Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Şi din vina lui Reghe!

Dacă Steaua nu trebuia să tremure în ghete, în schimb, era datoare să ia lucrurile foarte în serios şi le-a luat în uşor, de aceea a suferit mai rău ca oricând

Permalink to Şi din vina lui Reghe!
miercuri, 17 august 2016, 4:18

Era de aşteptat ca Manchester City s-o pună la grea încercare pe Steaua, dar nu şi s-o bată cu 5-0. Înainte de orice, cea mai drastică înfrângere suferită acasă de roş-albaştri în istoria participării lor în cupele continentale se explică prin diferenţa de clasă dintre echipe. Repet ce-am scris ieri la cald: jucătorii lui City nu-s valoroşi pentru că s-au dat pe ei zeci de milioane de euro, ci s-au dat pe ei atâtea milioane tocmai pentru că sunt valoroşi. Şi iată cum, comparativ cu Sterling ori cu Nolito, vedeta Ligii 1, Stanciu, s-a văzut ca prin ceaţă, laudele lui Guardiola fiind de complezenţă. Nicuşor impresionează în ograda noastră îngustă, dar trece neobservat în duelurile cu granzii Europei. UCL înseamnă alt nivel, altă dimensiune.

Faptul că omul numărul 1 al Stelei a fost portarul, providenţial în câteva rânduri, depune mărturie despre superioritatea insularilor. Deşi partida a constituit o execuţie în direct, o corecţie, vă invit să ne imaginăm ce-ar fi consemnat tabela în cazul în care, pe lângă plonjoanele salvatoare ale lui Fl. Niţă, Aguero n-ar fi ratat două penalty-uri şi oaspeţii n-ar fi irosit 4-5 ocazii imense, despre ce scor am fi vorbit atunci?!

Reghecampf a declarat că întâlnirea s-a pierdut din pricina erorilor individuale şi a lipsei de agresivitate. Îl contrazic. Inversând ordinea, agresivitate a existat, altminteri n-ar fi apărut, corect acordate, loviturile de la 11 metri. Ea s-a manifestat însă unde şi când nu trebuia. Dacă jucătorii lui n-au putut mai mult, probă că n-au câştigat niciun duel unu la unu, s-a întâmplat aşa şi din cauza aşezării lor defectuoase. În principal, a cedării centrului terenului, zonă în care City a exploatat amnezia Stelei şi a decis invingătoarea.

Poate că Reghe nu s-a informat suficient cu privire la forţa lui City, din care motiv, în loc să aglomereze jocul, să-l îngheţe, să-l blocheze, el le-a ordonat elevilor săi să se ia la trântă cu nişte adversari mai talentaţi şi mai puternici. Să se ia de piept. În loc să-i evite şi să caute să-i păcălească pe englezi, el i-a expus nebuneşte pe ai săi, iar ideea de a ieşi imprudent la luptă s-a transformat în bumerang.

Sună fals şi refrenul că s-a aventurat spre a oferi tribunelor o bucurie. Un clişeu nefericit deoarece un meci de genul celui de marţi se joacă numai cu gândul la calificare, scop căruia i se subordonează celelalte argumente. Bref, fără a-l contesta pe Reghecampf, antrenor cu reale calităţi şi cu frumoase perspective, de data asta el a încurcat socotelile.

N-au servit atmosferei din vestiarul Stelei nici aroganţele lui Tamaş. Trebuie că au dăunat stării de spirit miştourile că Aguero e sub N. Stanciu, că argentinianul nu-i de speriat când el, autorul a 3 goluri, chiar era. Glumiţele respective au adormit vigilenţa roş-albaştrilor, nu-mi place expresia, dar găsesc că ea se potriveşte ca o mănuşă. Dacă Steaua nu trebuia să tremure în ghete, în schimb, era datoare să ia lucrurile foarte în serios şi le-a luat în uşor, de aceea a suferit mai rău ca oricând. I-a rămas mulţumirea de a fi adus la Bucureşti o superechipă de calibrul lui City într-un moment în care rivalele ei se uită la cupele europene cu ocheanul. O satisfacţie minoră însă în raport cu visele ei de mărire. Încă o dovadă că exagerata încredere în sine nu pică bine.

Comentarii (70)Adaugă comentariu

Iulian (5 comentarii)  •  17 august 2016, 16:31

Daca stateau cu fundul in poarta ... de ce au jucat asa... Daca au iesit la joc ... de ce au iesit... Oricum o dai nu poti sa-l multumesti pe Dl. Ovi ... Era de asteptat ca ne-o furam. Problema era la ce diferenta...

antoniu (29 comentarii)  •  17 august 2016, 16:35

de data asta are dreptate. Tactica de joc a fost in stilul arogantei marca reghe. Aparatori trebuie cam 3, iar reghe si gigi cumpara mijlocasi. probabil vand ( stanciu, hamroun ), pe dreapta e bulevard- nu vede nimeni ? Tamas e bun in liga 1, desi si acolo e uneori asistent ( in rest anii de betii din perioada anglia -se vad, se simt )

Big (3 comentarii)  •  17 august 2016, 16:38

Sa moara ***

Kyro (61 comentarii)  •  17 august 2016, 16:42

Fazele de penalty nu au fost din agresivitate ci din prostie. Faptul ca Muniru si Enache dau la picioare in careu, fara ezitare nu mai tine de antrenor ci de juniorat...

