Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Balonul de săpun

De precizat însă că în niciuna dintre ţările cu 14, 16 ori 18 formaţii în elită nu există mai mult de 18 reprezentante în diviziile secunde.

Permalink to Balonul de săpun
marți, 2 august 2016, 4:07

Să nu ne mirăm că, deşi Liga 2 va lua startul sâmbătă, Comitetul de Urgenţă i-a definitivat componenţa abia luni! Indiferent de domeniu, e stilul nostru de a termina treburile cu întârziere, în buza evenimentelor. Oricum, extinzând numărul participantelor la 21 şi comasându-le într-o singură serie, FRF trebuie că şi-a propus intrarea în rândul lumii bune. Asta socotind că Anglia 2 are 24 de echipe, Italia 2, Spania 2 şi Portugalia 2 câte 22, Franţa 2 şi Olanda 2 câte 20 etc.

De precizat însă că în niciuna dintre ţările cu 14, 16 ori 18 formaţii în elită nu există mai mult de 18 reprezentante în diviziile secunde. În Austria evoluează 10 echipe în A şi 10 în B, în Bulgaria 14 şi 16, în Elveţia 10 şi 10, în Polonia 16 şi 18, în Suedia 16 şi 16, iar în Ucraina 12 şi 17, de unde concluzia că Liga 2 din România e cea mai amplă de pe continent! Chiar dacă se aude că Pâncota se va retrage şi va lăsa întrecerea în 20, ea tot va rămâne redutabilă. Vorbă veche, la noi e ca la nimeni, ne credem cei mai cei!
Conform unei opinii mai largi, când a abolit criteriul geografic, FRF a legat de piciorul diviziei secunde o piatră de moară. În sensul în care e puţin probabil, chiar exclus, ca echipele aliniate la start să şi termine competiţia. Din pricină că noul sistem presupune cheltuieli crescute, în principal, din cauza deplasărilor. Calculând că de la Satu Mare la Brăila, formaţii ce se întâlnesc chiar în etapa a doua, sunt 750 de kilometri pe şosea, de la Călăraşi la Baia Mare 680, de la Suceava la Timişoara 600, se pune întrebarea dacă formaţiile respective vor face faţă cheltuielilor sporite de transport, cazare şi masă?

Cum meciurile se vor disputa sâmbăta de la ora 11:00, o echipă ar trebui să suporte hotelul, dar şi, având de petrecut 10 ore în autocar, 3-4 mese pentru minimum 20 de persoane. Însuşi Auraş Braşoveanu, reprezentant al L2 în Comitetul Executiv şi, de câteva zile, preşedinte la Dacia Unirea Brăila, îşi exprima temerea că „unele formaţii vor abandona pe parcurs”. Să sperăm că nu se va întâmpla aşa, dar perspectivele se anunţă mai degrabă sumbre. Lărgind Liga 2 la 21 (20) de echipe răspândite pe întreaga geografie, adică supradimensionând-o, federaţia a forţat nota. A exagerat. Şi dacă, prin comparaţie cu sezonul precedent, diferenţa de buget va creşte cu numai 35.000-40.000 de euro per club (asociaţie), ea nu va fi uşor de găsit.

Intenţia FRF, inclusiv obligaţia ca echipele să alinieze permanent 3 jucători sub 21 de ani, nu-i rea. Merită încercat, însă impresia e că s-a mers prea departe şi că Liga 2, umflată ca un balon de săpun, se poate sparge. Logic era să fi cuprins 18 formaţii şi gata. Acum, având în vedere desele programări din mijlocul săptămânilor, iminente la 40 de etape, echipele vor sta mai mult pe drumuri!
Concret, numărul de echipe e prea mare, nejustificat. După ce Farul, SC Bacău şi Petrolul nu s-au mai înscris, în locul lor au apărut retrogradatele Foresta (ex-Rapid CFR) Suceava, Unirea Tărlungeni şi Metalul Reşiţa, ultima încheind sezonul precedent cu minus 10 puncte! Ele au cerut să joace şi li s-a permis conform aceluiaşi paragraf din ROAF care i-a îngăduit lui ACS Poli Timişoara să substituie Rapidul în Liga 1. Încă o dovadă că în materie de Regulament e vraişte în fotbalul nostru, dar ăsta e deja alt subiect. Merită să mai vorbim despre el.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Nutelyba (6 comentarii)  •  2 august 2016, 16:29

