Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Bălmăjelile lui Burleanu

Ca să amuze lumea, Habarnam de la FRF a mai lansat deunăzi un porumbel

Permalink to Bălmăjelile lui Burleanu
miercuri, 6 iulie 2016, 4:12

În vicleana lui ignoranţă, preşedintele FRF a dat-o din nou la întors. De unde băga mâna în foc că România va ieşi din grupă la Euro 2016, deunăzi ne-a poftit să înţelegem că „prezenţa la CE este o performanţă”! Numai proştii nu-şi schimbă opiniile, dar asta nu înseamnă că Răzvan Burleanu are dreptate. Accesul la Euro 2016 putea fi socotit deosebit dacă nu s-ar fi calificat aşa multe echipe. De pildă, în 1984 au fost 8, iar în 1996, 2000 şi 2008 câte 16, referindu-ne la ediţiile şi cu participarea noastră. În 2016 însă, au ajuns în Franţa 24 de formaţii, mai numeroase decât oricând. Practic, o reprezentativă din două, UEFA incluzând 55 de „naţionale”. Ultima afiliată, Kosovo, n-a intrat în preliminarii, în vreme ce Andorra, Gibraltar, Liechtenstein, Luxemburg şi San Marino au făcut figuraţie. Evident că nu-i nicio scofală când se califică o echipă din două. Performanţă, nici atât.

Ca să amuze lumea, Habarnam de la FRF a mai lansat deunăzi un porumbel. A apreciat că „din Euro s-a scos maximum posibil”! Adică nicio victorie şi un singur punct din 9 posibile constituie tot ce-au reuşit „tricolorii”, pentru a căror plimbare în Franţa Burleanu a umflat 92.000 de euro! Fireşte însă, după cum el însuşi a spus, că i-a meritat întrucât „n-am ce să-mi reproşez”. Să admitem că n-are, din moment ce, în 2 ani şi 4 luni de trai pe vătrai, a izbutit să înfiinţeze un centru de excelenţă pentru juniori la Timişoara şi altul la Tg. Mureş, pe care le-a inaugurat ocolind legea şi le-a înscris în campionat ocolind regulamentul! Cezarului ce i se cuvine, nu?!

V-aţi imaginat o clipă că starostele federal, care le-a umplut buzunarele şi aplaudacilor din jurul său, pe care i-a adus şi i-a proţăpit în funcţii înalte, va dona căciula aceea de bani, măcar o parte din ea, vreunui cămin de copii ori azil de bătrâni? V-aţi înşelat, o asemenea iniţiativă, ca şi eventuala sa demisie după ruşinea de la CE, ar echivala, citez din şeful FRF, cu „un gest populist”, ba chiar cu „un act de laşitate”!

Venind la zi, să observăm că Burleanu et Comp. au pierdut şi pariul legat de desemnarea succesorului lui Iordănescu. Incompetent, preşedintele şi-a închipuit că Generalul va dărâma munţii la Euro şi el va fi silit să-l păstreze. Când nu te pricepi, poţi visa şi cai verzi pe pereţi, nu se miră nimeni.

Altminteri, nu se explică de ce, în condiţiile în care contractul lui Iordănescu urma să expire, Burleanu n-a căutat să găsească din timp un selecţioner, pentru ca respectivul, mai ales un străin, să se fi familiarizat în Franţa cu „tricolorii”. Să-i fi studiat în 3 meciuri cu miză, să-şi fi făcut o idee, cât de vagă, despre posibilităţile unei echipe care pe 4 septembrie, peste nici două luni, va aborda preliminariile CM 2018.

Când neamţul Christoph Daum, campion în Germania, Austria şi Turcia, dar fără angajament din martie 2014, după demiterea de la Bursaspor, a sosit la Bucureşti pentru a semna cu FRF, se aude că el va fi ajutat, pe lângă un belgian, de Isăilă şi de Badea, ex-secunzii lui Iordănescu. Logic, măcar la început, până când Daum se va dumiri, Isăilă şi Badea vor trebui ascultaţi. Un user chiar sugera că dacă foştii secunzii vor juca roluri importante, nu mai bine îi puneam direct pe ei?! Era nu doar mai simplu, ci şi mult mai ieftin.

