Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ploaie de note mici

Regretabil e că Găman n-a fost singurul care a dat-o de gard în ultima săptămână, interval în care a plouat cu note mici pentru cavalerii fluierului

Permalink to Ploaie de note mici
vineri, 15 aprilie 2016, 3:23

Ai fi putut zice că s-a făcut dreptate după ce, favorizată clar în meciul cu Steaua, când Alexandru Tudor a iertat-o de un penalty, iar asistentul R. Ghinguleac l-a oprit pe Chipciu pentru un ofsaid inventat, Dinamo a fost la fel de evident dezavantajată în întâlnirea cu Chiajna de joi. Nu prea sunt însă multe de zis deoarece ar însemna să încurcăm merele cu perele: prima partidă s-a jucat în campionat, iar cealaltă în returul unei semifinale de Cupa Ligii.

Pentru ce s-a petrecut joi, dinamoviștii chiar au motive să se plângă și să arate cu degetul spre arbitrul George Găman, notat cu 5 în Gazetă. Practic, în nici un sfert de ceas, „centralul” craiovean a înclinat balanța către Concordia. În minutul 11, nu l-a eliminat pe portarul Chiajnei, cum va proceda însă, aplicând la sânge regulamentul, în minutul 25, când l-a trimis la cabine, pentru o intrare cu crampoanele înainte, pe fundașul dinamovist V. Olteanu. La final, puștiul promovat curajos de Rednic a spus că după părerea lui nu merita eliminat. Ar fi bine să înțeleagă de pe-acum, ca unul care a împlinit 20 de ani pe 21 martie, că părerea lui contează mai puțin spre deloc. E la o vârstă la care el învață de la alții, nu alții de la el.

Henț de roșu!

Altminteri, despre greșeala comisă de Găman la hențul lui Bălgrădean n-ar fi nici de comentat, nici de contrazis. Acesta, care a respins mingea cu mâna din afara careului (foto), putea primi cartonaș galben dacă adversarul lui, Gnohere, nu era în poziția de a scăpa singur cu poarta goală. Cum vârful „câinilor” se afla însă într-o situație iminentă de gol, portarul ilfovean trebuia sancționat direct cu roșu. Chiar nu-i de discutat pe tema asta pentru că albul nu-i niciodată negru și nici invers.

În măsura în care, până la un anumit punct, sunt de acord cu reacția lui Ionuț Negoiță, patronul care a scos-o pe Dinamo din insolvență, mă și disociez de ea. Subscriu afirmației că „am asistat la o bătaie de joc, ne-a arbitrat o brigadă de șmecheri”, eu fiind cel dintâi, colecția stă martoră, care i-a imputat lui Găman o atitudine flușturatică, de neprofesionist. Mai departe însă, când Negoiță o bagă în ciorbă pe Steaua, „Probabil că Steaua și-a dorit să joace finala cu o echipă care va retrograda”, nu-l mai aprob pe investitorul roș-albilor.

Polemică degeaba

Nu-i probabil, ci sigur că Steaua a vrut-o adversară pe Chiajna, nu pe Dinamo, numai că dincolo de o opțiune legitimă chiar nu pricep ce amestec a avut campioana în treaba asta! Nu se justifică și nici nu servește nimănui o nouă polemică lipsită de conținut și de sens.

Regretabil e că Găman n-a fost singurul care a dat-o de gard în ultima săptămână, interval în care a plouat cu note mici pentru cavalerii fluierului. Refuzându-le gazdelor două lovituri de la 11 metri la Botoșani – Iași, 0-0, Sebastian Colțescu a stricat derby-ul Moldovei. Implicit, a ajutat formația din Copou în tentativa ei de a prinde pe turnantă Europa League. Colțescu a luat 3 în GSP, ca și Alexandru Tudor, la care m-am referit mai sus. La Steaua – Dinamo, 1-1, „centralul” bucureștean a lăsat jocul să continue, deși decizia corectă era fault împotriva lui Puljici și penalty.

Presat de spațiu, mă opresc aici, nu fără a repeta că la CCA rămân multe de îndreptat. Foarte multe. Una că arbitrii noștri n-au clasă și alta, la fel de grav, că ei sunt delegați aiurea, după ureche, conform unor criterii înțelese numai de președintele Vassaras, mereu în avion spre Atena, și de sfetnicii acestuia. Mai vorbim.

Comentarii (63)Adaugă comentariu

Vali (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:37

Semecherii sunt evazionistii care si-au facut blocuri si ar trebui sa plateasca la stat cei 70 de milioane de euro taxe... Sau au gasit o brigada pe care ciuma rosie comunista nu a putut sa o corupa ? Ghinion mai echipa a Securitatii mai pierdeti si meciuri ca nu mai sunt comunistii lui Iliescovici la putere.

pavel (16 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:38

am ziarul la mine. gaman n-a luat 3, ci 5. si chipciu n-a luat galbetn la faza aia cu puljic. asa ca mai bine cititi din nou ziarul. unul plin de pupincurism la adresa fcsbului. cu udrea, craitoiu si *** raureanu.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Adi (359 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:41

Negoita se descalifica cu astfel de declarații ridicole. Adică in min.10, la 0-0, după 3-0 in tur, arbitrul ia o decizie cu dedicatie. Declarația e oricum un non-sens dar dacă o mai si iei la puricat... Va amintesc si discuțiile cu Barboianu. Sa nu uitam ca Rednic si Dănciulescu i-au ținut si ei isonul patronului. Ma întreb de ce n-a luat măsuri Steaua sa scape de Dinamo încă înainte de semifinalele Cupei României sau ale Cupei Ligii. Sau sa ia măsuri ca sa nu fie furată de Tudor si tusier in meciul direct. Ridicol, ridicol, ridicol. Si mai jenant este ca reactia lui Becali la acuzele de blat de la Astra-Dinamo a fost una ireprosabila. Comparat cu Becali sub acest aspect Negoita iese prost, ceea ce e ditamai contraperformanta.

dan (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:43

Parerea mea e ca arbitrii in Romania distrug fotbalul.Ei sunt de neatins ,sunt imuni ,nu platesc pentru greselile lor.Am vazut meciul cu Dinamo unde clar trebuia eliminat un jucator al Chiajnei si fiind in 10 Chiajna chiar se complica situatia .Sa nu mai spun ca au fost multe greseli si-n etapa trecuta cand Dinamo a fost avantajata in fata Stelei.La Botosani -Iasi a fost un penalty refuzat botosanenilor care se vedea si de pe luna ,plus inca unul .Astra cu Viitorul a primit un penalty de cascadorii rasului.La campionat se trage tare cu astra iar pentru salvare se vrea ca Voluntari si Chiajna astea 2 satuce sa ramana in Liga 1.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:43

Un articol echilibrat cum mai rar intalmin la dvs. Felicitari. E adevarat insa ca nu aveati ce interpreta la aceasta greseala de arbitraj. As vrea totusi o parere obiectiva si despre meciul tur Chiajna - Dinamo terminat 3-0 unde arbitrul meciului a luat nota 7. Sunt curios daca observati pozitia de offside la golul 3 sau faptul ca golul 2 e dat dupa un corner acordat evident eronat de catre arbitru. 2 din 3 goluri au fost inscrise neregulamentar. Iar daca ar fi sa insist as vrea o parere si la faza din startul meciului cand la un corner observam un procedeu de arte martiale in careul Concordiei cand Marc este trantit printr-o superba manevra ce se rasplateste in alte sporturi cu ippon. Nu este o tragere, nu este o impingere ci un intreg procedeu de punere la pamant al adversarului. La final arbitrul acelui meci a luat nota 7. Va multumesc.

Zeke (13 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:44

Chiar daca de data asta sunt de acord cu cele spuse de dl Ioanitoaia, nu pot decat sa constat inca o data ca nea Ovi s-a ramolit tare....arbitrul Gaman a fost notat cu 5 in gazeta, iar la facu cu Chipciu, acesta n-a luat galben. Aveste lucruri sigur ca nu sunt f importante, sunt doar amanunte, dar arata un lucru cert: nea Ovi scrie din inertie si e de cele mai multe ori pe langa subiect.

Carol K (7 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:46

De parca ar fi fost ultima solutie disperata a Stelei de a prinde o cupa europeana...Negoita vorbeste putin iar atunci cand o face spune numai prostii.

George Vintila (6 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:48

Cu tot respectul maestre, dar poate ar fi fost bine sa amintiti ca, duminica trecuta, in Derby, pintilii merita al doilea galben prin minutul 70 la o tragere evidenta de tricou, nicidecum in 94'. Asta apropo de modul cum a fost Dinamo " ajutata " vizibil de fluierasi.

neanelu (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:48

Nea Ovidiu, ii pregatiti calea lui Balaj :) Apropo, in week endul asta o sa doarma iar la dvs?

Obiectiv (14 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:51

Pt ca stiu ca cititi comentariile, d-le Ionitoaia, va spun ca gresit cand afirmati ca a fost penalty la Chipciu in meciul cu Dinamo. A fost o simulare vadita. Chipciu nu a fost impiedicat sa continue faza de faultul fundasului dinamovist (nu a cazut din lovitura, a accentuat evident cazatura). Sau, in masura in care la aceasta faza s-ar fi impus penalty, a fortiori se impunea penalty la Palici in meciul tur din Cupa dintre Dinamo si Steaua (cand Palici este faultat in careul Stelei, insa se ridica si continua faza). Deci, fie e penalty in ambele faze, fie in niciuna. Iar pozitia d-voastra, daca se vrea a fi una echidistanta, ar trebuie sa fie exact in sensul asta.

Sorin (13 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:54

''Ar fi bine să înțeleagă de pe-acum, ca unul care a împlinit 20 de ani pe 21 martie, că părerea lui contează mai puțin spre deloc. E la o vârstă la care el învață de la alții, nu alții de la el. '' - '' dupa parerea lui '' nu a dat cu parul saracul copil . Daca asa ne invatam tinerii sa fie atunci degeaba mai suntem , "Ne simţim datori să recunoaştem că nu o dată am fost siliţi să vă inducem în eroare, să vă minţim",

figo (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:54

Nici un comentariu al lui *** despre arbitrajul din meciul cu steaua si despre *** in meciul cu astra?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

duca (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 15:59

*** de ce ati luat-o in freza cu 3-0 in primul meci cu penultima clasata,asta e valoarea voastra cant sunteti abandonati de arbitrii.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dudu (22 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:00

Daca nu puneati poza aia in deschiderea articolului, poate v-as fi crezut. Nu am vazut meciul, nu stiu ce a fost acolo sau ce cartonas s-a dat/ nu s-a dat, dar e suficient sa vezi poza ca sa iti dai seama ca afirmatia din articol e falsa. Ala nu e un hent de rosu, la fel cum Gnohere nu e intr-o "situatie iminineta de gol". Cum poate fi un atacant in situatie iminenta de gol, cand nici macar nu a ajuns mingea la el, plus ca mai are un fundas advers la doi metri distanta? Regulamentul spune ca se da rosu daca pui mana pe minge si in felul asta "impiedici un gol, sau o opresti o situatie evidenta de gol". Logic este ca mingea sa fie sutata sau lovita de un atacant, sa mearga spre plasa si sa se interpuna o mana de adversar pe traseu, ca sa fie o "situatie evidenta de gol" sau "un gol ca si facut". In situatia in care mingea nu se indreapta spre poarta, iar atacantul care ar fi trebuit sa o transforme in gol nu a apucat sa o atinga (daramite sa o suteze), regula nu se mai aplica. Daca ar fi sa dam regulamentul interpretarea maestrului Ioanitoaia, orice hent in careu ar trebui automat sanctionat cu rosu, pentru ca se poate presupune ca mingea ar fi putut fi atinsa ulterior de un atacant si transformata in gol. Dar ce ma mir eu, e plina tara asta de oameni care vorbesc despre regulament, fara sa il cunoasca. Inclusiv veteranii presei sportive sunt maestri ai amatorismului cand vine vorba de regulament..

yuca (5 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:05

*** de cand steaua e de vina ca voi pierdeti ,de ce nu ai facut scandal si cand ati pierdut cu astra in pozitia ghemuit pe genunchi ,acolo nu steaua a fost de vina?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

laur (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:08

spuneti-i asta si *** de comentator dolce, in opinia caruia mai erau 2 de la chiajna la 5 m. de minge si nu era situatie iminenta de gol. daca un comentator (adica toti dolcistii) tin cu fcsb nu inseamna ca tot ce nu e favorabil alor lor nu e si corect. sunt atat de fatis pro fcsb de trebuie sa vezi meciurile pe mute. niste tipi dupa chipul si asemanarea *** sef

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ares123 (30 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:15

Pentru cei ce au postat mai sus...nu ati inteles ca autorul a incercat sa puncteze doua chestiuni, si anume : 1. Dinamo a fost clar defavorizata 2. Reactia patronului Negoita, sustinuta mai apoi in mod penibil si de Danciu si Rednic e total deplasata si arata obsesia lor pentru eterna rivala Steaua. Nu va mai legati de alte meciuri si alte situatii ca nu are rost,....asa am discuta la infinit si fara rezultat.

Adi (52 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:19

Brigada de smecheri a fost si cea din meciul cu Pandurii,cand n-au primit cei din urma penlty sau atunci cand "Bizonul" inscria in meciul cu Petrolul din bratele portarului?? :)) CHIAJNA RULZZZZZ

Sorin (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:20

Ionitoaia esti praf.tot spui ca dinamo a fost avantajata in meciul cu steaua(adevarat) dar nu am vazut sa scrii nimic cand s-a terminat 1-1 in groapa iar pintilii a foat iertata de vreo 2 ori de al doilea galben.atunci erati muti

ionel (36 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:22

Cum sa nu ti se faca greata? Vad ca presa muta atentia pe ''marele'' meciuri ale lui nea Klopp, Marius si Laurentiu. Intru pe prosport, cine credeti ca sta la barfa cu jurnalistii ***? Da, recordmenul de maini si picioare pupate in 24 de ore. Intru pe alt site *** (sportro), ce sondaj credeti ca propune Ioana? Da, ati ghicit, sondajul este despre ***. Intri pe alte site-uri sportive, vezi remontada lui Liverpool, vezi bucurii ale fanilor de acolo... Bai, dar cu remontada noastra de aici, din Romania, care a fost furata in mod grosolan ce ne facem? Cu tristetea din sufletele dinamovistilor... Oare cati din jurnalistii astia *** isi amintesc cum a marcat Concordia golul al doilea din tur? Eram convins ca ne vom califica cu o saptamana inainte de acest meci. Toata lumea a raspuns pozitiv, numai unul nu a vrut sa dea totul pe teren. Ati vazut ce moaca si ce mers avea domnisorul arbitru? Aceeasi atitudine a avut-o si Radu Petrescu la meciul cu CFR. Ma *** pe ea de Cupa Ligii! Bai, dar ma doare faptul ca-mi furi bucuria. Ma doare cand ma gandesc la baietii aia, asa cum sunt ei, ca s-au capacitat din toate punctele de vedere la acest meci si un idiot le-a rapit bucuria de a intoarce un rezultat. Ii aveam la degetul mic... Cu ce moral ne-am fi prezentat in fata *** dupa o rasturnare de scor? Asta e fotbalul, astia sunt idiotii din fotbalul romanesc. Sper ca *** ala sa lase hotiile din club si sa aduca fotbalisti la echipa, nu sa mi-o bage mie ca i se taie lui cheful de a investi in fotbal. *** de plangacios!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

don (3 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:28

Sint circumstante de a critica unele arbitraje de la meciurile lui dinamo dar sa-i gasesti pe acestia vinovati este cale lunga,sint dinamovist de vreo 40 de ani dar nu imi vine sa cred ce nonvalori ajung sa evolueze la aceasta echipa am practicat si eu fotbal 8 ani prin B,C,Onoare dar rar am intalnit specimene gen rotariu,nedelcaru,ekeng,romario,filip,lazar,corbu,feroezul blond,petre jr,atacantii aceia de culoare foarte greoi care par niste batranei poate am uitat si de altii care alcatuiesc o echipa de pluton dar cu pretentii de campioana.Negoita a salvat clubul dar este timpul sa schimbe aceasta politica fara performanta de aducere de petarde la kilogram ....daca vrea sa mai aibe si bruma de spectatori care au ajuns sa se bucure cand dinamo reuseste sa incurce steaua va trebui sa bage mana la buzunar sa faca un lot cat decat valoros ca m-am saturat de rotariu si nedelcaru

Alin Plamada (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:29

Nea Traiane, cum sa nu aiba legatura Steaua? Pai familia asta, Gaman, e bagata in fotbal pana in gat. Unul e jucator ofertat de Steaua, dar si, pana mai ieri, adversar al lui Dinamo la titlu, altul e arbitru care arbitreaza echipele din aceeasi liga in care joaca fratele sau fotbalist, al treilea e impresar, care trateaza cu Steaua transferul primului. N-are legatura cu Steaua? Mie nu mi se pare in regula, chiar daca a fost un meci de cupa Ligii. Daca incepem sa speculam, ca tot romanul, pe tema asta, o sa vedem ca exista o legatura. In plus sunt curios cum va juca Gaman-fotbalistul in meciul cu Steaua de sambata, poate aflam totusi legatura. Numai bine!

Ister (32 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:40

Păi trebuia să arbitreze *** iřonicus ***. Deoarece el a câștigat campionatul facultății Jilava de-asemenea a mai absolvit facultatea Jilava ca şef de promoție pe ţară. Iar după partida să meargă să se pupacească cu righi prin gard, că ***.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:41

Dle Ioanitoaia, chiar va este atat de greu sa revedeti faza si cu stop cadru , in care spuneti ca Chipciu nu era offside pentru a va schimba opinia ? Pieptul , umerii si capul lui Chipciu il bagau cu 30- 40 de cm in offside . Lasati picioarele in pace . ................Cat priveste afirmatia ca s-a facut dreptate in ceea ce priveste fcsbeul , trebuie sa va reamintesc "dreptatile" facute echipei Stapanului GIGI VALIZA,.....1 - In primul meci cu Dinamo cand proprietatea sa a inscris golul din pozitie de offside. ........ 2 - Apoi cele doua goluri (primele) cu Viitorul Ovidiu sunt INSCRISE DE CATRE ARBITRI..... 3 - Urmeaza meciul cu Pandurii cand centralul nu dicteaza hent la Popa dar il elimina pe jucatorul echipei gazda ; pentru ca in final sa vina cu bomboana pe coliva meciului, dictand un 11 m inventat in favoarea Stapanului . Sa nu mai pomesc de nepedepsirea degetului mijlociu a lui Stanciu , la fel de repede precum l-au suspendat pe Sapunaru...... 4 - Cu ASA , Pintilii nu este eliminat pentru faulturi dure iar Stanciu , nesuspendat fiind , precum Sapunaru provoaca autogolul castigator. .......................... De care dreptate vorbiti dle Ioanitoaia ? De cea care avantajeaza numai echipa Stapanului Ligii I , GIGI VALIZA ?

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:45

,, La Steaua – Dinamo, 1-1, „centralul” bucureștean l-a avertizat pe Chipciu pentru simulare, deși decizia corectă era fault împotriva lui Puljici și penalty.,, Ma convingeti ca am avut dreptate cind de atitea ori ma intrebam daca ati vazut meciul...Si totusi scapati mai usor asa...Deoarece in acest meci trebuia sa mai aveti ca si clienti citiva de ,,Stanciu,, dinamovisti...Cum nu ati vazut meciul nu am ce sa va mai cer...Apoi sa spui ca Dinamo a fost eliminata numai din cauza lui Gaman cind se mai jucase un joc tur...Imi amintesc ce bun era Gaman cind nu a dat penalty la faza intre Sepsy si Varela...A dar de ce sa ne mai luam dintr-o faza ....

coco (401 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:47

@Alin Plamada. Adica FGaman joaca la Astra dar e implicata...Steaua, care e logica??? Articol foarte adevarat chiar daca un berbec scrie ca e alaturi de subiect. Chestia e cunoscuta ca daca aperi pe Dinamo sare Steaua si invers.

onlinegsp (6 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:51

@pavel Am corectat ce n-am văzut nici eu, nici colegii mei. Mulțumesc frumos! O. I.

Jethedog (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:51

Aoleu nea Ovidiule!!! Cum adica parerea lui conteaza mai putin sau deloc???? Oriunde in lumea asta copiii sant incurajati sa isi expuna punctul de vedere de la o varsta frageda numai la noi li se pune pumnul in gura . Asta e cea mai mare tampenie care am citit-o in ultimul timp Imi pare rau dar mentalitatea asta e depasita rau si nu prea vad sa se schimbe la dumneata

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 16:52

PS- De cand GIGI VALIZA a declarat cat il tineau bojocii ca Balasz a primit 500.000 de euro de la CFR Cluj ,de atunci arbitrul a dictat numai decizii favorabile echipei Stapanului . Balasz la vremea respectiva a amenintat cu judecata . Nu a facut-o, dar a sfarsit prin a ajuta si el echipa lui GIGI VALIZA pentru a-si face viata usoara in campionat. Arbitrezi pro fcsb esti bine vazut , ba mai esti desemnat sa arbitrezi si in meciurile internationale . .................................Dle Ioanitoaia , gasiti vreun arbitru pe invers ?

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 17:03

@LEFTER POPESCU Chiar crezi ce afirmi?Vrei sa discutam de greselile de arbitraj dintre Steaua -Dinamo din acest campionat?...

Xbotz (38 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 17:13

Ceva nou în asta? În fiecare sezon sunt aceste greșeli și toată lumea sa prins ca arbitrii mai vechi ca Avram, Tudor , Coltescu ar trebuii exterminați din fotbalul romanesc.

agentul0007 (4 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 17:14

In play-off *** a fost cea mai ajutata echipa de către arbitrii .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (1607 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 17:24

Draga redactie GSP...Eu va urmaresc doar pe internet...Vad ca va schimbati in functie de cum bate vintul...Nota lui Tudor a fost 3 si a tusierului 5...Altfel fugiti repede cu citeva articole in spate si modificati si acolo...Adevarat este ca Chipciu nu a fost sanctionat cu galben pentru simulare...Si ma intreb cum poate un singur rosu intr-o parte sa fie privit cu aceeasi greutate cu un rosu ,un penalty si un obsayt intr-o faza iminenta de gol... ,,Arbitrii corijenți Revenind asupra arbitrajului, brigada condusă de Al. Tudor a comis 3 erori flagrante și, ceea ce-i mai trist, toate în detrimentul Stelei! Dacă asistentul R. Ghinguleac a văzut ofsaid într-o fază în care, de pe linie cu fundașii roș-albi, Chipciu a țâșnit singur spre gol, Tudor l-a iertat pe Puljici în două situații în care avea obligația să-l sancționeze. Mai întâi, când croatul l-a faultat în careu pe Chipciu, căzut însă cu o întârziere ce l-a derutat pe “central”, apoi, când n-a observat că Puljici i-a ars o palmă peste față lui Adi Popa în marginea careului, greșeli flagrante. Așa au luat Alexandru Tudor nota 3 și Radu Ghinguleac nota 4 în Gazetă. Pe merit. z,,

John (564 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 17:25

@Jethedog. Nu pricepi unde bate Bea Ovidiu? Ca baietii sa spuna dar sa aiba prioritate tot maturii, nu trupetii si ciumetii. Si nu are dreptate?

custov (88 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 17:33

tov ioanitoaian ,ai facut si faci parte din COOPERATIVA condusa de cioban ,de PAIRUS cand te mai ocupi ca falimentati?????????

unul (42 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 17:33

@ vali....Tu ridici prostia la nivel de arta...Un stelist sa spuna de Dinamo ca e ciuma rosie comunista ?....Corect era ca imediat dupa 1989 cele doua echipe comuniste trebuia sa porneasca de la ZERO in ceea ce priveste palmaresul, au furat TOATE campionatele in epoca comunista..Bine, daca stau bine si ma gandesc, indiferent ca s-a jucat in comunism sau capitalism, toate campionatele , cu mici exceptii, au fost castigate cu japca..Exceptiile sunt Uta, Fc. Arges si U Craiova

ervfr (18 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 17:45

Noi povestim in Gazeta de erori de arbitraj si altii joaca fotbal. Cam la asta se rezuma de fapt starea fotbalului romanesc in acest moment: arbitraje, injurii si can-can. Fotbal mai deloc....

razvan (331 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 18:08

Ca sa fie clar pt toti: daca esti tanar nu au voie sa ai sau sa'ti exprimi pareri! Asta e dreptul exclusiv al celor maturi (care probabil, dupa parerea autorului, ar trebui sa aiba peste 60de ani). Mai mult decat atat, daca Ioanitoaia e de acord cu cine, atunci (si poate doar atunci) acel cineva are dreptate!

Marius (22 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 18:13

Este o aberatie ce spune acest Negoita. Pe de alta parte atacantul dinamovist NU se afla in pozitie iminenta de a marca ci eventual urma sa fie in aceasta ipostaza. Arbitrul a judecat momentul hentului si atat. La asta se rezuma arbitrajul in general, la judecata unui individ asupra unei faze. Il avem in schimb pe uriasul,imemorialul si irepetabilul Craciunescu, aflat de ceva vreme in campanie electorala, care abereaza pe la emisiuni in functie de directie si ordine. Mi-ar fi greu sa cred ca si d-voastra va raliati aceleiasi politici paguboase din Romania insa nu chiar imposibil... Articolele nu mai contin de mult doza de impartialitate necesara credibilitatii. Iar faptul ca mai mereu va atentionati cititorii ca nu va situati in nici o "barca" nu face decat sa ridice semne de intrebare. Pe bune...

a (17 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 18:17

***, Dumnezeu nu bate cu parul....va da acolo unde va doare:):):):):)Dupa "greselile" arbitrilor in meciul cu Steaua si dupa implicarea voastra in acel joc:):):):)la ce va asteptati? ***!!!! Ati ajums ca Rapidul:):):....sa aveti ceam mai mare performanta cand au fost eliminati de Steaua:):)La voi cea mai mare performanta e cand faceti egal cu Steaua:):)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

unul (42 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 18:27

@dudu......Nu ai vazut meciul dar esti expert in arbitraj, bravo domnule, cu oameni ca tine o sa avem un capitalism impecabil :))) baaa, tolomacule, uita-te unde e atacantul dinamovist, mingea il depasea pe portar si Bizonul avea de facut o simpla formalitate..

jethedog (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 18:30

John tu ce itelegi can ii spui la un copil de 20 de ani ca poate sa vorbeasca dar oricum parerea lui nu conteaza??? data viitoare baiatul nu o sa mai zica nimic pentru ca marele jurnalist s-a luat de el in ziar. este normal sa i se ceara si lui parerea iar pe urma daca spune tampenii sa intervina "maturii" si sa-l corecteze daca e cazul. o sa fi surprins dar uneori sant copii care gandesc mai matur decat unii adulti si dupa parerea mea doar asa putem si noi progresa si scapa de mentalitatea asta pagubuoasa

Bogdan (395 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 18:57

Razvane, pune-ti mintea la contributie daca o ai si nu mai debita lozinci. Ce nu va place unora devine litera de lege si nu e bine. Sunteti ca *** care se iau unele dupa altele.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Codrut (1 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 19:03

Domnule Ioanitoaia, va rog sa va uitati la reluarile din meciul Steaua-Dinamo 1-1 la faza penaltyului. Oare Puljici nu atinge mingea, inainte sa-i atinga si piciorul lui Chipciu ? Insist sa va uitati pentru ca vad ca lumea nu vrea sa vada :) Exista o reluare din spate in care se vede clar cum ii schimba directia mingii. Va multumesc !

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 19:08

...dinamu o sa primeasca drept de joc in Europa ...despre asta vrem sa citim ...nu mai ne intoxicati cu palavre ca prima din play aut merge in cupele europene ...

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 19:08

Maestre eu am urmarit la fatza locului premier league incepind chiar cu 1990 . Primul jucator roman pe care l-am prins acolo a fost Iovan iar mai apoi au sosit si ceilalti, Dan Petrescu , Ilie Dumitrescu caruia paparazzi i-au intins o capcana si l-au facut de ris . Gica Popescu . Niciodata dar niciodata nu imi aduc aminte sa fi vazut vreun patron de club dind declaratii presei legat de meciuri . E vorba de civilizatie adica educatie .

kos_tyn (23 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 19:38

"Ploaie de note mici"! ce valoare au notele astea date de niste ziaristi care se pricep la multe, mai putin la fotbal. sa nu se supere domnul ioanitoaia dar groparii arbitrajului romanesc au fost ion craciunescu si ovidiu ioanitoata. merita felicitat presedintele federatiei ca a pus in fruntea arbitrajului un om de mare valoare care a reusit sa readuca arbitrajul romanesc in topul european. cum poti sa spui ca in meciul dinamo-chiajna arbitrul gaman "a dat-o de gard"?. a fost o singura faza discutabila, hentul lui belgradean la care arbitrul a dat cartonas galben, in opinia lui neimpunandu-se cartonas rosu. E DREPTUL ARBITRULUI SA INTERPRETEZE O FAZA! ovidiu ioanitoaia avea dreptate daca regulamentul prevedea ca daca portarul atinge mingea cu mana in afara careului se sanctioneaza cu eliminare.

Steaua1986forever (36 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 19:39

Inainte erati mult mai echilibrat si mai putin partinitor, in ultima vreme aveti o atitudine care nu va face cinste, nici carierei si nici ....varstei. Dar nu e nimic, tot sunteti cat de cat in regula fata de alti editorialisti de la ziarul dvs, e o domnisoara acolo pe care o putem foarte usor porecli "Seinfeld" (stiti dvs, e vorba de serialul despre nimic, intelegeti unde bat)

anta (565 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 19:41

Nu puteti reorganiza CCA-ul de la distanta, trebuie sa fiti acolo. Iar despre fanarioti si dragostea lor pentru Valahia si valahi, intrebati-l pe Neagu Djuvara si va veti lamuri complet.

sumio (911 comentarii)  •  15 aprilie 2016, 19:59

Arbitrii de fotbal sunt oameni foarte chinuiti. Energetic in primul rand. Energia negativa a ultrasilor si a presei care scrie pentru acestia se revarsa regulat asupra lor. Ii compatimim cu veritabila sinceritate. Castiga prea putin pentru a compensa uriasele pierderi energetice saptaminale. Daca vreti, detaliem, gratis. Adica, free of charge. Comba noa!

Comentează