Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Iordănescu la raport!

Practic, suporterii doresc o garnitură ofensivă, cu un singur închizător (Pintilii), 4 mijlocași ofensivi și un atacant împins, preferința pentru vârf îndreptându-se, oarecum surprinzător, spre Alibec.

Permalink to Iordănescu la raport!
joi, 5 mai 2016, 4:59

Spre satisfacția noastră de autori ai proiectului, demersul ca internauții să stabilească prin vot lotul României pentru Euro a stârnit un interes deosebit. Inițiativei EuSuntPuiu.ro i-au răspuns peste 45.000 de cititori, care au decis (în paranteză procentele) următoarea formație: Tătărușanu (79%) – Săpunaru (67), Chiricheș (86), D. Grigore (53), Raț (46) – Sânmărtean (50), Pintilii (54) – Ad. Popa (46), N. Stanciu (65), Torje (49) – Alibec (50).

Practic, suporterii doresc o garnitură ofensivă, cu un singur închizător (Pintilii), 4 mijlocași ofensivi și
un atacant împins, preferința pentru vârf îndreptându-se, oarecum surprinzător, spre Alibec. De ce surprinzător? Pentru că, deși în vervă, golgeterul campioanei a jucat până acum un singur minut în “națională”, ca înlocuitor al lui B. Stancu în finalul partidei de 3-0 din Feroe, victorie care a consfințit calificarea “tricolorilor”. În schimb, contracandidații Keșeru și Rusescu sunt mai galonați, fiecare cu câte 10 selecții. Păcat că Marica, 72 de meciuri și 25 de goluri, n-a putut fi recuperat.

De observat încrederea fanilor în  stoperul Chiricheș, rezervă la Napoli, dar titular în garnitura publicului, ba și cu cel mai mare procent, de 86 la sută. Merită remarcată și simpatia arătată lui Raț, senator de drept cu toate că, operat la umăr în ianuarie, a lipsit de pe gazon în ultimele 5 luni. Când ești însă recordmanul în activitate, cu 108 prezențe în echipa reprezentati-vă, lumea te uită greu. Sau nu te uită deloc.

Interesantă e și opțiunea pentru Nicolae Stanciu. Cel care va serba sâmbătă, pe 7 mai, împlinirea a 23 de ani, la cât mai mulți!, traversează o eclipsă de formă după ce a impresionat la începutul lui 2016, când a bifat ambele selecții, cu Lituania și Spania. În scădere de randament, stelistul riscă să rămână în afara lotului, fiind în pericol să rateze avionul de Paris.

L-ar prinde însă, se aud voci din anturajul Generalului, Alexandru Maxim. Șters vreme îndelungată la Stuttgart, “neamțul” s-a pus pe picioare și l-ar fi câștigat de partea lui pe Iordănescu cu prilejul vizitei întreprinse deunăzi de acesta în Germania. De văzut în ce măsură selecționerul își va însuși rezultatul votingului de pe EuSuntPuiu.ro sau îl va neglija. Cât îl cunosc eu, mai degrabă va merge pe a doua variantă.

Vă invit să discutăm și amănuntul că, împotriva opiniei celor care au lovit în Iordănescu pe blog, numindu-l “conservator până în măduva oaselor” (Robert), “închistat în idei învechite” (Jean-Paul), “complet depășit de evenimente” (Silviu) etc., “naționala” aliniată de acesta în Feroe a inclus 7 titulari din echipa publicului (Tătărușanu, Chiricheș, D. Grigore, Raț, Pintilii, Ad. Popa, Torje), iar cea contra Spaniei, cu schimbări, chiar 9! Jucătorilor de mai sus li s-au adăugat Sânmărtean și Săpunaru, un come-back în forță, de salutat.

Și-atunci de ce să-l tot chemăm la raport pe General, să-i cerem socoteală și să-l desființăm dacă formația lui, luată în bâză de te miri cine, seamănă cu a opiniei publice?! Plecând de la vorba userului Lucian, “Iordănescu e mai realist decât închipuiții care îl critică”, să convenim că Generalul știe ce face și să-l lăsăm să facă!

