Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Campioană pe merit

Consemnat o zi mai devreme, egalul dintre Steaua şi Pandurii a transformat meciul Astra-Dinamo de luni dintr-unul cu miză maximă într-un „amical” din considerentul că formaţia giurgiuveană îşi asigurase titlul. Cum ea sărbătorise triumful până noaptea târziu, mulţi au anticipat […]

Permalink to Campioană pe merit
marți, 3 mai 2016, 3:34

Consemnat o zi mai devreme, egalul dintre Steaua şi Pandurii a transformat meciul Astra-Dinamo de luni dintr-unul cu miză maximă într-un „amical” din considerentul că formaţia giurgiuveană îşi asigurase titlul. Cum ea sărbătorise triumful până noaptea târziu, mulţi au anticipat că, având sacii în căruţă, Astra va trage pe dreapta şi-i va permite lui Dinamo s-o concureze pe Steaua la locul 2 de Champions League. Prezenţa a circa 500 de suporteri ai „câinilor” în tribunele din buza Dunării a dat şi mai tare apă la moară celor convinşi că Astra, abia trezită după chef, va mima fotbalul.

Ei bine, cârcotaşii s-au păcălit. Pe lângă calitate, echipa lui Şumudică a dovedit şi caracter. Deşi părea să se fi aliat cu Dinamo împotriva Stelei, Astra şi-a apărat corect şansele şi a câştigat 3 puncte de care chiar nu mai avea nevoie! Că ea a ştiut să exploateze naivitatea elevilor lui Rednic s-a văzut cu ochiul liber. Dincolo de succes, Astra a ţinut să-şi onoreze blazonul de proaspătă campioană. Implicit, să-i arate Stelei respect, dar atât. Haideţi să nu ridicăm normalul la rang de eveniment!

Mă mir că unii, totuşi din ce în ce mai rari şi mai puţini vocali, nu încetează să se minuneze de succesul Astrei, apreciind că Steaua a pierdut titlul pe mâna ei. Fals, fie şi pentru că, renunţând la alte argumente, Astra s-a instalat în fruntea Ligii 1 pe 16 august 2015 şi a rămas permanent lider, uneori autoritar. Steaua, în schimb, n-a ocupat niciodată primul loc în actuala ediţie.

Am mai spus-o, Astra îi datorează enorm lui Şumudică. Dincolo de manifestările lui de frondă, mai degrabă regizate decât instinctuale, acesta a însemnat pentru echipă un fac-totum. A fost prietenul jucătorilor, duhovnicul şi psihologul lor, i-a certat şi i-a alintat. Înainte de orice, a reuşit să-i unească şi să formeze din ei, scuzaţi clişeul, o adevărată familie. Să admitem că pe omul-orchestră Şumi l-a ajutat numărul mare de străini din lot, majoritatea profesionişti. S-a repetat astfel istoria de-acum câţiva ani a CFR-ului Cluj.

Cu patronul în închisoare şi luni în şir neplătiţi, alţii şi-ar fi luat lumea-n cap. Giurgiuvenii au strâns însă din dinţi şi au depăşit toate dificultăţile, între care, făcea haz de necaz Găman, lipsa apei calde la antrenamente timp de o lună! Mai e însă de reţinut un aspect important. Acela că, pentru a supravieţui, Astra a fost obligată să-şi vândă căpitanul, pe golgeterul Budescu. Spre lauda lor, ceilalţi au compensat plecarea vedetei printr-un efort şi o solidaritate exemplare.

Când steliştii, răniţi în orgoliul propriu, se lamentează că au înfruntat multe neajunsuri, gâlceava cu MApN, pierderea siglei, lipsa unui teren de pregătire şi a unui stadion propriu etc., n-ar strica să li se aducă aminte că Astra a trăit la fel şi totuşi a învins! Şi-a păstrat cumpătul şi, element decisiv, dorinţa de victorie. E ceea ce a deosebit-o de Steaua, devenită suma unor opţiuni discutabile, uneori greşite, care şi-a închipuit că firma, palmaresul şi aroganţa îi garantează coroana de campioană. S-a înşelat, dar şi pe tema asta vom mai vorbi.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

fero (22 comentarii)  •  3 mai 2016, 15:44

o *** de titlu,trucat...castigat datorita arbitrajelor si blaturilor...restul e can-can....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Kyro (61 comentarii)  •  3 mai 2016, 15:49

Steaua a pierdut titlu odata cu afirmatia "finule, o sa antrenezi in Champions League" ...

