Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu mai trageţi în Rotariu!

Viitorul lui depinde şi de oamenii din preajmă, datori să-i fie alături şi să-l încurajeze pe tânărul ce va împlini 21 de ani pe 29 iulie.

Permalink to Nu mai trageţi în Rotariu!
vineri, 20 mai 2016, 4:00

S-a scris puţin despre finala Cupei României, pe care mai degrabă a pierdut-o Dinamo decât a câştigat-o CFR. Totuşi, n-ar strica remarcate încrederea clujenilor în forţele proprii manifestată şi, legată de ea, inteligenţa tactică a portughezului Conceicao. Triumful CFR-ului n-a găsit ecoul cuvenit şi din pricină că, la scurt timp după izbândă, vechii şefi ai grupării din Gruia au fost acuzaţi de DIICOT de evaziune fiscală, spălare de bani şi delapidare.

Nu m-am omorât niciodată, colecţia stă martoră, după Paszkany ori Mureşan. Pe lângă contraperformanţa de a băga în insolvenţă un club care încasase sume uriaşe din participarea în Champions League, m-a deranjat aroganţa de grofi a celor doi. Asta nu înseamnă însă că le doresc să ajungă după gratii. Până când nu se va dovedi că au deturnat sau au furat, dacă se va dovedi, ei beneficiază de prezumţia de nevinovăţie.

Revenind la finală, a surprins răutatea cu care unii l-au pus la zid pe Dorin Rotariu, nu răutate, ci de-a dreptul cruzime! Atitudine deplasată chiar şi în condiţiile în care, ratând lovitura decisivă, Dorin a mutat trofeul de pe Dâmboviţa pe Someş. Evident că el a greşit, numai că nu-i singurul care a tras slab de la punctul cu var. Au comis-o şi jucători de talie mondială, mai cunoscuţi şi mai versaţi ca el. De aceea, în ideea că traversează un moment dificil, mama lui suferind de o maladie cumplită, iar prietenul său cel mai apropiat, camerunezul Ekeng, murind lângă el pe gazon, tragedie care l-a marcat profund, Dorin trebuie înţeles şi sprijinit, nu ironizat şi huiduit.

Viitorul lui depinde şi de oamenii din preajmă, datori să-i fie alături şi să-l încurajeze pe tânărul ce va împlini 21 de ani pe 29 iulie. Născut în aceeaşi zi cu Mircea Lucescu, ca şi cu Marius Tucă, Dorin n-a încetat să creadă că zodia lui e norocoasă, că steaua lui e de succes. Trebuie să realizeze însă că drumul spre vârful muntelui presupune numeroase obstacole şi că doar cei puternici reuşesc să-l parcurgă până la capăt. Când Dorin are de demonstrat că-i unul dintre aceştia, un învingător, el nu trebuie lăsat singur, ci ajutat să treacă blocajul psihic actual şi să iasă la lumină.

Câteva cuvinte despre arbitrajul din finala Cupei, prestaţie în urma căreia Ovidiu Haţegan a primit nota 5 în Gazetă. I s-a reproşat că n-a sesizat, aidoma adiţionalului S. Colţescu, pumnul tras de Kortzorg lui T. Lopes în minutul 67, indiscutabil, lovitură de cartonaş roşu! Cum i-a scăpat şi faultul lui A. Mureşan asupra lui Gnohere, dictând penalty abia la intervenţia adiţionalului Al. Tudor, rezultă că Haţegan n-a văzut mai nimic din ce trebuia! Practic, primul „central” român care va oficia la Euro la 28 de ani după Igna, a părut depăşit în multe faze-cheie. A pierdut uneori jocul din mână, din care motiv jucătorii şi oficialii de pe margine s-au încăierat în câteva rânduri ca-n Şapte păcate!

