Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Muma şi ciuma

Revelația primăverii și marele câștig al “naționalei”, Nicolae Stanciu a fost și în meciul cu ASA cel mai bun de pe teren. A contribuit decisiv la succesul obținut cu greu, dar justificat, de formația roș-albastră, instalată momentan în fruntea Ligii […]

Permalink to Muma şi ciuma
marți, 5 aprilie 2016, 9:25

Revelația primăverii și marele câștig al “naționalei”, Nicolae Stanciu a fost și în meciul cu ASA cel mai bun de pe teren. A contribuit decisiv la succesul obținut cu greu, dar justificat, de formația roș-albastră, instalată momentan în fruntea Ligii 1. Din gheata lui Stanciu a plecat mingea cu care Adi Popa a deschis scorul, pasă de 18 carate, și tot Stanciu a trimis balonul pe care Ivan Gonzalez îl va devia în proprie poartă, autogol ce a con-sfințit victoria Stelei. Repet, una meritată prin prisma dominării și a ocaziilor de poartă.

Atât că, aștept pe blog replica nervoasă a suporterilor steliști, Stanciu n-ar fi trebuit să joace, ci să fie suspendat ca urmare a gesturilor obscene făcute miercuri seară la Severin, în finalul partidei cu Pandurii, când le-a arătat degetul mijlociu fanilor gorjeni!

GSP a publicat o imagine edificatoare (foto mai sus), menită să ateste vinovăția de necontestat a stelistului. Surprinzător însă, deși Săpunaru a primit o etapă de suspendare pentru o abatere ca a lui Stanciu, aceeași faptă comisă în același meci și în același timp, Comisia de Disciplină a uitat să-l convoace pe ultimul și măcar să-l întrebe cum o mai duce cu sănătatea!

Veți zice că nu-i culpa Disciplinei. Că ea le-a aparținut arbitrilor, care i-au oprit legitimația de joc lui Săpunaru, dar nu și lui Stanciu. Sau că era de datoria observatorului să atragă atenția Comisiei ce și cum. Aveți dreptate, însă adevărat e și că forul respectiv ar fi trebuit să se sesizeze din oficiu în privința atitudinii nesportive a decarului bucureștean. Ori Daniel Cernat și colegii acestuia din Comisia de Disciplină nu merg la stadion, nu se uită la televizor și nu citesc ziarele?! S-or ocupa cu fizica cuantică sau cu fisiunea nucleară și n-am aflat noi?!

Legat de faptul că, direct sau prin organismele sale, FRF are obligația să trateze toate echipele în mod egal, nu să fie mumă pentru unele și ciumă pentru altele, aș mai nota ceva.

E cel puțin bizară, ba chiar contraindicată, delegarea arbitrului Sebastian Colțescu la întâlnirea Astra-Pandurii de astăzi deoarece pe “centralul” craiovean s-a pus o imensă presiune, împovărătoare, după ce i-a anulat Stelei 3 goluri valabile și nu l-a eliminat pe Budescu în duelul Astra-Steaua, 2-0, din 12 august 2015! În consecință, prezența lui Colțescu la Giurgiu trebuia evitată. Pentru că așa era logic și pentru că paza bună trece totdeauna primejdia rea.

Apropo de arbitraje, deși e cotat numărul 1 pe plan intern și va oficia la Euro 2016, Ovidiu Hațegan s-a cam încurcat la Steaua-ASA. A comis câteva erori copilă-rești, de începător. Între altele, nu i-a acordat lui Pintilii al doilea cartonaș galben în minutul 23, eliminare ce putea schimba soarta partidei, dar a dictat ușor 11 metri pentru ASA într-o fază în care, înainte de a-l faulta pe R. Costa, Râpă însuși a fost împins, busculat!

Încă mai grav, “centralul” n-a reușit să calmeze spiritele în busculada din minutul 54, când au intrat pe teren stewarzii spre a-i potoli pe jucători, scenă de neconceput într-un fotbal cu pretenții!

Din păcate, CCA culege ce-a semănat: atât l-a cocoloșit pe Hațegan încât acesta parcă se teme să arbitreze!