Marian (2 comentarii)  •  17 august 2016, 16:46

Am respectat si o sa respect in continuare comentariile domnului Ioanitoaia, dar de data aceasta as vrea sa il contrazic putin. Difereanta de valoare e atat de mare in acest caz incat oricat ai fi de inflacarat nu ar trebui sa pariezi pe o victorie a Stelei. Este adevarat exista minuni, dar tocmai de aceasta li se spune minuni pt ca sunt rare, iar in acest caz parca nici intr-o minune nu era cazul sa credem. Una e sa te bati cu Ajax, Roma, Stutgart si lata cu acesti colosi ai fotbalului actual. Un al doilea punct de vedere unde nu rezonez cu domnul Ioanitoaie este cel legat de tactica. Eu m-am saturat sa ne aparam ca niste lasi si dupa aceea sa spunem mereu ca (daca am fi avut mai mult curaj) am fi putut mai mult. Vezi exemplul nationalei sau am si uitat de asta. Eu prefer sa pierdem cu 3 la 0 dupa un joc in care am dat tot si am incercat decat cu 1 la 0 in care ne-am aparat perfect si o sa ne intrebam cum ar fi fost daca am fi avut curaj. Este adevarat ca actiunile poporului roman au fost mereu defensive si nehotarate, dar in acest caz nu era cazul sa visam ca pute sa batem City. Vorbim de o echipa care valoreaza cat tot fotbalul romanesc. Daca ar fi sa le reprosez totusi ceva ( am pierdut totusi cu 5 la 0) le-as reprosa faptul ca au avut pre mult respect pt adversar. Faulturile lor au fost mult mai dure iar cartonasele mai multe. Am tot respectul pt dumneavoastra d-le Ioanitoaia, dar sa compari Steaua cu City la fotbal e la fel cum m-as compara eu cu dumneavostra la jurnalism. Respect si multa bafta! Forta Steaua!

verid (5 comentarii)  •  17 august 2016, 16:46

Problema Stelei este lipsa unei idei de joc. Jucatorii parca nu se cunosc intre ei. Fiecare joaca dupa cum il duce capul. E haos total.

Mihai (15 comentarii)  •  17 august 2016, 16:49

Ei, mestere, iaca textul tau e antifotbal! Parca marele HH ti-ar fi comandat scrierea caci, doar el stia sa "inghete" fotbalul! Si tie, mestere, iti sta capatana doar la lovele! Bravo, Pepe, asta este fotbalul, cel jucat de gashka ta nebuna!

victor L (169 comentarii)  •  17 august 2016, 16:50

Oare doar jucatorii lui MC sint mai valorosi, intre cei doi antrenori nu e cam aceiasi diferenta? Dece ne aburiti? "Bref, fără a-l contesta pe Reghecampf, antrenor cu reale calităţi şi cu frumoase perspective". Unde si-a aratat calitatile inafara de FCSB? La arabi, la bulgari? Nu incercati sa minimalizati faptul ca ati visat frumos un cal mort. PS, preevad ca la retur va fi un rezultat unde jurnalistii mioritici vor exulta "nu ne-am facut de ris, FCSB a pierdut onorabil" :P

Mihai (15 comentarii)  •  17 august 2016, 16:51

...acum, poate, cine stie, intelegi si matale, mestere, ce tot vrea sa spuna Simona Halep si Serena Williams cu "bucuria de a juca"!

zorro5 (6 comentarii)  •  17 august 2016, 16:54

Ok,..sint de accord cu autorul articolului, dar hai sa ne imaginam altfel,...si sa presupunem ca pentru o saptamana inaintea meciului Reghe era antrenorul lui Manchester City iar Guardiola cel al Stelei,...iar eu va asigur ca tot masacru era,...si Reghe ar fi umilit Steaua daca era la carma lui Manchester City!!! ; poate singurul antrenor care ar fi obtinut un rezultat mai strans ar fi fost José Mourinho care e artist la a crea un joc defensiv eficace!!! ; sa nu uitam ca Guardiola a antrenat numai echipe mari cu jucatori fabulosi, asta nu inseamna sa-l adulam ca un imparat dar nici sa-i luam niste merite pe care le are!!! ; nu e rau ca Mutu la inceput de cariera de antrenor vrea sa asiste la antenamentele lui Guardiola,..dar inainte de asta sa inceapa cu un curs de pedagogie,..un curs care lipseste aproape in totalitate antrenorilor romani!!!

Steaua1986forever (36 comentarii)  •  17 august 2016, 16:56

Daca stateau dupa tactica generatiei de aur, mai exact, statul cu fundul in poarta si poate ii prindem cumva pe contra atac, iar nu era bine. Ca de ce suntem fricosi. Ca de ce nu ii atacam. Ca suntem mioritici, fricosi, etc. Daca spuneam la inceput ca un singur jucator de acolo face cat vreo 8-10 generatii de fotbalisti ai ligii 1, iar suntem prea fricosi. Daca spunem ca ala de fapt e slab si ca al nostru e mai bun (desi nu credea nimeni asta, nici chiar cel care lauda) suntem rupti de realitate. Oare cum este mai bine? Acum pe bune va intreb, fara suparare, daca luam o echipa de mijlocul clasamentului din Spania, Italia sau Germania..........ce credeti ca ar fi facut aseara? Ar fi castigat? Va rog sa imi spuneti sincer...