Înainte de a dezvolta subiectul, să precizăm că Haţegan e cel mai bine cotat arbitru român, ceea ce nu înseamnă însă că e şi cel mai bun. Să nu confundăm termenii şi să nu încurcăm borcanele, cel mai bun se numeşte Cristi Balaj, băimăreanul desemnat number one în 2015 de AFAN, de Clubul Sportiv al Jurnaliştilor etc. Vom mai vorbi despre asta.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

adi_stelistul (359 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:32

Nu prea inteleg aia cu "aroganata de grofi" . Nu stiu la ce va referiti, dar poate conteaza mai putin. In schimb mi se pare si mie de necrezut ca se discuta cu atat de putina intelegere despre Rotariu. Au ratat fotbalisti imensi la mize mult mai mari. Pentru ca ati amintit de Igna, la sfertul de finala arbitrat de el in 1986 au ratat lovituri de departajare Socrates si Platini. Capitanul Baresi si vedeta Baggio au ratat in finala Campionatului Mondial, etc. E o loterie acolo.

geo (41 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:35

Domnule Ioanitoaia, de cand s-a incheiat playoff-ul si Ninel a castigat campionatul, faceti cele mai bune analize. Felicitari! Rotariu merita intradevar protejat si promovat, pentru ca este un tanar cu calitati de fotbalist si caracter frumos, lucru rar in fotbalul de azi (apropo de Ninelul mai sus amintit). In privinta lui Hategan iar aveti dreptate. Omul e promovat pentru ca e tanar, dar nu poate mai mult in materie de arbitraj. E promovat pentru ca e primul pe lista, dar e unul dintre arbitri modesti (ca sa nu zic slabi) din Romania.

coco (401 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:35

Cel mai bun articol al dvs pe 2016. Simtit si scris cu sufletul. Chapeau.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:37

Da, Dorin va ajunge mare jucator la M.U....si Balaj e un mare arbitru care n a gresit in viata lui ...

JFM (77 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:40

N-a tras in Rotariu ci in mentalitatea aceasta a tinerilor de la noi de a se complacea in mediocritate,nivelul prea jos al stachetei pe care si l-au ales,procesul sinuos de maturizare completa a lor ingreunat si de mediul in care traiesc,isi desfasoara activitatea,familie,club,anturaj extrasportiv.Mie mi-a placut acel articol este unul care pune in sfarsit degetul pe rana deschisa a contraperformantelor romanesti in sport,in orice.Cocolosirea la infinit a tinerilor si pasarea raspunderii ca si cum ei ar fi niste subdezvoltati mental reprezinta un factor agravant al cantonarii in mediocritate si n-ar strica sa inceteze.Presa ar putea avea un rol important in acest sens,exemple de tineri supertalentati care au esuat lamentabil se gasesc peste tot.

tifi (4 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:42

Cum, născut în aceeaşi zi? Adică şi Lucescu sr şi Tucă au 21 de ani? Sau Roteriu are 70? Sau...? Maestre, după atâţia ani, mă aşteptam să scrieţi „la (sau în) aceeaşi dată”. Părerea mea...

Tehnicu… (15 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:43

Asa e Nea Ovi, Rotariu dupa parerea mea, trebuia protejat(nu trebuia sa joace) avand in vedere prin ceea ce a trecut si trece, dar, viata merge mai departe(cu bune si rele) si trebuie sa priveasca inainte.

yo (10 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:43

Rotariu are sustinerea neconditionata a PCH. Pe cine crezi ca intereseaza ce zice Naum sau Ioanitoaia,2 personaje care trag cum bate vantul...???

dvd (6 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:44

Rotariu nu e fotbalist asta e tot. Nici pe maidan nu are loc. Afara cu asta de la Dinamo

gore (11 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:44

Vrei antrenor la Dinamo sau ce? Lasa mah,ca si tu dadeai in el...

gio (16 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:46

rotariu nici nu merita sa se traga-n el. Ca sa tragi intr-un jucator trebuie sa conteze. Rotariu este un junior intarziat, fara forza, fara constanta, daca nu ar purta acest nume auzea cineva de el?

Emi (14 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:46

De ce a cerut sa bata el penalty-ul si chiar ultimul ? daca ai un psihic slab mai bine lasa pe altul care se simte in stare , dar el a tinut in mod express sa bata ultimul penalty-ul

Dan (195 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:48

titlul articolului ar trebui sa fie: "Nu trageti in Rotariu. Trageti in Hategan!".

antonela (565 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:48

E laudabil ca-l incurajati pe Rotariu, merits din Olin si sper ca v-a sunat sa ca multumeasca. Iar Cristi Balaj e intr-adevar un arbitru foarte bun si corect.

