Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ne-am făcut de băcănie!

Neîndoios că selecţionerul a greşit, dar nu cred c-ar fi corect să-l scoatem ţap ispăşitor, să-l identificăm cu Acarul Păun.

Permalink to Ne-am făcut de băcănie!
marți, 21 iunie 2016, 10:14

Haideţi să fim sinceri şi să recunoaştem că noi, cei cu picioarele pe pământ, nu amatorii de iluzii, n-am aşteptat vreo minune de la Euro 2016. Ne-am gândit că vom pierde onorabil cu Franţa, am socotit că vom termina la egalitate cu Elveţia şi am sperat că vom depăşi Albania, clienta noastră tradiţională. Succesul cu ea trebuia să ne califice din grupă, iar ce urma, încă un meci sau două, constituia bonus. Din păcate, nu numai că am sperat degeaba, dar chiar ne-am umplut de ruşine: „tricolorii” au pierdut în faţa unor adversari care nu marcaseră niciun gol până atunci, eşec consemnat la capătul unei întâlniri în care schipetarii au învins pe merit! „Une victoire qui ne discute pas”, nota luni cotidianul lyonez Le Progres.

Apropo, ştiţi unde joacă Sadiku, cel care a înscris unicul gol al confruntării de duminică peste mâinile unui Tătăruşanu parcă ieşit la prins fluturi? E împrumutat de FC Zurich la Vaduz, în Liechtenstein, ţară cu o populaţie sub 35.000 de locuitori, cât sunt la Cugir sau la Fălticeni, care nu reprezintă nimic în fotbal, zero! Vaduz e în liga helvetă, ceea ce nu modifică radical datele problemei şi nici motivele pentru care suntem negri de supărare. Pentru că ne-a bătut neica-nimeni. Iar când te bat cei slabi, pe care numai Iordănescu i-a văzut tari în aiuritoarele lui declaraţii de după meci!, înseamnă că eşti coada cozilor! A sosit momentul adevărului, în care s-ar impune să nu ne mai îmbătăm cu apă rece, ci să admitem că am încurcat-o la Euro, de unde am plecat pe scara de serviciu, ruşinaţi şi umiliţi! Măcar cu atât să ne alegem, să realizăm că nu putem mai mult şi că am rămas de căruţă! Când observam, după recentul „amical” cu Ucraina, că lucrurile merg prost, atoateştiutorii mă luau peste picior şi mă întrebau, ironic, „chiar nu ţi-a plăcut nimic?!”. Ce să-mi fi plăcut dacă nu era nimic de reţinut în afara unor succese înşelătoare, mincinoase, precum lejerul şi nesemnificativul 5-1 cu Georgia?! Să-mi fie cu iertare, dar înfrângerea de la CE a fost una dinainte anunţată.

Vina lui Iordănescu, dar exclusiv a lui?

Cel mai simplu e să aruncăm vina pe Iordănescu şi să-i cerem demiterea, act care oricum se petrece, Generalul găsindu-se la final de contract. Neîndoios că selecţionerul a greşit, dar nu cred c-ar fi corect să-l scoatem ţap ispăşitor, să-l identificăm cu Acarul Păun. Pe lângă întreţinerea unei atmosfere cazone la lot şi, din această pricină, permanent tensionate, Iordănescu e vinovat că n-a reuşit, nici măcar n-a încercat, să învioreze jocul echipei. Să-l iuţească şi să-l facă mai direct, mai tăios. S-a cramponat într-o aşezare excesiv de prudentă şi nespectaculoasă, cu doi închizători. Iar când a renunţat la ea, în repriza secundă cu Albania, a îndrăznit numai în disperare de cauză şi, bilă neagră, împins de fanii ce scandau din tribune numele lui Sânmărtean! Nu analizez acum şi aici selecţia, fie şi pentru că asta e o treabă la care evident că din exterior lucrurile se văd mai clar. Insist însă că în multe situaţii Generalul s-a dovedit neinspirat, în criză de idei.

N-ar fi însă corect, părerea mea, să-l socotim pe el singurul vinovat şi să-l punem la zid. Am mai spus-o, cum nu se poate confecţiona din stambă frac şi nici face vin din apă, la fel nu se poate alcătui o echipă competitivă din băieţi care mai degrabă nu joacă la cluburile lor de-afară, nici ele de primă mână. Ia aduceţi-vă aminte ce tricouri purtau Hagi, Gică Popescu, Dan Petrescu şi colegii lor de generaţie comparativ cu ce culori apără azi D. Grigore, Fl. Andone ori chiar B. Stancu! Diferenţa fiind ca de la cer la pământ, Iordănescu are dreptul şi la unele circumstanţe atenuante. Ca să nu mai spun că, adevărat ghinion, contra Albaniei i-a lipsit, incomplet restabilit, tocmai Pintilii, mijlocaşul său preferat. Ca atare, să acceptăm şi că materia primă aflată la dispoziţia Generalului n-a fost de calitatea întâi.

Dansăm pe un picior de lemn!

Dacă nu-i o vorbă goală aceea că tot răul e spre bine, atunci Euro 2016 ar trebui să ne trezească la realitate şi să ne lămurească, deşi cu regretabilă întârziere, că fotbalul nostru dansează pe un picior şchiop, chiar de lemn! De unde până unde atâtea pretenţii şi ifose pe noi, căci unii aberau c-am putea şi cuceri titlul continental!, când avem cel mai slab campionat din ultimii ani, cei mai slabi jucători de import şi, oftez iar, o „naţională” formată majoritar din „rezervişti”?! Puţin avem, puţin etalăm, aşa că normal ar fi să ne băgăm minţile în cap, să înţelegem că plapuma e scurtă, dar şi peticită!

Toţi am nădăjduit că, trecând de la Sandu la Burleanu, FRF a intrat într-o fază nouă, aerisită, modernă. Fals, ea a căzut din lac în puţ şi a înlocuit abuzul la maiou cu impostura la cravată. Federaţia şi fotbalul au ajuns conduse la întâmplare, de un grup de neaveniţi, de o gaşcă, n-ar fi cazul ca, după ce-a băgat în buzunar peste 90.000 de euro dintr-o calificare la care a avut o contribuţie minoră, sumă echivalentă cu venitul unui medic ori al unui profesor pe 6-7 ani, Burleanu să dea banii înapoi şi să-şi ia viteză?! Staţi liniştiţi că nu vor demisiona nici el şi nici trupeţii lui, racolaţi pe bază de prietenie, nu de competenţă. Nici nu le trece prin gând întrucât federaţia e o vacă bună de muls, un cec în alb.

Cu asta, îmi iau la revedere de la Euro 2016, dar această corespondenţă, expediată din Lyon, înseamnă începutul unei lungi discuţii, nicidecum sfârşitul ei. Mai sunt multe de vorbit şi, mai ales, de schimbat în fotbalul românesc. Numai bine tuturor!

Lyon, 20 iunie 2016

Comentarii (110)Adaugă comentariu

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:25

Nentori o echipa sclipitoare fatza de cea care a invins FCSB -ul generalului cascheta ..))

Lica (2 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:29

Normal ca nu e exclusiv vina lui. ***. A cui dracu e vina cand joci fara nici un atacant intr-un meci in care ai nevoie de victorie? Orice om care care cunostea cat de cat jucatorii stia sa faca o echipa care sa bata Albania si Elvetia. Dar senilul a vrut sa ne arate ca el stie alt fel de fotbal. Si ne-a convins. Mai bine se facea calugar

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

gigelos (108 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:33

Da e doar vina lui ! Daca ne scotea Ungaria , Ucraina , Slovacia mai discutam . Anglia , Spania ... alta discutie . Acum , cu Albania e doar vina lui

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:34

Toata lumea stie ca vina este a tuturor ,jucatori,antrenori,federali ...de ce mai intrebati asta ?

JAX (9 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:36

Si fara sa fi facut nici o prostie din cele facute doar asa prin aprobarea tacita a tot ce a intreprins Iordanescu in perioada de pregatire,in selectie,in timpul desfasurarii meciurilor din grupa Burleanu are o mare vina si el.Pentru ca s-a si recompensat adica n-a asteptat sa vada ce si cum,s-au napustit pe bani.Cu alte cuvinte este COMPLICE la situatia la care s-a ajuns pe acelasi palier de vinovatie cu Iordanescu....Doar o demisie de onoare-i mai poate spala imaginea si alegeri la FRF pentru a intra in noua campanie de calificare cu o echipa noua de conducere,cu Burleanu ne-am lamurit,este diletantul suprem in domeniu.

romanescu (47 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:39

Da, dle. Ioanitoaia , tata Engel este un bun "tzap ispashitor" . Da', va intreb(cu toate ca stiu ca voi fi banat ) : *** becaliota n-are nici o contributie la dezastrul asta ? Voi, pressa, care nu scrieti nimic altceva decat despre "multpreaiubita echipa"(si despre recidivistii ei) si cu trimiteri nationaliste evidente. Voi , cei pe care nu va inereseaza ce se intampla in tzara cu acctivitatea sportiva si vedeti doar Bucurestiul ca si expresie romanesca, eventual Craiova. Voi, care considerati Nationala ca si o problema si o afacere strict stelista si a capitalei, voi n-aveti nici o vina ???? . Emil Cioran spunea ; " ..Eu nu-mi iubesc tzara ? Ba, pentru ca mi-o iubesc prea mult; mi-e rusine ca-s roman !!!!" Eu, dl. I. , eu imi iubesc tzara la fel ca si Cioran , numai ca mie nu-mi dati voie sa ma exprim...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

marian (145 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:40

nu are treaba evolutia echipei cu alde burleanu.dumneata ai demisionat cand tirajul gazetei s-a prabusit?

hugo (5 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:43

din acest sistem faci parte si matale nea Ovidiu , stateai la masa cu ei la "procesul etapei" cu Dragomir cu Sandu cu clanu Becali cu Borcea cu Pinalti cu nea Jean etc, radeati si fumati , ce bine va mergea pe atunci , calatorii cu echipele de club Moca cu nationala ......

Alexandru Chis (58 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:44

Dle Ioanitoaia, apreciez ca fiind excelent pasajul legat de conducerea FRF, si anume, citez: Toţi am nădăjduit că, trecând de la Sandu la Burleanu, FRF a intrat într-o fază nouă, aerisită, modernă. Fals, ea a căzut din lac în puţ şi a înlocuit abuzul la maiou cu impostura la cravată. Federaţia şi fotbalul au ajuns conduse la întâmplare, de un grup de neaveniţi, de o gaşcă, n-ar fi cazul ca, după ce-a băgat în buzunar peste 90.000 de euro dintr-o calificare la care a avut o contribuţie minoră, sumă echivalentă cu venitul unui medic ori al unui profesor pe 6-7 ani, Burleanu să dea banii înapoi şi să-şi ia viteză?! Staţi liniştiţi că nu vor demisiona nici el şi nici trupeţii lui, racolaţi pe bază de prietenie, nu de competenţă. Nici nu le trece prin gând întrucât federaţia e o vacă bună de muls, un cec în alb". Sincere felicitari pentru analiza!

gionescu (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:44

Daca tin eu bine minte, Albania i-a batut si pe Franta, in amical, nu-i asa de mult de-atunci. Albania a pierdut greu si cu Franta si cu Elvetia (cu Franta a luat doua goluri in prelungirile meciului dupa ce avusesera cateva ocazii iar cu Elvetia au jucat cu un om in minus si tot puteau face macar un egal). Ultima oara cand i-am intalnit pe albanezi, pe vremea lui Razvan Lucescu, nu a fost chiar floare la ureche. Vremurile cand le dadeam 4-0 erau pe timpul lui Hagi si Popescu, dar fotbalul lor a crescut mult mai mult ca al nostru. Sigur ca putem sa ne victimizam si sa vorbim de vina unuia sau altuia. dar cand cautam doar sa dam jos pe unul si sa punem pe altul nu inseamna ca mergem neaparat inainte. Adica trebuie schimbat proiectul si nu (neaparat) omul.

Vali (46 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:45

Ce vina are Iordanescu ca jucatorii sunt loseri ? Pana si comentatorii din state i-au numit pe jucatorii romani Loseri: https://www.youtube.com/watch?v=m5cJOOjFthc

Ioanitoaia un Geniu neinteles (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:46

Mai ai si o caruta de ani si tot *** si tendentios esti. Cand le baga discursuri "plecam cu sansa a 2 " si sa nu treceti de jumatatea terenului pai ce sa faca saracii jucatori cu mentalitatea asta de looser? Trebuiesc schimbata toata generatia voastra de oameni prosti care au adus Romania ultima tara din Europa. Ati acceptat ca scalvii sa fiti condusi de Ceausescu si acum ne dati noua lectii de moralitate... generali de carton agramati si ratati ... astia sunt parlamentarii selectionerii generalii. Va explicam la toti de ce familia voastra nu trebuie sa ma existe de ce gena voastra de *** trebuie sa dispara dar nu ati intelege oricum la cat de prosti sunteti.

george (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 10:49

Sigur nu e doar vina lu' tata puiu. E si vina dumitale ! Iti mai aduci aminte cum ii promovai in emisiunile dumitale pe cei care au distrus fotbalul ? Toti acei puscariabili au ajuns celebri si au capatat putere de decizie si influenta in fotbal datorita promovarii in emisiunile pe care le faceai. A fost o prostitutie jurnalistica. Asa cum facea si teo trandafir, care promova manelisti.

nu conteaza (13 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:07

Ba da domnule Ioanitoaia, cea mai mare vina o are Iordanescu. O vina mai mica o are conducerea incompetenta a federatiei care l-a pus in functie. Dar selectia gresita, cu conceptia paguboasa ca e mai important sa alergi decat sa ai calitate fotbalistica, nu poate fi imputata decat lui Iordanescu. In mod voalat Hagi spunea acelasi lucru, ca trebui convocati jucatori cu personalitate. Adica, mai pe romaneste, luati naibii la nationala jucatori care sunt in stare sa faca un dribling si sa dea o pasa filtranta. Dar cand jucatorul numarul 1 in viziunea depasita a lui Iordanescu rateaza din 3m singur cu portarul atunci vinovatul principal nu poate fi decat cel care a facut selectia

Che Guevara (363 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:11

De la presedintele FRF si pana la ultimul magaziner toti trebuie dati afara. Daca nu-si depun ei demisia, sa fie concediati! Ce ne mai rugam atat de ei?

Margelatu (91 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:16

Deci -Iordanescu si jucatorii sunt vinovati. CORECT! DECI - sa demisioneze Burleanu!? Este un non-sequitur! Avea solutii mai bune la dispozitie? Iordanescu a calificat Romania la Euro 2016. Il concedizei inainte de turneul la care a calificat tara??? Ce alte solutii avea cand nu avea bani (a venit la un FRF stors de bani) si nimeni nu se inghesuia sa ajute tara (Lucescu, Olaroiu, Petrescu etc)? Cu privire la Albania, nu aveti dreptate. Ati vazut meciul cu Elvetia cand au jucat mai mult de jumate de meci in 10? Ati vazut meciul cu Franta cand francezii nu au putut inscrie pana aproape de minutul 90? Ne place sau nu, ALBANIA nu mai e cine a fost. Si cred ca principalul responsabil pt ascensiune este antrenorul lor. Si la noi s-ar putea cu un Hiddink, Rehhagel, etc!

Fibra (150 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:18

FRF va intra in faliment daca Mititelu va avea castig de cauza si atunci va trebui sa se infiinteze o noua Federatie,care probabil ca va avea probleme cu afilierea la UEFA si FIFA>

Un antrenor (214 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:18

@hugo. Doua chestii care sa te lumineze pe tine in ignoranta si rautatea ta. Pe cine sa fi invitat dl Ioanitoaia la emisiuni daca nu pe cei ce conduceau fotbalul. Tu de unde stii tu ca dl Ioanitoaia a mers gratis cu nationala cand eu stiu bine ca dansul nici macar nu vorbeste cu Sandu de 15 ani. In loc sa arunci cu banuieli gresite mai bine informeaza-te.

Robert (9 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:18

Domnule Ioaniţoaia, ce am putea face noi suporterii ca să avem un fotbal mai bun?

emg (79 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:20

bine punctat. de vazut ce se va intampla cu burleanu, el o sa se agate cu siguranta de scaunelul cald pe care sta insa nu cred ca va rezista foarte mult. eventual maxim inca un mandat. fotbalul romanesc nu numai ca se indreapta spre faliment, as zice ca a intrat deja in faliment. e abia inceputul. dar exista si o parte buna, macar acum exista cu adevarat sansa unei renasteri, in locul unor ruine poti contrui

Bogdan (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:22

Praf... normal ca e doar vina lui, l-a obligat cineva sa selectioneze jucatori care stau degeaba pe la cluburile lor gen chiriches, ii mai facem si capitani... Putea sa cheme o grămadă de jucatori dar normal ca nu ne convine sa ii scada cota lui X , noi ii facem retragerea lui rat la euro...titular etc... Daca ii zici lui iordănescu de două vârfuri sau un singur mijlocaș defensiv face pre infarct

Tom (35 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:27

Hai să ne închipuim că Bogdan Stancu ar fi înscris la faza aceea de la începutul meciului cu Franța și că nu am fi primit gol în ultimul minut regulamentar de joc! Să ne închipuim și că am fi rezistat cu Elveția și am fi învins cu 1-0! Și să ne mai închipuim că am fi făcut 0-0 cu Albania! Am fi avut 5 puncte și locul 2 în grupă, o cailficare mincinoasă și un capăt de drum, pentru că acolo ne-am fi oprit, dar ne-am fi atins obiectivul declarat. Ar fi fost o calificare mincinoasă pentru că grupa a fost ușoară. Ar fi urmat laude, felicitări și am fi continuat tot așa, amânând deznodământul. Comportamentul rușinos la acest turneu final, poate naște un cutremur care să schimbe din temelii situația fotbalului nostru. Dacă nu acum, atunci niciodată!

anton (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:29

Atat s-a putut in acest moment.Burleanu sa-l tina pe Tata Puiu pe mai departe la nationala si sa mearga in continuare pe "filiera FCSB",ca daca acum s-a iesit in pierdere ,***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Sasa (29 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:33

Vina principala nu e a lui Iordanescu. O sa se vada lucrul acesta acuma, cand niciun antrenor normal la cap si cu cat de cat valoare, nu o sa vrea sa vina sa isi pateze blazonul la nationala, decat pe foarte multi bani. La ca baza de selectie si ce conducere ai in federatie si liga, nici dracu nu o sa vrea sa fie selectioner. Pe de alta parte, Burleanu si Iorgulescu au o mare vina pentru ce va urma, pentru ca: 1. Au bagat sistemul cu play-off si play-out 2. Permit echipelor insolvente (si s-ar putea si celor falimentare) sa joace in Liga 1. 3. Permit echipelor cu datorii la jucatori, antrenori si angajati sa joace in Liga 1 (cu cica penalizari de 2 lei) 4. Nu cer garantii financiare reale cluburilor ca acestea sa poate termina sezonul; in liga a 2, incep 26 de echipe si termina sub 18 5. Organizeaza competitii de 2 lei (Cupa Ligii), in loc sa faca un campionat de tineret, cu participare obligatorie pentru toate echipele din Liga 1. Toate aceste lucruri sunt facute si girate de Burleanu si Iorgulescu, fara a avea legatura cu greaua mostenira a lui Sandu si Mitica. Din pacate, vorba lui Ioanitoaia: a înlocuit abuzul la maiou cu impostura la cravată. Iar in privinta conducatorilor de club, cuvantul ce-i caracterizeaza e prostia: in loc sa joace cu jucatori tineri romani, la care sa le dea salarii mici, dar platite la timp, se bat la retrogradare cu tot felul de strainezi de 2 lei, dar cu salarii mai mari. Macar din vreo 20 de jucatori tineri romani, poate sa rasara 1 mai decent sa il vinzi cu 150-200k, daca tot retrogradezi.

Cristian (2 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:38

Mulți vorbesc putini cunosc, mulți văd putini pricep, dar le ai dat mura in gura cu acest articol, chiar si așa uni tot rupți de realitate ramân, pai politicul degeaba la pus pe Burleanu acolo? Iordanescu a condus naționala după cum spune Biblia, sa nu bati pe nimeni,in vestiar e nevoie de unu care sa bată cu pumnu in masa cand e cazul,sa inbarbarbateze

kkciosuldelahamangia (55 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:44

vinovata e si presa gen ,,fanta de lumina'', si care reluau de 100 de ori o faza sa te lamureasca ca ceea ce vezi nu-i adevarat.

Hristu (5 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:46

Nu e vina numai a lui Iordanescu , principalul vinovat e Burleanu pentru ca s-a rugat de Iordanescu sa vina antrenor , a fost si este un lucru forțat , iar lucrurile fortate nu dau rezultate . Pe de alta cale tot vina lui Burleanu e cu centrele de excelenta care ar trebui sa fie o pregatire complementara a juniorilor din Romania . In alta ordine de idei FRF ar trebui sa oblige toate cluburile din toate esaloanele sa aibe Academii de fotbal dupa modelul din Franta, Anglia sau Germania , pentru ca o Academie de fotbal te si educa nu numai te invata fotbal , luati aminte de la AGH , unde si situatia academica e foarte importanta . In plis parere personala FRF ar trebui sa aibe specialisti care sa consilieze nu numai antrenorii dar si diferitele departamente ale unui club de fotbal si astfel sa profesionalizeze si sa responsabilizeze atat staff-urile tehnice cat mai ales managerii cat si patronii de club , pentru ca Imaginea conteaza foarte mult in fotbalul de azi si cu cat e mai buna cu atat mai bine .

ghita (76 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:47

Cand selectia se face in functie de interesele materiale ale unei anumite ,,doamne'' din anturajul unui cioban hamesit,cand federatia imparte banii primiti intre asa zisii fotbalisti si mancatorii de bani *** din anturajul presedintelui in loc sa dirijeze cea mai mare parte ptr. cresterea juniorilor,cand mass-media [cointeresata]face din niste jucatori mediocri ,,zei'' rezultatul nu putea fi altul

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ion ion (10 comentarii)  •  21 iunie 2016, 11:54

lasa ca si dumneata cu toti ziaristii ati contribuit la acest esec.Cum? umflind cu pompa niste neica nimeni precum gardos, chiriches stancu ultimul "diamant "descoperit de voi, caci voi l-ati bagat pe git selectionerului si nu este in stare sa tina de o minge ce sa mai vorbim de pase pentru virfuri.Tot voi l-ati descoperit si pe sinmartean la 35 ani dupa ce timp de 10-15 ami nu a facut mimic altceva decit sa fenteze fotbalul fiind frate de cruce cu ad.cristea sau zicu alti fentangii ai fotbalului. Stiti cum iesim din criza si cu ajutorul vostru al ziaristilor? nu mai umflati pe nimeni renuntati la atentii vreo 5 ani si nu mai laudati nu mai faceti diamante si briliante si alte metale pe nimeni inainte de a-si dovedi valoarea timp de 2-3 ani. Nu este decit un jucator acela care da doua trei pase bune pe sezon.Ca sa fie fotbalist trebuie sa o faca aproape tot sezonul timp de 2-3 ani.Nu le umflati valoarea cind nu o au.nu le faceti preturi de vinzare, criticatiii cit mai dur si daca rezista si joaca bine inseamna ca au valoare daca nu inseamna ca nu sint decit ati jucatori care pacalesc fotbalul in dorinta de a pacali vreun conducator strain de club si ajung ca actualii opt insi fara contracte si joaca in nationala.Ce cauta? nimic, doar sa pacaleasca si cineva si altii sa-si ia spaga pentru ca i-a vopsit.De asta ne-au batut si albanezii.Dati exemplu pe cel care ne-a dat golul ca joaca la o echipa mica.Bravo lui ca JOACA. De asta ne-a dat si golul.Din ai nostri din cei de pe afara CITI JOACA? aproape nici unul doar citiva si aia sporadic si pe la echipe arabe, sau asiatice ca cei mai multi nu au contracte.De aceia Sadikul ne-a dat gol el joaca chiriches freaca banca.Asta-i diferenta. Albanezii ne-au dat o lectie de fotbal de daruire pe cind noi cu ai nostri iar am pacalit fotbalul. lasati ca poate noul sef de la uefa va introduce si calificarea tuturor echipelor care se inscriu.Poate asa ne vom califica si noi.

israelian (73 comentarii)  •  21 iunie 2016, 12:14

Domnule Ovi ți-o spun de la obraz ....ești un FALS! VINA O POARTĂ ***, MARINAR BĂSESCU ***.Gică cu profesionalismul său avea un Staff de talie și profesionist.De altfel a fost singurul care a prezis eșecul calificării în optimi.Fac parte din altă generație decât matale Ioanițoaia.Nițel mai mare care a prins pe Radu Urziceanu și Eftimie Ionescu care erau meseriași ți nu FALȘI!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ionas Dan (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 12:18

Nea Ovidiu : clanul Becali , Dragomir , M.Sandu , arbitrii aia de 2 lei , conducatori de fotbal de 3 lei , personaje dubioase.... Tolontan (adus de Nea Ovidiu la o emisiune PROCESUL ETAPEI ):HEXI PHARMA , GALA BUTE , anchete peste anchete... -comparati !

Theo (39 comentarii)  •  21 iunie 2016, 12:21

Domnule Ioanitoaia, Si ca parte a schimbarii, jumatate din redactia GSP si articole trebuie sa dispara. Acolo aveti control, acolo puteti schimba ceva cu adevarat, incepeti prin puterea exemplului personal, uitandu-va in oglinda si in propria ograda. Ca in rest, ne place sa ii schimb doar pe ceilalti. La asta ne pricepem cel mai bine, la a gasi tapi ispasitori. Niciodata noi, intotdeauna ceilalti. Pardon, mai putin la culesul laudelor si banilor.

Andrei F (1607 comentarii)  •  21 iunie 2016, 12:22

Da, sunt unul din atotstiitorii care au indraznit sa va intrebe „chiar nu ţi-a plăcut nimic?!”Problema nu este numai ca am avut jucatori slabi dar si cei care au mai miscat au trebuit sa lupte nu numai cu propria slabiciune ci si cu ideii ale comentatorilor ca dv..Daca va face placere recunosc ca in final nimeni nu a stralucit dar oare afoni or fi si jurnalistii francezi care au ramas uimiti ca Stanciu nu joaca cu Elvetia? Mie mi s-a parut ca a jucat slab tocmai ca a vrud sa dovedeasca ca este altcineva in meciul cu Albania...Poate o echipa cu mai putine schimbari era mai indicata... Apoi cine declara sus si tare ca Elvetia va termina gazul din min. 60?Cine l-a cerut pe Prepelita,pe Keseru...nemultumiti de Pintili si Andone?Cine ne spunea ca am jucat slab cu Elvetia pentru ca am alergat citiva km. in minus?Aici tin sa va raspund.Este un confrate al dv. socotit cel mai bun la analiza fotbalistica ...Desigur ca ajuns sfatuitorul lui Burleanu vede altfel fotbalul...Este acelasi care ii spunea lui Reghe ca este slab pentru ca a fost invins de Chelsea...A ,ce mare echipa si englezii aia... Apoi va spun sincer ca m-as fi temut si de sfaturile dv. pentru ca din aceasta ruina a fotbalului nostru pe cine ati gasit sa evidentiati...?Credeati ca reuseam mai mult in Franta daca antrenorul isi arata dedesupturile,daca baga miinile prin gura,daca stirnea echipele adverse cu ,,stiinta,,?Eu cred ca aveam o sansa in plus daca greselile lui Chiriches erau taxate altfel...Poate din urcarile lui iesea ceva chiar daca devenisera riscante...Altfel...jucatori care alearga...

Jean-Paul (120 comentarii)  •  21 iunie 2016, 12:34

nope (2 comentarii)  •  21 iunie 2016, 13:04

Chiar si in aceste conditii, cu o generatie mai slaba ca in trecut, nu trebuia sa scoatem doar 1 punct intr-o grupa modesta ca asta. O sa vedeti ca elvetia nu trece de optimi, Albania nici nu ajunge acolo iar Franta nu va trece de echipe gen Spania, Germania sau Italia. Cum sa nu dai vina pe Iordanescu? Singurul nostru jucator de creatie adevarat, sanmartean, a prins o repriza din 6. Iordanescu Daca era antrenorul spaniei il tinea pe iniesta rezerva si juca cu 2 inchizatori. Atat ii poate capul.

gogu (204 comentarii)  •  21 iunie 2016, 13:10

DA maestre Iordanescu este vinovat,il spalati degeaba!Ce cauta Dinca Ratz in echipa?De ce n-a fost chemat Budescu?De ce Sanmartean a fost tinut cu Alibec pe banca?De ce mizerabilii Jambie, Radulescu si Gafiuc au dat stiri mincinoase cu DEnis?Sa plece generalul lui Oprea ,sa vina REDNIC,SUMI,Hagi!Demisia Iordanescu,la pensie multumim!!!!!!!

Acciduzzu (108 comentarii)  •  21 iunie 2016, 13:23

Ceva mai aproape de adevar dar inca "diplomat" nea Ovi! Nu cred ca impartirea vinei pentru aceasta caricatura de participare la Euro 2016 are vre-o relevanta sau ne aduce vre-un castig. Les jeux sont faits, rien ne va plus!! Cam asa si la noi. Ceea ce e absolut aiuritor si chiar obraznica este atitudinea celor doi: Burleanu si Puiu. Un bun simt elementar ar fi trebuit sa-i determine sa-si dea demisia imediat dupa meciul cu Albania. Asta au facut, astea sunt rezultatele. Mai mult nu au putut deci, la revedere! Deci nea OVI, presa adevarata din ro ar trebui sa urle ( ca si in alte tari cu asemenea ocazii) DEMISIA. Fara intarziere si fara nici o scuza. Atitudinea acestora doi este jignitoare si frizeaza mitocania. Un Puiu imbatranit degeaba si urat, preocupat de rugaciuni murmurate printre buze in timpul meciului cand echipa era confuza si depasita, si un Burleanu absolut depasit de toti si de toate. Asta avem. Deci, despre ce vorbim nea Ovi? Mai are importanta care si cata vina a avut? Sa-si dea demisia amanadoi. Am vazut ce pot dupa acest campionat. Cum ai putea matale sau altii sa justificati ramanerea acestora doi in continuare la carma fotbalului romanesc cand e evident pana la paroxism ca sunt doua nulitati? Multumim frumos si la revedere. Sa ne lase! In ceea ce-i priveste pe jucatori, care au si ei vina lor clara, ar trebui regandita nationala cu oameni care constientizeaza raspunderea si onorea care li se face cand sunt alesi sa ne reprezinte. Nu niste imbuibati puturosi si ratati. Daca avem generatia de aur, acum avem si generatia de ratati. Sa-i lasam si sa punem la nationala baieti tineri pana in 21 de ani. chiar daca vor pierde daca le dam un antrenor buna sa-i creasca avem mai multe sanse decat cu astia care pacalesc fotbalul si viata inca de pe vremea lui Piti iar acum i-au trimis pe Puiu si Burleanu la coltul rusinii.

Andrei (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 13:42

Voi sunteti de vina !!!! Cei care ati facut emisiuni cu plecaciune fratilor Becali , fara sa ii numiti in fata sau in articole scrise : infractori , ceea ce de fapt sunt. Cei care stiti ca la echipe precum Steaua , Dinamo sau altele niciun jucator nu ajunge sa joace daca nu semna contract cu fratii Becali. Cei care lasati selectionerii ***. Sunteti de vina pentru ca ati lasat *** sa cuprinda fotbalul fara sa spuneti lucrurilor pe nume . V-ati ascuns doar dupa rating si v-ati pus bine cu personajee sus puse in fotbal. Sunteti de vina ca si acum lasati un *** obraznic , Burleanu .sa conduca FRF ..fara sa il suparati cumva ...fara sa ii amintiti in fiecare zi ca a ajuns presedinte bagand-ul in puscarie pe Gica Popescu.!!! Sunteti toti cu adevarul in cap , dar la suprafata doar cu omisiunea. Primii vinovati sunteti voi!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

antonela (565 comentarii)  •  21 iunie 2016, 14:07

Ei baietii s-au luptat pe teren, s-au asezat bine, au pasat frumos, in fine, au jucat bine si "ca la carte", doar ca, din pacate, nu la nivelul unei competitii sportive continentale, unde vine toata "crema" jucatorilor din celelalte tari participante. Le acord circumstante baietilor, desi toata lumea ii denigreaza, inclusiv mai voalat domnul Ovidiu. Antrenor principal nu se putea alege altul mai bun in momentul de fata, dl. Puiu a venit la FRF cu o carte de vizita impresionanta si cu rezultate pe masura, vezi de exemplu cat de frumos a jucat si cat de departe a ajuns in SUA 1994. Doar ghinionul a facut sa nu jucam una din semifinale atunci, chit ca meritam. Legat de seful federatiei, acesta are in fisa postului multe alte responsabilitati decat de un amarat si trecator de Euro 2016, deci nu-l gasesc nici pe dansul vinovat. Daca a luat acei bani pentru familia dansului, aceia de care faceti pomenire in articol, eu consider ca i-a meritat, altfel fiti sigur ca NU primea votul celor care l-au ales, pentru a incasa pe merit suma respectiva. Dansii au votat sa incaseze suma pentru ca Tara noastra a castigat o suma mult mai mare de pe urma calificarii la Euro 2016, deci presedintele si votantii acestuia si-au luat si dansii o mica parte din acesti bani, pentru ca domniile lor au fost administratorii - manageri cu mandat oficial pentru organizarea echipei ce a reprezentat Tara la acest Euro 2016. Nu e ironic ce-am scris, va cer scuze daca nu e conform afirmatiilor dvs si va lezeaza cumva, dar sa stiti ca eu una consider ca nu trebuie sa cautam vinovati pentru ca NIMENI nu e vinovat. Dar, si asta e onor alta mancare de peste, daca vrem sa aratam altfel in lumea buna a fotbalului, trebuie aprobate un plan pe termen scurt, un plan pe termen mediu si un plan pe termen lung pentru fotbalul romanesc. Un plan ce va fi ajustat si aprobat in unanimitate, apoi niste norme de aplicare si o actiune sustinuta pentru schimbare si repozitionare a noastra in fotbalul modern. Neaparat elaborat o analiza profesionista SWOT (Puncte Tari, Puncte Slabe, Oportunitati si Piedici TSOP in Romana). Constructie, munca, seriozitate, aplomb, invatat din greseli la fiecare pas, si, cel mai important, dragoste neconditionata de Tara. Din suflet! Avem asemenea oameni printre noi, si, de ce sa nu risc afirmatia, oricare dintre noi poate fi asa, doar sa vrea! Si sa stie sa mai fie si altruist si iubitor de semeni, pentru Tara si pentru Ea/El. Asadar, la munca de la zero, doamnelor si domnilor din fotbal! Poftiti va rog!

Sumio (911 comentarii)  •  21 iunie 2016, 14:35

Daca puneti si presa sportiva si TV-urile de sport pe lista vinovatilor, in frunte cu Dvs (cu tot respectul), atunci, DA, avem un tablou complet al esecului de a nu putea trece de Albania la Euro in conditiile in care aveati toate elementele favorabile. Regret sa o spun, dar, daca erati in Japonia, TOTI, dar absolut TOTI, ati fi fost nevoiti sa va aplicati procedura harakiri, pentru dezonoare. Daca n-ati fi aplicat-o, ati fi fost TOTI ignorati total de intreaga natiune, si v-ati fi cerut, undeva mai tarziu, iertare pentru asta. Ma iertati si pe mine, dar riscul cel mai mare pentru toti cei vinovati, PRESA INCLUSA, este pierderea respectului publicului, pierderea audientei si implicit pierderea veniturilor pe care le aveti, TOTI, de pe urma fenomenului numit fotbal! Aveti va rog foarte mare grija la acest risc! TOTI!!!

Andrei (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 14:35

Vina este exclusiv a presei, deoarece a facilitat un mediu ostil nationalei pe durata sejurului din Franta.

Fotbal curatbalcani (8 comentarii)  •  21 iunie 2016, 14:41

Nea Ovidiu da de tovarășii lu matale nu amintești nimic ca bine a zis unu mai sus cu procesul etapei. Eu nui țin partea lu Burleanu dar omul asta e abia de 2 ani șef la federație. Nu te vad amintind de "mareata"cooperativa pe care o aveai invitata seara de seara la procesul etapei. În schimb ai dreptate când zici ca era de așteptat o asemenea prestație a naționalei, dar vad ca subestimați mult prea mult echipa Albaniei, ei au cules tot ce aveau mai bun din campionatele de afara și toți joaca nu sunt doar legitimați precum ai noștri la cluburi obscure. Zici mata ca Sadiku joaca la maltez, pai chiar și asa omul e peste toți atacanții noștri și ca tehnica și ca dăruire și ca mentalitate tot ce vrei de la un atacant. Eu zic nea Ovidiule măcar acum "pe patul de moarte"al fotbalului romanesc sa ai curajul și sa faci matale o analiza cu și despre ultimii 25 de ani ai fotbalului romanesc condus de neica nimeni sandu și dragomir..fai mata asa un ultim "procesul etapei"și spuneți cum cei doi fii ai ploii au distrus din temelii tot ce înseamnă centre de copii și juniori în rom, cum au distrus iubirea lu mata Stinta ( asta cu Stinta craiova chiar nu pot sa înțeleg cum poți sa taci) FC Argeș și exemple sunt destule. Hai sa te vad dacă ești ziarist adevărat, căci adevărul doar îl știi bine și ești conștient de unde vine tot răul. Iordănescu și Burleanu asta au avut cu asta lucrează cum sar spune au lucrat cu materialul clientului ,răul vine din spate mult mai din spate și mata o știi foarte bine cine sunt vinovații. Sa-ți fac o piramida? Ok...sandu dragomir kassai clanu Becali pădureanu pinalti netoiu borcea turcu badea Copos Ilinca mititelu, ăștia sunt doctorii în economie care au distrus fotbalul,dar cine lea permis???..primii 3. Acum dacă mai vrem fotbal în românia trebuie construit ca la belgieni,ei au avut răbdare și timp de 10 ani au construit și uite acum ce generație au,dar matale vad ca nu vrei sa ai răbdare, ce te așteptai sa facă Burleanu asta în doi ani,sa-ți aducă cupa mondiala și europeana ?..te aștept cu "procesul etapei" de care ti-am zis..te pup sănătate multa

Cristian (34 comentarii)  •  21 iunie 2016, 15:02

Zona Magheru...Băi nene ce treabă are Nentori cu FCSB?Cât de *** poti fi! Dumnezeule câti *** populează site-urile astea! Esti pe din-afară total, diletantule!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bogdan (395 comentarii)  •  21 iunie 2016, 15:04

Ioanitoaia a recunoscut ca si presa e de vina. A spus-o la TV dar voi nu ascultati si nu cititi pentru ca voi le stiti pe toate cel mai bine. Dar nu e datoria presei sa ajute fotbalul ca nu mai suntem pe vremea lui Ceasca. De fotbal raspund federatia si liga, nu presa si Ioanitoaia. Federatia si liga sunt responsabile si trebuie sa dea socoteala.

Anonim (92 comentarii)  •  21 iunie 2016, 15:06

Admit ca actualii federali sunt impostori "la cravata", dar nu i-am vazut pe Mitica si pe Sandu la maiou! Pe ultimul l-am vazut si cand nu era in fata camerelor de filmat si nu avea o tinuta diferita de a celorlalti oficiali UEFA! Daca Mitica nu le are cu tehnica (nu se pricepe in domeniul IT, mai precis) si cu limbile straine, macar avea ceva habar de disciplina sportiva pe care o ... pastorea! Pe langa faptul ca era toba de fotbal, in mod sigur Sandu stia si alta limba decat engleza (la UEFA sunt mai multe limbi oficiale), ceea ce, in mod sigur, nu este valabil in cazul lui burleanu! Exista contraste intre cei de dinainte si cei de acum, dar cel care frapeaza cel mai mult este legat de domeniul cognitiv (intr-ale fotbalului, desigur)! A.

anonimus (5 comentarii)  •  21 iunie 2016, 15:16

Tata Puiu sa traiasca, c-a fost capu' la nationala noastra

gintonic (44 comentarii)  •  21 iunie 2016, 15:18

d-le Ioanit-***... mi e teama ca si *textele* dumitale din articole sunt la fel de rasuflate precum ideile de fotbal ale lui Pere Poulet/Father Chicken. V-as vedea pe amandoi mai degraba pe o banca din Cismigiu la o partida de sah si o chibiteala despre futbol.

Do (17 comentarii)  •  21 iunie 2016, 15:20

Nea Ovidiu, ne lipsește cultura responsabilității. Daca ți s-a încredințat un mandat, ești responsabil cu ducerea lui la bun sfârșit. Daca privim situația generală, a întregului sistem, evident nu este el singurul vinovat. Dar el este RESPONSABIL pentru situația echipei. Când ești condus intr-un meci decisiv, și echipa ta nu are niciun șut pe poartă în repriza a doua (exceptând bara lui Andone), antrenorul e vinovat. Când doi jucatori se bat pentru executarea loviturii libere, cu Sanmartean in teren, antrenorul e vinovat. Când schimbi căpitanul echipei cu câteva zile înaintea turneului, antrenorul e vinovat. Când tu nu ai o echipa standard și încă testezi diferitele combinații (Torje/Popa; Chipciu/Stanciu; Andone/Alibec), antrenorul e vinovat. Când singurele două goluri marcate la un turneu final sunt din penalty, antrenorul trebuie luat la întrebări.

un telespectator dezamagit (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 15:29

Buna ziua, domnule Ioanitoaia! Am urmarit si eu prestatia cu totul nesatisfacatoae a echipei nationale. Multi pun situatia fotbalului romanesc (si a sportului nostru, in general) in legatura directa cu cea socio-politica din Romania. Sunt si nu prea de acord cu asta. Daca ne referim la sportul romanesc, sigur ca el e intr-un colaps tot mai accentuat, urmare a dezinteresului vadit manifestat de toti cei care au condus tara dupa dec. '89. Dar, in general vorbind, situatia sportului dintr-o tara oarecare nu e neaparat influentata decisiv de “mersul” social-politic de acolo. As aduce un singur argument (ca tot ni se cer dovezi cand scriem adevaruri politically incorrect care nu convin “cenzurii” de la gsp.ro!): Brazilia, care a cucerit atatea titluri mondiale, are o situatie asa de roz?! Sigur ca o legatura exista, macar in sensul ca, pe de o parte, pana in dec. '89 sportul romanesc de mare performanta era puternic sprijinit din motive politice clare, incontestabile. Pe de alta, practicarea lui (de multe ori chiar si fara rezultate internationale rasunatoare) era printre putinele mijloace prin care cineva serios, talentat si cat de cat educat putea sa-si asigure un trai mult mai bun decat acela de care se bucurau ceilalti romani, chiar cu aplecare catre carte cu mult peste media pe tara...Am fi ipocriti daca am contesta acest adevar. Acum s-a schimbat situatia. Tara a intrat pe maini macar nepricepute si/sau necinstite, ca sa ma opresc doar la aceste doua aspecte. Si, slava Domnului, exista si alte mijloace de a trai mult mai bine decat meritam multi dintre noi. As da si niste exemple, dar mi-e frica de cenzura. Lumea inconjuratoare este oricum e plina de ele. Le vedem zilnic, pe mai toate canalele tv. Asa ca, daca se poate si alfel, de ce sa te mai omori cu munca, sa fii serios, sa stii si sa canti cu mandrie imnul national la inceput de intrecere, sa-ti fie rusine sa minti ori sa dai declaratii aiuritoare dupa un eventual insucces de care nimeni nu-ti garanteaza ca vei fi scutit intr-o cariera de sportiv? Asadar, tinand cont de lipsa motivationala, vrem-nu vrem trebuie sa admitem ca aria de selectie s-a restrans. Multi romani sunt foarte suparati acum dupa prestatia proasta de la CE din Franta. Pe mine nu asta m-a nemultumit cel mai tare. Sunt printre cei care nu prea se imbata cu apa rece, cum se spune. Sa fim cat de cat onesti si sa admitem ca semne care sa ne faca sa fim optimisti dupa calificarea aia in extremis nu prea erau, macar daca ne amintim de prestatia unor arbitri deosebit de “amabili” cu gazdele in meciul cu Finlanda, cand la 0-1 li s-a refuzat oaspetilor un 11 m clar ca lumina zilei!... Intr-un fel, se poate spune ca ne-am calificat a la Pirrus dintr-o grupa asa de usoara incat nici jucatorilor (multi dintre ei cu aere de mari vedete, slabi rau la anumirte “capitole”- na c-am zis-o!) le-ar fi fost imposibil sa aleaga una mai putin dificila!!! Ma supara mai mult ceea ce am auzit si aflat dupa meci. De ce Iordanescu a retinut in lot 8 jucatori fara contract, cum a declarat dupa meciul cu Albania? De ce nu se recunoaste cinstit ca asta e nivelul ctual al fotbalului romanesc, ca nu se poate cu actuala conducere tehnica si cu lotul deplasat sa se obtine rezultate mai bune?! De ce se minte in continuare, macar prin omisiune? De ce se aplica in continuare aceeasi tactica a ascunderii gunoaielor sub pres? Cat o sa mai trebuie sa treaca pana cand ne vom satura de minciuni si ne-om lamuri ca ele nu duc la numic bun?! Am auzit ca se propun tot felul de variante de schimbare, una dintre ele prin inlocuirea actualilor sefi ai FRF cu o gasca (fara ghilimele!) noua, formata din Hagi, Popescu si altii apropiati lor. Se uita ca primul a mai fost selectioner si ca n-a stralucit (ca sa fiu delicat!), iar despre calitatile manageriale ori morale (ca recent eliberat din inchisoare) ale lui Gica Popescu, ce sa mai vorbim?! Se uita voit de multa lume (de la simpli bagatori de seama la “specialisti” din media) faptul ca meseria de fotbalist e una (in care cei doi, mai ales in contextul romanesc, au fost buni, categoric!) dar a fi selectioner sau sef la FRF e cu totul altceva! Astea sunt ALTE meserii, au alte fise ale postului care, pe cale de consecinta, cer alte aptitudini pe care cei doi nu le-au dovedit pana acum. Si atunci, ce facem?! Experimentam in continuare spre dezamagirea publicului? Mi se pare cea mai sigura cale de a merge in continuare pe acelasi drum, al minciunii, al coruptiei si al lipsei de performanta!... un telespectator dezamagit

ovidiuc (1 comentarii)  •  21 iunie 2016, 15:35

Oare ne-au atacat rusii ?Ce e cu isteria aceasta generalizata?Va rog sa imi permiteti dle Ioanitoaia , noi avem o varsta,am vazut multe, sa felicit jucatorii romani pt ca dupa multi ani,impreuna cu ei am putut participa la un turneu final.Nu vad ce ne-au gresit noua fotbalistii.Fiecare a facut ce a putut.Antrenorul a incercat mereu formule noi.Ce am vazut ca nespecialist era lipsa jocului impreuna,lipsa unei echipe sudate.Nu se gaseau, nu se simteau unii pe altii.Fotbalistii nu sunt de vina cu atat mai putin Alibec, un jucator introdus in circuitul nationalei nepermis de tarziu.Desi stelistii nu recunosc, baiatul asta are 2 clase peste stelisti.Una peste alta am fost la Euro, am jucat trei meciuri, cu un antrenor nou, cu o echipa cat de cat obisnuita sa joace intr-o formula consacrata, vom fi mai buni. In fine si Iordanescu trebuie felicitat, a calificat echipa, probabil a ezitat prea mult incercand sa faca cat mai bine. Injuraturile ce le voi primi ma lasa rece.Am vazut nationala in prea multe situatii cu jucatori f buni incapabila sa castige meciuri usoare.Baietii astia au facut ceva.Numai bine!

Comentează