Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Şi-n căruţă, şi-n teleguţă?!

Dacă Andrei Vochin m-a amintit în interviul de vineri din Gazetă, încropesc şi eu câteva rânduri despre consilierul preşedintelui FRF.

Permalink to Şi-n căruţă, şi-n teleguţă?!
vineri, 5 august 2016, 4:26

Ne leagă prea multe amintiri comune şi succese profesionale ca să mă avânt într-o polemică. Simt însă nevoia să lămuresc câteva lucruri sau măcar să încerc. În măsura în care mă va suspecta cineva de invidie va greşi. Am trăit destule, victorii şi eşecuri, ca să mai privesc peste gardul vecinilor.

Afirmă dragul de Andrei că „eram prezentat ca mare valoare şi am ajuns să fiu (n.a. în GSP) caricaturizat”, ceea ce-l miră şi-l deranjează.

Mă mir şi eu că, deşi inteligent, Vochin refuză să înţeleagă că a trecut de cealaltă parte a baricadei din moment ce el însuşi mărturisea deunăzi că „la TV (n.a. la Dolce Sport) sunt oficial al FRF, nu mai lucrez ca jurnalist!”. Întrebare: cum nu mai eşti jurnalist, de unde până unde ai pretenţia să fii tratat ca şi când ai fi?! S-ar cuveni ca AV să-şi asume noul statut şi să gândească în funcţie de el.

Ar mai vrea Vochin, suficient de abil însă ca să n-o spună direct, să mai scrie în Gazetă. De acord, dar în ce calitate, din poziţia cui? Probabil din postura de consilier al preşedintelui Burleanu, de reprezentant al FRF, ceea ce nu-i chiar în regulă de vreme ce GSP nu dispune de o rubrică rezervată federaţiei.

În plus, forul respectiv are purtător de cuvânt. Să mă scuze, dar ce-ar dori el, să se exprime dimineaţa în ziar şi să vorbească seara la TV pentru a face lobby politicii FRF? Asta e greu de acceptat în opinia mea. Greu spre deloc întrucât nu intră două săbii în aceeaşi teacă, darămite trei! Un tip mobilat ca Vochin n-ar trebui să-şi imagineze că poate sta concomitent în două luntri, şi-n căruţă, şi-n teleguţă!

S-a supărat atunci când, în ideea de mai sus, i-am atras atenţia că nu poate fi în acelaşi timp popă şi hoţ! Cu toată prietenia, ar trebui să realizeze că a renunţat la meseria de ziarist pentru alt statut. Din vocaţie, dar şi pentru anumite avantaje. Salariu, deplasări, indemnizaţii etc. Pe lista acestora figurează şi puterea întrucât Vochin e cel care, deşi mimează modestia, deţine un cuvânt important în federaţie. Uneori decisiv.

Dacă n-ar fi aşa, nu şi-ar fi permis deunăzi să ameninţe echipele din eşalonul secund că vor fi aruncate direct în liga a 5-a în cazul în care nu vor încheia competiţia. Ce facem, am criticat abuzurile echipei lui Mircea Sandu ca să le substituim cu cele ale staff-ului lui Burleanu?! E ilogic să trimiţi un elev care n-a trecut clasa a 9-a să repete clasa a 3-a ori a 4-a, chiar o luăm razna, înlocuim o dictatură cu alta?!

Dragul de Andrei devine de-a dreptul patetic, dar şi niţel ridicol, când susţine că „Burleanu a jucat şi el la Bacău până pe la 17 ani”. Ne ia de naivi deoarece nu există copil, la noi şi pretutindeni, care să nu fi dat măcar o dată în viaţă cu piciorul în minge. Dar dacă acesta a terminat-o cu fotbalul înainte de a-l începe atunci nu se pune că a jucat.

Tocmai de aceea, îmbrăcând roba de avocat al şefului său, Vochin îşi ştirbeşte credibilitatea. Iar reuşitele lui, precum aducerea neamţului Daum, se pierd în ceaţă. Pe marginea acestui subiect vom mai discuta.

