Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Din eşec în eşec

Sfidând promisiunile pompieristice ale şefilor FRF, fotbalul românesc, inclusiv cel juvenil, şchiopătează vizibil

Permalink to Din eşec în eşec
miercuri, 7 septembrie 2016, 5:07

Din clipa în care a câştigat alegerile, ceea ce se întâmpla în martie 2014, conducerea FRF s-a bătut cu cărămida în piept că va schimba din temelii sistemul juvenil. Că va inova, că va face şi va drege. Deşi s-au scurs 2 ani şi jumătate de-atunci, nici n-a făcut şi nici n-a dres!

Cea mai concludentă dovadă în acest sens o constituie faptul, de necontestat, că nicio selecţionată românească U17, U19 şi U21 nu s-a calificat la vreun turneu final de când Răzvan Burleanu et Comp. s-au instalat la Casa Fotbalului! Poate că alţii se declară surprinşi. Se miră, se minunează. Nu şi subsemnatul, care n-a crezut în angajamentele demagogice ale staff-ului federal, în declaraţiile de paradă ale acestuia. Am avertizat că incompetenţa nu va duce nicăieri şi, din păcate, n-a dus. 

Ultima care a clacat a fost „naţionala” U21, întrecută în deplasare de Danemarca şi eliminată din cursa pentru Europenele 2017 din Polonia. Haideţi să nu ne mai prefacem şi să recunoaştem că ştiam că ne aşteaptă o înfrângere la Aalborg după ce danezii îi învinseseră pe băieţii lui Cristi Dulca în meciul tur de la Giurgiu nu oricum, ci cu 3-0. Marţi seara, ai noştri au scăpat mai uşor, 1-3, dar în contextul în care, desprinse la 3 goluri încă din minutul 39, gazdele au lăsat-o mai moale în repriza secundă. Teoretic, ar mai exista varianta să ocupăm la potou locul 2 şi să prindem barajul, la care vor ajunge 4 echipe din 9. Şansă mai degrabă însă egală cu zero, deoarece comparaţia cu poziţiile 2 din celelalte 8 grupe ne dezavantajează clar. Plus că mai avem de disputat o singură întâlnire, în Bulgaria, cu un adversar care ne-a învins cu 2-0 la Tg. Mureş. Ca atare, nu înţeleg de ce ne-am îmbăta cu apă rece, vom bifa încă o calificare ratată şi nu se va scufunda pământul!

Nu prea văd ce i s-ar putea imputa lui Dulca. Exceptându-i pe Fl. Tănase şi pe Puşcaş, accidentaţi, a folosit toată floarea Ligii 1, Hodorogea, Ţâru, Nedelcearu, Al. Ioniţă II, Tudorie ş.a.m.d., alături de „străinii” Cojocaru şi Bumba. Ba chiar i-a adus în regim de urgenţă, în cursul zilei de luni, pe Răzvan Marin şi pe Dorin Rotariu, convocaţi la lotul A şi lăsaţi pe banca de rezerve la 1-1 cu Muntenegru. Numai că, simţindu-i obosiţi, Dulca i-a introdus târziu la Aalborg, în minutul 46 şi, respectiv, în 68. Cum Daum nu i-a folosit deloc duminică, poate că trebuia să-i cedeze pe cei doi „tineretului”, nu să-i mai trambaleze la Cluj. Dar şi aşa, dincolo de socotelile tehnicianului neamţ ori chiar de egoismul lui, nu-i de presupus că Marin şi Rotariu ar fi reuşit să întoarcă soarta partidei din Danemarca. Trist, adevărul e că Dulca a încercat ce era de încercat. Dacă a defilat cu ce-a avut, rezultă că a avut puţin. O arie de selecţie redusă, îngustă, săracă, iar asta în ciuda intervenţiei federale de a forţa cluburile să titularizeze măcar un jucător U21 în Liga 1.

Iată de ce, sfidând promisiunile pompieristice ale şefilor FRF, fotbalul românesc, inclusiv cel juvenil, şchiopătează vizibil. Merge din eşec în eşec, la vale. Corect, moştenirea atârnă greu, însă nici aceşti 2 ani şi jumătate, între alte erori, cu centre de excelenţă înfiinţate ilegal şi înscrise neregulamentar (subiect de dezvoltat), n-au marcat vreun progres. Fie el şi foarte mic.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

Tudor (301 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:13

Nu poti dumneata fara sa te iei de federatie insa ai dreptate. Vorbeste gura fara ei mai ales Vochin si nu fac nimic. Vrajeala ieftina.

