Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Câinii pe arbitri!

Nu încetează comentariile pe marginea arbitrajului lui Istvan Kovacs din meciul Viitorul-Voluntari, pe durata căruia "centralul" a dictat câte un penalty pentru fiecare echipă, l-a repetat pe cel în favoarea gazdelor şi i-a eliminat pe I. Balaur şi pe Maftei de la oaspeţi

Permalink to Câinii pe arbitri!
miercuri, 2 noiembrie 2016, 5:52

Ion Crăciunescu a opinat că sătmăreanul a greşit când nu i-a arătat căpitanului Voluntarilor direct cartonaşul roşu pentru jigniri ca „hoţule”, „râsule”, „borâtule”, „şmechere” etc. „Merita dat afară din prima!”, a explicat ex-preşedintele CCA.

Surprinzător, în loc să-şi asume ieşirea nervoasă din timpul partidei şi s-o regrete, Maftei a continuat să vocifereze. A ales rolul nedreptăţitului, al persecutatului. Băiat deştept, a sesizat însă că nu poate ataca deciziile arbitrului, în general corecte, aşa că a mutat mortul de pe Edgar Quinet pe Academiei. Pasămite, arbitrul ar fi adoptat o atitudine arogantă, superioară, zeflemitoare, ba i-ar fi strigat şi „Marş de-aici!”. Ofensă pe care, evident, n-a mai auzit-o nimeni! Nici coechipieri, nici adversari.

N-a depăşit măsura numai din vina lui. L-a îndemnat să-şi pună mâinile în şolduri poziţia belicoasă a antrenorului Fl. Marin şi a primarului Fl. Pandele, ambii manifestându-şi pe micul ecran regretul că n-au retras echipa de pe teren! Până la un punct, tehnicianul e însă de înţeles. Nu-i simplu să zici hăis când şeful zice cea.

În discuţie s-a băgat, ca musca-n lapte, şi Dan Lăzărescu, analist la DolceSport. Ca să se afle în treabă şi să-i ridice mingea la fileu lui Maftei, fostul tuşier a afirmat că, pe când Vlad Munteanu era legitimat la Chiajna, acesta i s-ar fi plâns lui, atunci vicepreşedinte al CCA, că I. Kovacs se răsteşte la fotbalişti, că vorbeşte urât cu ei. S-ar fi răţoit la el cu „Băi ţărane, pleacă mai repede de-aici!” întrucât a întârziat reluarea jocului după un fault.

Din păcate, Dan Lăzărescu minte, fabulează, deoarece I. Kovacs nu l-a arbitrat niciodată pe V. Munteanu, chiar niciodată! Mai mult, presupusul reclamant, actualmente în activul federal, a telefonat marţi la CCA şi a dezminţit oficial varianta lui Lăzărescu!

În rest, n-am priceput nici ce a urmărit Andrei Vochin, consilierul preşedintelui Burleanu, când a declarat „Cu regulamentul în mână, probabil că Istvan Kovacs e acoperit, dar sunt foarte multe sancţiuni împotriva aceleiaşi echipe. Marii arbitri ştiu lecţia umilinţei în astfel de situaţii, simt jocul şi trec peste anumite proteste”. Cu părere de rău, mi-e teamă că Vochin confundă protestele cu înjurăturile şi, implicit, le încurajează pe ultimele, ceea ce nu cadrează cu calitatea de membru al conducerii FRF.

Cumva arbitrul din Carei nu trebuia să sancţioneze unele abateri din considerentul că ele erau comise numai de formaţia din Voluntari?! Asta reprezintă o invitaţie la ocolirea regulamentului ori ce e?!