Comentarii (123)Adaugă comentariu

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:23

Nu sunt fanul lui Burleanu dimpotriva dar de cind va citesc articolele niciodata nu am sesizat sa desfiintati vreo persoana cum ati facut-o in acest cazx . Pur si simplu l-ati pulverizat . Si mie mi se pare stangaci chiar flegmatic dar parca e prea mult . Apropo poate ne puteti spune pe cine ati vedea la conducerea Federatiei Romane de fotbal . Hagi ? Popescu ? Prunea ? Puscas ?

Lucian (2 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:27

Haide terminati va rog, sunteti deja penibil.

Mihnea (29 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:29

Articol super slab...nu era normal ca "Marii Secunzi" sa ajute...domnule Ioanitoaia poateincercati sa va pensionati....

Vlad (77 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:32

Urla frustrarea in dvs Nea Ovi... mai terminati cu penibilitatiile astea. Am citit articole bune, fundamentate, unde critica era bine venita dar acum este de-a dreptul "habarnist" daca e sa folosesc un termen specific articolului. Ridic inca odata la fileu o provocare: Burleanu NU! Dar pe cine vezi acolo? Hai sa fim usor constructivi nu doar disctuctivi. Ce fel de profil de om din fotbalul romanesc?

Margelatu (91 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:32

Sa stabilim ceva de la inceput. Pe oricine si oricand ar fi fost adus nou selectioner, dumeavoastra ati fi comentat. CORECT? P.S. De unde stiti cand a inceput cautarea unui nou selectioner? Ultimul paragraf nu face absolut nici un sens! :( Adica - pt ca Daum va avea ajutor de la Isaiala etc...ar fi mai bine sa fie asistentii principali! WHAT???

Bogdan (395 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:35

Luciane, penibil esti tu, postac de serviciu. Articolul e precis, clar si fara exagerari. Adu argumente impotriva lui, nu inflori ca Burleanu merita ceva cand nu a facut nimic in 2,4 ani. De ce pune antrenor acum si nu l-a pus inainte de Euro, asta e reprosul intemeiat din articol si sunt curios ce raspunzi. Daca le ai, adu-le si convinge ca de injurat poate oricine.

Kyro (61 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:37

Inca o zi, inca un atac la Burleanu. Nu va plictisiti sa scrieti despre acelasi lucru ? PS: Maine urmeaza articolul despre nevinovatia lui SumiBet episodul 99?

dzz (12 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:37

Dincolo de comentariile delicioase ale postacilor-muncitori la statuia lui neica nimeni pe lume Burleanu, daca presedintele FRF ar fi fost un ficus, o crizantema, un dulap, la alegere, situatia din fotbalul romanesc ar fi stat exact la fel, cu mica diferenta ca salariile si primele presedintelui FRF ar fi fost inca in contul institutiei.

vasglo (208 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:38

De data asta un sincer FELICITARI, maestre!....O singura scapare mai are Habarnam, sa reuseasca ceva Daum!.....

Alex (1 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:38

Domnule Ioanitoaia degeaba aveti atatia ani de jurnalism sunteti de un penibil fara limita. Dumneavoastra nu aveti nici macar o doza de jurnalist de inalt nivel in al vostru ADN. Decat sa scrieti asemenea tampenii mai bine cedativa locul unui jurnalist intradevar coerent si talentat.

Cosmin-Alexandru (2 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:41

Nu e un lucru rau ca Daum a cerutsa ii aiba pe cei doi in preajma lui, cel putin o perioada. Din cate stiu Ionut Badea ar putea actiona si ca translator, iar atat timp cat le traseaza sarcini precise in interiorul staff-ului tehnic, chiar nu vad unde e problema. Nu fac ei selectia, nu fac ei tactica, dar il pot pune cel mai rapid in tema pe domnul Daum. Ca vorba aia, tot sustineti sus si tare ca mai sunt doua luni pana la primul meci.