Ionut (2 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:51

Frumos articol de apreciat si corect nu stiu daca sunteți stelist sau dinamovist dar așa mi se pare normal să scrie in jurnalist este ceva omenesc atât să ratezi cât și să scri cu bun simt si chiar să fi alături de un tânăr jucător care la vârsta lui poate a trecut prin mult mai multe decât alții dar asta este viața deși sunt dinamovist nu pot să zic ca sunt încântat de jocul lui dar e normal si omenesc să îl înțeleg ! Cat despre Domnul Naum el nu poate să facă o emisiune pt care e plătit să fie imparțial deși totuși ataca clubul dinamo la orice pas si daca e cazul si daca nu este iara pe domnii de la fcsb ii ridică în slăvi !

Kyro (61 comentarii)  •  20 mai 2016, 16:55

La 21 de ani numai tanar nu este. Urmeaza sa ne mai ziceti ca la 25 inca o sa fie speranta...

dani (2 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:00

Domnule Ioanitoaia... Priviti asupra meciurilor din Europa arbitrate de Hategan. Nu la *** noastră. Si poate atunci ve-ti intelege de ce arbitrează la euro.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

thor (35 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:12

nea ovvviiii , nimic despre ninel sau astralii?

17 mentori Dementori (7 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:22

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:36

Cine trage in Rotariu /...de cand critica face rau ?...daca i a spus niste adevaruri l a impuscat ?...a tras in el ?...ce are caderi de calciu ?...ameteste ?...sa ne arate ca e fotbalist ...mai prost ca el e doar Ianis Hagi ...ne am saturat de pilosi ...

Mircea (663 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:40

Beeei tifi, scrie aceeasi, nu acelasi an. Faci pe prostil ori chiar esti? Excelent articol.

victor L (169 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:41

Faceti aceiasi greseala ca si Radu Naum. Insistati ca Rotariu a ratat, uitind ca portarul clujean a aparat. Ironic: subliminal ii anulati meritul lui Dukadam; au ratat barcelonezii, nu a aparat el. NB, nu mai insistati cu explicatiile din moment ce spuneti " Pe lângă contraperformanţa de a băga în insolvenţă un club care încasase sume uriaşe din participarea în Champions League", pentru ca neglijati PERFORMANTA cu care a "obtinut sume uriase". E meritul lor, a "ungurilor", atit de huliti de presa centrala.

Steaua1986forever (18 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:43

Domnule Ioanitoaia, sunt 100% de acord cu dvs cu privire la 'grofii' Muresan si Paskany, insa nu pot sa nu remarc faptul ca dvs.si ziarul dvs. i-a mangaiat pe crestet parinteste ani de zile. Inclusiv in perioadele in care era evident ca beneficiau de arbitraje mai mult decat "prietenoase" si tot felul de influente politice care afectau fotbalul romanesc din acea perioada (de trista amintire) la dvs NU APAREA MACAR UN RAND. Ba mai mult, erau articole foarte calde cu privire la "domnul Paskany", interviuri cu pasiunile sale, povesti din tinerete, etc. Dumneavoastra si ziarul dumneavoastra a 'inventat' aceste 2 personaje asa cum l-au inventat is pe personajul GB (stiti dvs despre cine e vorba) pe care stiu ca nu il apreciati de asemenea (si foarte bine faceti). In rest, despre meci nu pot sa ma pronunt, nu l-am vazut, nu eram in tara. In schimb ma pot pronunta cu privire la 2 lucruri: calitatea de 'fotbalist' a lui Rotariu si despre loteria penalty-urilor. Va anunt ca foarte multi jucatori mari si foarte mari au ratat. Chiar in momente importante. Deci nu pot sa il condamn pe Rotariu pentru asta. Ba dimpotriva, eu zic ca trebuie felicitat pentru curaj. Daca ne intoarcem la calitatea "tanarului Rotariu" va anunt in schimb ca aici nu putem sa fim de acord. Jucatorii de 21 de ani nu mai sunt "tineri". Iar altii la varsta lui, aveau multe trofee (individuale si cu echipa de club). Si ma refer la exemple din campionatul nostru din ultimiii ani nu la Hagi. Ca fapt divers, "tanarul rotariu" este cu 13 luni mai tanar decat "batranul" Stanciu. Care are intre timp multe trofee in palmares. Cand nu o sa ne mai mintim singuri si o sa facem o analiza serioasa inclusiv a fizicului acestui jucator "tanar" de 21 de ani si mai adaugam si 2-3 parametrii o sa vedem ca nu se ridica nici macar la nivelul unui jucator sub-mediocru din vest domnule Ioanitoaia. Haideti sa nu ne mai furam caciula singuri. Va rog, uitati-va la picioarele lui Rotariu, in special in zona genunchilor, chiar in poza din articolul dvs, oricine a facut sport de performanta (nu fotbal, orice) o sa va spuna ca nu e in regula fizic. Chiar si la 21 de ani. Iar cine a jucat un pic de fotbal si mai si intelege un pic fenomenul o sa va zica adevarul in fata: nu are fizic, nu o sa ajunga niciodata fotbalist profesionist. Va rog sa comparati genunchii si gambele lui Hagi la 17 ani cu Rotariu la 21 de ani. Si sa nu imi ziceti ca alimentatia din anii 80 era mai buna ca acum. Adica, va spun sincer, eu pe baiatul asta nu il vad deloc bine, pe langa faptul ca e subnutrit si nu are deloc musculatura de fotbalist de 21 de ani mai are si niste mici defecte fizice pe care sunt convins ca doctorii le-au observat, omul asta risca niste accidentari care il pot scoate din viata sportiva, nu inteleg cum este lasat sa joace...

