Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cine poate oase roade

Ionuţ Voicu, căpitanul Iaşiului, a spus că Steaua poate transfera întreg campionatul!

Permalink to Cine poate oase roade
joi, 8 septembrie 2016, 5:28

Deşi pare trasă de păr, afirmaţia nu-i hazardată. Graţie banilor săi, dar şi a celor proveniţi din calificările echipei, Gigi Becali domină financiar Liga 1. Ia din ea ce vrea. Îl ajută sărăcia adversarelor, în insolvenţă sau chiar ameninţate cu falimentul, însă şi el s-a schimbat.

Cum a devenit mai culant, Steaua a achiziţionat spre a contrabalansa propriile vânzări, dar a şi împuşcat doi iepuri dintr-un foc: s-a întărit şi, în paralel, le-a slăbit pe contracandidate. Aşa i-a legitimat recent pe Boldrin şi pe De Amorim de la Astra, pe Fl. Tănase de la Viitorul, pe Jakolis de la CFR Cluj. A încercat şi cu alţii, însă nu i-a ieşit. De presupus că va insista pentru că, fără să-l laud, Becali nu-i dintre cei care să se dea jos din tren la prima staţie.

Privită în ansamblu, situaţia nu-i cea mai fericită. Nicăieri, la noi sau aiurea, n-ar trebui să existe asemenea monopol. Numai că nu-i de vină Becali că lucrurile au scăpat de sub control. Ahtiat de putere, personaj caragialesc, el vrea să dicteze, iar conjunctura îl avantajează. A bulversat piaţa cu salarii mai mari decât ale rivalelor, totuşi sub cele ale lui Chipciu, Tade ori Varela, ofertă cu care a redus la tăcere concurenţa. Nimeni nu se luptă azi cu Steaua pentru că intră într-o bătălie dinainte pierdută.

În măsura în care nu greşesc, cam aceeaşi politică, însă cu resurse mult mai mici, face şi Ionuţ Negoiţă, cel care a reuşit scoaterea lui Dinamo din insolvenţă. Surprinzător, montaţi de Rednic, unii suporteri îl atacă la baionetă, ba chiar îl somează să plece! Fără să-i fiu apropiat, căci n-am vorbit decât de două-trei ori, consider că Negoiţă nu merită ponegrit şi înjurat. Ar băga şi el mai mult în cazul în care ar avea de unde. N-are, de aceea se străduieşte, inclusiv vânzând valorile imposibil de păstrat când alţii le propun salarii triple, să menţină corabia pe linia de plutire şi pe direcţie. Riscând să-mi pun în cap fanii, găsesc realistă atitudinea lui, parţial justificată. Negoiţă nu întinde coarda mai tare ca să n-o rupă. Dacă iniţial ar fi promis mai puţin, chiar nu văd ce i se poate imputa acum cu atâta vehemenţă, chiar cu duşmănie.

Privind eventuala lui retragere, i-aş invita pe cei care o cer să se mai gândească. Ar fi soluţia cea mai simplă, dar şi cea mai potrivită? Le reamintesc că atunci când actualul acţionar a sugerat că renunţă la echipă, nu s-a grăbit nimeni s-o cumpere!

Pornit contra lui după ce acesta a refuzat, conform propriei mărturisiri, să-i cedeze 10 la sută din transferuri, Rednic îl cântă pe Negoiţă din răsputeri. Aprinde fitile, aruncă petarde, otrăveşte fântâni. Cine-i contestă Puriului, campion cu Rapid şi cu Dinamo, calităţile de antrenor greşeşte grav. E meseriaş, scoate maximum din orice formaţie. Dincolo de gazon însă, e de discutat ce ochi are la jucători, cât fler. Totuşi, Dinamo a luat plasă cu destui fotbalişti recomandaţi de el. De pildă, Starokin a încasat 985 de euro pe minut jucat, Bartalsstovu 472, Batin 375, Himcinschi 325, iar lista eşecurilor e mai lungă. Degeaba pretinde Rednic că nu se răzbună, asta face şi părerea mea e că exagerează.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

JJ (98 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 17:49

Corect si echilibrat. Cine nu accepta acest punct de vedere realist e ca Rednic si nu vede padurea din cauza copacilor.

marius (347 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 17:52

pe dinamo a salvat-o de la faliment ministerul de interne, de unde s-au luat bani, publici, pentru acoperirea pierderilor facute de fel de fel de secu...care se perindasera pe la conducerea clubului de fotbal...s-o lasam balta cu famiglia politica negoita-psd...

radu (2 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 17:54

cred ca sunteti tare departe de adevar. suporterii dinamovisti au sprijinit actualul patron al clubului o perioada mai mult decat indelungata. Dar rabdarea are o limita ! Actualul patron a iesit public acum vreo 2-3 luni afirmand ca are pregatit un buget de 1.000.000 euro pentru transferuri. Cum nu a transferat nimic, ba mai mult continua sa vanda pe banda rulanta tot ce se poate, este normal ca lumea sa fie mai mult decat suparata. Chiar daca acum va reusi sa inchida gura suporterilor (de cateva zile asistam la o adevarata campanie de presa menita a ascunde realitatea) in cateva saptamani, sau cel tarziu la iarna, protestul va lua amploare. Singura sansa a proprietarului (ca nu este investitor atata vreme cat anul acesta nu a investit nimic la club) ar fi ca Andone sa faca treaba buna. Cum Andone este ocupat sa isi apere angajatorul, s-ar putea sa lase fotbalul pe locul doi iar atunci nu va mai fi nimic roz în Stefan cel Mare