Ovidiu (3 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:45

GSP-ul in frunte cu mai putin stimabilul Ioanitoaia scriu articolele astea in functie de cum bate vantul (prin buzunare) sau in functie de razbunari personale. Sunt convins ca nasu ii "ungea la suflet" si acum au ramas toti pe sec. Mi-e scarba deja sa mai deschid acest site. O sa ma rezum la vizionarea meciurilor cu sunetul oprit. Ultimul sa stinga lumina.

Miles (1 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:46

Daca ar fi cautat din timp un antrenor care sa vina sa vada meciurile Romaniei la CE, ati fi comentat ca strica atmosfera la echipa. Ca a asteptat sa vada ce face Iordanescu la CE, nici asta nu e bine. E trist sa vezi ca unii jurnalisti au spiritul critic ascutit numai in cazul unor persoane, in timp ce in cazul altora (declarati deja infractori sau care sunt pe cale sa fie declarati) se concentreaza pe partile pozitive (si le mentioneaza partile problematice doar in context).

Andrei (276 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:47

Nu mi-l amintesc pe Ioanitoaia atat de efervescent pe vremea cand Sandu demola sistematic fotbalul romanesc si se proptea pe o generatie de fotbalisti la a caror dezvoltare nu a contribuit cu nimic. A parazitat generatia lui Hagi si a muls-o financiar pana in 2000. Nu a profitat de generatia respectiva sa contruiasca viitorul. Diferenta dintre Burleanu si Sandu e ca Burleanu nu prea are pe cine sa paraziteze fiindca multumita lui Sandu, nationala e la nivel de caricatura. Dar d-lui Ioanitoaia ii e mai simplu sa il rastigneasca pe Burleanu, decat sa se uite in oglinda si sa se intrebe daca o fi fost bine sa faca un milion de editii de "Procesul Etapei" la care sa promoveze toate lichelele Cooperativei si sa transforme fotbalul intr-un can can de doi lei.

nica fara frica ! (34 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:48

Burlan nu se lasa pana nu distruge fotbalul din Romania !!!...tot ce face e amatorism in stare pura !!!....

Bogdan (395 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:51

@Alex. Tu esti altul care jignesti aiurea. Ce e inexact in acest articol, care sunt tampeniile pe care le incriminezi? Textual, pe rand, explicit, nu injurand prosteste. Astept o riposta coerenta, am rabdare.

nica fara frica ! (34 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:52

Alex@ . esti penibil frate !!!...nu mai iti etala incultura si *** !!!!...ascunde-te si invata sa scrii romaneste mai bine !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

anta (16 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:52

Eu nu inteleg absolut nimic din acest articol, ma mai gandesc un pic si-apoi revin, sa nu debitez aiureli daca tot scriu. La prima lectura, am o vaga idee ca dl. Ioanitoaia ne zice aici doua lucruri: unu ca seful FRF si comitetul acela executiv de acolo isi iau bani nemeritati atita vreme cat au incalcat legea si au infiintat niscaiva organizatii la Tg. Mures, si ne mai spune ca vom avea un antrenor neamt la prima reprezentativa de fotbal dar ca nu e luat nici la timp, si nici nu e oportun sa fie luat, adica, tot cei din comitetul acela executiv si presedintele FRF isi iau bani degeaba din managementul fotbalului national. Revin dupa ce inteleg ceva, deocamdata cred ca si eu am batut campii cu ce-am scris, nu numai autorul, sa ma ierte totusi daca se simte lezat.

bogdan (2 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:52

Multi cunoscatori pe aici. Probabil experti, scuze.