Maxi (1 comentarii)  •  17 august 2016, 17:00

Nu diferenta de scor conteaza ci felul, modalitatea in care FCSB a pierdut meciul. Pana la urma asta e diferenta dintre noi si ei. Patronii de la noi stau mai mult la racoare, pe cand la ei se vede doar managerul si seriozitatea. Un antrenament cu 50.000 de spectatori.

pif (194 comentarii)  •  17 august 2016, 17:00

si ca sa revin la citatul marelui Gigi Becali, patronul fotbaluli rominesc " Stanciu are ceva ce Aguero nu are". ma intreb unde sint sutele de stelisti ce sustin ca sint stelist de mic? Reghecamp nu mi-e simpatic insa sa cauti sa-i arunci lui pisica in curte gasesc o prostie.

Alexandru Chis (58 comentarii)  •  17 august 2016, 17:02

Dle Ioanitoaia, ce tactica trebuia sa impuna Reghe unor jucatori care au intrat pe teren ca si cind ar fi fost condamnati la moarte si asteptau momentul exitului? Puteau face mai mult Enache si Tosca - primul fundas metamorfozat din mijlocas de banda si cel de-al doilea fundas central metamorfozat din fundas lateral? Putea Achim si Muniru sa controleze un mijloc in care evoluau Silva, Nolito, Fernandinho si De Bruyne? Putea ataca Golubovic sau Tudorie precum Sterling sau Aguero? Daca imi raspundeti - cu argumente! - la aceste intrebari, atunci ma inclin in fata dvs!

Dan (10 comentarii)  •  17 august 2016, 17:04

@marian : Daca excludem din socoteala National Arena si Cluj Arena, lotul de titulari ai lui City e mai scump decat toata liga 1 cu tot cu stadioane. :))

pawn (64 comentarii)  •  17 august 2016, 17:05

fac ceva pe "bucuria de a juca". nici dracu' n-o sa-si aduca aminte ca o echipa din budapest, pardon, bucharest, a pierdut calificarea cand liga campionilor nici macar n-a inceput. iar nea' asta carliontat mai are episoade de ticneala asemanatoare, cand a zis ca se duce el peste ei precum chuck norris si-i face praf: cu stuttgart, cu chelsea...

++ (194 comentarii)  •  17 august 2016, 17:07

pacat ca n-a fost 6-0, era ca la tenis, primul set. cu atit mai mult trebuie subliniata performanta lui Sumudica care anul trecut a scos West Ham United, in comparatie cu echipele romine un gigant ca si City. pentru asta si pentru ca nu e stelist de mic sta pe tusa 3 luni.

Andrei F (1607 comentarii)  •  17 august 2016, 17:08

Ce drama ,d-le...Ce te asteptai jurnalistule sef sa se intimple?Dupa Viitorul care a luat 5-0 de la o echipa fara faima din Olanda,3-0 incasate de Astra de la cea mai tare echipa -dupa spusele lui Ninel-din Danemarca,rezultatele dezolante ale Pandurilor cu o echipa din Israel...ce ai fi vrut sa faca Steaua cu o echipa cotata la 2 miliarde de euro,care a investit numai acum 195 de milioane?Numai in povesti exista treaba cu ultimul scapa turma..Am facut si ieri o remarca pe care nici astazi nu ati luat-o in considerare.La acest meci a fost arbitru?Pentru cine a facut prima greseala maestre?Sau dv. numai aici la noi va dati tare cu arbitrajele?Am mai vazut ieri alta remarca a unui cititor.Totusi ,,cetatenii,,astia nu sunt 17 Nentori,nu?Altfel vi se vede rautatea iarasi cind faceti referire numai la ocaziile si loviturile de pedeapsa ratate de englezi.Ai nostrii chiar din nimereala acolo nu or fi avut si ei o acazie?Stanciu,vejnicul dv. prieten care va tot dezamageste este doar un jucator bunicel de fotbal si nu calul dv. de bataie(batut joc)...Acum poate ar trebui sa va temperati confratii care rideau satisfacuti la sfirsitul meciului...Probabil ca erau nerisi de la atitea partide ale echipelor romanesti si au asteptat sa greseasca Steaua ca sa se descarce si ei (de ris)...Vedeti ca va impotmoliti tot mai rau in rautate...Ati avut ochi si pentru Golubovici si daca da va spun doar ...Rusine!Pentru ca este o rusine ca mai saptamina trecuta sa scrieti ,,Steaua lui Gaman,,si acum sa pareti ca va deranjeaza insuccesul Stelei.

militari (3 comentarii)  •  17 august 2016, 17:08

Nu ca e vinovat Reghecampf, el e primul vinovat.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  17 august 2016, 17:14