Comentarii (108)Adaugă comentariu

Pavel (12 comentarii)  •  5 august 2016, 16:34

Pai bine nea Ovidiu, in Romania popii SUNT hoti! Cea mai buna dovada e Catedrala Prostirii Neamului

Sorin Zegheru (1 comentarii)  •  5 august 2016, 16:40

Tot respectul, domnule Ioanițoaia! Bine punctat!

gabriel alex (2 comentarii)  •  5 august 2016, 16:41

buna ziua dl. ioanitia ca de obicei simplu si direct bravooooooooo multe felicitari pentru toate articolele dumneavoastra sa va dea bunul dumnezeu multa sanatate si putere inca foarte multi ani de aici incolo cat despre dl. andrei vochin ce as mai putea spune si eu cred sincer ca le-ati spus dumneavoastra pe toate numai bine si doamne ajuta

dinu (427 comentarii)  •  5 august 2016, 16:43

Foarte corect. Omul se crede Dumnezeu pe pamant si da lectii tuturor.

mal. (71 comentarii)  •  5 august 2016, 16:46

Dle Ioanițoaia, atenție la zahăr!... Atacă unde nu te aștepți!

caragialedinamerica (2 comentarii)  •  5 august 2016, 16:46

Desi nu sunt deloc un fan al Dvs., de data asta trebuie sa va dau dreptate. Vochin a amestecat borcanele, asa cum facem prea multi in aceasta tara. Cand ne-a mintit, timp de 25 de ani cat a lucrat in presa, sau acum, cand a trecut in tabara rivala? Din ce pozitie ne vorbeste, din cea de jurnalist sau din cea de lefegiu FRF? Este intr-o situatie de impostura, dar vad ca e o moda ca jurnalistii sa ajunga impresari, presedinti de club sau, si mai rau, primari si politicieni. Totul face parte din disolutia institutionala si din marasmu in care s-a scufundat tara asta.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  5 august 2016, 16:47

De ce sa nu se puna ca a jucat fotbal ?...a jucat organizat la nivel de juniori ...nu e habarnist ...ca a renuntat inainte sa l arunce altii din lipsa de valoare da dovada ca e un tip inteligent ...nu ca Ianis Hagi ...

Andrei (276 comentarii)  •  5 august 2016, 16:47

Am trait sa o citesc si pe asta. Ioanitoaia acuzand pe altul ca e cu fundul in doua luntre. De asemenea, e absolut delirant sa o faci pe deontologul si lupul moralist, in conditiile in care gsp nu e un ziar serios ci un tabloid de cancan vulgar, o platforma de circulat materiale furajere. Singura dilema in carmuirea ziarului e conflictul de interese in care se situeaza Vochin! Asta e problema lui Ioanitoaia, care tine sa il dojeneasca paternalist pe fostul pupil. Maestrul e din alt film, aia e clar. Ma intreb cata inadecvare a existat si la d-l Ioanitoaia care a promovat ani de zile la procesul etapei lichelele cooperativei de trista amintire.

Alex h (4 comentarii)  •  5 august 2016, 16:50

De când l-am văzut pe Andrei plecând la FRF în acea "sordida" companie mi-am zis ca are toate șansele sa-și știrbeasca din imagine, devenind portavocea DEMAGOGULUI! de la FRF. Nu degeaba se spune ca puterea corupe. Am crezut ca este mai tare dar s-a dovedit a fi un om normal ca noi toți ceilalți.

Ema (3 comentarii)  •  5 august 2016, 16:51

Nea Ovidiu, dati-mi voie sa nu fiu de acord cu d-voastra. Jurnalistii sunt, dupa parerea mea, precum politicienii. Nu au integritate si foarte influentabili. Asa ca, nu cred ca Andrei a trecut de cealalta parte a baricadei. In plus nu inteleg de ca atatea critici vehemente la adresa lui Burleanu. Nici eu nu il simpatizez dar il prefer in detrimentul lui M. Sandu.

Asd (2 comentarii)  •  5 august 2016, 16:55

De ce va spalati rufele in public ?

vaetus constantin (5 comentarii)  •  5 august 2016, 16:56

Foarte corect!

Bunicu (47 comentarii)  •  5 august 2016, 16:58

Moș Ovidiu la pensie sau tragi la caruță cu Tolontan voi sunteti destepti si le stiti pe toate restul sunt nulități.Dute la crescut nepoti.Daca ai fi tu în locul lui Andrei ce ai face?lasatio mai moale.

Andrei F (7 comentarii)  •  5 august 2016, 17:00

Am remarcat ca in fiecare articol al dvs exista atacuri la adresa presedintelui FRF de parca ati simti un mare regret ca Mircea Sandu nu mai e presedintele FRF. Insa de data asta mi se pare destul de ridicol articolul, la modul in care el e scris, menit sa atace o persoana, pe "dragul de Andrei". Iar nivelul e de gradinita, pe bune. Mai bine ati incerca sa aduceti niste argumente, sa veniti cu niste idei de schimbare in loc sa atacati FRF-ul cu fiecare ocazie. In afara de reprosuri, nu vad nimic constructiv, domnule Ioanitoaia.

aurel cormiz (15 comentarii)  •  5 august 2016, 17:00

Ale cui interese servesti nea Ovi de te opui cu atata vehementa echipei de la FRF? Sunt datori sa incerce redresarea fotbalului romanesc,si dumneata, alaturi de altiipe care nu-i mai numesc te opui cu inversunare .Pacat! Cormiz utilizator

tei (1 comentarii)  •  5 august 2016, 17:01

Cand *** se cearta intre ei. "Tu esti mai sclav!" "Ba tu esti mai sclav!" V-au luat mintile banii sefului vostru, gigi.

Andrei F (1607 comentarii)  •  5 august 2016, 17:01

Vochin ar trebui sa vada si sa explice de ce majoritatea echipelor noastre capoteaza in Europa...Ar trebui sa vada ca sunt echipe care nu-si permit o calatorie normala cu avionul ...Ar trebuii sa explice de ce sunt jucatori neplatiti de 7 luni...Ar trebuii sa-i explice lui Sumudica -am ajuns sa-i dau dreptate si astuia!-de ce trebuie sa joace doua jocuri pe canicula daca intre ele avea un meci european in nordul Europei...Vochin se gudura pe linga Daum si nu vede saracia din fotbalul romanesc...Daca Daum are salariu frumusel,chiria platita unde trebuie....ce mai conteaza saracii fotbalului romanesc...As fi vrut sa vad ca a incercat ceva sa salveze Rapidul...Stie ca la Rapid sunt mai multi tineri fotbalisti decit cei pe care se chinuie sa-i impuna fortat...?

Calin (7 comentarii)  •  5 august 2016, 17:03

A trecut Vochin de cealalta parte a baricadei? Dar de cand FRF e in razboi cu presa sau, mai exact, cu GSP? De cand, chiar daca isi suspenda ocupatia de jurnalist (nu renunta la ea, doar o suspenda!), un individ pierde imaginea pe care si-a creat-o ca jurnalist? Federalul Vochin se expune, ca orice persoana publica, criticilor de presa, dar jurnalistul Vochin e la fel de apreciabil ca si inainte...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  5 august 2016, 17:07

andrei vochin si a dat seama cat de corupt este fotbalul nostru si incearca sa l redreseze din interior ...si a dat seama ca numai stand si scriind despre masurile care trebuiesc aplicate nu face nimic ...

Catalin (1 comentarii)  •  5 august 2016, 17:08

Auzi Comentariu la Bunicu.. ce ai face in locul lui Vochin.. Ai auzit de conflict de intereste? Ai auzit vreodata de incompabilitate?? Sau vrei sa-mi vorbesti de marile schimbari din fotbalul romanesc de la venirea lui burleanu & vochin, timp in care au disparut cateva echipe de traditie. Dupa moda insolventei, a venit moda clonei. Un club nou infiintat pe o societate nou infiintata nu poate sa emita pretentii la palmaresul si traditia unei defuncte echipe. Traim periculos de prostesc. Numirea lui Daum este una pozitiva, din punctul meu de vedere, cel putin din doua puncte de vedere, al expunerii media, a comunicarii. Lucruri socotite imposibile in timpul mandatelor lui Piturca, Iordanescu. Insa este opinia ta Bunicu, Vochin trebuie sa si scrie editoriale despre succesele Federatiei de la venirea lui Burleanu, sa-si faca propaganda gratis. In realitate, o victorie cu Sparta nu inseamna renasterea fotbalului romanesc.

Steaua1986forever (36 comentarii)  •  5 august 2016, 17:08

Doresc sa ne lamuriti 2 aspecte care, cel putin pentru mine, sunt extrem de importante: 1. Care era salariul (sau venitul obtinut per total) de la ziarul dumneavoastra de catre dl.Vochin? Daca dl.Vochin a plecat pentru "indemnizatii si deplasari" la FRF inseamna ca era foarte slab platit la dvs, drept urmare, nu era un jurnalist "mare" (asa cum vad ca ii place acum sa se alinte). 2. Va spun de la inceput ca imi placea inainte domnul Vochin (din motive lesne de inteles), asa cum imi placeati si dvs. Si va mai spun ca inteleg de ce nu il apreciati pe acest Burleanu. Din nou, mult respect pentru treaba asta desi uneori exagerati cu intepaturile, dar ma rog, e dreptul dumneavoastra de jurnalist "impartial" (sigur, mai putin cand este vorba de Sumudica) Insa nu pricep de ce este chiar atat de grav daca dl.Vochin ar fi scris sa zicem despre......fotbal international la Gazeta seara si dimineata se ducea la munca pe post de ..(nu stiu ce functie are exact) la FRF. Sigur, daca vedeam ca este si la Gazeta pe post de propagandist al lui Burleanu ar fi meritat sa isi piarda pozitia de "jurnalist". Dar pana atunci nu inteleg atata ostilitate impotriva unui fost coleg ziarist. Inteleg, si in aceasta profesie exista micile bisericute si micile frecusuri de "colegi" insa sa se discute de saptamani si luni incontinuu de dl.Vochin ca cel care conduce de fapt FRF, o eminenta cenusie care conduce cu o mana de fier (pana la urma ce mare lucru conduce?) mi se pare cel putin ridicol. Da, nu mi-a placut Vochin nici cum a reactionat la adresa unor stelisti, nu mi-a placut ca a sarit in barca lui Burleanu, nu mi-a placut ca a vorbit destul de urat de Hagi......insa nici ce faceti dvs. la adresa lui in ziar nu mi se pare 'fair play'....

Bogdan (395 comentarii)  •  5 august 2016, 17:08

@Bunicu. Bai invata macar sa scrii ***. Uite cine da sfaturi...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Liviu Dragnea (48 comentarii)  •  5 august 2016, 17:11

Bre, nea Ovi, majoritatea popilor sunt, daca nu hoti, macar cu ochii cat cepele dupa arginti. Eu zic ca esti om batran si ar trebui sa incetezi disputa asta a lu matale cu Vochin. Matale-l tot ataci ca ai boala pe Burleanu, via Gica Popescu, si asta fiind in echipa federala ti se pare ca fiind un paravan. Apropo, nu sunt un mare fan al lui Andrei Vochin. Asta cu aducerea lui Daum e o lovitura data de el. Nu cred ca are nimeni pretentia sa stie Burleanu cine-i Cristoph Daum. Daca vrei, iti dau eu un motiv pentru care ar trebui ca Vochin sa scrie la pravalia pastorita de matale. Motivul ar fi acela ca este un om care stie fotbal. Dupa parerea mea, nu stiu daca-i neaparat corecta, la un ziar de sport ar trebui sa scrie oameni care se pricep la sport.

Danke Schanke (1 comentarii)  •  5 august 2016, 17:12

Patetic?

viorel (103 comentarii)  •  5 august 2016, 17:18

Vochin, fost ziarist bun, s-a dovedit, din pacate, un om de nimic. Pentru un pumn de arginti a devenit scutierul si aparatorul neconditionat a unei conduceri federale neprofesioniste, ba chiar diletante. Se vorbeste ca Vochin s-a imbatat de la aburii puterii, el fiind cel care decide in locul politrucului ractacit prin FRF. A ajuns sa creada ca are un rol mesianic!!! in reforma fotbalului romanesc. Dupa ce rezolva in Romania, echipa formidabila Burleanu-Vochin se muta la UEFA, FIFA, *** si alte formuri sportive, rugati, invocati sa le salveze. U om de nimic aciuiat pe langa pulpana unui politruc asta a ajuns fostul jurnalist AV.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dzz (12 comentarii)  •  5 august 2016, 17:20

Foarte bine punctat! Eu, unul, cititor fidel al ziarelor de sport de multi ani, nu vreau sa-l mai citesc vreodata pe Vochin, consilierul unui presedinte de federatie, pe care sincer il detest, pentru ca intrupeaza toate defectele speciei de politruc mioritic. Ceea ce a facut Vochin seamana izbitor cu strategia politicienilor de a schimba mereu partidele, astfel incat sa fie permanent la putere. Cu toata mirarea lui, cand te amesteci in tarata...

Ghencea (129 comentarii)  •  5 august 2016, 17:21

Nea Ovi, pe dumneata te-a pacalit, nu pe noi. Dar nu iti fa probleme ca la prima oferta mai buna il lasa si pe Burlanu cu ochii in soare. Baiatul asta nu e prost insa are caracter de mercenar. Nu are mama si tata, locul lui e unde castiga mai bine.

Daniel (1 comentarii)  •  5 august 2016, 17:21

@bunicu: incearca si in romana:) Nea Ovidiu, o zici mare bre aici...si partial ai si dreptate:)

robert (4 comentarii)  •  5 august 2016, 17:26

mi-ar fi rusine sa vorbesc despre CREDIBILITATE si despre BANI din postura dvs, domnule Ioanitoaia. Vochin a trecut in tabara cealalta? Adica nu-l mai sustine pe becali george si nu mai primeste sponsorizari?

Eddie (13 comentarii)  •  5 august 2016, 17:29

Draga domnule Ioanitoaia, de peste ocean aratati ca un lider din "Poiana lui Iocan". Cu toate ca n-aveti multe de spus intretineti discutii pe orice topic. Cica "Ar mai vrea Vochin, suficient de abil însă ca să n-o spună direct, să mai scrie în Gazetă." Pai in articolul la care ati facut referire, Vochin zice clar: "Pentru binele Gazetei, nu mai vreau sa scriu"! Deci in lipsa de subiecte, mosu' Ioanitoaia creeaza el subiecte si isi imagineaza tot felul scenarii! PATETIC! Schimband subiectul, cand veni vorba de cazul Rapidului de acu 2-3 saptamani gazetarii au sarit la gatul FRF ca nu au masuri destul de drastice impotriva echipelor ce nu au bani sa continue campionatul la nivel de diverse ligi! Acum ca FRF a luat in sfarsit o masura drastica (de a trimte echipele fara bani din a 2-a in a 5-a) Ioanitoaia striga sus si tare DICTATORII! Pai ce faci dom'le? Pai nu merge si-n caruta si-n teleguta! Asa cum alti cititori au obervat foarte obiectiv, e timpul ca Dl. Ioanitoaia sa lase condeiul unora mai obiectivi si sa isi vada linistit de pensionare!

nemaciu (3 comentarii)  •  5 august 2016, 17:31

Ca de obicei,slab chiar foarte slab.

Specialista din Buzau (15 comentarii)  •  5 august 2016, 17:33

Nu mi-a placut niciodata Vochin, ca ziarist vorbesc. Era cu capul sus si cand trebuia si cand nu trebuia. In momentul in care a ales sa plece la FRF l-am inteles. In viata sunt momente cand nu e bine sa dai cu piciorul la sanse si ***, fiecare dintre noi vrem la mai bine. As vrea sa vad un alt film: ov, ct sau alti jurnalisti ar fi avut acelesi comportament INFECT, fata de Vochin si in cazul in care sef la frf ar fi fost Gica Popescu sau *fostul* nasau sandu. Stiu raspunsul, cu siguranta il stiti si dvs. Avand in vedere toate acestea imi este foarte greu sa cred afirmatia lui ioanitoaia: *În măsura în care mă va suspecta cineva de invidie va greşi.* Asta pt ca ioanitoaia si tolontan sunt in barci deferite fata de Burleanu (adevaratul razboi este purtat pe axa ziaristi - Burleanu, Vochin fiind ce a fost toata viata un pupincurist. Imi pare rau ca n-o sa vad filmul asta, popescu declarand ca nu va fi niciodata seful FRF, iar spagarul nasu sandu este deja... istorie.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Freddy RE (34 comentarii)  •  5 august 2016, 17:34

Așa este, Nea Ovi, mult prea adevărat! Și, în orice caz, site-ul FRF simte nevoia unui jurnalist ca Andrei Vochin.

nica fara frica ! (34 comentarii)  •  5 august 2016, 17:38

de data asta trebuie sa-i dau dreptate lui Ioanitoaia chiar daca in 90% din articolele lui nu sunt de acord cu el !....Vochin a devenit din jurnalist un pupikurist al lui burleanu !.....Vochin ar fi vrut sa fie si la FRF si sa-si pastreze si influenta in presa si uite ca nu se poate !!!!....Cum Vochin ca jurnalist ii critica pe altii acum la randul lui trebuie sa accepte criticile !!!!....Speranta mea e ca dupa ce-si va aduce contributia la distrugerea fotbalului Romanesc , Vochin sa nu se aciuiasca iar pe la vreo redactie sau televiziune si sa se dea expert in....distrugerea fotbalului Romanesc !...Referitor la aducerea lui Daum ca pe o performanta eu personal gasesc aducerea lui Daum ca pe o greseala !!...In primul rand se doreste naturalizarea de jucatori straini la nationala care eu ca roman nu sunt de acord !!!...Nationala e a Romanilor si trebuie sa raman a Romanilor , nicidecum a mercenarilor straini !!!...Cum ar putea sa ma reprezinte pe mine ca Roman un.....african !?...un arab !?....sau orice alta natie !!!???....e nationala , nu internationala Romaniei !!!....Personal , daca as fi jucator la nationala si mi-ar baga strain sau straini in echipa as refuza sa mai joc pt echipa nationala !!!

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  5 august 2016, 17:41

Dl Ioanitoia, l-ati umflat bine pe Vochin in emisiunile d-voastra de televiziune, facandu-i loc pt a umple timpul si iata ca dumnealui chiar se crede un mare specialist in fotbal. Daca a avut sansa(inca una, dupa cele oferite de d-voastra) ca dl Burleanu sa-l ia pe langa dansul (evident, ca sa-i dea vorba la mana), acum baiatu' se crede un bun organizator, un vizionar in cresterea tinerilor . Stiti ce dezastru este in Liga a II - a pt ca au fost impusi, peste noapte, 2 juniori pe toata durata jocului ? Echipa , in felul acesta , trebuie sa aiba cel putin 5-6 juniori in lotul de 25 . Cum credeti ca se prezinta o echipa care urmeaza sa joace promovarea la barajul pt. Liga I cand ea a fost obligata sa aiba doi juniori pe teren (si 6 in lot)? Cand ai vreo idee adu-o spre analiza si pune-o in practica dupa cel putin un an sau mai bine doi ca echipele sa se pregateasca cu tineret valoros . Era bun un campionat de tineret-sperante, in primele doua ligi,( ajutati cu bani de la FRF iar echipele sa fie lasate in pace politica lor. .....Dle Ioanitoaia, vrem ca GIGI VALIZA sa decida si la juniori pt ca deja e stapanul intregii Ligi I ? . EL i-a jucatorii, de fapt toti sunt ai lui, nu cumpara , nu negociaza. El da cat vrea . A transformat fotbalul romanesc intr-o stana de ***. Iar vina este a tuturor televiziunilor si ziaristilor care ni-l baga pe gat, zi de zi pe acest samsar ,cu onomatopeele lui. Vochin si Burleanu de ce nu pun in practica decizia ICCJ in ceea ce priveste denumirea de Steaua Bucuresti? Apropo , de ce in Bucuresti sunt cinci ligi iar in tara doar patru ? E corect asa dle Vochin ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Claudiu (94 comentarii)  •  5 august 2016, 17:46

Un ziarist corupt e mai rau de zece ori decat un politist corupt! Vorbim de prinicipii, moralitate, coloana vertebrala.. Chintesenta jurnalismului! Pentru ce ti-ai dori sa fii ziarist daca, mai devreme sau mai tarziu, treci de partea cealalta? De unde si vorba: Ziaristu' lu' Peste.. sau mai nou.. Ziaristu' lu' Ciurli !

Theo (39 comentarii)  •  5 august 2016, 17:49

Imi vine sa vars. Pentru ce oare mai e valabila zicala "cine nu are batrani, sa-si cumpere"? Sa ne cumparam batrani ca sa-si verse fierea pe cine apuca, in stanga si-n dreapta? Alegerea domnului Vochin e la mintea cocosului, indiferent de dezavantaje sau avantajele pe care in mod intentionat le subliniaza domnul Ioanitoaia. Ca ziarist, probabil, te hranesti cu ideea ca schimbi ceva in jurul tau prin ceea ce scrii. Dar in pozitia respectiva din FRF, chiar poti influenta dezvoltarea fotbalului din Romania, nu doar dand din gura ca formator de opinie. Ci in mod concret. Si evident, asumandu-ti niste riscuri prin atingerea unei caracatite ce a acaparat si capusat tot ceea ce inseamna fotbal in Romania. Un fotbal cu Copos, Iancu, Pinalti, Sechelariu, Penescu, Dinel Staicu, Borcea, Netoiu si cati altii pe la puscarie, cu FC Arges, Farul, Craiova, Timisoara, Iasi, Rapid, Ploiesti si cate alte cluburi de traditie - distruse complet, fotbal corupt cu Urziceni, Otelul sau CFR luand banii din titlu + CL si impartindu-l cu mafia FRF de la acea vreme, neintorcand nimic in viitorul fotbalului din Romania (cum va fi si cazul "istoricului" club Astra). Ma rog, trecand peste aceste aspecte, foarte buna parabola folosita de domnul Ioanitoaia, insa a uitat sa specifice unde sunt popii si unde sunt hotii. Sau vrea dansul sa ne sugereze ca la GSP lucreaza numai angajati mantuiti prin jertfa Domnului Isus? Penibil. Cred ca defapt se doreste mutarea atentiei de la ceea ce a spus domnul Vochin cu adevarat: nu ca isi doreste sa scrie in GSP (cum simpatic insinueaza domnul Ioanitoaia), *** ... si atunci, cu unii muma, cu altii ciuma? Cam asta era ideea. Adica, politicul cu GSP se impaca bine, nu-i asa? ;-)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Marius (4 comentarii)  •  5 august 2016, 17:50

Teza este corecta, dar argumentatia este pasionala. Un angajat al federatiei cum este acum A.Vochin nu poate sa fie si ziarist, indiferent daca castiga mai bine sau mai rau. Pe de alta parte, GSP are o campanie anti-Vochin ce nu tine de calitatea lui de angajat FRF, ci ce "tradarea" de a pleca in cealalta parte a baricadei. Sau, mult mai probabil, de niste chestiuni de budoar din cadrul GSP. Cu jumatate de gura, apreciati contributia lui A.Vochin in aducerea lui Daum la nationala. Eu cred ca este o mutare ce va cataliza fotbalul de la noi, indiferent daca ne calificam sau nu in 2018, evident in masura in care Daum ramane macar 2 ani la nationala. Retrogradarea in liga 5 pentru echipele ce nu termina campionatul cred ca este o masura foarte necesara. Dura, dar necesara. Ar trebui sa fie general valabila - depui acte de insolventa sau nu participi la competitie -> mergi in Liga 5. Asa cum Rangers a trecut direct in Liga 4 scotiana si s-a insanatosit financiar, ar trebui sa faca si Rapid si Petrolul si alte echipe. Povestea cu autoritatile locale ce baga bani in saci-fara-fund din care unii indivizi fura cu nerusinare si nu exista nicio perspectiva ar trebui sa inceteze, daca vrem sa avem un fotbal viabil. Luati exemplul de la ASA Tg.Mures. Ce rost are sa stea in Liga 1 cu 6 puncte penalizare, cu jucatori bine trecuti de 30 ani si care nu produce absolut nimic pentru fenomenul fotbalistic. Nu este mai bine sa mearga in Liga 5, si daca chiar exista interes, sa aduca jucatori locali, sa creasca, sa promoveze si cand este pregatita sa revina in Liga 1. Exemplul se poate extrapola la LIga 2, fara nicio ajustare.

caragialedinamerica (2 comentarii)  •  5 august 2016, 17:52

D-le Ioanitoaia, facem prinsoare ca, dupa ce se termina treaba la FRF, A. Vochin are locul asigurat la gsp sau, cel putin, in alta "institutie" media? Stiti de ce? Cardasie, spirit de gasca, complicitati, tras de barnet etc. Toata presa e o cloaca, asemenea tarii asteia.

Theo (39 comentarii)  •  5 august 2016, 17:58

@nica fara frica: "care tu ca roman" ar trebui sa inveti in primul rand sa scrii corect "aciueasca" in loc de "aciuiasca" Bine ca pe tine ca roman te reprezinta Mutu + Tamas si ispravile lor de la nationala. Astea cu naturalizarile sunt discutii inutile de-ale presei ca sa umple golurile din ziar. In urmatorii 20 de ani nu vom vedea noi picior de jucator talentat, naturalizat pentru echipa Romaniei. E simplu. De ce? Daca e talentat, va fi transferat de un club din strainatate si va fi naturalizat de alte tari. Si sper ca nu te-ai bucurat nici la bronzul nationalei Romaniei la Campionatul Mondial de handbal, nici la Champions League castigat de CSM Bucuresti la handbal. Nu de alta, antrenori straini, jucatoare straine ... nu te reprezinta pe tine asemenea ... "succesuri" P.S. pentru numele lui Dumnezeu, domnule Ioanitoaia & cititorii, nu mai folositi cuvantul patetic intr-un mod incorect, imprumutat din limba engleza. In limba romana el se traduce prin: PATÉTIC, -Ă, patetici, -ce, adj. 1. Plin de patos, care emoționează, impresionează, înduioșează; plin de emfază, de afectare. 2. (Despre nervi) Care inervează mușchii oblici ai ochiului. – Din fr. pathétique, germ. pathetisch.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  5 august 2016, 17:59

...Hagi a adunat - pe gratis- sau aproape pe nimic - tot ce era mai bun la nivel de juniori de la echipele mici din tara - iar de 2-3 ani se lauda sau este laudat cu jucatorii luati de-a "mocca". Dl Vochin ar face bine sa propuna ca fiecare jucator pe care Hagi si nu numai, il vinde (in tara sau afara) 25-30% din bani sa revina echipelor de la care i-a luat. In acest fel i-ar mai taia cheful si lui GIGI VALIZA de a se pricopsi din jucatorii tineri.

ricco13 (6 comentarii)  •  5 august 2016, 18:06

da,unul ramas repetent in clasa a 9-a ar putea fi trimis in clasa I- a ,nu a III-a daca constati ca a ramas repetent ca nu stia tabla inmultirii...asa si la fotbal...nu esti in stare ia-o de jos ca d-aia am ajuns unde am ajuns cu fotbalul,ca e rapid,ca e dinamo,ca e nu stiu cine,ca e de traditie,ca e brand...pe juventus i-au retrogradat in liga a doua cu 30 de puncte penalizare ca a blatuit moggi nu stiu ce meciuri,glasgow rangers in liga a 4-a din cauza datoriilor.numai la noi tot gasim scuze

Raison (27 comentarii)  •  5 august 2016, 18:11

Maestre , nu pot spune ca ati fost patetic , dar sunteti,in mod sigur, ridicol

Dan (34 comentarii)  •  5 august 2016, 18:15

Mai intai a deziluzionat Buzarin , cand a acceptat , el stie de ce , sa se implice la Branesti parca , nici nu mai stiu exact ce echipa de trei lei era si aia . Plus gafa aia memorabila , bancul cu albanezul Tare . Ma rog , sa spunem ca Alin nu e din aceeasi liga cu Andrei Vochin , ultimul fiind un jurnalist sportiv mult mai aplicat si cu scoala de antrenori parcursa , bravo lui . Deziluzia pe care ne-o pricinuieste Andrei e cu atat mai mare . Iar atitudinea din ultimul timp pune cireasa pe tort . Bine , e clar ca nu-i cireasa si nici tortul nu e tort dar ma abtin sa folosesc alte cuvinte . Au ramas din ce in ce mai putini la Gazeta . Din cei care au ceva de spus cu adevarat . Iar din spate , ca la fotbal ... nu prea vine nimeni .

Mircea (663 comentarii)  •  5 august 2016, 18:15

@Eddie. Esti din tara democratiei, de aceea recomanzi iesirea din scena a celor care gandesc altfel decat tine. Imi pare rau, dar capate inguste ca tine avem si aici destui. Precum unul robert care se baga in seama singur si pe care l-as intreba retoric cand l-a sponsorizat Becali pe Ioanitoaia daca nu isi vorbesc de 15 ani?. Robert asta e altul care moare de drum lung.

Mircea (663 comentarii)  •  5 august 2016, 18:18

@Marius. Plecarea lui Vochin nu e privita de Ioanitoaia ca o tradare, cel putin asa receptionez eu mesajul. Dar e o mutare care pe langa avantaje aduce si dezavantaje. Intre ultimele si pierderea statutului de ziarist. Aici Ioanitoaia are perfecta dreptate.

Jean (280 comentarii)  •  5 august 2016, 18:22

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Tatar (25 comentarii)  •  5 august 2016, 18:24

Ia te uita unde zăcea corectitudinea 100%!Sub pălăria lui...Ioanitoaia!Poate aflam totuși, cam care va estesimbria vouă, celor de la gsp,din partea ciobanului!Nu de alta dar nimeni nu prestează pupincurisml și osanale...pe gratis!Și ,apropo mai ții minte...șmechere cum îți turna ...nenumărate pahare de whisky *** de sandu,cel pe care nu te știai sa îl. ..urci pe tronul fotbalului,deși el-impreuna cu un alt ***,dragomir,-a adus fotbalul romanesc în faza penibila de azi!?

nica fara frica ! (34 comentarii)  •  5 august 2016, 18:25

@Theo...e o vorba romaneasca care zice ca....prostul nu e prost destul , daca nu e si fudul !!!.....asa si cu tine , te dai destept dar de fapt esti un.......!!! Pai mai nea caisa daca verbul e "a aciui" cum a ajuns dupa mintea matale la "aciueasca" !!!???...E trist ca desi sunt plecat din tara de peste 20 de ani scriu mai corect romaneste decat marea majoritate a bagatorilor de si in seama de pe aici....uita-te in DEX`ul limbii Romane si ai sa gasesti: "aciui verb tranzitiv numărul persoana prezent conjunctiv prezent imperfect perfect simplu mai mult ca perfect singular I (eu) aciuiesc (să) aciuiesc aciuiam aciuii aciuisem a II-a (tu) aciuiești (să) aciuiești aciuiai aciuiși aciuiseși a III-a (el, ea) aciuiește (să) aciuiai aciuia aciui aciuise plural I (noi) aciuim (să) aciuim aciuiam aciuirăm aciuiserăm a II-a (voi) aciuiți (să) aciuiți aciuiați aciuirăți aciuiserăți a III-a (ei, ele) aciuiesc (să) aciuiască aciuiau aciuiră aciuiseră" In rest , numai de bine !

Lee (1 comentarii)  •  5 august 2016, 18:52

Nea Ovidiu ca bine grăiești, Vochin nu are cum sa mai fie obiectiv de când a trecut în căruța lui harry Potter burleanu, ce fac banii din om,.avea caracter când era ziarist dar acum mai bine ar tăcea , ai ales FRF , asumați criticile și nu te mai plange vochine

Comentează