Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Bourceanu, nu Balaj!

E de înţeles supărarea steliştilor, nu şi atacul lor. Asta în ideea că dacă a mai greşit, "centralul" băimărean n-a făcut-o în aceeaşi direcţie şi, cu atât mai puţin, cu intenţie.

Permalink to Bourceanu, nu Balaj!
joi, 21 aprilie 2016, 3:46

După 2-2 cu Dinamo, egal care a scos-o pe Steaua din Cupa României, Reghecampf a pus ratarea finalei pe seama cavalerilor fluierului. Nervos şi din cauză că fusese trimis în tribună înaintea pauzei, antrenorul Stelei a răbufnit: „Am pierdut calificarea din cauza arbitrilor! Balaj se lasă de arbitraj şi ne-a nenorocit!”. Cum şi Mihai Stoica i-a ţinut isonul, caracterizând prestaţia brigăzii ca „tendenţioasă”, s-o luăm încet, metodic.

E de înţeles supărarea steliştilor, nu şi atacul lor. Asta în ideea că dacă a mai greşit, „centralul” băimărean n-a făcut-o în aceeaşi direcţie şi, cu atât mai puţin, cu intenţie. Principalul reproş e că l-a eliminat pe Bourceanu în minutul 42, când a scos mai întâi cartonaşul galben şi apoi, la îndemnul asistentului Ovidiu Artene, pe cel roşu! Întrucât Bourceanu l-a lovit violent cu cotul în gât pe Gnohere, într-o fază neutră şi spre centrul terenului, el trebuia să primească roşu direct. În condiţiile în care nu dictase reluarea partidei, Balaj a procedat corect că a schimbat decizia, regulamentar.

Practic, eliminarea lui Bourceanu a rupt echilibrul unei întâlniri pe care, mai ales datorită prestaţiei lui Chipciu (la cel mai bun meci din actualul sezon) şi Stanciu, Steaua o controlase în prima repriză. În inferioritate numerică şi contrată de un adversar excelent organizat, campioana a rămas parcă fără suflu, dar şi fără încredere în sine. Spre dezamăgirea suporterilor, introducerea lui L. Filip în locul lui Marica, sacrificat din raţiuni tactice, n-a adus liniştea dorită de Reghe.

Graţie omului în plus, Dinamo a început să domine şi i-a silit pe fundaşii Stelei să gafeze din ce în ce mai des. Foarte solicitaţi, Varela şi Tamaş au alternat intervenţiile utile cu bâlbele. Numai că în marginea careului de 16, orice eroare se plăteşte întreit.

Insist că nu arbitrajul i-a răpit Stelei calificarea, ci gestul nesăbuit, de inconştient, comis de Bourceanu, de neiertat la un jucător cu experienţa şi cu palmaresul unuia cu 27 de prezenţe în „naţională”. Lăudându-l deunăzi pe Bourceanu, am sugerat că, din ce în ce mai convingător, el ar putea fi luat în calcul Euro pentru 2016. Din păcate însă, „Gladiatorul” şi-a tăiat singur craca de sub picioare. Mă simt tentat să-mi retrag cuvintele.

Să amânăm discuţia despre ascensiunea lui Dinamo, care chiar merită să evolueze în cupele europene, despre flerul şi inspiraţia lui Rednic, pentru a încheia tot cu arbitrajul. Când îi impută lui Balaj că n-a dictat penalty la Momcilovici într-o fază în care sârbul, nejenat, şi-a dat cu stângul în dreptul!, steliştii uită, şi n-ar trebui, că băimăreanul a lăsat jocul să continue şi nu l-a oprit pe Adi Popa, pentru fault la Corbu, înaintea golului lui Chipciu.

Pentru varianta că nu Balaj a influenţat rezultatul pledează şi amănuntul că adiţionalul Radu Petrescu n-a reacţionat la căderea lui Momcilovici. La fel, tuşierul Ovidiu Artene, deşi aflat la 3 metri, n-a semnalizat nimic când Adi Popa l-a împins pe Corbu, acţiune la capătul căreia Chipciu a marcat pentru 2-1! Simplificând la maximum, transformarea lui Balaj în ţap ispăşitor pentru eşecul Stelei e o exagerare. Nu el a fost vinovat, a fost Bourceanu.

Comentarii (95)Adaugă comentariu

Sorin (5 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 15:59

Ion Crăciunescu a analizat prestația lui Cristi Balaj de la Derby de România. Fostul mare arbitru e de părere că "centralul" a greșit în două rânduri, decisiv însă: penalty la Momcilovici şi fault în atac la al doilea gol al Stelei. "Eliminarea este justificată din punct de vedere al regulamentului. Pe Bourceanu nu-l interesează mingea, el se uită după adversar şi îl loveşte cu cotul în gât. Este un cot care este dus în gâtul adversarului, ceea ce înseamnă că el foloseşte cotul ca o armă. Eu chiar m-am speriat când am văzut spasmele jucătorului de jos. Fapta lui Bourceanu este incalificabilă. Nu avem de ce să vorbim, decât de cartonaş roşu. La faza cu Momcilovic este contact. Este o neglijenţă, nu ceva intenţionat, dar este contact. Îl împiedică, e o neglijenţă să faci aşa ceva. Contactul este aproape involuntar, dar este o neglijenţă a fotbalistului, duce piciorul în direcţia aceea şi l-a împiedicat. Nu trebuie să fie intenţie, este neglijenţă. Se poate ca Balaj să nu fi văzut contactul, noi îl vedem după reluare. Am văzut, este fault (n.r. faza cu Adi Popa şi Corbu, dinaintea golului doi al Stelei)", a declarat Crăciunescu, la Digi Sport.