Comentarii (98)Adaugă comentariu

CCC (137 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:06

Haideti dl. O. l.!!!! Sa se autosesizeze comisiile pentru un desht mijlociu ridicat!??? OK, gest reprobabil, nimic de zis. Inteleg ca va doreati ca Stanciu sa fie suspendat, e normal pentru inamicii stelei. Dar cum ramane cu deontologia? Profesionalusmul gazetaresc, cui i-l lasam. La cotul in figura aplicat de g. muresan lui Rusescu, intentionat, i-ati luat apararea "cremenalului" argumentand ca nu se pune problema unei suspendari, pentru ca a primit doar cartonas galben iar in rapoartele arbitrului si observatorului ne era mentionat ca agresiune grava! Drept urmare, sub-omul a continuat si continua sa joace bine-merci! Si acum, surpriza! Scoateti la iveala etica si moralitatea inalta si solicitati ca Stanciu sa fie suspendat pe baza unei " capturi" din fitzuica ce o patronati, blurata. Serios? Kiar sperati ca ASTRA sa ia campionatul. Prin orice mijloace? Sincer, credeam ca puteti mai mult......

vasglo (208 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:14

"E cel puțin bizară, ba chiar contraindicată, delegarea arbitrului Sebastian Colțescu la întâlnirea Astra-Pandurii de astăzi deoarece pe “centralul” craiovean s-a pus o imensă presiune, împovărătoare, după ce i-a anulat Stelei 3 goluri valabile și nu l-a eliminat pe Budescu în duelul Astra-Steaua, 2-0, din 12 august 2015! În consecință, prezența lui Colțescu la Giurgiu trebuia evitată. Pentru că așa era logic și pentru că paza bună trece totdeauna primejdia rea." Care "primejdie rea", domnule Ioanitoaia? Va temeti alaturi de Sumudica ca nu cumva Coltescu, avand contiinta incarcata, sa nu incerce, ca orice bun crestin, sa-si indrepte in Postul Mare, raul facut? Spuneti lucrurilor pe nume! Parafrazandu-va, as putea zice si eu ca "e cel putin ciudata", atitudinea dv, domnule Ionitoaia, de a considera ca un rau facut, care a alterat competitia, trebuie sa ramana asa, ca nu mai trebuie corectat! Nu cred ca nu stiti ca anularea celor trei goluri regulamentare inscrise de STEAUA in partida cu Astra din toamna trecuta (dupa stiinta mea, FAPT UNICAT IN FOTBALUL MONDIAL), si in care Astra a inscris numai doua, dar confirmate de arbitru, a condus la o VICIERE GRAVA de rezultat, cu repercusiuni la fel de grave asupra corectitudinii competitiei. Astfel, Astra a castigat in fata Stelei 6 puncte FALSE in clasament, devenite 3 in playoff, respectiv punctele cu care o si depaseste acum si cu care ar putea castiga chiar competitia!... Eu cred ca CCA a dat dovada de intelepciune (fara ghilimele..) si a procedat ca Pilat trimitandu-l pe Coltescu din nou la un meci al Astrei? Pocainta, act unilateral de vointa, usureaza si face bine, domnule Ioanitoaia!... Cat despre punerea in aceeasi oala a gesticii celor doi, Sumudica si Stancu, hai sa fim seriosi, e de tot rasul si denota ceva frustrari. Stancu e mic copil (si la propriu si la figurat) fata de "actritzul principal" al stadioanelor si favoritul gazetarilor, Sumudica, unicul antrenor care striga mascari pe stadion la adresa unei echipei adverse (striga ***, dar nu stie ca suntem deja membrii UE-:), isi da pantalonii jos in conferinta de presa ca sa ne arate ca el e barbat, isi *** degetele in fata spectatorilor, ne arata ostentativ ca nu are pantalonii rupti in c..., etc, etc....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alex (8 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:23

@andreiF vad ca degeaba scriu ca nu pricepi nimic... am spus, de 2 ori chiar, ca nu trebuia penalty la rapa pt ca a fost fault inainte. La fel nu trebuia rosu la Mrziak pt ca a fost fault inainte... ce regulament am eu ? Esti pe dinafara si, in plus, stii sa citesti (mare lucru pt voi) dar nu intelegi....

Alex (7 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:24

Si unde este gestul obscen? Ati spus ca poza e proba, dar eu vad doar o imagine cu o mare pata in mijloc.