Comentarii (30)Adaugă comentariu

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  5 mai 2016, 17:13

....da ,Nita ?...unde ar fi avut loc Nita ?...de ce l ai propus pe Nita daca tii tot cu Tatarusinea ?...daca l vroiai pe banca ...inseamna ca ai interese ...sau simpatii ...de ce sa chemi un portar care nu o sa joace ?...doar asa ca sa l schimbi cu altul la fel de bun care nici el n o sa joace ?

Stelist=Roman (64 comentarii)  •  5 mai 2016, 17:15

Maxim nu a facut niciodata nimic pentru nationala...Stanciu da.

david (18 comentarii)  •  5 mai 2016, 17:23

Mult mai bun ar fi B.Stancu in locul lui Torje care e cam agitat si iroseste multe mingi,cornere 8 din 10 batute prin spatele portii si celelalte 2 batute fara forta.Ar mai trebui Moti in locul lui D.Grigore.Moti joaca la un nivel mai ridicat,e mai sigur pe el,are lovituri bune de cap,urca surprinzator cand trebuie,are o experienta la nivel inalt(grupele C.L)

ardei (1 comentarii)  •  5 mai 2016, 17:28

Asta e stirea principala a ziuarului vostru?? Nici macar nu ma obosesc sa o citesc. Puneti tenisul intr-un colt, nefericitilor

mihai (3 comentarii)  •  5 mai 2016, 17:51

Generalul știe ce face și să-l lăsăm să facă!...asta ii putzul gandirii...gen Bucurestiul e capitala europeana si va ramane capitala europeana!

AliBaba (223 comentarii)  •  5 mai 2016, 17:51

Nea Ovi, am alte pretentii la dta nu sa citezi toti fraierii care se cred scule in bascule.

Viktor (278 comentarii)  •  5 mai 2016, 18:04

@mihai. Tu esti altul care faci pe jmecherul si nu esti. Daca nu ai inteles unde bate dl Ioanitoaia mai citeste o data. Daca tot nu intelegi mai citeste o data apoi lasa-te pagubas si du-te de te odihneste ca ai obosit intelectual.

Citanul (2118 comentarii)  •  5 mai 2016, 18:18

Asa, draga Maestre, asa va vrem, actionam in forta pe Euro 2016! :) Tocati marunt le va face bine tuturor celor implicati, chiar daca pe moment va mai boscorodesc o tira ca va luati de ei. La modul general, nimic personal, asa cum ii sta evident cel mai bine unui mare jurnalist sportiv ca Dvs.

sumio san (911 comentarii)  •  5 mai 2016, 18:23

Este foarte bine ca luati pulsul preferintelor publicului si le transmiteti indirect lui Iordanescu prin aceste scrieri inspirate, aici n-am ce zice, sunteti foarte util echipei reprezentative!

antonela (565 comentarii)  •  5 mai 2016, 18:27

Lasa bre nea Ovidiu, ca nenea Puiu nu asculta de nimeni, in afara de propria-i constiinta, asa sa stiti toti jurnalistii care-i dati lectii prin sondaje. As fi totusi curioasa sa aflu parerea dvs personala, ca om care pretindeti ca va pricepeti la fotbal si aveti experienta indelungata in domeniu. Ce lot i-ati sugera lui nenea Puiu dvs personal? Ne ziceti? - nu de alta, dar sa facem si un sondaj invers, cu info dinspre jurnalisti spre suporteri.

Melinte (1 comentarii)  •  5 mai 2016, 19:39

Ce asa branza a facut Stanciu pentru Nationala ca abia debuta, hai sa nu ne luam viteza inutil. Ca s-ar putea sa cadem de pe susea.

Dilimache (657 comentarii)  •  5 mai 2016, 19:58

Ce cred suporterii, hmmm, pana una alta *** iar eu in locul lui Iordanescu as face exact invers!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Angheliu (87 comentarii)  •  5 mai 2016, 20:56

Nu are ce sa mai caute Maxim la nationala daca nu prinde echipa nici la Stuttgardt. Nea Ovi, daca tii asa mult la generalul fara oaste ar trebui sa il iei acasa si sa ne scapi de el.

Jean-Paul (120 comentarii)  •  5 mai 2016, 21:10

D-le Ioanitoaia, Multumesc pentru citare dar sa stiti ca nu renunt la ceea ce am scris deja despre generalul- senator -selectioner- atoatestiutor dar, in mod sigur, un conservator, care n-a mai tinut pasul cu fotbalul modern, stiut fiind ca s-a inrolat in armata parlamentara de corupti si prieteni ai coruptilor, unde n-a trebuit decat sa ridice mana la vot, atunci cand votul nu era electronic. In primul rand as face observatia ca, sunt sigur ca foarte multi dintre votanti sunt fcsb-istii ce au au navalit pe site-ul cu pricina pentru a-si sustine "idolii de plastilina", indiferent daca e vorba de pintilii-ortopedistul, chiriches-napolitanul de pe banca sau stanciu, abia iesit din gaoacea lui nea Puiu. Dvs, d-le Ioanitoaia, cum va explicati ca eterna rezerva de pe banca lui Napoli este votat atat de masiv, desi nu s-a facut remarcat in mod deosebit la nationala? Si mi-as permite o comparatie: Maxim care n-a prea prins in ultima vreme unsprezecele de start al Stuttgart-ului, a fost complet uitat(nefiind in echipa, nu stiu care e procentul de voturi primit) desi atunci cand a fost introdus- la Stuttgart - a dat randament. Spre deosebire de Chiriches, care e abonat la banca de rezerve, Maxim a jucat in echipa sa mult mai mult decat fundasul asta prea laudat de suporterii lui, la Napoli. Nu stiu ce vad suporterii si Iordanescu la Adi Popa, dar postul acela nu e pentru unul care stie doar sa fuga. Si chiar de ce este preferat D.Grigore unui Moti sau Gaman de exemplu? Grigore nu joaca la vreo echipa de top din Europa, nici macar la nivelul Qatarului, echipa sa nu e in primele 3-4. De bine de rau, Moti sau Gaman ar da mai mare randament, plus ca Grigore este cam primitiv cu tehnica si comite faulturi mai des. ca sa nu mai aduc vorba si de autogoluri. Iordanescu nu s-a preocupat de -a lungul preliminariilor sau a amicalelor disputate in aceasta perioada sa largeasca lotul de jucatori pe care sa se poata baza la o adica. Mai mult, de frica de a nu-si slabi palmaresul, a jucat mereu cu acelasi lot restrans de 14-15 jucatori, in care a mai introdus cand si cand pentru cate 3-4 minute in finalul meciurilor si alti componenti ai lotului. Ce concluzie poti sa tragi din prestatia unui jucator care de abia daca a ajuns sa intre in contact cu mingea in cele 3-5 minute? Ba, mai mult, nu a renuntat la smecheria lui de prost gust de a reprosa jucatorilor pe care nu-i doreste in lot/echipa, lipsa unor parametri asa zis tehnico-tactici, pe care nici preferatii lui nu-i indeplinesc. V-am mai reamintit ca-l stiu pe Iordanescu din mandatele anterioare de antrenor si constat ca abuzeaza in continuare de aceleasi clisee. Da, afirm cu mana pe inima ca acest general, doar cu numele, fiindca e record mondial(egalat doar in fostul LAGAR comunist), sa ajungi general in armata fara sa stii macar abc-ul in domeniu, doar fiindca ai jucat fotbal, este complet depasit in materie de pregatire a jucatorilor. Cand il vad cum se agita pe marginea terenului, ma pufneste rasul: e de un comic involuntar rar intalnit. Iar faza "negocierii cu cel de sus"(constand in pupatul iconitelor si crucifixelor, cu o desteritate demna de o cauza mai buna) denota precaritatea pregatirii lui profesionale. In aceste conditii, cred ca era mai indicat sa-i tina pe componentii lotului la vreo manastire, iar programul pregatirii echipei sa cuprinda neaparat sesiunea de matanii obligatorii a jucatorilor, intermitent cu pupatul icoanelor, plus rostirea cu voce tare a (neaparat) celor 5 rugaciuni de baza, primul fiind "Tatal Nostru". Va spun de acum ca nu am nici o speranta ca vom juca la nivelul pretentiilor pentru un turneu final nu doar fiindca nu dispunem de jucatori valorosi ci si pentru ca tactica e complet falimentara. "Cel mai bun antrenor al sec XX" din Romania a gasit atunci echipa nationala conturata de predecesori, el nu l-a adus in lot decat pe vladoiu, cel care a reusit performanta sa fie eliminat dupa 3 minute de cand a intrat pe teren. P.S.Puteti sa ma citati si pe viitor daca gasiti ca va serveste la argumentarea unor opinii legate de Mos Teaca of the XXI Century.

Stefan Varga (30 comentarii)  •  5 mai 2016, 21:42

Ideea de sondaj este buna, sa vezi ce prefera publicul. Dar Generalul va lua deciziile, e meseria lui, riscul lui, experienta lui. Daca numele coincid cu ce vrea publicul, este bine, ca sa nu fie blestemat dupa meciuri, in caz ca rezultatele vor fi nedorite. Dar, Hai Romania!

Steaua1986forever (18 comentarii)  •  5 mai 2016, 21:58

"Torje si Sapunaru au fost cei mai buni de pe teren" a spus domnul Ioanitoaia la ultimele meciuri ale Nationalei desi cei 2 au fost probabil mult mai slabi decat permit masuratorile, cel putin 'ala micu' s-a evidentiat prin ce se evidentiaza de ani de zile: dat mingea peste peluze. Nu stiu de ce este atat de egoist, macar facea si el cadou mingea unui 'ultras' de pe acolo, chiar nu are suflet ala micu'. Deci, va dati seama, avem mare incredere in 'viziunea' maestrului cu privire la jucatori....Haideti domnule Ioanitoaia ca locul 4 din grupa nu ni-l ia nimeni sau poate cine stie, facem ceva si suntem suspendati.....si atunci putem rata pana si asta...Aveti curaj la inca un pariu domnule Ioanitoaia? Ca ala cu Marica v-a iesit 100% ....

jos_cenzura (114 comentarii)  •  5 mai 2016, 22:06

@Jean-Paul, in ciuda atacurilor fara cap si coada ale dumitale, cuplul de fundasi centrali Chiriches-Grigore (cu ajutorul lui Tatarusanu in poarta) a facut ca Romania sa primeasca cele mai putine goluri dintre toate echipele din Europa in aceste preliminarii.

gino (513 comentarii)  •  5 mai 2016, 23:02

@Steaua 1986. Pai ai dreptate pt ca Torje si Sapun nu au jucat niciodata la FCSB si deci nu merita la nationala. Intre parerile dlui Ioanitoaia si ale tale afla ca nu le apreciez pe ale tale.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  5 mai 2016, 23:35

Nea Ovi ...in urma noastra va fi doar ...Albania...

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  6 mai 2016, 0:29

@ Jean-Paul domnule, si Ironiile tale incep sa devina notorii, nu numai ale lui CG. Tare curios sint unde ai dormit 30 de ani. Ce vint te aduce pe la noi ? Plinge Torje, de stelistul Torje se pare ca ai auzit pe undeva, caci acum doua saptamini te plingeai ca te-ai saturat sa-l tot vezi jucind. Azi e in lot, dar se pare ca ai aflat ca e dinamovist. Rat va implini luna asta 35 de ani, a jucat in tot sezonul 2015/2016 doar 732 de minute, a fost o catastrofa in toate meciurile nationalei, dar e bun. Inimosul Torje a dat in calificari mai multe pase tusierilor decit colegilor. Pe pariu. 85 % din mingi se terminau la Torje. Pe pariu ! A jucat in ultimele 9 meciuri 32+24+14+45+0+0+0+0+22 (pe 2.5.16) de minute, dar de cind ai aflat ca plinge e bun si asta. N-a crescut de 10 ani nici cu un mm. Moti, Rat, Ropotan, Hoban, Rat, Torje, Sanmartean, Stancu, Hora, Keserü, … sint deja 10 din 19, nu au ce cauta la Paris in iunie caci in septembrie incep deja calificarile pentru CM ! Ce sa mai demonsteze astia ? Pina si Sanmartean a stralucit doar 6 luni in toata cariera lui. Hai ca merita ! Desigur merita, dar nu sintem Caritas ! Vad ca faci comparatii intre Chiriches si Maxim. Sint posturi diferite domnule. De fundasi centrali buni si de viitor ducem lipsa. Gardos n-a jucat tot sezonul. Cu Grigore ai dreptate, e riscant, joaca intr-un campionat slab si nu-l vede nimeni, dupa freza nici bibilica nu-l ajuta, dar a jucat mereu foarte bine. Moti e al patrulea portar, dar dupa parerea mea Nita, absentul, e singurul care are fata de portar. Un portar trebuie sa mai scoata si cite una imposibila, iar Tata, Lung si Pantelimon nu sint genul. Nici constanti nu poti sa spui ca sint. Tu propui Gaman-Moti ? La nationala au jucat citeva minute iar ei nici nu stiu daca se cunosc. Experimente nu se fac la un turneu final ! De Sapunaru nu zici nimic caci e antistelist convins. In primul rind Sapunaru joaca la fiul selectionerului fundas central ! Azi un fundas lateral are viteza, tehnica, inteligenta de a se transforma in extrema si de a reveni la nevoie inapoi. Sapunaru nu are nimic din toate astea. Apoi, daca il apuca pandaliile si te lasa in inferioritate ? La inchidere cine are experienta mai mare ca Pintili ? E totusi riscant sa-l lasi singur cu Franta. Eu as juca cu Anton si Bicfalvi (Pintili) desi sint stelist, dinamovisti care si construiesc, dar tu esti afon, nici nu i-ai amintit de cind ai aparut pe aici. De Lazar si Rotariu ai auzit ? Tu te iei de Popa si Stanciu doar pentru ca sint stelisti. Popa e singura extrema clasica iar Stanciu a fost cel mai bun de pe teren in ultimele doua meciuri ale nationalei. Unul a fost cu Spania, daca asta iti spune ceva. Alibec da, ar trebui sa fie in lot. Dar titular ? Ar fi un experiment. N-a jucat practic la nationala. La cum arata echipa ar trebui sa joace virfurile false Rusescu ori Chipciu cu Franta. Pintili, Sanmartean, Popa, Stanciu, Torje si in fata Alibec ? Nu se potriveste ! Iar Torje nu cred ca o sa joace. Ar fi un motiv sa-ti depui cetatenia romana daca apuca piticul asta atomic lotul. Probabil va juca pe stinga Stancu dupa cit il cunosc pe Iordanescu. Cu cine sa joace Alibec deja in primul meci ? Citeva minute, apoi titular cu Albania, da, asta cred ca se poate. Dar daca pleaca si asta la camile ori chinezi, valea tata ! PS Domnule @ Jean-Paul, daca nu poti sa treci peste Ironiile cu FCSB, lasa-ne tata. Ai dormit 30 de ani, intoarce-te tata in pat, ca devi din ce in ce mai penibil.