***lasa locul la altii mai tineri!le mananci painea!egosit om***1of-of

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Steaua1986forever (36 comentarii)  •  2 august 2016, 16:30

Ati uitat sa precizati 2 idei pe care le folositi in ultima : de vina e Burleanu, "prietenul dumneavoastra" si a doua, ca Sumudica e pus la niste tratamente ingrozitoare si el e nevinovat, saracul om. Si ultima, ca Steaua e de vina. Deci 3 idei. Nu au legatura cu articolul, dar stiu ca asta nu conteaza, macar una din cele trei puteati sa le introduceti direct.....asa cum ati introdus subtil ideea ca FRF a facut praf liga a II-a....

Reghe (19 comentarii)  •  2 august 2016, 16:32

Ce face FRF-ul este o rusine. Nu se poate asa ceva. Burleanu si Vochin distrug fotbalul romanesc

Rapid (84 comentarii)  •  2 august 2016, 16:32

Rapid? Ce treaba are Rapidul? Cui ii pasa de Rapid

Anamaria Prodan Reghecampf (19 comentarii)  •  2 august 2016, 16:33

Domnule Ovi, foarte bine faceti ca scrieti despre rusinea din fotbalul romanesc. Sunteti printre putinii care aveti acest curaj. Jos Burleanu

Andrei (262 comentarii)  •  2 august 2016, 16:36

Multumim ca scrieti si despre fotbalul mic

Jean (280 comentarii)  •  2 august 2016, 16:39

Corect pusa problema. Exagerat de multe echipe.

Toto Wolf (19 comentarii)  •  2 august 2016, 16:42

Un articol corect, corespunzator! Sa nu ne lasati. Scrie in continuare, domnule Ovi

Cheetah (2118 comentarii)  •  2 august 2016, 16:46

Ultimele 3 propozitii din acest articol ar trebui sa ne puna serios pe ganduri pe toti cei interesati de sanatatea fotbalului romanesc. Oare nu se poate infiinta un "parlament al fotbalului" sau al sportului, ma rog, care parlament sa legifereze exact la fel ca in politica? Pentru ca, vezi cazurile cu Rapid si Poli, precum bine zice Maestrul, legile sportului incomplet elaborate nici nu pot fi respectate si aplicate cu corectitudine. Macar sa invatam de la altii care au rezolvat deja problemele astea, sa-i plagiem, ca in domeniul asta nu e interzis precum la lucrarile de doctorat ale politicienilor.

Cornel (1 comentarii)  •  2 august 2016, 16:52

"...extinzând numărul participantelor la 21..." Sezonul trecut au fost 27 de echipe in liga a 2-a. Acum ceva ani(2003-2006) erau erau aproape 50 in trei serii. Deci unde este "extensia"?! Incet, dar sigur, in Romania fotbalul moare.

Augustin (268 comentarii)  •  2 august 2016, 16:52

@Steaua1986. Daca ti-a zis cineva ca esti spiritual te-a mintit. Esti varza ca toti fecesebistii de cartier.

mal. (71 comentarii)  •  2 august 2016, 16:55

Sa înțeleg ca dacă vor rămâne 14-16 echipe, se va reduce distanța de la Brăila la SATU-Mare? Sau se vor multumi cu o ciorba doar 10 jucatori? Sau sa înțeleg ca se propun 3 serii de câte 6 echipe, pe criterii geografice? Nu vedeți ca nu mai sunt jucatori, atunci de unde echipe? Trebuie stropit cu benzina, dat foc si luat de la capăt! Inclusiv in presa de specialitate, dle Ioanitoaia!

BD la munte si la mare (152 comentarii)  •  2 august 2016, 17:08

Nea Ovi sa stiti ca nu sunt de acord. Slabiciunea Ligii 1 cu insolventii este data de slabiciunea Ligii 2. Daca ai bani in Liga 2 sa te plimbi de-a lungul si latul tarii, in Liga 1 nu vor fi sigur probleme. In plus banii din drepturile TV ce vor sa fie aditionali de buget, se pot investi in infrastructura stadionului. Eu vad masura foarte buna, ca vor fi 18 sau 20 de echipe, ramane de vazut, insa Divizia B trebuie sa fie cu o singura serie. Poate erati inspirat sa puneti in balanta, cate din tarile enumerate au 2 serii de 10 echipe in Liga 2?