Sam Murray (10 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:32

Ia uite, că a apărut unul mai guraliv ca Șumudică... Jean-Paul, ești savuros ca el și de neoprit în slalom: Jilava, Poarta Albă, Rahova, Cosa Nostra, Pintilii, Pogba, Griezman, Benzema, frf, lpf, comisii de disciplină, arbitrii, parlamentarii, clonele nomenclaturiste etc. Zici ca suporterii fcsb-ului nu reprezinta pentru tine parteneri de dialog. Motivul? ” fie din lipsa de educatie, fie din alte motive, n-au valori morale, nu sunt pentru dreptate, fair play, deci n-au cum sa inteleaga si nici nu vor, ca nu este logic si nici corect sa pledezi ca un avocat infocat al unui hot dovedit.” Acu`, trecând peste faptul că aici era vorba de Stanciu, dacă să fie sancționat sau ba, spune-ne și nouă cărei elite - educație, valori morale, dreptate, fair-play - îi aparții? Ca să știm și bieții de noi noi în fața cui să ne scoatem căciula...

Soos Vilmos (189 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:33

Se pare ca fituica si marele comentator au revenit la obiceiurile bine cunoscute si aplicate inainte de 89, adica CENZURA. La mai mare, baieti.

Soos Vilmos (189 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:35

Si inca ceva : daca muma a murit in decembrie 89, ciuma vad ca infloreste in continuare.

vasglo (208 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:43

P.S. - "Confuzia" Sapunaru-Sumudica, neintamplatoare! Sapunaru si frustrarile lui antisteliste sunt consecinta logica a educatiei primite de la mai "experimentatul", fostul coleg de Giulesti, gamblerul si pariorul dovedit, Sumudica, cu care a inceput sa semene, vorba cantecului, ca "doua randunici"....-:)

alex (8 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:44

@andreiF Ma bucur nespus ca mi-ai insirat acele greseli impotriva stelei...nu exista amice... juma' de rand pe care l-am scris acopera tot... pe dos e mai grav... scriu o pagina si nu le termin...doar sezonul asta...daca merg in urma, 1-2 ani, stau o zi intreaga...

kos_tyn (23 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:47

domnule ioanitoaia, a fost nevoie de un grec pentru ca arbitrajul romanesc sa iasa din mediocritatea in care l-a adus craciunescu si porumboiu. vad si eu meciurile din europa unde arbitrii de top gresesc la fel de mult -sau putin - ca si arbitrii din romania. pe mine m-a blocat dialogul dintre mintile luminate a arbitrajului romanesc unde marele craciunescu spune ca la meciul pandurii cu fcsb in minutul 90 a fost 11m ca asa scrie la regulament dar intrebat de porumboiu daca el ar fi dictat penalty a spus ca nu. convingerea mea este ca nu arbitriiactuali strica fotbalul romanesc ci ziaristii care nu cunosc regulamentele dar detin adevarul absolut, asa cum procedeaza si ovidiu ioanitoaia in legatura cu stanciu. juritic nu putea fi suspendat pentru ca in regulament e vorba de gestURI obscene ori jucatorul a facut un singur gest, nici macar obscen, a ridicat un deget

adi_stelistul (359 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 13:55

In primul rand ca intre circul lui Sapunaru si degetul lui Stancu e o diferenta care ar fi trebuit sa se vada si in pedepse. Probabil membrii comisiei s-or fi gandit ca daca lui Sapunaru ii dau (doar) o etapa mai bine se fac ca nu observa nimic in legatura cu Stanciu. In plus poate s-au mai gandit si ca ar fi aparut comentarii legate de reactia (lipsa acesteia, mai precis) lor in cazul lui Sumudica cand cu participarea sa la corul galeriei dinamoviste cu urarile de bine la adresa Stelei. Sau acela nu e un gest reprobabil? Intrebati-i, poate va spun ei la ce s-au gandit.