bogdan (11 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:44

cat de cat mai decent articolul, de data asta ioanitoaia a sesizat bine, dinamo a pierdut cupa nu cfr-ul a castigat. e adevarat si in privinta ratarii lui rotariu. pacat pentru el ca e tanar si asta o sa-l apese.la fel despre arbitrul hategan. in schimb raman surprins de pupincurismul gsp fata de echipa fcsb. nici nu ma mai refer la faptul ca gsp-ul ar trebui sa-si schimbe denumirea in revista fcsb dupa numarul de articole idioate referitoare la orice tampenie despre orice tampenie legata de cei de la fcsb. ma refer, comparatv, la ultimele articole legate de ce se intampla la fcsb si dinamo. daca in cazul lii dinamo, plecarea a doi jucatori( fara meciuri jucate) inseamna destramare, la fcsb plecarea a 7 ( sapte) jucatori deocamdata, inseamna curatenie???!!! serios? cat ii mai *** pe astia de la fcsb? ***!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

unul (7 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:50

Comentez destul de rar articolele scrise de Ioanitioaia .Insa acum e noaptea mintii !!!! " Maestre" tu ai vazut meciul ?? "S-a scris puţin despre finala Cupei României, pe care mai degrabă a pierdut-o Dinamo decât a câştigat-o CFR" .Pe ce se bazeaza aceasta afirmatie ?? Pe caseta tehnica a meciului sigur nu .Ia de aici "boso": http://www.flashscore.ro/meci/WMRp6whg/#sumar-meci Doar in prelungiri Dinamo a fost net superioara CFR-ului .In rest e invers .Adica mai degraba pierdea CFR decat castiga Dinamo ( daca ar fi castigat Dinamo) . Doamne cata manipulare ai in tine Tutankhamoane.

unul (7 comentarii)  •  20 mai 2016, 17:55

Pt Ioanitioaia": Amice .te-am auzit la TVR acum cateva luni spunand ca tu nu il promovezi pe "latifundiarul din Pipera" .Pai tu nu ai pic de bun simt ?!!! Dupa atatia ani cand din 5 in 5 minute te auzeam " sa vedem ce parere are dl .Becali " ai tupeul sa spui ca tu nu l-ai promovat ??? Caracter zero ,amice .Dar asta o stii prea bine ,doar ai fost rasplatit si financiar .Urat imbatranesti .

Teo (36 comentarii)  •  20 mai 2016, 18:00

Stelistii pot injura in voie ca altceva nici nu stiu sa faca. Articolul e unul de suflet si adevarat. Balaj e mult peste Hateganu dar si ca varsta.

Teo (36 comentarii)  •  20 mai 2016, 18:03

Si pentru savantul de kyro. Daca la 21 de ani cineva nu mai e tanar atunci nu mai e niciodata. Eu m-am saturat de tipii ca tine care se cred jmecheri cu diploma si in realitate sunt niste gropi in asfalt. Numai ca aici se reproduc unii care nu ar trebui lasati sa bata campii..

gigelos (108 comentarii)  •  20 mai 2016, 18:03

Marius Niculae , Alin Stoica , Ciprian Marica , Torje ,fratii Costea ,Chiriches etc,etc , urmeaza Dorin Rotariu , care e problema ? Sa nu-i dojenim . Sa fie sanatosi ! Cum au vazut prima suta de mii de coco s-au molesit , s-au burghezit . De tot rasu

Jean Valjean (280 comentarii)  •  20 mai 2016, 18:24

@Unul, opreste te din a debita tampenii cu gratia unui fochist! Nu putea sa il fi intrebat nimic Dl Ioanitoaia pe Gigi Becali daca ei nu isi vorbesc de 10 ani si nici macar nu se saluta. Vin toti bulumaci si arunca pareri stupide cu aerul ca sunt a toate cunoscatori desi in realitate nu au habar de nimic.

Olteanu (478 comentarii)  •  20 mai 2016, 19:08

@Unul. Cum te cheama, Burleanu? ***. Pristil pana nu e mitican nu e prost destul. Are dreptate Valjean nu tu.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alex (106 comentarii)  •  20 mai 2016, 19:14

In sfarsit, Ioanitoaia pe care il stiam din ani '80. Felicitari pentru atitudinea dumneavoastra!

Unul (7 comentarii)  •  20 mai 2016, 19:26

Pt Jean Valjean Copilas ,credca nu ai mai mult de 15 ani, inseamna ca tu nu ai vazut procesul, recursul,apelul sau ce naiba de emisiune a facut nenea asta.si sa stii ca meseria de fochist e una onorabila , ciumpi.

Jean Valjean (280 comentarii)  •  20 mai 2016, 19:57

@unul. Fraierici, Recursul nu mai e de 10 ani si Procesul de 15, pofta buna! Si daca nu stii, taci *** din gura ca iti miroase ca haznaua.

Andrei F (1607 comentarii)  •  20 mai 2016, 20:35

Adun pozitii luate de maestru...Rosu la Bourceanu la care Balaj e mare...Hategan nu e primul arbitru pentru ca nu a văzut golania lui Romario...Gaman-arbitrul este praf pentru ca Dinamo putea cistiga daca Balgradean era eliminat...Apoi nimic de Alibec care a facut o seamă de prosti dar Balaj este mare ca nu le-a vazut...Stelistii sunt pricinosi cind l-au acuzat pe Coltescu si pentru palma lui Budescu...Tudor este stelist pentru un singur penalty la Botosani...Oare numai mie mi se pare ca de multe ori purtati mănuși?Echidistant?...

haideusicfr (287 comentarii)  •  20 mai 2016, 20:37

Domnule Ioanitoaia acest articol va descalifica.Si va arata frustrarea in ce priveste Castigarea de catre CFR a Cupei Romaniei. 1.De unde pana unde atitudinea de grofi a lui Paskany si Muresan.Ing,Paskany si dr .Muresan au avut mereu o atitudine de fair-play fata de competitoarele lor. 2.Binenteles ca s-a scris putin (era de preferat deloc!) ,asta s-a si urmarit. Iar *audierile la DIICOT fac parte dintr-o razbunare ,o neputinta a celor de la Bucuresti in fata evidentului.Se ancheteaza acum fapte petrecute acum 5-6 anidin cate inteleg.De ce chiar acum ? Tocmai pentru ca romanii sa nu laude ambitia CFR (in conditii de maxim sabotaj!!),ci sa critice conducerea CFR (ai vazut ma?). Arbitrul Coltescu a arbitrat foarte bine meciul si daca nu era *interventia* lui Tudor( spuneti drept a fost sau nu 11 metri).era un arbitraj aproape perfect.Cotul in figura nu avea cum sa-l vada(de ce nu l-a vazut Tudor?). Cat despre bietul Rotariu ,normal ca nu este vinovat.S-a intamplat si la case mai mari (vezi finala Barcelona-Steaua-sau atunci a aparta Dukadam!!). Imi pare rau pentru dumneavoastra ,v-ati dovedit luat pe val de resentimente!Nu puteti fi obiectiv!

haideusicfr (287 comentarii)  •  20 mai 2016, 20:39

Arbitrul Hategan si nu Coltescu.M-a luat si pe mine * valul*.