Specialista, din Buzau (84 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:54

Domnule esti penibil, enervant. Dumneata ar trebui sa pricepi ca Burleanu e ales nu numit. Dumneata nu observi ca Burleanu cauta sa faca bine, vrea performanta ? Cand Sandu si gasca sa a ratat calificare dupa calificare nu ai spus nimic. Burleanu nu a obtinut nici o performanta cu nationala, dar se vede o diferenta majora si esentiala. In timp ce sandu si ai lui se premiau pe ascuns pt performante inexistente Burleanu cauta si vrea sa realizeze ceva. In loc sa bage banii in buzunar ei ii da unui antrenor straian cu ceva performante. Nu stiu daca va reusi, mie unul nu-mi inspira incredere acest neamt in prag de pensie, dar este de laudat efortul lui Burleanu. Dar, datorita antipatiei lui Ioanitoaia fata de burleanu nu se vede nimic... Oare acest Burleanu a facut totul rau ? Nu prea cred, dar e diferenta mare intre corectitudine si antipatie. Si, sa-i dau un raspuns domnului intitulat ZONA MAGHERU: Jurnalistul de fata mai are o antipatie vizibila cu ochiul liber: GIGI BECALI. Jurnalismul nu inseamna nici antipatie nici simpatie ci corectitudine, iar Ioanitoaia a fost absent cand a fost predata lectia asta.

Icso (1 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:55

Pe pag de wikipedia a lui Christoph Daum scrie Current Team: ROMANIA. No comment.

bogdan a (13 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:55

Daca ar fi cautat din timp, l-ati fi atacat ca destabilizeaza echipa inainte de CE ... Sunteti cam exagerat, dle Ioanitoaia. Omul e destul de habarnist, de acord, dar eu unul prefer un habarnist decat un penal. Habarnistul se mai poate schimba, imbunatati, dar penalul ?!

Emilian (143 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:57

Unele observatii sunt corecte, altele mai putin. De exemplu nu stii de cand a inceput Burleanu cautarile, poate ca a facut-o mult mai demult fara sa te informeze. Nu-l aplaud pe Burleanu, are un limbaj de lemn si arogant, dar obsesia ta anti-Burleanu seamana tot mai mult cu obsesia lui Gadea si Badea anti- Basescu! Atunci cand bati insistent intr-o singura directie, chiar si observatiile pertinente devin greu de luat in seama. S-apoi vorba cuiva: pe cine ati vrea la conducerea FRF, pe Hagi?!?

Bogdan (395 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:57

Si pentru @Andrei. Ioanitoaia a dat tare in Sandu mai ales in cazul Craiovei. L-a facut dictator, abuziv, smecheras, etc, etc, dar s-a uitat. Cum s-a uitat ca nu s-au salutat vreo 10 ani deci nu avea cum sa il invite la emisiuni. Dar e bine sa calomniezi ca poate ramane ceva. La fel are dreptate si cu Burleanu care si-a asezat postacii in pozitie de tragere. Tu dupa limbaj esti corporatist ca si ei.

Daniel (3 comentarii)  •  6 iulie 2016, 16:58

Nea Ovidiu, nu faceai matale emisiuni cu Giovanni,Victor Becali,Borcea,Pinalti,MM,Marian Iancu,Tata Jean,Mircea Sandu,Dragomir,Becali toti fosti sau actuali puscariasi.Ai sustinut 25 de ani acesti gropari ai fotbalului romanesc iar acum dai lectii de moralitate despre cum ar trebui sa se conduca federatia? In jurnalism nu exista pensionare?

Dan (2 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:00

Ajunge "maestre" ca ai depășit măsura. Pe Sandu si Dragomir n-ai fost așa înverșunat. Ultimul articol pe care il mai deschid, oricum de-o vreme le citeam doar sa-mi alimentez dezgustul. Cind îți ceri banii, spune-le sa te compenseze pentru cititorii pierduți.