Pavel (12 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:01

Exista situatii similare, chiar in campionate foarte puternice: in Franta PSG are un monopol absolut, in Italia e Juventus, in Germania e Bayern (cu o usoara opozitie din partea lui Dortmund, dar nesemnificativa).. Sigur, la noi e o combinatie de factori. Nube Steaua neaparat o echipa foarte bogata, ci pur si simplu celelalte cluburi sunt foarte sarace

dante (17 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:02

ce i se poate imputa lu' negoita ......buna intrebarea ....... si teribil de voit naiva ....... poate doar ca prin smecheria ticaloasa a insolventei a "praduit" bugetul statului cu vreo 5 mln Euro ....... un mizilic nu-i asa!? in rest vorbim de marketing, de comunicare, de planning ..... smecher mare nea negoita asta ..... exponentul perfect al vremilor pe care le traim!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:06

Sigur ca Rednic s-a dovedit fara scrupule cand a cerut 10% dar cred ca in locul lui Negoita i-as fi dat acei 10%. Pentru ca Rednic chiar a dovedit ca are mana, in ciuda esecurilor pe care le-ati enumerat. A adus jucatori ieftini, liberi de contract, care au putut fi vanduti dupa un singur an in care au jucat doar in competitii interne. In locul lui Negoita m-as fi gandit ca poate va aduce la fel si in continuare. Sincer aici cred ca Negoita a gresit si cred ca din orgoliu. Rednic pare hraparet, poate, dar eu l-as fi platit cu acei 10% (eventual as negocia cu el sa participe si la rateurile gen Barsstalstovu tot cu 10%, ca asa e corect). Cam asta e singurul repros pe care i l-as face lui Negoita ca a taiat ceea ce putea sa para gaina cu oua de aur Rednic. Va reamintesc ca anul trecut in vara Dinamo starnea in cel mai bun caz compasiune, daca nu ilaritate. Ca se faceau bancuri pe seama numelor jucatorilor adusi de Rednic. Iar acea echipa s-a batut la titlu multa vreme si acei jucatori au adus venituri importante clubului in acest an. Daca Dinamo juca in Europa poate erau chiar mai scumpi... In rest, Negoita a reusit sa scoata Dinamo dintr-o mare criza. Si asta trebuie apreciat de suporterii echipei (desi probabil s-a uitat). A readus suporteri langa echipa, a reconstruit un spirit care fusese cam pierdut (dinamovistii se remarcau prin huliganismele de la Loveci sau Nijmegen sau din alte parti), chiar le-a redat o parte importanta din mandria pierduta invingand Steaua si nepierzand in 6 meciuri in fata ei. Chiar si coregrafiile acelea (inclusiv cea cu "Doar Dinamo") au redat suporterilor echipei o parte din mandria pe care o pierdusera. Si asta conteaza. Ce i se reproseaza lui Negoita e ca nu scoate bani din buzunar pentru echipa. Sa fim seriosi, nimeni n-o face. Becali ia bani de la Steaua, nu da. Se bagau bani in echipele de fotbal intr-o anumita epoca pe vremea cand ANAF sau DNA nu aveau ochii atintiti in directia fotbalului si nu spun mai mult de atat. De atunci nema "investitori" in sensul in care iubitorul de fotbal de la noi ii intelege (om care vine cu bani de acasa ca sa tina echipa lor favorita, ideea absurda, dar larg raspandita). Deci cam atat spun - daca as fi dinamovist mie Negoita mi-ar iesi clar pe plus. Singurul repros (nici macar repros, de fapt, o diferenta de viziune eventual) ar fi legat de ce-am spus la inceput. Stiu ca Rednic nu e un om foarte iubit, s-a spus si ca are un anumit tip de caracter, dar sigur e meserias si evident a adus bani in club. Putea sa merite 10% - aici cred Negoita s-a pripit. Zic eu.

nica fara frica ! (34 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:06

*** , fara Becali fotbalul Romanesc moare !!!....Nu trebuie sa fii fan Becali ca sa realizezi asta !!!!......In timp ce alte cluburi isi vand jucatorii pe mai nimik Becali ii lasa sa creasca in valoare si pe urma ii vinde !!!!...Nu e vina lui Becali ca ceilalti patroni nu investesc in fotbal !!!....Nu-i vina lui Becali ca ceilalti isi vand jucatorii la prima oferta !!!!...Negoita vinde tot si pe mai nimik !!!.....anul trecut Rednic construise o echipa care nu mai exista !!...Negoita de cand a venit la Dinamo tot promite si nimik nu se adevereste !!!...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dante (17 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:07

ce i se poate reprosa domnului negoita (ca tovaras nu pot sa-i zic) ...... mai nimic? ..... doar ca prin smecheria imorala a "insolventei de la dinamo" a deturnat de la bugetul public vreo 5 mln de euro ..... in rest domnul negoita este un conducator admirabil: marketing, comunicare, planning ..... totul la superlativ! .....inclusiv ticalosia......

Doru (4 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:08

Jos palaria domnule Ioanitoaia . punc si de la capat. gresiti undeva sir v-ati pierdut in sirur de complimente la adresa calicului de *** . Acest *** pseudo actioner majoritar la Dinamo vorbeste mult si prost, sa uitam promisiunile acestui individ : New Dinamo = low Dinamo sa nu bagi tu macar 200k sa cumperi un jucator ?? disperarea acestui zidar ,acestui mester manole care traieste pe spatele lui Dinamo cum draq sa fi atit de disperat si sa-ti vinzi jucatorii de baza capitani cu cit ?? Anton 150.000 si Mejvla cu 200.000 euro ??? cum draq vrea acest zidar sa-l tina pe bbison cu cit salariu ??5500?? va spun eu sincer acum stimate journalist ca zidarul *** nu adduce bani de acasa din afacerile lui de success :D ci invers . Din drepturi tv, publicitate mai nou pentru S.Fiip sa incaseze de la uefa 135.000 euro ..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ciupi (128 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:08

poate buzunarul incuiat i se poate reprosa, dar la rednic este ura curata!

