Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gaura neagră

Meciurile din etapa 11 disputate sâmbătă au evidenţiat, dacă mai era cazul, starea precară a arbitrajului din Liga 1

Permalink to Gaura neagră
duminică, 2 octombrie 2016, 5:05

La Gaz Metan-Voluntari şi la Botoşani-Dinamo cavalerii fluierului s-au întrecut în erori, Marius Avram şi, respectiv, Lucian Rusandu gafând atât de des şi de grav încât au îndemnat să se discute despre vicierea rezultatelor!

În Ardeal, Avram a judecat cele mai importante faze în aceeaşi direcţie. L-a iertat pe I. Cristea de eliminare după ce medieşeanul i-a administrat un cot în figură lui Cernat, pentru ca, spre final, s-o facă de oaie: Susnjar (GM) l-a ţinut clar pe Deac în careu, dar „centralul” n-a reacţionat! Nu insist însă deoarece nu arbitrii vechi mă interesează acum, Avram e FIFA de câţiva ani, ci cei aşteptaţi să vină din urmă şi care, din păcate, nu vin.

Dintre aceştia, Rusandu a făcut praf meciul de la Botoşani. GSP l-a notat cu 3 apreciind, asemenea lui Crăciunescu şi lui Porumboiu, că a inventat penalty-ul din care gazdele au învins. Palici nu l-a lovit pe Elek în minutul 70, ba chiar s-a străduit, aflat în spatele adversarului, să-l evite. Numai că, deşi plasat aproape de fază şi cu faţa la ea, „centralul” din Sf. Gheorghe a văzut invers! Demonstrând că nu ştie, el a indicat punctul cu var şi, în completarea operei, i-a arătat mijlocaşului croat al doilea avertisment!

Aş vrea să fiu bine înţeles. Criticile la adresa lui Rusandu nu scad din meritele garniturii lui Leo Grozavu, între puţinele ce practică un fotbal de calitate, plăcut. Nu întâmplător FC Botoşani e în partea superioară a clasamentului. Altminteri, erorile de arbitraj nu justifică reacţia exagerată a şefilor dinamovişti, care nu s-au sfiit să ameninţe cu retragerea din campionat! Mai lucid s-a dovedit, cu picioarele pe pământ, Dorin Rotariu: „Jocul nostru nu merge, au fost multe erori personale, degeaba ne luăm de arbitraj”.

Ca şi în întâlnirile cu Tg. Mureş, Poli Iaşi şi Chiajna, cei din Ştefan cel Mare au avut motive să reclame prestaţia arbitrilor. Atât că Rusandu, secondat sâmbătă de Şovre şi S. Gheorghe, asistenţii de la Euro 2016!, a greşit sâmbătă şi în favoarea lui Dinamo. A închis ochii când Lazăr l-a faultat pe Muşat şi, mai ales, când Filip, deja avertizat, l-a călcat pe Golofca şi trebuia eliminat! Ca atare, în loc să se înfierbânte, oficialii „câinilor” n-ar strica să ia aminte la realismul lui Rotariu şi să înveţe din el.

Subiectul solicită o tratare mai amplă, dar e de consemnat că agitaţia CCA de a le găsi pe ultima turnantă înlocuitori lui Balaj şi Al. Tudor, ce părăsesc lista FIFA din pricina vârstei, nu dă roade. Cei doi, ca şi Haţegan, n-au primit meciuri în această etapă tocmai pentru a mai fi verificaţi o dată prezumtivii lor înlocuitori. Între care, cu precădere alături de Bârsan, de Găman, de Feşnic, figurează şi Rusandu.

Concluzia e însă că testul n-a reuşit şi că, observaţie tristă, în spate e secetă. E spaţiu viran. Se deschide o gaură neagră şi rămâne o serie lungă de întrebări fără răspuns. De pildă, umblă CCA să îngraşe porcul în ajun? Ce-a căutat Rusandu la un meci cu aşa miză? Cei care încurcă delegările n-au nicio vină, ei nu plătesc? Cum Vassaras preferă să tacă, vom încerca să lămurim noi lucrurile în curând.