Bogdan (25 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 15:59

Incorect domnule Ioanitoaia. La Popica faultul este evident. Nu comparam mere cu pere. La Momcilovic a fost penalty in masura in care mai devreme fusese si la Ekeng acelasi penalty......adica NICIODATA. Nu exista contact, intenti, nimic

Anto (6 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:03

Nu esti decat un dinavist ramas de cand era Lucescu.Nu ar trebui sa comentezi despre Steaua-Dinamo.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:04

Stelistii au o problema grava...nu mai recunosc fotbalul pentru sportul care este si nu mai reusesc sa faca diferenta intre ce spune regulamentul de arbitraj si cu ce s-au invatat sa primeasca nemeritat de-a lungul anilor. Intr-un campionat civilizat Momcilovici primea din oficiu niste etapa de suspendare de la comisia de disciplina si etica pentru ca a vrut sa pacaleasca arbitru, spectatorii, telespectatorii si in primul rand fotbalul cu acea simulare grosolana. Au mai fost cazuri prin campionatele din vest. Cand nu e impinsa de arbitrii Steaua pare incapabila. Asa cand primesc fault la orice atingere si ai 30 de libere si cate un penalty pe meci sportul e usor..doar ca e bambilici nu fotbal.

gore (11 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:07

Declaratiile date "la cald" nu ar trebui luate in seama.Dar acolo vezi cat de profesionist/cult/puternic e omul intervievat. Gasca de infractori care s-a aciuit la fcsb s-a obisnuit cu banii din Champion s League...bani moca ce le-au umplut buzunarele cu varf si indesat.Numele,emblema,clubul,suporterii,trecutul au fost lasate pe locul 2000 pentru a scoate cati mai multi bani din prezentele in CL...

Valah (1 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:07

Dar faultul clar din a doua repriza asupra lui Popa, in partea dreapta si la limita careului, faultul asupra lui Chipciu din partea stanga, care erau clare si au avut loc in fata arbitrului, unde au disparut? Cat despre duelul de umar la umar inainte de gol al lui Popa, nimeni nu ar fi dat fault acolo, poate doar membrii PCH. Greseala lui Bourceanu a stricat meciul, total de acord. Cat despre rezultat, chiar daca s-a calificat, sa nu uitam totusi ca Dinamo a reusit numai un egal in fata unei formatii aflate in criza de forma si fara un om pe teren o buna parte din meci, fiind chiar condusa in aceste conditii. Am vazut ca deja se cer in Europa dupa acest rezultat "magistral"...

adi_stelistul (359 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:14

Aveti dreptate. Si as mai adauga faptul ca a arunca vina in stanga si in dreapta cand acum cateva saptamani declarai cu superioritate aroganta ca ceilalti evident sunt sub tine si ca nici macar nu se pune problema sa nu iei titlul si ambele cupe e ridicol. Daca exista mai multa modestie, mai mult respect pentru adversari, mai multe ... picioare pe pamant, sa zic asa, infrangerea asta (care, tehnic vorbind, nici nu e infrangere) putea fi mai usor inghitita. Cand ea vine la pachet cu fumurile arogante ale intregului staff e penibila. Sigur ca e usor sa cauti vinovati si e comod sa-i gasesti in alta parte inafara propriei ograzi. Dar problema principala la Steaua (acutizata in ultima vreme) este cuvantul greu pe care il are in chestiuni de lot, de tactica, etc., un neofit ca patronul. Plus anumite jocuri ciudate legate de insistenta cu anumiti jucatori in detrimentul altora, in functie de (asa se aude) interesele pecuniare ale familiei antrenorului. O fi ceva foc pe acolo ca prea mult fum se vede. In plus, revenind la patron, faptul ca un jucator altfel cerebral (fostul capitan, sa ne amintim) ca Bourceanu face astfel de imprudente arata cat de mare este presiunea la care sunt supusi jucatorii. Ba a fost Papp, ba a fost Varela (alta ciudatenie, omul pe care Steaua s-a bazat intotdeauna pierde finala la titlu), ba Pintilii, ba Bourceanu... Plus Chipciu care vrea, tot vrea si tot degeaba (chiar daca a facut cel mai bun meci de anul acesta, cum spuneti - stacheta era oricum foarte jos pusa, nu e mare lucru). Cred ca presiunea la care sunt supusi ii face sa clacheze. In sfarsit... Un cuvant de lauda pentru dinamovisti. La fel ca in toate celelalte 5 meciuri jucate cu Steaua in acest sezon au stiut sa speculeze la maxim toate oportunitatile pe care slabiciunile noastre li le-au oferit. Rednic a facut minuni cu o echipa adunata de la solduri (fara sa vreau sa jignesc pe nimeni). Bravo lui si jucatorilor lui. Sper sa primeasca dreptul sa joace in cupele europene, pentru a fi reprezentati de cele mai bune echipe. Cat despre viitor, s-ar putea sa fie sumbru pentru Steaua. Desi au mai fost momente in care Becali a amenintat cu falimentul si desfiintarea. Vom vedea.

gicapuia (38 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:16

S-a uitat cineva la atitudinea lui Bourceanu, de la plecarea in Turcia, pe care o adopta la interviuri, la conerinte de presa? Rade tot timpul, zimbeste aiurea , vorbeste aa rost. Zici ca e dus. AI SENZATIA CA NU MAI E INTREG LA MINTE, ***. In teen confunda combativitatea cu violenta. Lafel si Pintilii. Doi atati inchipuiti. Cum sa dai din cap ca prostul cind iesea de pe teren cind el n-a avut nici o treaba cu mingea si s-a dus cu cotul direct in gitul aluia. Poate o fi exagerat si dinamovistul (cum zicea Balint la Digi), dar putea aa discutie sa fie si mai rau. Rusine lui Reghe pentru atitudine. Dar ce sa le ceri. Schimbati canalul fratilor ca dupa ce ca nu joaca fotbal mai se dau si barzoi. Daca nu i se facea mila celor de la Digi sa le dea bani, Acum numai Steaua raminea in Liga 1. Juca ea cu ea si nu se mai plingea de abitri. Sa auzim numai de bine!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan (34 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:17

Bourceanu e ultimul pe lista . Vinovatul principal este managementul echipei . Dupa plecarea lui Galca s-au facut multe greseli care au afectat prima parte a campionatului . Iar dupa revenirea lui Reghe s-au facut alte greseli , induse ori de presiunea rezultatelor contratimp ori de atitudinea uneori superficiala si superioara a conducerii tehnice . Iar daca privim in spate mai mult gasim o intreaga echipa vanduta sau lasata sa plece , de la caz la caz . Trebuie o strategie clara pentru viitorul sezon si trebuie consecventa . Da si trebuie bani in continuare , daca nu lasa-i pe altii .

calinescu (46 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:19

DOMNILOR , BALAJ A FOST DIN NOU STELIST ....!!!! BOURCEANU MERITA 2 CARTONASE ROSII PENTRU LOVITURA ABSOLUT CRIMINALA ....!!!! DACA A FOST FAULT LA MONCILOVICI ATUNCI A FOST SI LA EKENG ...!!! IAR FAULTUL LUI SUMO ADY POPA LA CORBU S-A VAZUT SI DIN SATELIT ....!!! DECI 2-1 PENTRU STEAUA ....!!!

its1134 (7 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:20

Nea Ovi, să îmi împrumuți și mie aparatul tău de măsurat intenția. Al meu s-a stricat din păcate.

Danny (16 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:21

*** .. bourceanu e de vina ? Campionatul nu a stat doar in meciul asta .. astra a fost avantajata si steaua furata .. tooot campionatul .. da 3 goluri si pierde cu 3 -0 tot bourceanu e de vina ? .. sumuica e prins la pariuri .. e suspendat in viitor .. tot bourceanu de vina ? sumuica suspendat dupa ce face ca maimuta la circ ... ii da suspendarea in cupa ... tot bourceanu ... si asteas cateva greseli .. as putea sa scriu un roman ;) Cine zice ca steaua a jucat prost il contrazic .. a jucat dumnezeieste ... contra toti .. arbitri echipe antrenori lpf si frf si suntem pe locul 2 asa ca so lasam balta cu *** astea cu bourceanu .. mie imi pare rau ca nu ia rupt gatul si prin fotbalul asta minunat asa o sa ajungem .. sa ne prindem pe unde putem si sa ne ciomagim intre noi ;) "Voua va pasa" de buzunarul vostru .. rating si atat ..

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Florin (1 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:23

Pe bune nea Ovidiu Balaj a arbitrat perfect ultimele 2 meciuri? Pe BOUrceanu il da afara imediat dar lui Alibec ii da un galben pentru 7 faulturi in 30 minute. Iti anuleaza gol valabil cu Astra si nu iti da penalty cu Dinamo(fundasul ii da peste picioarelui Momcilovic, poate din greseala dar ii da) si daca dai penalty nu mai ai cum sa dai rosu- dar este un mare arbitru. PS: Fabiani va spune ceva? cfr ? POMENI MULTIPLE? As vrea si eu sa imi spuna cineva cand a gresit Balaj in favoarea Stelei in toata cariera lui?