Pavel (12 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:19

Vochin e de vina, el conduce de fapt federatia, el e "eminenta cenusie" care il sfatuieste pe burleanu sa faca toate prostiile

nicse (17 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:27

Domnule ziarist...o logica elementara spune ca 21-2 =19. Crezi ca fotbalistii care aveau 19 ani la momentul instaurarii conducerii noi au inceput sa practice fotbalul in chiar acel moment ? este la moda sa dai in cineva cazut si atacat din toate partile...Iti placea conducerea *** a lui Sandu / Corleone ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marean (270 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:30

Din esec in esec spre noi victorii. Burleanu incepe sa enerveze din ce in ce mai multa lume. Nu se pricepe dar da cu gura despre orice.

Mircea (16 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:33

O sinteza adevarata si bine venita. O singura corectura, ma scuzati. Puneati intrebarea "ca i se poate intampla lui Dulca?". Simplu, sa fie demis. Si asta, pentru ca sefii de la Casa Fotbalului trebuie sa gasesca repede un tap ispasitor, astfel ca sa-si justifice propriile insuccese. Nu ati vazut ca Burleanu continua sa zambesca? In asemenea situatie, omul care zambeste inseamna ca a gasit pe cine sa dea vina!

*specialista* din Buzau (84 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:33

Ceea ce evidentiaza jurnalistul este adevarul gol golut. Dar asa cum Burleanu ne-a spus, pana acum, doar promisiuni, la fel a proceat si jurnalistul pensionar. Cu exceptia echipei de tineret calificata in *comuna primitiva* de piturca-barbut eu nu-mi aduc aminte despre tinerii jucatori de fotbal sa fi obtinut vreo performanta. Imi aduc aminte de infrangeri umilitoare si pe timpul nasului sandu si in trecutul apropiat. Mai mult imi amintesc in *era* nasu sandu cum cheran si alti antrenori chemau la lotul de tineret jucatori care cotizau. Intrebare: Pensionarul a luat vreo data atitudine in acest sens ? Asa, un comentariu rautacios care-l vizeaza pe Burleanu (una din tintele lui Ioanitoaia) poate fi scris si... apa sa curga mai departe. In ultimul timp Ioanitoaia asta face: loveste sub centura pe toti cei care nu danseaza cum canta el Problema fotbalistului tanar este una antica si de demult. Probabil ca jurnalistul, va astepta o alta calificare ratata si ne va repeta aceiasi placa. Pacat si urat cum au imbatranit, degeaba, altii.

Marean (270 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:34

@nicse. Cine e fratioare cazut, Burleanu? Cazutul asta care si-a luat 90 000 de euroi pentru calificarea la Euro? Tare as vrea sa schimb locul cu el.

Andrei (2 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:34

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mal. (71 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:50

Echipe avem, campionat de tineret puternic avem, Daum nu s-a amestecat la tineret, ziariști "de bine" avem, competiții de tineret avem, rezultate... NEXAM! Poate că este și altă cauză... poate prea multe șmecherii ne-au sufocat... Poate ne-am bucurat toți la succese fără acoperire pe fond (succese întâmplătoare...). Ziariști care nu mai țin pasul cu vremurile laudă jucători după prima repriză mai bună... Nu mai căutați vinovații... trebuie dat cu napalm și începută o nouă construcție, model german, oricât vă deranjează asta, dle Ioanițoaia... De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere... ați influențat opinia publică și ați mers toți pe un drum greșit... Nu vreau să mă gândesc la cei care au profitat din această degringoladă... În fond, și de la parastas poți să pleci sătul, nu-i așa?

mcc (1 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:55

Dupa logica dumneavoastra, in cele 6 etape de campionat scurse de cand regula jucatorului de 21 de ani a intrat in vigoare trebuiau sa apara, sa cofirme si sa capete experienta cel putin 11 jucatori noi, de valoare, pentru nationala U21. Vi se pare corect rationamentul? Sau realizabil? Realitatea (cruda) este ca nu avem jucatori, iar cei ma rasariti sunt exceptiile care razbat in ciuda sitemul, si nu datorita lui. Lipsa de interes pentru copii si juniori si, mai important, pentrul tranzitia de la juniori la seniori este de vina pentru situatia in care suntem. Si, la fel de important, lipsa de instruire a antrenorilor - uitati-va cat de "inocenti" tactic (dar si tehnic, sa fim corecti si sa nu ne mai dam brazilieni ca nu e cazul!) sunt majoritatea jucatorilor nostri, inclusiv cei maturi.