Tom (35 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 14:43

Domule Ioanițoaia, aveți dreptate: Stanciu trebuia suspendat 1 etapă pentru gesturile obscene la intrarea în tunel. Dar dacă ați fi fost obiectiv și nu doar giurgiuvean, ați fi trebuit să spuneți că Săpunaru nu s-a limitat doar la arăta un deget, ci a vrut să sară peste gard în tribună, a scuipat un spectator și pe tot parcursul meciului a avut un comportament huliganic: a protestat vehement și agresiv la faza cu eliminarea lui Mrzak ( trebuia eliminat, sau măcar un galben), a făcut scandal la faza cu penalty-ul ( pentru care a primit galben pt. că ... și-a scos tricoul), a înjurat banca Stelei, pe Reghecampf și a vrut să sară la bătaie. Ok... 1 etapă pentru Stanciu, de acord, dar Săpunaru câte etape de suspendare ar fi trebuit să primească? Mai ales că e recidivist și huligan notoriu ( ceea-ce nu e cazul lui Stanciu). corect așa ar fi fost: Stanciu 1 etapă și Săpunaru 3 etape. Nu ar fi fost mai corect așa? Pentru că, pentru dacă pentru tot comportamentul giurgiuveanului pe parcursul întregului meci a primit doar o etapă, era corect ca aceeași pedeapsă să primească Stanciu? Ia judecă matale!

marius (5 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 15:15

da sumudica ar trebui sa antreneze? ca nu v-am vazut suparat ca a fost absolvit de doi ani de suspendare,cat prevedea regulamentul... sau sa spuneti cateva cuvinte despre suspendarea lui sapunaru,care este in avantajul astrei.... ce ziceti?

dudu (22 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 15:36

Inca una din multele tumbe ale Maestrului... Cand Muresan l-a desfigurat pe Rusescu, nu trebuia suspendat, pentru ca nu se notase nimic in foaia de arbitraj. Nici acum nu s-a notat nimic, dar Maestrul opineaza ca ar fi trebuit ca Comisia sa se autosesizeze. La fel, cand Sumudica a injurat, a aratat chestii spectatorilor, Maestrul i-a tras o dojana parinteasca. Lui Stanciu nu ii e de ajuns o dojana, trebuie suspendat. Saptamana trecuta, scriati ca nu e normal ca arbitrii centrali sa ia decizii repetat pe baza semnalizarilor de la tusieri si aditionali. Dupa Astra - Steaua (3 goluri anulate aiurea si alte faze de cascadorii rasului), scriati ca e totul normal, pentru ca arbitrul e obligat sa ia decizii pe baza semnalizarii tusierilor si aditionalilor. Incepe sa se vada ca articolele Maestrului se schimba dupa cum bate vantul. In orice caz, la cate tumbe logice a executat in ultima vreme, cu siguranta Maestrul are o conditie fizica de invidiat...

Florea A (1607 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 15:42

@alex Ca sa termin cu tine...Bobar face parte din clubul ASA dupa ce a fost la Dinamo,Porumboiu a fost mare arbitru...Desigur ca nu vei intelege niciodata...Ex.Nu poti spune ca a fost hent la Popa daca nu a fost si la Hora...Popa a fost mai aproape de adversar decit a fost Hora in cazul lui...De aceea Craciunescu a spus pentru ambele ca au fost hent iar Porumboiu ca nu a fost hent la Hora iar la Popa spune ca arbitrul a gresit ca nu a lasat jocul sa continue...Gasesti daca vrei comentariile acestora...

alex (8 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 15:58

@Florea A Nu are nicio legatura faza lui popa cu cea a lui Hora... la popa mingea e sub controlul lui, isi creeaza avantaj cu mana si o foloseste in mod intentionat, la hora mingea vine de la margine, din corner, are ochii inchisi cand il loveste in mana, aceasta este lipita de corp, deci nicio asemanare. A ajuns Bobar etalon de arbitraj? Am vazut parearea fostilor arbitri si veridctul lor clar: nu trebuia eliminat Mrzniak si nu trebuia acordat penalty. Si asa este si normal. Restul, am vazut ca si Claudiu Niculescu comenteaza in studio, e specialist in arbitraj?!? Ca tine, de altfel...

alex (8 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 16:00

Bai fratilor, lasa-ti-o asa, nu mai deschideti gura de arbitraj, mi se pare strigator la cer ce faceti. Cat tupeu sa ai sa vb cand stii ce ai la fund? Incredibil, romania ne surprinde mai mult zi de zi...

Florea A (1607 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 16:06

@alex Asa e...Te doare pe tine mai mult decit pe Bobar care face parte din clubul ASA...Sa sti ca inca rid citind ca Popa controla balonul...La mine la Tv. gorjeanul loveste balonul in mina lui Popa si imediat Popa este tras din spate de gorjan...Tu cred ca ai vazut SF-uri...

Kyro (61 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 16:06

@alex "mingea vine de la margine, din corner, are ochii inchisi cand il loveste in mana, aceasta este lipita de corp" Daca tu vezi mana lipita de corp ii clar. Cu parere de rau, dar ai nevoie de un control oftalmologic cat de rapid. PS: Hai la faze fixe sa inchida toti ochii si sa se apere ca la handbal, ca doar nu au intentie. De unde mai apareti oare?

Naica (43 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 16:16

Bre *** ! Doar atat a facut Sapunaru ? E ca si cum ai face o paralela intre o bataie in care s-au dat 10 pumni cu una in care s-a dat doar unul, pe considerentul ca daca-i pumn, e ...pumni. Te descalifici pe zi ce trece !!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 17:04

Domnule Ioanitoaia, niciodata un fcsbist , in conditiile date. Aceasta echipa nu "se exista sa fie penalizata in vreun fel indifent ce ar face . Cum si cine din FRF sau LIGA ar fi avut curajul sa-l suspende macar o etapa pe mult laudatul pitic. Nicusor, cu degetul gros, a aratat celor care se aflau deasupra bancii de rezerve ai piperenilor -suporteri de-ai gazdelor - precum se contrazicea, in stilul sau macghiavelic, REGHE APA PLATA , care aparandu-l cu o minciuna gogonata ca acesta i-a aratat degetul mijlociu unui prieten cu care facuse un pariu sau jucase la un pariu si care - prieten - statea tocmai in mijlocul celor care ii sustineau pe gorjeni ). Aveti perfecta dreptate dar faceti ceva ca aceasta echipa , cu patron si salariati sa nu mai fie deasupra legii . Ce sa mai spunem cand in vazul tuturor Pintilii si Tamas isi lasa echipa in inferioaritate prin intrarile lor dar arbitrul de centru NU si NU ( a cata oara ?) favorizand fecesebistii in obtinerea unui rezultat neregulamentar.

vasile (1 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 18:01

Nu se poate compara "circul golanesc" facut de Sapunaru (3 clase) cu reactia (rusinoasa de altfel) de revolta a lui Stanciu, dupa ce un grup de *** l-au injurat tot meciul in cele mai scarboase feluri.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Tom (35 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 18:12

Hai să discutăm, că tot a venit vorba, de hențurile lui Popa și Hora! Amândouă au fost hent, daaaaaarrr... Popa era flancat strâns între doi adversari, într-o fază ce se derula cu mare viteză, extrem de greu de văzut de către arbitri. A fost henț, dar datorită celor de mai sus, nu se poate imputa arbitrului. La Hora, mingea a venit din corner ( se pare ușor ștearsă de un coechipier, mâna era depărtată de corp ... dacă nu se dădea henț, era imputabilă arbitrilor. Iar adiționalul, perfect plasat, a reacționat. Ăsta e rolul lor.

Satyricon (73 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 18:24

Ar fi de ras, daca nu ar fi de plans! D-le Ioanitoaia (valabil si pentru ceilalti hateri antistelisti) vreau sa va intreb ce ati prefera intr-o situatie ipotetica, sa va "certati" cu Sapunaru sau cu Stanciu? Daca ati avea o confruntare personala, fata-n fata cu cei doi, vi s-ar parea la fel comportamentul lor? Deci pentru domniile voastre este fix acelasi lucru daca vi se arata degetul mijlociu sau daca vine un "domn" ca Sapunaru si sare la propriu pe dvs. si desfasoara tot arsenalul pe care l-a etalat la momentul respectiv! :))))))))))))) E adevarat ca Stanciu si oricine ar face ce a facut el ar trebui penalizati intr-un fel. Sa zicem cu o etapa de suspendare, dar atunci Sapunaru ar trebui sa ia minimum 3 etape! Si se pare ca asta nu a convenit cuiva ... Iar de Sumudica cate etape de suspendare ar trebui sa primeasca avand in vedere ca face astfel de gesturi aproape in fiecare etapa?

anta (565 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 19:32

Ma bucur pentru Stanciu, dar cred ca Hagi n-ar fi facut asa gest.

sumio (565 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 19:38

Care fotbal cu pretentii? Si CE pretentii, maestre? Ha ha ha!

cita (911 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 19:54

Ce tot va luati de bietul sef FRF chiar si indirect, nu va e nitel mila, maestre?

olandezu (49 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 20:43

Ioanitoia, cand esi la pensie, ai inceput sa fi penibil de la un articol la altul?? lasa i pe astia mai tineri sa mai pape si ei o maslina ceva...!!!!