Comentarii (59)Adaugă comentariu

observator (4 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 17:20

Bai gagiule. dar de ce nu spui ca la1-0 pentru Botosani, Lazar si Filip trebuiau eliminati?

pawn (64 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 17:26

aaa, cine este "vassaras"? ambasadorul greciei la bucuresti? a, nu, stai asa, ca ala sta aici. o fi atasat cultural la onu, mai stii!?

coco (401 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 17:34

@observator. Nu ar strica sa inveti sa citesti. ***, a scris chiar asta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (213 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 17:35

Ovidiule, începi să o dai pe ulei, nu arbitrajele sunt cauza fotbalului slab. Uite Steaua nu a primit un 11 m clar în meciul cu Villarea de la o *** de ucrainian dar, nu se dă cu curul de pământ, precum dinamoviştii !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

nuta radu (7 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 17:37

Domnule Ioanitoaie,imi fac impresia ca ati pierdut lentilele ca vedeti numai itro directie de ce nu ati vazut si fautul groslan a lui filip si trbuia eliminat,astai presa anul trecut iati cantat in struna PARIORULUI iar acum vreti sa le cantati celor dela dinamo de ce nu lati facut atent pe negoita ca arbitru nu a gesit numai in defavoarea sa si la ajutat prin ne eliminarea lui filip acest filip su cred ca este un pericol si prtu nationala .

unul (42 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 17:38

@observator...cu acest comentariu ai dovedit cat esti de prost ..gagiule !

adi_stelistul (359 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 17:40

Este in primul rand o problema de sistem. Evaluarea si promovarea arbitrilor e lasata prea mult in seama unor decizii subiective. Cum altfel ne explicam promovarea in lotul A a atator fii de fosti arbitri? Pe urma mi se pare incredibil cum discutam deseori despre "sa vedem ce scrie observatorul in raport" sau "in functie de ce scrie observatorul in raport". Mi se pare absurd ca in conditiile in care meciurile sunt televizate, exista inregistrari ale acestora si oricine poate vedea ce se intampla sa ramanem blocati in acest stadiu. Eu cred ca se impune un "consiliu al inteleptilor" format din fosti arbitri care sa analizeze saptamanal fazele incriminate la nivelul primei ligi. Si acestia sa stabileasca, prin vot, daca arbitrul a gresit sau nu. Iar aceste greseli sa fie contabilizate. Si in functie de "palmaresul" fiecarui arbitru sa ii fie stabilita valoarea. La fel ar trebui un sistem mai clar de promovare in lotul A. Pentru ca, sa ne lamurim, pozitia de arbitru A aproape inamovibil (cu micile exceptii ale unor suspendari mai degraba simbolice) e o sinecura de prima clasa. Ca sa nu mai spun ca deschide calea catre tot felul de abuzuri. Nu vreau sa dezvolt prea mult felul in care ar putea fi schimbat sistemul. Cei din interior cu siguranta ar putea sa gaseasca solutii mai bune, dar intrebarea e daca le cauta. Si cred ca nu, dar nu vreau sa speculez asupra motivelor.

Mircea H.Tomuș (3 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 17:43

Susțin ferm că arbitrul nu a greșit, a apreciat corect faultul și a acordat 11 m. în conformitate cu regulile jocului. Avalanșa de invective la adresa arbitrilor, în general, e specifică fotbalului românesc, unde nu se respectă acest factor ultra necesar jocului. Pot afirma chiar, că în decursul jocului arbitrul a fluierat mai mult în favoarea dinamoviștilor, în timp ce dânșii vociferau și aveau atitudini antisportive. Apreciez calmul și onestitatea acestuia. Notez arbitrajul cu nota 7,-și subliniez că tot ce se vorbește împotriva arbitrajelor din ultima vreme e o încercare de a-i aduce la numitorul comun al anilor optzeci.

Eu (3 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 18:01

Dar de ce nimeni nu a zis ceva ca Dinamo a avut un Penalty in meciul cu Steaua? Cand Nita i-a dat un pumn in figura lui Nedelcearu??? La fel si acum. Nu a fost intentie la Lazar, s-a impiedicat in Musat, iar la Filip n-am vazut faza

VyyLyy (1 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 18:04

Mircea H.Tomuș esti mai prost decat prevede legea daca spui asemenea porcarii , n-ai nicio legatura cu footbalu' , troll obosit ce esti .