Kyro (61 comentarii)  •  3 mai 2016, 15:50

PS: Cum puteti sa credeti aberatiile alea cu nu avem banii, apa si asa mai departe ale lui SumiBet? Azi nu au banii de salarii dar maine tot acelasi antrenor anunta ca au platit prime de mii de euro...

Sorin (138 comentarii)  •  3 mai 2016, 15:52

De acord cu tot ce scrie mai sus, dar arbitrajul? Scapa Vasaras si de data asta basma curata? Ati publicat acum 2 saptamani un clasament fara greselile de arbitraj, care ar fi acela actualizat acum?

DD (1 comentarii)  •  3 mai 2016, 15:56

Da, aceeasi poveste. Si Astra ca si cfr, Unirea sau Galati.....au castigat campionatul cu arbitrii. De aia acum sunt pe nicaieri. Sa vedem Astra peste 2-3 sezoane pe unde mai este.

ovidiu corvinistul (9 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:00

toate *** ciocul mic si momitele pe piept!!!

Ionut (30 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:05

Daca patronul nu era la racoare, Astra nu mai castiga titlul. Asta e adevarul!

Andrei F (1607 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:19

,,Astra a trăit la fel,, ....la fel ca Steaua?Iar ma faceti sa rid.Ia aratati-mi o luare de pozitie a dv. proSteaua?O fi cea cu arbitrii in ros-albastru,sau cea in care cereati schimbarea regulamentului pentru Sumudica?...Pina sa puneti semnul de egalitate pentru altii de ce nu va analizati pe dv.?O fi egalitate intre Stanciu si Sumudica?Ei...dv. ati vazut-o si pe asta...O fi egalitate intre deciziile federale intre Astra si Steaua?O fi egalitate de tratament din partea arbitrilor?Si dv. stiti ca nu este asa...altfel unde mai sunt statisticile pe care le faceati in mod regulat?

vasglo (208 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:21

"Când steliştii, răniţi în orgoliul propriu, se lamentează că au înfruntat multe neajunsuri, gâlceava cu MApN, pierderea siglei, lipsa unui teren de pregătire şi a unui stadion propriu etc., n-ar strica să li se aducă aminte că Astra a trăit la fel şi totuşi a învins!" Da, nea Ovi, numai ca langa Astra au fost de la FRF (amanarea suspendarii lui Sumudica), arbitrii (Coltescu, Balaj, Catalin Popa, Petrescu, etc), Dinamo (galeria: "Astra trebuie sa castige titlul, nu Steaua"...), Pandurii (Sapunaru si Nistor: "vrem ca Astra sa castige titlul"..), ASA (Maior: "de ce ai blatuit meciul cu Astra, Mutule?!..") si pana la LPF (programarea meciurilor)....Orice naiv isi da seama ca un al patrulea titlu consecutiv al Stelei nu convenea nimanui din simple ratiuni economice, pierderea interesului pentru competitie cu diminuare considerabila a banilor generati de aceasta!...

Olteanu (478 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:24

@Sorin. Au recunoscut si stelistii in frunte cu Stoica *** ca nu arbitrii i-au luat titlul Stelei asa ca mai incet cu scuza asta ca nu tine. De acord cu Dl Ioanitoaia ca aroganta se plateste. Astra a fost mai buna si punct.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dutche (5 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:24

Domnule Ioanitoaia, imi pare rau sa o spun, dar, dupa comentariile postate, cititorii dvs sunt excesiv de patimasi, in special stelisti, care chiar considera ca li se cuvine totul si ca mesajul arogant transmis de meme este litera de lege, dar si vulgari, de multe ori, si chiar redusi ca intelect...

Dilimache (657 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:46

Asa imi place cand se perpelesc viermusii, asa de mult ma bucur ca si-au luat-o, ce sa zic...exista un Dumnezeu sus care v-a vazut si v-a dat pe merit dragi stelisti si dinamovisti!!

omidiu (2 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:49

Mai degraba s-a repetat istoria cu patronul in puscarie care nu a mai pus singur bete in rotile propriei carute.