Suseanu Costin (4 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 17:55

Domnule Ioanitoaia, Eu va citesc foarte des si va respect mult. Dar nu am vazut nici un jurnalist de elita, ca dumneavoastra, din vest criticand aproape de 1-2 ori pe saptamana conducerea unei anumite ligi (fotbal,baschetball, nfl etc.). Aveti uneori dreptate dar de multe ori sunteti prea subiectiv si chiar malitios. Va rog sa fiti mai obiectiv si sa analizati/criticati toate partile nu numai o directie. Nu aveti dreptate ca Daum a fost egoist lundu-i pe cei 2 jucatori... Echipa nationala are prioritate maxima in orice tara cu fotbal dezvoltat...De ce nu ii imputati si lui Dulca organizarea precara a echipei in teren si conferinta lui de presa post meci din care nu a reiesit nimic coerent. Daca omul nu poate face o analiza corecta post mortem cum o face pre-game ? Intr-adevar nationala Romaniei de seniori nu a practicat un joc placut si cursiv dar a controlat autoritar meciul, mai ales in a doua repriza. Ganditi-va ca in 90 de minute Muntenegru nu a avut decat 2 faze pe poarta. Iar Romania a avut chiar multe sanse sa castige meciul ratand cel putin 2-3 ocazii mari in afara de golul marcat. Si intr-adevar Daum inca se familiarizeaza cu fotbal romanesc si mai are cateva rotite de reglat. Dar macar incepe un proiect sanatos si profesionist dupa parerea mea. Parerea mea e ca Daum e prea superior si prea "winner" ptr. noi romanii obijnuiti cu discursurile si analizele lui Piturca si antrenori nosti care nu au success afara din cauza ca nu pot pune pe hartie sau verbal coerent cunostintele lor, uneori vaste, fotbalistice. Ganditiva ca pana sa curete DNA fotbalul aveam parte de antrenori, patroni, supporteri si jucatori care se injurau la TV tot timpul, pe stadioane meci de meci era haos si mizerie. Cel putin in ultimul an, chiar daca fotbalul romanesc e mai sarac si mai lipsit de spectatori, nu mai e un spectacol asa de grotesc si low class. Lucurile au mai reintrat in normal. In final in opinia mea subiectiva nu mi se pare exceptional ca antrenor si rezultate, deci CV, domnul Dulca. Eu as pune antrenori la nationalele de juniori, exclusiv romanii care au avut success, i.e. au castigat locul 1, cu echipele lor de juniorii din Romania sau din afara. Cu respect! Costin Suseanu

11 (45 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:00

Domnule Ioanitoaia puteti sa-mi spuneti de la ce varsta se pregatesc copii pentru a deveni viitori practicanti ai sportului cu balonul rotund? Sau poate aveti impresia ca dam din palme si broasca raioasa se transforma instantaneu in fotbalistul perfect. Cu domnul Sandu Mircea parca nu ati fost atat de critic, asta in conditiile in care a falimentat practic fotbalul romanesc.

adis (1 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:00

1.Ioanitoiule tu vorbesti de floare fotbalului si enumeri niste nume necunoscute. 2.Cum ai zis de 2 ani este noua conducere,cum vrei atunci sa repare ce au stricat ceilalti in 25(nu sunt fan Burlanu &copm). 3.Ca sa se simta ceva in fotbalul romanesc(la orice nivel)trebuie inca 10 ani(si neaparat o lege a sportului, despre care vad ca nu vorbesti deloc)

Steaua1986forever (18 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:01

Colegul Vochin ce mai face? Mai se ocupa cu injurat antrenorii din liga1 care isi permit sa sufle in front? I-a dat pana la urma numarul lui Daum lui Reghe? Sau e ceva sub competentele lui fantastice sa se ocupe cu chestii de genul asta?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:08

Ca sa fiu eu avocatul diavolului am sa va spun ca nici in vremea lui Sandu nu am excelat in calificari la turnee finale de juniori. Am verificat, ca sa fiu corect. Au fost 3 calificari la sub 16 ani incheiate cu 9 meciuri (TOATE pierdute) o calificare la sub 17 ani (un egal) si o singura participare la U-21 cand am fost gazde, deci am participat din oficiu, si am "reusit" locul 8 din 8 echipe. Iar la turnee finale de seniori, daca scoatem deceniul 1990-2000 unde am tras din osanza stransa in deceniul precedent de altii a fost o singura calificare in ultimii 14 ani ai epocii Sandu. Ceea ce a reusit si FRF-Burleanu in doar 2 ani. Sigur, 24 de echipe, nu 16, dar uitati-va la calificarile din 2012, cand am luat locul 3 in grupa si vedeti ca daca ar fi fost chiar atunci 24 de echipe calificate noi nu reuseam sa ne calificam (aveam cel mai slab punctaj dintre echipele de pe 3). Ca avocat al diavolului zic ca pentru cei doar 2 ani in care abia a fost timp pentru ungerea rotitelor care trebuie sa functioneze noua echipa iese bine comparativ cu cea veche. Nu inseamna ca nu va dau dreptate, dar as prefera sa nu ni se spuna cat de bine era in vremea lui Sandu. Ca e mult de discutat.

Cosmo (237 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:09

Dacă lui dulca nu i se poate imputa nimic, burleanu ce vina are? L-ai criticat pe burleanu intr-un an mai mult ca pe nasu în 25. Mai lasa-ne.

Dinamo-curat (15 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:10

De vina este fosta federatie care a ingropat fotbalul ,chiar si Gazeta Sporturilor care este nostagica dupa Sandu,Dragomir si vechea stare de lucruri .Oare cine a facut reclama persoanelor condamnate si care s-au aflat sau se afla in inchisoare?

gigi carabina (5 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:21

Sunteti o rusine, dle Ioanitoaia. Din motivele enumerate de altii mai sus. Mi-e sila si de dumneata si de incompetentii de la casa fotbalului. De acum si de altadata. Ia, mai dati o data faza ca sa vedeti daca a fost penalti sau nu. Ramaneti unul din marii gropari ai fotbalului romanesc!

Moromete (1 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:21

Nu cred ca e cazul sa aduc indiscutie vorba aia cu vitejii care se arata dupa razboi. Dar as avea, totusi, niste intrebari: 1. Daca ati "atras atentia", ati oferit si ceva solutii? Nu de alta, dar ceea ce credeti ca ati vazut dumneavoastra au m ai vazut si alte cateva milioane de microbisti... La dat din gura ne pricepem cu totii, numai ca noi nu castigam si ban i de pe urma acestui lucru... 2. Daca ati fi macar pe jumatate atat de inteligent pe cat va credeti si macar pe sfert atat de partinitor pe cat sunteti ar trebui sa intelegeti - fapt semnalat si de cei care au postat mnai devreme - ca nimic nu se poate schimba cat ai clipi din ochi. Credeti ca noua conducere a FRF ar fi putut sa creasca fotbalisti in doi ani? Sunt niste supereroi care ar putea repara imediat tot ce au lasat cei dinainte? 3. Ce calificari istorice au fost reusite in timpul conducerii ilustre de dinainte, in afara de cea reusita de Piturca, ca noi nu prea ne aducem aminte? 4. Nu ma pot impiedica sa observ, pentru a nu stiu cata oara, partinirea de care dati dovada, domnule jurnalist. De cand s-a schimbat conducerea federatiei nu ati scris macar odata un articol pertinent cu privire la cei noi. Ar fi trebuit sa intelegeti, in marea dumneavoastra inteligenta, experienta si intelepciune, ca rezultatele nu apar peste noapte, nici macar in China sau in fosta RDG... oamenii astia au nevoie de timp... si de bani... Dar bani nu prea mai sunt. O parte s-au dus chiar pe invitatiile de care au beneficiat (unii) jurnalisti in timpul cat federatia a fost condusa de Sandu. As putea continua la nesfarsit... as putea scrie o carte despre asta... dar nu am chef... Si, ca tot veni vorba, gazeta aia pe care o conduceti, cand o sa inceapa sa scrie despre sport, nu despre ce fac sportivii? Nu avem, nevoie de cancan...

Kornel (96 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:31

@Specialista. Invata sa nu mai pui virgula intre subiect si predicat si nu mai fa pe moralista ca nu tine. Pari plecata cu boii pe ogor.

Kornel (96 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:34

Moromete, presa observa si injura, nu construieste. Asa se gandea pe vremea lui Ceasca, nu mai tot *** la aceeasi vaca bolnava. Omul are dreptate si nu asteapta sa i-o dati voi. Burleanu s-a umflat in pene degeaba.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marcus (279 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:42

Dunii pe aici ma fac sa rad. Ca nu l-a criticat destul pe Sandu, poate, dar ce legatura are asta cu faptul ca Burleanu nu a facut nimic din ce a anuntat de ziceai ca e Iulius Cezar. Asa vorbea cand l-a pus Basescu presedinte enervat ca Ponta l-a pus pe Gino la liga. Cea mai grava e povestea cu centrele de excelenta care s-au infiintat si functioneaza ilegal. As vrea sa stiu cum ramane cu ele si cine deconteaza banii bagati in ele cand nu au primit si nu vor primi certificate de identitate sportiva. Federatia incalca prima propriile regulamente iar niste neica nimeni sar sa ii ia apararea aici. Ioanitoaia critica just si ar trebui sa o faca mai des si mai agresiv.

Traveller (4 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:43

Interesant cum la seniori a fost luat in Tarbaca serios Daum (pentru un meci egal, primul!), iar Dulca este doar parinteste mangaiat pe crestet (pentru o infrangere egala cu ratarea calificarii), el neavand ce sa faca, doar astia-s jucatorii! Si la seniori "tot astia-s jucatorii", vin din acelasi sistem in care la juniori nu-i invata nimeni ABC-ul (preluari, stopuri, respectarea fisei postului). Sa fie clar, nu cred ca Dulca avea ce sa faca mai mult (ca antrenor la Gaz Metan, Dulca mi-a placut). Absolut toti antrenorii de la diversele loturi au o arie de selectie foarte limitata. Cu un singur club ca Viitorul nu se face primavara, trebuie stimulati niste investitori privati sa infiinteze mai multe, daca vrem sa vedem ceva rezultate. Sau asa zisii investitori de la echipele Ligii intai sa infiinteze departamente asemanatoare, decat sa cheltuie pe diverse vedete de mana a doua sau a treia. Echipele de fotbal vor creste daca sunt afaceri sanatoase sau nu vor mai exista. Afaceri private, nu tinute in brate de primarii. Federatia si primariile trebuie sa le ajute doar in limitele legale, care or fi alea. Nu vor fi rezultate internationale niste ani, dar macar va fi un mediu mai sanatos in interior si ceva de cules de la selectionatele de tineret dupa aia.

Bogdan (395 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:47

Haterilor, ia invatat-l voi pe nea Ovidiu ce sa faca si cum sa scrie, hai ca nimeni nu le stie ca voi. Lipsa masrii nu e un defect, la unii dintre voi e o boala de nevindecat.

Do (17 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:51

Antrenoratul nu se rezumă la a face schimbări și a vorbi la conferința de presă. Ce rezultate îl recomandă pe Dulca să formeze următoarea generație? Trei antrenori de viitor (poate foștii secunzi ai lui Tata Puiu) ar trebui să ia naționalele de 17, 19, 21. Cel cu rezultatele cele mai bune, să fie următorul selecționer.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 18:58

...pe cine intereseaza juniorii ?...numai nebunii baga bani in juniori ...Gino Iorgulescu vinovat pentru fotbalul falimentar din prima liga ...ti e scarba sa te uiti la unele meciuri asa sunt de slabe si prost conduse de arbitrii corupti ...

Albu (88 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 19:10

Unii aveti mania contrazicerii in sange. E mai importanta prima echipa nationala dar daca joci, nu daca faci tusa. Daum putea sa ii lase pe Marin si Rotariu daca stia ca nu ii baga. Iar tu Gigi Carabina, asa sa vorbesti cu varul tau din comuna, nu cu un ziarist de talia dlui Ioanitoaia. Greseste dansul cu democratia cand tolereaza marlaniile unora.

Andrei (276 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 19:10

Pacat ca Ioanitoaia nu era la fel de vehement cand il plimba Mircea Sandu cu avionul. Un dinozaur care tine la cumetriile lui vechi si care probabil isi cauta tineretea pierduta.

adrian (3 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 19:51

Domnule Iuanituaia fotbalul se incepe la 8-9 ani , realizarile lui Burleanu se vor vedea in urmatorii 10 ani , char toti nu santem tampiti , cu siguranta " nasul "a adus fotbalul romanesc la ruina ...de scos din dezastrul in care a ajuns e chestiune de ani multi , rabdare si tutun ...din gura e usor !

Suru (108 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 20:03

Aceeasi tampenie debitata si de Andrei. Il intreb cand a mers Ioanitoaia cu avionul federatiei lui Sandu ca eu nu imi amintesc. Nu aveau vreo prietenie cei doi, placa asta e tocita ca si aia cu Whiskeyul de la Iordanescu. Andrei, da un singur exemplu ca sa fii credibil si sa nu fie calomnie ce faci. ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

nypd (18 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 20:51

D-le Ioanitoaia, (folosesc apelativul social acceptat pentru ca in "lumea fotbalului" esti un"nea ovi"), daca astia din FRF sunt incompetenti, da-ne un exemplu de competenta, sa stim si noi ! Daca in atatia ani traiti in si pe linga fenomen nu accepti ca sub Sandu/Dragomir nici iarba n-a crescut, cum poti avea pretentii de la un neamt in doua luni si un singur meci si nu vezi ca nu are nici cine si nici ce sa-i invete p-aia mici? Burleanu a facut o singura greseala: n-a trimis la pensie sau la plimbare toata "lumea fotbalului", asta-i problema, fotbalul romanesc e o cumetrie. Macar de-ar veni unii care stiu sa scrie si sa vorbeasca. Si un "rautacism": am observat ca ai ajuns sa-l citezi pe Hagi ( sa fie bine ca sa nu fie rau). La mai mare, maine-poimaine o sa te muti intr-un "bloc-notes"!

coco (401 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 21:19

Realizarile lui Burleanu scrie Adrian se vor vedea peste 10 ani, care realizari ca pana acum a facut numai prostii. Si a pus prietenii sefi si si a implut buzunarele, nai e ceva ca ei nu stiu.

Dilimache (657 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 21:43

Cat timp se va mai tolera incompetenta acestor amatori? Deja e prea mult, raul a fost facut, Burleanu ar trebui de urgenta demis.

Montgomerry (60 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 21:50

Corect, moştenirea atârnă greu, însă nici aceşti 2 ani şi jumătate, între alte erori, cu centre de excelenţă înfiinţate ilegal şi înscrise neregulamentar (subiect de dezvoltat), n-au marcat vreun progres. Fie el şi foarte mic. Coane,asta e chintesenta acestui articol.Restul e logos.De la bronzul australian, generatia Gabor,fotbalul juvenil nu numai ca nu a mai obtinut medalii, dar foarte rar calificari pe la turnee finale.Corect,mostenirea atarna greu.

Ghencea (129 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 21:58

@nydp. Recidivezi in aberatii. Cu toate smenurile lui Sandu a lasat multein urma. Nu le spun ca le stii si nu iti place sa recunosti. In 2 ani jumate Burleanu doar a luat si a incurcat lucrurile. A deschis 3 centre de juniori ilegale si va trebui sa deconteze cheltuielile. Altceva? Nimic, doar prafuri dar iti place ca e tanar. Intreaba-te cine si de ce l-a pus si fii mai putin incantat.

Gulit (1 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 22:01

Burleanu e un inapt în fotbal fie si prin simplul fapt ca a ales Clujul dupa Untold cu gazonul ferfeniță.Dar matale Ioanițoaia nu uita că îi cânți în strună lui Gino Iorgulescu care e părtaș la terminarea fotbalului românesc.Asa ca nu mai faceți pe lupul moralist!

durden (338 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 22:27

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

randy (17 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 23:01

Afara cu incompetentul Burleanu ......Gata,a avut o sansa....Urmatorul.

Adrian C. (4 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 23:13

Danemarca e cu muuult peste Romania la copii si juniori. Copiii incep sa joace fotbal la varsta de 4 ani, in cluburi de amatori ( cum ar fi cluburi de liga a 5-a din Romania). Fiecare sat/comuna are in jur de 250 de fotbalisti legitimati (cate 25 din fiecare generatie) si fac antrenament de 2-3 ori pe saptamana. Daca in fiecare judet au sa zicem 40 de comune, inseamna ca baza de selectie e de 10.000 de fotbalisti in fiecare judet sau 1.000 de copii nascuti in aceasi an. Echipele de Liga1 sau Liga2 din judetul respectiv au reprezentanti care stiu tot ce se intampla in satele si comunele din zona . "Scoutii" merg la meciuri si intocmesc o baza de date cu numele copiilor talentati si ii aleg pe copii cand implinesc varsta de 10-11 ani. Va dati seama ce concurenta e? Din 1000 de copii nascuti de exemplu in anul 2005, doar 25 sunt selectati de catre Clubul din orasul resedinta de judet. FRF nu trebuie sa inventeze roata, trebuie sa copieze ce fac altii. FRF infiinteaza in toata tara centre de pregatire a "talentelor" in loc sa extinda baza de selectie prin marirea numarului de copii care sunt legitimati la cluburi de liga a 5-a. Talentele sunt doar varful icebergului, iar fara iceberg nu ai nici varf(elita).

Emil Bobu (3 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 23:15

Nea Ovidiu, ca asa am inteles ca ti se spune matale pe la fituica asta de sport cu ta( î )te. Da lu neica Dulca de ce nu prea ai matale ce sa-i reprosezi? Eu de cand aud de Nationale de tineret, nenea asta e antrenoru' lor. Niciodata nu se califica. Nicaieri. N-ar putea FRF, mai bine, sa aduca un "principe strain" si aici? Mai rau nu are ce sa fie.

Bogdan (395 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 23:30

@Nea Gulit, ia exemplifica treaba cu Gino cu un si gur exemplu. De nu il gasesti asrept sa iti retragi cuvintele. Te prinzi? Ai termen o saptamana.

Timm (67 comentarii)  •  7 septembrie 2016, 23:36

Asa cum anticipam de ieri, Dulca nu are nici o vina pentru un meci pierdut cu 3-1 si ratarea calificarii, iar Daum e mai vinovat decat Duca si pentru aceasta nereusita. Urmeaza FCSB-Astra, de abia astept sa vad cu ce va gresii DAUM si la acest meci.

Eduard (38 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 1:19

Lucrurile nu se schimba peste noapte. Exact ca și în cazul selecționatei de seniori, nu poți sa faci campiona mondiala o formație care la CE2016 pierde meciul decisiv în fata Albaniei în doar 2 luni de zile. Dacă sistemul este unul bun, ceea ce nu e cazul, poți sa faci asta în 5-6 ani , 10 ani , 15 ani , cum sa întâmplat în Germania. Nu sunt mare fan a lui Burleanj, dar parca este mai bine cu el la FRF , fiind tânăr, bine informat și, cel puțin declarativ , un invoator. Centrele de excelenta abia inaugurate au nevoie de timp pentru a produce jucători iar aceasta idee trebuie susținută și de cei care o sa vina după Burleanj iar regula cu U21, pe care ați atacat-o, abia a fost implementata, campionatul abia a început. Nu știu dacă e o chestie cauzata de vârstă, dar poate ca nu mai aveți răbdare și nu mai conștientizați ca , pentru a construii ceva, este nevoie de timp , bani și multa rabdare.

JJ (98 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 3:02

@Timm. Unde draq anticipai ca nu am gasit. Intr-o scrisoare catre soacra-ta, uite unde se ascundea Mafalda???Ce va mai place sa va dati barosani...

BarfaDeTeatru (106 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 7:37

Domnule Ioanitoaia - Se vede ca ai fost si probabil inca esti ***, stii din ala smecher de pe vremea gloriei comunismului. O dai tot timpul in stanga si in dreapta, numai sa ocolesti NORMALITATEA si ADEVARUL. De la orice muritor de foame pana la orice psiholog te citeste, si iti vede tacticile, si nu numai, in toata societatea din Romania. Cum toata lumea stie, Fotbalul Romanesc este inca condus de influente mafiote ale impresarilor cu fam becali in frunte. Si asa cum este si in politica Romaneasca corupta, cu o Floare nu se face Primavara. Asa si in Fotbalul Romanesc. As si cum in politicul Romanesc, cand un Iohannis a devenit Presedinte, trebuia sa aiba putere in intra in paine imediat, cu fel si fel de politicieni fosti comunisti bagati la puscarii, magistrati la fel, judecatori, confiscate averi, conturi, etc.. etc.. sa putut face asta? NU In Fotbalul Romanesc la fel, un Sandu si Dragomir dar si multi asa zisi patroni trebuia bagati in Puscarii, confiscate averi, etc.. SI INTERDICTIE PE VIATA IN SPORT ...mai ales in Fotbal. UNDE PE LUMEA ASTA, un puscarias conduce un club de fotbal din puscarie? Dupa care mai este si cu articole pe prima pagina in toate ziarele din Romania!!! ASTA SPUNE TOTUL DESPRE ROMANIA, FOTBAL, SPORT, etc.. etc.. etc... Este o zicala: KARMA IS A BITCH! Prin asta trece Romania acum, si de fapt de vreo 20 de ani incoace. PEACE!!! GOD BLESS!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

BarfaDeTeatru (106 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 7:47

Domnule Ioanitoaia - Era sa uit. Fraierii astia de Occidentali au o zicala. You are pissing at the wrong tree. (Te pisi la pomul gresit) sau You are barking up the wrong tree...(Latri la pomul gresit). De ce nu te iei la adresa Impresarilor si "structurii" mafiote construite de Sandu si Dragomir? De au distrus atatea cluburi cu traditii, asta pentru ca nu le au, in a se baga infrastructura si temelii CIVILIZATE cu investitori adevarati si transparenta! De ce nu ai curaj sa dai in dileag cum este caracatita, cati impresari au jucatori la ce cluburi etc.. etc.. *** indeajuns sa nu le zici dedesubturile? ESTI SLAB .... FOARTE SLAB Domnule Ioanitoaia.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 8:27

Eu nu imi aduc aminte de vreo nationala de tineret care sa " rupa gura tirgului " vreodata in istoria fotbalului european sau mondial juvenil cu exceptia celei din 76 din australia daca nu ma insel cind ne-am intors cu medaliile de bronz iar jucatorul campionatului mondial de tineret a fost declarat Gabor . In rest nimic . Doar firimituri din " an in paste" !! In rest aveti dreptate cei de la FRF r trebui sa mai isi tina "pliscul " !

Fibra (150 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 8:44

Nu am treaba cu nimeni,dar in doi ani sa reusesti mari performante, in situatia noastra,ar trebui sa fii scamator.Bani nu,terenuri nu,gasti da.

Razvan (331 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 8:48

Sa intelegem din tafna dlui Ioanitoaia ca acum 2ani totul mergea struna si au stricat ai lui Burleanu tot? Nu am mai avut calificari la tineret de ani de zile, un sistem nu se schimba in 2 ani si nici nu poti scoate "generatii noi' in acest interval. Nu spun ca echipa lui Burleanu o poate face, dar sa'i acuzi pt toate esecurile "tineretului" este o mare ipocrizie si rea vointa.

Chipp (2 comentarii)  •  8 septembrie 2016, 9:47

Domnule Ioanitoaia, va respect si urmaresc emisiunile dumneavoastra cu drag. Dar nu sunt de acord cu declaratia dumneavoastra precum ca FRF-ul este un loc de incompetenti. DECIZIA de a "forta" cluburile sa titularizeze un jucator U 21 ani este primul pas in obtinerea performantelor la nivel de echipa U 21. ACEASTA DECIZIE va da rezultate in urmatorii 2-3 ani (daca se mentine). veti vedea ca vor creste jucatori de 20-21 ani cu mentalitate de titulari, care pot duce nationala U 21 la o calificare. GRESEALA FRF - este ca nu-l suspenda pe "acel mascarici" de la Steaua (Reghe) care de cand a venit Daum, a pus o presiune pe selectioner, ba mai mult, a demigrat si a amenintat ca nu-si trimite jucatorii la lot. Toate acele atacuri ale MASCARICIULUI, la adresa lui Daum, au afectat evolutia jucatorilor stelisti, la nationala mare. Mascariciul a fost impotriva acstei decizii de titularizare a 2 jucatori U21 .

Comentează