Carol K (77 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 18:05

Nu vad unde a fost acel arbitraj scandalos care se tot invoca...Acolo a fost fault intrare neglijenta,l-a impins usor dar suficient cat sa cada fiind din spate nu poti invoca "duel umar la umar" ! In rest Dinamo poate invoca un fault la faza premergatoare la primul gol iar Botosani poate face acelasi lucru la faza cand un jucator dinamovist n-a fost eliminat.In nici un caz n-a fost un Astra-Steaua cand Coltescu a anulat 3 goluri bucurestenilor...OK,s-au acumulat nemultumiri,frustrari dar nu te apuci tu Dinamo ditamai clubul sa faci crize de isterie,sa te plangi ca ultima nou promovata ca nu esti primita la masa bogatilopr cand tu ai stat la unul din cele doua capete ale ei decenii la rand.Fa ceva la tine in curte,vezi de ce-si da ala autogol,de ce altul da in bara din 5 m cu poarta goala de ce rateaza celalalt 11 m,de ce ratezi transfer dupa transfer,de ce gloriile clubului vin sa puna umarul si sunt umilite pana la urma una cate una samd

11 (45 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 18:06

Arbitrii sunt cam tot acolo la greseli cu cei din restul Europei, adevarata problema sta in mentalitatea jucatorului si antrenorului care isi ascund neputinta in spatele arbitrilor! Ziaristii ar trebui sa ramana neutri si obiectivi din acest punct de vedere , asta daca ei doresc cu adevarat binele fotbalului romanesc. Totusi tind sa cred ca la noi gazetaria se face exclusiv dpv al suporterului si nu al gazetarului, plus cateva articole scrise la comanda!

Steaua1986forever (8 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 18:19

Nu v-am vazut atat de inversunat maestre la furtul cu 3 goluri anulate facut de prietenul dumneavoastră Tilica. Pai ce facem? Din nou presa securista? Iar scriem la ordin?

Jean Valjean (280 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 18:26

@Andrei. Tu ai luat-o pe ulei intrucat nu scrie nicaieri in acest text sau in altele ale dlui Ioanitoaia ca arbitrajul e prima cauza a fotbaluui slab. Asta e scorneala ta ca sa pozezi in stiutorul care nu esti.

Jean Valjean (280 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 18:29

@Carol K. Tu la fel canti aceeasi melodie falsa. Renuntati la pristia ca, arbitril Coltescu i-a anulat Stelei 3 goluri. La 2 au semnalizat asistentii si el nu a avut ce face decat sa se conformeze. Capisci?

Vasglomerulul (32 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 18:40

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 19:00

@ Carol K Nu sunt de acord cu abordarea ta. Cred ca subiectul arbitrajelor ar trebui discutat totusi. Aici nu conteaza daca Dinamo a pierdut din cauza arbitrului sau a motivelor invocate de tine (care sunt valabile). Daca punem asa problema Rusandu devine un fel de justitiar care a facut ca scorul sa reflecte realitatea din teren. Nu conteaza nici ca alta data au fost avantajati ei si dezavantajati altii. Cred ca facem astfel fara sa vrem o mica diversiune. Eu cred ca subiectul chiar trebuie sa fie la un moment dat arbitrajul. Sper sa vina si acel moment.

custov (88 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 19:31

pune-ti arbitrii sa se dezbrace la bustul gol si vedeti ca toti au tatuata emblema fecesebeeeee pe burta ,asta nu-l scuteste pe negoita de critica noastra ,a adus *** ,nu are cum saaiba satisfactii ,poate doar nocturne ,daca pleaca si lasa clubulnu se supara NIMENI ,EL NU ASALVAT NIMIC ,tov ioanitoaiaasta ca sa stii .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 19:38

Domnule,se întîmpla ceva cu raționamentele Dv.. Pînă acum puneati accent pe primul cartonaș roșu-Steaua la Ovidiu cu Momcilovici...-apoi au fost meciuri în care va plăcut arbitrajul deși Petrescu nu a dat penalty la calcarea lui De Amorim...Acum văd că cel mai rău e să greșești la un penalty... Realizați ce ar trebuii să înțeleagă un arbitru care v-ar asculta?Nu era mai ușor să vedeți la fel greșelile arbitrilor?Altfel vă mai zic ... lăsați impresia că anumiți arbitrii pot greși si că se poate greși împotriva unor echipe...De ce nu v-ați activat la eliminarea gratuită de etapa trecută de la Craiova? Anganovici că mănâncă cu paiul e bine?Uite un subiect de dezbatere...se spune despre steliști că prea ușor cad dar nimeni nu se miră cum cam aceiași jucători reușesc în mai multe meciuri performanța să-și calce adversarii.Desigur,mereu involuntar!Ochelarii lui Lazăr v-au plăcut?

gino (513 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 19:41

@custov. Bai saracie, nu mai face tu pe moralistul! Intai baga 10 lei la Dinamo din buzunarul tau si dupa aia da cu pietre in Negoita. V-a scos din k... amaratilor iar voi in loc sa fiti recunoscatori il injurati. Huo.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 19:52

...toti arbitrii romani sunt slabi ...dar absolut toti ...nu i nicio diferenta intre Balaj,Tudor pe care i iubiti si restul corpului de arbitrii pe care i urati ... Nu putem sa schimbam arbitrajul romanesc dintr unul slab intr unul bun. Ar trebui sa nu se mai promoveze pe pile ...si sa nu se mai arbitreze la comanda Ligii si a CCa ului ...Iorgulescu a dat ordin sa fie ajutata Timisoara sa cada in B cu un numar de puncte rezonabil ...nu cu minus ...

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 20:06

Dupa cele trei arbitraje la rind total ostile lui Dinamo chiar imi doresc ca Negoitza sa retraga echipa oficvial din competitie . Nu ar fi nimic iesit in comun la cite am asisistat ca se intimpla in Romania dupa 22 decembrie 1989 ! Le-am vazut pe toate cum se mai spune !

olandezu (49 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 20:07

bbbbbbbbbbb

sumio (565 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 20:20

Arbitrii au lasat-o Mai Jos cu calitatea pentru ca ce-a fost odata cu motivatia din partea protagonistilor a disparut subit odata cu frica de DNA, asta-I adevarul.

Bogdan (395 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 20:23

@ovidiu 3993. Vorbesti prostii. Balaj e cu o clasa peste toti ceilalti arbitrii de azi si Tudor cu jumatate de clasa. Daca Balaj=Rusandu inseamna ca eu nu am vazut nixci un meci de fotbal la viata mea.

Bogdan (395 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 20:24

@Andrei F. Am incercat sa te urmaresc dar nu am putut. Esti prolix, plictisitor si obsedat ca numai tu ai dreptate.

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 20:27

@Zona Magheru Să zicem că ai avea dreptate și ați avut ultimele meciuri cu probleme de arbitraj...Ce ați spus cînd Hanca a călcat piciorul lui De Amorim? După Victoria CFR- ului cu Steaua ști ce a declarat Andone? Că-l vrea la fiecare meci pe Balaj... Și ce a făcut în meciul ăla Balaj Stelei încă nu ați pățit...Gindindu-ma la Anganovici...nici nu vă doresc.Desi Rus este produsul vostru și îl mai are pe conștiință și pe Chipciu...

Vlady (150 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 20:28

De data asta de acord suta in suta. Grecoteiul e un panglicar si asa cum Daum nu cunoaste jucatorii romani nici Vasaras nu cunoaste pe arbitrii. Ne purtam crucea data de habarnistul Burleanu si camarila sa.

randy (17 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 20:37

Daca esti obiectiv si drept,si pe deasupra mai si vezi bine,sau ai cunostinte despre fotbal scrie ceva aici.Daca esti prost din nascare, scrii si tu aici ,ca deh...tii cu o echipa si o urasti pe cealalta,si bineinteles ca te bucuri.Nu iti faci probleme din cauza arbitrajului,a Mafidi care exista in arbitraj,si care probabil sunt in legatura cu pariori.In aceeasi oala sunt si f. multi jurnalisti expirati care nu isi fac meseria cum trebuie.Bat campi.

Filorin (66 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 21:02

Nu pot sa cred ce citesc,daca comparam pe Balaj cu colegii lui înseamnă ca Stanciu e la fel de bun ca si mijlocașii de la Voluntari...suntem prea pătimași si orbi.

exidpol (264 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 21:08

-arbitrii nu greșesc, așa vor ...mușchii lor să vrea; adică așa cum le dictează ...enteresul (care nu coincide uneori cu al nostru) ;

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 21:12

@Bogdan Mîine am să te fac și pe tine să înțelegi... Dacă urmăreai articolele de pe blog ai fi înțeles...

custov (88 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 21:20

gino ,da inainte cu fecesebeeeeul ,*** ce esti ,nu intelegi nimicDOAR DINAMO BUCURESTI ,pune-ti vesta si nu o da jos .TOTIarbitrii au tricourile *** sub cele de FLUIERASI .salvatoru nu ne-a salvat vezi cazul VALIZA fecesebeeeeeee.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

GeoB (14 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 21:23

"A închis ochii când Lazăr l-a faultat pe Muşat şi, mai ales, când Filip, deja avertizat, l-a călcat pe Golofca şi trebuia eliminat".Nu credeti in posibilitatea ca a facut-o in compesatie ? Doar ca acea compesatie nu s-a vazut si pe tabela.Si nu a facut-o pentru Botosani,ca a facut-o pentru Steaua.

Bogdan (395 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 21:33

@Andrei F. Te rog sa nu te obosesti degeaba. M-am lamurit ca ai circuitele incurcate. Imi ajunge.

Montgomerry (60 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 22:11

Sunt total de acord ca Dinamo nu a facut un joc mare la Botosani,dar asta nu inseamna neaparat ca trebuia sa piarda,pe mana unui arbitru care din pacate nu e la prima gafa de acest gen.Accept greselile de arbitraj,cand omul nu are cum sa vada un fault,un hent,e blocat de un grup de jucatori,e departe de faza,e scuzabil. Dar cand esti la 3,4 metri de faza si vezi perfect ce se intampla, asta,da,e viciere de rezultat,e rea vointa si multa foarte multa prostie. Sa mai spun ca altii nu joaca cu mult mai bine decat Dinamo,dar castiga pe linie?Sa mai spun ca atunci cand nu pot cu nici un chip sa inscrie,apare salvarea omului in negru,cu cate un penalty inventat?Mai are rost? Coane,problema arbitrilor romani nu e de azi de ieri,e veche.Ne plangeam peste tot ca nu aveam si noi arbitrii pe la turnee finale,nu aveam ca nu existau valori.Pe cine sa trimiti acolo?Pe Avram care o data la cinci,sase meciuri arbitreaza decent,in rest e praf?Petrescu la fel,numai vorbesc de acest Rusandu care nu are pe constiinta numai meciul de la Botosani,el a facut praf multe alte meciuri,unde a ,,gresit ''mult mai mult.Acum il avem pe Hategan,care nu mi se pare cu mult peste submediocrii ligii 1.Cei drept,e cam singurul care poate lega doua meciuri arbitrate decent,pe al treilea il face praf. Cineva,spunea odata,ca la ce fotbal avem,nu ptem emite pretentii la arbitrii de valoare.Ii dau dreptate.

CC (6 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 22:52

Din pacate pentru fotbalul romanesc, avem niste arbitrii de tot rasul. E foarte dureros cand joci in cupele europene si vezi ca ce faceai tu in campionat se pedepseste sau, nu e bagat in seama dearbitru. Revenind la firul logic, daca l-am adus pe acest Vasaras, nu ar trebui sa avem arbitrii mai ancorati la spiritul european? Nu ar trebui sa profitam de influenta lui si sa beneficiem de pregatire 1st class pentru arbitrii romani? Stiu ca sunt niste fonduri impresionante la nivel european, din care fonduri sunt ajutate federatiile sa tina cursuri de perfectionare. S-au accesat aceste fonduri? Le-a adus Vasaras?Sau e vorba de alt tip de influenta care aduce bani contra voturi la alegerile din forurile UEFA?

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 23:09

@Bogban Dacă erai atent vorbele mele erau adresate unui domn...Nu era cazul să consideri că ești tu unul...

Steaua1986forever (8 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 23:16

Aștept maine un articol extrem de nervos la adresa arbitrajului de la Steaua-Clona. Acolo e voie, nu? Astept expresii de tip "meci distrus", "arbitrul a facut praf meciul" si "viciere de rezultat"

Bogdan (395 comentarii)  •  2 octombrie 2016, 23:27

@Andrei. As vrea sa ma scutesti de fitele astea de fecioara neprihanita. Iei lumea de sus ca si cand ai detine adevarul suprem si apoi vrei sa fii tratat drept un gentleman. Nu se poate, circula pe alta strada.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 0:01

...avem o rusine de arbitraj ...in frunte cu cei doi arbitrii Balaj si Tudor care arbitreaza la comanda mereu ...m am saturat sa fac diferenta intre ei si Andrei Dumitru sau Radu Petrescu ...toti sunt o apa si un pamant ...vom avea arbitrii slabi de a pururi ...trebuie sa invatam sa jucam si contra arbitrajelor ostile ...

Andrei F (1607 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 0:13

@Bogban Nu eu m-am dat doctor... Și dacă ți-ar lipsi doar asta...

klod (1 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 0:16

Becali cumpără toți arbitrii care arbitrează Steaua . La cumpărat pe Hațegan pentru meciul cu Voluntari , la cumpărat pe Petrescu pentru meciul cu Craiova . Iar valiza cu bani este pregătită pentru cumpărarea următorilor arbitri . Becali este specializat pe profilul ,,valiza,, deoarece a și făcut pușcărie pentru mituire . FRF tace , LPF tace , Comisia de arbitraj tace . Încet și sigur Steaua va intra în dizgrația multora . Poate se va face dreptate și Armata îi va lua lui Becali ,,jucăria,, numită Steaua . România te iubesc ?! .

Dtru (268 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 0:17

Acum sa vedem ce ziceti ca la Botosani nu a fost nimic pe langa jaful cu mana armata de la Steaua-Craiova. Arbitrii ca Rusandu si Petrescu ar trebui opriti de la delegari pana in 2020.

Mijj (395 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 0:24

Hmmmm

oli (8 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 0:25

Penalty Made in România . Dar cel mai excrocheresc penalty a fost dat de ,,atacantul,, Stelei arbitru Hațegan în meciul cu Voluntari . Oare cât premiu a primit de la sponsorul său Becali ?

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 4:34

@ andrei Nu mai comenta arbitrajul Meciul vostru contra craiovei a aratat acelasi lucru . Arbitrii slabi . Inclusiv tusierii !

daniel (223 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 8:29

dinamo se poate retrage linistita din campionat..numai ca, avand in vedere faptul ca au fost in insolventa (nu-si plateau datoriile la stat si pana la urma le-a platit infractorul negoita cu ajutorul ministerului de interne - adica noi, romanii, prin taxele si impozitele date la ,,stat") si regulamentul ii trimitea in liga 3..acum, e cam tarziu cu retragerea...si sa nu uite perioada comunista, cand jucau in echipa cu securitatea, militia si arbitrii pe orice teren...

rammstein (44 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 10:05

uite ce inseamna sa fi puscarias !!!!......este o rusine ce se intampla in tara asta !!....banditul ala de cioban a platit nu numai arbitrii,dar si comentatorii !...uitati-va la *** ala de radu naum cu gasca de ciobani ...malai mare(MARELE DUCADAM),dica trei *** de frica,balint cel care are inclinatii sexuale.bizare!!....ioana cea frumoasa !de la *** !....cui ?....nenorocitului ala de puscarias .....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dilimache (657 comentarii)  •  3 octombrie 2016, 10:59

Asta nu mai e fotbal, cand scorul este decis de niste nepriceputi asa zisii cavaleri ai flueirului care numai cavaleri nu sunt, ar trebui sa le zicem golani ai fluierului.

Comentează