Lucian (6 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 21:23

Tehnica de a face pe prostu pentru a strange "audienta" e testata indelung de Ioanitoaia :))

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 21:40

...stanciu nu m a impresionat prin nimik ...e un jucator mediocru ...care nu o sa reuseasca in vest ...

xray (22 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 21:57

Bre, nea Ovi, ai îmbătrinit degeaba. Cum poți compara cea a făcut Stanciu, cu ce a făcut Săpunaru, care la 11m și-a dat tricoul jos și s-a dus și a înjurat banca stelistă, iar la sfârșit s-a urcat pe garduri să se dea în suporteri, i-a înjurat și scuipat ? Știi ce pedeapsă a primit pentru asta? 1(UNA) etapă suspendare! Atât! Ce voiai să-i facă lui Stanciu? Să-l suspende din viața sportivă pentru un deget arătat unui amic, că acolo era galeria stelei, aia pe care Săpunaru a scuipat-o și a înjurat-o. Și în poza pe care o vânturi pe aici, nu vezi că steliștii aplaudă? Uită-te bine pe videoclip, nu lua un deget din poză. Lângă el era și arbitru de rezervă. Dacă era ceva consemna. Apoi, compari ce a făcut, nu Stanciu, ci chiar Săpunaru, cu ce face măscăriciul ăsta de "***-gură mică"? Ce semne face cabotinul non stop? Arată ștremeleagul, fundul, dă cu degetul la mu-mu, înjură la unison cu galeriile. De ani de zile, și nu a primit o secundă suspendare. De asta a continuat impertubabil și la Steaua-Astra, și la Dinamo-Astra, să zic numai de ultimele. Copos l-a dat afară de la Rapid când și-a dat pantalonii jos în conferință de presă televizată să vă arate vouă ziariștilor prin egări că nu o are mică. Acum îl bagi sub aripa ta pe cel care oficializează mahalaua în Liga 1, tu mare formator de opinie cu pretenții de moraliate? Vă meritați soarta.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 22:18

Poza cu Stanciu e clara, toata lumea zimbeste. O copilarie, o gluma proasta a facut Stanciu. Se compara cu repetatele injuraturi si gesturi obscene ale celui care va fi suspendat miine ? Da-abia a scapat de o suspendare si amenda uriasa, asa cum ar fi cerut legea, a fost lasat sa-si joace si el odata finalele, ca imediat sa injure Steaua alaturi de suporterii dinamovisti. Dupa cum vorbeste azi despre sedinta comisiei de disciplina de miine este foarte clar ca omul asta nu intelege nimic, nu mai are rost sa tot fie salvat. El nu constientizeaza ca a gresit, simte o deosebita placere sa vorbeasca prostii despre „FCSB” si mai nou l-a gasit inamic si pe Stanciu, care a facut si el o singura data o gluma proasta. Deci la altul omul vede, cere pedepse, dar la el nu vrea sa vada, continua sa-si bage degetul in gura, ameninta ca-l taie, debiteza numai timpenii, aduce jigniri si insinuari pe toate fronturile. Domnule Ioanitoaia, se compara cu Stanciu ? Va reamintesc ca in ultimele 2 meciuri bibeloul Stanciu putea sa ramina de 4 ori fara picioare ! Aceste intrari dure nu trebuiau permise de arbitrii. PS doctorul Ovidiu, altul cu care a ajuns sa se traga de bracinari Andrei, a fost cu 20 cm sub Avram.

Edy (15 comentarii)  •  5 aprilie 2016, 23:30

În schimb sumudica,chiar dacă e parior dovedit,trebuie să antreneze în continuare orice ar fi,nu,domnu ' Ovidiu?...

emg (79 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 0:58

nea ovidiu, daca comparam iesirea de *** din timpul jocului si continuata dupa marca sapaunaru cu un deget mijlociu ridicat in sus de stanciu...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alexandru (1 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 8:15

Mă întreb oare cît cîștigă domnul Ovidiu Ioanițoaia pentru un articol precum cel de mai sus? Simplă curiozitate.

Adrian (52 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 8:58

Discutia cu hentul in careu, involuntar sau nu, e veche. Tot dl. Ioanitoaia a initiat-o, in urma cu multi ani, la un meci Bacau-Steaua. Hentul in careu este hent in careu, fiind ''iertat'' de arbitru doar in cazul in care distanta a fost mai mica de 3m, sutul a fost pe corpul jucatorului advers si nu a fost schimbata traiectoria mingei. Poate ca dl. Ioanitoaia o sa intocmeasca un regulament pe care FRF o sa-l puna in aplicare, si in felul acesta, cel putin domnul Ioanitoaia nu o sa mai interpreteze evenimentele din teren in functie de simpatii. In ceea ce priveste gestul golanesc al lui Stanciu, acesta trebuia pedepsit. Daca pentru lucruri mult mai grave, Sapunaru primit o etapa, ce pedeapsa putea primi Stanciu? Dar Sumudica? Puteti sa dati exemplu un singur antrenor, de oriunde, care sa se asocieze cu galeria unei echipe pentru a striga obscenitati la adresa altei echipe? Cum de este lasat acest parior sa intre pe poarta unui stadion?

ionnis (103 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 15:47

Ati fost la FIFA pentru un meci amical din 2012? Voi chiar urati nationala Romaniei? Rusine gsp!!!

andrus (6 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 17:12

Nu se vede nici un deget in imagine. Da-ti imaginea neblurata, ce daca va luati si voi o amenda acolo?

Marius (10 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 17:20

Dl Ovidiu, dupa atatea articole in care ne iau durerile de cap, eu zic ca ar trebui sa va lasati de scris, aveti o judecata de imi este rusine mie, oameni ca dvs a adus tara in halul asta, cu o astfel de gandire. Va rog rumos gasiti-va o alta ocupatie.

fgh (264 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 18:32

...poți să spui că o echipa e în fruntea clasamentului când echipele au un nr. egal de meciuri jucate, altfel e aiureala...

Mircea (16 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 19:56

D-le Ioanitoaia sunteti partinitor. Daca pentru gestul care se vede foarte clar din poza de mai sus (adica nimic deci nu vad cum poate sa fie edificator ceva in poza asta) acesta trebuia suspendat va rog sa imi spuneti cate etape? 1, 2, 3, 10? bun atunci dupa acelasi meci jucatorii de la pandurii trebuiau suspendati 10, 20, 30, 100 de etape pentru modul in care l-au injurat pe arbitru. de asemenea sapunaru trebuia suspendat 100, 200, 300, 1000 de etape pentru reactia de la finalul partidei cand a scuipat si injurat pe cei din tribuna. nu poti sa suspenzi pe cineva o etapa pentru un deget mijlociu aratat si tot o etapa sau maxim doua pe cineva care a injurat 2 arbitrii ca la usa cortului, a sarit la scandal cu banca de rezerve a stelei si la finalul meciului a scuipat si injurat suporterii. in ce am spus mai devreme ma refer la sapunaru. pe acesta cat sa il suspende comisiile? sau daca tot vorbim de partinitor ... nu am vazut o reactie atat de vehementa atunci cand lui sumudica i s-a aplicat o pedeapsa neprevazuta in regulament si aici ma refer la implicarea lui in pariuri sportive. adica regulamentul spunea ca i se aplica o pedeapsa de minim un an iar lui i s-a acordat 2 luni cu perioada de gratie doar doar sa o incurce pe steaua. adica toti jucatorii de la pandurii l-au injurat ca la usa cortului pe arbitrul din spatele portii (lucru evident pe imagini) iar comisiile nu au facut nimic. daca spuneti si vreti sa demonstrati ca sunteti echidistant va rog sa scrieti un articol si despre acest aspect. de ce jucatorii de la pandurii nu sunt suspendati pentru injuriile la adresa arbitrului suplimentar si de ce sapunaru nu primeste 20 de etape de suspendare pentru tot circul facut atat in timpul meciului cat si dupa finalul acestuia. demonstrati ca sunteti corect!

Mircea (16 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 19:58

Sa nu uit: spuneti ca ce a facut sapunarul este similar cu ce a facut stanciu? sunteti fie orb fie rau intentionat. injurii la adresa arbitrilor, injurii la adresa suporterilor, injurii la adresa bancii de rezerva a stelei, scuipatul suporterilor si restul gesturilor sunt similare cu aratarea degetului mijlociu. sunteti IMPARTIAL ... ba nu!