Andrei (276 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:13

Decent articolul de data asta, totusi cu un amendament important. Cand spuneti "Nicăieri, la noi sau aiurea, n-ar trebui să existe asemenea monopol. Numai că nu-i de vină Becali că lucrurile au scăpat de sub control," faceti o mare greseala. Becali a urmarit tot timpul genul asta de monopol, "hegemonie" cum o numeste celalalt obraznic de acolo, MM, si cultivat asiduu de cuplul antrenor-impresara. Steaua-fcsb nu cauta concurenta si intrecerea barbateasca ci subminarea sistematica a rivalilor prin orice mijloace. Ca face parte din joc, OK, oricum nu sunt de acord, dar putem totusi discuta cu argumente, dar sa vii sa imi spui ca Becali e strain de situatia actuala din fotbalul romanesc unde competitivitatea e zero, asta jigneste flagrant inteligenta cititorilor. Steaua castiga trofee interne pe banda rulanta, dar fara glorie sportiva, insa pe Becali il intereseaaza gloria doar cand e circar la TV unde colegii dvs. ii adulmeca cu nesat toate perlele sulfuroase. In rest il intereseaza banii si nimic altceva. La fel si pe d-nul si d-na Prodan (v. aventura araba).

Toma Caragiu (1 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:18

Si nimic despre Burleanu, Daum, cocaina sau prostituate, domnu Ioanitoaia ?!! Macar despre arbitraj ceva polemica acolo, asa chiar nimic ?! Reveniti-va in fire !

Cosmin1974 (1 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:21

Respect! Nea Ovidiu! Sunt suporter dinamovist si sunt perfect de acord cu dvs. D-nul Negoita nu numai ca a salvat Dinamo (vezi Petroloul, Rapid) dar ne da sperante ptr. viitor. Mai bine un club sanatos decat unul putred care castiga ceva si apoi dispare. Aceia care dau numai sfaturi si stiu doar sa injure nu sunt suporteri adevarati. Pe aceasta cale vreau sa-i transmit d-nului Negoita ca suporterii vechi ai lui Dinamo (nu cei de 12-15 ani) sunt alaturi de el.

Jiji (166 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:23

Rinamo o sa ajungă unde ii este locul ,după ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Liviu Dragnea (48 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:25

Nea Ovi, Starokin a fost adus de Vama. Daca acu ceva vreme ma apuca tremuratul cand se apropia vreun meci important, acum aproape nu mai ma intereseaza daca echipa pierde sau castiga. Daca o mai tine asa cativa ani se duce pe garla tot entuziasmul dinamovist. Si gandeste-te ca avem nevoie sa atragem si suporteri noi, pe care nu-i poti atrage decat prin rezultate. Pe de alta parte s-a facut un calcul si Negoita-l matale are incasari la Dinamo din tv, sponsorizari si ce mai ciuguleste si el din vanzari destul de mari. La cheltuieli ar fi salariile jucatorilor pe care le-a redus in jur de un milion si cu tot ce mai cheltuie tot ii mai raman destui bani. Din banii astia ramasi ar trebui sa intareasca echipa, lucru pe care refuza sa-l faca. Asa ca n-are nevoie de put de petrol in curte sau ce alte prostii mai zice el pe acolo, trebuie doar sa foloseasca in interesul clubului banii intrati si sa nu le dea alta intrebuintare. Pana la urma e bun iuresul asta iscat in ultimele zile, trebuie canalizat tot efortul in a pune ceva presiune pe nepot sa intareasca echipa.

Cheregi Dorin (4 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:27

Domnule Ioanitoia la situatia dezastuasa a fotbalului din Romania ati participst si dumneavoastra presa.Prin partizanatul fata de steaua ati ajuns sa fiti iobagii unui cioban incult care fara discermand a ajuns sa indeparteze lumea de fotbal.Cat despre Negoita si proiectele lui nu are rost sa vorbim,el nu face decat sa exploateze fara rusine Dinamo fara sa aiba nici un orizont decat propriile avantaje.In aceste conditii in scurt timp o sa fim partasi la un campionat in care ciobanul o sa joace cu steaua 2,3.....Atunci nici de presa nu o sa mai fie nevoie.

Florin (215 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:31

Felicitari si nu va luati dupa pseudosupoerteri. Astia o tin ca Negoita a devalizat 5 milioane (au calculat ei), dar ei n-ar baga o suta de lei in echipa. Niste palavragii negri in cerul gurii.

Andrei Popovici (2 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:34

Domnule Ioanitoaia, Negoita nu merita sa fie laudat, deorece nici un suporter si nici un jurnalist nu cunoaste concret tertipurile scaparii din inslventa. Dinamo e Dinamo, clubul care nu suporta locul 2, daramite 6 sau mai jos, la experienta dvs in jurnalism nu ar trebui sa gasim asemenea articole.

Liviu (333 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:42

@Toma Caragiu. Originalul avera farmec, tu nu ai. Incearca la Tandarica cu asemenea bancuri rasuflate. Cred ca Dl Ioanitoaia e f f f f emotionat ca ti-a citit balivernele.

Cristian (34 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:46

Ai apartament la Rin, nea Ovi? Las-o încolo de treabă! În nici un campionat cât de cât civilizat nu există asemenea politică păguboasă.Bani f.puțini, salarii jenante, jucători dați pe nimic și multe altele! Ce a câștigat Dinamo de când a venit la *** alb-roșie, domnule Ioanițoaia? Aproape nimic!