În afara logicii rămâne şi faptul că Federaţia nu-şi apără şi nu-şi protejează arbitrii cum face, comparaţie forţată?, statul cu judecătorii. Nu-i vorba despre privilegii, însă nici nu-i normal ca toţi câinii să fie asmuţiţi permanent contra cavalerilor fluierului. Chiar dacă aceştia ies în decor din ce în ce mai des, pare o greşeală să le dăm nas jucătorilor şi peste nas arbitrilor.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

Alex (106 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:21

De acord cu dumneavoastra, prea multa ***. Arbitrul e suveran pe teren, trebuie sa fie respectat. Daca sunt contestatii, meciul se poate analiza si e mai mult decat evident cand un arbitrii "trage" pentru o echipa. Sa fie sanctionati daca sunt vinovati. Trebuie sa respectam regulile. Daca nu sunt bune, se pot schimba, dar atata timp cat e o lege, regulament, trebuie sa o/il respectam...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Liviu Dragnea (48 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:22

Ai, bre, nea Ovi, ca pe noi, pe caini, ne-au furat arbitrii cel mai mult. Cum sa nu fim asmutiti pe arbitrii. Acu, daca e s-o luam pe serios, cine a tocat la arbitrii cinspe, douaj de ani? Nu, nea Ovi? Ba da, nea Ovi. Si atuncea, despre ce vorbim acilea?

Adeat (6 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:26

Dar e normal ca toți arbitrii să fie asmuțiți pe câini?

BD la munte (152 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:27

Excelent articolul. Asemenea "victime" ca maftei ar trebui suspendati 30 de etape, poate se mai civilizeaza campionatul putin. Este exact genul de comportament cum l-a avut sapunaru in astra-steaua. Adica toti arbitri sunt varza numai fotbalistii sunt destepti. maftei si sapunaru au educatia rapidului

BD la munte (152 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:28

am uitat sa mentionez ca este precum in vorba aceea hotul striga hotii...

Freddy RE (34 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:38

În primul rând, ideea de arbitru *** în România este o anomalie.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

romi (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:40

cu poarere de rau trebuie sa remarc din nou ca d-nul Ioanitoaia este partinitior, ca este fan Hagi, ca toate-s in regula cand castiga Viitorul chiar daca castiga cu Steaua si cu Dinamo cand TREBUIE, frigea retrogradarea, despre fluierasi nu mai este nimic de comentat, mai greseau si d-nii Craciunescu si Porumboiu dar greseau cu staif, elegant, nu ca acesti fluierasi zero barat care o fac intr-un mod jenant batandu-si joc de cei ce baga bani si de noi ce vizionam meciurile. De ce din ce in ce mai putini pe stadioane? Raspunsul este simplu.

coco (401 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:41

Excelent articol iar chestia cu Lazarescu e f tare. Un betiv.

Filorin (66 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:47

De mm stoica ce părere aveți? Se știe prietenia lui cu Maftei ,derapajul acestora trebuia pedepsit drastic.

emil (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:50

Pai bre nene cum sa nu puna presiune ?? esti senil sau doar scrii de dragul de a avea articol !? cum sa fii FURAT in atatea meciuri si sa taci ?!? ce sa facem ??? sa lasam capul jos si sa zicem asta este...stii matale vorba aia: daca pierdem sa pierdem pe mana noastra nu jumuliti la fiecare meci !!

gioni (109 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:51

macar la batrinete sa nu *** cititorii ai *** destul si ai facut elogii destule acuma pe cine omagiezi pe BECALI cu blaturile?? nici vb de penalty de fapt CHITU face spectacol marca fcsb si l trage de tricou si l impiedica pe ACSINTE deci simulare

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Stefan.. (17 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 18:56

Batranul Ioanitoaia e consecvent politicii cotidianului "*** Sporturilor". Arbitrii care au fost de partea echipei lui Hagi trebuie protejati pentru ca "Regele" avea nevoie de cele trei puncte care, etapa viitoare, vor fi transferate in contul echipei lui Gigi Becali. Reteta repetata si garantata. Da, batrane. Degeaba ai trait in umbra seniorului Cristian Topescu. Tot un trepadus ai ramas.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Olteanu (478 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 19:08

@gioni, Stefan si alti buimaci. Faceti legaturi bolnave plus ca Dl Ioanitoaia nu a trait in umbra nimanui. Altii au trait pe langa el si inca bine pentru ca a facut Gazetarie. Dar ce scrie Dl Ioanitoaia depaseste puterea voastra de intelegere. Stadiul vostru e de nivelul claselor elementare,

Filip (31 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 19:10

Jucatori mediocrii care împreuna cu conducătorii ascund neputința evidentă ,Rușine lor...

