Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Antrenor străin?

Pentru că nu-mi imaginez că cineva a crezut că România va rupe gura târgului la Euro şi că Iordănescu va continua.

Permalink to Antrenor străin?
luni, 27 iunie 2016, 4:13

Întrucât contractul lui Iordănescu cu FRF s-a încheiat şi părţile refuză să-l prelungească, „naţionala” îşi caută selecţioner. Perspectivele acestuia nu-s deloc ispititoare. Pe lângă un salariu modest comparativ cu oferta unor cluburi serioase, antrenorul „tricolorilor” va suporta şi alte dezavantaje. Se va confrunta cu un campionat plin de echipe în insolvenţă ori chiar în faliment, ba şi cu un contingent rarefiat de jucători exportaţi. Puţini sunt titulari, mulţi lustruiesc băncile de rezerve. Succesorul Generalului va avea o moştenire şi o viaţă grele.

Deşi numirea selecţionerului nu va rezolva deficienţele fotbalului nostru, ce observa Radu Paraschivescu când avertiza ieri asupra pericolului altui ciclu al „minţirii de sine”, acţiunea se cere tratată cu atenţie. Vigilent. Conform unei păreri mai largi, ar constitui o gravă imprudenţă, chiar o gafă, ca misiunea să-i fie încredinţată preşedintelui Răzvan Burleanu. Lipsit de pricepere şi de experienţă, acesta e ucenic în materie, e zero.

Normal era ca alegerea să fie decizia unei comisii de tehnicieni verificaţi, cum exista pe vremea regretatului Angelo Niculescu. Ea există şi azi, dar numai pe hârtie, formal. Personal, mai degrabă l-aş vedea pe şeful LPF în postura respectivă, pe Gino Iorgulescu recomandându-l reputaţia de fost mare jucător şi amănuntul că i-a descoperit şi lansat la FC Naţional pe tinerii antrenori Olăroiu, Zenga şi Dan Petrescu. Sigur însă că Burleanu va vrea să hotărască el şi aplaudacii lui. Cine a pus mâna pe hăţuri ţine strâns de ele, aşa că nu vă amăgiţi că vor fi consultaţi şi alţii în afara lui Vişan, a lui Bodescu şi a celorlalţi ciraci prezidenţiali, învăţaţi să nu mişte în front.

Socotind că ne mai despart două luni până când, pe 4 septembrie, cu Muntenegru, „naţionala” va aborda calificările pentru CM 2018, evident că operaţiunea de găsire a selecţionerului trebuia declanşată mai demult. Pentru că nu-mi imaginez că cineva a crezut că România va rupe gura târgului la Euro şi că Iordănescu va continua. Dar n-aş deschide proces de intenţie nici măcar lui Burleanu şi băgătorilor în seamă din anturajul său. E vechi obiceiul nostru de a amâna pe mâine ce trebuie făcut azi, cunoscutul stil lasă-mă să te las!

Într-un moment în care Mircea Lucescu şi Cosmin Olăroiu, cei dintâi vizaţi dintre autohtoni, au refuzat elegant propunerile, că doar n-or fi fraieri să revină acasă ca să-i întrebe lumea de familii la primul eşec, Burleanu şi trupeţii lui s-ar orienta spre un tehnician străin. În condiţiile în care FRF are parteneriate cu Olanda şi Danemarca, dar cu danezii ne întâlnim în campania mondială 2018, se aude că urmaşul lui Iordănescu va fi din Ţara Lalelelor. Acesta va trebui să se familiarizeze cu fotbalul românesc în câteva săptămâni şi să-şi intre în rol astfel încât pe 4 septembrie să alinieze o „naţională” competitivă.

Tocmai din cauza răgazului foarte scurt, numeroşi sunt cei, inclusiv subsemnatul, ce nu împărtăşesc ideea antrenorului străin: doar 19 la sută din peste 65.000 de subiecţi ai unui recent sondaj GSP s-au declarat pentru. Şi-apoi, glumind amar, cum să ne descurcăm cu un antrenor de-afară, să-l aducem, să-l luăm la rost în caz de înfrângere, iar el să creadă că-l felicităm?!

Comentarii (87)Adaugă comentariu

Paiazze (28 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:25

Da, pentru ca ai nostri sunt ca brazii. Doamne fereste sa vina vreun strain sa ne dea noua lectii... Mai bine ne facem de cc in continuare cu romanasii nostri, care stiu ei mai bine ce mizerii se invartesc pe aici.

Cris (36 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:30

La ce valoare au ai noștri antrenori, multipli campioni prin China și Emirate, cum să aducem noi străini? Se găsește oricând un Tata Puiu sau fiul Răzvan, care să fie recomandat de marele Gino și aplaudat de marele Ioanițoaia. Că nu joacă fotbal și nu obțin nici rezultate ce contează, important e să fie de-ai noștri!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:32

Mircea Rednic este singurul antrenor capabil sa ne califice la mondialul rusesc ...niciun alt antrenor strain sau roman nu o sa poata califica echipa ...in antrenorii olandezi de cand cu van Gaal la M.U. mi a scazut increderea...

SAG (132 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:37

Este o vorba care spune ca ....vrei sa faci *** bici si sa-l faci si sa trazneasca......Este ceea ce s-a incercat si pana acum cu echipa lui Iordanescu.... Cu aceasta MATERIE PRIMA(fotbalisti) pe care-i avem niciun antrenor(selectioner) nu va reusi mai mult... Sa fim realisti si sa ne cunoastem valoarea actuala....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Lucian (2 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:37

Nea Ovidiu tot am incercat cu Romanasi, haide bre lasa sa incercam si cu un strain. Care e problema? Si mai terminati cu atatea critice pe seama lui Razvan, cand Sandu a furat de 20 de ani nu ati zis nimic.. A imi cer scuze, faceti parte din aceasi generatie nu.

gioni (109 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:41

marele Olaroiu campion cu EL KATIR si EL FCSB performante mari

dan (100 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:41

A v-ati trezit la realitate, deci considerind lotul actual, calificarea la Euro nu a fost chiar un esec. Cam asta ne este valoarea cinstit vorbind. Mai explicatile si la alti ziaristi care doar dau din gura. Ar cam prebui sa ne masuram lungimea pasului si marimea nasului. Totusi ce antrenori cu carte de vizita, as veni la Natonala Romaniei? Sper sa nu se ajunga la Hagi sau la ***, bine ei nu au carte de vizita, dar s-ar incadra perfect la buget si circul din fotbalul actual....Sper Burleanu sa ia o decizie buna!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ioan (3 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:42

Si de unde atunci atata orgoliu pentru romani? De ce am avut, avem si vom avea pretentia sa fim zei? Ar trebui sa spun ca respect "intelepciunea" dvs, dar nu e chiar asa. Ca un patriarh, presedinte de sobor, din cand in cand veniti si palmuiti usor confratii, indulcind parca realitatea. E apanajul patriarhului, dar vedeti dvs, sunteti si SEFUL cel mare la GSP. Pai nu e rolul dvs in a dirija obiectiv ceea ce se scrie. Nu spun despe cenzura si despre a ne feri de elucubratiile si titlurile ce nu va fac cinste. Ati tratat echipa nationala la fel ca pe o banda de proxeneti colorati ce actioneaza pe plaiurile mioritice din Italia(tot mioritice sunt si acelea). De unde aveti atata flegma? Totusi suntem in perioada de vara, e canicula si glandele salivare sunt sub asediu. Adica suntem in prapastie, jucatorii nostri sunt rezerve in Turcia, campionatul e in piuneze, dar avem pretentia sa fim regi. De unde? La GSp aveti un set de valori? Aveti obiective? Visati sa ii intreceti pe cei de la Marca sau France Futbol? Aveti o varsta deci sunt sigur ca un sambure de demnitate si onoare zace in ventriculul stang. Out of the subject, sau poate e: ce se intampla cu Vestergaard daca nu castiga Sampions Lig din nou? Il mancati, nu-i asa? la fel cum ati facut la un moment dat cu Kim, cu Ryde.

Hombre (93 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:48

Nu antrenorul e problema. Pana nu vom elimina conceptiile axiomatice (dar false) care ne bantuie, nu vom gasi nici o iesire. 1) Forbalul de azi e unul de echipa, nu al valorilor, deci e important sa gasesti formula de echipa, nu jucatorul X sau Y. 2) Selectarea unui jucator valoros in forma proasta nu-si are rostul, mai bine alegi unul care munceste, chiar netalentat. 3) Indolenta si inconstanta sunt metehne mai vechi ale nationalei, indata ce vedem ca "avem valoare" ne si culcam pe ureche pt urmatoatele 3 meciuri. 4) Psihicul si sincronizarea efortului , ca doar e joc de echipa. ............. Si ar mai fi, dar e treaba voastra sa faceti analize. Pt ce probleme avem noi, as vedea mai degraba un antrenor german.

sergiu (53 comentarii)  •  27 iunie 2016, 16:57

Nu ai ce sa astepti de la administratia Burlanului, incep sa va dau tot mai muilta dreptate sa dati in ei. Bodescu era un trepadus la Buzau si acum taie si spanzura in federatie ca la masa acasa. Halal.

nu conteaza (13 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:03

@Hombre Ba exact antrenorul e problema. Si conceptia paguboasa ce bantuie fotbalul romanesc de cativa ani in care sunt apreciati jucatorii "muncitori" in detrimentul celor care stiu sa faca un dribling si sa puna o pasa filtranta. Si in momentul in care antrenorul echipei nationale e ales de un politruc si aplaudacii lui, avem o problema...

Andrei F (1607 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:05

Auzi lume!...Pai ce ne mai trebuie specialisti pentru a pune un antrenor capabil cind in spatele lui Burleanu e cel mai tare jurnalist?...

lord belial (434 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:07

unantrenor neamt grefat pe o infrastructura serioasa, de la centre pt pitici si juniori, la formatii de liga 1 care sa isi plateasca jucatorii la timp. nu doar antrenorul trebuie adus din afara, dar si mentalul. cu mintea de acum, jumatate sovietica, jumatate de capitalism de cumetrie prost inteles, fotbalul romanesc nu ajunge departe. DAR, da, as aduce un neamt.

Bob (24 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:09

Cat de plin de venin esti Ioanitoaio la singura miscare in afara cooperativei din ultimii 25 ani. Oare de ce? Cu ce e de vina Burleanu pentru esecul generatiei actuale? Avand in vedere ca te duce capul si stii clar cine este, de fapt, de vina, inseamna ca exploatezi intentionat lipsa de inteligenta a prostimii, adica a publicului trustului Intact. Adica manipulezi, punand presiune pe o echipa noua, care incearca sa rezolve un fotbal distrus aproape total de cei de dinaintea lor. De ce nu ai tinta acolo? De ce nu scrii despre cum Sandu si Mitica trebuie sa infunde puscaria? De ce nu ceri statului sa ii faca pe toti coruptii din fotbal sa aduca banii furati inapoi? ***. Sa-ti fie rusine pt cum ai ajuns. Esti orice numai jurnalist nu.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bârgaoanu Dragoş (133 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:09

Nea Ioanițoaia...eşti varză!Ieşi la pensie, bre!Cât mai poți face asta cu oarecare demnitate...Nu-ți zic asta cu duşmănie...

