Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nepreţuitul Herr Daum

Cine a înţeles din articolul de ieri că Daum ar fi singurul responsabil pentru startul poticnit al "naţionalei" pe drumul către Rusia 2018 a înţeles greşit. N-am scris asta pentru că n-o gândesc

Permalink to Nepreţuitul Herr Daum
luni, 14 noiembrie 2016, 5:15

Am scris însă că selecţionerul m-a decepţionat şi-mi menţin opinia. Deşi a promis că „tricolorii” vor ataca în fiecare meci din primul până în ultimul minut şi nu-i vor lăsa pe adversari să răsufle, şi-a încălcat cuvântul. Îndeobşte în partida de vineri cu Polonia echipa a jucat foarte slab, ca una de amatori strânsă de o zi, două, dacă nu chiar reunită întâmplător. Sub aspectul tacticii, al aşezării, al strategiei, al mişcării în teren, ea n-a arătat nimic. În loc să surprindă în bine, a surprins în rău. Dezamăgind, a cedat clar, 0-3.

Cei care continuă să-i ridice lui Daum statuie pe site-uri îmi impută că nu mă pricep. Pasămite, am trecut 50 de ani prin fotbal ca gâsca prin apă. Îndrăznesc doar să-i întreb pe respectivii, foarte siguri pe ei, în ce măsură ceilalţi critici ai selecţionerului, adesea mai vocali decât mine, sunt tot nişte aerieni, tot nişte ageamii?! Nici Cârţu, nici Dinu, nici Panduru, nici Prunea, nici Gică Popescu, nici Boloni, nici M. Rădulescu, nici alţi foşti internaţionali ori actuali antrenori, nu-s competenţi?! Dacă nu ei, atunci cine?!

Ni se sugerează nouă, celor catalogaţi duşmani ai poporului din cauză că nu ne închinăm la icoana selecţionerului, că trebuie să fim răbdători cu acesta. Să-l acceptăm ca atare, să-l cauţionăm deoarece abia a sosit şi, mai ales, nu dispune de jucători competitivi. De acord că „naţionala” nu duduie de valori, dar ia să analizăm în ce măsură eventualele paralele îl avantajează sau nu pe Daum.

Numeroşi useri îl consideră pe Iordănescu depăşit, ruginit, zaharisit şi alte rime de gen. De reţinut însă că acesta a reuşit calificarea la Euro 2016 dintr-o grupă redutabilă, cu Irlanda de Nord, Ungaria, Grecia, Finlanda şi Feroe, ba şi fără să fi suferit vreo înfrângere în 10 meciuri. Cu Polonia, Danemarca, Muntenegru, Armenia şi Kazahstan, grupa României pentru Mondialele 2018 pare mai dificilă, numai că, din păcate, speranţele noastre de a prinde turneul final s-au redus dramatic. Poate s-au şi spulberat întrucât „tricolorii”, care deja au pierdut o întâlnire din 4, au adunat 5 puncte mari şi late din 12 posibile!

Asta în ciuda faptului că Daum a folosit formaţia aliniată la Euro de Iordănescu, completată cu Benzar şi R. Marin. Dincolo de felicitările cuvenite neamţului pentru promovarea acestor tineri, în general, pentru deschidere şi pentru transparenţă, de observat că Daum iese pe minus din comparaţia cu Iordănescu. La fel cum nu câştigă nici confruntarea cu Piţurcă, tehnician care în campania pentru CM 2014 şi în cea pentru CE 2016 a realizat un număr de puncte dublu faţă de actualul selecţioner în primele 4 întâlniri.

Fără legătură cu nostalgia, cu regretul ori cu alte astfel de sentimente, statistica e imposibil de contestat.

De neatacat, acestea sunt cifre, nu impresii. Sunt realităţi, nu păreri.

Pe scurt, a-l absolvi pe Daum de orice vină privind parcursul dezamăgitor al „naţionalei” nu-i doar o încercare ratată, un eşec. E chiar o aberaţie.

Comentarii (179)Adaugă comentariu

jalabert (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:29

la ce te astepti domnu ioanitoaia? postacii in marea lor majoritate stiu sa injure sa eticheteze si cam atat. daca ii pui sa exprime un punct de vedere argumentat nici 5% nu sunt in stare sa faca asta.

donuci (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:36

Daca vreti sa criticati, haideti sa incepem cu jucatorii. toti 11. apoi ajungem la Daum.

Kris (44 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:36

Domnule Ioanitoaia.Nu Burleanu si nici Daum au facut ca fotbalul nostrum sa ajunga in aceasta stare jalnica.Sint diversi factori si de unii ati beneficiat cu virf si indesat.Adevarul este ca in anii 90,nimeni nu sa gindit la o strategie pe termen lung.Nimeni nu a investit in copii si junior.Cluburile care o mai faceau ,Craiova,Dinamo,Pitesti,parca au fost pedepsite pentru asta in loc de sprijin.Doua molimi s-au pentrecut asupra fotbalului nostrum,Familia Becali si CFR.De Becali nu cred ca este nevoie sa va spun ,dar la Cfr cred ca vreti o explicatie.Ei au declansat aducerea de straini in fotbalul nostrum,care a facut ca ani de zile sa nu mai poata fi promovati tineri.Au ridicat nivelul si 100 de milioane de euro in loc sa se fi dus in fotbalul real,al nostrum,s-au dus prin strainatate.

gigelos (108 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:40

Ok , aveti dreptate ! Ce propuneti ? Sa vina Nashu ? Sa vina la Nationala cine ? Pitzi cu Loti . Chiar am incredere in ei . Vin ? Cine sa vina ? Ce antrenor strain consacrat vine in Romania pe 600.000 Euro ? Nici-unul . Cine sa vina ? Strambul , Bursucul ? Sa incepem iara cu UE Dinamo .UE Steaua . Ca ala ia de acolo ca ala ia de dincolo . Oli . A fost primul solicitat . Costa 3 milioane dezlegarea . Altul ? Zero barat . Hagi ? Isi mai poate el promova proprii jucatori ? Sunteti om batran dar vorbiti prostii . Rabdare - calitatea varstnicilor , cand colo ei fac galagie , dvs , Dinu , Radulescu , Pompiliu , toti frustratii . Credeti ca noua ne place , vroiam sa batem Polonia cu 4-0 si sa distrugem Danemarca ,cu cine ? Nu ai 20 de jucatori sa faci o echipa nationala . Hoban , Prepelita , Chipciu etc nu jucau in Divizia A acum 30 de ani , popate la FC Bihor cu Grosu burtosu , glumesc . Pana acum nu ati vazut , v-a gasit acum razboinicia . Urat

Emil Radu (6 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:41

Domnul Ovidiu ,va port un deosebit respect pentru prodigioasa dvs activitate de ziarist .Este adevarat ,Daum nu poate fi absolvit de orice vina ,dar cel care ii ia apararea este prietenul dvs cel mai bun din fotbal ,Mircea Lucescu .Marturisesc ca,desi nu sunt un fan al d-lui Lucescu ,cred ca este poatr cea mai autorizata voce sa analizeze situatia de ansamblu a fotbalului romanesc .Il sustine ,si mi se pare normal ,Razvan si atentie ,Gica Popescu ,care a facut o radiografie dura a starii de fapt a fotbalului romanesc. Vina principala este ,de departe , in gradina FRF ,acolo unde in frunte se afla un diletant ,RB si o gramada de trepadusi .Ar fi bine ca dvs presa sa puneti presiune pe forurile in drept sa ia masuri de urgenta privind Legea sportului ,pentru a se crea cadrul sanatos si adecvat de atragere de investitori.Fara o restructurare din temelii ,a sportului in general si s fotbalului in particular ,vom continua sa ne uitam lung la televizor la cele mai importante si spectaculoase competitii sportive internationale !

Soos Vilmos (189 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:42

Suntem siderati ca dl. Ioanitoaia este deceptionat de selectioner, asa ca ar trebui sa nu mai comentam " perlele" ( opiniile) acestui domn. Singura probleme a unor cititori este faptul ca " opiniile" d-lui Ioanitoaia se pliaza perfect pe cele ale tuturor fostilor din fotbalul romanesc, cei care sunt de fapt principalii vinovati pentru starea actuala a acestui sport.

Alex C (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:42

"acesta [Iordanescu] a reuşit calificarea la Euro 2016 dintr-o grupă redutabilă, cu Irlanda de Nord, Ungaria, Grecia, Finlanda şi Feroe" - Daca numiti asta grupa redutabila atunci permiteti-mi sa ma indoiesc fie de priceperea dvs, fie de bunele intentii pe care le aveti fata de Daum si echipa nationala.

ricco13 (6 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:48

ce nu intelegi nici dupa 50 de ani de activitate e ca una e sa vrei si alta e sa poti.si eu vreau sa-l intrec pe usain bolt la 100 de m,dar din pacate nu pot si pot fi sustinut de 450000 de spectatori nu de 50000

hazdrubal (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:48

Cu ce sa ataci mai nene cand ai jucatori de mana a treia?Sa-i ceara lui Stanciu sa fie Messi cand e ametit bietul de el pe teren?Dati apa la moara fcsbistilor care-l visau pe mester reghe selectioner cand fcsb-ul joaca ca cizma.

gioni (109 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:48

asa pensionarule lauda pe REGHEBLATsi FCSB ulsi ascunde blaturileciobanesti

samson (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:50

Cred ca poate fi denumit "efectul Ioanitoaia", n-a fost fotbalist ori sportiv de performsnta, antrenor sau arbitru, dar se pricepe la toate sporturile. Tipul clasic al fostului activist de partid comunist sau guristo-urechist oengist.

11 (45 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:51

Ne-a batut Albania la nivel de echipa nationala iar reprezentanta din EL a reusit sa scoata doua egaluri cu e echipa din divizia secunda elvatiana iar dumneavoasra aveti pretentia sa batem Polonia schimband doar antrenorul! E timpul sa avansati spre prezent si sa nu mai traiti din amintirile trecutului.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:51

Sunt ferm convins ca principala vina pentru situatia nationalei o poarta calitatea foarte slaba a jucatorilor. Pe de alta parte, insa, in conditiile date Daum nu mi se pare capabil sa valorifice toate eventualele atuuri pe care le-ar putea avea. Nationala lui pare absolut bezmetica. Jucatorilor le lipsesc multe abilitati tehnice, pentru care nu e vinovat Daum, dar circulatia mingii si pozitionarea jucatorilor e clar in sarcina lui. Ori daca va uitati la faza primului gol toti fundasii stau cu ochii spre Lewandowski, asteptandu-se probabil la o pasa a lui Grosicki catre acesta, dar nimeni nu-l ataca decisiv pe cel cu mingea, nici cand acesta intra in careu. La al doilea gol toti stau buluc pe centru si lasa dreapta apararii libera, oferindu-i lui Lewandowski ditamai culoarul. S.a.m.d., ca n-are sens sa insistam. Nationala e slaba, asta-i adevarul, si nimeni nu poate face minuni, dar mi se pare si bezmetica, ori aici e mana lui Daum. Ideea ca "neamtul e neamt" (sugerand ca nu intelegem noi bine competenta si profesionalismul lui) e inepta. Daum n-a adus niciun plus nationalei de cand a venit. Poate o va face, cine stie, dar ma tem ca a apucat-o intr-o directie gresita.

io (12 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:53

pai lucescu, care si mai multi ani in fotbal, si chiar se pricepe, de ce a avut o atitudine echilibrata si nu a sarit la gatul lui Daum? Intre Lucescu si Ioanitoaia (plus alte plosnite, gen popescu, porumboiu si alte dejectii ale societatii) pe cine sa cred? pe primul, nu-i asa?

andy (103 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:53

DAUM DEMISIA,clar e paralel cu fotbalul.Tata Puiu e profesor pe langa neamt.Sa ne promovam valorile,Dan Petrescu sau Mircea Rednic.

haideusicfr (287 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:53

Domnule Ioanitoaia , vreti sa criticati si sa gasiti un tap ispasitor. Va considerati cel mai competent comentator sportiv ,indreaptatit sa criticati antrenorul Nationalei. Cam repede ati sarit cu critica. Selectia a fost sau nu cea mai buna ? A fost ! Vorbesc teoretic ,caci practic categoric nu. Mult laudatul si vandutul dumneavoastra Stanciu e un amator fricos nepercutant cum de altfel se dovedesc a fi Popa ,Chipciu si Petre. Toti veniti pe *filiera* Steaua. Care va place si dumneavoastra. Sper ca e vorba doar de * placut*. Ieri parca i-ati reprosta ca nu l-a selectionat pe Rat .Asta mai lipsea. In fine si eu ii reprosez ceva lui Daum. Ar fi cazul sa puna conditii.Dure ! Sa nu-i mai fie bagati pe gat ageamii stelisti ultra plafonati si prafuiti.Si actualii si cei vechi. Sa poata selectiona jucatori ce vor fi naturalizati. Cu alte cuvinte sa aiba mana libera.Iar dumneavoastra stelistii-gsp sa stati in banca dumneavoastra. Lasati liber si competitiv fotbalul romanesc !

Fotbal curatbalcani (8 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:56

Calificarea la euro 2016 dintr-o grupa Redutabila???..nu are rost sa mai comentam...PENSIA URGENT

Ichim (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:57

Păcat că în atâția ani de meserie nu ați auzit de „argumentum ad verecundiam”. Validitarea unui argument nu decurge din credibilitatea sursei. Dacă unii oameni, cu „nume”, spun ceva nu înseamnă că au dreptate doar pentru că au „nume”. În plus, orice persoană cu capul pe umeri ar putea să vă pună „în oglindă” o listă cu oameni care îl susțin pe Daum. Comparația cu Iordănescu este bine făcută și cred că Iordănescu, la fel ca Pițurcă, s-a dovedit a fi bun până a ajuns la turneul final. Acolo ambii au fost fricoși și penibili. Daum nu a arătat mare lucru dar are contract pe doi ani, poate mai încolo se vor vedea niște lucruri. Poate nu. Este însă nedreaptă și ieftină ironia „Herr Daum” care sugerează că problemă e naționalitatea omului. Nu asta îl face un antrenor bun sau rău.

Liviu Dragnea (48 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:58

Pe Gica Popescu l-ai reactivat matale, fiindu-ti mare pretin. Ia sa-l intrebi, cat timp a fost la studii nu i-a fost rusine? Prunea-l ataca deoarece in mintea lui zice ca daca da in Daum da in Burleanu. Ceilalti il ataca ca-i strain, de cand a venit Daum aceeasi indivizi il ataca si-si dau xenofobia pe fata. Il ataca Riciu, ha, ha, bre, matale realizezi in ce tabara te-ai inscris? Riciu care nu stie sa vorbeasca. Riciu, caruia ca sa nu moara de foame, i s-a dat o sinecura la scoala de antrenori. Ha, ha. Ce antrenori a scos, bre, celebrul Riciu? Pe matale te simpatizam. De cand a venit Daum a inceput sa-mi scada simpatia asta. Nu c-ar interesa pe cineva. Va faceti de ras, nea Ovi, cu atacul asta furibund impotriva lui Daum. Crezi ca noi suntem fara pic de creier si nu intelegem conditiile actuale, cand pe langa ca jucatorii-s foarte slabi, mai trebuie primenit si lotul. Ai grija ca si nea Adi, patru case, tot asa, controla toata media si toca totul, dar nu l-a ajutat la nimic. Oamenii au cap si judeca ei. Treaba lu matale.

george (40 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 17:58

"De reţinut însă că acesta a reuşit calificarea la Euro 2016 dintr-o grupă redutabilă, cu Irlanda de Nord, Ungaria, Grecia, Finlanda şi Feroe" Haideti domnule Ioanitoaia, acum chiar va faceti ca nu va pricepeti la fotbal. Ce grupa redutabila domnule ? Plus ca, capul de serie, Grecia, a fost atat de redutabila incat a pierdut 2 meciuri cu Feroe. Ca sa nu mai zic ca s-au calificat si primele 3.....

adi_stelistul (359 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:03

Si mai e ceva, apropo de "mentalitatea noua" pe care o aduce Daum la nationala. Citeam chiar aici ca la cursurile Scolii de Antrenori i-a sfatuit pe cursanti sa nu recunoasca niciodata ca au gresit, ca sa nu-si puna lumea problema ca cienva care greseste trebuie schimbat. Daca asta e mentalitate "noua", sa fiu iertat! Pentru Daum nu e important sa te perfectionezi (recunoasterea si corectarea greselilor fiind etape importante in proces) ci sa te "stabilizezi" cat mai bine pe post. Zici ca-i politician roman, serios!

Bic.Marius Bic. (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:04

ar fi fost onest din partea dumneavoastra domnule Ioanitoaia, daca tot ne-ati amintit care sunt fostii mari fotbalisti care va impartasesc opinia , sa-i citati si pe cei care apreciaza ca domnul Daum , are ,poate , cea mai mica vina in legatura cu modul in care s-a prezentat echipa nationala a romaniei in aceste preliminarii.

Bara Titus (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:07

Dle Ioanitoaia, as fi inteles si v-as fi dat dreptate in cazul in care statistica invocata ar fi implicat meciuri cu aceeasi adversari... Logica asta... V-ati fi asteptat sa faca minuni in acest scurt interval de timp?? Sincer. Orice constructie necesita o anumita perioada de timp. In plus, intotdeauna se gasesc persoane care sa critice in loc sa faca ceva folositor/constructiv - v-ati alaturat acestora. Oare ei ar fi realizat mai multe din "acest aluat"?

Cetatean (2 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:09

Cred ca ati uitat ca la Euro 2016 ne-am calificat datorita formei bune in care se afla L. Sanmartean (perioada in care a jucat la Steaua). In returul campaniei de calificare, cand Sanmartean juca la arabi, Romania a facut 4 egaluri, cu Finlanda am egalat in minutele de prelungire. Asa ca nu mai ridicati in slavi calificarea asta, ca abia am reusit sa ne calificam cu 5 victorii si 5 egaluri, in conditiile in care Grecia (capul de serie) a terminat pe ultimul loc in sub Insulele Feroe...

nica fara frica ! (34 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:12

d-le Ioanitoaia , asteptam mai mult de la un om de fotbal cum te consideri !....iordanescu a antrenat nationala in 7 meciuri , nu in 10 !!!....Primele 3 meciuri 1-0 cu Grecia la Atena , 1-1 cu Ungaria la Bucuresti si 2-0 in deplasare cu Finlanda au fost cu Piturca antrenor !!!....Iar Piturca a castigat deplasarile cu Grecia si Finlanda,cele mai grele meciuri in opinia mea , in timp ce iordanescu a reusit 2 egaluri chinuite acasa cu Finlanda(egalare adusa in min 90!!!) si Grecia !.....nu-l faceti mare pe un om mic !

Kolo (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:12

D-le Ioanitoaia, se pare c-ați îmbătrânit. Nu sunteți dispus schimbărilor ,nu sunteți flexibil in gandire nu va puteți depasi condiția. Trebuie sa-ntelegeti ca viața merge mai departe si fara Iordanescu, M Sandu,M Dragomir(din respect pt lb romana le scriu numele cu majuscule, nu ca ar si merita-o!). Prin urmare, preferam un Daum așa lipsit de cuvânt (cum ati scris-o mai sus)decât un Iordanescu agramat si lipsit de valoare. In rest ,:va urez sa vizitați mai des parcul Cismigiu unde cu siguranță ați avea mai mult succes decat in presa zilelor noastre !!!

Perkele (4 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:13

Iordanescu a iesit pe locul 2 in grupa aceea redutabila, Daum are inca toate sansele sa termine pe 2 in grupa de acum, cu ce a fost mai bun Iordanescu? Nationala n-a jucat nimic nici atunci si nici acum, iar acum se vad efectele epocii Sandu/Dragomir, efectele incompetentei lui Burleanu o sa se vada peste vreo 4-5 ani.

Mihai (17 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:17

Brazilia-Argentina 3-0.Messi spune"suntem ***".Faceti o comparatie si nu mai vorbiti,scrieti,mult si prost.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cipinho (28 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:17

NU l-am laudat niciodata pe Daum, cand a fost adus am militat pentru liniste, sa fie lasat sa-si faca treaba si sa vedem de ce e in stare. Chiar m-am bucurat fiindca m-am gandit ca un strain nu va permite selectia pe alte criterii decat fotbalistice si ca Romania va incepe si sa joace. Din pacate am inceput sa am indoieli de la primul meci, cand nu l-am vazut pe neamt sa dea o singura indicatie tot meciul, dar am zis sa mai treaca o perioada. Ok, Armenia cu om in plus si penalty norocos in minutul 3 a fost irelevant, apoi Kazahstan am zis ca e si terenul artificial, ghinionul impiedicatului Enache, dar cu Polonia a fost prea de tot, fata de acele declaratii pompoase pentru presa, echipa a aratat groaznic in frunte cu lipsa totala a lui Stanciu, cu fundasii dati cap in cap si cu individualismul lui Adi Popa finalizat cu stangu'n dreptu' . Am remarcat ambitia personala a lui Andone dar fotbalistic nimic mai presus decat ceilalti. Admit si eu ca Daum nu PREA are jucatori, iar schimbarile au fost mereu dezastruoase si fara inteles, la ce bun sa-l bagi pe Keseru dupa ce l-ai scos pe Stanciu? cine sa-i mai dea o pasa ca lumea? si ce cauta Stancu pe teren? ca in afara de penalty-uri nu stie altceva!!! Dar problema e ca jucatorii nu par sa priceapa ce trebuie sa joace, fie ca Daum nu stie sa se exprime, fie ca nu are idei sa le transmita (inclin sa cred ca nu are idei), Dinu spunea ca un antrenor adevarat este cel care stie sa construiasca la antrenamente faze de aparare si de atac pe primii si ultimii 30 de metri, incrucisari, demarcari, viteza in circulatia balonului, jocul pe benzi, etc. lista scurta de antrenori capabili a lui Dinu include pe Hagi si Boloni, personal eu l-as pune si pe Olaroiu, unul dintre cei 3 ar fi cel mai potrivit sa preaia nationala, si asta ACUM in iarna cat mai avem timp sa prindem barajul. nu e greu dat fiind ca si Danemarca nu prea joaca, Muntenegru a dovedit sincope, sanse sunt dar cu Daum nu urcam mai mult de locul 4. am urmarit comparatia cu campania precedenta, in care s-au facut 9 puncte si abia am prins barajul atunci. nu tin la astfel de statitstici, dar daca vreti, atunci eram in urna a 3-a valorica ar acum am fost CAP DE SERIE! in toata istoria preliminariilor doar Grecia a fost mai slaba terminand ultima grupa in care a fost cap de serie. in prezent niciun cap de serie nu se afla pe locul 4, doar Tara Galilor este pe 3 insa fara sa fi pierdut si fara sa fi jucat cu liderul Irlanda. Romania trezeste-te!

Liviu Dragnea (48 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:18

Nea Ovi, cine a fost cel care 20 de ani a stat la palavre pana la 3 dimineata cu groparii fotbalului romanesc: nea Mitica, nea Nasu, nea Jan, nea Pinalty, si p-asta l-a gasit vrednicia si s-a facut student la batranete, Borcea, Netoiu, Becali, toti unul si unul, si care or mai fi? Impotriva astora nu ti s-a mai ivit spiritul razboinic. Te-ai gasit sa te rascoli contra unuia care a venit sa munceasca cinstit si sa ajute la ridicarea fotbalului romanesc. E greu de reusit de urnit fotbalul romanesc, dar omul vrea sa incerce si trebuie sa-i acordam sansa.

alexandru (8 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:19

Am si eu o singura intrebare pentru dvs. : Unde ati fost(cu critica bineinteles) , atunci cand la conducerea lotului national al Romaniei se aflau fosti antrenori ai Stelei? Desi urmaresc indeaproape fenomenul fotbalistic, nu v-ati facut remarcat niciodata cu critici atat de vehemente ca acum , si am facut egal cu Congo, am fost invinsi acasa de Lituania, am fost invinsi in mod rusinos de Albania, si lista ar putea continua...E o campanie cumva menita ca sa se puna un antrenor agreeat de Gigi Becali & comp.? Asa pare...

George (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:23

Unde erai ioanitoaia cand vechiul sistem falimenta si fura fotbalul romanesc de a ajuns o ruina? Nu iti e rusine sa ataci niste oameni care chiar vor sa faca ceva?

nica fara frica ! (34 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:29

.de ce sa dam vina pe jucatori cand vina e a antrenorului si a celor care l-au adus 100% !!!!...pai grecii in campania trecuta au fost ciuca batailor , i-au batut Feroe si in Feroe si la Atena iar acum dupa ce au schimbat antrenorul au 10 puncte cu aceeasi arie de selectie ca la precedentele calificari !!!....grecii au terminat pe ultimul loc in grupa noastra cu 6 puncte in 10 meciuri si acum au 10 puncte dupa.....4 meciuri !!!....Deci buba e la antrenori , nu la jucatori !!!!.....Cu Piturca sau D Petrescu sau orice antrenor roman de top(in afara de iordanescu) am fi avut mai multe puncte acum si mai multe sanse de calificare !!!

Liviu Dragnea (48 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:33

Uite nea Ovi, astia-s ai lu matale. Daniel Prodan: "Cum îi motivează Daum? În ce limbă? Una e să vorbească în engleză și alta e să spună un antrenor în limba română: «pe ei, tată, că-i omorâm astăzi»", a adăugat fostul fundaș tricolor. Matale-ai citit ce a zis Mocanu de la handbal cum i-a motivat antrenorul Barcelonei de s-a ridicat parul pe ei. Ha, ha. Uite si matale in ce companie selecta esti. Ce motivare sa ai dupa ce-ti vorbeste tata Puiu, in ce limba o fi, ca romana nu-i, sau Andone cu deie si ieie ale lui. Ha, ha.

Bogdan (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:34

Nu e corect sa va acuze lumea ca nu va pricepeti. Dar va poate acuza cu varf si indesat ca sunteti tendentios pana in maduva oaselor. Oamenii de fotbal despre care vorbiti au contribuit TOTI la acest dezastru. Si acum vor inapoi sa salveze. Ce sa mai salveze? Ce tot ei au creeat? O fi Panduru vreo autoritate in domeniu? Boloni? Ne a lasat la greu cand aveam sperante. Cartu? Pe bune? Autobaza? Dinu 2-5 cu Cehoslovacia? Popescu... El sa demonstreze undeva ca duce la capat un proiect. Fara scurtaturi cum a incercat deja si nu i a mers... Hagi? Da, poate, dar fara mega conflictul de interese... Si la Frf eventual, antrenor din pacate, a cam demonstrat. Pot sa mai continui... Propun sa le mai dati pace federalilor si sa ii lasati sa si faca treaba pana la final. Apoi tragem linie.

unul (42 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:34

Nea Ovi, se vede de la o posta..Gsp a pornit o campanie antiDaum, nu trebuie sa ne ascundem dupa cires..Inca de la instalarea lui ca selectioner ati venit cu tot felul de exemple negative din viata lui sportiva si particulara.Probabil dumneavoastra nu aveti prea multi ghimpi impotriva neamtului, indirect loviti in Burleanu.. Bateti( ziarul) apa in piua ca deja am pierdut calificarea, in conditiile in care suntem la DOUA puncte de locul 2 si s-au disputat DOAR patru meciuri..Sa facem un exercitiu de imaginatie si sa spunem ca de maine sunteti director general la AS, ce ziceti, in cat timp o sa cunoasteti toti angajatii de acolo si cam cat dureaza sa va acomodati cu noul loc de munca ? P.S...Puteti sa-i puneti presedinte la frf pe Popescu si antrenor pe Hagi, tot aceleasi rezultate vor fi. Cauza ? Lipsa "personalului" competent !

iris (24 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:36

Dvs. v-ați pierdut răbdarea de acum 4 luni, chiar înainte de meciul cu Muntenegru. Dvs., dle Ovidiu Ioanițoaia sunt unul din marii vinovați pt. situația de azi a fotbalului și sportului românesc. Oricât de grave și multe ar fi nereușitele din sport, din fotbal, Dvs. lansați programatic ( adică manipulați cu bună știință) fumigene-diversiuni care să abată atenția de la aspectele de fond care concură și explică lipsa rezultatelor și lipsa de valoare-competitivitate. Una este să țeși floricele pe ițele preșului sub care ascundem mizeria de ani de zile și alta este să pui osul la munca pe care o pretinde starea actuală a sportului din România.Una este cât te pricepi (ca ziarist) și alta este la ce îți folosești priceperea. (Și) În actuala campanie electorală , mulți oameni cunoscuți din media s-au înhămat (cu ,,pricepere” cu tot) la căruța unor partide iar demolarea turnurilor din 11 septembrie e tot ,,opera unor pricepuți”.Indiferent cine și ce demolează, rămân la părerea că Dvs. (și, în general, presa sportivă) sunteți unul din marii vinovați pt. starea actuală a sportului, pt. lipsa unei inventarieri riguroase a situației DE FAPT sub toate aspectele, pt. lipsa unor analize a consecințelor imediate și pe termen lung, pt. lipsa de angajament față de ideea că statul necomunist român trebuie să schimbe condiția sportului în societatea noastră și vă mai fac vinovat că sportul românesc nu s-a înscris nici până azi (2016, după 27 de ani ) pe calea redresării.

Razvan (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:41

Domnule Ovidiu, problema este una ce tine de valoare. Nu avem un jucator in firea lui, nu avem cu cine, iar diferenta intre noi si polonia este una uriasa . Ei au jucatori la echipe de prima mana noi jucatori din golf, israel sau rezerva rezervei din italia. Legat de selectie nu am ce obiecta, doar ca as fi jucat cu Sapunaru, Moti , Keseru si fara mireasa de Tatarusanu. Valoarea este problema , daca Daum explica o schema dar el este antitalent ce sa facem. Dragos Grigore e limitat, Hoban nu mai zic. Nu avem cu cine. Sa zicem bine mersi ca am luat 3. Poate am uitat ce jucatori avem. Nu vreau Bursuci la nationala fara caracter, nu vreau strambi, vreau un strain care sa incropeasca o nationala pt viitor . Domnule Ovidiu ca si domnii de mai sus va rog frumos mai lasati laudele si slavile la adresa unor persoane fumate de negura vremurilor . NU AVEM Valoare. Am avut noroc cu generalul si grupa vai de ea iar pitzi .....!

Gogu (15 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:43

Domnu' Ovidiu, tot o dai cu facutul statuii. Sunt persoane, printre care ma numar si eu, care vor ca Daum sa fie lasat in pace, ca sa poata sa-si faca treaba in liniste. Asta nu inseamna statuie! Dar romanilor le place scandalul. De aia cocalarul si maneaua s-a inventat in Romania. Si de aia d-le Ioanitoaia nu vei fi nici macar pe aproape de un Ioan Chirila, Geo Raetchi sau Fanus Neagu. Ca jurnalist sportiv. Continua la fel, stai la cotitura si loveste in Daum si Burleanu la fiecare ocazie. Bravo, esti un geniu! Doar ca niciun roman adevart nu-si va mai aminti de tine!

Cristian Miron (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:44

Eu as vrea sa stiu de ce nu ati fost la fel de vehement pe vremea cand conducea fotbalul Mirce Sandu si Dragomir ?????? Oare vina nu este a lor ca douazeci de ani nu au facut nimic ptr fotbalul romanesc ? Nu poti avea fotbalisti de calitate peste noapte ,nu ?

Asavoaei Catalin (7 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:45

Domnule Ioanitoaia, nu va suparati pe mine dar este scandalos faptul ca faceti trimitere la Anghel Iordanescu. Acum cand aveti nevoie de o astfel de argumentare va vine imediat la indemana numele Generalului (la fel a fost dupa 3-0 in Bosnia la a doua revenire a lui nea Puiu la echipa nationala) dar sa nu uitam ca dumneavoastra si colegii dumneavoastra l-ati desfiintat dupa un 1-1 in Armenia, atunci cand Generalul nu se putea baza pe o multime de titulari (valoarea lotului echipei reprezentative fiind oricum intr-o diminuare vizibila prin comparatie cu Generatia de Aur, iar fotbalul mondial fiind oricum in schimbare, prin cresterea valorica a jucatorilor echipelor considerate mici). Pentru ca sa atingeti maximum ar trebui acum sa-l elogiati si pe Piturca, un alt "protejat" al dumneavoastra. Deh, nu se poate ca pe toti antrenorii echipei reprezentative sa-i cheme Lucescu.

Dr. Dan Patru Tudosie (69 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:50

Dle Ioanitoaia, Cei care-ti imputa ca nu te pricepi o fac din rautate. Ar fi culmea sa te uiti la fotbal 50 de ani si sa nu te pricepi. Pan' la urma, nu e rocket science! Eu, personal, iti imput spagile luate, de-a lungul vremii, de la oamenii din fotbal. Inclusiv de la Cristi Borcea, cu cateva zeci de ore inainte sa se prezinte pentru executarea sentintei. Nimeni nu e de neinlocuit, indiferent de domeniu, dar in jurnalism sportiv toti pot fi inlocuiti de oricine. Iar tu, din pacate, *** care a durat mult prea mult. Sa-ti fie rusine.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

l (1 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 18:54

noi tinerii , cine il citeste pe asta , o-m sti noi de ce si pentru ce se crede ziarist talentat ? , daca l-am vota presedinte , ar spune ca se pricepe , ca multi altii din zona politicului

dan (100 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:00

Sincer am vrut Iordanescu sa continue, cu toate ca multi strambau din nas. Multi il vedeau si inca il cred pe Hagi sau Reghe supersalvatorul, din pacate nu sunt si nu vor fi ca nu au stofa. Cind am auzit ca l-a luat pe Daum m-am luminat la fata, in sfarsit poate fi unul care poate face o schimbare si nu are interese in liga 1 sau pe piata jucatorilor. Nu ii ridic statuie dar cred ca aducerea lui Daum a facut un pas in fata si nu unul inapoi. Marea majoritate a oamenilor de fotbal au strambat din nas de alegerea facuta si unii doar au asteptat primul pas gresit. Nu siu, dar sa-mi spuneti mie cind ajucat Romania altfer decit joaca acum? Acelasi joc si mentalitatea au fost si e timpul “generatiei de aur”. De aur, de fapt ce au cistigat aceasta generatie de aur? Acelasi rahat doar rezultatele mai ieseau din diferite motive… va luati alibi specialistii romani care de fapt sunt partasi la aducerea fotbalului intro sapa de lemn. Atacurile contra Neamtului au inceput inca de la inceput, se interpreteaza si rastalmacesc declaratiile se speculeaza orice in defavoarea FRF si a antrenorului Daum, probabil aveti dreptate Romania nu are nevoie, nu poate sa aiba un antrenor strain pentru ca noi vrem sa continuam mocirla din fotbalul romanesc, nu de acum ci mai de mult, de cind ne mai iesea cite ceva. Antrenorul raspunde de rezultate si intraga FRF, calificarea nu e ratata, grupa e echilibrata se pot intampla inca multe. Si va rog daca schimbam pe cine punem? si ce facem? Incepem recostructia nationalei? La Nationala nu e reconstructive acolo vin cei mai buni in momentul respective, bineinteles “tinand o linie”. Deci lasam armele pentru calificaterea din Rusia? Nu domnilor continuam cit mai avem matematic sanse, presa in loc se ocupe de fotbal, de coruptia si clanurile din fotbalul intern scrie total impotriva crearii rezultatelor bune, schimbarilor de bun augur. Ce a aratat Polonia? In afara de doua actiuni individuale si un 11m care nu a fost. Pun pariu ca daca era lasat in pace Daum juca cu Tamas si Sapunaru, nu cu Chiriches, Dragos Grigore joaca nu pentru ca cel mai bun, joaca pentru determinare si ca este “reliablel”. Nicusor s-a dovedit ca nu este, cine vrem noi sa credem, daca era ce credeam noi marca 11m cu Muntenegru si arata alceva in teren in meciurile urmatoare. Deci incercati sa fiti impartial si sa va axati mai mult pe critici la adreasa clanurilor din fotbal, si atmosferei macar acum dupa “50 de ani de fotbal” nu aratati ca a-ti trecut ca si gasca prin apa.

OPREAN TUDOR (3 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:02

Buna seara..Din pct meu de vedere la Euro am fosti batuti de Albania si noi vrem.sa batem.Polonia?in contextul in care noi nu avem.jucatori valorosi!!!nu ca tin partea Dl Daum ,insa credeti ca dansul nu si-a dorit victoria? Canda a venit dansul la lot normal ca scopul lui a fost unul clar adica jucam avansat,fugim ne luptam insa omul abia acum.isi da seama.de valoarea jucatorilor dsi vede in mod indubitabil ca nu are cu cine deocamdata!! In alta ordine de idei,pe cine sa pui antrenor la lot,pe cine?consider ca nationala Romaniei va avea rezultate atunci cand vor aparea academii cel putin la nivelul Dl Hagi iar atunci cu siguranta ne vom.califica regulat la cpionatew europene.si mondiale!! NU POT FI DE ACORD CU PRESIUNILE CARE SE FAC IN.PRESA PRIVIND DENIGRAREA PROFESIONALA A ANTRENORULUI. Consider ca este momentul sa fim.totusi obiectivi si sa lasam antrenorul sa.incerce ceva!! De asemenea,credeti daca ipotetic ne-am califica la Mondial am.avea vre-o sansa la.ce jucatori avem? Totusi a venit momentul sa lasam.in urma.rautatile si oamenii care au distrus fotbalul nostru si sa incepem o reconstructie lasand in pace oamenii care incearca sa faca ceva acolo si.care vor.raspunde la alegeri,etc!! AR FI BINE SA NE PRIVIM.IN.OGLINDA SA VEDEM.CINE.SUNTEM IAR PENTRU A OBTINE RESPECTUL PE.CARE L_AM PIERDUT E NEVOIE DE MUNCA ,AMBITIE SI GANDIRE POZITIVA,PENTRU CA NUMAI ASA POTI DEVENI UN VIZIOAR,UN.CUTEZATOR. IN.FINAL.SUSTIN.ECHIPA NATIONALA CHIAR DACA PIERDE,IMPORTANT ESTE SA INVATAM.CEVA.