Marolt (18 comentarii)  •  3 mai 2016, 16:57

Da maestre, absolut corect. Dar... Chiar uitam arbitrajele, desi nu de aia a pierdut Steaua titlul. Faptul ca oficialii Stelei nu tipa cand sunt dezavantajati pare a fi chiar un handicap. Se pare ca atunci cand faci scandal chiar ii convingi pe ceilalti ca ai dreptate. Probabil Steaua nu merita titlul. Poate Gigi nu merita nici un titlu (mai ales ca nu intelege nimic nici cand castiga nici cand pierde). Sa nu uitam insa ca in campionatul asta am avut niste premiere: o echipa da trei goluri valabile si pierde cu 2-0, un antrenor e suspendat iar suspendarea e "suspendata" pana la o data ulterioara, in toate meciurile Steaua-Astra arbitrii au dat multe decizii pro Astra, un antrenor recidiveaza (aproape in fiecare meci) in a face gesturi obscene si ia doar o etapa suspendare (dupa care mai si arata cu degetul spre altii), acelasi antrenor acuza nevoalat (dar metaforic) de lipsa de combat unele echipe dupa care, la o reactie similara, se declara indignat.... Si exemple ar fi mai multe. Dar asa a fost si cu Unirea, asa a fost si cu Otelul, asa a fost si cu CFR. Echipe simpatice. Simpatizate. Iertate. Oricum, una peste alta, Astra merita titlul. Ar fi bine insa sa invete ce e aia decenta. Ca poate mai au ocazia sa mai ia vre unul.

Argus (26 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:02

Aveti perfecta dreptate (daca maiera nevoie de spus). Opiniile celor ce sunt pe post de "gica contra" (suorterii stelisti) pot fi de inteles, DAOR daca ar fi "impanat" comentariile cu eroarile facute de conducatorii echipei, in frunte cu patronal. Asa zisa intarire a lotului prin aducerea unor jucatori, (valorosi de altfel) duap inceperea campionatului, nu a fact altceva decat sa se piarda din omogenitatea echipei, eraoare pe care Astra nu a facut-o (bine ca nu au avut bani t. "cumparaturi"!). Exemplu, randamentul lui Tade la CFR Cluj si cel de la Steaua la care Tade parea a fi clona nereusiata a celui de la Cluj. Echipa nu l-a pus in situatii favorabile precum coechipierii de la CFR Cluj, comportandu-se ca in fabula "racul si stiuca", fiecare vrand parca sa demonstreze ca l-au adus degeaba (ce-i cu "asta"? 'nu vedeti ce buni suntem noi..."). Una peste alta, suporterii (oricare ar fi eis(talisti, dinamovisiti, rapidisti) nu au nici o legatura cu notiunea de obiectivitate, cum s-ar spune, "iubirea, intuneca mintile".

andreisv (1 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:03

Arbitrii fac parte din JOC.Fotbalul e un joc,dar imi aduc aminte cum a castigat Steaua ultimul titlu,Cfr Cluj ultimul titlu,cum a scapat Academia vreo doi ani de retrogradare si tot asa mai departe.Astra macar a mai jucat ceva fotbal,am mai vazut niste goluri frumoase din lovituri libere ,driblinguri si o ECHIPA unita.Mai lasati-o cu arbitrajul ca nu prea aveti dreptate.

Apostol (1 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:07

Domnule Ioanitoaia tine-ti cu ursul.Daca un antrenor sau jucător joaca la pariuri este suspendat imediat nu la calendele grecesti sau postmortem cum este cazul cu antrenorul echipei care a cistigat campionatul.Am o întrebare pt dv.Cind intra in vigoare suspendarea antrenorului daca el numai e antrenor la nimeni? Dupa gindirea românească nimeni nu are voie sa il angajeze. Atunci de la ce îl suspenda? daca nu are echipa de antrenat.

thor (35 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:09

nea ovvvvi,l-au premiat si pe coltescu,pt castigarea campionatului?cand iesi la pensie?

Dorin (4 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:14

Ce tot spuneti de steaua ca a fost defavorizata! ia aducetiva aminte cite campionate a luat cu arbitri si cum a ajuns pe doi tot cu arbitri si bine inteles cu echipele care stau(....) gen viitorul gen chiajna gen voluntari etc unde jijiji ciobanu si acel antrenor care nu pot sa-i rostesc numele pt ca imi este jena de cit de mare antrenor ii

jolion (1 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:14

Buna ziua ! Oare cand veti intelege ca fotbalul din Romania a murit prin 1999?

stelistul (30 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:16

tot cautati scuze, ca arbitrajul, ca finule, ca una, ca alta...steaua nu are valoare...sa nu poti tu sa castgi un campionat de ***...iar astra e campioana de *** a campionatului de ***

Kyro (61 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:21

@Dorin, deci dupa voi aplicam "daca ei au furat, sa fure si altii". Meriti aplauze pentru gandire...

toto (158 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:29

ca si stelist imi este rusine sa dau vina pe coltescu ,ionescu ,vremea de afara sau nesuspendarea lui Sumudica.au fost meciuri directe cu Astra , Dinamo si au sucombat.sa nu o dam in penibil.Astra a castigat campionatul pe merit cu un antrenor mediocru.felicitari celor din Giurgiu,Bucuresti sau Ploiesti .apropo de problemele Stelei(imi miroase a dinamovism in scuzele acelea puerile,eternele...).

junji san (565 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:39

As spune mult mai mult despre aceasta frumoasa victorie contra lui Dinamo, si anume ca Astra a ajutat-o pe Steaua sa ramana pina la finalul campionatului in cartile pentru Liga Campionilor. Si.. poate cine stie? Se vor reintalni sa se infrunte barbateste in grupele Champions League la toamna!

Nico (2 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:40

În mare parte adevărat ce scrieți dar sa nu uitam marile si multele greșeli de arbitraj în defavoarea stelei ( cele mai multe greșeli împotriva unei echipe din toată liga 1 ), în special în jocurile cu Astra si dinamo, care au făcut ca la startul play-off echipa sa fie unde era în clasament iar distanta de punct cea care era. Corect ar fi fost să amintiți si acestea pt ca avansul Astrei nu ar mai fi existat iar locurile din clasament puteau fi inversate. Ați uitat așa ușor furtul grosolan de la giurgiu din tur sau cărțile trebuiau să iasă așa cum au ieșit pt ca era plictiseală mare cu Steaua campioana din nou ?

Andrei F (1607 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:43

@Dorin Stiu si eu ca au fost campionate in care Steaua era impinsa sa cistige...Voi gresiti cind considerati toti stelistii la fel...Poate pe vremurile acelea nu eram toti suporterii Stelei...Sigur nu toti sunt ca Balint care-l aplauda pe Sumudica cind acesta printre altele injura sau arata degete pentru stelisti cu galerii rivale...Poate lui ii place ,nu am nimic nici cu el...Treaba este ca am uitat ca la inceput a fost o greseala a lui Tudor la Botosani...Cite etape adversarii si maestrul nu ne spuneau de acea greseala...O greseala!Ce te faci cind mai multe meciuri au avut in comun 3 sau mai mult de 3 greseli mari contra Stelei?Apoi uitam ca fotbalul continua...Va fi si la anul...Poate ca nu tot Steaua va fi echipa de ris...Poate atunci stelistii vor ride cel mai tare...Stiti ca acum doi ani Reghe si nevasta-sa era in colimatorul presei pentru lucruri mult mai mici decit ce a produs Sumudica...?Chiar punea titlurile Stelei pe seama Prodancei-impresara...De Radoi va amintesc faptul ca i s-a aplicat regulamentul la singe si in premiera...Pentru Sumudica vedem ce regulament aplicam...Asa o fi acum in sport...

Citanul (2118 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:54

Pai ce sa mai zicem, felicitari Astra Giurgiu si sa speram ca ne-om reveni si noi mai incolo, spre toamna! Ca sa nu spun ca am putea sa invatam de la ei solidaritate, spirit de lupta, fair-play si tenacitate in urmairea unui scop, etc, ca atunci se supara camarazii din Nord si Sud pe mine!

adisabeba (1 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:57

Oricum, cea mai buna echipa este Gloria Bistrița asa ca terminati cu Astra, Steaua, Dinamo, etc. Bistrița merita sa joace in UCL.

