Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ne-am culcat pe-o ureche!

Selecţionerul şi staff-ul său poartă mare parte de răspundere pentru semieşecul de marţi

Permalink to Ne-am culcat pe-o ureche!
miercuri, 12 octombrie 2016, 5:04

„Naţionala” n-a reuşit să câştige în Kazahstan din pricina unei prestaţii mai slabe, dar şi din cauze independente de ea: o suprafaţă de joc execrabilă şi un arbitraj ostil. Întrucât mingea sărea aiurea dintr-un teren deteriorat, fiind imposibil să pasezi, pare de domeniul fanteziei că FIFA şi UEFA permit să se joace în 2016 pe asemenea covoare sintetice, chiar e o ruşine ce se întâmplă! Numai că voturile, ca şi banii, n-au miros!

La TVR1, în absenţa reluărilor, nu m-am lămurit cât a greşit „centralul” De Sousa. Revăzând fazele pe canalele româneşti, am dedus că arbitrul ne-a nedreptăţit flagrant. Când a tolerat intrările violente ale kazahilor, la rupere şi la intimidare, mai ales atunci, dar şi pentru că ne-a refuzat un penalty, dacă nu două! Deciziile incriminate n-au fost însă uşor de luat, probă că niciunul dintre cei aflaţi în studioul TV, inclusiv Tibi Selymes, n-a remarcat pe loc erorile portughezului. Între altele, el trebuia să-l elimine pe Ahmetov pentru lovirea lui D. Grigore cu cotul şi să dea 11 metri. Putea indica punctul cu var şi când acelaşi Ahmetov l-a împiedicat în careu pe Chipciu, care va ieşi accidentat ca şi D. Grigore. În cazul în care arbitrul aplica regulamentul, partida ar fi dus la alt deznodământ.

Totuşi, dincolo de aceste impedimente, băieţii s-au comportat sub aşteptări. N-au mai repetat evoluţia din Armenia ca atitudine, ca implicare. Sigur, există circumstanţe atenuante pentru scăderea tonusului, dar şi vinovăţii. Surprinzător, posesia le-a aparţinut kazahilor, 55 la sută. Ai noştri au început ezitant fiecare repriză şi au pierdut majoritatea duelurilor aeriene. Recuperând rareori mingea a doua, au arătat după pauză ca o echipă lungă, care i-a invitat pe kazahi să ocupe şi să fructifice spaţiile libere.

Opinez că selecţionerul şi staff-ul său poartă mare parte de răspundere pentru semieşecul de marţi. Cu tot respectul, cum Daum nu-i Maica Tereza ca să nu-i zici nici dă-te mai încolo, consider că neamţul şi colaboratorii lui erau obligaţi să anticipeze în ce condiţii se va disputa meciul de la Astana. Să ştie cât de agresivi sunt adversarii şi că terenul lor e cvasiimpracticabil. În consecinţă, să-şi ia măsuri de precauţie încă de sâmbătă, când se recomanda, la 3-0 în minutul 12, să odihnească doi-trei titulari în vederea coridei de marţi. Nu rezistă nici scuza cu oboseala, de vreme ce românii au zburat în aceeaşi zi 3 ceasuri de la Erevan, iar kazahii 5 de la Podgorica!

Asemenea mutării lui Ad. Popa pe stânga, nici introducerea lui G. Enache n-a impulsionat jocul. Echipei i-ar fi servit mai degrabă un jucător ofensiv puternic şi bătăios, gen Bicfalvi ori Alibec. E o părere. N-am înţeles nici de ce s-a mai recurs la Fl. Andone foarte târziu, abia în minutul 85. Mai merită semnalat amatorismul de la accidentarea lui D. Grigore: „naţionala” a continuat 5 minute cu un om în minus din cauză că nimeni de pe banca tehnică nu i-a cerut lui Moţi să se încălzească!

Nu-i de imputat numai lui Daum egalul, ci şi băieţilor, dar nici nu-i absolvit de el. Ca mulţi dintre noi, s-a culcat pe-o ureche, amăgit fiind de scorul fluviu din Armenia, realizat însă, cunoaşteţi, printr-o conjunctură fericită. Pentru ca în final să se declare, în glumă?!, „mândru de modul în care ne-am organizat!”. Tot organizându-ne aşa, riscăm să nu mai învingem însă pe nimeni 11 contra 11! Despre asta vom discuta şi mâine.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

John (564 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 17:26

Excelent. Corect si fara ranchiuna. Deci se poate.