Bogdan (395 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 19:17

Imi e si sila sa ii citesc aici pe unii care sunt huligani in gandire si in scris, aia cu batran, senil, interesat si alte tampenii. Dl Ioanitoaia scrie una si ei inteleg altceva si nici macar nu cauta sensul articolelor. . Ei injura ca atata stiu. Nici in o suta de vieti nu vor ajunge sa se compare cu Dl Ioanitoaia. Maestre, nu baganin seama ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Naica (43 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 19:31

Nea Ovi, te rog sa stergi toate comentariile in care niste neica-nimeni isi bat joc de limba romana. Abia atunci o sa citim comentarii rationale si nu injuraturi ca la gura cortului .

Lucian (206 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 19:32

De acord cu Olteanu. Multi trogloditi prin zona bieti indivizi care cunosc mai multe injuraturi decat litere. Ideea textului e ca jucatorii sa nu mai injure arbitrii si e valabila. Putini ii inteleg sensul.

exidpol (264 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 19:37

-regulamentul este clar, daca te repezi la arbitru ca sa -i ceri socoteala ( explicatii, lamuriri, pareri,) ...raspunsul acestuia este un cartonas galben; ca unde-i lege, nu-i tocmeala...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 20:00

I.Kovacs este un arbitrul prost ...care a viciat multe rezultate ...

Nello Milano (27 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 20:02

BAI *** *** TOATA VIATA TA AI FOST UN *** PE LANGA MAI MARII PUTERII SI ACUM PE LANGA *** ASTEA CU BANI GEN JIJI OIERUL SI *** DE LA VIITORRUL MACAR IN VIRTUTEA VARSTEI PE CARE O AI INCEARCA SA FII DEMN SI IMPOARTIAL NU ARE NEVOIE NIMENI DE APRECIERILE SAU CRITICILE TALE CI DOAR SA EXPUI FAPTELE ASA CUM S-AU DERULAT ADICA OBIECTIV SI CLAR : STIMATI CITITORI UNII ARBITRI ROMANI SUNT CORUPTI SAU INCOMPETENTI .ATAT . NU I-TI BATE JOC DE CEI CARE BAGA BANI IN FOTBAL SAU DE CEI CE TRAIESC FOTBALUL PE STADIOANE DE DRAGUL DE AI MAI DA O *** *** MACHIDONULUI CU DEFECTE IN EXPRIMARE. EU ZIC DIAR ATAT : SA-TI FIE RUSINE BATRAN *** ( *** ) !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cita (2118 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 20:11

Mai bine s-ar comporta normal si unii si altii, ca de ridicat poalele in cap cred ca suntem toti satui. Incepand chiar cu "lupta" politicienilor, care seamana leit cu cea a oamenilor din fotbal. Iar pe Vochin dvs si Tolo l-ATI crescut, ASA il aveti 😊

Bruce (7 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 20:19

Adica arbitrii care cam gresesc astfel incat Fcsb si satelitii gen Viitorul sa ajunga-n play-off usurandu-i Fcsb-ului calea spre titlu sunt buni , in timp ce Daum care intinereste nationala e rau? Se vede prea clar tenta cu care 'arbitrati' prin presa, nea Ovidiu.

Mircea (16 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 20:22

in primul rand o lovitura de la 11m executata corect nu exista in toata lumea asta. de ce spun asta? uitati-va la orice reluare si o sa observati ca portarul paraseste mereu linia portii iar la fiecare lovitura de la 11m jucatorii de la ambele echipe intra in careu sau in semicerc. nu spui ca mai nou foarte multi executanti de 11m se opresc din executare si continua ceea ce il face pe portar sa fuga deja pe un colt ales. acest lucru este neregulamentar. deci ... suntem noi mai catolici decat papa?

Montgomerry (60 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 20:44

Ca ai ceva de impartit cu Vochin sau Lazarescu,te priveste,nu-i treaba mea,dar sa tii cu tot dinadinsul ca numai Kovacs are dreptate,asta e prea mult.Exista cumva o inregistrare a discutiei dintre Maftei si Kovacs?Sau e doar citatul din foia de arbitraj,completat de ilustrul arbitru?Stim cum se completeaza foile,atat de catre arbitrii cat si de observatori.De curiozitate,te-ai interesat ce a scris observatorul meciului Dinamo-Astra,vizavi de prestatia brigazii de arbtrii? Oare ce note au primit?Si aici e vorba de poate cel mai bun arbtru roman in activitate.Dar nu,hai sa-i protejam pe acesti domni arbitrii,pana cand? Vorbesti de regulamente,OK,sa fie respectate adliteram de toti,jucatori,arbitrii,antrenori etc.cine greseste sa plateasca.Dar mie teama ca de platit platesc numai unii ceilalti stau bine mersi in turnul lor de fildes,intangibili.Ei nu dau interviuri dupa meciuri,nu-si recunosc niciodata greselile,mai mult,arata cu degetul si dau sfaturi cum ar trebui sa arate Campionatul Romaniei,ca jucatorii sunt slab pregatiti,dar mereu se da vina pe saracii arbitri. Ori de cate ori vorbesti de arbitraje,tii cont de parerea lui Craciunescu sau uneori,Porumboiu.Primul e celebru cu fanta de lumina,al doilea,cred ca va deveni la fel de celebru dupa perla cu biomecanica!?!Deci mingea a depasit cu 20,30 de centimetri linia porti,a facut un arc de cerc si de aia a ajuns in centrul careului de 16 metri,ce mai gol perfect valabil,e vorba de biomecanica!?! Multe prostii a indrugat ilustrul agronom,dar asta le pune capac la toate. Pai astia sunt marii specialisti in arbitraj?Sa mai spun ca multi dintre fluierasi au fost promovati de alt ilustru,domnul fanta de lumina,pe vremea cand era presedintele CCA? Din pacate,in ultima vreme,pledezi pentru cauze dinainte pierdute. Cum spuneai odata,tara fierbe si baba se piaptana.

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 21:29

Vai de noi...citiva jignesc,citiva privesc articolul că pe o carte sfântă!În primul rînd nu autorul la rândul lui ba a pus la colț arbitrii ca apoi unora să le ia apărarea...? Nu s-a făcut de rîs împreună cu GSP trecînd la greșeli de arbitraj un gol al Stelei la care a spus ofsayt de centimetrii care pînă la urmă cei care au tras linie au spus că a fost gol valabil-meciul cu U Craiova? Nu la criticat aspru atunci pe Hațegan,alta data pe Gaman arbitrul pentru greșeli mai mici decât ale lui Balaj? Nu este așa că Maftei e rău că se spune că jignește dar Sumudica este meseriaș cînd insultă stadioane ,auzi,in interesul propriei echipe...?Apoi eu am citit că D-l. Crăciunescu a spus că DACĂ Maftei a injurat...,,maestrul,, ne relatează ca și cum Crăciunescu este sigur de spusele arbitrului... Pînă la urmă,,maestrul,,este consecvent... Mai ia odată apărarea lui Kovacs care este la fel de bun ca la meciul de pomina cu Mureșan...Oare de ce nu o fi vrut să-i repare imaginea si lui Tudor-arbitrul care și el etapa asta a fost acuzat gratuit de Neagoe la Iași?...

John (564 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 21:53

@Andrei F. Numai fraierii ca tine cred ca acest articol are vreo legatura cu Dinamo. Mesajul lui nu e pentru prosti. In ce te priveste esti de rasul curcilor cu ce conexiuni faci. Te-a mai intrebat un preten, ai uitat sa iti iei bulinele?

Dilimache (657 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 22:22

Toata lumea stie ca Lazarescu e un betiv, de ce ne ascundem dupa degete? Cat despre Vochin, nu inteleg ce cauta acolo, omul e complet pe dinafara!

Tik (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 22:27

Nu prea ma intereseaza fotbalul, intamplator am dat pe Digisport cand erau comentarii ref. la faza cu 11m. In ce alt sport poti sa-l certi sau injuri pe arbitru si sa scapi cu 'intors cu spatele'? Ii rog pe chibitii oficiali ai acestui sport sa-si vina in simtiri si sa nu mai bata campii cu solutii ce sfideaza bunul simt si regula jocului. Am fost si eu sportiv de performanta acum cateva decenii dar asa ceva insemna eliminare pe loc, nu galben.

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 23:14

@John Da. Numai un deștept că tine a putut înțelege că eu am făcut referiri despre Dinamo ...Era vorba despre cum vede ,,maestrul,, arbitrii,cum s-a pozitionat la gesturi si libaje care lasă de dorit...Cred că și tu ai înțeles dar meseria...ce să-i faci...

razvan (331 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 23:27

A sarit si nea Ovi sa'l apere pe "rege" desi nu i'a cerut nimeni. Si cum sa rateze ocazia sa loveasca in federatie/Vochin/Burleanu? Maftei merita eliminat, fara indoiala, dar sa zici ca I Kovacs a arbitrat corect si impartial e prea mult. Eu vazand meciul m'am simtit PE vremea Victoriei Bucuresti, cand indiferent cate meciuri dadea adversarul, erau mereu destule penaltyuri, eliminari si minute de prelungire sa castige cine trebuia. Nici macar Hagi nu a contestat ca Voluntari avea dreptate, s'a bagat nea Ovi sa pupe mana...poate iese ceva!

vasilica (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 23:35

Dle Ioanitoaia, cred ca trebuie procedat ca in rugby, adica tot ceea ce spune arbitrul (si ceea ce spun altii in imediata sa apropiere) trebuie sa devina cunoscut spectatorilor, iar arbitrul sa fie obligat sa explice, pentru public, situatiile in care intervine in cursul jocului. Altfel, cautati-ma pentru sisteme de comunicatie in echipa de arbitri.

Niku (275 comentarii)  •  2 noiembrie 2016, 23:40

@Razvan. Nu te impiedica nimeni sa te simti cum esti, adica prost. Sa nu te superi dar Kovacs a luat decizii corecte in toate fazele importante. E parerea tuturor numai tu ai vazut invers.

Andrei F (1607 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 0:00

@John Dasteptule...Ești atît de inteligent încît mi-ai atribuit un comentariu care nu era al meu dar înțeleg de ce te-ai atacat!Bun acel comentariu chiar dacă probabil că autorul este dinamovist.Bravo Montgomerry!Ii doare!

Alex One (161 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 0:19

D-L ioanitoaia, e penibil sa il aparati pe Kovacs la cate arbitraje dubioase are la activ. Ati uitat celebrul ASA- Steaua cu macelarirea, fara consecinte regulamentare, a jucatorilor bucuresteni ? Inexplicabila si surprinzatoare,ca de obicei, interventia amicului Craciunescu,cel care alta data zicea ca acest Istvan, nu are ce cauta in arbitraj intrucat testele teoretice periodice si obligatorii nu este capabil sa le promoveze intrucat personajul nu stie sa scrie in limba romana,limba obligatorie, parca ,conform Constitutiei. PS. De unde stiti ca in afara de Maftei nimeni nu a auzit zicerile Lui Kovacs ?

pif (194 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 2:02

daca se continua asa, in tribune vor fi doar ioanitoia, burleanu si hagi, ca deocamdata e doar antrenor - proprietar, da sa faca si pe spectatorul pina nu se apuca sa antreneze pentru scurt timp o echipa mare precum terek grozni sau rubin kazan nu e o problema. si merita ca succes are, il mai arbitreaza Tudor cu unu, doi eliminati si mai vine si olteanul ala *** cu direct 1 pina la 2 11 metri acordati cu usurinta, ca sa nu spunem pe gratis dar cu repetari pina intra si timp nelimitat dupa. mai da si hagi din cap, de nu-i vine a crede, cred ca mai degraba e un teatru destul de prost decit fotbal. tragic e ca aici e lume care nu stie sa faca nimic altceva decit fac acuma, doar circ. si aici nu ma refer doar la maftei care oricum e limitat putin de smecheria aia de tip grant-giulesti, ci si la autori cu backround umanist ca ioanitoaia. dar apropo Herr Daum si federatia nu are nici o vina? nu cred ca se poate.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

haideusicfr (287 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 7:36

De acord cu*stefan* ,mai putin *stilul* neconventional.In rest ,asa e cele trei puncte trebuie sa ajunga la Steaua.

tango (3 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 7:52

In Roamanica noastra draga, unde neputinta este atotstapanitoare, este de bonton sa faci pe victima si sa urli in gura mare ca esti furat /persecutat /nedreptatit, etc. Imi aminntesc de maretul Penescu cand a amenintat inaintea unui meci cu Steaua ca scoate echipa de pe teren la prima greseala de arbitraj! Ulterior s-a dovedit ca, de fapt, el era cel care mituise arbitrii! Legat de subiect am adresat de cateva ori o intrebare si nu am primit niciun raspuns direct. Deci,in ziua de astazi cand DNA-ul este peste tot si cred ca telefoanele arbitrilor si altora din fotbal sunt ascultate, ati avea curajul, daca ati fi arbitru sau oficial din fotbal, sa trantiti/aranjati un meci? si daca da pe ce suma/miza ati fi dispus sa va riscati libertatea si cariera? Personal cred ca celor de la DNA le crapa buza sa le cada in plasa cineva greu din fotbal(arbitri/oficiali, etc.) Deci domnilor care-i raspunsul dvs?

Robert (13 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 8:05

Domnule Ioanitoaia, stiti cum traducem noi randurile dvs? Atâta timp cât se greșește în favoarea Echipei Poporului și în favoarea Regelui Omeniei, arbitrajul este perfect. Deaconu are un singur stăpân în fotbal. Aveți ceva în comun. In afară de asta, arbitrul este și el om și mai bagă și el niște bani in pariuri. Doar ca anchetele gsp se ocupă de spitale. *** din fotbal nu trebuie deranjată. Istvan este cel mai bun arbitru din România, dar nu are voie s-o arbitreze pe Steaua. Are o singura problema: se consideră rasă superioară și îi urăște pe români.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ciprian (17 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 10:03

Cred ca vârstă are și ea un cuvânt...când nu mai poți lasă-te nene, nu ma scrie prostii căci începi sa o iei la vale

Andrei F (1607 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 11:46

,,Întrebat despre decizia de a-l elimina pe Maftei, Crăciunescu a explicat ce ar fi făcut în locul lui Kovacs. "Ştii ce merita Maftei dacă i-a spus asta? ,, ............................................................................................................................................,,.Ion Crăciunescu a opinat că sătmăreanul a greşit când nu i-a arătat căpitanului Voluntarilor direct cartonaşul roşu pentru jigniri ca „hoţule”, „râsule”, „borâtule”, „şmechere” etc. „Merita dat afară din prima!”, a explicat ex-preşedintele CCA.,,................................................................................................................................................Sezizati smecheria?Inchinati-va mai departe...

Emilian (143 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 12:02

Jos palaria, Ovidiu! Chiar nu am inteles nici eu care au fost "greselile" majore ale lui Kovacs! Cand fotbalul lipseste tot mai mult, jucatorii isi gasesc alibi in prestatia arbitrilor. Nu am nicio simpatie fata de echipa lui Hagi si chiar daca aceasta a fost favorizata in trecut de unele arbitraje, de data asta nu vad "marele furt". Repet ce am spus si cu alte preliejuri: si in campionatele straine au loc greseli de arbitraj cel putin la fel de mari ca la noi, dar acolo lumea e mai putin vocala, iar jucatorii se preocupa mai mult de joc si mai putin de maniera de arbitraj.

Adrian (98 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 13:29

Un articol cu o pozitie foarte corecta pe care stelistii nu o vor aproba in veci. Tipii astia o vor tine la infinit ca e vinovat Kovacs ca nu l-a eliminat pe Muresan cand l-a lovit cu cotul in ochi pe Rusescu in 2014. Am pus azi faza pentru a 50 oara si am constatat ca Muresan nu a vrut sa il raneascape Rusescu. Acesta venea din spate din stanga si Muresan nu l-a vazut. Dar filozofi de tipul lui Andrei F sunt imposibili de convins. Ei au intordeauna dreptate si sint imuni la argumente..

radu (178 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 13:36

@Andrei. Vorbesti aiurea, l-am auzit cu urechile mele pe Craciunescu cand a zis ca, Kovacs trebuia sa ii dea de la inceput cartonas rosu lui Maftei daca l-a injurat. Tu denaturezi si cred ca faci pe desteptul din lipsa de preocupari. Prea postezi la fiecare jurnalist si la fiecare articol.

Andrei F (1607 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 14:22

@radu Exact!Craciunescu a spus ca tine si ca mine...DACA Maftei a injurat.Asa am si scris in comentariu,asa am si citat...,,Maestrul,, ne spune despre spusele lui Craciunescu ca fiind cert ca Maftei a injurat.Craciunescu spune ,,Daca Maftei a injurat,,...

Adrian (52 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 15:16

De multi ani arbitrajul este considerat cauza tuturor relelor din fotbalul romanesc. De la începutul campionalului pana in prezent, nu a fost meci in care arbitrajul sa nu fie contestat ba de unii, ba de altii, ba de toti. Arbitrii sunt de vina pentru lipsa de bani, pentru insolvente, pentru vânzarea de fotbalisti la varste din ce in ce mai fragede. Tot ei sunt de vina si pentru antrenorii depasiti de metodele de pregatire moderne, pentru promovarea unor jucatori lpsiti de valoare, atat romani cat si straini, care un lucru in comun: sunt liberi de contract sau la preturi soldout. Fotbalul romanesc este in stare de colaps si este posibil ca in 2-3 ani sa nu mai existe suficiente cluburi pentru a organiza un campionat national. Se va incheia un ciclu: de la fotbalul amator, când nu existam in Europa , am trecut la un fotbal semi amator/profesionist in care am scos capul in lumea buna: finale CCE, semifinale, seferturi de finala europene, calificari la turnee finale cu nationala. Acum ne întoarcem de unde am plecat si nu intrevad speranta de redresare.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 15:41

Ce rost are sa comentez daca la "*** psd" am ramas pina in mileniul viitor in moderare ? --------- De Colea Rautu, Marin Preda si *** cenuse-motoc von boletin vale in desfasurare si reconstituire, cornel otelea si marcel puscas cind vorbim ? Observ ca de cind tot cenzurati, desi va laud articolul dar doar banuiesc ca va faceti ca ploua, desi n-am jignit pe nimeni, ati ajuns pe pozitia 12 cu "ciini pa arbitrii !". Ie o Ierarhie. O fi vre-o legatura ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

arbitru (109 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 16:48

Hai sa nu ma leg de arbitru de la meciul Viitorul-Voluntari??? dar cu a arbitrat Avram Steaua- Astra,si Gaman ASA-Dinamo????? imi pare rau si cred ca acum la batranete sa regret ca te-am respectat ca???? commentator si scriitor ,si vii si le tii parte hotilor care au distrus cel mai iubit sport numit: FOOTBAL.

Tudorache (179 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 17:24

@Andrei F, te prinde bine rolul, dar fa un exercitiu de imaginatie si gandeste-te ca Ioanitoaia o fi intrebat si cativa jucatori daca Maftei a injurat sau nu. Tu crezi ca I Kovacs i-a dat cartonas galben si apoi inca unul de nebun, Sau ca sa iti iasa tie filosofia chibritului. Ce imi place tare e ca haterasii nu scot un diftong despre gafa lui Lazarescu. Nu scot ca nu ii serveste in atitudinea lor negativista. Ei sint basjkani, Ioanitoaia nu se pricepe, chiar ca e sa te crucesti.

exidpol (264 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 17:40

-spuneam ca arbitrul are in mana (buzunar) cartonase, pe care le poate folosi atunci cand e agresat de jucatori (dupa faze controversate...): daca nu le foloseste inseamna ca ...e cu musca pe caciula! (in stadiul actual al inregistrarilor situatia poate fi lamurita mintenas...);

Andrei F (1607 comentarii)  •  3 noiembrie 2016, 18:00

@Tudorache Prietene...Poate asa stau lucrurile cum spui tu...Dar daca ,,maestrul,,a scris numele lui Craciunescu caruia i-a denaturat spusele fi sigur ca nu se impiedica sa spuna si numele jucatorilor...Poate nu ai inteles...Putin imi pasa cine are dreptate dar cind faci afirmatii despre altii trebuie sa fi exact.Apoi sa zicem ca Maftei a injurat...Cine a mai injurat stadioane intregi si ,,maestrul,,ii lua apararea?Sau vrei sa-ti aduc si eu martori?Sau sa-ti povestesc despre antrenori buni care gresesc mai mult decit aia care ni se spune ca sunt rai?

Comentează