Mircea (16 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 20:08

@alex: popa nu si-a creat nici un avantaj. popa la distanta de mai putin de jumatate de metru atunci cand s-a jucat mingia. faptul ca are ochii inchisi nu tine in cazul loviturii de la 11m in meciul cu pandurii. daca ai ochii inchisi poti sa dai cu pumnul in stanga si in dreapta iar daca il pocnesti pe vreunul sa spui ca ai avut ochii inchisi si ca totul este in regula? era o distanta imensa in comparatie cu distanta din cazul lui popa. mana nu era deloc lipita de corp. mana a fost lipita de corp dupa ce a existat hent-ul. este partinitor si nu mi se pare ok. iti mai dau un exemplu: daca un jucator sta pe linia portii si intinde mainile dupa care tine ochii inchisi iar mingia sutata se loveste de mana lui si nu mai intra in poarta cum este? este 11m sau nu este? in regulament spune clar ca se acorda lovitura de la 11m in cazul unui hent facut cu intentie sau prin imprudenta. ai jucat vreodata fotbal? la loviturile libere jucatorii sar in aer cu mainile lipite, inchid ochii si se intorc cu spatele. anumiti jucatori mai sar cu mainile dezlipite de corp iar cand mingia ii loveste in mana este hent indiferent daca au ochii inchisi sau nu sau daca sunt cu spatele. hentul a fost vazut de arbitru care urmareste mingia. vroiai sa se uite si la ochii jucatorului? esti paralel cu regulile de fotbal. arata-mi tu mie undeva unde scrie in regulament ceva legat de ochii inchisi.

badea (19 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 21:47

D-nul Ioanitoaia ,poate explicati foarte elocvent cum nici o comisie nu se autosesizeaza in cazul sumudica ,la orce ora din zi din noapte comenteaza mai mult ce face Steaua decat ce face echipa lui ,nu mai vorbesc de chestia cu pariurile cand practic l-au mangaiat bland pe crestet .

Lucian (206 comentarii)  •  6 aprilie 2016, 23:50

@Mircea. E grav, consulta grabnic un oftalmolog si opreste-te inainte de a te face mai tare de ras. Nici avocatul lui Stanciu nu il poate apara in cazul asta asa ca nu te mai opinti degeaba. Esenta problemei nu e comparatia cu Sapunaru, e intrebarea daca trebuia sau nu suspendat Stanciu pentru gstul sau golanesc. Raspunsul e unul singur: trebuia.

marian (160 comentarii)  •  7 aprilie 2016, 0:15

"Ibrahimovici a ratat un penalty în debutul partidei cu Manchester City, iar după 38 de minute, "cetățenii" au egalat prin De Bruyne. În timp ce regizorul transmisiei prezenta reluarea de la golul lui City, Ibrahimovici a restabilit egalitatea printr-o reușită incredibilă." Domnule Ioanitoaia, de ce permiteti aparitia unor astfel de bazaconii in ziarul dvs. ? Va pierdeti timpul (si prestigiul - ca publicatie, evident) cu aiureli de tipul schimbarilor efectuate de echipa Romaniei intr-un meci amical de acum 4 ani de zile si nu observa nimeni ce scrie o persoana din redactia dvs. in editia on-line a GSp-ului ?

Adu (70 comentarii)  •  7 aprilie 2016, 0:37

Stimate domn O.I., pe 7 aprilie 2016, ora 00:35 a Romaniei, meciul Irina Begu-Bethanie Mattek-Sands avea scorul 6-4 4-6 5-2 dar la GSP trona tot scandalul cu minciuna portugheza! :( Va scriu aici, ca situl GSP pe care cu onoare il dirijati, nu are cutie de sesizari publice...

PODACO (1 comentarii)  •  7 aprilie 2016, 12:02

Corect articolul! Insa eu as vrea,daca e posibil,sa im raspundeti la alte doua probleme: 1.Daca ziarul Gazeta Sporturilor este un ziar de investigatii si in alte probleme decat SPORTUL ? 2.Cui i_a folosit atentionarea GSP la FIFA privind meciul Romania_Belgia din 14 Noembrie 2014? Nu cumva GSP doreste sa fie : mai catolica decat PAPA? Cu stima, PODACO

Comentează