dudu (22 comentarii)  •  6 mai 2016, 0:48

Normal ar fi ca Iordanescu sa nu tina seama. In definitiv, e un clasament de popularitate, nu de aptitudini si compatibilitati. Altfel nu s-ar explica faptul ca majoritatea il vad titular pe Pintilii (Bourceanu joaca acum mai bine, face mai multe recuperari si paseaza mai bine, dar lumea e sub impresia cartonasului rosu stupid din semifinala cu Dinamo). La fel, Sapunaru e dat titular cert, dar Gaman - care nu e pupat in fund de nicio gazeta - nu e nicaieri. De Rat si Sanmartean - doi jucatori terminati fizic, care cu greu mai pot duce o repriza, d-apoi 90 de minute - ce sa mai zic? De asemenea, nu e surprinzatoare nominalizarea lui Alibec, caruia cam toata presa romana ii ridica statuie (spre imensa multumire a nasului Gheara). Inainte sa ne ploconim in fata lui Alibec, ar trebui sa ne intrebam daca are sau nu voie sa lipseasca de la euro Hora - golgheterul campionatului, care a aratat o forma de zile mari de la un cap la altul, dar pe care nici dracu nu il baga in seama. Pana la urma, nu a contat ca are de doua ori mai multe goluri decat Alibec, ci ca are de vreo 100 de ori mai putine articole laudative din partea gazetarilor si a gazetelor lor. Sunt cel putin patru motive pentru care Alibec nu ar avea ce cauta in lot (ma refer la Andone, Stancu, Rusescu si Keseru). Dar de astia patru GSP nu scrie intr-o luna cat scrie de Alibec in doua ore. Deci nu e de mirare ca cititorii GSP nu stiu altceva decat ca Alibec e atacantul-minune, fara de care suntem morti. Apropo de Alibec si de impresii gresite: La meciul de cascadorii rasului ASA-Astra, la care fundasii ASA practic se dadeau din calea atacantilor adversi, Alibec a avut vreo cinci suturi din marginea careului. La niciunul din astea cinci nu a nimerit cadrul portii. Noroc ca suporterii Astrei si ai ASA la un loc sunt prea putini. Daca toti cititorii Gazetei ar fi vazut acel meci, probabil ca Alibec ar fi avut scor sub 5%...

ovidiu corvinistul (9 comentarii)  •  6 mai 2016, 9:48

alibec mai desteptule-dudu-stie fotbal cat toti rusestii tai.intradevar hora merita omai mare atentie.in concluzie nu va fie frica ,puiu tot *** cobano-gigiste le selectioneaza!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

geo (3 comentarii)  •  6 mai 2016, 10:21

dupa meciurile amicale ale Romaniei inainte de euro poate ne vom mai convinge,pacat insa ca meciul ultim de pe arena se joaca impotriva Georgiei.ne-ar fi prins mai bine imotriva Poloniei sau Belgiei dar de asa selectioner asa meciuri.in rest sa asteptam cu rabdare.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  6 mai 2016, 10:36

@ Jean-Paul domnule, si Ironiile tale incep sa devina notorii, nu numai ale lui CG. Tare curios sint unde ai dormit 30 de ani. Ce vint te aduce pe la noi ? --------- Plinge Torje, de stelistul Torje se pare ca ai auzit pe undeva, caci acum doua saptamini te plingeai ca te-ai saturat sa-l tot vezi jucind. Azi e in lot, dar se pare ca ai aflat ca e dinamovist. Rat va implini luna asta 35 de ani, a jucat in tot sezonul 2015/2016 doar 732 de minute, a fost o catastrofa in toate meciurile nationalei, dar e bun. Inimosul Torje a dat in calificari mai multe pase tusierilor decit colegilor. Pe pariu. 85 % din mingi se terminau la Torje. Pe pariu ! A jucat in ultimele 9 meciuri 32+24+14+45+0+0+0+0+22 (pe 2.5.16) de minute, dar de cind ai aflat ca plinge e bun si asta. N-a crescut de 10 ani nici cu un mm. Moti, Rat, Ropotan, Hoban, Rat, Torje, Sanmartean, Stancu, Hora, Keserü, … sint deja 10 din 19, nu au ce cauta la Paris in iunie caci in septembrie incep deja calificarile pentru CM ! Ce sa mai demonsteze astia ? Pina si Sanmartean a stralucit doar 6 luni in toata cariera lui. Hai ca merita ! Desigur merita, dar nu sintem Caritas ! Vad ca faci comparatii intre Chiriches si Maxim. Sint posturi diferite domnule. De fundasi centrali buni si de viitor ducem lipsa. Gardos n-a jucat tot sezonul. Cu Grigore ai dreptate, e riscant, joaca intr-un campionat slab si nu-l vede nimeni, dupa freza nici bibilica nu-l ajuta, dar a jucat mereu foarte bine. Moti e al patrulea portar, dar dupa parerea mea Nita, absentul, e singurul care are fata de portar. Un portar trebuie sa mai scoata si cite una imposibila, iar Tata, Lung si Pantelimon nu sint genul. Nici constanti nu poti sa spui ca sint. Tu propui Gaman-Moti ? La nationala au jucat citeva minute iar ei nici nu stiu daca se cunosc. Experimente nu se fac la un turneu final ! De Sapunaru nu zici nimic caci e antistelist convins. In primul rind Sapunaru joaca la fiul selectionerului fundas central ! Azi, un fundas lateral are viteza, tehnica, inteligenta de a se transforma in extrema si de a reveni la nevoie inapoi. Sapunaru nu are nimic din toate astea. Apoi, daca il apuca pandaliile si te lasa in inferioritate ? La inchidere cine are experienta mai mare ca Pintili ? E totusi riscant sa-l lasi singur cu Franta. Eu as juca cu Anton si Bicfalvi (Pintili) desi sint stelist, dinamovisti care si construiesc, dar tu esti afon, nici nu i-ai amintit de cind ai aparut pe aici. De Lazar si Rotariu ai auzit ? Tu te iei de Popa si Stanciu doar pentru ca sint stelisti. Popa e singura extrema clasica iar Stanciu a fost cel mai bun de pe teren in ultimele doua meciuri ale nationalei. Unul a fost cu Spania, daca asta iti spune ceva. Alibec da, ar trebui sa fie in lot. Dar titular ? Ar fi un experiment. N-a jucat practic la nationala. La cum arata echipa ar trebui sa joace virfurile false Rusescu ori Chipciu cu Franta. Pintili, Sanmartean, Popa, Stanciu, Torje si in fata Alibec ? Nu se potriveste ! Iar Torje nu cred ca o sa joace. Ar fi un motiv sa-ti depui cetatenia romana daca apuca piticul asta atomic lotul. Probabil va juca pe stinga Stancu dupa cit il cunosc pe Iordanescu. Cu cine sa joace Alibec deja in primul meci ? Citeva minute, apoi titular cu Albania, da, asta cred ca se poate. Dar daca pleaca si asta la camile ori chinezi, valea tata ! --------- PS Domnule @ Jean-Paul, daca nu poti sa treci peste Ironiile cu FCSB, lasa-ne tata. Ai dormit 30 de ani, intoarce-te tata in pat, ca devi din ce in ce mai penibil.

Franz (406 comentarii)  •  6 mai 2016, 15:13

Lumea e plina de bezmetici care dau sfaturi...

Ing (47 comentarii)  •  6 mai 2016, 16:20

Nea Ovi, poate sa ne cheme el pe noi cu ordin, nu noi pe el la raport. FCSB nu mai e fruncea dar selectionerii vor proveni tot de la clubul oierului. Ar urma la rand finul Radoi cand si-o lua bacalaureatul, apoi Dica si tot asa.