dinu (427 comentarii)  •  2 august 2016, 17:10

@mal. E greu pentru mintea ta. Vor ramane aceiasi kilometri dar la 16 echipe meciurile ar fi fost mai rare, nu miercuri si sambata iar echipele nu ar sta numai pe drumuri si in cantonamente. Daca ai cap incearca sa il pui la treaba. Sau crezi ca a face deplasari multe si a juca 4o de meciuri oficiale pe sezon e egal cu a juca 30.

alex (1 comentarii)  •  2 august 2016, 17:15

nu e ca si cum o echipa se deplaseaza 600km in fiecare etapa. Cu ocazia asta poate se pregatesc si echipele mai bine dpdv fizic ca vor fi obosite mereu, si fara pregatire nu vor face fata..

al XII-ea (1 comentarii)  •  2 august 2016, 17:24

Nu sunt prea multe echipe. Toate acestea reprezintă anumite localități, oraşe, o oarecare viață sportivă din "Cetate"... nu suntem chiar toti din Bucuresti si nu totul se învârte doar acolo ca Dl. Ioanițoaia, care n-a fost de multi ani prin tribunele unui stadion de divizie secundă, nu ca ar castiga ceva dar ar lua pulsul, unui cardiac, corect.

Dilimache (657 comentarii)  •  2 august 2016, 17:26

Sunt convins ca ii va veni randul si lui Burleanu sa dea socoteala pentru tot ceea ce a facut si atunci o sa ma distrez, dar ce o sa ma mai distrez...!

Razvan (331 comentarii)  •  2 august 2016, 17:30

Primul pas normal ar trebui sa fie verificarea bugetului unei echipe pt sezonul competitional urmator. Daca nu ai 60-70% din buget si planuri clare pt obtinerea restului de bani...nu esti inscris. Dupa ce vezi cate echipe sunt stabile si sanatoase financiar, atunci poti decide de cate echipe va fi seria2. Daca vor fi 4...asta e, se joaca in 4. Macar alea vor fi bune, pt ca jucatorii se vor lupta sa ajunga la aceste cluburi (sa joace la un nivel decent si sa stie ca vor fi platiti pt asta).

mal. (71 comentarii)  •  2 august 2016, 17:40

@dinu Cred că nu se poate face performanță pe criterii geografice, performanța este una singură. Vă mulțumesc pentru sfaturi, încerc să pun creierul la treabă. Sunteți amabil... Apropos: sfatul cu benzina este valabil și pentru unii care postează...!!!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  2 august 2016, 17:53

...este foarte bine sa se faca o singura serie Liga2...regulamentele trebuiesc revizuite urgent ...afara cu G Iorgulescu de la conducerea LPF ...un om de nimic pus politic ...care a amanat meciuri datorita incompetentei ...

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 august 2016, 17:58

Ori e bine ca se folosesc 3 jucatori sub 21 de ani ori e rau ca sunt prea multe echipe...Daca echipele ne spuneti ca se desfiinteaza pentru ce or mai fi buni jucatorii sub 21 de ani?Poate prima oara ar trebui sa ne intereseze sa avem cluburi puternice financiar si apoi sa vedem ce jucatori folosim...Desi nu-l simpatizez pe Sumudica mi s-a parut indreptatit cind a intrebat pe cei de la televiziuni de ce trebuie sa joace intr-o saptamina 2 meciuri pe canicula si inca unul in Europa cel mai important ?E clar ca nici televiziunile nu urmaresc decit propriul interes...Federalii si ei tac...Asteapta sa vada jucatori...In conditiile acestea o sa tot astepte...Desigur ...rezonez acum cu Sumudica dar imi si amintesc cind Astra doreau sa joace pe terenuri inghetate un meci cu Steaua care tot asa venea si dupa meciuri europene...Daca adaugam si faptul ca nu au avion charter,orice rezultat pozitiv devine o minune...Daca nici campioana nu-si permite acest lux ma mir ca tot vrem sa invingem echipe din campionate normale...Asta nu se vede?...