Robert (3 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 17:27

simulare la chipciu.. nene de ce poti ochelarii aia? la grigore da.. rosu.. dar Alex a simulat grosolan.. se uita dupa piciorul adversarului sa-l agate repede

Alin Stancu (2 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 17:29

Maestre, la ce meci te-ai uitat? In conditiile in care am avut 3 jucatori, unul cu nasul spart, unul cu sase dinti sparti iar cel de-al 3-lea cu ruptura musculara, ii acuzi de lipsa de implicare sau atitudine? Am observat ca pe tvr1, protv si gsp asta a fost tema de lupta a asa-zisilor jurnalisti...Nu inteleg in ce barca esti, dar in ultimile 3 meciuri am avut mai multe ocazii decat in ultimile doua campanii de calificare. Si da, se poate construi o echipa nationala buna, numai daca Daum va fi lasat. Spuneati pe toate posturile ca Armenia e slaba ca una si alta, dar uite, Polonia abia a reusit s-o bata, despre asta nu zici nimic (si au jucat tot in 10, sa avem pardon...)? Revenind la articol sa iti explic pe romaneste: avand in vedere jocul dur prestat de adversari, nimeni pe lumea asta nu s-ar fi precipitat cu a 3-a schimbare (remember Sapunaru cu dintii rupti); cu toate astea trebuie sa fiu si cu ceva de acord: amatorismul semnalat la schimbarea lui Grigore, cand Moti, dupa 5 minute abia isi tragea ghetele...

Iuli (1 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 17:31

Se vede ca Ioanitoaia e unul dintre putinii ziaristi din Romania.Ma uit la editorialele celorlalti si ca o comparatie,ceea ce au scris ei e ca lucrarea unui copil de clasa 1,langa editorialul lui Ioanitoaia care pare o lucrare de doctorat.Tin sa mentionez ca impartasesc si eu ideile lui Ioanitoaia: Jucatorii-vinovati Antrenorii-nepregatiti si "straini" Federalii-degeaba acolo unde sunt

Vlady (150 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 17:41

@Alin Stancu. Vezi ca insolenta nu califica pe nimeni. Retine nuanta de la Chipciu, diferenta dintre trebuie si poate. Si e in daca apropo de al doilea penalty. In loc sa faci pe desteptul invata sa citesti si sa te porti. E sfatul unui batran.

adrian (2 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 17:55

Domnule Ioanitoaia, nu uitati ca nici polonezii nu au castigat la Astana si s-au declarat multumiti ca au plecat sanatosi de acolo. Ai nostrii au plecat cu o ruptura musculara, cu o fractura de piramida nazala si 6 dinti sparti (dinti ai aceluasi jucator). Nu mai comparati meciurile. Armenia este la fel de slaba precum Andora sau San Marino. Nu comparati nici cu Muntenegru. Dovada ca danezii au pierdut cu ei. Si sunt sigur ca nici Polonia, nici noi nu vom castiga la ei acasa. Pana acum, dupa rezultate, Muntenegru este favorita, iar Romania este abia a patra din grupa, un urma Poloniei si Danemarcei. Nu neg faptul ca ai nostri nu joaca stralucit, dar ce a fost in meciul asta a fost o mizerie. Ca jucator, ati prefera sa va rupa cineva picioarele? Ce ati fi vrut, ca remarcatul din meciul cu Armenia, R. Marin sa riste sa bage piciorul contra cu un vreun tatar din nationala kazaha si sa-i plangeti de mila dupa aia? De data asta oricine zice ceva de rau de nationala vorbeste prost. Le-a fost frica sa joace cu astia si din punctul meu de vedere chiar au avut motive. Ce a jucat Kazahstanul marti seara nu se numeste fotbal. Si la rugby daca ii dai unui adversar cu cotul in nas sau ii bagi un cap in gura de scoate afara. Sunt sporturi de contact, de bataie in care astfel de lovituri sunt interzise. Suntem la fotbal, nu ma MMA. Nici la MMA nu se da cu capul in gura. Sa fim seriosi. Chiar si restul comentatorilor care vorbeste de simulari. Cum mama dracu sa simulezi o ruptura musculara. Trebuie sa ai minte de musca sa gandesti asa.

israelian (73 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:05

Eu zic doar că LUPESCU ar trebui să îi facă pantofii lui IOANIȚOAIA,pe urmă să îi pupe mâna și OVI să îi arunce câteva monede mici să le culeagă de pe jos .Asta vis-a-vis de ce a spus acest ***..ș..ajuns și el unde fu Platini....fără nicio aluzie!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bogdan (395 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:09

Un articol scris de un om cu minte si experienta, cu bune si cu rele. Observatii pertinente. Tot Ioanitoaia e fruncea si le da clasa celor mai tineri. Astept cdontinuarea de maine.

marian (160 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:12

Grupa noastra este deschisa oricaror rezultate. Ieri, Danemarca a pierdut acasa cu Muntenegru (si are 3 puncte dupa trei meciuri, din care doua acasa) iar Polonia a castigat in min. 90+5 cu ... Albania. In afara echipei din Muntenegru, celelelate formatii "favorite" au cam ratat startul impiedicandu-se de cei considerati a fi out-siderii grupei. La adevar noi avem doua puncte, fata de Muntenegru + 4, Polonia +2 si Danemarca -3. N-are nici un fel de rost sa ne plangem de una si de alta, suntem inca in carti si calificarea depinde numai de noi, nu stam la mana nimanui. Nu avem superadversari in grupa, dovada ca Danemarca e mai impleticita decat noi, in timp ce Polonia a castigat in ultimul moment aseara, cu Lewandovski in echipa. Si atunci ?!! Eu zic sa-l lasam pe Daum sa-si vada de treaba si sa tragem, eventual, concluziile numai daca echipa va juca mai prost si mai fara perspective decat in mandatul antrenorilor dinaintea lui. Deocamdata nu este cazul.