Wie geht es dir? (22 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:52

Banii pe care ii face Negoita la Dinamo trebuie sa ajunga in politica, asta e menirea lui acolo, de asta a fost pus, altfel il mentineau pe Badea securistul. PSD l-a pus cu un scop acolo. Daca PSD pune si oamenii de la magazie, nu mai e nimic de facut in tara LOR. Desi diferenta de inteligenta e in favoarea lui Negoita, cioabanul lupta doar pentru el, nu pentru partide, politruci si politica corupta a lor. Nu ca nu ar vrea, dar nu mai poate...

dinamo_fan (127 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:55

@ adi_stelistul. Sunt de acord in mare parte cu ce spui tu. Cred totusi ca intre Negoita si Rednic a aparut o diferenta de strategii. Nu cred ca erau aia 10% problema din moment ce Rednic a zis clar ca el nu-i vindeapeGnohere si compania. Nu cred ca Rednic a venit ca sa castige din comisioane mai ales cand la final de sezon marea parte a jucatorilor adusi de el mai aveau inca un an de contract. Rednic avea o strategie pe termen scurt. Omul e genul care isi face echipa - ce ii place pastreaza si cere sa prelungeasca contractul, ce nu-i place da afara si rareori acorda a 2-a sansa. In mintea mea clar Rednic a gasit potopul la Dinamo si a facut din *** bici. El mai avea nevoie de 3-4 jucatori pe care probabil nu mai putea sa-i aduca el si a cerut asta conducerii in asa fel incat sa se ia la tranta cu Astra si Steaua. Aici cred eu ca s-a rupt firul pentru ca Negoita are alta viziune care dmpdv al celui care da bani e la fel de corecta si pertinenta si anume ca in fotbalul de la noi ai mult mai multe sanse sa dai chix aducand jucatori de cateva sute de mii de euro decat sa dai marea lovitura. Marea parte..si aici ma duc spre 99% din cei care il contesta pe Negoita nu cred ca au tinut in viata lor in mana 100.000 de euro ca sa inteleaga valoarea banului. Imi rezerv dreptul sa cred ca cine a facut acest lucru are mult mai mult respect pentru cum se administreaza un business. Daca exceptam Steaua observam ca nici o echipa din liga 1 nu scoate bani ca sa ia jucatori cu cota. Toi aduc jucatori liberi de contract. Aici includ inclusiv campioana care a tot incasat bani in ultimii ani. Asa ca personal ii inteleg reticenta lui Negoita de a baga mana in buzunar pentru a aduce jucatori gen.. ..sa zicem Moke si Jakolis sau Tade ? jucatori care la randul lor au fost adus recent tot pe 0 lei si 0 bani. Cu un pic de scouting aduci liberi de contract jucatori cel putin la fel de buni. Si aici nu s-au inteles Rednic cu Negoita. Amandoi cred ca au lucrat spre binele lui Dinamo doar ca nu au ajuns la un numitor comun. Personal cred ca Dinamo are nevoie de o perioada in care sa se stabilizeze financiar si sa-si puna la punct cel mai redutabil atu de pana la insolventa - echipa de juniori. Cand aceste probleme vor fi puse la punct abia atunci ar trebui sa-i cerem socoteala lui Negoita.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cosmo (237 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 18:58

E vina lui burleanu.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 19:08

@ Radu: "cred ca sunteti tare departe de adevar. suporterii dinamovisti au sprijinit actualul patron al clubului o perioada mai mult decat indelungata. Dar rabdarea are o limita ! ".................. mai exact cat a fost acea perioada mai mult decat indelungata ? Dinamo e iesita din insolventa de 1 an de zile. In plus sa nu te superi pe mine. 2000 de suporteri care vin in medie la stadion exceptand meciurie cu steaua e un sprijin mult prea mic. Daca apar niste fumigene si niste torte pe acolo nici nu cred ca din vanzarea de bilete se strang banii care sa acopere amenda luata de club. Sper totusi ca la asta te-ai referit prin a sprijini si nu la "au sprijinit" sinonim cu "nu l-au injurat" sau nu au dat comunicate gen ce s-a dat despre Rednic zilele astea. In concluzie pentru mine expresia "au sprijinit ..o perioada mai mult decat inelungata" ma cam gadila.

Georges (164 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 19:13

@Cristian. Nu cred ca vorbesti serios. In liga 1 sunt 12 echipe mai amarate ca Dinamo, toate afara de FCSB. Ca sa fie Dinamo ce vreti voi ar trebui foarte multi bani si nu are cine sa ii dea. Dati-i voi daca sunteti asa pretentiosi ca Borcea e la sorbona. Cu apartamentul de la Rin ai dreptate pe jumatate. Dn Ioanitoaia nu are unul. Din ce stiu eu are trei si tine in ele cativa crocodili de Nil.

Aurel (2 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 19:19

Domnule Ioanitoaia, sunt un suporter dinamovist de circa 35 de ani. M-am bucurat si am suferit odata cu aceasta echipa minunata numita DINAMO. Comentariul dvs. este foarte pertinent, Becali culege roadele dupa multi ani de munca,domnul Negoita a luat o echipa in deriva si plina de datorii, in care se aruncau cu bani pe jucatori, fara ca acestia sa confirme. A facut un club curat care in viitor va fi solvabil. Totusi in comparatie cu FCSB, baga bani in Centrul de copii si juniori, care produce,nimeni nu vede acest aspect si cheltuielile care implica acest proiect. Si eu as fi dorit sa faca o campanie fulminanta de achizitii ,dar decat sa ajungem in situatia Rapidului mai bine asa. Poate daca jucam in cupele europene astfel era situatia. Acum cativa ani , am discutat la o masa cu doi fotbalisti de la Dinamo, unul este antrenor,altul joaca inca in strainatate si am intrebat diferenta intre Ando si Rednic, raspunsul a fost bunii antrenori , unul mai meserias dar zero caracter, nu pronunt nume , toata lumea stie.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 19:58

