Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

O oaie de muls

Auzind de atâta bănet, suporterii aşteptau ca patronul să dirijeze o parte din încasări către echipă, s-o consolideze.

Permalink to O oaie de muls
joi, 21 iulie 2016, 9:21

Alex Chipciu a sosit la Bruxelles şi Gigi Becali va încasa din această mişcare 3 milioane de euro, la care se vor adăuga 500.000 în eventualitatea în care Anderlecht va cuceri titlul şi va avansa în grupele unei competiţii continentale. Deşi va ceda 750.000 Braşovului, unde s-a format Chipciu, latifundiarul tot va ieşi pe un plus important. Mai ales că nu va mai suporta salariul lui Alex de 30.000 de euro pe lună. Transferul acestuia i-a picat la fix lui Becali, dar şi jucătorului, intrat într-o vrie parcă fără sfârşit.

Cum se mai află pe picior de plecare şi Varela, pentru care PAOK Salonic propune un milion de euro şi pe fundaşul Chatziisaias, cotat la 800.000, iar Nicolae Stanciu şi Hamroun şi-ar pregăti şi ei bagajele, concluzia e că Steaua a ajuns să vândă en gros! Practic, Becali şi-a respectat cuvântul. El mărturisea în 2015 şi a repetat mereu că „fotbalul e o afacere pentru mine. În momentul în care Steaua va pierde, o voi scoate la vânzare”. Sigur că, în delirul său verbal, s-a mai şi contrazis. De pildă, când a anunţat, la supărare, că va ceda Armatei clubul pe un euro, ceea ce nici nu i-a trecut prin minte! Nu doresc să insinuez nimic, dar o oaie de muls se ţine aproape şi se îngrijeşte, nu se înstrăinează.

Auzind de atâta bănet, suporterii aşteptau ca patronul să dirijeze o parte din încasări către echipă, s-o consolideze. S-au înşelat deoarece Steaua nu i-a cumpărat vara asta decât pe Vlad Achim de la Voluntari şi pe Ovidiu Popescu de la Timişoara. A plătit 200.000 de euro pentru fiecare, dar rămâne de văzut dacă a tras lozuri câştigătoare. Cert e însă că aceşti nou-veniţi provin din coada Ligii 1, de vreme ce Voluntari a evitat căderea în B la baraj, iar Timişoara chiar a retrogradat! Întrucât ceilalţi au venit fie liberi de contract (D. Popescu, Golubovici, Aganovici), fie la expirarea împrumuturilor (Tudorie, Vâlceanu et Comp.), nu-i greu de calculat că Steaua a luat, sau va lua, de vreo 10 ori mai mult decât a dat!

De presupus că Becali va fi mai culant în cazul în care, eliminând-o pe Sparta Praga, echipa îşi va asigura, ca prim obiectiv, prezenţa în grupele Europa League. Implicit, accesul la minimum 5 milioane de euro. În Champions League, suma ar urca spre 12 milioane. Probabil că în situaţia respectivă Steaua va mai cumpăra. În clipa de faţă însă, amintind că ea s-a despărţit de o formaţie întreagă, în frunte cu Papp, Bawab şi Marica, trebuie spus că lotul mai degrabă a slăbit decât s-a întărit. Oricum, nu s-a întărit cât au sperat fanii.

Fiind vorba despre un club care-i aparţine, Gigi Becali îl gospodăreşte cum consideră de cuviinţă. Banii lui, dreptul lui, decizia lui. Numai că acest mod de comportament, cu arici în buzunar, îi dezamăgeşte pe suporteri, îi irită şi chiar îi îndârjeşte. Aceştia realizează ce ştie bine şi Becali, dar nu recunoaşte: dacă dai puţin, cu puţin te alegi! Tocmai de aceea, ca să confirme pe plan internaţional, la nivel înalt, Steaua trebuie să creadă într-o minune. Când judeci însă ca Gigi şi pui interesul material mai presus de orice, atingi mai rar performanţa. Ori n-o atingi deloc.

Comentarii (85)Adaugă comentariu

dorulet (74 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:10

Din ce in ce mai bine. Un parvenit care isi bate joc de echipa mea de suflet. Ma intreb care e modalitatea de a il determina sa vanda si sa scapam de el.

Kyro (61 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:34

"dacă dai puţin, cu puţin te alegi" - La nivelul fotbbalului romanesc nici cu investiti majore nu ai garantata performanta externa (si bineinteles castigurile aferente). Din lipsa de adversari pe plan intern nici jucatori nu o sa fie pregatiti pentru meciurile cu miza din cupele europene. Ce face Gigi este mai degraba o limitare a posibilelor pierderi...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:40

Jiji becali este nociv pentru fotbalul romanesc...el de fapt are impresia ca le stie pe toate ...si spune numai baliverne...are o echipa slaba antrenata de un antrenor blatist...in campionat se bazeaza pe sateliti ...viitura,botosesti,chiajna.voluntari...si timisoara...de aceea trebuie indepartat din fotbal ...el nu castiga pe valoare ...si asta se va vedea cu Sparta Praga...

Gelu (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:41

Becali + familia Rege vor distruge clubul F.C. B . STEAUA in scurt timp . Va fi in situatia de astazi a Rapidului.

militari (120 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:41

Foarte trist articol, dar adevarat. Becali isi da cu fiecare zi arama pe fata si pierde in ochii suporterilor. Prima lui carenta e lipsa de educatie.

Alin (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:43

Daca suporterii stelei sunt dezamăgiți de transferurile făcute de el, noi care tinem cu Dinamo ce sa mai zicem ? Pentru negoita sunt scumpi si jucătorii liberi de contract dar sa plătească o suma de transfer ... Fie ea si de 100 000

militari (120 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:44

@Kyro. Cred ca stai prost cu matematica. Cand bagi de 1o ori mai putin decat ei esti avar si nu precaut. Oierul poate fi banuit de orice dar nu de exces de intelepciune.

Danielu (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:47

Nici eu nu-l prea sufar. Dar, rau, bun...tine cumva echipa asta binisor. Ce te faci daca vinde la un "patron" precum Moraru de la Rapid? Intr-adevar, e zgarcit ... si ar putea investi mai mult. Macar un sfert din profit daca ar investi, si tot e ceva.

Emilian (143 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:48

Spui asa: "Fiind vorba despre un club care-i aparţine, Gigi Becali îl gospodăreşte cum consideră de cuviinţă. Banii lui, dreptul lui, decizia lui.". Aici avem o mare problema, daca reducem clubul la un SRL, cu venituri si cheltuieli. Marii proprietari de cluburi din Europa nu judeca in felul acesta si nu uita ca clubul traieste in primul rand prin suporterii lui. Becali cel mult se foloseste de suporteri, dar niciodata nu ii respecta. El foloseste clubul doar ca piedestal al propiului interes, financiar sau de faima. Becali nu are cultura organizationala, el are o cultura de tip "stapan- lacheu" sau "stapan-prostime". Intr-un astfel de mediu a cresut el, atata stie.

Andrei (276 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:51

Articol plin de clisee obosite. Toata lumea stie cum actioneaza Becali. A descoperit Ioanitoaia apa calda facand slalom printr-un noian de platitudini de genul "e firma lui, face ce vrea".

Dav (35 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:54

Sunteti cam nedrept,Gigi a demonstrat in multe randuri ca este dispus sa bage adanc mana in buzunar pentru echipa dar nu a fost prea inspirat sau nu a avut noroc. Cred ca cine-i socoteste banii o face subiectiv,o echipa ca Steaua implica multe cheltuieli,salarii si taxe mari, nu cred ca ii ramane mare lucru. Cred ca s-a speriat de suma pe care trebuia sa o scoata lunar din buzunar,anul trecut nu a castigat mai nimic din Europa iar rezerva de la club s-a epuizat. Jucatorii mai vechi aveau salarii mari si dpdv fotbalistic erau plafonati,cred ca a facut bine.

Tudor (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:55

Care suporteri, domnule Ioanitoaia? Cei maxim 4-5 mii care mai vin la meciuri? Grosul suporterilor au intors spatele actualei echipe si tin cu Talpan si Boroi, vor echipa in liga a 5-a. Ceea ce face Becali este mai mult decat corect: sa vanda tot si sa-si bage picioarele in acesti nerecunoscatori! Abia astept sa faca Talpan echipa! Ala n-are bani nici cat Moraru de la rapid!

Observator (14 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:56

D-le Ovidiu, cele 1-2-3 milioane de euro cu care ar ramane din tranzactii sunt un mizilic pentru Becali. FCSB este un moft de parazit bulevardier pentru el. Grosul averii lui vine din cu totul alte afaceri. Asa sa sti !

Adrians (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:57

Partial adevarat,dar Dle Ioanitoaia,va rog sa aveti totusi in vedere doua exemple f actuale : - Rapid,un club intrat in vrie inca de pe vremea lui Copos si adus in faliment de cei care i-au urmat. - *** Sport,ziar lansat de catre dvs,ajuns pe prima pozitie si dus in faliment de catre cei care nu au stiut sa-l conduca. Ambele au fost falimentate de catre directorii executivi, lasati sa conduca fara a sa fie controlati de catre patroni.Atunci cind nu este banul tau in joc,tentatia unor cheltuieli mari este f mare si rezultatele apar mai tirziu. Fara sa fiu un admirator al lui GB,din contra,apreciez totusi faptul ca in momentul de fata este ponderat in cheltuieli,este adevarat,in dauna performantei pe plan international.Cred ca mai degraba in momentul de fata si-a dat seama ca sansele la banii din CL sint nule si din acest motiv in acest an prefera doar campionatul intern.GB este incult dar nu prost si are un simt al banilor tipic machedonilor,asa ca sa nu ne hazardam in afirmatii.Om trai si om vede,vorba orbului.Sa aveti o zi buna.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alexis (3 comentarii)  •  21 iulie 2016, 10:59

Domnule Ioanitoaia cand o sa scrieti si despre cei de la Dinamo cum legal a pacalit statul, datoria catre stat a fost transferata legal catre cei care detin clubul...? Acolo cum se desfasoara activitatea clubului, s-a anuntat un buget de 5,5 mil., se zice ca sezonul trecut au fost 5, nu vi se pare cam suspect, de acolo nu se trag bani in buzunare...? Din toata mascarada aceasta statul si suporterii au iesit in pierdere iar conducatorii in castig.....

utraian (123 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:06

Chiar credeti ca se mai astepta cineva "sa dirijeze o parte din incasari catre echipa"? Te astepti poate in primul an, hai si in al doilea... Cand vezi sezon de sezon cum se topesc banii subit si cand auzi aceleasi discursuri cum ca inca nu si-a recuperat banii investiti, parca iti vine sa-l trimiti direct la Muntele Athos. V-ati face o idee daca ati face un calcul cam cat a incasat personajul asta din participari UCL + E.L. + transferuri de jucatori + bilete (atunci cand chiar venea lumea) + drepturi tv , comparand cu 2-3 jucatori parliti adusi. O *** de muls, o masa de oameni de prostit, o lege de driblat. Sau poate ati uitat ca dl. Becali e patron numai cand are de incasat. Eeeeee se schimba treaba cand are de platit, poate tineti minte cum a transferat imediat actiunile rudelor cand era vorba de plata datoriilor. Oricum se vede clar cine a facut bani din specula, din bisnita. A preluat un club cu nume, cu suporteri, cu jucatori buni si s-a ajuns unde s-a ajuns....Haos, mai multe rugaciuni false decat creier .Se ruga sa pice cu Sparta Praga, ca poate aia or fi mai varza ca el. Tot degeaba, la cat s-a investit, s-a rugat degeaba ! Lasa ca il vinde pe Tudorie cu 100.000.000 euro si atunci se schimba treaba. S-a ajuns intr-un hal, incat nici sa radem nu mai putem de asemenea ineptii !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bujor madalin (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:08

Banii sau terminat pentru Domnul George Becali.Acum dansul fi familia dumnealui traiesc doar din vanzarea de jucatori de la clubul meu de suflet Steaua.Asta este crunta realitate a Domnului George Becali si a noastra a suporterilor clubului patronat de George Becali

Lucky (14 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:09

Domnule Ioaniţoaia, deşi Becali e acţionar la Steaua, acest club nu-i va aparţine niciodată. Nu e Avicola. La subiect, Becali e unul dintre puţinii oameni care nu învaţă nimic din experienţe, e la nivelul de şmenar.

Mister (46 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:10

Iata un articol la nivelul matale scris insa cu intarziere. Toate astea se stiu de ani si ani.

Andrei F (1607 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:11

Da,acum ati prins vint in pupa!Prea ati fost criticat in ultima vreme de ce sa nu faceti pe plac marii majoritati a celor care va citesc...Jurnalismul?Tot o afacere nu?Astazi vad ca bunul national -Sumudica-este acuzat de fapte ,,bune,,...Poate va gasiti timp sa-i mai albiti ,are nevoie si va si place...Tot astazi un club renumit poate disparea...Si inca o intrebare :ce deosebire vedeti intre latifundiar si ochelarist?Latifundiarul este cineva care e musai sa piarda bani? O alta problema este daca chiar sinteti lipsit de spirit de afaceri...Desigur nici eu nu cred ca ati fi...Marea afacere de care vorbiti care ar fi?...Sa cumperi cu un milion si ceva procente la un jucator si sa-l vinzi cu 2 milioane,sa-l platesti pe jucator cu 500000 numai salariu...Rautatea se vede din faptul ca GSP a spus ca Steaua a terminat anul cu citeva milioane pierdere...Dv. va da numai cu plus desi mentionati ca Steaua poate suferii ca au mai plecat si alti jucatori la care doar s-a platit.Dar atita grija pentru a prinde vint in pupa naste si intrebari...De Astra nu ne spuneti ce a pierdut, ce a vindut,ce a cistigat?De Dinamo,Craiova,Rapid...stiti acestea sunt egalele Stelei in campionat...Sau ati ajuns doar maestru in Steaua,latifundiari,Chipciu...Incepe sa-mi para rau ca acesta pleaca dar probabil ca va amintiti de prietenul Bourceanu,Burleanu...

Danny (16 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:14

"dorulet (22 comentarii) • 21 iulie 2016, 10:10 Din ce in ce mai bine. Un parvenit care isi bate joc de echipa mea de suflet. Ma intreb care e modalitatea de a il determina sa vanda si sa scapam de el." Cui so vanda ? o cumperi tu ? nu`l laud pe becali ... dar daca pleaca de la echipa .. steaua dispare... voi tot credeti ca armata va salveaza .. aia sunt mai lacomi decat gigi becali mai parveniti :))

Mister (46 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:16

Bai Andrei, tu ai descoperit mersul pe jos. Ma apuca greata cand vad *** ca tine care isi dau importanta si nu le place nimic. Ia spune tu Einstein junior care sunt cliseele obosite de aici, da un exemplu doua. Astia care nu ati ouat nimic in viata ii judecati pe altii de parca ati fi realizat cine stie ce pe lume. Repet ca tu si astia sunteti demni de compasiune.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Titi (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:30

Nea Ovidiu, Te stiam un om informat, de unde ai scos bonusul de 500.000 pentru titlu si pentru grupele CL ? Daca raspunsul vine "de la Gigi', te anunt ca v-a dezinformat... Ca idee, bonusul este de 150.000 si il primeste doar daca se califica in grupele CL. maxim de 2 ori.

Luciann (12 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:31

Foarte buna analiza si la obiect! N-a invatat nimic din pataniile din ultimii doi ani!

Rasul lumii (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:32

Domnul Becali, este un om de afaceri, iar din ce am citit in presa, singura afacere pe profit ar fi " fotbalul". Personajul Becali este un tip fara educatie, mediatizat in exces, dar cu inteligenta emotionala. De la revolutie, singurul club care ne reprezinta constant bine tara, este Steaua. Mi-a placut f. mult CFR-ul si patronul acestuia care avea un altfel de discurs (se remarcau scoala si educatia). Mai este un patron de club la Botosani si mai era domnul Porumboiu la Vaslui, oameni care au incercat ori incearca sa faca ceva performanta in fotbal. Din pacate nu avem educatori, tehnicieni pregatiti si modele. Nu avem pepiniere care sa produca semintele roadelor de maine. Antrenorul Reghecampf face parte, din grupul mare de antrenori romani fara educatie, scoala, plini de orgolii, de certitudini, limitati la un limbaj de lemn. Domnia sa este pe aceeasi lungime de unda cu patronul sau, diferentele dintre ei fiind f. mici. Antrenori ca domnul Lucescu, sau domnul Boloni, n-ar rezista in aceeasi barca cu domnul Becali, pentru simplu motiv ca cei doi s-ar aseza la pupa pentru a tine carma, iar domnul Becali la prora. Domnule Ioanitoaia, suntem din ce in ce mai saraci....!

Huhu (3 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:34

Fara Becali, Steaua era demult falimentara, precum Rapid, Dinamo, Petrolul, Progresul, Craiova, Poli si alte mari echipe. Ce ati vrea sa faca Becali pentru spectatorii care au parasit-o? Bine ca mai este interesat de un astfel de bissnis.

Andrei F (1607 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:34

Citi oameni dastepti si cu spirit de afaceri aici,mai, mai...Oare toti iubiti Steaua de numai pentru ea aveti solutii?Dar pentru Rapid nu va lasa inima sa incercati sa o salvati?Nu ajutati voi pe Dinamo ca uite Andone cere jucatori,Sumudica si el se cazneste sa-l transfere pe marele jucator Esombe...patronul de la Botosani spune ca se roaga pentru Steaua si accederea ei in grupe-sprijiniti-l...CFR,ASA faceti voi planuri sa iasa din insolventa...De unde ,voi vreti musai sa-l invatati si cizelati numai pe Becali...Si asta e discriminare!

Mrr (22 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:34

domnul ioanitoaia ii da advertisment domnului gheorghe becali : ai s-o patesti cu mine, daca nu mai ne vedem si noi, asa macar din an in paste"...

vasglo (208 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:37

Care "atâta bănet", Nea Ovi, ca pana acum s-a transferat numai Chipciu pe care se incaseaza sigur numai 2, 25 mil. (3,00 - 0,75)? Restul e povesti, precum articolul asta al dvs.!..-:) P.S. - nu tot ziarul dvs. scria ca Steaua a incheiat anul trecut pe pierdere? Cum s-or acoperi aceste pierderi?......

S (5 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:39

Steaua n-are suporteri, are spectatori. Ce asteptari poate avea de la Becali un grup care danseaza cum canta generalii? Sa se duca sa aplaude F-16 pe la Balotesti, nu sa ceara transferuri.

raul (23 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:48

Peste cativa ani o sa ajunga si Steaua lu' Jiji ca Rapidul lu' Copos. Doi borfasi puscariasi care au ingropat doua echipe frumoase.

vaj (8 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:59

Ce ziceti de un articol care trateaza consecintele celor 750k pe care i-ar primi Brasovul? Ii primeste? Cand? Va salva sau relansa acesti bani gruparea de traditie de sub Tampa (cliseu in toate comentariile sportive)? Va fi driblat "Steagul Rosu" si lăsat să moară? Si pana la urma banii din astfel de clauze contractuale sau cotele de formare - mana cerească pentru echipele mici - chiar ajung la ele, se plătesc sau raman prin buzunarele cuiva? Ca tot ne plângem de starea generala a fotbalului românesc..!

robert20006 (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 11:59

Bai oamenilor....daca eram ca Rapid Timisoara Craiova Dinamo ?Auzi tu,ioanitioaia critica ca face profit!!!

Alx (141 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:03

Domnule Ioanitoaia, Bayern Munchen, Real, Barca, etc..ce sunt? Cumva mai joaca fotbal pentru placerea lor si cineva arunca banii? Eu cred ca sunt afaceri colosale, dar care au alti oameni in spate si care stiu sa faca banii in alt mod si fara sa dea din gura degeaba ca Becali. Nu mai traim in comunism. Doar in comunism se putea sustine sportul gandindu-ne doar la performanta nu si la bani..acum tot ce se face, se face pentru bani.:(

goguucluj (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:16

o adevarata echipa de mercenari!!!din pacate ca si a mea...fortza Ucj

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:23

Acest articol nu ne spune nimic nou ...Jiji becali nu face fotbal ...ci negot...

simplu (37 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:23

da si tot o *** de muls e si steaua / becali cand vine vorba sa ia un jucator. daca steaua sau gigi vor un jucator pretul e dublu sau triplu fata de, sa zicem, dinamo sau astra. iar la salarii la fel se cere marea cu sarea. dvs. dle ioanitoaia sunteti ultimul care ar trebui sa vorbiti despre *** de muls, in conditiile in care gsp.ro e un site plin de clickbait-uri. ca sa nu mai amintesc afacerile cu prosport si cu sarbu. dvs. mulgeti fraierii de cititori, dar intr-un mod ipocrit, macar becali, tontalau si guraliv, macar e pe fatza. ce ati vrea sa bage bani ca asta iarna? ati vazut ce mare fas a fost cu marile transferuri din iarna. mai are si omul reculuri. iar ideea ca el trebuie doar sa dea bani la echipa si sa nu scoata e cel putin naiva. de ce nu faceti si dvs acelasi lucru ca sa sprijiniti ideea deja utopica de mentinere a presei scrise. imi pare rau sa va vad batran si incapabil de cea mai mica obiectivitate, mai ales in relatie cu actiunile dvs. si ale siteului pe care il pastoriti sub umbrela gsp.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gilos (96 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:25

In principiu asa e, cum zici dumneata, dar intreg articolul este torpilat de afirmatia categorica ca Steaua ii apartine in exclusivitate lui Becali. De ce esti asa de categoric, nea Ovi ? Stim cu totii ca este cel putin discutabil modul in care a fost preluata Steaua de acest individ. S-au prezentat cumva actele prin care Becali a ajuns proprietar la Steaua ? S-au terminat procesele pentru palmares, emblema si culori ? Numai faptul ca acestea au ajuns in instanta si ar trebui sa ne faca mai rezervati in exprimare... Steaua a existat inainte de era-becali. Majoritatea suporterilor stelisti tin cu aceasta echipa pentru ce a insemnat ea inainte de Becali. Ei nu trebuie respectati ? Nu mai spun ca aceasta mentalitate de stapan-sclavi tine de evul mediu si nu are ce cauta in secolul XXI, mai ales in sport. Nu asa se conduce un club de fotbal. Mitica Dragomir si Gigi Becali atat inteleg, atat ii duce pe ei capul, dar de la dumneata aveam alte pretentii.

Dac (1 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:25

Am o intrbare .Cate academii are ciobanu si cati futbolisti a preparat ?El in a acest cerc vicios se imvarte Cumpara exploateaza insala si vinde Paí toata lumen cumpara si se prepara pt o cupa ,numantina el vede doar sa iasa IN PRIMAVARA San luis Ian DNavarra cuando impozite si sa scoata si el fotbalisti ,,,,,,,,,,,!,,,,,,,,,,

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:29

Bugetul pentru anul 2016 de peste 10.000.000 de euro … este al ? ------------------------------ „La ultima sedinta a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, de la sfarsitul lunii februarie 2016 primarul Capitalei a introdus pe ordinea de zi suplimentara un proiect care viza acordarea sumei de 900.000 de euro echipei de baschet masculin Steaua CSM Eximbank Bucuresti. Acest supliment financiar era acordat in contexul in care in aceeasi sedinta urma sa se aprobe si bugetul pentru anul 2016 de peste 10.000.000 de euro al Clubului Sportiv Municipal Bucuresti inclusiv pentru sectia de baschet masculin, adica pentru echipa Steaua CSM EximBank Bucuresti. De fapt, in acea sedinta s-au aprobat ambele proiecte. Insa, acest supliment financiar decontatat din banii bucurestenilor readuce in prin plan asocierea controversata dintre Clubul Sportiv al Armatei Steaua Bucuresti, CSM Bucuresti si Clubul Sportiv Baschet Atletic Bucuresti privind echipa de baschet masculin. Pe data de 8 august 2012, presedintii celor trei entitati, colonelul MApN George Boroi, Constantin Caliman si Virgil Stanescu, prietenul premierului de atunci Victor Ponta, semneaza protoculul de colaborarea nr. 213/2015 valabil pe cinci ani, adica pana la 08.08.2017.“ ------------------------ gsp: „Pandurii a prezentat noul plan al viitorului stadion. Compania Naţională de Investiţii a alocat suma de 20 de milioane euro pentru acest proiect de modernizare.“ Zic si eu: Pandurii e finantat de intreprinderi de stat falimentare, care nu are de ce sa fie gainari marunti ca Becali. „prin glisarea celor două corpuri administrative în stînga şi dreapta Hotel Sport, stadionul va dispune şi de peluzele pentru galerii”, se arată în comunicatul postat de către cei de la Pandurii. Zic eu: care s-a antrenat pa gratis pa Ghencea. Zice Burleanu invidios: Steaua care s-a antrenat la Gino Iorgulescu acasa. ---------------------- Dar Craiova ? Echipa „cealalta“ a fost data afara si din parcuri de catre o fata cu gauaze la cap si trup cit Romania Mare. Pentru Clona ei „s-a asigurat“ finantarea:“Noua arenă a Craiovei va avea cinci etaje şi peste 30.000 de locuri. Suma totală a investiţiei se ridică la 50 de milioane de euro, sursele de finanţare fiind 90% de la bugetul de stat şi 10% de la cel local. „Finantatorii“ - afaceristi de stat – si cei care au inventat echipa sint urmariti penal, dar, ce conteaza, „lucrarea“ merge mai departe. ------------------- Nu inteleg cum a disparut Petrolul. Echipa – la aurul negru e clar ca lumina zilei. Interese politice ori a fost prea de tot. Linga „finantatorul“ chelner mai spala si un gunoier. -------------------- De Dinamo nu zic nimic. Sper sa nu fiu facut potaie. Nu zic nimic nici de alte 100 de cluburi sportive. Nici de Simona nu zic mult: a vindut finala in 49 de tari. A venit din iarba cu riscul sa se faca de cacao inca din primul meci. Dar se pare ca are … coada ! ------------------------ PS ce vreti sa spuneti nou domnule O I ? Ca e un gainar marunt si un prost incurabil stie toata lumea. Dar ar putea sa fie putin ajutat, caci suflet are.

gigelos (108 comentarii)  •  21 iulie 2016, 12:58

Steaua nu este si nu va fi niciodata clubul lui Becali , probabil exista un SRL , asociatie , *** Stearpa SRL, cel care gestioneaza acest brand . E o greseala a istoriei , mai poate dura ceva , se repara cu timpul . Steaua e a suporterilor , daca ei nu vor un proprietar , nu merg la meci , dispar sponsori etv , e nevoit sa vanda . mii de cazuri . Steaua e a lui Jenei , a lui Tudorel,Piti , actualul patron profita de acest lucru . Vine un jucator , se uita si el, Steaua a castigat CCE inseamna ca e club serios . La vanzare la fel . Cine a mai castigat CCE din est , Belgradul . In mod normal brandul Steaua face 50 milioane de euro , oierul d-aia nu se agita , palmaresul conteaza la extern nu la intern si cei de afara nu au timp de prostii din astea cu FCSB etc

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (1607 comentarii)  •  21 iulie 2016, 13:32

@gigelos Mai ales a lui Stoica este...A cerut pe fata atunci cind fecioru nu mai era bun de Timisoara sa-l ia Argaseala...Si a spus-o public!Acum feciorul cica-l lauda pe Chipciu ca asta nu e ca el sau Enzo Scifo...Cica Chipciu nu face banii...dar asta-i stelist ,bun roman...ce sa mai,neam de fotbalisti...Rid cind imi amintesc citi au criticat la Ianis Hagi,la Stoica nu merge ....

nea caisa (81 comentarii)  •  21 iulie 2016, 13:32

Domnule Ioanitoaia, in sfarsit scrieti si dumneavoastra ceea ce noi scriem de mai multi ani, e adevarat, nu cu atata har gazetaresc. Trageti tare acum, ca sa ne ajungeti din urma!

Acciduzzu (108 comentarii)  •  21 iulie 2016, 13:48

Nea Ovi, indiferent de ratiunile unui astfel de articol, el pare sa aiba doar un singur scop: sa provoace comentarii. Fotbalul romanesc se bazeaza pe suporteri doar pentru sustinerea morala. Material nu exista un interes prea mare pentru ca nu exista abonamente si vanzari de materiale (tricouri, fulare etc). Pana si incasarile din bilete sunt relativ nesemnificative chiar cand vine multa lume la meciuri. Pentru ca preturile sunt mici lumea fiind saraca. Asa ca, pentru a intretine echipe cu salarii semnificative e nevoie de incasari din cupele europene. Iar pentru Gigi, indiferent cat de cult sau nu, indiferent cat de limitat in gandire si exprimare, singura solutie logica este crearea unei echipe care sa aiba ceva rezultate care sa-i permita sa vanda jucatorii asa cum o face acum. Daca ii va iesi sau nu o sa vedem. Dar, comparativ cu celelalte echipe din fotbalul romanesc Steaua e singura care: 1) are o situatie financiara relativ stabila si 2) reuseste sa vanda jucatori pe bani buni; Mai face ceva Clujul dar cu jucatori straini. Hagi cu Viitorul e cam pe acelasi model cu Steaua. Si Astra mai nou dar prea putin. E surprinzator cum toata lumea sare pe Becali dar nu se uita nici la Dinamo, nici la Rapid, nici la alte echipe finantate in buna masura din tot felul de combinatii unele pe bani publici. Asa ca pana una alta, Becali e cam unicul patron care a fost capabil sa faca o afacere din clubul lui. S-a dovedit mai om de afaceri chiar decat Paszkany sau Ioan Nicolae. Restul sunt varza. La cat a fost de injurat pentru Chipciu sau chiar Stanciu, Becali a aratat recent tuturor incompetentilor ca stie ce face daca a luat 3 milioane pe Chipciu. Si o sa ia si pe Nicusor Stanciu mai devreme sau mai tarziu. Asa ca toti istetii care il injura pe Becali, stau si isi manaca unghiile, refuland prin comentarii de pitecantropi in timp ce Becali isi rade in barba. Matale, nea Ovi, traiesti si matale bine, de pe urma lui si a comentariilor si vizitelor pe blog, chiar daca pentru asta e nevoie sa-l mai bagi pe Becali in gura fraierilor. De fapt, Becali beneficiaza oricum. Conform celebrei expresii, nu o tin minte exact, care zicea ceva de genul: "scrieti baieti, scrieti, si de bine si de rau, numai scrieti".

Martorul (28 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:09

Corect comentariul! Gigi face foarte bine! Fotbalul este o afacere! Așa se procedează. Buleanu vede cai verzi pe pereți! Gigi nu investește pentru echipa FRF, îl doare în pălărie, vorba cuiva care a fost prin fotbalul românesc! Nu văd rostul pentru care ar cheltui fără să scoată ceva! Este o iluzie în economia de paiață să crezi că bagă banii cineva pentru ca unii să strige și să se bucure! Reveniți-vă! Priviți atent la Ronaldo... Fața lui spune tot! E ca o filă cec!

gigelos (108 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:14

@Andrei F - vorbim cumva de domnul Tudorel Stoica ? Ridica-te in picioare daca esti stelist , eu nu sunt . Nu de *** nu ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Liviu (24 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:33

Domnule Ioanitoaia, lasa sa fie asa... lasa sa ajunga si Steaua ca si Rapid si sa se duca naibii tot fotbalul nostru. Sa ajungem ca ungurii. Sau si mai rau. Va adresati unei tari intregi care este prea plictisita de fotbal... Pai cine in lumea asta joaca toate meciurile etapei la ore diferite doar ca toate sa fie televizate? Si asta de vreo 10 ani incoace, daca nu si mai mult? N-auzi peste tot decat plangeri in legatura cu nivelul prea slab al fotbalului de la noi. Pai va spun eu ca Ferencvaros sau Steaua Rosie, campioane in tarile lor ultra-detasate, cu victorii interne la scoruri astronomice, au probleme in tururi preliminare cu albanesi sau maltezi. Daca te uiti acolo la ei, parca numai este asa de slab nivelul fotbalului nostru "mioritic", nu? Dar de fapt e tot slab rau, deoarece microbistul roman vede in fiecare weekend pt. nici 10 euro pe luna toate marile echipe ale lumii si apoi face comparatii... Mai e pe undeva prin lume asa? Nu stiu, intreb si eu. Ce e prea mult strica...

Stelist=Roman (64 comentarii)  •  21 iulie 2016, 14:50

Domnule Ionatioaia, uitati un lucru....doar pentru Varela, Chipciu si Tade, Becali platea 1,5 milioane de euro anual cu taxe si impozite cu tot. Nominalizati un patron de liga 1( in afara de primariile care folosesc bani publici dar care sunt subiecte tabu in presa) care cheltuie atatia bani doar pe 3 jucatori...

SILVIU (37 comentarii)  •  21 iulie 2016, 15:00

Un calcul simplu ,bazat pe argumente pe care le stim cu totii.CASTIGURI in ultimi 10 ani de oierit; Bani de la UEFA peste 100 mil.euro Bani din TV peste 50 mil euro Bani din transferuri 40 mil. euro Bani din reclame 10 mil euro Bani din vanzarea biletelor si marketing 50 mil. euro Mai sunt ,dar numai asa apar peste 250 mil.euro.Luand declaratia oficiala-facuta in mai multe randuri - de stapanul gica b. Steaua il costa 'O JUMATATE DE MILION PE LUNA'.Ar fi 6 pe an dar sa punem 8sau 9 pt. a nu crea discutii.Rezulta peste 150 mil .euro BENEFICII dupa mulsul acestei echipe pt. un infractor dovedit cu pedeapsa executata la puscarie.Si va rog nu mai spuneti ca a facut bine.Steaua a fost in grupele CL si inainte de a fi la stapanul gigi b. si a castigat CCE SI SUPERCUPA EUROPEI Cat despre titlul de om de afaceri va anunt ca -pe argumente- nu e decat un smenar.Toate afacerile lui sunt in faliment si castiga bani doar de la Steaua pe care a luat-o pe smecherii.Nu poti ca dupa ce ai imprimutat pe cineva ,dupa restituirea imprumutului sa pastrezi si casa omului.Ori el si-a primit bani inzecit si a pastrat si gaina cu oua de aur Singura solutie de salvare a echipelor romanesti de fotbal este modelul spaniol cu echipe ce revin suporterilor .S-ar crea emulatie ,chiar daca ar fi mai greu la inceput

Andrei F (1607 comentarii)  •  21 iulie 2016, 15:18

@gigelos Exact!Nu ai auzit de cele scrise de mine?Si mai sunt destui fosti stelisti care odata ajunsi prin studiouri apreciau vorbele de duh ale lui Sumudica...Multi la ,,urarile,,astralului se bucurau,ei nu se simteau atinsi...Putini gaseau nimerit sa-l apere pe Hagi...

Comentează