ALIN (626 comentarii)  •  6 mai 2016, 21:12

Un articol foarte realist. Si eu sunt pro Tata Puiu.

thor (35 comentarii)  •  7 mai 2016, 4:18

nea ovi, incet,incet ai devenit penibil cu asemenea subiecte si proiecte jurnalistice de ***, ***?

nea caisa (81 comentarii)  •  7 mai 2016, 14:40

Sa discutam si despre evenimentul de aseara, moartea fotbalistului camerunez pe Dinamo. Un lucru trist, decesul unui fotbalist, derulat,practic, pe teren. O multime de voci s-au grabit sa racneasca suspect de tare si suspect de repede. Degetele s-au intins foarte iute, acuzator. Poate ca ar trebui sa nu ne lasam cuprinsi de iuresul vindicativ si sa privim lucrurile atent si fara graba. Salvarea a venit dupa mai putin de trei minugte iar jucatorul,, sau trupul sau, au fost in spitalul de urgenta dupa patru minute. Un timp record pentru majoritatea interventiilor. O multime de oameni care au scapta cu viata dupa ce au fost fericiti sa ajunga, cu salvarea, la spital dupa o jumatate de ora, vor zice ca pur si simplu camerunezul nu a mai avut zile. Pentru cei care vor urmari imagini de la fata locului se va creiona altceva: la chemarea arbitrului, mai intai – si repede- a intrat pe teren targa cu care sunt scosi jucatorii in afara terenului. De abia la constatarea ca jucatorul nu are o stare conforma cu deplasarea in afara terenului au inceput sa fie facute semne catre salvare. Asa incat, din timpul in care a ajuns salvarea mai trebuie scazut ceva. 2. Medicul – femeie de pe salvare a venit la pas, fara sa alerge. Medicii de salvare au notiunea valorii timpului in interventii, ca si abilitatea, uneori, in a pune dignostice corecte de la distante de cativa metri – am vazut caz concret – dar poate ca doctorita nu putea alerga – oricum distanta nu era mare – dar, mai ales, se afla intr-un mediu de multe simulari. Cumva pe jucatori i-a ajuns povestea cu Petrica si lupul; de atatea ori intr-o partida s-au tavalit si vaicarit jucatori care nu aveau nici pe dracul, medicii veniti in graba le mai dadeau cate un puf de spray ca sa nu fi venit degeaba, ca exact cand poate era binevenita o secunda castigata medicul sa creada ca, uite, inca o simulare multele dintr-un meci. Dealtfel situatia o regasim si in limbajul jurnalistic in care, de exemplu, exprimarea ‘a fost faultat in careu’ a fost inlocuita cu ‘a scos un penalty’ sau ‘a obtinut un penalty’. 3. Salvarea nu continea nici un fel de echipament adecvat. In poza publicata de GSP, pe usa deschisa a salvarii, in timp ce jucatorul este urcat acolo, vedem echipament medical, daca nu e vorba de o poza de la un alt meci. Iar echipamentul dintr-o salvare este, de regula, pentru urgente medicale. 4. Jucatorului nu i-a fost facut masaj cardiac in salvare. Ba i-a fost facut, zic alte surse, insa eu intreb: in conditiile in care, pe loc, nu putea fi pus un diagnostic iar jucatorul ar fi suferit, de fapt, un infarct care inseamna o rupere a muschiului inimii, care ar fi fost efectul masarii unui muschi rupt? Nu e oare mai cuminte sa nu faci asta timp de inca un minut, cat a mai durat pana la spital, pana ce dotarea mai completa permite diagnosticarea corecta? Au auzit voci care au cerut anchetarea actului medical. Au cerut ceea ce oricum va fi investigat, insa insistenta ne face sa ne intrebam daca nu cumva domnii doresc mascarea, prin galagie, a altor lucruri, cum ar fi realitatea motivului pentru care jucatorul nu a mai fost acceptat la un club strain, regimul de antrenamente de la Dinamo, controalele medicale in interiorul lotului de jucatori, medicatia fotbalistilor in scop de rezistenta la efort si refacere rapida, chiar daca nu discutam de medicatie interzisa, cu siguranta ca exista medicatie de sustinere, daca jucatorul practica si automedicatia, cu medicamente luate pe cont propriu care ar fi putut interactiona cu medicatia oferita de club. O multime de aspecte care trebuie investigate inainte sau in paralel cu investigarea interventiei medicale.

Roxxy (1 comentarii)  •  7 mai 2016, 18:33

Respect pentru dn-ul Iordanescu

Comentează