In primul rind tin sa multumesc suporterilor dinamovisti pentru prezenta masiva la meci. Sper din imima ca veti veni toti si la meciul direct. Cu banii vostri o sa-l cumpere impresara lui si pe Rotariu al ei, astfel vom avea echipa romaneasca la anul in C L. Tin sa multumesc si mamelor si bunicilor dinamovistilor, carora le-a fost bagata mina adinc in buzunar, merita fetelor, desi ai vostri, cei care au fost prinsi, v-au zis ca merg sa se culturalizeze. De unde bani, nici stelistii n-au reusit nici 5% examenul la militie, unde concuraza 100 pe loc, nici 5% nu sint traficanti de seminte. Asa ca mamele si bunicile lor sper ca vor decupa cit mai multi Ingeri pentru meciul cu noi !!! Multumesc frumos. Gluma a fost buna, apoi am vazut ca ati aplaudat frumos echipa romana la fiecare actiune reusita. Multumesc si sper ca ne veti face o atmosfera frumoasa. ---------------- Despre articolele: „Nu te intinde mai mult decit te tine plapuma“, ori filozofia lucesfariana: „stai baa la cutie“, cu care a luat mereu Luce intre 4 si 7 in Europa, desi i s-au cumparat brazilieni de cite 20 milioane. La München a trecut unul e doua ori de-a boulea linia de mijloc ! 7 ! -------------- Nu-i adevarata, respect Reghe ca ai incercat sa ataci, ca ai incercat sa joci fotbal. La Stuttgart, cu rezerve si atacind, am am condus cu 2-1, la Bucuresti am lau 5 caci am incercat altceva si mai tare: 3-4-3. Ne-am permis. Cind sa incercisa joci fotbal ? Cu Botosani ? Bravo Reghe. Eu vreau fotbal cinstit indiferent de rezultat. -------------- Reghe a promis ca va incerca sa atace si s-a tinut de cuvint. Steaua a inceput bine iar daca sutul magnific al lui Stanciu intra atunci as fi vrut sa-i vad pe milionari cum mai joaca ei cu dezinvoltura. Au urmat greseli personale ale jucatorilor care joaca pe posturile lor ca improvizatii, Tosca, Enache, Muniru iar Achim si Hamrun au dovedit ca nu au inca experienta la acest nivel, ca mai trebuie sa joace mult la Steaua pina sa poata face fata. A lipsit Pintili, iar zona de 14 - 20 de m, unde au venit mereu pase precise inapoi a ramas la discretia tuturor cetatatenilor. Achim si Muniru nu au inchis, nu i-au sustinut cu nimic in atac pe cei 4 care au parut majoritatea timpului izolati. Muniru nu poate, Breveld mai lipsea, iar Achim are nevoie de timp, sperind ca si vrea sa devina mai rapid in gindire si actiuni. Mitrea cred ca e o achizitie buna. Benzar pe dreapta si Marin la schimb cu Muniru au lipsit si ei. Marin e tinar de-al nostru, sustine si fazele ofensive, nu lufteaza si nu da chifle. Ar fi meritat un meci mare din care ar fi invatat precis ceva. Un atacant rapid si tehnic a lipsit si el. Pe 3-4 milioane, aproape gratis, Chipciu putea fi vindut oricind. Varela la fel, chiar olog fiind. ---------------- Nu ma intereseaza ca Becali ar putea avea dreptate. Jocul se numeste fotbal. Nu vrei sa joci fotbal, stai si pune muraturi. Eu nu cred ca Leul Grozavu – totusi de apeciat pentru sinceritate si munca depusa - a avut acceptul clubului din Botosani sa ne prezinte muraturile lu mama-sa.

Peterson (72 comentarii)  •  17 august 2016, 17:16

Dupa meciul de aseara, am inteles ca Reghe e paralel cu fotbalul.

lord belial (434 comentarii)  •  17 august 2016, 17:19

''Poate că Reghe nu s-a informat suficient cu privire la forţa lui City, din care motiv, în loc să aglomereze jocul, să-l îngheţe, să-l blocheze, el le-a ordonat elevilor săi să se ia la trântă cu nişte adversari mai talentaţi şi mai puternici'' Ba nu. Eu nu as fi vrut sa luam bataie aseara cu 3-0, incercand sa practicam anti joc a la Piturca. Mi-a placut sa ii vad pe aia 3 mici, Stanciu, Hamroun si, in special, Adi Popa urcand in atac si ramanand acolo sa faca pressing. Pacat ca Varela s-a dus, aparare nu e, iar mijlocul, din pacate, a fost surclasat non stop. Scorul e rusinos, dar nu cred ca Reghe putea ingrasa porcul in ajun. Tocmai ca stia cu cine se infrunta, a preferat sa o dea asa, fara stres suplimentar. Nu e nici o suparare sa jucam in Europa League, in grupe. Chiar daca aia de la ESPN UK spuneau in analiza meciului ca nu le-ar placea sa vada echipe gen Steaua in grupele UCL, dupa prestatia de aseara. La 5-0 acasa, nu putem decat sa speram la un 3-1 in deplasare, pe care l-am savura ca pe o prestatie onorabila. Sa-ti cunosti lungul nasului e mare lucru.