Cristian (82 comentarii)  •  20 mai 2016, 21:13

Dl Ioanitoaia a inceput sa foloseasca acest chenar pentru a plati polite si pentru a trage in cei care-l deranjeaza. Exemplu, Hategan. Alte exemple: burleanu, acum Pazkany si Muresan si cine o mai urma. Daca se concentreaza pe fotbal, ramane nr 1, daca se apuca sa împroaste cu noroi, riscã sa se murdareasca si dânsul :(

haideusicfr (287 comentarii)  •  20 mai 2016, 21:45

Exact.Nu stiu ce a avut cu introducerea aceasta care nu-si avea rostul.Adica bine ,bine CFR a castigat Cupa ,dar uita ce au dacut patronii....

Stefan (30 comentarii)  •  20 mai 2016, 22:09

Daca Paskany si Muresan sunt aroganti, atunci Becali, Mititelu, Niculae, Neculaie, Borcea, etc, patronii de pe la echipele care au luat titluri, sunt zei arogantei. Cat despre Rotariu, vorba lui Kyro. La noi imediat ajungem sa le zicem tineri la jucatorii de 25 de ani. Eventual punem si un de perspectiva langa tineri. Problema e ca in vest tinerii de perspectiva au mult sub 21 de ani. Rotariu o sa fie alt tanar de perspectiva care o sa joace pe la noi, prin Bulgaria, prin ceva echipa no name in Ucraina, Rusia, samd. Asta daca nu e un fel de Vardy, sa infloreasca la 27 de ani. Il intreba Guardiola pe Florin Marin de ce nu mai avem vedete. Poi cand ajungem sa consideram de perspectiva jucatori trecuti de mult timp de miezul junioratului, coboram standardele jos de tot. Inclusiv pentru ei si motivarea lor. La 17 ani ce sunt atunci? Bebelusi de perspectiva?

sumio (911 comentarii)  •  20 mai 2016, 23:29

@tifi, sa fii fericit/fericita ca iti raspunde cineva aici, adica eu: Din tot sufletul te rog sa parcurgi manualele de limba Romana clasele primare. Vei gasi acolo raspunsul la ghicitoarea pe care singur ti-ai formulat-o.

Stalky (28 comentarii)  •  21 mai 2016, 0:22

Bravo domnule Ioanitoaia. O analiza perfecta.Din pacate prea putini inteleg. Unii nu vad padurea de copaci.Altii spun ca din locul unde se afla ei se vede altfel.Pe nimeni nu intereseaza adevarul,fiindca nu aduce profit.Noi vrem doar sa arda focul sub oala noastra si sa se stinga sub oala vecinului.Nu vrem o radiografie corecta de frica sa nu ne videcam.Ca odata vindecati trebuie sa iesim la munca.Daca cineva incearca sa aprinda lumina zbieram ca la incendiu.De ce? Pai e mai bine in intuneric,dormim mai bine si altii "lucreaza pentru noi".Sau ne lucreaza ? Ma rog,tot aia.Stinge-ti ba lumina! Stai ma linistit ca ne-o sting baietii destepti de la HEXI PHARMA la propriu.

Franz (406 comentarii)  •  21 mai 2016, 0:31

Cristiane, asta e parerea lui Ioanitoaia care deduc ca nu coincide cu a ta. Si mai deduc ca tu ai dreptul la o parere care e si valabila iar Ioanitoaia nu. Sa mor daca nu sunteti penibili cu frustrarile voastre. Pe Pazkany il stie Ioanitoaia mai bine ca voi iar cu Hategan are dreptate. Nu m-a impresionat niciodata cum arbitreaza.

fgh (264 comentarii)  •  21 mai 2016, 13:45

...dacă studiați (cu atenție) istoria aflați că grofii au fost printre cei mai buni antreprenori (în agricultură); comuniștii i-au desființat (distrus) și au organizat pe pământurile administrate de ei (falimentarele) CAP-uri (satele conduse de grofi au fost (au putut fi) printre ultimele colectivizate); din acest p.d.v. epitetul de grof dat celor doi este ...măgulitor.

fgh (264 comentarii)  •  21 mai 2016, 13:48

...dar, ca să revin la subiect: că Rotariu a ratat, sau că dădea gol, pentru cariera lui (viitoare) nu contează, rămâne doar un subiect (oarecare) pt ziariști...