Emilian (143 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:09

Ovidiu, ***: in primul rand de unde stii ca Burleanu nu a initiat cautarea selectionerului mai demult? Fiindca nu te-a informat pe tine? In al doilea rand, povestea asta cu sondajele de opinie in randul cititorilor GSP, sa ma scuzi dar este un argument caraghios. E grav daca ajungem sa ne ghidam dupa opinia privitorului la TV! Mai ales ca daca ne uitam in general la toate cometariile de pe site, da-mi voie sa-ti spun ca mai mult de jumatate par sa aiba un nivel de educatie aproape de zero. Asta fiindca GSP s-a orientat tot mai mult spre can-can si si-a dobandit un public pe masura. Si nu in ultimul rand: vina lui Burleanu in esecul nationalei este insignificanta pe langa vina lui Sandu , iar tu stii foarte bine asta. Fotbalul romanesc se afla intr-o groapa, iar acolo a ajuns in 20 de ani, nicidecum in 2. Ai trecut cu vederea decaderea continua si implacabila a fotbalului in era Sandu, in schimb racnesti acum din tot rarunchii impotriva lui Burleanu! Cam ciudat, domnule Ioanitoaia. Si inca ceva: si Vochin e tot un "aplaudac" de-a lui Burleanu? Sa-i spui si lui asta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

SS (4 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:33

dl Ovidiu Ioanitoaia, o idee stupida (oare?) - sa facem alegeri electronice pentru ce antrenor dorim (roman (Piturca, Hagi, Boloni, Lucescu Jr - caci altii nu au rezultate (bine nici ca le-am dat sanse) sau strain). Referitor la Burleanu (se vede ca functia ii este ca o palarie mai mare) dar prefer naivitatea si sinceritatea fata de diplomatie cand dicustam despre construirea unei nationale. Si as adauga un lucru - hai sa tragem toti in aceeasi directie - m-am saturat de scrisori deschise / analize / interviuri / experti - de ce astia care sunt mai copti nu se aduna in gasca si merg peste Burleanu si impreuna sa redreseze corabia....stam asa toti pe margine - spargem seminte - corabia se scufunda si la final "bai dar nu s-a gasit unul sa carpeasca".

Razvan (331 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:33

Taci ca venind din Franta, la volan, a avut...la Arad...nea Ovi o epifanie si a aflat de noul antrenor al nationalei. Sunt alaturi de matale, nea Ovi, sa se infiinteze din nou sfatul batranilor in fotbal, de astia d'ai matale cu o viziune moderna Radulescu, Iordanescu, Hizo, Halagian...

Vlady (150 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:33

Postacii lui Burleanu au iesit la atac desi omul lor nu a realizat nimic in 2 ani, chiar nimic. Sandu a fost, dar Burleanu e si doar ia lovele cu carul. Cica vreo 40 000 de lei salariu lunar de la frf si Mogosoaia, pe ce ca e varza. Iar de capete seci ca a lui bargauanu pute lumea. *** astea folosesc injuraturi in locul argumentelor.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Gassmann (1 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:37

Eu spun ca nimeni die Romania la ora actuala poate face treaba la nationala noastra. trebuie sa fie cineva neutral, care nu poate fi uns din dreapta sau din stanga pentru a introduce un anumit jucator, Romania nu are nevoie in acest moment sa reprezinte interesele unui impresar sau altul. Noul antrenor trebuie sa porneasca de la absolut zero si cu noroc sa gaseasca noi jucatori de viitor. Si asa suntem jos, putem sa mergem cu jucatori de 17 ani la c alificari, ca mai rau , cum este cu echipa actuala nu se poate. dar macar traim cu sperante pentru viitor. Si in ce reprezinta acest articol, mda , deplasat si fara urma de subiect, inafara de faptul ca se doreste sa fim influentati despre presedintele federatiei, ca e null barat, ca nu are experienta, ca are aplaudasi etc, nu gasesc nimic constructiv, sau ceva care ar putea alina rusinea ce am simtit-o toti la Euro. Find plecat de multi ani din tara, poate nu am dreptul sa critic sau poate nu vad lucrurile limpede, dar inima i-mi spune ca inca mai avem acea veche boala de pe vremuri si anume lipsa de caracter, lipsa de curaj pentru schimbari majore.

Vlady (150 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:37

Sa taca draq Burleanu ca doar el i-a permis lui Oprea sa il puna pe Iordanescu si apoi a stat capra in fata lui.

Vlady (150 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:39

Razvane, brava, hai ca tu stii fotbal cat Hizo si Halagian impreuna. Sa traiesti ca destept esti.

George (113 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:42

Iar schimbam antrenorul. O vad ca o prosteala, scuzati expresia. Totul merge foarte prost. Si noi, infuentati pana la ridicol de catre presa care este controlata chiar mai mult decat fotbalul romanesc, ne uitam si ne preocupam de ultima veriga, de capatul problemelor..antrenorul nationalei. Pai pana la antrenorul nationalei cate nenumarate probleme mult mai importante sunt? De ce nu face nici un antrenor treaba? Pentru ca nu avem lot. Dc nu avem lot? Si de aici incep problemele serioase. Jucatorii aleg banii in loc de performanta, In campionatul intern se aduc expirati straini, nix scoli de fotbal, nix conditii pt copii, putinii tineri care-i avem sunt inlaturati si preferati congolezi 30 de ani cu mai multa experienta. Foarte putinii tineri care ajung sa joace nu au o educatie atat sportiva cat si extrasportiva adecvata pentru a avea performanta. Agentii jucatorilor aleg €€€. (Bumba, Grozav). De ce nu se face o limita de maxim 2 jucatori straini pe echipa? O lege care oblige echipele de liga1 sa aibe in teren 2 jucatori U21? Cred ca astea doua chestii ar rezolva mult mai mult problema nationalei decat banalul "demisia!" Poate intr-o zi o sa ne dam seama care-i problema cu adevarat. Pana atunci schimbam vopseaua..si nici macar n-o dam pe aia veche jos.

Lordul (18 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:57

@Emilian. Iti spun eu de ce Burleanu nu a inceput mai devreme cautarea unui antrenor pentru nationala. Deoarece in ignoranta lui a crezut ca Iordanescu va face branza mare la Euro si va trebui sa il tina in continuare. Dar ca sa pricepi un adevar asa simplu ai nevoie de un pic de minte. De chestia asta multi duceti lipsa.

Hombre (93 comentarii)  •  27 iunie 2016, 17:59

@nu conteaza: Mda, am vazut ce fotbalisti muncitori erau: Erau toti lesinati In meciul cu Elvetia. In meciul cu Ucraina, la 4-3 in min 85, aia se baricadau in careu asteptand taifunul romanesc, doar ca ai nostrii n-aveau suflu sa treaca nici de mijlocul terenului.

Cheetah (2118 comentarii)  •  27 iunie 2016, 18:01

Da, maestre, DA, antrenor strain daca altfel nu se poate! S-au vazut si la case mai mari, iar Mircea Lucescu e "ocupat" de mult timp, asa ca DA, corect, antrenor strain!

Razvan (331 comentarii)  •  27 iunie 2016, 18:08

Vlady, prefer sa nu stiu fotbalul stiut de Halagian si Hizo. Fotbalul ala merge doar intr'un anumit context si el ne'a adus unde suntem acum. Din pacate, generatia "tanara" e si ea formata in epoca si la scoala idolilor tai....deci sanse de insanatosire nu prea vad! Daca nu e ceva aranjat si trebuie sa lupte pe teren...e jale si prapad!

antonela (565 comentarii)  •  27 iunie 2016, 18:09

Nea Ovidiu, gluma ironica de la sfarsitul eseului dvs ma lasa total indiferenta, desi ma numar printre putinii cititori de pe acest blog care au inteles-o cu adevarat. De ce ma lasa in felul asta? Pentru ca am fost profund dezamagita de ratarea unei mari oportunitati la Euro 2016 si nu-mi revin asa usor.

Andrei (276 comentarii)  •  27 iunie 2016, 18:43

Scopul trebuie sa fie reorganizarea fotbalului nu calificarea la mondial. Ioanitoaia pierde total esenta.

aadvark (96 comentarii)  •  27 iunie 2016, 19:50

Nu cred ca avem vreo sansa pentru CM 2018, trebuie un antrenor cu viziune, care sa raspunda de toate echipele de juniori si tineret, plus nationala mare. Dar nu este raspunderea selectionerului sa reformeze fotbalul, am observat ca multi se asteapta la asta. Si antrenorii aia olandezi nu vin pentru 100000 de euro pe an. Daca vreti 2 exemple de antrenori decenti, cu pretentii financiare medii, ar fi Ron Jans, de la Zwolle sau van den Brom, de la Alkmaar. Antrenori mai buni nu vin in Romania.

Claudiu (9 comentarii)  •  27 iunie 2016, 20:04

Văd că multă lume lovește în Ioanitoaia...ok, nici eu nu mă omor după el, dar am citit un comentariu mai sus în care un cititor vorbea despre "naivitatea și sinceritatea" Burleanului...oameni buni, ăsta a fost pus politic acolo în fruntea federatiei, are fostul "Stefan Gheorghiu " la activ, deci nu e sincer nici când respiră așa că...clar că nici uncheşul Ovidiu nu-i vreun sfânt dar a crede că a apărut ilustrul necunoscut Burleanu călare pe un cal alb să salveze fotbalul romanesc....nu mai cred demult în "piticul bălților "....aș fi dispus să merg pe mâna unui tânăr și nepriceput dar curat și bine intenționat cu toate greșelile inerente unui incepător, ok, dar nu numit politic...asta spune tot...În legătură cu primele, cred ca nimeni nu ar trebui să comenteze ceva câtă vreme banii nu vin de la stat, din bani publici...Din partea mea poate să se premieze cu cât vrea el...dacă federația nu primește bani publici nu avem noi ce comenta

Marean (270 comentarii)  •  27 iunie 2016, 21:05

Ali, Andrei, numirea antrenorului e ina, reorganizarea fotbalului e alta. Nu Dl Ovidiu incurca borcanele, tu le incurci.

Dilimache (657 comentarii)  •  27 iunie 2016, 21:29

Am stiut mai frate, am stiut ca asa o sa se intample, imi vine sa imi dau pumni in cap si sa emigrez in Congo!!

merace (17 comentarii)  •  27 iunie 2016, 21:30

sa zic RESPECT sau sa zic IMI PLACE (un antrenor strain) in situl GSP?! Ca optiune de NU IMI PLACE nu exista... Dar laudatorii pot fi laudati fara sa poata fi criticati... C-asa-i in Ioanitoaia! :D

dani (86 comentarii)  •  27 iunie 2016, 22:15

Da, este clar si limpede ca lumina zilei:Burleanu care l-a inlocuit pe sandu, este un incapabil nenorocit-in viziunea adulatorilor Nashului-iar Iorgulescu-locotenentul Nashului-seful borfashilor arbitri, care trintesc meciurile la comanda, mai abitir ca oricind, este un inger neprihanit. Mai sa fie! Pai daca vrem un fotbal curat, performant, vorba lui Caragiale:vrem sa se schimbe totul, pe aici colea prin partile esentiale. Dar sa nu se revizuiasca nimic, sa ramina asa cum a fost inainte. Fara fotbal juvenil de mai bine de 20 de ani, insolventza generalizata, adevaratii investitori-potenti financiar-fug de fotbalul romanesc corupt si murdar, precum dracul de tamiie. De unde fotbalisti valorosi, de unde performanta? Asa pur si simplu peste noapte? Sa fim seriosi:fotbalul romanesc, merge din rau in mai rau. Vinovatii nu sint nici Burleanu si nici Vochin. Cei care au condus fotbalul romanesc mai bine de 20 de ani si l-au jecmanit feroce sint vinovati:nashu&corleone! Au adunat averi frauduloase, de zeci de milioane de euro.Pt un fotbal curat!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  27 iunie 2016, 22:24

Antrenor strain ? ------------------- Mai strain ca ai nostri ? Pacat ca Suncudica e suspendat. A vrut si mama lui sa-l bage la Politehnica cind era mic, se mai joaca si el cu „baietii“ si casetele tehnice, asa ca s-ar potrivi, ca le lipseste un Frate mai vorbaret si putina culoare. Mai multe echipe din liga secunda chineza se bat pe el, una il vrea chiar secund la pachet cu Sapun si principal cu Andrei Vochin. Gigi Becali ar plati jumate din suma de transfer de 100 mii de lei. -------------------- Burleanu ar fi de acord, ca asa i-ar face loc ficei lui Rednic si poate ar putea da lovitura cu reputatul tehnician zis si Strimbu caci Gigi Becali i-ar plati salariul. -------------------- Ce zice istoria ? Zice ca e rindul lui Razvan Lucescu sa vina. Dragnea si Dancu i-au promis imunitate, ca de fapt el nu stia nimic de trucarile echipei lui, iar Gigi Becali este de acord. Zice ca o sa mai ia niste bani si pe Dica. Deja ii cauta pe Apostol, pe ala – decarul - cu plete si fusta si pe Contra sa-i intareasca echipa lui Reghe. Pe fratii Niculae i-a gasit intr-un bar cu raspopitul ala rapidist, nu mai stia nici el cum ii cheama, dar stia ca Razvan ii ia la lot, asa ca le-a propus deja un contract baban. Ca dupa primul meci la nationala ii vinde in Tadjechiztan.

Do (17 comentarii)  •  27 iunie 2016, 22:24

Antrenor străin? Nu, antrenor capabil. Daca se întâmpla să fie străin, nu contează. Conceicao ar fi o soluție. Nea Ovidiu, poate scrieți despre antrenorii români care in presă declară că "vin și pe jos", dar apoi se fac că plouă.

Abu Issa (1 comentarii)  •  27 iunie 2016, 22:30

Totusi daca ne uitam atenti avem ceva manageri de top nivel straini care au reusit in Romania. Cert avem o groaza care dupa cateva saptamani dupa o balaceala in D-ta au sters-o englezeste, expresie care nu este doar o inventie ci este confirmata chiar si de Brexit. Huntington in clash of civilizations ne situa laolata cu fosta URSS si Iugoslavie si cu Balcanii de Est ca fel de a fi, asadar nu suntem chiar asa de unici. Cu certitudine treaba destul de buna au facut si fac si manageri straini in alte sporturi in Romania. Daca Iordanescu a avut pe langa el 3 secunzi romani atunci de ce acest strain nu poate avea si el secunzi romani. Oare credeti ca Viorel Moldovan nu ar fi putut ajuta un antrenor francez sau Galca un spaniol, Reghe un neamt ... asa doar ca exemple al unor cupluri de antrenori, desi poate ca Reghe sau Galca merita si ei sa fie selectioneri. Nu specificitatea asta romaneasca ar fi problema ci mediul de lucru care este poluat si in fotbal ca si in alte domenii prin care responsabilii nu isi pot face treaba ci sunt obligati sa navigheze intre politicieni, patroni de cluburi, antrenori de cluburi, suporteri unii mai selectioneri ca altii la placinte ...

Jon (1 comentarii)  •  27 iunie 2016, 22:35

....un mic exemplu ar putea fi luat din handbal....csm e campioana europei cu antrenor străin iar nationala masculina o sa aiba antrenorul barcelonei....merita incercat si la fotbal....

Che Guevara (363 comentarii)  •  27 iunie 2016, 22:45

Pai si Iordanescu a fost antrenor strain - strain de fotbal.

pawn (64 comentarii)  •  27 iunie 2016, 22:55

Klaus Iohannis.

nu conteaza (13 comentarii)  •  27 iunie 2016, 23:24

@Hombre Pai Adi Popa, Chipciu, Stancu (care rateaza din 3m singur cu portarul), Torje sunt jucatori tehnici? Sau mai degraba "muncitori"? Daca pe cei 4 ii consideri jucatori tehnici, atunci Budescu, Florentin Matei, Cosmin Matei (neconvocati), Sanmartean (tinut rezerva) ar trebui sa fie considerati buni pentru nationala Braziliei, nu?

adrian (3 comentarii)  •  28 iunie 2016, 0:18

Am si eu o intrebare pentru autor ! Cine a adus fotbalul romanesc in situatia asta ? Burleanu ? Sau cumva "nasu " Sandu &Mitica "de la liga "? Multumesc....era o intrebare retorica....

danmark (1 comentarii)  •  28 iunie 2016, 0:33

Cred ca antrenorul potrivit ar fi ... Nimeni...

?????? (831 comentarii)  •  28 iunie 2016, 0:57

Ia ziceti si voi, decat sa ajungeti ca Mesi sa jucati finala si sa va retrageti suparati dupa asemenea cariera, nu e mai cinstit sa pierdeti cu Albania si sa le luati locul acestora in clasamentul FIFA, suferind mai putin decat Mesi si argentinienii ? Observati ca banii nu aduc fericirea ?

Manix (25 comentarii)  •  28 iunie 2016, 1:02

Atunci sa ramâna Iordanescu, si el este strain de fotbal.

Dona (6 comentarii)  •  28 iunie 2016, 1:16

Dragi tovarasi de la GSP, nu vi se pare cam nesimtit din partea tovarasiilor voastre ca, dupa ce ne umpleti de popup-uri publicitare si video-uri publicitare care pornesc singure, fara sa intrebe daca vreau sa-l vad si nici nu ma lasa sa-l opresc si multe alte forme de publicitati care nu intereseaza pe nimeni, dupa toate astea, deci, nu credeti ca e cam nesimtit sa-mi dati o bucatica de aticol si dupa aia sa-mi cereti bani ca sa-mi dati si restul articolului sau sa ma indemnati sa cumpar ziarul pe hirtie ?

genu (29 comentarii)  •  28 iunie 2016, 2:05

Pe vremuri am vazut o sceneta, in care un critic literar era asaltat zilnic de un obsedat in ale literelor. De nicaieri, acesta din urma aparea in calea maestrului si debita teatral: ''Langa, langa,/ Danga, danga, / Face-n asfintit talaga/ Si de la pasune, iaca,/ Vine, tacticoasa, vaca''. Versurile devin un refren chinuitor pentru maestru, care e nevoit sa se interneze intr-un sanatoriu. Dar si acolo, novicele poet, perseverent peste poate, a continuat sa-l tulbure pe critic cu catrenul sau, iar povestea se termina in coada de peste. As pune pariu pe o bere la halba ca domnului Ioanitoaia i-ar prii manusa, ca un fel de homeopatie sufleteasca, un concediu undeva in Delta cu domnul Burleanu. Ar putea fi inceputul unei mari prietenii. Si prevad un schimb de lingurite pentru stiuci taumaturgic, similar celui produs intre Caragiu si Cotescu. Iar la nationala ar fi numit domnul Vochin. Asa ca va urez fir intins!

motanul incaltat (603 comentarii)  •  28 iunie 2016, 2:38

De ce e bun un antrenor strain???? Vom avea o selectie corecta....Tot ce joaca acum afara e depasit. Torje e ratat, Bogdan Stancu la fel, Rat e depasit.....Chiriches nu joaca mai mult de 30 de minute pe sezon....Mai bine aduceam tineret din Campionatul Intern. Fiti realisti ----o calificare la CM ar fi un vis. Oricine ar veni. Dar nu mai vrem fosile obosite. Iar vreti sa-l aduceti pe Piturca????? Un antrenor strain ar fi macar cinstit si ar face o selectie nu in f de interesele lui Becali sau ale altora

zappy (7 comentarii)  •  28 iunie 2016, 3:01

dc nu credeti ca modelul implementat la nationala de handbal feminin,n-ar functiona si la fotbal? o mare parte a presei ii cantau osanale lui ghe tadici..dar uite ca ryde ne-a aratat ce inseamna profesionalism

Comentează