ion ion (93 comentarii)  •  17 august 2016, 17:21

nu era una din variantele de antrenor la nationala , ati uitat?Mai ca s-a autopropus si s-a umflat cind a vazut ca nu este bagat in seama de federali.Si dumneavoastra ziaristii i-ati cintat in struna.Ce a facut Reghe pina acum? va spun eu,NIMIC.In primul mandat i-a adus becali tot ce a fost mai bun in romanica .Deci becali i-a facut echipa cu tot ce era mai bun.Reghe nimic doar a profitat si s-a bagat mare antrenor neinteles si nerespectat.Si pentru asta ca sa ne pedepseasca a plecat in alte zari la........arabi.Ce a facut acolo? NIMIC de a si fost dat afara deci nerespectat si nerecunoscatori pentru " valoarea" lui.A venit in europa nu in spania anglia sau germania nu ca nu erau de el, ci la......la......bulgari.Asta da echipa.Ce a facut NIMIC A fost dat afara si de acolo.Nerecunoscatori bulgarii astia au dat afara asa o valoare.Prodanca s-a suparat si au zis ca pleaca in america.N-au mai plecat ca au reusit iar sa-l fraiereasca pe becali.Iar i-a facut becali echipa si marele antrenor cel care nu avea timp sa stea de vorba cu Daum ce a facut.Iarasi NIMIC dipotiva s-a facut si de basme prin umilinta suferita.Ce arata asta? nimic altceva decit IMPOSTURA.Aseara s-a demascat si prin tactica si prin deciziile luate.Un impostor care se crede mare antrenor cind de fapt este UN MARE NIMENI PE PAMINT IN ANTRENORAT.Si cind te gindesti ca vroia sa dea lectii la altii.De vina sinteti si voi ca l-ati facut mare cind el este mai mic ca o puta de furnica.

Barbu (100 comentarii)  •  17 august 2016, 17:24

Aveti dreptate. Diferenta de valoare si lipsa de inspiratie a antrenorului au dus la o infrangere rusinoasa. De retinut si ideea din final care o mai scoate pe Steaua din groapa. Articol corect si nepartinitor.

Parneava (26 comentarii)  •  17 august 2016, 17:32

Acum s-a vazut adevarata valoare a FCSB si mai ales a antrenorului.Foarte arogant si plin de sine,acesta n-a avut nici macar atata barbatie sa recunoasca ca vina tacticii defectuoase ii apartine in totalitate.Nu afirm ca FCSB ar fi castigat,daca aborda de cu totul alta maniera jocul,dar macar nu ajungea de rasul Europei si nu numai !!! S-a vazut de asemenea,valoarea umflata cu pompa de presa obedienta,a lui Nicusor Stanciu,care trebuie vandut pe sume mari !!De altfel era de prevazut daca ne amintim meciul cu Franta de la europene,cand Stanciu a fost absolut figurant pe teren.Iar scorul de rasul curcilor,se datoreaza faptului ca echipele romanesti si antrenorii lor,chiar daca au jucatori talentati la dispozitie,nu inteleg de ani buni ca fotbalul este un joc de ECHIPA. Numai ca in jocul de echipa nu se pot afirma rapid individualitatile,ca apoi sa fie vandute rapid,neinteresand pe nimeni,ca respectivii jucatori,dupa doua trei luni se intorc cu coada intre picioare in tara,sau in cel mai fericit caz in Turcia,la echipe de la subsolul clasamentului. Revedeti meciul si urmariti de cate ori Adrian Popa cara mingea 50-60 de metri,dupa care este deposedat.La fel au procedat Muniru,Stanciu,Achim,Momcilovici,Enache.Ca sa nu mai vorbim de faptul ca postul de fundas dreapta este total neacoperit.Intre Enache si Rapa sau chiar si Papp jucatori care din anumite motive au fost dati afara din club,este o diferenta uriasa in favoarea ultimilor doi.A fost mentinut in lot Bourceanu, jucator de cel mult liga doua,au fost adusi Tudorie,care este o deceptie totala,Achim,cei doi Popesti,de la echipe aflate la retrogradare.Si pentru ca nu se poate castiga campionatul cu astfel de lot,cumparam jucatorii concurentei ca sa mergem in Europa si sa incasam banii,sa umflam conturile patronului,care de fapt ......nici nu-i patron in acte,ci doar in declaratii.Astfel de oameni nu sunt patroni,sunt niste camatari,numiti mai decent "finantatori" si laudati de o anumita parte a presei.Sunt foarte mahnit,ca de ani de zile va rog sa va debarasati de modul dualist de a pune un anumit tip de probleme in discutie.Chiar in articolul prezent,dupa ce in titlu criticati conducerea tehnica a FCSB,in speta antrenorul,ca apoi in articol sa il laudati! Va rog domnule Ioanitoaia,reveniti la jurnalismul taios si incisiv din perioada Procesului etapei.Pentru ca evident,daca ramaneti in acelasi stil monoton, impaciuitor si dualist,pot trage concluziile ca ori nu vreti,ori nu sunteti lasat,ori nu mai puteti.Toate trei sunt la fel de putin benefice fotbalului romanesc si cu atat mai putin dumneavoastra.

haideusicfr (287 comentarii)  •  17 august 2016, 17:46

Dar dumneavoastra si redactorii de la GSpP nu au nici o vina ? Articole dupa articole in care Steaua era slavita ,Reghecampf la fel ,niste gazetari mistocari si care prin articolele lor au demonstrat ca sunt sovini,rautaciosi si aserviti Stelei?/!!!. Am citit ca angajati gazetrai tineri.Tineretea e o calitate ,dar nu suficienta. Limita de varsta 23 de ani !!!?? ,sa fie tineri (exhuberanti poate) si ..bucuresteni.Nu tu studii ,limbi straine obligatorii intr-un astfel de caz ,buletin de orice zona ,etc. Unde isi vor gasi de lucru absolventii de jurnalistica romani ,daca nu e obligatorie facultatea? Iar cat priveste varsta veti face dumneavoastra ore suplimentare sa le explicati cine a fost Hagi ca jucator,G Popescu ,Ilie Dumitrescu sa nu ma duc mai in urma??? Astea sunt consecintele.Nu numai nestiinta lui Reghecampf.Sincer ,cred ca si dumneavoastra sunteti stelist.

haideusicfr (287 comentarii)  •  17 august 2016, 17:48

De ani buni de zile n-am auzit un comentator tv care sa pronunte corect numele Manchester: se pronunta Maenchester si nu Manchester.Eu m-am uitat la Protv.

?????? (831 comentarii)  •  17 august 2016, 17:48

De observat ca și echipa lui Hagi a debuta în cupele europene cu același scor, în deplasare ?

?????? (831 comentarii)  •  17 august 2016, 17:49

De observat ca și echipa lui Hagi a debutat, în acest sezon, în cupele europene, cu același scor, în deplasare ?

CLaudiu (11 comentarii)  •  17 august 2016, 17:55

Nea Ovi este fascinant cum gasesti dumneata solutiile cele mai bune dupa incheierea meciurilor!!! Nu sunt fan Reghe, imi chiar displace personajul insa nu sunt de acord cu aceasta mentalitate invechita/umila si anume: singura sansa este sa stam doar cu fundul in poarta ! Diferenta dintre cele doua echipe era vizibila de pe luna si sunt absolut convins ca indiferent de strategie golaverajul ar fi fost cam acelasi..... asta este valoarea footbalului romanesc! Am totusi o mare curiozitate......oare nu cumva, indiferent de tactica aleasa parerea dv sa fie tot contrara cu cea a antrenorului???

Daniel (5 comentarii)  •  17 august 2016, 18:04

Stimate domnule Ioanitoaia, Va citesc cu mare drag de multi ani pe acest blog si rareori mi-am spus punctul de vedere, asa cum o voi face acum. Spuneti ca era normal "s-o pună la grea încercare pe Steaua, dar nu şi s-o bată cu 5-0". Sa imi fie cu iertare dar de la mijloc in sus Man City concureaza cu cele mai bune echipe din lumea asta. Unde mai punem ca Bayern-ul lui Guardiola i-a dat cu terenul in cap echipei lui Lucescu. 7 goluri?!?! Si ucrainienii aveau echipa de grupele UCL, nu ca Steaua. La Steaua cine a venit? Florin Tanase, care nici nu avea drept de joc. La ei a jucat Nolito care si-a batut joc de 3 ori de apararea Stelei la ACEEASI faza!! La nivel de club vezi combinatii de genul tiki-taka fiindca li se spala creierii alora sa joace asa. La nationala e cam altfel, poti emite pretentii cu un joc exact fiindca automatismele nu sunt la fel de vizibile. Per total sunt mandru de Steaua ca a ajuns aici si a trecut jucand fotbal de Sparta Praga. Nu la plesneala, nu la ciupeala. Sper sa aiba noroc la tragerile Europa League. Sa se intareasca cu Alibec, Marin, si un fundas central bunicel si sa mai scoatem si noi nasul prin Europa cu un meci frumos si disputat. Cu stima, Daniel

M Mihai (36 comentarii)  •  17 august 2016, 18:07

@17Nentori Tirana. Vezi de aceea v-au pacalit cei de la Dinamo, ca multi sunt fraieri ca tine. Mai baietas, cu IQ minim, cei cu veste erau tot stelisti, ei nu stiau ce va scrie, isi mai faceau si selfie. Mi-e mila de cei ca tine care nici acum n-au inteles cum s-au intamplat lucrurile.

dodo (205 comentarii)  •  17 august 2016, 18:16

Ai dreptate, nea Ovi, singurul care nu e de vina niciodata e Luce, chiar daca ia 7 de la Pep.

pawn (64 comentarii)  •  17 august 2016, 18:17

apropos de tamas si de grozavelile lui, revin cu o amintire dintr-un interviu cu nelu nunweiller citit mult-demult intr-o revista "sport". nelu nunweiller isi aducea aminte de debutul lui in fotbal, undeva prin anii '50. povestea ca juca la o echipa de cartier, care urma sa joace in cup romaniei cu unirea tricolor, unde era titi ozon. "si toti eram speriati de ozon, dar s-a ridicat un barbat cat un munte si a zis: cine-i, ba, ozon asta, ca vi-l tin de nici n-o sa respire. rezultatul final nu mi-l mai amintesc, dar stiu ca ozon a 12 goluri in meciul de-a doua zi. si atunci mi-am dat seama ca meseria de stoper este foarte grea". rugaminte pentru cei mai tineri: nu intrebati cine au fost ozon, nelu nunweiller sau unirea tricolor. esentialul este ca istoria se repeta.

Dolph Lundgren (6 comentarii)  •  17 august 2016, 18:21

Domnule IOANITOAIA, aste e DIFERENTA intre MAFIA BLATURILOR din Romania, ***, si fotbalul normal care se joaca in tarile civilizate !!! Scorul real trebuia sa fie ***-MANCHESTER CITY 0-15 si nu 0-5 !!! Din pacate s-a vazut clar lipsa de omogenitate a celor de la CITY !!! Sunt convins ca-n Romania doar *** v-a conta si-n continuare, adica aceleasi PUNGUTE, BLATURI, VALIZE, ARBITRII VANDUTI, etc. !!!

ovidiu (6 comentarii)  •  17 august 2016, 18:35

Domnule Ioanitoaia, vad ca cititi comentariile la textele dumneavoastra, ba mai si preluati fraze din ele pe ici pe colo! Facand sa para ale dumneavoastra, bineinteles, ca doar sunteti gazetar platit! Ma refer la comentariul meu referitor la articolul dumneavoastra de aseara. Ah, viciul asta romanesc al ciupelii!