Sorin (13 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:01

Dl. Ioanitoaia nu era asa efervescent la adresa vechi conduceri pentru ca avea tot felul de avantaje, de la informatii pana la deplasari gratuite cu echipa . Cum sistemul s-a schimbat trebuie atacat noua conducere. atat !! sa vina Hagi ca sa ce ? sa ne fie mult mai rau ca pe vremea lu' Sandu . Hagi nici macar nu stie sa se exprime . ca sa face el bine lu nea Gigi ca sa nu fie rau . si iar cu Nea Ioanitoaia pe la deplasari sa vezi cum incep laudele , Nea Ioanitoaia stie de pe vremea raposatului ,

Miki (1 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:02

Nu ti rusine, Ioanitoaia? Chiar nu ai pic de rusine si de coloana vertebrala? Ai lins fosta conducere, ai promovat toti infractorii la emisiunea ta "Procesul etapei", ai fost nu doar martor ci si complice la prabusirea fotbalului romanesc in conducerea infractorului mircea sandu si acum dai in omul asta? Pai cum sa reuseasca daca formatori de opinie sunt impotriva lui? Tu esti unul din vinovatii starii actuale a fotbalului romanesc si ai tupeul sa il acuzi pe asta? Nu iti e rusine?

Ovidiu (3 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:06

Va propun sa va schimbati motto-ul, ceea ce faceti si ati facut in toti acesti ani, nu se numeste jurnalism si nici prea sincer nu ati fost. Puteti lua lectii de la colegii mai tineri. Primul care imi vine in minte este Maria Andries.

l0gan (46 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:06

foarte bun articolul d le ioanitoaia

Niku (275 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:06

Sigur mai Daniele, trebuia acum 20 de ani sa ii invite pe Burleanu si pe aia din gasca lui, ai dreptate. Dar la restul emisiunilor cine venea, nu tot Becali si Borcea? Dl Ioanitoaia nu da lectii de moralitate, ci arata ca Burleanu greseste des si grav. E asa ori nu e, poti raspunde cu fruntea sus chiar daca esti pus?

Andrei F (1607 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:09

,,Numai proştii nu-şi schimbă opiniile,,...Poate ar trebui sa reflectati si dv. ...ca tot este cugetarea scrisa de dv. ...Observ ca Burleanu trebuia sa-si ia nu stiu cite masuri de protectie dar daca ati pune problema asa in cazul Sumudica si Astra poate nu mergeati mereu pe o carare proSumudica...Ca si Astra stia de ceva timp de suspendare si Sumudica stia ca este recidivist si tot injura stadioane intregi...Din nou ne scrieti ca este ceva rau sa incalci regulamentele -centrele de excelenta-dar pentru febletea Sumudica sigur ca regulamentele sunt pentru a fi schimbate...

cornel (7 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:10

Nu zic ca Burleanu e mare scula, dar pensionaru asta e omu lu Sandu, normal ca il pulverizeaza pe Burleanu.

Andrei (276 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:14

@ Bogdan, nu sunt corporatist, ci profesor, iar Ioanitoaia a scris contra lui Sandu doar cand a fost vorba de Craiova, echipa lui de suflet. Deci din nou subiectivism. In rest s-a facut ca ploua, iar in anii de glorie ai blaturilor, domnia sa lua loc in platou alaturi de Pinalti & co si vroia "sa mai vada o data faza litigioasa". Acum se intreaba de ce e fotbalul in moarte clinica. A gasit vinovatul: Burleanu. A se retine ca nu il simpatizez de loc pe Burleanu, care mi se pare politruc si oportunist. Dar nici Platini nu e diferit.

iustin (82 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:16

Bogdane, te vad ca apari la fiecare articolas al lui ioanitoaia, gata sa il aperi de fiecare data...iti doneaza nea ovi din salariu ceva si tie? Mai daten mm daicea ca esti penibil, saracule!

LucianMihneaDan (1 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:19

Uneori asemenea articole sunt binevenite, nu stiu daca in cazul asta trebuie sa fim atat de acizi, insa trebuie sa tragem un semnal de alarma, asta e clar. Lasand la o parte frazele mai dure exprimate de dvs, sunt de acord cu ansamblul articolului nea Ovi, fara felicitarile de rigoare...Pentru ca cei care sunt in presa de atata timp de cand sunteti dvs. ati stiut dedesubturile alegerii lui HabarNam, insa ati preferat sa le maturati sub pres, specific romaneste as zice, si sa atacati indreptatit atunci cand este cazul...Si acum este cazul, fara indoiala. Dar ma vad nevoit sa recunosc truismele articolului, si sa subscriu in mare masura ideilor dvs., cu mentiunea ca trebuia sa faceti asta mai de mult, mai frecvent si poate mai politicos, aici incluzand toata media de specialitate... PS: observ ca aplaudacii de serviciu ai Habarnistului au fost activati, ar trebui sa ii ascultati si sa va lasati, dar nu acum, macar continuati atacul la adresa "federalului" pana pleaca el primul :).

ciobanu-mioritic (26 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:22

Jucătorii nu l-au mai vrut pe *** Iordănescu! Noroc de ei - că au fost evacuaţi de la Euro -, "jocurile FRF" erau facute pentru familia Iordănescu (Edi principal şi taică-su "derector" tehnic).

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adiro96 (5 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:22

Chivu , Ogararu , Niculescu , Dumitrescu , sunt nume care puteau schimba ceva din mocirla fotbalului romanesc .Burlescu cand a ajuns la putere pe considerente politice a dat de pamant cu sandu si acolitii lui, dar dupa 2 ani a procedat la fel confundand FRF cu mosia moldoveneasca care nu exista si s-a umplut de penibil si a dovedit ca este un hot la fel de mare ca si predecesorii minus cunostiintele de fotbal.Burlescu are 4,500 salar plus 2,500 conducator de Mogosoaia alta chichita inventata de sanducu .Deci 7,000 euro lunar plus diurne, nu ajunge isi trage si prime de incompetenta alaturi de Marea Adunare a mincinosilor din fotbal. Jos excrocii , viva Romania curata si fara mafioti .Momentul Zero in fotbal a sosit!

ciobanu-mioritic (26 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:25

Jucătorii nu l-au mai vrut pe CAPORALUL Iordănescu!

Srn (13 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:28

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bogdan (59 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:29

Extraordinar *** nu a fost niciodată mare jurnalist, iar de sport HABAR NU ARE, după cum a dovedit-o în nenumărate rânduri. Adică îi cere lui Burleanu să demisioneze DUPĂ O CALIFICARE, iar lui Sandu la avalanşa de calificări ratate în serie nu i-a cerut asta nici măcar o singură dată!? gsp a rămas *** obedientă şi pupincuristă a clanului Becali şi nu pierde nici o ocazie să susţină sistemul acestor infractori, de la a-l susţine pe Gică Popescu (alt infractor) ca şef la Federaţie până la aducerea nulităţii Hagi ca selecţioner, ca să nu mai vorbim de urcarea în slăvi a non-talentelor Stelei selecţionate (degeaba) la Naţională pentru a fi vândute, de la Rădoi şi Nicoliţă până la Tănase şi Stancu. Sigur, cu un antrenor străin toată şandramaua asta a infractorilor se duce dracului, normal că slugile lor sar ca arse! Ce te faci, domnule, când Daum n-o să-i mai cheme pe alde Tătăruşanu, Chiricheş, Prepeliţă, Adi Popa sau Stanciu, toate catastrofele de la Euro?

Cosmo (237 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:29

Ce -i prea mult, e prea mult. Deja se vede că nu mai e obiectivitate la mijloc. Nu-i burleanu prea grozav, dar nu e el de vina pt budă în care a intrat fotbalul mioritic. De ce n-ai scris în noiembrie ca nu e mare performanta calificarea la euro??? Jocurile cui încerci să le faci, nea ovi? Ne-am săturat de piti, miti, jiji, gigi, jenel și de ăștia, demult. Nu vezi ca nici dracu nu mai merge pe stadioane, și tot o dai cu ofsaiduri și arbitraje?

ciobanu-mioritic (26 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:31

Momentul Zero in fotbal VA sosi ABIA daca FRF va fi obligata sa dea banii de despagubire catre Mititelu. Orice suma peste 10 milioane euro ii lasa in cucurigu-gol pe Burleşteni si-i trimite acasa.

gigi carabina (5 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:34

Tovarasul Ioanitoaia a purtat asemena cruciade si impotriva unui anume Sandu Mircea! Este un vector al corectitudinii! Multumim, apostole al adevarului in fotbal!

Sibelius (39 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:35

Asteptam si statuia pentru Luceafarul fotbalului romanesc pe care l-ati criticat mai putin in ultimii 20 de ani decat pe Burleanu in ultima luna. Sau inca un articol laudativ despre Sumudica si profundul lui bun-simt si noblete sufleteasca.

Ilie (369 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:37

Deveniti, Dl Ioanitoaia si redactia dvs, mai rau ca Gâdea, Badea & Antena 3 vs Basescu. Nu degeaba sinteti din acelasi trust. Ca raspunsuri atacurilor dvs (ieftine) : nu va explicati dvs, dar - ba da ! - se explica foarte bine de ce FRF n-a cautat antrenor inaintea turneului Euro 2016. Se explica ptr ca stie toata lumea ca un antrenor in functie nu trebuie sa-si aibe urmasul deja desemnat INAINTEA unui turneu, altminteri autoritatea sa risca sa fie grav atinsa. Cei ce au procedat asa, vezi Franta in 2004 sau 2010, au trait un dezastru in vestiare si au fost aspru criticati de presa pentru nesibuinta manageriale de baza. Dvs, cu principiile si criticile dvs. Oricum, la ce inversunare irationala, ***, pareti ati fi ajuns contra lui Burleanu, daca ar fi procedat asa cu ziceti, ceva imi spune ca acum l-ati fi linsat de ce a procedat asa. Ce ziceam : exact Gadea & Badea vs Basescu, ati devenit maestre ! Ce se intimpla ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gigi (5 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:43

O constatare amara, generatia facebook isi face simtita prezenta prin postari care mai de care mai tampite. O generatie de ratati, paralela si cu fenomenul fotbal. Cat despre Burleanu, un politruc sadea, cocotat in acea functie, in niste imprejurari ciudate, de care ''fostul'' nu este strain !!! Parerea mea...

Ilie (369 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:46

Dl. Ioanitoaia, la virsta dvs nu se cade sa jigniti un om, cit de antipatic v-o fi. Avem asteptari de intelepciune din partea dvs. Cind vorbiti de presupusa 'vicleana ignoranţă' a presedintelui FRF, evocind ca acesta 'băga mâna în foc că România va ieşi din grupă la Euro 2016' si' deunăzi ne-a poftit să înţelegem că „prezenţa la CE este o performanţă” - pai eu va poftesc sa va aduceti aminte de propriul articolul dupa tragerea la sorti din Decembrie anul trecut. Atunci erati super entuziasmat ca, in afara de Franta, Albania si Elvetia sint 'slabe', prima fiind 'trecuta' cu jucatori in virsta, iar a doua formata tot din Albanezi, dar de mina a doua, usor de batut. M-a surprins atunci optimismul dvs, dar asta nu-i nimic fata de ce ma surprinde acum termenul de 'vicleana ignoranţă', ce insa il atribuiti altora ! Un termen insultator, ca si 'bălmăjelile', pe deasupra

Ursus (19 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:49

Ovidiu Ioanitoaia l-ar aduce inapoi pe sandu si dragomir. Mi-e greu sa cred ca nu-si da seama cit rau a facut caracatitele fotbalului românesc. Dar se pare ca nostalgia ia locul ratiunii. O fi Burleanu nepriceput, dar a indepartat cancerul si junghiul. Unde sint "expertii" care ar trebui sa-l ajute? Este clar ca Ioanitoaia este "interesat" sa-l critice; nu sa-i dea un sfat. Nu sa-l ajute. E mai usor sa balacaresti decit sa vi cu solutii. N-am vazut de la Ioanitoaia macar o propunere decentă.

Claudiu (3 comentarii)  •  6 iulie 2016, 17:49

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează