Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nepreţuitul Herr Daum

Cine a înţeles din articolul de ieri că Daum ar fi singurul responsabil pentru startul poticnit al "naţionalei" pe drumul către Rusia 2018 a înţeles greşit. N-am scris asta pentru că n-o gândesc

Permalink to Nepreţuitul Herr Daum
luni, 14 noiembrie 2016, 5:15

Am scris însă că selecţionerul m-a decepţionat şi-mi menţin opinia. Deşi a promis că „tricolorii” vor ataca în fiecare meci din primul până în ultimul minut şi nu-i vor lăsa pe adversari să răsufle, şi-a încălcat cuvântul. Îndeobşte în partida de vineri cu Polonia echipa a jucat foarte slab, ca una de amatori strânsă de o zi, două, dacă nu chiar reunită întâmplător. Sub aspectul tacticii, al aşezării, al strategiei, al mişcării în teren, ea n-a arătat nimic. În loc să surprindă în bine, a surprins în rău. Dezamăgind, a cedat clar, 0-3.

Cei care continuă să-i ridice lui Daum statuie pe site-uri îmi impută că nu mă pricep. Pasămite, am trecut 50 de ani prin fotbal ca gâsca prin apă. Îndrăznesc doar să-i întreb pe respectivii, foarte siguri pe ei, în ce măsură ceilalţi critici ai selecţionerului, adesea mai vocali decât mine, sunt tot nişte aerieni, tot nişte ageamii?! Nici Cârţu, nici Dinu, nici Panduru, nici Prunea, nici Gică Popescu, nici Boloni, nici M. Rădulescu, nici alţi foşti internaţionali ori actuali antrenori, nu-s competenţi?! Dacă nu ei, atunci cine?!

Ni se sugerează nouă, celor catalogaţi duşmani ai poporului din cauză că nu ne închinăm la icoana selecţionerului, că trebuie să fim răbdători cu acesta. Să-l acceptăm ca atare, să-l cauţionăm deoarece abia a sosit şi, mai ales, nu dispune de jucători competitivi. De acord că „naţionala” nu duduie de valori, dar ia să analizăm în ce măsură eventualele paralele îl avantajează sau nu pe Daum.

Numeroşi useri îl consideră pe Iordănescu depăşit, ruginit, zaharisit şi alte rime de gen. De reţinut însă că acesta a reuşit calificarea la Euro 2016 dintr-o grupă redutabilă, cu Irlanda de Nord, Ungaria, Grecia, Finlanda şi Feroe, ba şi fără să fi suferit vreo înfrângere în 10 meciuri. Cu Polonia, Danemarca, Muntenegru, Armenia şi Kazahstan, grupa României pentru Mondialele 2018 pare mai dificilă, numai că, din păcate, speranţele noastre de a prinde turneul final s-au redus dramatic. Poate s-au şi spulberat întrucât „tricolorii”, care deja au pierdut o întâlnire din 4, au adunat 5 puncte mari şi late din 12 posibile!

Asta în ciuda faptului că Daum a folosit formaţia aliniată la Euro de Iordănescu, completată cu Benzar şi R. Marin. Dincolo de felicitările cuvenite neamţului pentru promovarea acestor tineri, în general, pentru deschidere şi pentru transparenţă, de observat că Daum iese pe minus din comparaţia cu Iordănescu. La fel cum nu câştigă nici confruntarea cu Piţurcă, tehnician care în campania pentru CM 2014 şi în cea pentru CE 2016 a realizat un număr de puncte dublu faţă de actualul selecţioner în primele 4 întâlniri.

Fără legătură cu nostalgia, cu regretul ori cu alte astfel de sentimente, statistica e imposibil de contestat.

De neatacat, acestea sunt cifre, nu impresii. Sunt realităţi, nu păreri.

Pe scurt, a-l absolvi pe Daum de orice vină privind parcursul dezamăgitor al „naţionalei” nu-i doar o încercare ratată, un eşec. E chiar o aberaţie.

Comentarii (179)Adaugă comentariu

Bruce (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:28

Va raspund eu . Cei mentionati adica Dinu , Cartu , Radulescu , Ganea daca le pui CV ul in comparatie cu cel al lui Daum trebuie sa se ascunda. As vrea sa ii vad pe acei "mari specialisti" castigand ca antrenori un campionat macar in Turcia , ca sa nu spun in Germania . sa demonstreze ca pot macar ce a putut Daum !!!! Nimeni nu ii ridica statuie lui Daum , dar lasati omul sa munceasca. Daca Sir Alex Ferguson antrena in Romania era calcat in picioare de "specialisti" si trimis acasa daca ne amintim primele lui sezoane deloc impresionante la Manchester United. Referitor la "marele" Iordanescu, tin minte cum a fost el pus antrenor de greci si apoi trimis acasa si inlocuit cu un neamt , neamt care a castigat euro cu aceeasi Grecie !!!!

Ilie (369 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:48

De ce sinteti de rea-credinta cind ii evocati pe urmatorii sustinatori ai aceleasi pareri cu dvs ? (in paranteza fie spus, nu am vazut un signur sustinator al lui Daum publicat in ziarul dvs : CENZURA ? ) Cirtu, Dinu, Panduru, Prunea : puteti explica cine sint si ce-i autorizeaza sa se exprime asupra lui Daum, om totusi cu alt circuit decit ei ? Pe Panduru si Prunea, eu zic sa nu-i bagam in seama. Cine sint ei, ce rezultate au avut ? De Dinu, eu imi aduc aminte ca a iesit de la Nationala prin usa din spate. Vine acum cu sfaturi si judecati de 'specialist' ? Cirtu, specialist in bagat autobaza in fata portii, stie sa recunoasca si alt tip de joc ? Gică Popescu ? Hm, fost mare fotbalist, dar cred ca atit. In orice caz, nu vrem infractori la FRF, cum ii sta gindul. Declara in ziaurul dvs ca i-a fost rusine sa vada acest meci si ca federalii sint niste prosti. Pai mai bine prosti decit infractori, dle prieten al lui Giovani ; si noua ne-a fost rusine sa te stim dupa gratii, ptr bisnita cu intermediari albanezi. Ramine Loti. El considera ca Daum nu e omul potrivit la locul potrivit. E parerea lui. A mea e ca ceilalti nationali sint SI mai nepotriviti. Sa-i zicem mai degraba mersi lui Daum ca accepta aceasta tara de nebuni, in care primii balauri cu care trebuie sa se lupte sint incompetentii din presa, cind principala lui problema e alta : cu cine sa joace, la ce non-valori alcatuiesc generatia de azi. In alta ordine de idei, ne explicati si nous de ce pe coperta ziarului de azi titlul mare e 'ROMANIA N-ARE NEVOIE DE ANTRENOR STRAIN' ? Pe ce va bazati, cine a zis asta, cine va credeti cu aceste afirmatii ? Voi vreti neaparat unul de-'al casei', asa-i ? - PS : Daum nu si-a incalcat cuvintul zicind ca filozofia lui e sa atace din primul pina in ultimul minut, chiar si cind n-au mingea. Nu ! Pe de-o parte n-a avut cu cine. Pe de alta, a dat de adversari mult deasupra. Asta n-ati remarcat-o, daca tot aveti 50 de ani experienta ?

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:52

Nea Ioanitoaia ...spui numai prapastii ...nu esti bun de nimic ...

tzusti_reloaded (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:05

HI HI..TOT CONTINUI SA SPUN..AM RABDARE..SE SCHIMBA GENERATIILE..NU SE POATE SA REZISTE LA INFINIT TOATE MIZERIILE DE OAMENI CARE AU DISTRUS TOT IN RO..MULTUMESC TUTUROR USERILOR CE AU COMENTAT AICI..AM SPERANTE..99 LA SUTA NU VA DAU DREPTATE..VOUA DINOZAURILOR.. ... AMEN

octavian (16 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:09

Ne pierdem vremea comparand antrenorii. Nu am avut cine stie ce antrenori.Am avut in schimb jucatori destul de valorosi.A fost cazul cand un jucator ca Dobrin a fost rezerva.Campionatul nostru este foarte slab, FINANTAREA ECHIPELOR E DE GROAZA. Echipele de juniori sunt ciuca batailor. De cand nu am mai participat cu juniorii la un campional europen. Adevarul este ca am intrat cu echipa nationala in insolventa Echipele noastre sunt in primul rand societati comerciale.

Andrei (276 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:10

Ioanitoaia ramane cu ideile sale fixe si cruciada sa personala anti-FRF. E incredibil cum poate scrie zeci de articole de maculatura pe fix aceeasi tema, insa nu se plictiseste! Maestrul se apuca vartos de statistici dupa doar patru meciuri oficiale, ceea ce miroase a amatorism. La fel de amator e sa declari grupa de calificare la Euro ca fiind "redutabila," cand marele adversar a fost Irlanda de Nord. Amator spre penibil chiar. Daum are un inceput slab, aia e clar. Dar lucreaza cu un material extrem de subtire, un lot care a terminat gafaind si cu mari emotii acea grupa "infernala" de calificare la Euro, iar la turneul final s-a facut de ras cu Albania. Trebuie ani de zile pentru a crea o echipa competitiva. Nu o face Daum cu o bagheta magica. Polonia e multe clase peste Romania la nivel de prima reprezentativa. Rezultatul e unul logic pentru oricine gandeste obiectiv. Pentru jurnalisti care traiesc in trecut si inca il asteapta pe Hagi sa bata lovitura libera, evident ca nimic din ce se petrece acum nu are sens. Si nici nu cred ca a zis cineva ca Daum e mesia sau ca merita statui si icoane. Sunt exagerari grosolane, ca si manipularile in direct operate la TVR unde Burleanu a declarat ca Polonia are 50 de jucatori tineri care joaca in strainatate si dumneata l-ai "demascat" spunanad ca echipa aliniata de Polonia era mai batrana. Ce treaba are vaca cu stampila primariei? Mistificari demne de scoala Stefan Gheorghiu. Nu-mi place Burleanu si nu prea imi place nici Daum, sa ti-o zic sincer, dar cel mai tare ma dispera lupii moralisti ca dumneata, Maestre Ioanitoaia, cu idei putine, fixe si depasite.

tudor (301 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:14

@ovidiu 3003. Cu fiecare zi esti tot mai sarac cu duhul. Pacat ca esti oltean si iti faci de ras neamul.

tudor (301 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:18

@Andrei. Te crezi acelasi expert incurabil, dar dai iarasi in gropi. Dupa creierul tau cat nuca fosta campioana europeana Grecia e sub marele Muntenegru... Tu esti obsedat nu dl Ioanitoaia care vine cu statistici de necontestat. El are dreptate si nu hipsterii ca voi frustrati si goi.

Mashca (30 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:25

Asta mai mult ca sigur ca nici noaptea nu mai poate dormi , atata ura nu am mai vazut. Mai lasa-i pe oameni sa rasufle, ca s-au saturat de atatea atacuri. Maine despre cine subiectul principal?Burleanu sau Daum? Ar trebui deschis un sondaj pe tema asta.

Cristian (34 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:27

Panduru, Dinu, Cârțu, Rădulescu? Să vă amintesc d-le Ioanițoaia de "performanțele"ca antrenori ai acestor indivizi! Mă cutremur că apreciați mai mult un infractor de drept comun, înhăitat cu cea mai sinistră ga§că de hoți(clanul Becali)! Și să nu mă luați cu placa zgâriată că Daum s-a drogat! NU A FURAT d-le Ioanițoaia, precum "idolii"dv.mai sus enunțați! În altă ordine de idei, aveți tot dreptul să vă dați cu părerea.Sunteți o somitate în lumea gazetăriei sportive și unul dintre cele mai autorizate voci din lumea sportului!

Cosmo (237 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:28

Din ce în ce mai ridicole articolele. Nu înțelegi odată, nea Ovi, că lumea s-a săturat de atitudinea, mentalitatea și fotbalul livrat de piti, cartu, Dinu, etc . E hilar de-a dreptul sa-i aduci că argumente anti daum. Prof Rădulescu:))))). Oare știe că portarii nu mai au voie sa ia mâna mingea pasata de un coechipier?😃

Traian Macovei (20 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:34

D-le Ioanitoaia se pare ca nu prea va sunt favorabile comment-urile in seara asta ! Ce sa-i faci, oamenii inca nu au uitat epoca de aur Sandu-Dragomir ! Si nici nu au uitat ca i-ati avut invitati pe toti puscariasii in emisiunile dumneavoastra ! Si ca ati asistat ranjind la distrugerea fotbalului! Si mi se pare ca nu sunteti acuzat de nepricepere dar de rea vointa da!

jiji (166 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:39

Mi se pare incredibil ca nu vedem ce jucatori sh avem,nici un antrenor din lume nu ar putea face mai mult cu.jucatorii pe care ii avem acum.Nenea Ioanitoaia,esti toba de fotbal ,chiar nu vrei sa vezi ce jucatori avem?Chiar iti e atat de greu?

ciprian (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:40

ce victima rablagita ca si fotbalul nostru! dar cand faceai praznice cu toti puscariasii care au rupt fotbalul romanesc nu erai specialist, mosneag ***!?

pavel (16 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:43

nenea ovi si gasca de la gsp au mari emotii. cica, cei din dosarul transferurilor au turnat tot si asa au iesit. s-ar putea ca pe viitor sa avem si cativa ziaristi la racoare. sincer, nici nu m-ar mira.

Andrei (276 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:44

@ Tudor. Ai 152 de comentarii si toate sunt raspunsuri la postari critice (si niciodata la articol) si absolut toate in acelasi stil, "Ioanitoaia are dreptate, voi habar n-aveti prostilor" evident presarate generos cu jigniri, fiindca altfel nu te faci auzit. Daca ai argumente, prezinta-le te rog, daca nu, lasa gura, ca de smardoi *** sunt satul.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ciprian (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 20:47

da, o somitate care *** unor hoti...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ciprian (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 21:00

si va rog acum ...o propunere de antrenor...

ciprian (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 21:04

comentarii jignitoare...domnule ioanitoaia dar cand faceati praznice la tv cu cei care zac prin puscarii...acum sunteti mare specialist? cine o spune? niste ***?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

miky (23 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 21:31

Domnule Ioanitoaia va citesc de foarte multi ani , ieri am postat trei comentarii in peste 15 ani de cand citesc gazeta . Nu zic , cu siguranta ca si Daum are vina lui , ceea ce vreau sa zic este ca I-asi da credit pana la finalul mandatului doar in idea ca macar daca ar schimba ceva la mentalitatea jucatorilor si tot ar fi un plus , un castig pentru noi . In peste 30 de ani la echipa national indiferent de antrenor noi am jucat doar pe contraatac sau cu autobaza , chiar si cu generatia lui Hagi am jucat cu frica , nu sunt dottore in fotbal ca cei enumerati de dumneavoastra , ma refer la cei ce il contesta pe Dauma si vad ei ca nationala nu are nici o idee de joc . Ceea ce vreau sa zic este ca la Mondialul din USA daca am fi avut alt antrenor cu o viziune mai deschisa a jocului sunt ferm convins ca ajungeam mult mai departe .Generatia lui Hagi a ajuns datorita valorii la acel nivel si nu antrenorului, imi pare rau si stiu ca poate deranjez anumite personae dar asa vad eu lucrurile . Cum dumneavoastra aveti dreptul sa scrieti orice cred ca si noi suporterii avem acest drept ! Din ce am inteles lla meciul cu Polonia s-au vandut toate biletele ? V-ati pus intrebarea de ce ? Pai tocmai ca este Daum la nationala si toti au crezut ca vor vedea si un alt fel de fotbal decat cel cu care ne-am obisnuit de peste 30-40 de ani .Normal ca in functie de rezultat si antrenorul are vina lui , ceea ce nu intelegem noi este ca tot incercati sa il gasiti vinovat pe Daum , asa cum este specific neamului romanesc , scoatem castana cu mana altuia . Pai ce fotbalul romanesc este in declin de cand a preluat Daum nationala ? Ne-am tot calificat noi la turnee mondiale si europene si nu mai tinem minte , am jucat ceva semifinale si finale in ultimii 40 de ani ? Cred ca toti sunt deacord cu mine ca de fapt ceea ce vrem sa vedem este altceva decat fotbalul practicat pana acum , oare cerem prea mult ?

Mircea (16 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 21:35

Domnule Ioanitoaia, sincer, cine orchestreaza acesta campanie contra lui Daum? Daca observati, majoritatea celor vocali sunt cei care sunt contra lui Burleanu. deacord, si eu sunt. Si eu sunt de parere ca acest individ nu are nici o legatura cu fenomenul. Insa, a da in Burleanu prin intermediul lui Daum, este altceva. Deacord ca rezultatele nu sunt incurajatoare, insa de cand a venit, chiar am vazut altceva. Ii reprosati ca nu a atacat asa cum a declarat initial. Asta, declaratia initiala, probabil ca era in cultura si conceptia lui de antrenor. Dar, odata instalat, trebuia sa puna in practica. Va intreb, cu cine? Ok, poate ca gasesti unul sau doi atacanti in forma la ora meciului (ceea ce se intampla cam rar la noi), dar mai trebuie sa ai si un mijloc inteligent, care sa serveasca atacantii (de care ducem lipsa, cel putin prin evolutiile oscilante). Si, mai trebuie sa ai aparatori in care atacantii si cei din mijloc sa se bazeze. Nu a fost cazul in jocul cu Polonia. Fundasii nostrii parca se incaltasera gresit. A fost o deosebire de la cer la pamant intre randamentul dat in meciul cu Armenia si cel cu Polonia. O sa-mi spuneti ca nu suporta comparatie valoarea. deacord, isa in cel cu Armenia am vazut o circulatie a mingii pe jos foarte buna. Am vazut determinare. Nu cred ca in meciul cu Polonia le-a zis Daum sa joace pe sus cu centrari cand toti erau de la 1,80 m in sus si noi aveam o talie de 1,60 m. Nu cred ca Daum le-a zis sa se stranga cei din aparare in mijloc "ca berbecii" si sa lase flancurile sau culoare de patrundere in viteza. Dupa mine Daum este un selectioner bun, poate nu extraordinar, dar a aratat altceva. Conditia principala a unui selectioner este sa aiba si cu cine sa lucreze. Oameni care sa evolueze cat de cat constant. Numai ca jucatorii din aceasta generatie sunt dupa chefuri, impresionabili, cu un moral labil.

eo (6 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 21:36

O atitudine justa a comentatorilor, sătui de clica voastră de pramatii, ipocriti si hoti. Oricând Daum, Vochin si Burleanu, niciodată din nou VOI! App, nea Nelu, impatrtitorul de dreptati arbitresti, mai lucrează pt Copos? Sau pt Giovani?

Raulica (6 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 21:45

Intradevar grupa din preliminariile a fost foarte redutabila.haideti domnu ioanitoaia sa nu fim penibili.nu spun mai mult decat ca ecipa din prima urna valorica a pierdut cu cea din a 6a urna valorica.asta ar insemna ca nu e absolut niki o rusine ca noi am pierdut cu polonia.

cita (2118 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 21:46

Lasati-l VA rugam PE Daum sa-SI faca treaba pina la capat, pentru ca noi nu stim CE rol are la Nationala, prin contract. Cine zice ca are rolul de a cumpara SI vinde si nimic altceva, se insala. Treaba lui e Sa reconstruiasca echipa, sa tinem minte.

Dilimache (657 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 21:52

Mai nasol e ca nici daca ar pleca acum Burleanu si gasca sa si l-ar lua si pe Daum cu ei, e prea tarziu, raul cel mare a fost deja facut. Si nu ii inteleg nici pe cei care inca mai pot spune ceva de bine despre Daum, se vede, statisticile o arata clar ca omul a pierdut si e mult prea laudat si platit pentru ceea ce face.

constanteanul (5 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:05

Nu e vorba ca nu te pricepi. E vorba ca esti platit de clanul Becali si altii sa scrii asa cum o faci. Sa iti fie rusine!

costy (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:16

Problema e simpla de tot. Jucatorii nationalei Romaniei nu au valoarea ( nici individuala nici de ansamblu) a jucatorilor din nationala Poloniei, iar Daum mai are handicapul ca inca nu cunoaste suficient fotbalul romanesc . Ne place sau nu ne place, in ultimii ani Piturca a fost singurul antrenor care a reusit sa scoata aproape totul din valoarea mediocra a majoritatii jucatorilor romani.

Olteanu (478 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:17

@constanteanul. Unuia care gandeste ca tine ii pot da o singura replica. Daca nu *** esti mai prost ca noaptea. Hai syctyr!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Olteanu (478 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:23

@ ciprian. Tu esti alt ***. Pe cine sa fii invitat la emisiunile de acum 10-15 ani decat pe cei care conduceau fotbalul si bagau bani in fenomen? Acuze gratuite ca nu imi aduc aminte sa il fi invitat pe Mircea Sandu. Dar unul ca tine nu stie decat sa ***. Asta fac ***.

Yakoiu Kutawa (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:36

"De reţinut însă că acesta a reuşit calificarea la Euro 2016 dintr-o grupă redutabilă, cu Irlanda de Nord, Ungaria, Grecia, Finlanda şi Feroe" WTF!? Tataie, ia-ti pastilele urgent, lasa calculatorul si fotbalul, ca nu sunt de tine!

jeryman (24 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:39

dle ioanitoaia nu va acuza nimeni ca sunteti rau intentionat dar sa faceti din iordanescu un erou ca ne-a calificat la euro 2016 cnad stiti foarte bine ca am fost la un pas de un baraj in contextul in care piturca lasa-se echipa pe primul loc iar iordanescu ne-a scos peri albi pentru amarata de calificare noroc cu pasa lui maxim catre hoban si mai ales cu budescu cu goluirle din ultimul meci pentru care a fost rasplatit cu lasarea acasa si aducerea lui mucuosr stanciu si al lui chirpciu ca sa poata ciobanul vinde pe bani frumosi i-a scos in vitrina generalul la fel cum sunt scoase *** in amsterdam s-au facut ca joaca a mai scos dna prodan niste nuri la inaintare si s-a facut tranzactia au fost vanduti niste nulitati cu tot tamtamul de rigoare in gazeta pe care o pastoriti ajungand la comparatii cu jucatori de renume mondial, a venit neamtul cineva si-a bagat coada si aceleasi nulitati cu afinitati spre sectorul *** i-au fost din nou bagate pe gat si rezultatul s-a vazut acum tragem toti din toate pozitiile in selectioner oare nu putem sa avem rabdare sa poata sa isi faca o parere despre ce exista de fapt in fotbalul romanesc unde aveti dreptate in privinta conducerii federatiei o conducere depasita de evenimente si de timp dl burleanu e in realitate o mina moarta in mainile mafiotilor spe care ii stiti si dumneavostra foarte bine daca avea sange in instalatie suspenda jucatorii stelisti care nu au fost la turneu din iarna drept rasplata i-a luat la euro lasand acasa cel mai bun mijlocas budescu asa ca nu mai faceti lobby pentru antrenorul constipat de la *** si redeveni-ti acelasi gazetar impartial de pe vremea cand va citeam cu placere in Flacara

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

demolarii (67 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:43

Cred ca domnul Ioanitoaia ar trebuii sa invete si istorie. Cei multi sunt importanti, eroi unei clipe sunt uitati. De ce? Ei castiga o batalie sau mai multe, dar nu creaza. Filosofia vestica pune creatia ca punct de pornire a Universului. Nu discutam natura ei, Biblica sau Darwiana. Discutam esenta ei. In Romania nu se vorbeste o limba de origine latina pentru ca Impartul Traian a venit de cateva ori in Dacia, ci pentru ca soldatii romani, deveniti cetateni au ramas aici si au avut copii. Nu e de ajuns sa ai argumente gen : Cartul sau Prunea e impotriva lui Daum. De ce? Cel mai important moment al carierei de antrenor a lui Cartu e ca spart un geam!!! Parca a si castigat, prin 90 un campionat cu U- dar echipa o facusera altii. Daca era antrenor bun mai avea un titlu sau doua. Ca si M Lucescu- nu a castigat titlu in Italia, dar a castigat in alte campionate pentru ca stiita nu se uita. Cat despre Prunea ce sa spui? Ca a fost presedinte AFAN si se vede.....jucatorii de fotbal pot sa-i multumeasca pentru lipsa de protectie care o au.....apoi a devenit oficial FRF si presedinte de club departamental-adica cu obligatii politice si nu in baza CV-ului, semanand cu eroul unei schite de Caragiale-rebel la inceput, si comandant al asupritorilo la sfarsit. El, Prunea, a declarat ca nu a inteles nimic din meci, probabil cum nu a inteles nici cum ii vine mingea in meciul cu Suedia....Dar ce spun spectatorii, cei multi care au justificat efortul financiar de a organiza competitii de fotbal in aceasta tara, si la un anumit nivel care a creat posibilitatea de a creste jucatori ca de ex. Hagi, Lacatus,Rednic, Cartu, Panduru, Prunea sau Cornel Dinu au beneficiat de investitii pe care un club ca FcSb, in ziua de azi cand conteaza doar parerea patronului, nu le face.....Si pentru ca autorul este cel care acum cativa ani justifica formatul emisiunii al carui realizator era cu un neologim, pe care unii conducatori cu titluri in Cv poate nu-l vor gasi in limba literara romana, "rating". Oare acest concept :"rating", arata ca doar parerea elitelor conteaza? Sau dimpotriva.....Domnule Ioanitoaia 50 de ani de jurnalism sportiv v-au facut sa fiti doar un aparator interesat/ influentat financiar? Trista aceasta concluzie pe care o putem trage din inconsecventa articolelor pe care le semnati...

Augustin (268 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:47

Nu zic vorba mare insa multi dintre postacii care il injura pe Dl Ioanitoaia sunt atit de porniti incit par pusi de cineva. Prietenii stiu cine e cineva.

Gogu (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 22:52

Care generatie de aur ? Ce sa spunem de generațiile de Brazilieni,italieni,nemți,argentinieni, francezi, de platina!Exact aceasta generație de"aur" este este implicată mai mult sau mai puțin in fotbalul prezent,si ce?Promovam jucatori cu "ajutorul" marilor jurnaliști , pentru a nu supăra generalul generației, 0-5 nu contează cu o echipa belgiana .Dansam in familie fcsb si viiiiitoare. Asta este valoarea , cei care au distrus fotbalul striga Hoții iar dumneavoastră sunteți portavocea . Pe tovarășul Sandu ,unul din "gropari" ,nu a-ți avut curajul sa-L deranjați. Dacă nu câștiga Burleanu , federația era o afacere intr veri si cumnați , nu ca ar fii ceva anormal in România.

Kornel (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 23:04

Un articol la locul lui. Un antrenor cu demnitate isi lua baiatul si pleca acasa. Cred ca din acest fost antrenor a mai ramas doar un actor de provincie.

jeryman (24 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 23:07

voi ziaristii si mai ales asa ziariasti de sport din subordinea dumneavoastra nu aveti nici o vina nu sunteti voi aia care i-ati bagat in cap lui *** stanciu ca e mesii din carpati lui chirpciu ca este neymar de braila si lui ardei pompa trapezistul ca este kun aghero asa ca cum sa ii mai puna daum sa alerge cand ei sunt niste zei in presa *** dar in realitate sunt niste nulitati

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

miky (23 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 23:11

Pentru Tudor , nene cred ca te-ai uitat la alte meciuri cand vorbesti de grupa din europene , mai ales cand aduci vorba de Grecia . Pai Grecia la ultimul European nu mai era nici umbra celei ce a castigat europeanu . Alo ,da cate puncte a facut in grupa ? Da acum cate puncte are ca-i ciuca batailor . Oau ce ne mai aduceti in discutie MAREA calificare , asa de mare ca noroc cu Sarmaluta-Budescu pe care l-ati lasat acasa drept multumire pentru calificare.

Ovidiu (53 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 23:12

Nu poti compara Euro din Franta unde ne-am calificat de pe locul doi, iar ungurii de pe trei in urma barajului cu Norvegia, cu mondialele din Rusia, unde locul doi duce la baraj, iar daca urmaresti cu cine am putea juca la baraj, dai de Italia sau Spania, Olanda sau Suedia ori Franta, Portugalia ori Elvetia, caci Platini a fost cel care a ridicat nr de echipe la europene la 24, in ideea ca mai obtine voturi de la federatiile din tari ce pot sa se califice mai greu. Daum nu cunoaste realitatile dure din fotbalul romanesc care demult a intrat intr-o insolventa generalizata din toate aspectele, ce vreau sa spun e ca el nu ar fii trebuit sa accepte oferta lui Burleanu, caci s-a compromis singur, si orice antrenor din lume, repet, oricare, nu poate sa califice o echipa atat de slaba ca cea a Romaniei, care oricum s-ar face de ras la mondiale, sa fim seriosi, ultimul exemplu a fost partide de pomina de la Euro din Franta, cu nea Puiu al nostru, romanul, pe banca. Asa ca domnilor, aveti putinitica mai multa rabdare, caci adio calificare, la noi treebuie reconstructie la toate nivelurile, si asta inseamna timp, domnilor. Peste 3-4 ani sa mai discuta, asta in cazul in care scapam de toti cei nepriceputi, dar aroganti, care se invart in jurul fotbalului romanesc!

Petrache (25 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 23:37

E adevarat, Daum a avut un esec cu Polonia. Poate e un antrenor prost (poate nu)- dar nu putem inca trage concluzia finala si absoulta cum o trageti Dv, Domnule Ioanitoaia. Nea Puiu a luat-o de la Albania. Polonia este totusi o echipa tare: a batut Germania 2 -0 si a fost eliminata de campioana europeana la lovituri de la 11 m. Sa mai asteptam un an - daca lucrurile stau la fel de prost, daramam statuia lui Daum si va ridicam Dv una. Pana atunci, la bine si la rau, Hai Romania si Hai Daum (Loew nu a fost dat afara dupa 0-2 cu Polonia, nici dupa 0 -2 cu Franta, nici nu cred ca a fost luat la misto.)

innn (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 23:38

aoleo nene Ioanitoaia, nu mai ridica osanale lui nea Puiu. era "grupa grea" muhaha. inteleg ca vrei sa ii faci nitel airbrush acum dar astia care intra in teren cu morcovul stiti dvs unde si instruiti de domnul gheneral sa faca defense si sa joace magarusul 5 fundasi + portarul sa nu aud decat fluieraturi pe marile stadioane, nu imi trebuie, mai bine ma uit la hochei/baschet au fluieraturi destule presarate si cu muzica buna. ce am scris eu acum e mai bun decat articolul lui matale. hai recunoaste.

JE (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 23:54

"""Nici Cârţu, nici Dinu, nici Panduru, nici Prunea, nici Gică Popescu, nici Boloni, nici M. Rădulescu, nici alţi foşti internaţionali ori actuali antrenori, nu-s competenţi?! Dacă nu ei, atunci cine?!"""..... chiar a inebunit lupul sur...... mestere, aistea iaste petarde ***, buni doar sa dea din fleanca , nici macar Boloni nu are rezultatele lui Daum..... oare te adulmeca *** ? Chiar insisti ca fripturistii mioritici ce primesc echipele si tactica in plic sunt antrenori ? Chiar trebuie sa-ti reamintim cine sunt filozofii ( filfizonii) inventatorii A-B-C- ului fotbalistic transcendent imposibil de implementat si neinteles ca Macedonschi..... si mai ales papagalii fara realizari ? ........Nea Ovi ... ne scutesti ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 0:12

Oare Cirtu,Panduru,Dinu,Radulescu,Boloni,Popescu...ar ajunge măcar la glezna marelui ,nemaipomenitului,unicului,nepretuitului...antrenor Sumudica?Asta cică e de partea lui Daum si mai ales este alesul,unsul nepretuitul Dv..Nu?Este de rîs că și atunci când aveți dreptate trecutul vă prinde din urmă...Eu în locul Dv. aș fi pus accent pe faptul că la instalarea lui Daum ni s-a spus că ăsta a fost instalat deoarece avea deja fișe cu jucătorii nostrii...Deci Daum cînd a promis că vom ataca și fără mingie știa sigur pe ce se baza...Ce e aia că nu știa calitatea jucătorilor? Aș mai fi adăugat că dacă nu se văd câștiguri în jocul naționalei atunci de ce plătim un salariu atît de mare pentru nimic?La fel...de ce se plătește regește o federație cînd de banii aceia puteam salva un club ,poate două?...Dacă mai era Rapidul nu eram mai câștigați decât irosirea în van la atâtea resurse?

Marco (2 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 0:19

Chiar ca gasca prin apa, nea Ovi...

ciprian (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 0:25

Parerea unor oameni in conflict de interese cu Daum nu ne intereseaza. Boloni visa el sa devina selectioner si nu pe gratis. Cand taiem posibilitatea antrenorilor straini sa selectioneze la noi cresc sansele bastinasilor nu numai sa antreneze dar si sa promoveze de la echipele de club ca sa vanda pe bani mai multi. Prunea e o mizerie de om care asteapta o bucata de os - nu interesaza parerea lui. Putea sa vina si Guardiola, Prunea tot la fel de vehement era. Inainte de toate vreau sa vad un fotbal curat, un antrenor care are cat de cat ceva in CV, vreau sa fie lasat sa faca treaba si vreau sa il ajutam cu echipele de club. BTW, masura cu tinerii introdusi fortat din campionatul nostru era foarte buna, bravo Burleanu, pardon, bravo Andrei. Autorul articolului da senzatia ca e prieten cu contestatarii si ca are niste datorii de onorat. Trebuie sa isi reaminteasca probabil ca declinul fotbalului romanesc a inceput nu ieri ci acum vreo 20 de ani. In fotbal trebuie sa cresti daca vrei sa ai si nu poti sa ai o nationala cu mult mai buna decat jucatorii ei care vedem in ce campionate joaca. Ma uit in presa si am impresia ca ziaristii si comentatorii care stau pe la mese si comenteaza isi iau cititorii si privitorii drept prosti. Chiar asa sunteti de rupti de realitate incat credeti ca ne manipulati? Lasati-l pe oricine ar fi sa conduca/antreneze, linia se trage la sfarsit, daca vreti sa mai aveti despre ce comenta, ar fi bine sa mai si ajutati si nu uitati ca la baza oricarei constructii este cinstea. Rezultatele sunt secundare si pana la urma vin daca baza e curata.

solovastru (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 0:41

Rusine domnule Ioanitoaia !Va faceti partas la campania inceputa de hienele lui Sandu si Dragomir, cei care au distrus fotbalul romanesc si acum se pare ca au iesit din vizuina si vor iar la cascaval.Iar dumneavoastra va faceti portavocea lor , a nesimtirii lui Sandu care spune ca acum pierdem cu Azerbajdjan la juniori! Pai ce jucatorul de 17-18 ani care ia bataie de la azeri s-a apucat de fotbal acum 3 ani cand a venit Burleanu?? S-a apucat de fotbal acum 10 ani in timpul domniei dezastruoase a lui Sandu. N-au lasat nimic in urma si acum au tupeul incredibil de a aduce critici. Pai se compara grupa de acum poate cea mai grea din preliminarii si din care se califica o echipa si grupa de la europene ce amai usoara din care se calificau direct doua si una la baraj?? Iordanescu s-a acoperit de rusine in acea grupa , abia a invind Feroe cu 1-0 iar cu Finlanda ne-a scapat Hoban. Iar odata ajuns la europene a facut de ras fotbalul romanesc pierzand in fata Albaniei! Pai incape comparatie cu Daum care are de infruntat Polonia,Danemarca si Muntenegru?Lasa-ti jocurile de culise ca va decredibilizati total nu mai serviti interesele camarilei lui Sandu si Dragomir!

trubac (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 0:56

Vad ca duceti o campanie anti-FRF anti Daum, dumneavoastra ati inceput aceasta campanie chiar inainte de primul meci, supriza, nu ati spus nimic cand orice alt antrenor roman pierdea nu numai meciuri, ci dupa ratarea calificarii tot acelasi antrenor, si dumneavoastra nu mai spuneati nimic. Aici vad rea vointa, vad comentarii si interviuri cu oameni care au fost la parnaie, nu ii ridica nimeni statuie lui Daum, insa vrem sa dati dovada de echilibru si sa il lasati sa-si termine mandatul, ma faceti sa nu mai intru pe GSP cu prostiile pe care le dibitati atit dumneavoastra cit si ziarul pe care il conduceti. GSP-ul a devenit o fitzuica de mizerie, de ura si o unealta a infractorilor din fotbalul romanesc. Dumneavoastra il ridicati in slavi pe Sandu, Becali, Borcea, si altii infractori. Nu vedeti ca ati devenit penibili?

Adrian (2 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 1:06

Lasati statistica, dle ioanitoaia.statistic vorbind, relatiile turistice cu uganda au crescut cu 500% in ultimul an. Ptr ca anul trecut nu a fost decat un turist ugandez, si anul asta au venit cinci.d

Samaila Ionut (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 1:10

Cred ca cel mai bine bine pentru noi e sa ne retragem de la calificari . Ne facem de radul lumii daca continuam cu asemenea jucatori.

Alt Cineva (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 1:16

Nu ati inteles nimic....Nea Ovidiu nu e scos la sprit si friptane de Daum asa ca nu o sa-l vorbeasca de bine niciodata....

motanul incaltat (603 comentarii)  •  15 noiembrie 2016, 2:37

Nu v-a criticat nimeni----sunt doar opinii diferite. Nu ma intereseaza ca Iordanescu a calificat Nationala la Euro unde am devenit cea mai proasta echipa...Nici ca Piturca a batut Olanda la Constanta pe un teren unde trebuiau lasate gistele sa-si faca de cap....Sunt multi asa zisi oameni de fotbal care-si dau cu parerea din diverse interese. Citi nu-l invidiau pe Piturca care a fost dat afara dupa ce si-a luat nemeritat milioane ca asa prevede contractul. Pai as vrea sa fiu si eu antrenor pe 1 milion de euro pe 7 meciuri oficiale.....Si dupa ce as pierde 2-3 meciuri cu Insulele Feroe de ex. sa cer 1 milion _ despagubiri ca sa plec....... Pai de ce nu se autopropun asa zisi marii antrenori si chiar Mircea Lucescu si Olaroiu sa vina sa antreneze gratis. Daca te califici la Europene ai 300.000-400.000. Daca termini in primele 3 ai 7 milioane. Daca cistigi ai 10 milioane. Daca insa nu te califici la europene dai tu de la tine 300-400000 ca nimeri n-are timp de incompetenta ta. Deocamdata , in ultimul timp n-a confirmat nici un antrenor roman. Nici unul. Pai Hagi de ce nu s-a dus la turci ca parca avea oferta...... Du-te rupe gura tirgului si poti emite pretenti..... In al 2-lea rind Polonia prin Lewandowski devine o forta europeana..... Cum sa domini o echipa ca asta????????????cind tu joci la arabi sau lustruiesti banca de rezerve in campionatul turcesc......Despre Iordanescu nici n-ar mai trebui sa vorbim---- credeam ca Edy poate vede mai bine fotbalul, dar ultimele declaratii de la TSKA au fost ca nu e magician..... Pai crede ca ar putea fi magician la nationala Romaniei????? Nimeni nu poate fi cind ai jucatori gen Dragos Grigore @comp........

Comentează