Carol K (14 comentarii)  •  21 mai 2016, 14:05

De cate ori un tanar jurnalist adaptat timpurilor in care traim scoate un articol bun care da un mesaj realist apare un alt jurnalist,veteran care il da la intors cocolosind fotbalistul si punand batista pe tambalul sistemului corupt si neputincios.La 20-21 de ani Rotariu e un copil pt parintii si bunicii lui.Pentru Sportul de performanta il informez pe domnul Ioanitoaia ca NU mai este un copil.Daca domnul Ioanitoaia confunda copilaria cu gradul de maturizare atunci este altceva dar in acest caz nu prea ai sanse in fotbalul mare.Maturizarea vine din interior nu ca spune Naum sau altul ca ar trebui sa vina si daca Naum ar tacea lucrurile s-ar rezolva de la sine.Esti nepregatit pt fotbalul mare,pt viata atunci ramai la Dinamo.Daca te duci asa afara ajungi sa fi etichetat ca fiind un alt roman care a esuat pentru ca mental nu era pregatit pt acel fotbal.

Un antrenor (214 comentarii)  •  21 mai 2016, 14:46

@Carol K. E parerea ta gresita. Nu e nimeni cocolosit insa nu era indicat ca cineva sa dea in Rotariu si sa rada de el. Dl Ioanitoaia are dreptate cu privire la Rotariu si nu Dl Naum . Care nici dansul nu mai vreun junior.

Carol K (14 comentarii)  •  21 mai 2016, 18:49

Revin...Rotariu a fost cel luat azi in vizor.Maine nu va mai vorbi nimeni de el in acest context.Maturizarea unui jucator tine doar de personalitatea lui daca este corect indrumat de catre cei apropiati.Maine va aparea alt caz samd De ce fotbalistii din spatiul fostei Jugoslavii n-au probleme de acest fel si intra direct in focul luptei oriunde se duc in Europa ? In cativa ani isi tripleaza valoarea devin cunoscuti primesc oferte de la echipele de top.La fel polonezii,cehii...Au un alt sistem sunt crescuti intr-un alt spirit,sunt luptatori nu cedeaza altor tentatii.Sa nu-i uitam pe Dodel Tanase,Costea cel mic,Iancu si multi altii.Au clacat mintea lor nu era la performanta,la grup ci la cum sa profite ei de situatia ca au ajuns vedete,se gandeau la ei in primul rand... .Alibec este un caz fericit si-a revenit din mers poate ca si grupul lui Hagi l-a ajutat.Cum ii facem sa nu mai ajunga in acest punct critic ? De mici trebuie educati,formati,invatati cu munca,recuperarea,disciplina.Nu e cazul lui Rotariu el e un exemplu atipic,e poate prea cuminte,prea sensibil.Daca era un caracter tare si un adevarat profesionist spunea "eu nu bat azi lovituri de la 11 m dupa toata suferinta prin care am trecut" Atentie deja are 2-3 ani la Dinamo si n-a explodat asa cum se credea,nu mai prezinta un atat de mare interes,fotbalistul roman nu mai reprezinta o tentatie pentru marile cluburi asa cum sunt cei din alte tari.In cel mai bun caz pt ei se duc acolo unde se plateste ceva mai bine poate in Bulgaria,Grecia,Cipru sau in tarile arabe.Sigur ca sunt si exceptii ca in orice situatie dar dezbaterile nu se construiesc pornind de la aceste cateva exceptii.Succes Rotariu esti un tanar cuminte,educat,talentat mai bine de atat pt inceput nu se poate,poate vei avea norocul sa ajungi in fotbalul profesionist si sa arati acolo tot ce poti.

Olaru (2 comentarii)  •  22 mai 2016, 4:41

Sunt stelist.. si unul nu de rezultate..intelegeti apropo ul..rotariu s a oferit sa execute..si ultimul.. si nimeni nu vroia. Asta a spus rednic . Pentru asta.. mare clasa si curaj..ce citesc pe aici e josnic!!! Curaj Dornie!! Nu stiu daca e sau va fi mare jucator.. nu ma intereseaza cei de la dinamo!!

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  22 mai 2016, 9:25

Comenteaza baietii *** !! Ma mir cum le acceptati comentariile !!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează