Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua lui Găman

Greu de spus ce curs ar fi căpătat partida dacă arbitrul George Găman l-ar fi eliminat pe Momcilovici în minutul 16, când fundaşul sârb s-a folosit de cot ca de o armă şi i-a spart capul lui Purece: cartonaş roşu indiscutabil!

Permalink to Steaua lui Găman
luni, 1 august 2016, 2:50

Din dorinţa de a menaja câţiva titulari pentru returul cu Sparta Praga, dar şi încurajat de acel 0-5 al Viitorului de la Gent, Reghecampf a început meciul de la Ovidiu cu Enache, Pintilii şi N. Stanciu pe bancă. Nu i-a ieşit. Mai organizată şi mai vie decât în Belgia, echipa gazdă a replicat viguros, pe contre. Deşi Tudorie a deschis scorul speculând cea dintâi eroare a portarului Râmniceanu, prima repriză a consemnat chiar un plus pentru constănţeni. Fixaţi pe poziţii avansate, aceştia au restabilit egalitatea prin Chiţu. Atât că Filip şi Fl. Tănase, cu precădere ei, s-au descurcat anevoie în duelurile directe. Mai ales Fl. Tănase trebuie să mai pună carne pe el, fotbalul fiind pentru bărbaţi, nu pentru balerine. Înainte de altceva, forţa le lipseşte băieţilor lui Hagi.

Sesizând că nu merge cum vrea, Reghe i-a introdus după pauză pe cei 3 amintiţi mai sus. A schimbat sistemul, dar şi ritmul. Cum Pintilii a adus insistenţă şi N. Stanciu inspiraţie, vicecampioana a trecut încet, încet la comandă. A avut însă şi noroc cu carul în minutele 51 şi 53, când Benzar şi Carp au lovit, la 1-1, bara porţii unui Cojocaru plecat după ţigări! În timp ce, formaţie mai crudă, Viitorul ceda teren, mai matura Steaua îşi tăia drum spre o victorie ce se va dovedi meritată. Răsplată a experienţei, a sângelui rece.

Din postura omului potrivit la locul potrivit, ca şi la golul 1, Tudorie a continuat o acţiune iniţiată de N. Stanciu şi i-a permis lui Ad. Popa să facă 2-1, pentru ca în final acelaşi neobosit N. Stanciu să încheie socotelile printr-un gol spectaculos. Oricât s-a remarcat Tudorie, care mai are de demonstrat, tot N. Stanciu a fost MVP-ul partidei. Intrarea şi contribuţia lui au schimbat faţa întâlnirii şi, odată cu ea, rezultatul. Asta însă după un duel echilibrat, adesea umăr la umăr, pe parcursul căruia, la o posesie fifty-fifty, echipa de pe Litoral a beneficiat de mai multe cornere (6-2) şi a tras mai des la poartă (8-7).
Am citit pe bloguri, eterna poveste!, că naşul Hagi şi finul Becali au căzut din nou la pace şi au mai blătuit un meci! Numai cine nu-l cunoaşte pe Hagi, care nu se împacă în ruptul capului cu ideea de a pierde, ci vrea să câştige mereu, necondiţionat, îşi permite să debiteze asemenea aberaţii. Iar aberaţiile, evident, nu merită comentate.

Greu de spus ce curs ar fi căpătat partida dacă arbitrul George Găman l-ar fi eliminat pe Momcilovici în minutul 16, când fundaşul sârb s-a folosit de cot ca de o armă şi i-a spart capul lui Purece: cartonaş roşu indiscutabil! Adevărat că în repriza secundă, în minutul 48, „centralul” craiovean l-a iertat de eliminare şi pe Ţâru, autorul unui fault grosolan asupra lui N. Stanciu. Cele două faze nu trebuie tratate însă la fel tocmai pentru că, închizând ochii la intervenţia de ninja a lui Momcilovici, Găman i-a creat Stelei un avantaj important prin aceea că a lăsat-o să joace în efectiv complet.

Nimeni nu pretinde, eu nici atât, că trupa lui Reghe, rămasă în 10 după doar un sfert de oră, s-ar fi împiedicat la Ovidiu. Cert însă, dincolo de orice dubiu, că ar fi avut o sarcină infinit mai dificilă, iar meciul putea lua altă turnură. Găman nu s-a sfiit să i-o uşureze şi urmează să  plătească pentru asta.

Comentarii (64)Adaugă comentariu

Dan Patru (69 comentarii)  •  1 august 2016, 15:12

Steaua a castigat 400.000 de euro in finala Cupei Ligii pe greseli uriase de arbitraj. Un meci de liga 1 valoreaza de peste 4 ori mai putin, presupunand ca Steaua ia titlul. Iar in campionat au beneficiat iar de un arbitraj scandalos. Doua victorii, una cu multi bani la mijloc, obtinute cu mare ajutor de la arbitri. Cel putin cu Chiajna n-aveau nicio sansa daca se incepea cu penalty si rosu. Iar victoria a fost obtinuta inainte de loviturile de departajare printr-o alta "eroare" flagranta. E jenant ceea ce se intampla in Romania. E mai rau ca inainte de Revolutie.

Vlady (150 comentarii)  •  1 august 2016, 15:12

Corect. Obiectiv. Fara arbitru ar fi fost mai greu.

Chill (1 comentarii)  •  1 august 2016, 15:13

Pune o poza si cu talpa sus (pe tibia lui Stanciu). Mi-ar placea totusi ,ca intelegem si noi"muritorii", sa ne spui de ce ai scris acest articol, daca , citez : "Nimeni nu pretinde, eu nici atât, că trupa lui Reghe, rămasă în 10 după doar un sfert de oră, s-ar fi împiedicat la Ovidiu. "

xxx (17 comentarii)  •  1 august 2016, 15:14

"*** la cules de clickuri" - titlu la fel de inspirat

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

un roman (20 comentarii)  •  1 august 2016, 15:15

Vai domnule ioanitoaia ce vigilent ati devenit !!!! Dar anul trecut cand Stelei i-au fost refuzate 3 (TREI) goluri perfect valabile la Giurgiu nu v-am auzit sa luati atitudine ca acum !!!! deasemeni cand TOTI jucatorii CFR cluj cu Cadu in frunte , sareau la fiewcare minge NUMAI cu coatele in figura adversarilor nu ati vazut nimic !!!! Stiti ceva , va rog sa fiti la fel de "vigilent" de fiecare data cand arbitrul greseste si sa scrieti despre asta , nu numnai la greseli mai mult sau mai putin evidente la meciurile Stelei !!!!!!

Marian (8 comentarii)  •  1 august 2016, 15:16

În imparțialitatea să autorul nu vorbește nimic de rosul pe care trebuia să-l primească Taru.

Zeke (13 comentarii)  •  1 august 2016, 15:20

Nea Ovi, nu dau 2 bani pe obiectivitatea dumneavoastra. Si Dinamo trebuia sa aibe un jucator eliminat la scorul de 0-0 in meciul cu Timisoara. De asta de ce nu ziceti nimic???? Aud???? Mai mult decat atat, dintr-un meci intreg sa retii ca cel mai important aspect faza cu Momcilovici....e de o crasa neobrazare. P.S. Chiar am vrut sa ma exprim elegant. In mod normal ar fi trebuit sa ma exprim altfel, asa cum meritati, dupa un asemenea fituica.

Sebi (19 comentarii)  •  1 august 2016, 15:22

Nea Ovidiu, intrarea lui Ţiru a fost de ninja d-le, pentru că a fost cu picioarele in fată, iar Muncilovici a sărit la cap cum sar in'general toti sportivii care vor să se înalțe mai sus .Intr'adevăr, l-a lovit pe adversar dar dacă ați văzut Campionatul European ,ar trebui să vă revizuiti viziunea asupra jocului (și d-voastră ziariști și mai ales arbitrii); au fost acolo faze in care dacă era in campionatul nostru îi baga direct in pușcărie, pe când ei nu au dat nici măcar fault (cartonaș nici'atat). Un caz elocvent este la Ronaldo...... stiti cumva ce cartonaș a luat cel care l-a facut să nu joace finala pana la capat?

Kyro (61 comentarii)  •  1 august 2016, 15:24

Continuati sa credeti spectatori si telespectatori orbi. De cand un meci de rezuma doar la "unele" faze? Probabil ati ramas obisnuit de la "Recursul etapei", sa duceti discutia doar in directia dorita...

dr jivago (4 comentarii)  •  1 august 2016, 15:28

dle ovidiu, va cunosc stilul... mi-e familiar, vorbesc de stilul literar....stlul de lucru preferal al maestrului Ioanitoaia :intarata-i drace !!!! marii gazetari, vorbesc aici de editorialisti italieni sau englezi se intrec de a dezvalui cititorilor scheme de joc, trcuri, gaselnite ale antrenorilor, idei si filozofia jocului impuse de antrenori si jucatori... la d-voastra, mai subtireanu.. .parca ati tine o cronica de ,,feisonism,, si cu aplicatii de tuns-frezat... macar ar trebui retinut modul inteligent in care a fost pus sa joace Tudorie.. A castigat toate duelurile aeriene si a drenat o sumedenie de mingi catre coechiperii care veneau din linia de mijloc... magistral...despre Reghe nimic... ma mir ca nu ati amintit despre cum a calcat tanase pe minge si l-tamponat pe stelist ca apoi marele arbitru gaman sa ,,anuleze,, golul... cum ar trebui sa sa sara momcilovici ci coatele indepartate sau in aer( atunci e fault ) sau cum a sarit, cu coatele lipite si se mai intampla, a aparut nefericitul eveniment... haida, de, rosu ??:))) evident :)))fara pic de intentie... carcotas sau si pizmare ???:)))) sper ca nu v-au inflamat randurile mele, am acelasi respect ptr un gazetar de clasa..

octavian (16 comentarii)  •  1 august 2016, 15:28

arbitrilor le este frica sa arbitreze corect echipele bucurestene. iși papa delegarile.

dinu (427 comentarii)  •  1 august 2016, 15:31

@Marian. Esti chior, ca scrie destul si de faultul lui Taru, ia si citeste! Iar despre eliminarea de la Dinamo ce sa scrie daca nu are legatura cu subiectul articolului? Ca sa vezi ca nu a pomenit nimic despre un ofsaid de la CFR Cluj, ce criminal!

Gymzer (1 comentarii)  •  1 august 2016, 15:31

Stau si ma întreb daca nu cumva v-au ajuns anii din urma, un comentariu de 2 lei si de un subiectivism nemărginit daca e sa luam toate meciurile care s-au disputat etapa asta!

Gabriel (1 comentarii)  •  1 august 2016, 15:34

Nea' Ovi daca tot te dai haiduc, fii corect si echidistant fata de toti, altfel devii penibil. Citind articolul, imi lasa impresia ca ai vazut doar o faza din meci si aia in reluare la ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

cuba (7 comentarii)  •  1 august 2016, 15:35

nea ovi ........) *** ca de atatia ani m-am cam saturat de titluri gen ioanitoaia se revolta,ioanitoaia acuza,ioanitoaia ataca,ioanitoaia nu e de acord...........integrame nenea ovi la umbra,cu o asistenta langa tine si cu altii de varsta ta ,lasa locul la altii tineri care pot si sigur sunt mai inspirati ca tine......uite o idee poate te apuci sa scrii o carte

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  1 august 2016, 15:36

...da ...acest meci e foarte clar ca n a fost blat ...viitura fiind o echipa mediocra ...era blat daca se termina egal ...rezultatul n a fost influentat de arbitraj ...arbitrajele proste nu mira pe nimeni ...

gkz (4 comentarii)  •  1 august 2016, 15:46

aproape ca nu exista meci in ultimii ani sa nu fie greseli profecesebe ;anul acesta e al II-lea meci consecutiv dupa finala cupei adeplast in care se arbitreaza scandalos pro-fecesebe. Va multumim pentru pozitia corecta !

ionel (2 comentarii)  •  1 august 2016, 15:47

domnu ioanitioaia, tot respectul pt dumneavoastra si pt cariera dumneavoastra. nu v-am auzit insa anul trecut, in campionat in tur la meciul astra- steaua spunand astra lui coltescu sau cine a arbitrat cand au fost anulate 3 goluri perfect valabile, sau de ce spuneti ca faultul lui taru nu trebuie tratat ca al lui momcilovici. putea sa ii rupa piciorul daca il prindea in pamant. doar la steaua cand e ajutata e scandal. la restul...... sau un meci de la tg mures cu muresan in rol de spargator de capete. nimik nici atunci. se mai intampla, spune toata lumea. ar trebui sa fim un pic obiectivi, si sa ne amintim ca singura echipa care tine sus steagu in europa este steaua. asa cu bune, cu rele.

viorelu (113 comentarii)  •  1 august 2016, 15:52

mie mi s'a parut ok cum a arbitrat gaman. la multe faze a lasat jocul sa mearga. a dat galben pentru simulare, a anulat un gol fiind foarte ferm. pacat ca vedem doar lucrurile rele ale acestui arbitru. in anglia ambele faze nici macar nu ar fi luate in semana iar la noi ne dam ce ceasul mortii cautand nod in papura unui arbitru promitator.

dan (1 comentarii)  •  1 august 2016, 15:52

Nea OVI nu esti la Rio?

Bogdan (395 comentarii)  •  1 august 2016, 15:54

@kyro. Esti ridicol. Ce faze trebuiau analizate ca sa iasa FCSB bine, ca nu au existat altele importante?. Toate deciziile controversate au fost anti Viitorul, analiza dlui Ioanitoaia e f obiectiva.

Coco Jambo (1 comentarii)  •  1 august 2016, 15:54

Nu am citit niciodata un articol al lui Ioanitoaia acuzand arbitraje impotriva Stelei. Ai fost intotdeauna pro Craiova si pro Rapid, iar articolele astea sunt lipsite de substanta. O ipoteza si nici un argument real, atat. Ioanitoaia asta e articol de ziarist de duzina. A fost fault destul de dur, dar de aici pana la a spune ca tot meciul a depins de faza aia e cale lunga. Ai putea sa spui ca golul anulat aiurea al Viitorului ar fi influentat jocul decisiv, dar asta era o faza fara miza la mijlocul terenului. Daca ar fi dupa tine ar retrograda astia Steaua.

Bogdan (395 comentarii)  •  1 august 2016, 15:55

Ionele si tu bati campii. Sustii o minciuna, uita-te on arhiva si retrageti cuvintele.

Carol K (77 comentarii)  •  1 august 2016, 15:58

De acord,nu stim ce s-ar fi intamplat tocmai de aceea venind in ajutorul acestei idei este bine sa nu dam titluri care sa sugereze direct fara ocolisuri ca arbitrul a inclinat decisiv soarta meciului la faza lui Momcilovici.

rg76 (3 comentarii)  •  1 august 2016, 16:07

D-nule Ioanitioaia, cu tot respectul pt.emisiunile deosibite din trecut Procesul Etapei si un ziarist bine pregatit de care a-ti dat dovada in toti acesti ani, insa nu pot sa nu sesisez faptul cum mereu ii lingusiti d-nului Hagi. Nimeni nu contesta valoarea jucatorului Hagi Gh. Dar ca antrenor lasa de dorit. Nimeni nu a scris mai nimic despre rusinea din Belgia. Mare echipa a facut din Viitorul. Astept sa se scrie ca echipa aceasta a slabit ca si-a vandut capitanul pe Ianis Hagi. Am avut onoarea sa-l vad jucand. Nici in divizia B nu facea fata, dar va fi mare jucator la Fiorentina. D-nule Ioanitioaia succes la lingusirile fata de Regele Hagi...

Mishu (234 comentarii)  •  1 august 2016, 16:11

Aha, nu mi e Dl Ioanitoaia ***?! Il doare la basca de FCSB si scrie numai ce vede dar sunteti prea fraieri ca sa intelegeti asta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Steaua1986forever (9 comentarii)  •  1 august 2016, 16:17

Deja "imparțialitatea" domnului Ioanitoaia a devenit legendara. Nu cumva sa ia cineva mai multe puncte decât Tilica, prietenul domnului Ioanitoaia. Dar textul devine un clasic dupa formula "Numai cine nu-l cunoaşte pe Hagi, care nu se împacă în ruptul capului cu ideea de a pierde, ci vrea să câştige mereu, necondiţionat, îşi permite să debiteze asemenea aberaţii. Iar aberaţiile, evident, nu merită comentate". Va anunț ca dumneavoastră tocmai ai comentat această "posibilitate". Iar articolul dvs.nu face altceva decât să dea apa la moara celor care gândesc astfel de lucruri despre Hagi.

AliBaba (223 comentarii)  •  1 august 2016, 16:37

@rg 76. Ce sa discuti cu unul ca tine cand insusi dl Ioanitoaia a scris despre "esecul rusinos de la Gent" dar hai sa ne aflam in treaba. Ca ala care ii spune lui Ioanitoaia ce scriu ziarele de sport din occident de parca pe el l-ar publica L'Equipe, nu pe Ioanitoaia. Dar va doare adevarul si nu pricepeti ca dl Ioanitoaia nu face jocuri ca nu are nevoie. Si cum il cocoloseste pe antrenorul Hagi cand l-a facut praf chiar in articolul precedent. Cititi, ***!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mircea (663 comentarii)  •  1 august 2016, 16:47

Taceti *** ca are dreptate Nea Ovidiu. Daca il dadea afara pe Momci cum trebuia se juca alt meci. Nu imi convine nici mie ca stelist dar asta e adevarul, degeaba o cotiti voi.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ady+ovy=love (2 comentarii)  •  1 august 2016, 17:00

in inconfundabilul stil bolsevic, tovarasul semnatar al acestui articol incearca sa salveze regele dupa al 11-lea blat din tot atatea meciuri jucate cu echipa omenosului lui fin. Si copiii de gradinita au vazut blatul ordinar pus la cale de rege si reghe. Deh...propaganda asta.

SAG (38 comentarii)  •  1 august 2016, 17:09

Pe ansamblul partidei Viitorul a jucat mai bine, cu o circulatie sigura a balonului si cu 8-7 suturi pe poarta. Steaua a avut insa 3 atacuri ucigatoare, dar mai ales cele in care Popa si Stanciu au inscris pot fi de lectie de fotbal la pregatirea meciurilor. Totusi, daca Steaua va repeta cu Sparta Praga minutele da balbaiala din aparare nu are nicio sansa de calificare, apararea parandu-mi extrem de vulnerabila(chiar si in repriza a doua). Scorul de anul trecut Lazio - Sparta Praga 0-3 trebuie sa dea de gandit intregii echipe....

Mimi Scoica (1 comentarii)  •  1 august 2016, 17:16

Ce au in comun meciurile FCSB-ului cu Viitorul si wrestling-ul? In ambele se stie dinainte castigatorul!

Andrei F (1607 comentarii)  •  1 august 2016, 17:17

Desigur eu sunt Gica Contra...Cum altfel...Pai daca meciurile au ajuns sa fie judecate dupa cine trebuia eliminat hai sa vedem ce a spus *** dupa cotul lui Muresan ,ce a spus cind Steaua la un meci cu Petrolul aceasta echipa trebuia sa aibe 3 eliminati... Ce a spus la meciul cu albanezii cind la fel acestia trebuia sa joace in 10...?Desigur ...la meciul cu muresenii a gasit nimerit sa spuna ca Steaua nu trebuie sa faca mare caz,ca Muresan desi bagase un om in spital nu trebuie condamnat,ca arbitrul Kovaks care-l iertase pe Muresan si N Doie de eliminare,gresise dind simulare la Tanase cind trebuia dat 11m...nu a facut-o din rea vointa...Desigur ca la meciul cu Petrolul nu a fost induiosat,la meciul cu Albania ...in sfirsit a avut cum sa scrie placa pe care o spunea din tara...Era imposibil ca sejurul in Belgia sa nu lase urmari...Astept ca de acum sa puneti aceasi eticheta atunci cind un arbitru va face o greseala asemanatoare.Nu ati facut-o pina acum si am rezerve ca o sa o faceti si pe viitor...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dan (2 comentarii)  •  1 august 2016, 17:18

esti dinamovist , faci cultul personalitatii lui lucescu essti orbit de frustrari fotbalistice , niciodata nu ai fost un ziarist subiectiv , doar o *** !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

L0gan (2 comentarii)  •  1 august 2016, 17:19

Echipa lui gaman echipa lui gaman echipa lui tudor ..de ce voi presa nu sariti si sa scrieti obiectiv ...*** ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mielul shaun (1 comentarii)  •  1 august 2016, 17:24

Mi se pare o penibilitate sa comentezi un meci al fcsb-ului cu viitorul, indiferent de ceea ce s-ar intampla intr-un astfel de simulacru.

coco (401 comentarii)  •  1 august 2016, 17:37

Cred ca ii e sila dlui Ioanitoaia sa citeasca asa tampenii pe blog. Tre sa fii dus cu caputul sa crezi ca meciul a fost aranjat. De cine si in folosul cui? mai lume bolnava.

dany (1 comentarii)  •  1 august 2016, 17:39

Asta-i Ioanitoaia.Starneste ,,mierea de albine" sa puta,ca orice ziarist banal.

gagiu dorel (1 comentarii)  •  1 august 2016, 17:48

Nea ioanitoaia,când iesi la pensie taticu?

geo (41 comentarii)  •  1 august 2016, 17:57

Domnule Ioanitoaia, ce calibru a avut cotul lui Momcilovici folosit "ca o arma"?

kassandra (2118 comentarii)  •  1 august 2016, 18:03

Stimate @miel din ceaun, daca Dl. Paraschivescu va avea curiozitatea sa citeasca postul domniei voastre, va va face vedeta mintenas, fiti mandru ca veti fi direct la TV sa va stie toata tara! Daca ghiciti ce ati gresit in text si corectati, primiti acceptul sa va inscrieti la liceu. Daca nu ghiciti sau o dati iar in bara, prevestesc ca veti avea mult de invatat la Limba Romana in aceasta vara. Succes!

kassandra (2118 comentarii)  •  1 august 2016, 18:10

Stimate @gagiu dorel, daca ati fi stiut ce varsta are Dl. Ioanitoaia, precum si limita de varsta de pensionare stabilita prin normele la Codul Muncii in vigoare in Romania, nu i-ati mai fi adresat intrebari nitel stupide. Pai, dupa parerea Dvs, a iesit sau nu la pensie? Ia ziceti, cum e? Daca ghiciti, veti primi acelasi premiu ca si @mielul din ceaun de mai sus. Daca nu ghiciti, prevestesc ca veti fi nevoit sa lucrati din greu pentru cativa firfirei toata viata Dvs. Nu astia de la FRF, altii, mult mai greu de obtinut.

Franz (406 comentarii)  •  1 august 2016, 18:18

Postacii pusi da scrie in premiera, dan, dany, mielul si alti agramati sunt rugati sa produca un singur exemplu, UNUL SINGUR, ca Dl Ioanitoaia e dinamovist. Inteleg ca pe fecesebisti ii doare adevarul dar trebuie sa il accepte. Dl Ioanitoaia a reflectat fidel ce s-a intamplat la meci.

dodo (205 comentarii)  •  1 august 2016, 19:44

Nea Ovi, doar pe mentorul Agentu 007 de la Șaptior il fura arbitrii, pe stelisti ii ajuta si Coltescu si Hategan, toti !

Albu (88 comentarii)  •  1 august 2016, 19:49

Nea Ovi ii infrunta iar pe fecesabisti si are dreptate. Eliminarea corecta a lui Momcilovici ar fi impins meciul din minutul 16 in alta directie. Simplu ca buna ziua, degeaba cauta unii noduri in papura.

Dan54 (15 comentarii)  •  1 august 2016, 21:15

Luati aminte! Ciobi sau Analf, cum vreti sa-i spuneti a invatat ceva justitie! Nu mai merge si nu mai merge cu valiza de bani. Lucrurile se pot aranja mai subtil. De exemplu declarand ca finu ar merita victoria. Dar daca echipa e prea buna si baietii "n-a vrut............"

bratu (18 comentarii)  •  1 august 2016, 23:02

nu s a vazut pe reluare o intentie clara de lovire a adversarului. fundasul stelist era cu ochii pe sus. a comis o imprudenta, e adevarat. dar e de galben. un cap 'copt' (a se citi matur) nu se spargea. din ce spuneti voi aici rezulta ca daca apare un pic de sange, gata, e rosu. dar regulamentele nu se aplica in functie de cat de calit este jucatorul

Milici (440 comentarii)  •  1 august 2016, 23:23

Nea Ovi , poate ne explici şi nouă profanilor , că eşti mai citit , care-i semnificaţia expresiei popolare "Îmbătrânit în rele" ?

Jean (280 comentarii)  •  1 august 2016, 23:36

@bratu. Nu e rosu ca a curs sange. E rosu pentru ca e lovitura dura cu cotul care se pedepseste cu eliminare, cu eliminare si numai cu eliminare. Ioanitoaia are dreptate mie in suta.

Claudiu (4 comentarii)  •  2 august 2016, 0:33

Inca un articol venit din frustrare si scris la un sprit.... Am urmarit de-a lungul anilor zeci de articole scrise de Ioanitoaia si m-am convins, daca mai era nevoie, ca sufera de sindromul Steaua! Intituleaza articolul de astazi "Steaua lui Gaman", cel din primavara (Viitorul - Steaua) "Arbitrii in ros-albastru", aruncand cu noroi in munca intregii echipe. Am cautat si articolele scrise de tataie dupa cele mai mari jafuri din istoria recenta a arbitrajului... ASA - Steaua (Kovacs) si Astra - Steaua (Coltescu). Spre uimirea mea, mosulica sustinea sus si tare ca Kovacs "s-a speriat si a scapat meciul din mana" si drept urmare nu trebuie suspendat decat 2-3 etape (maxim).... iar la meciul de la Giurgiu a incercat sa ia toata vina de pe umerii lui Coltescu. Bunicutul e singurul (alaturi de Coltescu...) care a vazut fault la golul lui Papp si care ii absolva de orice vina la celalalte faze spunand ca nu avea de ce sa intervina. Senilule, la golul 2 era cel mai indreptatit sa observe daca Hamroun a influentat faza sau nu (era mult mai bine plasat decat asistentul). Cat despre palma lui Budescu, nu pot decat sa-ti doresc sa primesti o mangaiere de la cineva aflat in viteza. Ne spui apoi daca merita rosu sau nu... asta dupa ce iti recuperezi proteza!

Comentează