Sumio (911 comentarii)  •  3 mai 2016, 17:59

Nea Ovidiu acum cred ca e timpul sa va focalizati inspirata penita spre Franta 2016, la intern nu mai e nimic de zis, nici macar ceva preliminar despre Rio nu prea merita. In plus, postul public romanesc s-a facut de bacania bacaniilor pe tot mapamondul ca nu va transmite nici Eurovision, nici Euro 2016, nici Olimpiada de la Rio anul asta. Asa ca ne-a ramas nea Ovidiu sa ne mai lumineze cu ce scrie, cei ce-avem imaginatie bogata nici nu trebuie sa ne mai uitam la TV, il citim si ne imaginam tot meciul sau proba sportiva, dupa caz.

balaban (565 comentarii)  •  3 mai 2016, 18:04

Daca Astra va avea destinul similar cu al Corvinului Hunedoara (pentru cunoscatori) atunci va fi binisor, dar daca va avea un destin gen Urziceni, Galati sau CFR Cluj, sa stiti ca nici ei n-au facut (in cazul asta particular) mare branzica de oae'. De urmarit, vazut si aplaudat mai incolo, eventual daca Sumudica va reusi sa intre in niscaiva grupe de calificari europene, mai putin important daca sunt de "Champions" sau "Europa" League.

SAG (132 comentarii)  •  3 mai 2016, 18:06

Eu nu cred ca "omul-orchestra" a fost Sumudica, avand insa un rol important, dar nu decisiv. Decisiv in partidele cheie a fost, prin PASE SI GOLURI inscrise, ALIBEC. Ca stelist imi pare rau sa spun, dar ultima partida de 1-1 a echipei Steaua cu Pandurii ne-a aratat un joc incalcit facut de jucatori debusolati total in frunte cu "creierul" mult laudat Stanciu. Felul in care a jucat Astra aseara cu Dinamo va fi un avertisment si pentru anul viitor. In cazul in care raman toti jucatorii de la Giurgiu, plus alte 2-3 nume, Astra are sanse sa castige din nou titlul. Sper ca Becali-Reghe-Stoica sa analizeze LUCID valoarea fiecarui jucator, post cu post, si sa gaseasca solutiile intaririi reale a echipei. Altfel Alibec se va distra, ca aseara, prin pase sau inscrierea de goluri. Nu Sumudica a fost cheia titlului Astrei ci, ALIBEC !

Huhu (3 comentarii)  •  3 mai 2016, 18:12

Scadeti 5 puncte Astrei si adaugati 4 puncte Stelei din cele 2 meciurile directe de la Giurgiu, meciuri ale caror rezultate au fost decise in favoarea Astrei de gravele greseli de arbitraj ale lui Coltescu si Balas, si abia dupa aceea spuneti ca Astra a castigat pe merit totlul de campioana. Balas a devenit un adevarat arbitru de casa al Astrei, Comisia de arbitraj dorind sa faca pe plac presedintelui Gino Iorgulescu , originar din Giurgiu. Printre randuri.... si Hagi a amintit de comportamentul guraliv al lui Sumudoica tolerat de Federatie. Cu toti bani primiti pentru titlu si pentru participarea la peliminarile LC , Astra nu se va putea salva de la faliment, pe termen mediu, având in vedere problemele patronului Nicolaie, colonel de securitate in rezerva.

Mateias (70 comentarii)  •  3 mai 2016, 18:17

@Andrei F. Ce faci tu e teoria chibritului. Fanfara canta doar pentru locul 1, asa ca v-a venit randul sa stati la rand si sa faceti plecaciune campionilor. Dar voi nu si nu ca sunteti primii. Nu msi sunteti.

vasile (1 comentarii)  •  3 mai 2016, 18:19

trebuie sa se recunoasca ca astra a fost cea mai buna in acest camplonat;; trebuie sa se recunoasca ca sumudica este cel mai bun antrenor de fotbal al momentului;; trebuie sa i se dea cezarului dreptate;;sumudica este un om simplu si cinstit,si chiar daca nu are proprietati in america[ ca altii], a stiut sa construiasca o echipa de jucatori foarte vrednici, demni de numele astra;; ar fi bine ca actuala federatie si liga, sa-si ceara scuze fata de acest om care a insemnat mult pentru fotbalul romanesc;;

observator_federal (53 comentarii)  •  3 mai 2016, 18:21

Domnule Ioanitoaia, dupa cum se vede, nu o sa reusiti sa convingeti fanaticii FCSB sa accepte faptul ca Astra - prin joc si valoarea lotului, prin dominarea cu autoritate a campionatului si a Play-Off-ului) este o campioana merituoasa... Eu as pune accentul pe un alt aspect: incercati sa promovati apelativul "campioana" cand vorbiti despre Astra. De ajuns cat ne-au batut la cap confratii dumneavoastra laudand pe FCSB chiar si cand nu merita (adica mai tot campionatul pe cale de a se incheia), acum vad ca se asterne Silenzio Stampa cand vine vorba de a lauda jocul rafinat si tehnic si, finalmente, titlul de campioana al Astrei... Unora parca li se rupe penita cand vor (cand trebuie, de fapt) sa scrie corect, parca vad ca de acum inainte si "campionii" va deveni un cuvant omis cu premeditare (interzis? cenzurat?) ca si "FCSB" ...

Marius (22 comentarii)  •  3 mai 2016, 18:42

Penibil....despre pariuri si blaturi cand vorbiti domnule? Cand se instaureaza "dictatura" transparentei sportive? Treaba lor, au castigat campionatul dar nu au realizat mare lucru...au luptat pentru exact acelasi lucru ca si steaua sau dinamo si anume BANII. Ca de obicei performanta trece in plan secund, campaniile rasunatoare de achizitii sunt doar la tv si la fel de previzibil totul esueaza in fasa...

liviu (9 comentarii)  •  3 mai 2016, 19:02

Nea Ovidiu e adevarat ca esti cetatean de onoare al Giurgiului?Iorgulescu e nascut in Giurgiu...Azi am aflat si eu chestiile astea....Acum se leaga multe....Incepand cu trei goluri anulate de Coltescu si terminand cu campania proSumudica a jurnalistilor...Ce daca e suspendat pentru pariuri,ce daca se poarta ca ultimul golan pe banca,il sustinem sa spargem monopului Stelei.... Astept cu interes articolul cu apararea prietenului Lucescu pentru gestul incalificabil din meciul cu Kiev,cand a pus mana in gatul arbirului...O sa zica nea Ovidiu si ce daca,avea dreptate stralucescu,ca si shumi....

Mihail Negulescu (10 comentarii)  •  3 mai 2016, 19:10

Ioanițoaia, de ce ții neapărat să arunci cu *** în ventilator, la sfârșitul carierei? Sperăm că nu ai de gând să-i mai manipulezi mult timp , pe proști. Iar după comentarii se pare că ai din ce mai puțini clienți (proști). Toată lumea știe că ești "rapidist", că-i urăști pe Steaua, că ești giurgiuvean și înțelege că nu te dă afară deontologia din Mercedes. Nu mai reiau circumstanțele, în care ți-au adjudecat, titlul Astra Giurgiu, o voi face pe Facebook de câte ori se va ivii ocazia. Oamenii normali, iubitori de sport inclusiv fotbal, vor un sport CURAT FĂRĂ CORUPȚIE. Vrem să mergem la stadioane, fără să avem sentimentul, că iar am fost luați de proști. Dacă nu se va schimba ceva (în bine) Sportul o va lua pe drumul Economiei Românești. Până atunci vom vedea "circul" la tv. De altfel se vede cu ochiul liber goliciunea stadioanelor. Și tu ești unul care să sancționeze această tendință, îi ridici osanale *** Șumudică. Intenționat nu am folosit "domnule", ceeace nu-mi stă în caracter, dar în contextul descris mai sus, am considerat că nu este cazul. Vezi că răutatea asta față de Steaua, s-ar pute să-ți dăuneze (inimă, ficat sau altele). Ai mare grijă.