Soos Vilmos (189 comentarii)  •  2 august 2016, 18:18

Pentru batrinelul suferind de alzheimer (O.I.) :Poli Timisoara nu s-a substituit nimanui din liga I ci a inlocuit o echipa aflata in faliment .Pentru acet O.I.diferenta nu este sesizabila.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  2 august 2016, 18:37

In toate campionatele din lumea asta de la o anumita categorie in jos echipele sunt impartite pe criterii geografice. Din ratiuni economice, in primul rand. Sigur ca o sa mi se replice cu faptul ca nu din liga a 2-a incepand. Doar ca noi, ca toate ***, ne comparam cu tari in care in liga a 3-a sunt mai multi bani, spectatori, sponsori, etc,etc, etc, decat in mamaLiga noastra prima! Avem echipe in prima liga ce nu pot face fata si ajung in insolventa si discutam despre cum echipele din liga a 2-a, daca n-au bani, sa renunte. Asta vor face, oricum, e evident. O impartire pe criterii geografice ar ajuta in primul rand echipele sa isi faca suportabile costurile. 20 de deplasari intr-un an intre care 10-12 sau mai mult in cazul unor echipe sunt la distante importante vor secatui bugetele oricum restranse ale unor echipe (ale majoritatii, de fapt). Stilul nostru de a reglementa fara a gandi pentru a descoperi ulterior ca ce-am reglementat nu functioneaza (vezi si povestea cu jucatorii U-21) tine de o mentalitate de provincie frustrata. Povestea asta trebuia facuta altfel: chemati factorii implicati, expuse diverse puncte de vedere, facute propuneri, expus un prim proiect de hotarare, ajustat pe ici pe colo, etc. Sigur, asta insemna o preocupare mai extinsa, inca din iarna. Numit un sef de proiect care sa se ocupe, verificat stadiul de catre Burleanu, etc. Dar ce sa zic - la noi? Am o banuiala foarte urata in povestea asta, anume ca exista si interese pentru un numar mare de meciuri (vor fi 420 de meciuri in formatul preconizat, fata de 268 in prima liga). Pana la urma si arbitrii trebuie programati, la fel observatorii, etc. Unii poate au depus "eforturi" importante ca sa ajunga acolo si acum sa ramana "fara coledzi"? Dar nu vreau sa merg foarte departe, ca e fara temei insinuarea mea. Una peste alta, nu cred ca cineva se gandeste serios la consecinte atunci cand ia o decizie. Un studiu de fezabilitate, ceva...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Giulesti (85 comentarii)  •  2 august 2016, 18:49

@Soos Vilmos. Pentru *** care esti: Timisoara a retrogradat si a luat printr-un concurs de imprejurari locul Rapidului,. La masa verde, nu pe merit. Asa ca fa ciocul mic, priveste-te in oglinda si da-ti doua peste ***. Meriti mai multe dar nu are nimeni vreme de guzgani ca tine.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Giulesti (85 comentarii)  •  2 august 2016, 18:56

@al xii-lea. Si tu ai dreptate, sa se umple fotbalul de comune din jurul Bucurestiului, Branesti, Chiajna, Clinceni, Snagov, Afumati, Popesti Leordeni, Berceni si altele. La ele se inghesuie lumea in tribune, nu la Giulesti, Galati, Pitesti, Constanta , etc. In 6 ani de Liga I Chiajna a adunat cu totul 10 000 de oameni, mare afacere cu comunele limitrofe si cu primarii care baga bani in echipe ca sa traga si ei o parte.

Suru (108 comentarii)  •  2 august 2016, 19:04

***, afla ca Timisoara a retrogradat si va mai retrograda si campionatul acesta, nu mai fa pe desteptul. Asculta-l pe Giulesti si realizeaza ca sunteti urmasii lui Netoiu si ai echipei lui de mercenari din Bragadiru. Mare tupeu trebuie sa ai *** ca sa te mai si umfli in pene.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Tudorache (179 comentarii)  •  2 august 2016, 19:12

In delirul lui consilierul lui peste Vochin declara ca din liga 2 se va retrograda direct in liga 5 ca asa vor muschii lui si ai lui Burleanu!!!!!!! S-a sonat, chiar nu mai exista lege si regulamente in fotbal? Eu propun sa fie declarata campioana echipa care nu pierde 3 meciuri la rand, in deplasare. Auzi Vochine, ia imbratiseaza tu propunerea mea!

sorin (19 comentarii)  •  2 august 2016, 19:12

Gaseste Vochin o solutie,,,nu trebuie decat sa le transmita presedintilor de club cat trebuie sa alerge fotbalistii pentru ca spectacolul sa fie complet..vorba lui dupa un meci de la CE...fuga doar fuga...

aadvark (96 comentarii)  •  2 august 2016, 19:14

Aveam singura divizie secunda din Europa cu 2 serii, e normal sa fie una singura. Trecerea de la un sistem la altul nu s-a facut treptat, de aceea ne trezim cu 21 de echipe in liga a 2-a in loc de 14 sau 16, cate ar fi normal. Cred ca este o idee proasta, sunt prea multe echipe fragile acolo, care nu au bugetul necesar terminarii sezonului. Solutia e simpla, prezentarea unui plan de buget inaintea sezonului, altfel echipa respectiva merge in liga a 3-a.