emil-dorin (1 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:17

Buna seara de La Stuttgart! Sunt Impresionat de puterea cu care au luptat baietii, iar scenariul Grigore-Moti a fost tot unul de forta si respect fata de capitan. Fara frica in fata calamitatilor de tot felul. Sigur nu a fost amatorism, cum sunt unii dispusi sa creada. Asa se creste o echipa, asa se sudeaza caracterele! Si Stanciu a ratat un penalti, si Stancu a avut doua milimetric pe langa, si Enache doar a frezat balonul in loc sa-l intepe in plasa, dar am stat formidabil pe teren. Pe derdelus, Maestre! Daca mai si castigam...

haideusicfr (287 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:18

Eu nu inteleg cum de accepta UEFA asemenea inscenari.Sau da ,accept gandindu-ma la meciurile cu care ne laudam atata de pe vremurile trecute.Cat de timorati or fi fost jucatorii marilor echipe ce veneau la Bucuresti sau Craiova. Unde inainte de meciuri se udau bine terenurile si asa impracticabile ca aia sa nu poata juca. Erau si ei furati prin hoteluri neincalzite ,urmariti de securisti ***, timorati de tribune vulgare cu sau fara soldati in ele.Am uitat ce am facut!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sandu (51 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:21

Corect. Meciurile trebuia privite legat iar Daum le-a gandit separat. E si vina lui.

Razvan (331 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:27

Teoria cu Bicfalvi am mai auzit'o la cineva...cin' sa fie? Apropo, vorbim de acelasi Bicfalvi a carui titularizare i se reprosa lui Daum dupa meciul cu Muntenegru? Trebuiau menajati titularii dupa 3-0 cu Armenia, dar nu putem da vina pe oboseala...nea Ovi, mata intelegi ce spui?

Jos_cenzura (114 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:27

Pai voi ati scris in Gazeta ca Moti nu a putut intra datorita arbitrului, care l-a tot trimis inapoi sa-si schimbe ghetele. Tot voi ati scris de ce Daum nu l-a introdus mai devreme pe Andone - ii era frica de inca o accidentare si nu voia sa joace in zece oameni. Vorbiti de Alibec ca bataios? Eu cred ca i-a facut un mare serviciu Daum tinandu-l pe banca - asta se accidenta doar cand ii vedea pe kazahii aia puternici si rai. De multe ori sunt de acord cu dumneavoastra, dar acum cred ca atacati echipa nationala fara motive intemeiate. Nu se poate juca la 0 grade (mai ales dupa ce jucasera la 25 de grade), nu se poate juca pe terenul ala (se vedea ca deabia se tineau pe picioare, de aia a alunecat Enache la ocazia aceea), si jucatorii se protejau, normal, cand vedeau ca gazdele au libertatea sa recurga la orice tip de violenta. Era clar ca incercau sa scape de minge ca sa nu se rupa.

bruce (2 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:28

Nu suntem spania sau Franta sa spunem ca e un semi-esec sa nu bati in deplasare. Tin sa va reamintesc, domnule Ioanitoaia, ca am terminat pe locul 4 in grupe la ultimul euro sub Albania. Poate aveti impresia ca Romania e undeva la nivelul Poloniei. Ca valoare. Ma lamuriti si pe mine ce jucator de peste 30 de milioane are Daum la dispozitie? Polonezii au doi Milik si Lewandoski. Si tot egal au reusit in kazahstan.

Jean-Paul (120 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:40

Ceea ce m-a intrigat pe mine a fost preferinta lui stanciu si chipciu pentru driblinguri, in dauna unui joc combinativ cu pase din prima. Natangul de stanciu nici dupa ce a fost tavalit de cateva ori, nici dupa ce a fost deposedat mereu nu s-a dezbarat de naravul de a dribla. Jocul nostru a suferit fiindca cei de la mijlocul terenului in loc sa joace simplu cu pase din prima, sa puna presiune pe fundasii lor si sa atace poarta adversa cu suturi de la semidistanta, s-au angajat in clenciuri cu adversarii si au pierdut cvasitotalitatea mingilor. Un jucator inteligent, in locul unui stanciu habauc, ar fi schimbat registrul de joc. Dar nu si nicusor. el vroia sa ajunga cu mingea pana in poarta, probabil, altfel ar fi pasat colegilor si le-ar fi cerut acestora sa fie atenti la pasele lui.... Stancu, chiar nu are ce cauta la nationala. Nu stiu eu, poate ca predecesorul lui Daum a lasat cu limba de moarte ordinul ca stancu sa fie selectionat pana la varsta de 99 de ani pentru a stabili un record mondial suigeneris. Pe langa ca a alergat aiurea tot timpul pe teren, stancu nu e in stare sa suteze pe poarta decat daca e penalty. Poate, ca pe viitor se va schimba regulamentul si la fotbal, astfel incat sa se permita intrarea in teren, in caz de penalty, a unui jucator de pe banca de rezerve, ca sa execute penalty-ul dupa care sa se reintoarca pe banca de rezerve. Doar in acest caz si in ideea ca nu va exista alt jucator care sa nu rateze executiile penalty-urilor, as fi de acord cu mentinerea lui stancu in lot. P.S. 1)Vad ca nimeni nu-l lauda pe tatarusanu care a aparat un sut din 7 metri, tras cu sete de tosca. 2) Stanciu, a declarat ca ei au jucat dupa cum le-a cerut Daum("am respectat indicatiile antrenorului", a gangurit copilul natang), dar eu nu cred ca daum le-a cerut sa se ia la intrecere cu Messi in privinta driblingurilor 3) Remarc gentilete in declaratiile lui Daum care si-a aparat jucatorii desi acestia nu i-au respectat indicatiile. Cine l-a vazut pe Daum in timpul jocului a putut detecta nemultumirea lui vizavi de desfasurarea ostilitatilor

Carol K (77 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 18:51

Tocmai ca suntem recidivisti la culcatul pe-o ureche si ma intrebam de ce presa nu-i tine treji macar pana la acest meci in sensul sa-i inghionteasca,sa-i atentioneze sever,sa le spuna ca acele 3 puncte fara alte 3 inseamna fix nimic.Nu toata presa cazuse la picioarele lor aproape ca le ridicase statui...Au clacat.Sunt tineri sau chiar daca mai spre 30 de ani fara multe meciuri la nationala imaturitatea jucatorului roman atunci cand da de greu si-a mai spus o data cuvantul.

Mirel (153 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 19:13

Razvane, e vorba despre oboseala drumului, vezi continuarea, iar la tine de...superficialitatea de a citi in fuga si de a intelege ce nu scrie, E alta dovada ca x si y au voie sa aiba pareri, dar Dl Ioanitoaia nu ca nu e stelist si fan Gigi Becali.

Andrei (276 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 19:15

Draga Ioanitoaia, sa nu ne grabim din dorinta fierbinte de a-i mai aplica un croseu lui Daum. Romania are grupa cea mai echilibrata. Mediocra, dar echilibrata, tocmai fiindca lipsesc atat superputerile, cat si outsidere perpetue precum Andorra sau Gibraltar. Asta inseamna ca or sa se tot piarda puncte in grupa. Meciurile cheie vor fi deplasarile din Polonia si Muntenegru. Castigam aceste doua meciuri, castigam grupa. Daca te vezi cu Buzarin, anunta-l si pe el (da-i si un distonocalm).

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 19:18

Stanciu cel mai slab de pe teren ...a batut o lovitura libera pe langa poarta ...nu a reusit nicio pasa utila ...e mai prost decat Enache ...

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 19:27

O critica pertinenta vorba unuia fara ranchiuna . O analiza obiectiva a ceea ce s-a intimplat . Dupa meciul cu cazacii visez la o Cupa a Comunitatii europene . Sa joace ei geografic daca isi doresc asta . Rusinea cea mai mare pentru mine a fost ca chiar un membru al C.E ne-a tocat !! Probabil omuletul nu e informat ca le-am facut o favoare . Am dat " o carutza de bani" pe 12 avioane pe care statul portughez le-ar fi dat la casat . Dar vorba dumneavostra despre asta o sa mai vorbim alatdata .

rammstein (44 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 19:45

cine dracu se mai uita la *** asta ????...*** asta a vazut alt meci ???...daca sapunaru ! un om dur ...a fost facut ko de catre *** regimului banditesc de la astana in fata unui *** !,..atunci *** asta de scrie ca-n flacara lui paunescu ,sa se duca *** la rusi/.....ai sictir

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alin Stancu (2 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 19:52

@Vlady Sa citesc am invatat...si sa scriu. In schimb pe desteptul nu fac, sau cel putin n-am tradus eu asa bine romana exprimata de tine.

Jean Valjean (280 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 20:00

E de mirare ca GSP publica mesaje scrise de *** gen rammstein. Tipul trebuie sa afle ca Sapunaru e un fotbalist specializat in intrari mai tari si ca Flacara lui Adrian Paunescu era o revista foarte pretuita la vremea ei. Ar fi cazul sa sa le spunem pe nume unor asemenea *** si sa le intoarcem spatele.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 20:13

@ jean Ignora . Tipul foloseste foarte multe conturi . A mai scris si mai sus dar cu alt nick . Asta e genul cu care nu am nimic in comun pentru ca e un "HEI RUPIST" ! Ii judeca pe toti in functie de perioada istorica . E in stare sa trimita la recycle bin capodoperele lui sadoveanu, paunescu sau poezia lui corneliu vadim tudor care si-a presimtit mortea !! Ar fi in stare sa se ia si de eminescu mai ales ca omul avea vederi de stanga si era nationalist . El serveste capitalismul la o pompa dintr-o bezinarie Chevron la mii de km de tzara !

Alecu (52 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 20:18

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ion (77 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 20:26

Văd că sunt și acum adulatori ai marelui jurnalist...Oare aceștia știu ce a declarat marele jurnalist la TVR mai ales în privința arbitrilor portughezii...?Acum o mai drege cu lipsa reluarilor,marti nu-i trebuiau! În rest toți ar trebui să se fi gândit la spusese polonezilor care erau fericiți după un 2-2 după ce au avut avantaj!Au spus bine că nu au fost accidentați!Noi suntem nemulțumiți!Nu contează de piramida nazală spartă,dantura distrusă... Pînă la urma ăștia suntem noi!Ca doar am avut și noi aici ,,kazahii,,nostrii cu Mureșan,N Doy,Sepsy actori principali la un meci,cu Ropotan,Rusu... în altul,recent cu Rus care a rupt maxilarul sub privirea marelui Balaj...Fazele și actorii in fotbal se tot învârt... plângem sau ne facem că o facem după interes.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 20:43

„neamţul şi colaboratorii lui erau obligaţi să anticipeze“: ----------------------- Daum a spus: „ daca luam un punct si scapam intregi e bine“. Vrem mai multa anticipare ? A anticipat si bataia, dar n-a reusit s-o antreneze caci ai nostri rideau voiosi ca prostii cind isi dadeau palmute. Uite ca au fost coate, genunchi si stampile adevarate. Neamtul e strain, am zis mereu ca are un dezavantaj, de unde sa stie el ca Stanciu & Co nu sint nemti si vor iesi dupa pauza ca sa faca exact ce le-a tot tramsmis: sa scape intregi cu un punct luat ! „Da si la mine ceva boieru.“ Uite ca boieru n-a vrut sa dea nimic, astepta ca tot omu repriza secunda de Protocol si a unspea de folclor focos autohton. Sa luam datele evolutiei problemei: ai nostri, ai lor, arbitrul, terenul si sa ne intrebam ce vina are fiecare in procente. Ce vina sa aiba terenul ? Acelasi pina si pentru arbitru, acelasi teren pe care am dominat copios in prima repriza ? Scuze, daca ai nostri nu au nici o vina inseamna ca sint niste *** duse la taiat. N-au mentalitate de luptatori. ------------------------ „… băieţii s-au comportat sub aşteptări.“ Si … „posesia le-a aparţinut kazahilor, 55 la sută“: ------------------------ Trebuie facuta o diferenta intre reprize. In prima repriza am dominat la toate capitolele, inclusiv posesie. A fost una din cele mai bune reprize facute in deplasare. S-au vazut in sfirsit titulari, omogenitate, tineri care vin si … pentru prima oara s-a intrezarit o perspeciva. Cu toata accidentare lui Chipciu, sa nu-mi spuneti ca se astepta cineva sa pierdem acest meci, ca opimismul in vederea intilnirii cu Polonia si Danemarca nu era in crestere. Pentru prima oara in istorie un selectionar n-a inventat nimic, n-a tinut sa-si puna amprenta … pina la inventia cu Enache mijlocas ! Aici aveti dreptate. Enache nu joaca mijlocas la Steaua. Daum a avut 15 minute timp de gindire si a ales „inspiratia“ in locul realitatii. Eu l-as fi ales pe Rotariu fara sa-l trec pe Popa pe stinga, altii pe Alibec cu Stancu acolo unde a mai jucat, adica pe stinga. Nu cred ca s-a mai gindit cineva la Enache. Enache era mijlocas doar in fisele vechi ale lui VoChin. Enache nu era obisnuit iar Benzar a trebuit sa ramina jos, Popa n-a coborit pe stinga ca sa recupereze si sa avanseze cu Tosca iar Daum n-a fost in stare ori de frica n-a vrut sa impinga linia de fund cu 20 m mai in fata. Rau n-a jucat nimeni. Ba as zice ca toti au jucat bine, pina si Hoban. A dormit si a faultat doar cind s-a acidentat Sapunaru, nevoit sa iasa la intimpinare. Moti a jucat si el peste asteptari, sa fiu sincer m-am simtit mai sigur cu el pe teren. Grigore a intrat pentru prima oara foarte bine in meci inca din primul minut. Bine au jucat toti, cel putin in prima repriza. Eu nu inteleg de ce am cedat initiativa in repriza secunda dar trebuie sa recunostem ca nimeni nu poate spune ce-ar fi fost daca am fi continuat la fel, ori daca ar fi intrat Alibec ori Rotariu. ----------------------------- PS N-am inteles de ce FRF prin vocea lui VoChin i-a scos pe veci pe Hagi, Reghe si Rednic din calcule, inca sustin ca Daum a fost singurul candidat si adus politic expre si foarte potrivit ca sa-i faca de ris pe nemti, dar nici nu pot sa nu remarc ca doar dupa 3 meciuri vad in sfirsit, pentru prima oara in ultimii 15 ani, o perspectiva la nationala, sint pentru prima oara optimist !!! Daca Daum il baga si pe Rotariu, intra in istorie. Daca impingea echipa inainte, cerea victoria si-si smulgea parul la margine nu mai zicea nimeni nimic. Daca il lua de git pe arbitru il faceam erou national. Acuma intreb si eu ca prostul: de unde sa stie el ce vrem noi ? Poate va pare curios, dar eu am vazut un meci bun, sint optimist si cred ca mai e putin pina va expoda si mamaliga ! Sint convins ca ii putem bate pe toti si ca pina la urma ne vom califica la C M.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan (1 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 20:50

Nu cred cà nu vedeti cum echipa asta joacà mai bine decat cu precedentii antrenori, ci cà in loc sà apreciati acest lucru in articolele dumneavoastrà ati ales sà faceti parte din echipa care contestà actuala conducere a federatiei. Doriti probabil sà revinà oamenii lui Geovani Becali. Rusine sà và fie.

WAX (94 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 21:00

am 20 de prieteni iubitori de fotbal de ani buni. aceeasi parere o au ,exact ca dl Ioanotoaia.la ce faci schimbare in min 90? nu suntem satui oare de Piti?ala schimba in prelungiri si cand eram condusi.

Cosmo (237 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 21:23

În seara asta avem o nouă confirmare a valorii antrenorilor români, contra a fost demis de celebra alcorcon, încă un motiv să regretăm că a fost adus un neamț. Unul de-al nostru ar fi obținut 10p din aceste 3 jocuri.

haideusicfr (287 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 21:26

Ptr.*Jean-Paul*.Intr-unul dintre articolele dianintea partidei scria clar ca Daum a intrerupt un antrenament tocmai din acest motiv: nu se iutea jocul ,nu se pasa din prima ...atata de suparat a fost Daum incat i-a trimis in camere. E greu sa-i dezveti pe romani de cele rele si sa-i inveti fotbalul modern.

Bibicul (42 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 21:36

Selecţionerul şi staff-ul său poartă mare parte de răspundere pentru semieşecul de marţi... Nici daca erau odihniti toti titularii dupa 3-0 cu Armenia n-am fi scapat de ciomageala. Sa fim seriosi, meciul cu Armenia nu a fost asa de solicitant si daca un jucator nu este in stare sa joace la fel sambata si martea atunci nu este profesionist. Acest lucru nu il poate corija nici Daum nici Guardiola si nici Dumnezeu din ceruri. Ce credeti domnule Ioanitioaia, domnul antrenor Mihai Stoichita sau domnul Razvan Lucescu se descurcau mai bine? Ce atitudine sa aiba jucatorii de fotbal profesion isti in fata unor ciomagari demni de un campionat judetean? Oare fractura de piramida nazala si dintii sparti nu conteaza? Ce atitudine sa fi avut jucatorii nostri? Sa fi intrat in contre cu drogatii cu alcool din lapte de iapa? Sapunaru a facut foarte bine ca nu a ripostat asa cum stie el. Pai abia astepta tovarasul De Sousa. Nu va este clar ca acolo au vorbit petrodolarii? Credeti ca daca dadeam gol in prima repriza meciul se termina asa? Am mai citit un comentariu in care domnul respectiv, pe vremuri detasat din presa la ordin ca presedinte la Victoria Branesti isi dadea cu presupusul ca nu trebuia facuta deplasarea de la Erevan noaptea. Sigur ca da, a doua zi de la aeroport direct la teren pentru antrenament. Ce ziceti de Polonia, de Danemarca? Cine ia la puricat jocul lor?

Mircea (2 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 22:01

anul viitor cam pe aceasta vreme clasamentul grupei noastre va arata asa : 1. Muntenegru ; 2. Polonia; 3. Danemarca ; 4. Romania; 5. Kazahstan ; 6. Armenia

suporterRomania (1 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 22:03

Articol echilibrat, spre deosebire de cel al colegului Dvs. (din pacate poarta si el denumirea de jurnalist), A. Buzarin. Ar trebui sa vada ca se pot exprima critici si folosind un limbaj decent.

Mircea (2 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 22:04

anul viitor prin octombrie clasamentul grupei noastre va fi cam asa : 1. Muntenegru ; 2. Polonia; 3. Danemarca ; 4. Romania ; 5. Kazahstan; 6 Armenia

Dilimache (657 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 22:23

Am avut dreptate, nu o sa-mi mananc palaria, dar imi pare si rau ca s-a intamplat asa!

joe (1 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 22:29

Stati sa vedeti cand se vor duce Muntenegreni in Kazastan ii distrug kazaci

ANDREICA (35 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 23:03

DOMNILOR ZIARISTI, DATORITA DVS. PRIMESC INFORMATII SPORTIVE SI MA BUCUR CA POT FI LA CURENT CU CE SE INTAMPLA IN LUMEA SPORTULUI. DAR DE AICI PANA LA A VA CREDE BURICUL PAMANTULUI ESTE O CALE PE CARE NU O ADMIT; STIU CA VA DOARE IN COT DE CE SPUN CEI CAMINE; AM FOST DE-A-DREPTUL ORIPILAT DE PRESTATIA DIN PAUZA MECIULUI DE UN CUARTET DE MAMELUCI, CARE BLAMAU INTR-O VESELIE JOCUL ECHIPEI AVERTIZANDU-NE DESPRE CATASTROFA CE SE VA INTAMPLA IN REPRIZA SECUNDA; HALAL; RUSINE SA VA FIE.

gino (513 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 23:20

Bai Andreica, tu te-ai uitat la burlan ca la Tvr care s dat meciul nu s-a gavarit asa ceva? Unde ai vazut tu asta sau nu intelegi romaneste? Hai da-ne liber cu aberatiile tale.

Nelu (213 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 23:30

@Ion. Analiza e punctuala si realista. Ma uit chiar acum la inregistrarea din pauza si constat ca nu ai dreptate. Dl Ioanitoaia s-a referit doar la penaltiul de la Chipciu si a zis ca faza e neclara. Dupa ce a VAZUT RELUARILE SI-A MODIFICAT PAREREA DAR TOT NU E FOARTE SIGUR. NU VAD DE CE ESTI TU ASA PORNIT FARTA MOTIV

Radu C (19 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 23:33

uitati dimensiunea "profesionalismului" din jurnalismul romanesc. Iata ce ne spunea d-l Ioanitoaia, pe data de 3 octombrie 2010, despre selectionerul Razvan Lucescu sau/si despre Piturca, (dupa victoria din Turcia cu 1-0, din octombrie 2012). Citez: "Povestea nu-i nouă, nu există selecţio­ner care să întrunească unanimitatea. Nicăieri şi niciodată. Indiferent de deciziile lui, totdeauna se vor găsi unii care să strîmbe din nas, să-i impute că l-a pre­ferat pe x lui y şi pe a lui b! lotul pentru Paris pare MAI ECHILIBRAT ŞI MAI OMOGEN ca precedentele. În consecinţă, mai puţin susceptibil la critici. " ....................................................................... ". Să admitem însă, atitudine obligatorie, că e treaba lui Răzvan SĂ HOTĂRASCĂ, să constatăm că aşa a hotărît şi să sperăm că a hotărît bine!" despre Piturca: "Vor spune unii că i-am bătut pe turci la ei acasă pentru că i-am prins într-o zi proastă. Pe picior greșit. N-am să-i contrazic, remarca e corectă, băieții lui Avci n-au arătat, să mă ierte Allah!, nimic special, nimic deosebit. Exceptînd iureșul din final, n-am văzut nici măcar acea risipă de energie cu care s-au scos altădată. Aceste observații nu scad însă din meritele „tricolorilor” și, punctual, ale selecționerului. Știți bine că mulți s-au îndoit de Pițurcă, i-au contestat alegerile și, în general, i-au căutat noduri în papură. Vineri seara însă, lui Pițurcă i-a ieșit totul, merită felicitări! A alcătuit echipa inspirat și a așezat-o inteligent. Așa a reușit să absoarbă de regulă fără panică presiunea exercitată de „ieniceri”, uneori sufocantă, ba și să le taie acestora accesul spre careul lui Tătărușanu. Între altele, le-a închis gura și celor care au strîmbat din nas la titularizarea lui Grozav, într-adevăr, mai puțin convingător în campionat. Pițurcă a îndrăznit ținîndu-l rezervă pe Mutu și a tras o carte cîștigătoare începînd cu Grozav, ploieșteanul marcînd unicul gol al întîlnirii. .................................. "Cîrcotașii vor mai spune ceva, că „naționala” a stat la cutie prea mult, că s-a mulțumit să înscrie un gol cu largul concurs al portarului advers, după care să se strîngă în propria jumătate ca un arici și să tragă cu dinții de avantaj. Nici pe aceștia n-am să-i contrazic. Am să le reamintesc însă că, introdus tîrziu, Cociș a ratat cea mai mare ocazie a partidei și că, impresie de ansamblu, „tricolorii” nu și-au pierdut capul nici un moment." (Dupa cum ati constatat, introducerea lui Enache nu se bucura de aceeasi observatie indulgenta!) si acum despre Daum: "Opinez că selecţionerul şi staff-ul său poartă mare parte de răspundere pentru semieşecul de marţi. Cu tot respectul, cum Daum nu-i Maica Tereza ca să nu-i zici nici dă-te mai încolo, consider că neamţul şi colaboratorii lui erau obligaţi să anticipeze în ce condiţii se va disputa meciul de la Astana. Să ştie cât de agresivi sunt adversarii şi că terenul lor e cvasiimpracticabil. În consecinţă, să-şi ia măsuri de precauţie încă de sâmbătă, când se recomanda, la 3-0 în minutul 12, să odihnească doi-trei titulari în vederea coridei de marţi. Nu rezistă nici scuza cu oboseala, de vreme ce românii au zburat în aceeaşi zi 3 ceasuri de la Erevan, iar kazahii 5 de la Podgorica! Asemenea mutării lui Ad. Popa pe stânga, nici introducerea lui G. Enache n-a impulsionat jocul. Echipei i-ar fi servit mai degrabă un jucător ofensiv puternic şi bătăios, gen Bicfalvi ori Alibec. E o părere. N-am înţeles nici de ce s-a mai recurs la Fl. Andone foarte târziu, abia în minutul 85. Mai merită semnalat amatorismul de la accidentarea lui D. Grigore: „naţionala” a continuat 5 minute cu un om în minus din cauză că nimeni de pe banca tehnică nu i-a cerut lui Moţi să se încălzească! Nu-i de imputat numai lui Daum egalul, ci şi băieţilor, dar nici nu-i absolvit de el." Nota mea! Sa mai spuna cineva ca presa romaneasca in general si cea sportiva in special nu sufera de 'amatorism"!

sumio san (2118 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 23:52

Bre nea Ovidiu, iti mai spusei eu mai demult, matale ti-ai ratat cariera bre, trebuia sa te faci antrenor de nationale! Cum oare sa-ti comunic in nemteste ca te inseli si ca Daum si-a facut bine treaba? In fond, un rezultat egal in deplasare, 1 punct, nu e bine? Pai eu zic ca e! CombaNoa! (PS: adica noapte buna in japoneza)

Burebista (114 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 23:58

Am o intrebare pentru astia 2,3 care *** ioanitoaia... Voi chiar credeti ce scrieti? Auzi, articol de doctorat... sa mori de ras. .. nu alta... Voi stiti cat timp i-a trebuit lui Löw sa conszruiasca nationala de azi a Germaniei? Cat a durat pana cand a reusit sa impuna jocul de astazi?? *** *** batrana si buzarin si altii au sarit deja dupa Un meci sa dea cu paru... *** spune totul... ori au interes sa o faca ori sunt de nota zero. .. ca si aia care le ling curo...

randy (17 comentarii)  •  12 octombrie 2016, 23:59

Domnule Ioanitoaia,o dati cand cu pila,cand cu gresia.Doar doar sa fiti in doua barci.Adica sa spunti ulterior ca ati avut dreptate.Ca ati mentionat dvs.lucrul acesta.Adica pescuiti in ape tulburi.Sau daca vreti,faceti cum au facut romani in al doilea razboi mondial;Si cu nemtii si cu rusii.Adica in concluzie ,dati cu *** in tigaie.Nu vreti sa iesiti la pensie!?.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ALIN (626 comentarii)  •  13 octombrie 2016, 1:08

Asa e randy, ce mai conteaza un prost in plus...Nici tu nu intelegi ca jurnalistul nu e chibit ca sa vada lucrurile intr-un singur sens si ala ingust. La Ioanitoaia nu e numai alb ori numai negru ceea ce e greu de realizat de tine. Acest articol e foarte realist si nu are nevoie de aprobarea nimanui.

brasov (12 comentarii)  •  13 octombrie 2016, 1:09

nea ioanitoie, ai tu un ghimpe inca de la inceput pe neamtu' asta! ti-am urmarit comentariul de pe tvr si am ramas exact ca sapunaru.. :) acum , la drept vorbind, noi nu suntem nici portuglia, nici germania nici alta echipa care trebuie sa bata tot inca din primul meci... ne putem califica facand si egaluri si chiar pierzand si unele meciuri. nimic nu e exclus in grupa asta. baietii au jucat, nu chiar ca germania, repet, dar in conditiile date, au jucat! se vede ceva odata cu venirea lui daum, rabdare... sau tu ce vrei acum? un roman antrenor? poate pe reghe sau pe rege sau pe pitzi? ce vrei ca nu te inteleg???

ALIN (626 comentarii)  •  13 octombrie 2016, 1:13

@Radu C. Exemplul nu te serveste pentru ca omul are aceeasi pozitie. Nu se baga peste selectie dar o analizeaza si nu vad ce te deranjeaza. . Tu ai vrea sa laude cu toata gura sau sa injure la fel insa e o diferenta fata de cel care isi da cu parerea in Cismigiu.

Petrache (25 comentarii)  •  13 octombrie 2016, 1:46

Nene Ioanitoaia, te duceai matale acolo si jucai cu foc fara sa-ti pese ca vor sa te bage in spital si sa-ti scoata dintii din gura - cu aprobarea arbitrului? In cazul asta esti viteaz nevoie mare! Eu cred ca a fost o victoire mare la Astana (nu un semi-esec) ca nu avem jumate de echipa la spital. S-a obtinut maximul in conditiile alea. Lasa nene ranchiuna pentru Daum. E neamt, e serios, ne da clasa. Sa-l sprijinim in loc sa-i punem bete in roate!

Alex (106 comentarii)  •  13 octombrie 2016, 1:55

Domnule Ioanitoaia, pe langa atacul desantat al lui Buzarin, incep sa cred ca il sustineti pe Daum! Acum, serios, d-voastra nu credeti ca jucatorii au fost motivati destul? Nu e vina noastra ca hotiile din UEFA inca continua si jucam cu tari din Asia in conditii extreme si arbitrii cumparati. Eu zic ca suntem pe un drum bun si jucatorii tineri au o sansa de a fii promovati. Grupa nu e inca jucata, avem sanse la locul doi. Ma intreb ce anume ati fi facut dumneavoastra diferit ca sa castigati acest meci? Intrebare cat se poate de serioasa si la obiect.

Comentează