Mihail Negulescu (10 comentarii)  •  3 mai 2016, 19:27

Să vă fie rușine pentru "moderarea" comentariului meu, care nu conținea cuvinte injurioase sau jignitoare. Pe voi cine vă cenzurează, noianul de prostii, pe care le scrieți?

kkciosuldelahamangia (55 comentarii)  •  3 mai 2016, 19:58

credeam ca se va termina ca simulacrul de campionat de anul trecut cand a ,,castigat'' cine trebuia. daca liga si frf incearca prin toate mijloacele sa trimita doar echipa ciobanului in Liga, pe termen lung tot fotbalul va avea de suferit, ca exemplu catui investitori mari si seriosi sunt la echipele din tara ? cine credeti ca-i prost sa investeasca ca sa fie furat pe banii lui in favoarea *** ?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

fgh (264 comentarii)  •  3 mai 2016, 20:13

...afirmați că, mulţi au anticipat că, având sacii în căruţă, Astra va trage pe dreapta şi-i va permite lui Dinamo s-o concureze pe Steaua la locul 2 de Champions League; să înțeleg că Dinamo nu este suspendată din cupele europene? nu s-a pomenit nimic despre participarea echipei câștigătoare a cupei României la competițiile europene (mai merge, nu mai merge?)...

Franz (406 comentarii)  •  3 mai 2016, 21:13

Negulescule, pana sa ratati voi campionatul Dl Ioanitoaia era stelist, acum a devenit rapidist si astrist si v-ati adus brusc aminte ca a facut liceul la Giurgiu ca nu e nascut acolo. Sunteti nervosi ca va spune adevarul dar sunteti si penibili. Ca U-ist imi e mila de voi si ma si distrati cu lipsa voastra de criterii.

Franz (406 comentarii)  •  3 mai 2016, 21:19

Negulescule, revin la tine ca sa iti aduc aminte ca de ceva vreme nu se mai pune virgula intre subiect si predicat in limba romana. Iar ivi nu se scrie cu doi i cum crezi tu. Ia pune tu manuta pe carte si da-ti cu parerea peste 3-4 ani daca vei termina scoala elementara.

Adu (70 comentarii)  •  3 mai 2016, 22:01

nu pot contesta meritul Astrei in castigarea campionatului, bravo ei. Dar avem un campionat in care Astra su Steaua, primele doua cluburi ale tarii, sunt conduse de mafioti, Gigi care deja a facut puscarie pentru valiza, si Ioan Niculae care e si el vanat de DNA pentru alte ilegalitati. Cand naiba vom avea si noi in fotbal niste cluburi care nu sunt patate de afacerile mafiote ale patronilor?!

geo (41 comentarii)  •  4 mai 2016, 0:32

Fotbalistii Astrei merita tot respectul. Au castigat pentru ca au valoare si au muncit din greu. Asta nu inseamna sa punem batista pe tambal si sa ne facem ca nu vedem preamultele coincidente favorabile Astrei si, in special, lui Dinamo. Au mai fost greseli de arbitraj si vor mai fi, dar daca seria de impotriva mereu sau in favoare mereu e lunga asta poate ingroapa sau ajuta o echipa. Era mai frumos ca noua campioana sa nu poata fi contestata din cauza arbitrajelor, deciziilor FRF, LPF si comisiilor. Astra merita sa fie campioana, dar sunt argumente destule pentru a contesta corectitudinea castigarii campionatului. Reghe nu si-a dat seama ca si-a semnat sentinta cand a refuzat cantonamentul selectionatei divizionare din iarna, pentru ca au urmat numai decizii impotriva Stelei la nivelul FRF si CCA. In plus, circul permanent al antrenorului Astrei, mangaiat pe crestet de aceeasi decidenti de la FRF si Comisii (de altfel intrasigenti cu toti altii mai putin cu circarul Astrei) a dus spectacolul fotbalistic in plan secund iar scandalul de mahala in prim plan. Iar dvs. domnilor ziaristi, in mare majoritate, cu domnul Ioanitoaia in frunte, ati promovat un specimen pe care ar fi bine cand apare pe ecrane sa apara semnul de interzis celor sub 18 ani. Pacat si jenant. Asa se pierd din ce in ce mai putinii spectatori de fotbal, promovand golania, mahalagismul, vulgaritatea, lipsa de onoare, comportamentul si limbajul de maidan. Voi credeti ca faceti audienta, dar nu faceti sa adanciti dezgustul pentru fenomenul fotbal.

voda (1 comentarii)  •  4 mai 2016, 1:04

Campioană pe merit ? Dupa ce in campionat a privat-o pe Steaua de 3 goluri implicit de victorie si 3 puncte ? Titlul acestui articol ar fi fost mai potrivit: CAMPIOANA CU CONTRIBUTIA SUBSTANTIALA A ARBITRILOR ! Sa vedem ce vor face in UCL... Va spun eu: Se vor face de ras asa cum au facut-o mereu + coeficient negativ Romania.

Stelist=roman (64 comentarii)  •  4 mai 2016, 3:05

,,Să admitem că pe omul-orchestră Şumi l-a ajutat numărul mare de străini din lot, majoritatea profesionişti... " Sa admitem? O noua pseudoechipa înarmată cu mercenari, susținută de arbitraje, comisii, atât de frf cât și de lpf în detrimentul valorii și a jucătorilor romani. Aceasta echipa amân reprezentat sistemul ( și nu România) fără nici un jucător roman pe teren, sistemul a mai avut echipe de mercenari nord africani cu cetățenii europene și fără jucători romani ( vezi petrolul)....Becali a încercat sa aducă cei mai valoroși romani, le-a dat salarii imense pentru liga 1 stimulând performanta dar arbitrajele ia-u terminat progrediv fiind supusi unor faulturi criminale cu efecte pe termen lung numai pentru a fi scosi din joc, dar a fost executat de sistem, bonus, nici un jucător convocat la Euro în timp ce dinamo are 4. Și atunci de ce sa nu pună umărul si Becali la distrugerea fotbalului din România și sa aducă și el numai mercenari, ,profesioniști"???? O noapte echipa hoata a prinț cadou de sfintele paști campionatul, împreună cu sleahta de arbitrii, angajați frf și lpf care i-au susținut neconditionat. Apropo, de recentul blat, vizibil din avion intre cele doua ,, cordițe", infractorul depistat de UEFA ca paria on-line și cel care a fost dat afară de un club dîn Belgia chiar de ziua lui sub suspiciunea trucarea unor meciuri ce spuneți. ...1 pauza 2 final, cota 24, ca doar amândoi aveau mare nevoie de niște bistari umilindu-ne pe toți iubitorii acestui sport inclusiv pe dumneavoastra pana la final...Și ăsta în timp ce marii anchetatori sportivi tolontan, decebal radulescu, mironica, stucan sau matei udrea(ultimii de karate antistelistilor pana la moarte) analizează la microscop dezinfectanți și alte poșete si albesc infractori din domeniul tenisului de câmp.

dudu (22 comentarii)  •  4 mai 2016, 4:53

Pana la urma, lucrurile s-au asezat cum trebuia si fiecare a primit dupa merit. Astra si Dinamo - doua echipe la limita insolventei - au primit sa castige campionatul si cupa, plus banii aferenti. Nu mai stiu cu cine va juca Steaua finala cupei ligii, dar daca e o echipa cu probleme financiare, probabil ca arbitrii o sa dea iar recital sa castige adversara stelei. Nu de alta, dar sunt vreo 200.000 de coco in joc si la cupa aia de jucarie - bani buni pe foamea asta...

Andrei (1 comentarii)  •  4 mai 2016, 8:23

Totuși, domnule Ioanițoaia, niciun cuvințel despre Colțescu și cele 3 (!) goluri anulate pe nedrept Stelei, în sezonul regulat, la Giurgiu?! Unde e ”meritul” Astrei aici? Știu, un campionat nu ”stă” într-un meci, dar poate alta ar fi fost situația dacă Astra ar fi pierdut acel meci, nu sunteți de acord?!

Andrei F (1607 comentarii)  •  4 mai 2016, 10:58

@Mateias N Prea multe nu am sa-ti spun pentru ca nu vad parerile tale nicaieri...Sper pentru tine ca sa nu fi abonat Dolce la urmatoarea competitie...Asa ai sa dormi mult mai bine pentru ca tu oricum nu poti interpreta nimic...Eu de exemplu aseara am ris mult cind celebrul comentator ne spunea ca nu a fost penalty pentru Atletico si ca faultul se produsese la un metru de careu....Astia sunt zeii tai...

Comentează