Dragos (250 comentarii)  •  2 august 2016, 19:18

@Soos Vilmos. Numai un ratat poate debita asemenea tampenii si numai un marlan poate jigni un mare ziarist roman. Asta esti tu, brava.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  2 august 2016, 20:59

..Liga a doua trebuie sa aiba o singura serie .Punct ... acum sa vedem cate echipe rezista ...numarul o sa fie stabilit de potenta financiara...

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  2 august 2016, 21:13

Nu numai atit dar fiind cea mai saraca tzara cu o populatie in scadere datorita emigratiei si natalitatii chiar nu e de inteles de ce avem atitea echipe in liga a doua !!

Mircea (663 comentarii)  •  2 august 2016, 22:09

Tot ce e mult strica, deci si atatea echipe in Liga a doua. Cu privire la Soos Vilmos, secaturile nu trebuie bagate in seama.

ANDREICA (35 comentarii)  •  2 august 2016, 22:09

DOMNULE IOANITOAIA, DECE MAI FIGUREAZA IN STAFUL FRF ANDREI VOCHIN, DACA NU ESTE IN STARE SA DESCHIDA OCHII CELOR DE ACOLO; CU SIGURANTA, MULTE DIN ECHIPELE DIN LIGA SECUNDA VOR DISPARE .

Bog (2 comentarii)  •  3 august 2016, 9:22

Oricum liga 2 va strange nai multi spectatori decat liga1,si cel mai frumos derby Poli-UTA

ciupi (128 comentarii)  •  3 august 2016, 10:37

doua serii a cate 10 era perfect, dar s-au gandit ca daca dispar doua din fiecare serie?

Dtru (268 comentarii)  •  3 august 2016, 11:15

Deci un articol al Dv in care nu va ocupati de FCSB. Un pas inainte si o proble ma numai in aparenta minora. Ma intreb de unde vor gasi echipele astea 3x2x21 de jucatori sub 21 de ani cand si echipele din liga 1 nu prea gasesc. Astept un raspuns la aceasta intrebare.

Kris (44 comentarii)  •  3 august 2016, 14:04

Solutia finantarii fotbalului nostrum este simpla.Televizarea unui singur meci pe zi.Pe urma cedarea dreptului de negociere a drepturilor TV pentru fiecare club in parte.In prima divizie sa nu poata juca decit echipe din orase resedinta de judet,din orice cartier Bucurestean,s-au din oricare oras care depaseste 150.000 locuitori.Un patron nu poate detine mai mult de 33% dintr-un club.Cheltuielile cu salariile sa nu depaseasca veniturile .

dani (86 comentarii)  •  3 august 2016, 14:07

Fotbalul romanesc nu mai intereseaza pe nimeni. Din cauza blaturilor:viitura-steaua si astra-dinamu. Si nu numai. Arbitraje banditesti, meciul si greseli flagrante de arbitraj. Spectatorii refuza circul oribil, produs de arbitri borfasi. Biletele cumparate de fani la meciuri, erau o sursa de bani pt echipe. Cum nici un sponsor potent financiar, nu investeste bani intr-un fotbal bolnav, in metastaza, insolventa este aproape. Singura solutie? Desfiintzat totul si luat de la zero, fara lpf. Fara Mafiotzi! Cu echipe egal tratate de regulament.

Andrei (276 comentarii)  •  3 august 2016, 15:46

A aparut imediat fam. Reghecampf care nu rateaza nicio ocazie sa strige Jos Burleanu! Sunt de asemenea lingusitori cu Ioanitoaia, care de vreo doua luni doar despre asta scrie. Oamenii ar face orice sa se revina la controlul selectiei la nationala. Mare obraznic Burleanu ca le-a stricat combinatia si a avut tupeul sa aduca antrenor strain care are alte prioritati, nu veniturile fam. Reghecampf. Eu altceva ma intreb: de cati bani au nevoie oamenii astia doi ca sa fie multumiti?

ALIN (626 comentarii)  •  3 august 2016, 16:24

@Andrei. Ai visat urat caci nu exista nici o legatura intre acest articol si problema ridicata de tine. Daum e un subiect, dezordinea din liga 2 evidenta e altul iar daca vrei sa il lauzi pe Burleanu nu ai decat. Esti plecat de acasa daca gasesti in acest text vreo lingusire. Nu exista. Esti de pe lista celor care citesc ceva si inteleg exact pe dos . Ai ifose de mare cunoscator cand tu esti bata.

Mateias (70 comentarii)  •  3 august 2016, 16:53

Vochin e nebun daca afirma ca din liga 2 se va retrograda direct in liga 5!!!!Nu mai sunt legi, nu mai exista criterii si o logica elementara, se face numai cum vor muschii lui Vochin?

Andrei (276 comentarii)  •  3 august 2016, 18:15

@Alin. Citeste cu atentie ce am scris, apoi mergi in spate si vezi comentariile la articol lasate de reghe si prodanca. Anunta-ma apoi daca ai priceput ideea, ok?

ALIN (626 comentarii)  •  3 august 2016, 19:04

@Andrei. Acelea nu sunt comentarii care sa apartina sotilor Reghecampf, poti fi sigur de asta. Sunt bancuri. Sotii daca doreau sa intre in legatura cu dl Ioanitoaia il sunau la telefon, nu postau pe blog. E la mintea cocosului si ma mir cat esti de naiv ca sa fiu elegant.

Andrei (276 comentarii)  •  3 august 2016, 19:46

Alin, tu esti cel naiv.

Ramon (127 comentarii)  •  3 august 2016, 20:11

Bugetul nu se poate stabili dinainte, pentru că acesta nu poate fi asigurat, începem și vedem câte vor termina. Mulți lovesc în Burleanu, dar pretind că este democrație. Ori de ce trebuie numai el să răspundă, când FRF are comisii și comiții ? El are alt obiectiv: să cheltuie cât mai puțin, pentru că mai este nevoie de bani și în campania de minciuni electorale. Germania, o țară mică cu 80 milioane de locuitori are 18 echipe in prima și 18 echipe în a doua ligă, cu o climă aproximativ ca a României. Noi, țară mare, vreo 20 milioane când socotim nr de parlamentari raportați la populație, avem 14 + 21. Prostia este că niciodată nu au existat mai mult de 18 echipe într-o serie, adică 17 etape pe tur. Acum vor fi 21 etape în tur și, cum programul va fi foarte greu de schimbat (numai în 1962-63 au reușit), vor fi 21 etape de la 1 martie la 1 iunie, adică 13 weekenduri, adică 8 etape în timpul săptămânii. Nu contează dacă o echipă se va retrage acum, pentru că nu se va schimba programul. Cheltuielile nu se dublează dacă circuli de la Brăila la Satu Mare, iar numărul de meciuri pentru fiecare cresc de la 36 la 40, dar oricum pentru Baia Mare, Berceni, Pâncota, Reșița și Brașov va fi dificil să aibe un sezon fără datorii, că altfel vin penalizările.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  3 august 2016, 20:41

Varianta mea pentru – unica – Romania in serie B: 20 de echipe in Ardeal, 20 de echipe in Moldova si 20 de echipe in Muntenia. Nu sint bani ? Da, nu sint bani pentru spalat si adus pasari calatoare ca sa stea aici pe sirma, sa se uite la marfare si sa ne * fetele. Sint multi tineri si studenti care ar juca si pe masa la cantina, unde oricum maninca pe blat daca vor. Avem nevoie de echipe in fiecare zona, de multe meciuri, de multi fotbalisti ! -------------------- Cert este ca Burleanu are nevoie de un consilier. VoChin asta, fara suparare, cred ca ar trebui sa-l vada mai intii un medic. Problema lui este ca EL se crede seful FRF, antrenorul nationalei, cel care trebuie sa se inhame la munca ca sa duca fotbalul romanesc – ce-l recomanda ? Ce calificare are ? - acolo unde crede EL. Problema lui e a celor peste 1000 de intrenati in asa zise spitale care se cred Putin. Problema lui Burleanu – VoChin – este ca omul care ar trebui sa-l consilieze – care a fost si in comisia tehnica in locul lasat de Iordanescu !!! - nu are nici o meserie, omul n-a realizat nimic in toata viata lui dar acuza patronii de bijnita, nu are ce discuta cu Hagi, se certa cu Reghe, Suncudica, Rednic …. --------------------- Vesnic tinarul VoChin a scris niste compuneri jalnice – de la Paris si-a delectat vecinele casnice cu cum, il asteapta el pina la doua noaptea pe Sapun sa vina de la vizita medicala si despre cum, cistiga unii meciurile fugind cu 100 m mai mult decit altii – publicate de prietena lui. Am si eu o fata de 9 ani care facea tabele , scria despre fotbal si juca fotbal manager pina nu i-au dat la scoala de lucru serios. Cind vad la Dolce cum ii pun unii fara sa zimbeasca intrebari si cit de serios raspunde VoChin, ma doare deja mintea caci nu stiu daca aia care intreba fara sa zimbesca sint cazuti in cap ori fac doar misto de EL si se chinuie sa nu rida. -------------------------- La subiect nu-i mult de spus, a spus-o excelent Radu Paraschivescu in articolul – nu compunere de clasa a patra - „Fotbal-concesie“: „Sărăcie, batjocură şi tristeţe. Trei piloni ai campionatului“, cei trei piloni pe care a invatat FRF - VoChin sa construiasca. FRF da amenzi, foloseste jucatorii antrenorilor si patronilor criticati ca sa-si imparta premii, face tabele ca fata mea la 6 ani, dar se pare ca nu au nici o lege care sa nu fie contrazisa de o alta, mai bine zic ei caci poti alege legea convenabila. Baiatul ramas la 6 ani face tabelele lui cu serie A, B, C, D, E pe pilonii: „Sărăcie, batjocură şi tristeţe“. ---------------------- Matematica si logica ar spune ca daca VoChin vrea sa cresca fotbalisti, cit mai multi si cit mai buni, ar trebui sa creasca numarul echipelor si numarul meciurilor, al bazelor sportive si sa asigure legi de functionare a unor campionate zonale cu cel putin 8 echipe incepind de la virsta de 6-8 ani. Un fotbalist are nevoie de meciuri, fiecare orasel si zona are nevoie de o echipa. Nu ne puem compara cu alte tari, Romania este unica. In tarile europene nu conteaza kilometrii ori numarul de mese, sint si juniori care fac fara probleme 100 Km pentru antrenament daca vor sa joace la o echipa de prima liga. Majoritatea au o echipa a doua dar si o echipa de amatori. La asa una a prins si Daum citeva meciuri la Köln. In jur fiecare oras, orasel are mai multi elevi fotbalisti legitimati decit are toata Romania elevi legitimati in toate sporturile ! Acolo undeva a jucat si Daum saptaminal fotbal, cind era mic, cu arbitrii si antrenor. In alte tari selectia se face treptat, incet si sigur, sint bani si legi ! Sint trenuri peste tot. Romania e unica iar VoChin trebuie sa merga la consult. Cum sa lasi 16 echipe in A si 16 echipe in B, unde vad ca mai apar si echipe de-a dreptul satesti de care n-a auzit nimeni – doar ca au un primar mai smecher ori partidul e mai tare acolo – unde vad ca orase maricele nu au nici o echipa ? Pai baronii Dragnea si Niculae umplu liga B daca vor !!! Unde in Europa ar mai fi posibil asa ceva ?

Mihai (17 comentarii)  •  3 august 2016, 21:13

Nenea Ovidiu,si dta ai devenit vraiste.Lasa pe altii,nu mai poti fi impartial.

Mircea (1 comentarii)  •  3 august 2016, 21:36

De ce vă puneți întrebări doar acum, domnule Ioanițoaia? Unde ați fost anul trecut, când au apărut primele informații despre o singură ligă secundă? Acum, când fapta e consumată, pozăm în filozofi ce vor binele fotbalului...

gio (76 comentarii)  •  4 august 2016, 0:37

1. Liga 2 nu s-a largit ci s-a micsorat de la 28 de echipe sezonul trecut la 21 sezonul asta. 2. In rusia in prima liga sunt 16, in liga 2 sunt 20. 3. Poate nu stiti nea Ovidiu, dar in europa eram ultima tara cu 2 serii de liga secunda 4. burleanu, care stiu ca va sta in gat, este primul conducator al fotbalului romanesc care facde Liga 2 o singura serie, un obiect discutat inclusiv in interbelic, pe vremea cand Romania era si mai mare.

Comentează