Manix (25 comentarii)  •  17 august 2016, 18:54

"Si din vina lui Reghe..." ca si cum ne-am dat sema azi la ora 4:16 *** ca este si el vinovat. Am vazut un interviu unde incrimina grav jucatorii...vezi caracter si profesionalism...cred ca suporterii Stelei(si eu, chiar daca Steaua si Dinamo, consider ca nu au ce sa caute în campionatul României. Asta de vreo 50 de ani...cu ceva praf mai mult) ar fi preferat sa petreaca 90 de minute la dentist fara pauza si anestezie. Chiar cei cu dantura perfecta ar fi dat incisivii numai sa ia bataie Steaua macar cu 4-0. Se discuta prea mult pe acest subiect. Rezultatul reflecta diferenta între Divizia A si cea judeteana,cum era "pe timpuri". Erau surprize când o echipa din judeteana elimina una din divizia B,sau chiar din A. Uite ca nu a fost sa fie...Sa speram un meci mai bun la ei si macar sa înscriem un gol.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ion (77 comentarii)  •  17 august 2016, 18:55

@M Mihai Ce tare te simți tu ca a aflat lumea de afară că m-ai există Dinamo...Tu ce crezi vestele acelea au costat ceva?Ce te face pe tine să crezi că nu au fost dinamoviști pe stadion? Inteligenta sigur nu...Probabil că 17 Nentori nu-ți spune nimic...Bravo celui care semnează 17 Nentori Tirana.

Mircea Iasi (1 comentarii)  •  17 august 2016, 19:36

Steaua a vrut un meci frumos. A iesit dar pentru adversari. Sa nu se lege nineni de Tamas ca e singur in aparare. Declaratiile lui erau si sunt bune pentru a da incredere echipei. Depinde cine si cum le intelege, tosca si Enache oricum nu inteleg mai nimic. Tactica a fost la pamant. Nu faci presing cu 4-5 jucatori si apararea e vraiste. Oricum trebuia mers pe aparare beton si contraatac. City a fost superioara doar la valori individuale nu ca echipa. Oricum eu cred ca Steaua nu dorea neaparat CL, vrea sa ajunga in primavara EL. Eu le urez bafta.

Bogdan (395 comentarii)  •  17 august 2016, 20:05

Are dreptate Dl Ioanitoaia ca nu trebuia iesit la lupta cu cetatenii lui Guardiola dar Reghe s-a crezut mai tare decat e. Asa l-a invatat pe el *** si a facut-o de ***. Adevarata e si fraza din urma ca tot Steaua e fruntea la meciuri cu echipe puternice si la coeficienti.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

stalky (2 comentarii)  •  17 august 2016, 20:06

Ai facut o analiza corecta mestere Ioanitoia.Un articol care sintetizeaza corect starea lucrurilor.Dar ai vazut comentariile?Strici orzul pe gaste.Asa-i romanul.Nu-i place adevarul.Nu-si recunoaste greseala.Ca la vot mestere.Voteaza cu unul care in urmatorii ani il dezamageste dar nu recunoaste ca a fost prost.Isi gaseste scuze imediat: Lasa ma, ca nici ailalti nu erau mai buni.Si are impresia ca a ramas in picioare.Si el de fapt a intrat in rahat pana in gat.Si da-i si lupta.Auzi analiza de la 17 Nentori Tirana:" respect Reghe ca ai incercat sa ataci, ca ai incercat sa joci fotbal. La Stuttgart, cu rezerve si atacind, am condus cu 2-1, la Bucuresti am lau 5 caci am incercat altceva si mai tare: 3-4-3. Ne-am permis."Vezi mestere? Si-au permis baietii daca "interesele partidului o cere".Adevarul e ca "o soțietate fără prințipuri, va să zică că nu le are".Traiasca nenea Iancu,ca e mai actual ca niciodata.

Ion (77 comentarii)  •  17 august 2016, 20:13

@M Mihai Dacă nu erați ai lui Teleaga nu aveați voi curaj să dați foc în stadioane că mai apoi să apărați statul la mitinguri că în cazul Colectiv.Cind faceți pe alții penali ar trebuii să știți că înșelătoria se pedepsește...Dar cine dacă sunteți ai lui Teleaga...nu echipa voastră a fost prinsă cînd jucătorii trimiteau în tribuna mingii cu petarde?Nu voi ați fost prinși cu blatul cu Pinalti?... Și vă m-ai credeți isteți... Sunteți doar protejați...De asta și măsura Vochin va cade ca o mănușă,de asta cluburile insolvente nu au mai fost retrogradate...

Carol K (77 comentarii)  •  17 august 2016, 20:18

Reghe si-a aratat limitele a aratat ca NU este antrenor.