Respect Aurel. Cred totusi ca odata cu participarie in cupele europene sper eu cat mai fructuoase si cu promovarea jucatorilor la echipa nationala si situatia lui Dinamo se va imbunatati iar cota jucatorilor va creste. Apoi se va construi si stadionul nou si poate pasim cu toti intr-o noua era. Cu selectioneri care nu au ochi decat pentru stelisti si cu interdictie in cupele europene e destul de greu sa-i ceri omului sa bage bani in echipa. Hai sa avem rabdare inca 2 ani, sa vedem ce vrea exact si apoi putem trage linie. Numai bine.

ionel (36 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 20:01

Si daca ar fi fost Negoita un tip bine intentionat, dar sarac si tot m-ar fi ingrozit managementul lui la clyb. In primul rand nu pare sa priceapa lucruri elementare si repeta obsesiv aceeasi prostie, contracte din astea pe 2 ani care expira fix cand ti-e lumea mai draga. Contractele astea denota cat de afon esti in fenomen. Transferi un jucator, dar iti iei ca precautie un contract scurt. Pleci de la inceput cu ideea ca jucatorul ala e cel mai probabil praf si tre sa scapi repede de el. Semneaza prietene pe 3 sau 4 ani cu ei cu clauza de rupere a intelegerii la 2 ani daca nu confirma. Rupere unilaterala din partea clubului. Garantat poti baga asa ceva pt ca majoritatea celor veniti pe 2 ani erau sau sunt nevoiasi. De ex Palici a insistat el pt 2 ani, clubul oferindu-i initial 1 an!! Uite cate tepe de 2 ani ne-am luat in perioada asta si ce gauri raman in lot in vara. Tre sa iti lipseasca o doaga sa nu pricepi ca ceva e in neregula. Aia de-s manageri la Rin n-au si ei criterii de performanta? Numai Rednic si Andone au? Sau la Rin se desfac sampanii la profit de 100 de mii de euro pe jucatori cu potental de crestere de 1 mil??? Ma crucesc cand ma uit pe alegerile astea de management va jur!

ionel (36 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 20:02

Nici macar retoric nu trebuie sa te intrebi. Omul a fost deconspirat, deja incepe sa vanda tot nu vezi? Un papagal, ajuns milionar intr-o tara bananiera ca Romania, unde timp de 4 ani a aruncat cu aceleasi gogosi in stanga si in dreapta, pe care marea masa a suporterilor dinamovisti, au inghitit-o pana de curand. E drept cativa (PCH) inca o inghit in continuare. Acum stii vorba aia, daca esti "gogosar", esti "gogosar" :D . Pai vine cu acelasi discurs, cuvant cu cuvant, pe care l-a avut la Iasi, la Dinamo si nu se intreaba nimeni nimic? Isi bate efectiv joc de Dudu Georgesc, un biet om, aflat la batranete. Pur si simplu pentru acele 2-3 minute de reclama a umilit unul dintre cei mai mari fotbalisti ai tuturor timpurilor din Romania si nu se intreaba nimeni nimic? Dudu Gerogescu nici nu vrea sa mai auda de Dinamo, pentru el Dinamo a murit! Repeta in continuare aceleasi poezii zi de zi, luna de luna! Apare la TV dupa fiecare meci, din care iese neinvins din unicul derby sa zica ce bine o duce proiectul, ca gigi e un fraier ca baga bani, poti face performanta si cu bani putini, "drept dovada, Steaua nu a castigat azi" si nu se intreaba nimeni nimic? Stam toti ca boii..."coane salvator...urca-te pe pian si arde o minora"..."mai arunca-ne o gogoasa"..."nea patroane sa traiti! Cum e cu proiectul?"..."Crestem, crestem"... Papagalul, daca nu avea NOROCUL sa se nasca in Romania era ultimul paduche. Pitic, urat si nu in ultimul rand foarte prost. Aici in Romania e mare milionar si cei firavi la minte ii sufla in continuare in fund. E penibil si de-a dreptul strigator la cer sa vezi cum semenii tai au ajuns o natie de ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionel (36 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 20:03

Devine tot mai evident ca, propunerea facuta de Rednic era cea mai buna solutie pentru Dinamo, dar si pentru Negoita. Rednic cerea doar un buget de transferuri + salarii si in rest se ocupa el de tot, iar in schimb solicita un comision de succes de 10%, din veniturile realizate din transferurile viitoare. Era o propunere de bun simt care trebuia sa ramana doar intre ei. Dar, mizeria de Negoita ce face? In loc sa recunoasca ca el este rupt in cur si traieste dupa urma acestui club se apuca si face dezvaluiri in presa ca un ultim carnat de afacerist si incearca sa-l puna pe Rednic intr-o lumina defavorabila. Uitati-va dupa doar doua luni ce se intampla? Sa vedeti dupa un an unde vom fi? Negoita ai avut pestisorul de aur si tu l-ai aruncat. Mai mare prost ca tine nu exista! Esti un calic, un avar care crede ca se pricepe la fotbal si la afaceri. Toate afacerile sale sunt pe butuci si va duce inclusiv Dinamo in aceiasi situatie.

ionel (36 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 20:05

Nu vreau să jignesc dar sunt mult prea muți dinamoviști spălați pe creier. După 4 ani aceeași placă „ne-a salvat că altfel eram ca Rapidul”. Ce dovezi aveți mă voi în sensul ăsta? E complicat să schimbi ceva dacă pe stadion bate vântul. Ca să schimbi percepția din mediul virtual trebuie să vii cu dovada că realitatea e alta. Dacă ne strângem pe stadion nu vom reuși nimic. Dacă presa va scrie în fiecare etapă că suporterii protestează/îl înjură pe negoiță atunci avem ceva. Când l-am înjurat prima și ultima dată, l-a dat afară pe Stoican, a băgat-o că unchiu s-a retras și i-a adus pe Rednic și Vamă. Deci a cedat când PCH l-a înjurat. De ce nu l-ar înjura și acum? Cea mai mare greșeală a lui negoiță a fost aducerea lui Rednic. Ăsta ne-a aratat că Dinamo poate merge și înainte cu investiții mici dar bine făcute. Dinamo mergea înainte dacă negoiță în loc să sustragă banul din club ar fi plusat la salariile jucătorilor. în condițiile în care puriul a decis totul la echipă, cum a plecat el a ieșit la iveală managementul dezastruos de la club. În 3 luni s-a *** aproape tot iar în iarna urmează să se ducă totul de râpă prin plecarea ultimilor 3-4 jucători de valoare.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionel (36 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 20:10

Nu i-a zis nimeni lui *** sa ia banii de la gura minorelor si sa-i bage in Dinamo, pentru ca stim ca nu e genul de om. Dar, o analiza corecta spuna ca ar fi putut in aceasta vara sa transfere niste fotbalisti decenti pe sume mici. Cu ei te-ai fi putut lupta la titlu. Nu stiu daca ai fi castigat, pentru ca e un sport pana la urma, si sunt mai multi factori care influenteaza rezultatul final ( forma sportiva a jucatorilor, suspendari, accidentari, greseli de arbitraj, cumetriile ***, etc. ), dar macar nu ai mai fi fost de rasul curcilor cu alde Serban, Hanca mijlocas central sau Mihai Popescu. Asadar, Nistor, un fotbalist decent pt Liga 1, in conflict cu Pandurii. Nu mai esti sigur ca-l iei avand in vedere ca Iedi are echipa. Costul de achizite ar fi fost 50k de euro. Ante Puljic pastrat in orice conditii. Elhamed. Un fotbalist care a vrut sa revina la noi, a demonstrat ca poate face fata aici, nu si la Gent. Era o solutie excelenta. Costul de achizite ar fi fost zero. Djadja Kone. Liber de contract, inchizator bun, fara valente ofensive. Pus langa Busu, iti asigura spatele. Cost de achizitie zero. Cherchez. Chindia ti-l împacheta pentru 100k de euro. Pana si Bucurosul l-a vazut fotbalist. Mult peste Lazar. Mihai Radut. Ok, a primit oferta din Golf cu care nu puteai rivaliza. Dar pana sa primeasca oferta, au intreprins pianistul si unchiul *** vreo actiune ca sa-l ia? Si in cazul lui, costul de achizite ar fi fost zero. Vlad Morar. Si la U, si la Rapid a aratat calitati foarte bune. Venea liber, trebuie doar sa-i dai un salariu decent, nu sa-l iei la misto cum ai facut cu Stanciu si Chiriches. Pentru toti acesti fotbalisti, *** ar fi trebuit sa plateasca "imensa" suma de 150 k de euro. Adica fix cat a incasat pe Anton. Salariile s-ar fi compensat cu plecarile lui Essombe, Marc, Anton, Bicfalvi, Leo, Gavrila si Kortzorg.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionel (36 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 20:12

sunt scarbit de tot ceea ce se intampla la echipa noastra draga de multi ani deja. Dinamo e in rolul unui fost sportiv de inalta performanta care a ajuns acum un pacient conectat la aparate. Aparatele sunt drepturile de televiziune si sponsorizarile. Sponsorizari care inca ma intra pentru ca eu, voi, noi, inca mai credem ca Dinamo mai exista si, deci, companiile varsa niste bani pentru o expunere publica care devine din ce in ce ipotetica. Nu inteleg de ce va mai tociti pixelii si nervii pentru situatia actuala. Negoita, o mizerie umana ca multi alti "oameni de afaceri" , a gasit o *** de muls pe care o va exploata pana la epuizare: calculul e simplu - clubul produce mai mult decat consuma. Televiziunile, sponsorii, vanzarile de jucatori, chiar si putinele bilete/abonamente vandute aduc mai mult decat salariile, costurile deplasarilor, primele. Diferenta ajunge in buzunarele ***. Restul e poveste si suferinta pentru suporteri.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ionel (36 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 20:13

Sa intelegem mai bine cu cine avem de a face: Negoita, 28.09.2010: „Mă bucur că vin la Iaşi, de mult timp cochetez cu dorinţa de a mă implica efectiv în fotbal. (...) am decis să mă implic după ce am concluzionat că aici este un climat propice. Primarul iubeşte fotbalul, ceea ce este foarte important într-un oraş (...) Am venit să promovăm, nu pentru a ţine echipa în B. Iaşiul merită în Cupele Europene şi cred că în 4-5 ani Politehnica va fi în primele 5 echipe din ţară (...)Vrem să consolidăm ceva solid, un proiect pe termen lung. Voi investi atât cât consider că trebuie. Vrem să dezvoltăm un Centru de Copii şi Juniori care să poată da echipei talente, jucători care să facă performanţă (...)Dacă vreţi, sunt opusul lui Gigi Becali. Altfel spus, pe Gigi Becali îl trec la categoria ” Negoita, 17.12.2010: „Am venit la Iasi pentru un proiect de lunga durata, pe langa sustinerea echipei mari, dorindu-mi si crearea unui centru de formare pentru juniori (...)Am avut o intelegere cu primarul Iasului, Gheorghe Nichita, prin care atat eu, cat si cei de la Iasi aveam niste indatoriri. S-a promis atunci un buget, insa nici macar jumatate din acesta nu a fost asigurat. In aceste conditii, am decis sa ma retrag de la Poli Iasi (...) La domnul Popa (antrenorul Ionut Popa) am renuntat pentru ca nu aveam incredere in el. Apoi, am pierdut puncte si din cauza faptului ca anumiti jucatori n-au jucat asa cum trebuia si am informatii concrete asupra acestor aspecte”

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 21:00

...Jiji becali n are bani... e un moftangiu ...un coate goale ...care doar se da mare ...el impresioneaza doar tatele de pe marginea santului ...omul o sa intre in insolventa cat de curand ...

custov (88 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 21:01

TOV ioanitoaia ,la papirusul pe care-l conduci toate paginile si breakurile news ne vobesc doar de fecesebeeeeeeeeeeeee,de ce nu ne lasi pe noi SUPORTERII LUI DINAMO CARE NU SUNTEM MAI TINERI CA TINE in amaru nostru ,FARA A LAUDA INCOMPETENTA UNUI ASA ZIS ,investitor . Din ceea ce a promis dupa preluare in afara de faptul ca ne-a BAGAT IN INSOLVENTA DE ZIUA CLUBULUI si ne-a scos lucru carel facea oricine pe banii aia ,EL CARE CONFUNDA DINAMO cu voluntari,chiajna etc , NU A REALIZAT NIMIC ,SI NICI MACAR NU RIDICA MINA SPORTIV. TU TOV ioanitoaia esti departe de realitate ,AI GRIJA DE COOPERATIVA fecesebeeeeee 1,2,3,4,5,6

militari (120 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 21:19

Custoave, esti in linia ta obisnuita. Sunt convins ca nu te vei destepta niciodata din intunericul cu tov. si alte mizerii de semidoct cu rasini in cap. Incearca sa mai acumulezi ceva ca prea esti sarac cu duhul.

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 21:21

Maestre dupa 40 de ani m-am lasat de fotbalul de cluib romanesc deci si de dinamo . Nici macar nu m-a durut asa cum ma asteptam . Am pierdut eu actori mari la viata mea precum Toma Caragiu , Stefan Iordache , Ovidiu Iuliu Moldovan , Gheorghe Dinica , etc..Am primit la cutzite in spate de nule mai pot duce darami-te Dinamo !! Ca sa fiu sincer pina la capat nu neputinta acestui club in Capitalism m-a adus in situatia asta ci simplu . Nu vad cum sa se descurce in cupele europene . Eu am prins Dinamo in sferturi de finala , semifinala din cea mai puternica competitie de cluburi de la acea vreme . Nu imi iese din minte cind Dinamo a fost la 3 minute de o noua semifinala dupa ce a dominat copios Sampdoria dar a foat impiedicata de cel mai bun jucator italian de la aceaz vreme . Viali . Dinamo a mai fost impiedicata si de arbitrii aia belgieni sa joace o finala de cupa cupelor Nu vad cum astea se mai pot inimpla vreodata . Tzarile Capitaliste dezvoltate sunt prea puternice pentru o tzara ca Romania !! Cindva le dadea peste bot .!! Acum nu mai reprezentam nimic .

custov (88 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 21:42

militari, fecesebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee te bucura atat de mult incat sa te infierbinti itr-atat ,atunci e grav ,cu capu sau cu ....fecesebeu

marius (1 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 22:34

cred ca radu a sintetizat cel mai bine situatia de la dinamo. cu mentiunea ca domnul negoita a iesit in public nu o singura data ci de n ori facand promisiuni ca va investi in transferuri. va mai amintiti dupa iesirea din insolventa ce declaratii a dat? mai mult de atat a vandut jucatori pe sume bunicele insa a uitat sa faca transferuri cat de cat rezonabile. la sfarsitul campionatului trecut ucenicii lui au iesit in presa si au spus ca nu vor mai face greselile din anii trecuti si ca for face transferurile necesare pana la pleca in perioada de pregatire. din pacate nu au acoperit posturile deficitare in perioada de timp mentionata, ba mai mult, au vandut jucatori, dupa inceperea competitiei si .... culmea tot din zonele ramase neacoperite. in alta ordine de idei cred ca acest articol a fost comandat..... practica de la care am aflat din mai multe surse de incredere ca autorul nu ar fi strain. insa au fost mai multe articole de sustinere a domnului patron care a vrut sa fie unic "investitor". dubioase mi se par si cele 2 postari ale celor de la ultras tei.... se cam bat cap in cap

critasiros (62 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 22:53

Rednic e lipsit de caracter. Negoiță un buticar. Forza Dinamo!

Tibi (19 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 23:14

Multi il judeca pe Negoita ca nu da nu stiu cate milioane dar ei n-ar da un pol de la ei si daca l-ar avea. Prea multi nerusinati si indecenti in zona.

Tibi (19 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 23:17

@ Custov. La cat esti de taliban in exprimare ca de gandire nu se pune problema ma mir sincer ca ai auzit de cuvantul papirus.

custov (88 comentarii)  •  9 septembrie 2016, 6:50

tibi, fecesebeu e o boala ,greu e sa o duci .Tu cred ca esti cuprins de ea.

Seychelles (1 comentarii)  •  9 septembrie 2016, 8:46

Nea Ovi, dupa ce i-a laudat vreo 20 de ani pe celebrii investitori Badea, Borcea, Turcu, Netoiu, I. Becali, Copos, ilinca, ala de la Poli Timisoara (imi scapa numele), Penescu, a mai gasit un mare investitor de laudat: Negoita. Iti vine sa si razi, pentru ca ce lauda nea Ovi o viata sfarseste in puacarie, deci eu as fi negru de suparare in locul "domnului" negoita. Spre deosebire de acesti domni de bine cu care nea Ovi mai punea o data faza pe vremuri si ii zicea lui Talnar "ia mai ziceti ceva si d-voastra, dle Talnar!" pe la emisiuni proaste si care au investit serios in fotbalul romanesc falimentar, nenorocirea fotbalului romanesc a fost gasit tot de nea Ovi (perspicace omul) in Christoph Daum. De unde tragem concluzia ca lui nea Ovi ii plac mai mult investitorii locali decit antrenorii nemti.

bogdan (11 comentarii)  •  9 septembrie 2016, 10:02

despre dinamo e bine sa vorbeasca cei care sunt apropiati de acest club, suporterii, fanii. privit din afara activitatea lui negoita poate fi apreciata. a scos clubul din insolventa si asta fara ajutorul ministerului de interne cum apreacia un habarnist. a adus cat de cat echipa spre locurile fruntase cu un buget mic dar stabil, cu jucatori de mana a doua sau chiar a treia si chiar contra unei prese ostile. sa nu ne facem ca nu vedem ca fcsb e un club care profita la maximum in ultimii ani de sprijinul mass mediei, sprijinul arbitrilor , sprijinul frf si lpf. din afara vad ca dinamo are cei mai infocati, multi si buni ( din orice pdv) suporteri si ca o echipa mai slab cotata, cu un lot mai slab cotat finaciar nu poate fi invinsa de "marea" echipa fcsb cu un lot valoros si cu banii obtinuti ilegal si penal de un individ arogant si ***( dovada scrierile olografe ale puscariasului). lauda ca fcsb umple un stadion se datoreaza adversarilor, adica suporterilor dinamovisti sau a celor veniti sa vada o mare echipa manchester city. in rest suporterii echipei fcsb tind spre magnifica cifra zero! e si mai interesant cum o echipa care pierde ambele meciuri de calificare intr-o etapa superioara se califica in grupele europene ceea ce arata o mare greseala in organizarea facuta de uefa. si de aici apare si aroganta unui antrenor blatist, a unui manager sportiv puscarias si a unui finantator puscarias atunci cand echipa lor ne face cu brio de rusine in europa. astea sunt realitati iar mass media poate continua sa aduca osanale unei astfel de echipe, poate contiuna sa "soarba" zicere unui *** puscarias sau a unui antrenor blatist ce sa mai zic de aroganta puscariasului meme. ca si in societate ar trebui interzisa revenirea in prim planul sportiv al unor infractori altfel ce exemplu dam pentru tanara generatie? fotbalul romanesc e reprezentat de puscariasi si blatisti dovediti? acesti penali care au infundat puscaria se pot ocupa in continuare sa-si creasca linistiti ***, sa-si scoata copii din ghiarele barurilor si scandalurilor mondene dar sa nu reprezinte o echipa pe care mass media pupincurista o mai crede inca o forta a europei fotbalistice.cam asta ar trebui sa-l ingrijoreze pe ioanitoaia si gasca de jurnalisti de cancan atat de la gsp cat si din intreaga mass media.

Cris (44 comentarii)  •  9 septembrie 2016, 10:25

Daca la inceput credeam ca Negoita a fost salvatorul lui Dinamo,acum nu mai cred asta.Ramin cu intrebarea ,cum de la preluarea clubului datoria era de 6-7 mil euro si imediat sa facut 17 milioane?Sint foarte curios daca nu cumva cumparerea de actiuni de la ceilalti actionari nu cumva a fost transformata in datorie a clubului catre entitati controlate de el.In rest,pierderea cu introducerea insolventei,la doua saptamini dupa ce clubul a primit licenta pentru cupele europene,cine o mai poate recupera si in cit timp?Jucatorii plecati liber de contract ca Luchin,Curtean,Balgradean ,nu valorau nimic?Centrul de copii nu mai produce nimic de cind cu oraganizarea lui Negoita.A adus numai antrenori mediocri pentru ca nimeni nu poate antrena cu 200 de euro pe luna.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  9 septembrie 2016, 10:40

@Andrei -------------------- Poate ne spui si ce vina are ciobanul Becali. 1-caci Steaua e singura echipa cu bani. 2-caci toate celelalte nu au bani. Imi place Botosani, finantatorul, antrenorii, jucatorii, altfel as zice ca … au bani doar de Apa si Sare. De un Borcan mare unde sa-si bage jucatorii, de niste hrean, marar, ca sa aiba si gust – altul decit cioapii din vestiare – se pare ca nu au ! Cu cine ti tu tata, in afara de Barca, Real, ManU, … Dupa cit de filozof comunist pari as paria ca esti rapidist. Sinteti pe cale de disparitie tata, inca 10 -20 de ani si putem respira aer curat. --------------------- PS ajutor ai tata, fratele Andrei VoChin, minca-l-as murat : „Steaua ar trebui sa faca mangearement – ca toate celelalte echipe de talie mondiala – NU Bisnaita !“ --------------------------- @Andrei, poate altul, caci sint multi barbati care stau la comentat birfe. ---------------------------- Te poti interesa ? Ai pe cine sa intrebi ? A fost Rednic fotbalist ? Eu am informatii ca a fost exterem de tehnic, unii din putinii fotbalisti de pe vremea militienilor. Chiar prea tehnic pentru ceilalti. „Nu mi-a placut niciodata, strimb, alunecaos“. Porecle normale la mintea militienilor. Andone ti-a placut mai mult ? El a fost adus de 3 ori la CFR sa cistige campionate datorita cunostintelor lui vaste in cooperativism. Foarte tehnic. Numai eu tin minte peste 10 penaltiuri scandaloase scoase de Andone pentru CFR.

marius (347 comentarii)  •  9 septembrie 2016, 11:31

Asta e tristul adevar dar el supara. Becali si Steaua au incalecat fotbalul romanesc.

Dilimache (657 comentarii)  •  9 septembrie 2016, 11:32

@Nica fara frica - nu stii ce vorbesti, becali e cancerul fotbalului romanesc!!

Comentează