razvan (331 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:05

Perfect de acord cu dl Ioanitoaia...antrenori de clasa mondiala Isi dau cu parerea: Dinu (a antrenat 10 meciuri bramburite Dinamo, s'a remarcat doar la faza cu prosopul in Giulesti si ca adormeau jucatorii la sedintele tehnice), Radulescu (nu a antrenat pe nimeni, a fost brelocul Stiintei si omul "implantat" de partid la Craiova), Cartu (spargator de banci de rezrve cu capul), Prunea (corupt si interesat), Popescu (corupt si interesat), Panduru (frustratul si haterul de serviciu, antrenor 2 saptamani pe la Poli). Daca nu ei...atunci cine? :)))

ghita (76 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:05

Nu,nu esti ageamiu,ca multi din presa ai interese,ai protejati ,ai un scop,lovesti in antrenorul abia venit de cateva luni,uitand ca de 20 de ani nu ne-am calificat la mondiale si chiar mai mult nu am rupt gura targului in niciun sport,pentru ai da la gioale ,,marelui'' dusman ,BURLEANU.INTREBAREA ESTE DE CE SAU PE CE?

razvan (331 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:08

Aaaa..scuze, am uitat...Dinu a fost antrenor la nationala si a luat 5 acasa de la Cehoslovacia, patrunzand incruscisat (in cazul sau mai degraba impleticit) in centru si fluidizand aripile!

cpt.ahab (19 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:14

Cei mai inversunati impotriva lui Daum sunt stelistii, membrii "generatiei de aur" si antrenorii romani "reusiti fara loc". Fiecare avand motive proprii, dar fara nici o legatura cu prestatia domnului Daum. Sigur ca i se pot imputa si selectionerului pierderea unor puncte sau jocul slab. Insa, Daum are circumstante atenuante: e un teuton debarcat peste noapte pe un taram balcanic prin excelenta, materialul pus la dispozitie e mai mult decat precar, de ajutat il ajuta prea putina lume, de parca ar fi dusman si nu unul venit sa ne scoata la liman( pe bani frumosi, fara tagada). A facut egal cu Muntenegru, un egal care putea fi o victorie daca Stanciu nu rata penalty-ul, inca un egal cu Kazahstanul, exact ca Polonia, pe un teren atipic, a demolat Armenia( moment in care a iesit Meme sa-si laude stelistii din echipa) si a fost demolat de Polonia( caz in care s-a tras din toate pozitiile in ex-dinamovistul Grigore). Ce-o fi atat de castratofal? Jocul? Cand a jucat nationala noastra placut ochiului in ultimii ani? Tot ce a reusit notabil a reusit cu chin, cu noroc si defensiv. Asist la tot soiul de comparatii care mai de care mai penibile. Iordanescu? A pierdut cu Danemarca in acel 2-5 de pomina, cu jucatori mult mai buni la dispozitie si a facut nationala de ras cu Albania. Piturca? S-au rugat olandezii de el sa-i bata la Euro '98 si a pierdut cu Lituania, scor 0-3. Au avut amandoi caposenii in privinta unor jucatori, sfidand pe toata lumea. Ati uitat asa de repede? Sa terminam cu complexul de inferioritate de tipul "neamtul e din alta galaxie". NU. Neamtul e om, dar lucreaza metodic iar conationalii au rabdare, lasandu-l sa-si faca treaba. Daum a fost atacat inca de la primul meci, ceea ce e de-a dreptul stupid. Si-i vedem foarte bine pe cei indarjiti impotriva lui si ce interese au. De ce nu le reprosati zi de zi antrenorilor romani faptul ca ignora tinerii din curtea proprie? Trageti-l de urechi pe Andone, de pilda, pentru ca nu-i vede pe Tarcoveanu, Manole si Ion Gheorghe, sau pentru ca l-a fugarit pe Andrei Marc. Lasati neconvocarea lui Tamas in pace, e un jucator cu probleme de comportament si in prag de pensie. Vrem constructie? Vrem viitor? Nu. Vrem minuni si vrem nostalgie de batrani zaharisiti. Iar categorisirea acelei grupe drept "grupa redutabila" a fost absolut comica.

ADRIAN (6 comentarii)  •  14 noiembrie 2016, 19:24

Stimabile, maestre, cand te gandesti ca cea mai mare caramida la faramarea fotbalului romanesc a inceput odata cu Procesul Etapei !!!!!! Pai in afara FRF-ului si de ieri si de azi, voi presa sportiva cu ,,prieteniile,, voastre de ieri si de astazi, ati contribuit la starea de fapt a gunoiului numit fotbal in Romania ! Pai daca nea Ovidiule ii canti osanale antrenorului Hagi, retine antrenorului, cand singura victorie impotriva a ceea ce se numeste fcsb, in Ghencea, are drept urmare declaratia aceluia care plateste tot in tarisoara asta in care spune nonsalant ca nu putea sa-l lase pe nasu` sa retrogradeze, pai nea Ovidule, despre ce vorbim ? Adu-ti aminte ca disecai fazele la emisiunea lu` peste si turnai gaz pe foc de am ajuns in ziua de azi sa vorbim mai mult despre arbitraj decat despre fotbal, hai sa fim seriosi si sa terminam cu misogismele astea, ai fost mereu nea Ovidiule omul caruia nu-i place sa fie contrazis, indiferent de argumente, ai pus batista pe tambal de multe ori, nu exista un vinovat, existati voi presa sportiva in primul rand cu articole comandate, cu Ana Maria, cu mm, cu jijel, cu porumboiu si biomecanica lui, si pe urma frf cu lpf si cu Daum ! Si saracul neamt prostia lui mare a fost ca l-a acceptat pe marele Ionut Badea langa el !!!!!

Comentează