele , s-a considerat ca si-a recunoscut fapta si a fost mai usor sa ii bage la parnaie si pe ceilalti, de aici raceala dintre fratii hoti si Gica Popescu. Daca l-as vedea fata in fata , l-as admira pentru ceea ce a realizat in fotbal, nu m-as gandi o clipa ca e fost puscarias. La ce legi sunt in Romania si la cum se fura, nu cred ca e vreunul curat ca lacrima, poate doar dumneata! Eu ma consider semipuscariabil, in sensul ca daca as putea da teapa de 1mil de euro statului roman as face-o cu zambetul pe buze...

Cristian (6 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 22:43

O vorba romaneasca spune asa: "Cand 3 oameni iti spun ca esti beat, te duci si te culci". Ioanitoaia, pe tine te injura 80% din populatia Romaniei si tot atatia ***, dar tu tipic romanesc stai in nesimtire in continuare. A trecut vremea ta Ioanitoaia, ti-ai trait traiul, ti-ai mancat malaiul. Esti ultimul aparator al mafiotilor ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

traian (20 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 22:59

Reamintesc una din greșelile recunoscute de Gica P.: când a semnat cu Dinamo și a trădat întreaga suflare alb-albastră (pt o înțelegere dubioasă... cu netoiu); și acum alta: a decis ca actuala clona, este adevărată Universitatea Craiova. ...No comment . L-am iubit enorm pe fotbalistul Gica Popescu. Dar atât. Despre omul GP prefer sa nu comentez.

Steaua1986forever (5 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 23:09

Cati hateri si cati propagandisti (platiti?) Il injura pe domnul Ioanitoaia. Interesant. Probabil suntem natiunea care isi imaginează ca dupa o condamnare ispasita....omul rămâne pe viață "insemnat". Ciudat, alte popoare au alta perceptie. Si noi tot o dam cu poporul roman pasnic, iertator, decent, cuminte, noi nu am atacat pe nimeni niciodată, noi toată istoria doar ne-am aparat de cei rai, etc. Comunismul asta sinistru ne-a distrus in interior....suntem o nație acum de semi-salbatici....iar generațiile viitoare o sa fie salbaticite 100% probabil

Octavian (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 23:15

Domnule Ioanițoaia : Este pentru prima dată când scriu un comentariu. Sunt de acord că Gică Popescu ar putea să fi greșit,dar a plătit prejudiciul pe care se presupune că l-a realizat. Din câte știu eu este singurul.Nu a turnat,mă rog(adică nu a colaborat).A fost naiv(oltean).Doar pentru asta ar fi trebuit să fie în cel mai rău caz cu suspendare.

Bob (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2016, 23:21

D-le Ianitoaia acum va luați dupa nemți, dar in Daum ați dat cat ați putut de tare! Si e adevărat ca nu si-a recunoscut vina nici in ziua de azi Baciul! Ce urat din partea lui. Merita o șansa dar ca si zidar

Comentează