dan (37 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:25

Bourceanu a avut cotul sus, nu se vedea din pozitia centralului, dar dupa ce s-a dumirit a dat ROSU pe drept. Aberatiile lui Reghe, “comotii” etc sunt povesti ca sa-l adoarma pe GG, care ar trebui sa-i traga tare de urechi. La golul doi a fost fault clar. Tusierul nu a vazut, deoarece infractiunea a fost in partea opusa a corpului, dar se vede clar din unghiul opus. Au mai fost faze cind Steaua a fost avantajata dar nu asa importante sa prejudicieze rezultatul. Nu stiu ce arbitru din lume, dadea 11m, doar daca era adept FCSB sau umblau valise, la faza dupa care plang “stelisti” FCSB, deci ciocul mic ca poate i-si indeplinesc obiectivul si ajung “cit mai sus” cum a precizat Reghe, mai exact locul 3 si joaca in EL in loc CL. Cred ca GG o sa-I pupe pe toti cu lopata….

dinamo_fan (127 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:25

@Valah. acolo se putea da maxim o lovitura libera din afara careului pentru ca Puljici pune o mana in fatza lui Popa. Apoi Popa il prinde de mana si se arunca cu tot cu fundas in careu...Popa il trage pe fundas. E genul de faza prin care incearca Steaua meci de meci sa pacaleasca fotbalul..baga capul in pamant si se arunca in careu. Poate daca era Comanescu acolo aveati o sansa.

gigi_becali_4 (5 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:25

Respectele mele maestre. Dar imi permit sa va atrag atentia : lovitura aplicata de Alibec lui Varela ( peste fata, peste ochi ) la meciul de acum doua saptamani ce facem cu ea ? Nici un rosu, nimic ? Dar cu golul anulat lui Marica ce facem ? Tot Balaj era.... Nici un repros , nimic ? Cu meciul Astra - Steaua, terminat 2-0 , cand Coltescu a scos 3 ( trei goluri valabile marcate de Steaua in poarta Astrei ) ce facem ? Nimic ? Cu penaltyul neacordat la faultul asupra lui Chipciu la meciul cu Dinamo ce facem ?? Tot nimic ? :) Din pacate, arbitrajele anul acesta vor decide, un deja vu, campioana Romaniei... Astra este noua Unirea Urziceni, cu diferenta ca are pe banca un om, pseudo-antrenor, si nu un Dan Petrescu...

Robert (3 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:27

Sunt stelist, dar trebuie sa recunoaștem ca articolul este unul mai mult decât obiectiv și aici mă refer si la faptul ca dl. Bourceanu nu ar mai fi prins lotul la Steaua daca antrenor nu era Reghecampf & Co. Sa nu uitam ce a realizat dl. Bourceanu in Turcia la ultima sa echipa - Trabzonspor - nimic, doar o mica teapa de 1,5mil euro la turci pentru reziliere contract. În rest, ce a făcut Ghonere - ca a simulat, ca nu....., bravo lui daca a simulat.... a speculat momentul jocului si astfel si-a ajutat echipa sa se califice.

Marian Gavrilescu (2 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:27

Domnule Ioanitoaia, trebuie sa vedeti si lucrurile din cadrul lui Reghe. Trebuia sa dea vina pe cineva. In managemet exista doua stereotipuri de care trebuie sa ne ferim ca... de tamaine: "Scuze pentru esec" si "Vina pe altii". Toate cele bune!

test (12 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:36

Bourceanu e unul din cei mai buni jucatori de la Steaua. A calculat corect ca trebuie sa faulteze, ca sa opreasca un contra-atac. S-a intamplat altceva, dar probablitatea era mica. Daca vrem sa gasim o vina, e a antrenorului, care cu un lot mult mai bun, nu a reusit sa bata pe Dinamo in ultimele meciuri.

ilievschi (5 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:37

domnii mei cineva a comentat foarte adevarat daca steaua nu este ajutata de arbitrii, de federatie si de comisia de disciplina nu face nimic iar cel ce investeste da bani fara sa stie ce face. Dinamo fara investiti si cu toate problemele pe care lea avut la ora actuala joaca de la egal la egal cu steaua si uneori sint mai buni decit steaua

curco (103 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:38

Arbitraj bun si care nu a influentat rezultatul, indiferent ca apreciem constatarea lui Craciunescu sau cea a lui Porumboiu. Dar e buna o remarca, dupa schimbarea lui Radoi am vazut echipa Stelei cu rezultate excelente pana in iarna, dominandu-si fizic adversarul. In primavara, dupa pregatirea facuta de preparatorul Neubert, Steaua este cam lesinata si obosita in repriza a doua...

dinamo_fan (127 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:42

@ Robert...poate vrei sa spui ca a exagerat/amplificat. Daca spui ca a simulat e ca si cum ai spune ca Bourceanu nu l-a lovit. Un cot in fatza sau in gat doare, crede-ma. Il simti bine, nu e nevoie sa amplifici.

ALIN (626 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:44

Absolut corect, felicitari pentru obiectivitate. Nu va luati dupa cei care vorbesc acum despre eliminarea lui Alibec...din alt meci. Pentru un fault ca ala cu mainile lipite de corp nu se da cartonas nici la Dalga dar stelistii ce sa zica? Plang si ei saracii.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:48

Multe echipe ajung in situatia de a juca cu un jucator mai putin . Uneori arbitrul greseste dar in cazul de fata acesta a procedat corect. Si nu-i o tragedie sa joci in inferioritate numerica cand te dai cea mai tare echipa de pe toate "gloabele pamantesti." Principalii vinovati sunt: 1 - GIGI VALIZA care vede in fata ochilor doar bani , tot mai multi bani pe care-i doreste obtinuti folosind orice mijloace . Nu conteaza daca sunt legale sau nu . 2 - Antrenorul care ne-a aratat , a cata oara , ca nu stie sa gestioneze un scor favorabil , atat la 1- 0 dar mai ales la 2-1 , (in urma unui gol inscris in urma unui fault nesanctionat ) cand moralul echipei sale parea la maximum iar cel al dinamovistilor la pamant . Vina lui Bourceanu este lovirea intentionata , in gat, a adversarului dar cand ai 1-0 si 2-1 si nu reusesti sa iesi invingator vina este a celor mai sus pomeniti....................... . P.S. - Am sa pomenesc de un meci jucat in liga I relativ recent - acum vreo 3 ani - . RAPID - CFR CLUJ . La pauza clujenii conduceau cu 2-0 si cu un jucator in plus . Va dati seama in ce situatie se aflau rapidistii care erau intrati in insolventa ? Andone falcosu' mustacea fericit si nu se gandea o clipa la ceea ce va avea sa traiasca in repriza a doua. Rapid a revenit de la cabina cu o dorinta teribila de a muri pe teren . Impinsi de la spate de catre proprii suporteri au reusit in 10 sa intoarca rezultatul si sa invinga cu 3-2 ................... GIGI VALIZA si angajatul sau pe post de antrenor ar trebui sa vada acest meci de mai multe ori ................... Sa cersesti la fiecare meci unul - doua penaltyuri doar , doar ca sa castigi campionatul , vin in contradictie cu grandomania ( boala grava de care sufera toti- de la GIGI VALIZA la ultimul jucator ) cu care isi umilesc partenerii de intrecere la fiecare aparitie televizata .

Cheetah (2118 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:52

Arbitrajul a fost excelent. Chit ca imi pare rau de baieti ca au muncit mult si s-au antrenat bine, zic la fel ca nenea Ovidiu ca gestul lui Bourceanu le-a stricat tot meciul. Steaua si Dinamo sunt de valori egale in momentul de fata, vezi si cele 5 din 6 meciuri la egalitate in ultima vreme. Va mai zic ceva, meciul mi-a placut mult din punct de vedere al spectacolului de pe teren, asa ca felicitari ambelor echipe!

maoru (11 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:53

Ce tot discutati de vinovati aici? Ca daca nu lua prostul ala cartonas rosu, ca arbitrii etc. In nici un caz nu a fost dezavantajata FCSB. Daca imi aduc bine aminte FCSB a mai jucat 5 meciuri cu Dinamo in sezonul asta si nu i-a batut in nici unul. Despre ce vorbim? Nu uitati ca Dinamo a avut 3 absente aseara. De ce nu se vorbeste despre diferentaimensa care exista intre Rednic si Regheblat. Faptul ca a incropit o echipa competitiva din jucatori liberi de contract intr-un timp scurt spune multe. In toamna Becali afirma ca se lasa de fotbal daca il bate Dinamo.

antonela (565 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:55

Bine, l-a dat afara in min. 42, dar Steaua, care ziceti toti si la unison ca e cea mai tare, de ce nu a transat o victorie in favoarea ei pina la acel minut? Statea apoi ca si closca pe oua, conserva scorul pina la finalul meciului ca stie orice echipa cum se face asta, si nu o mai durea capul! Darrrr.. unde nu-i cap, vai de glezne!

lord belial (434 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:58

nu inteleg de ce se bucura atat tristii simpatizanti ai echipei din groapa?: ca au reusit un egal cu noi? pai steaua a jucat in 9 aseara, inca din primul minut. marica si bourceanu nu aveau ce cauta pe teren si nici la steaua. la fel si betivul ala de tamas. in fine, meci anost, ma bucur ca mai ma plimbam din cand in cand cu telecomanda pe la liverpool vs everton si barca vs deportivo, sa vad si eu fotbal. mi se rupe de cupa, dar campionatul tre sa il luam. reghe, da militaria jos din pod. esti antrenor bun, nu te mai uita in gura tuturor gazetarilor care afirma contrariul. dar mai baga-l si pe karja ala, ca de bourceanu mi s-a acrit. ca si de chipciu, *** aia care se crede ronaldo

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

sumio hirohito (911 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:58

Va rog totusi maestre Ioanitoaia sa nu-l dati acum pierdut pentru lotul Euro 2016 pe Bourceanu, pentru un moment de ratacire. El este un fotbalist de baza al Nationalei de fotbal si nu trebuie sa lipseasca de la cest eveniment in opinia largii majoritati a suporterilor romani. Si japonezi :) - Domo Arigato Gozaimas! :) :) :)

Hombre (93 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 16:59

De fapt principalul vinovat e BECALI. Echipa gandita de "marele strateg" joaca prost pt ca n-au avut timp jucatorii sa se cunoasca. Pt ca la fiecare meci se joaca alta tactica si pe alte posturi. Pt ca patronul a transferat echipe intregi, desi alte echipe abia schimba 1-2 jucatori pe sezon. Din cauza lui a ajuns steaua sa joace cu juniorii, ca altceva n-are. In curand va juca cu femeia de servici in aparare, cu secretarele pe benzi si cu contabila varf impins. Felicitari marelui strateg din pipera.

banul culin (911 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:03

@antonela, ai dreptate! Trag si o concluzie cu voia dumneavoastra: principalul vinovat, daca e sa-l cautam, e Reghecampf! Iar principalul actor al meciului a fost publicul, s-a insufletit si a creat un spectacol frumos, inclusiv in tribunele de pe 23 August in travesti.

Geo (1 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:04

Dacă faci Revelioane cu Bălaj la Baia Mare chiar trebuie să ne demonstrezi că e imaculat?

lord belial (434 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:10

@maoru - rednic asta, mare antrenor. daca nu-l dadeau afara de mai peste tot, ajungea sa antreneze la world cup direct. e vanjos voinicul, a reusit niste egaluri cu echipa steaua, care are antrenor de la jumatea sezonului, patron la parnae, si jucatori noi in fiecare luna. si a fost nevoie de eliminarea unui prost ca echipa de serie b sa poata, cu chiu cu vai, egala. vai de capu vostru

junji san (565 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:11

Chestia asta cu "acasa" si "in deplasare" pentru evaluarea castigatorului intre doua echipe din acelasi oras mi se pare "deplasata". In mod normal aici trebuia acordata o derogare si sa se continue meciul pana la lovituri de departajare de la 11m, pentru ca echipele sunt sensibil egale. Se vede asta de la o posta, indiferent ce zic suporerii veterani ai celor doua echipe bucurestene foste militarizate.

Marcel (23 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:14

Complet gresit comentariul ! Inainte de contactul dintre Bourceanu si dinamovist, a fost fault in careul lui Dinamo si trebuia oprit jocul si dictat 11 m, in favoarea echipei Steaua. A fost faza imediat dinaintea contactului lui Bourceanu, astfel incat, daca s-ar fi dictat 11 m, cum era si corect, nu ar mai fi avut loc contctul, implicit nici eliminarea. De fapt si contactul s-a petrecut sub influenta nervilor produsi de decizia lui Balaj, de a nu acorda penalti, desi era clar, iar Balaj se afla la cativa metri de faza fara sa fie nimeni intre el si jucatori. A vazut perfect, dar a lasat jocul sa continuie ( in loc sa dicteze penalti) pentru a-i provoca pe jucatori. Este un arbitru corupt, pentru ca si in meciul precedent, cel cu Astra, a "gresit" tot in defavoarea Stelei, cand nu l-a eliminat pe Alibec, desi o merita din plin si nu fusese provocat inn nici un fel.

DODO (205 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:16

Asa e nea Ovi, numai pe mentorul Agent 007 de la Șaptior il fura arbitrii !

Marcel (23 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:19

Cand vedem asemenea arbitraje ne aducem aminte de Urs Mayer, un alt arbitru care, ca si Balaj, a dat cateva "tunuri" distrugand niste meciuri, inainte de a se retrage. Urs Mayer ne-a mancat calificarea echipei nationale la un turneu final, Balaj a distrus competitiile nationale. Oricum, sa nu-mi zica nimeni ca astia fac pe gratis ceea ce fac, pentru ca nu cred o iota. E dreptul meu sa ii cred corupti si sa le acord prezumtia de vinovatie, dat fiind faptul ca se tot repeta aceste "proceduri".

vasglo (208 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:21

Gresesti, Nea Ovi! Balas chiar a influentat rezultatul! Daca acorda la 1-0 pentru Steaua penalty la Momcilovici, penalty INDISCUTABIL (faza tipica, cand un om alearga iar altul din spate il atinge usor peste un picior, respectivul se "autoimpiedica"), Bourceanu nu mai facea faultul ala! Poate altul, dar ala NICIODATA!.... Balas a vazut clar ce s-a intamplat, dar a decis sa lase jocul liber, sa nu strice echilibrul partidei pentru un "nimic"!-:) Dovada: nu i-a dat cartonas galben sarbului pentru simulare!.... Tot asa, Balas a influentat rezultatul si in partida Astra-Steaua cand nu l-a eliminat pe Alibec care facuse doua faulturi de galben clare in prima repriza! Urat iese din arbitraj acest Balas, evident in aplauzele tuturor frustratilor antistelisti, pe care s-a straduit sa nu-i dezamageasca de-a lungul intregii lui cariere!..-:)

Losfer Words (2 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:22

-La Momcilovici afost 11m,nu conteaza daca cel de la Dinamo a vrut ori nu sa-l faulteze,atata timp cat e contact e fault si lovitura de la 11m! -La Bourceanu este eliminare corecta,problema este ca daca acorda acel 11m corect la Momcilovici,nu mai exista acest fault si eliminare.sI ar mai fi ceva la acesta faza,jucatorul dinamovist triseaza si da impresia ca isi pierde cunostiinta pentru a amplifica puterea faultului!Bourceanu trebuia eliminat indiferent de taria cotului,dar cred ca si jucatorul lui Dinamo ar fi meritat un galben.A fost teatru de prost gust! -La faultul lui Popa -este interpretabil,in unele campionate se da fault,in altele ,nu! In ultimile 2 meciuri dintre cele 2 echipe,cred ca si Reghe a fost lipsit de inspiratie,dar si arbitrii au avut mari greseli in favoarea lui Dinamo!

viorelu (113 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:27

totul la steaua a fost gresit anul asta. arbitrajul a avut si el partea lui de vina dar dupa exemplul unui mare campion spaniol dupa meciul cu atletico asa ar trebui sa faca si steaua. daca ar invata din greseli si nu le'ar repeta anul viitor ar fi excelent.

Emil (6 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:32

Sunt de acord doar partial cu dumneavoastra domnule Ioanitoaia,numai ca la meciul cu Astra ,arbitrat tot de Balaj ,alibec a fost iertat de un al doilea galben ,iar Lui Marica i s-a anulat un gol perfect valabil.Altfel,sa auzim numai de bine! Desi eu unul nu prea mai cred .

aldo_m (164 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:47

nea ovidiule m-am speriat de cum alergau cei de la fcsb *** si culmea ca nu intrau la minge intrau la rupere .dupa meciul asta se cerea urgent un control pt cei dopati .inteleg sporivii care alearga dar sa alergi si sa intri LA RUPERE mi se pare *** ori asa li s-a spus sau in lipsa unor mijloace TEHNICE cei de la fcsb au folosit forta ,am crezut ca a inviat asa tg mures ,fcsb a folosit chestia aia unde nu pot cu mintea o iau cu forta si culmea fcsb n-a lasat jucatorii la nationala ca ei se pregatesc de liga ,adica ei erau inteligenti si restul niste prosti ,acum cine o fi fost prostovanul cel ingamfat pe care nici suporterii lui fcsb nu-l mai suporta de la atata ingamfare ,asa e nea ovi mata din poza aia parca te uiti mai bine la cine merita campionatul

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:51

Apropo de relatia Steaua - Dinamo . Eu chiar am comentat aici pe articole ca situatia se va schimba in bine odata cu iesirea din Insolventa si nu m-am referit neaparat la bani caci acolo nu s-a schimbat prea mult in bine . Nu mai suntem in serialul Tom si Jerry ("anymore") Cit despre arbitraj ? Mai degraba i-am dat dreptate d-nului Porumboiu si ma refer in special la Faza cu Momcilovici din careul nostru .

Andrei F (1607 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:52

Bla,bla,bla....Ori cum ati da si aceasta feblete a dv. a gresit.100%Pentru ca si daca la Momcilovici a fost contact vazut de ex. de Craciunescu si daca nu a fost cum spuneti si dv. arbitrul trebuia sa opreasca meciul fie pentru 11m ,fie pentru simulare...Asa scrie la regulament.Neinterpretabil!Apoi comentatorii o scalda cum vor ei...Au spus ca trebuia galben la Chipciu pentru ca intr-adevar acesta dupa ce marele arbitru nu fluiera fault la actiunea asupra lui se razbuna si fara mingie-si doboara adversarul...Dar de ce nu trebuia la fel galben cind Alibec se suie cu crampoanele pe Tosca?Desigur si acolo a fost cot la git desigur cu alta intensitate,dar a mai fost si crampoane pe Tosca si impingerea lui Tosca violenta in portar...Si acestia au zacut pe teren dar...probabil ca RMN-ul lui Balaj nu i-a indicat comotie...Adevarul este ca au fost multe faze interpretabile,la latitudinea arbitrului dar in cele doua meciuri Steaua nu a avut nici o interpretare pozitiva...Cu faultul la Corbu ...zimbesc din nou...Popa are mina pe el,eu atit vad,la fel ca in faza in care Popa este sanctionat pentru fault desi initial si dinamovistul pusese mina pe el...Desigur...interpretari.Pot fi de acord si cu cele care mie imi par a nu fi dar nu pot uita ca cea mai dura pozitie a dv. legata de arbitrii a fost arbitrii in ros -albastru...Asta o sa va urmareasca...Vor mai fi arbitraje pe lumea asta si se vor gasi ca mine oameni sa va aminteasca ca nu ati spus prea multe la brigada lui Coltescu,brigada cu Voluntariul,doua brigazi cu greseli mari cind a intilnit Dinamo...Deja presa incepe sa modifice adevarul ...Spun ca ultima victorie a Astrei a fost cea mai clara din intilnirile celor doua echipe.Eu am vazut si meciul de la Pitesti unde dv. ati scris ca Astra a avut un singur sut pe poarta ,unde Steaua nu a beneficiat de nici o hotarire a arbitrilor...Asta ne va desparti...Ultima dv. luare de pozitie fata de arbitrii a fost la Gaman cind nu l-a eliminat pe Belgradean...Nu va induiosat Chipciu care a scos penalty si a fost oprit cu poarta goala...Eu cred ca daca se arbitra cum trebuie Chipciu mai avea un meci mare...

imp3rator (2 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:55

Domnule asa zis ziarist Ioanitoaia......va spun eu cine e vinovatul......si nu numai ptr. ieri ci ptr absolut tot......vinovati sint arbitrii ptr. ca arbitreaza dupa interes,bani,si anume cine le da mai mult....vinovati sint conducatorii de club,asa zisi patroni,care sint niste imbecili care la randul lor fac totul din interes ptr. ca ii intereseaza doar banii si nimic altceva......vinovati sint antrenorii care sint niste needucati ptr. felul cum se poarta cu colegii lor,cu jucatorii,niste lasi ptr. ca fac ce li se zice ......vivovati sint cei de la federatie ptr. ca si ei la randul lor fac totul din interes,adica care patron plateste mai bine primeste un arbitru care le face viata mai usoara.....vinovati sinteti voi ziaristii care scrieti articolele in functie de simpatiile care le aveti fata de un club sau altul sau la fel ca restul in functie de cat va plateste fiecare personaj care-si urmareste interesul....si in final vinovati sint acesti ''***'' care se numesc suporteri care vin la stadion doar sa injure si sa manance seminte.......acestia sint vinovatii domnule Ioanitoaia......si asta doar in sport.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Steaua1986forever (36 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 17:58

Ce a facut Bourceanu este, sa ma scuzati, lipsa de inteligenta ca sa nu spun altfel. Nu ca l-as fi suspectat vreodata de asa ceva, Doamne fereste, insa nu este prima data cand face astfel de gesturi. Spun ce am zis si acum cateva luni: venirea lui Bourceanu si Pintilii au insemnat niste esecuri imense, insa "bomboana de pe coliva" ramane desigur Marica. Retineti ce v-am scris cand a fost anuntat transferul lui Marica la Steaua? Vad ca pana acum numarul de goluri mi-a iesit, accidentarile mi-au iesit, faptul ca nu va prinde Euro mi-a iesit. Daca imi amintesc bine, dumneavoastra sustineati ca Marica o sa rupa norii si o sa marcheze parca vreo 20 de goluri.

andy (103 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 18:07

Probabil ca Steaua nu e in forma dar sa nu uitam ca fara ea fotbalul romanesc se pierde.Campioane ajutate clar de arbitrii dar pierdute ca CFR,OTELUL,URZICENI sau chiar Astra nu ajuta fotbalul nostru cu nimic.

costi42 (37 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 18:32

d-le ovidiu stii de cand uraste balaj steaua ?din 2007 si pana acuma numai smechereste ia arbitrat lnsa acuma se afla la sfarsit ln ultimile 4 zile ia deposedat de campionat,de cupa.ln meciul cu astra,alibec afacut fault de galben a fost atentionat verbal,amai fost atentionat odata,afaultat din nou aprimit meritatul cartonas,afaultat iar,balajse face ca nu vede,urmeaza faza cand alibec la lmpins cu ambele maini pe tosca si-l da cap ln cap cu nita,indiscutabil cartonas galben,eliminare la scorul de 0-0.cine ascos 11m. alibec cel care daca balaj era corect asa cum credeti toti nu era ln teren si alta era situatia.cum afost eliminat pintilie ? cu uncartoas dat aiurea si un cartonas pt. un fault de joc.ln meciul de ieri ati spus canu agresit lntr-o singura directie,de acord dar multe greseli la dinamo nu le-a vazut.daca nu ma credeti,vizionati meciurile stelei arbitrate de balaj din 2007 pana ln prezent sa vedeti cat de corect afost,cum a arbitrat smechereste.va mai spun sa stiti ca daca steaua va mai dainui va avea de patimit cu acest individ ranchinos fiindca va fi numit lntr-o functie mare la frf...

relu (27 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 18:37

De data aceasta nu am ce reclama. Sunt stelist dar nu din cauza lui Balas nu am castigat meciul. Cand Reghecampf sare de fund in fapt e hotul care striga hotii. ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei (213 comentarii)  •  21 aprilie 2016, 18:42

Arbitrajul românesc pute, urât iese din arbitraj acest balaj. Când a fost scos din fotbal Rusescu, luni de zile, cel care l-a faultat nu a primit nici galben. Arbitrajul românesc pute !

Comentează