Dilimache (657 comentarii)  •  17 august 2016, 20:24

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vix0603 (1 comentarii)  •  17 august 2016, 20:34

Aici se vad anii de experienta in sport - recte fotbal - ai dlui Ioanitoaia. Fara sa insiste prea mult, domnia sa a pus totusi degetul pe rana: de cativa ani am renuntat sa jucam combinativ, cedam centrul terenului si "rupem" echipele in doua - 2 inchizatori, 2 mijlocasi laterali cu sarcini defensive multiple - va suna cunoscut? Steaua, echipa nationala... tot un drac. Cand ai o gaura de 30-40 de metri in mijlocul terenului, din care pot pleca pase utile in orice directie, n-ai nicio sansa, fratioare! Mai mult, iti ingreunezi singur pozitia. Se uita esenta jocului - aceea de a MARCA un gol in plus fata de adversari. Departe de mine negarea diferentei de valoare materiala/umana/logistica dintre cele doua echipe. Dar, totusi (si asta e valabil pentru cam toate echipele/jucatorii romani din toate ramurile sportive) - determinarea si mentalitatea, pregatirea fizica, pana la urma si gesturile tehnice banale (care aseara au facut dramatic diferenta, vezi Tosca, Enache, Achim) nu tin atat de partea financiara, ci de un anume mod de a privi lucrurile: seriozitatea si ambitia in pregatire. Pana cand nu ne vom asuma individual carentele, vom ramane, din toate punctele de vedere, nu numai sportiv, asa cum spunea un regretat amic al meu, om de sport si mare inginer, "neam de troscai-pleoscai". Cum sa exprimi mai bine tot ce se intampla, in sport si in afara lui, la noi?

redknapp (17 comentarii)  •  17 august 2016, 20:45

Înfrângerile usturătoare suferite de Steaua Bucureşti în cupele europene: Liverpool FC - Steaua Bucureşti 4-1 (Liga Europa, 2010-11 - faza grupelor) Bayern Munchen - Steaua Bucureşti 3-0 (Liga Campionilor, 2008-09 - faza grupelor) Steaua Bucureşti - Real Madrid 1-4 (Liga Campionilor, 2006-07 - faza grupelor) Steaua Bucureşti - Olympique Lyon 0-3 (Liga Campionilor, 2006-07 - faza grupelor) Slavia Praga - Steaua Bucureşti 4-1 (Cupa UEFA, 1999-00 - turul trei) Valencia CF - Steaua Bucureşti 3-0 (Cupa UEFA, 1998-99 - primul tur) Panathinaikos - Steaua Bucureşti 6-3 (Liga Campionilor, 1998-99 - turul doi preliminar) PSG - Steaua Bucureşti 5-0 (Liga Campionilor, 1997-98 - turul doi preliminar) Steaua Bucureşti - Borussia Dortmund 0-3 (Liga Campionilor, 1996-97 - faza grupelor) Atletico Madrid - Steaua Bucureşti 4-0 (Liga Campionilor, 1996-97 - faza grupelor) Juventus Torino - Steaua Bucureşti 3-0 (Liga Campionilor, 1995-96 - faza grupelor) AS Monaco - Steaua Bucureşti 4-1 (Liga Campionilor, 1993-94 - turul doi) Montpellier - Steaua Bucureşti 5-0, 3-0 (Cupa Cupelor, 1990-91 - turul doi) PSV Eindhoven - Steaua Bucureşti 5-1 (Cupa Campionilor, 1989-90 - turul doi) AC Milan - Steaua Bucureşti 4-0 (Cupa Campionilor, 1988-89 - finala) FC Barcelona - Steaua Bucureşti 5-1 (Cupa UEFA, 1977-78 - primul tur) PSV Eindhoven - Steaua Bucureşti 4-0, 3-0 (Cupa Cupelor, 1970-71 - turul doi) Spartak Trnava - Steaua Bucureşti 4-0 (Cupa Campionilor, 1968-69 - primul tur) Valencia CF - Steaua Bucureşti 3-0 (Cupa Cupelor, 1967-68 - turul doi) Botev Plovdiv - Steaua Bucureşti 5-1 (Cupa Cupelor, 1962-63- tur preliminar)

?????? (831 comentarii)  •  17 august 2016, 20:50

Dupa 0-5 cu Manchester City considerați ca Reghe ar fi putut ajunge la concluzia ca e totuși cam "nasol" sa fii ca Hagi dupa 0-5 cu Gent ?

Lucian (8 comentarii)  •  17 august 2016, 20:50

Deoarece presa, GSP si directorul Ioanitoaia i-au ridicat osanale manelistului e si vina lor. Acum degeaba arunca pisica in curtea lui Reghe.

Venom (46 comentarii)  •  17 august 2016, 21:54

Nu s-a terminat... Urmează returul cu City! Va fi distracție maximă cu echipa becaliotului la Manchester. Poligon de tir cu mimoze și regheștrumfi. Scopurile mici au distrus Steaua, echipa care se bătea cu toți în Europa, și au transformat-o în FCSB Armata lui Becali, o adunătură croită să dea tunuri financiare. Cu un management decent (nici nu ar fi trebuit să fie originali, puteau copia modelele unor cluburi elvețiene, de ex.) Steaua ar mai fi fost poate în viață. PS - dacă tu ca fan te bucuri în formă continuată că echipa cu care ții VINDE valorile și te resemnezi cu ciurucurile de doi lei, ai o problemă la mansardă. Cum să faci performanță? Steaua înseamnă EUROPA! Atât. Nu Europa League. Aia e pentru FCSB.

nelu (1 comentarii)  •  17 august 2016, 21:54

Timisoara a luat 3( TREI) in 2(DOUA) meciuri din care 2 afara,acasanu afost departe de un egal si nici City nu era mai slaba,deci se poate,dar la nivelul la care a ajuns fotbalul nostru nu e demirare.

Comentează