Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ce-a căutat M. Avram 
la Severin?!

A ieșit iureș mare deoarece Steaua a câștigat duelul cu Pandurii, disputat la Severin, în minutul 89 dintr-un penalty vehement contestat de învinși și nu numai

Permalink to Ce-a căutat M. Avram 
la Severin?!
joi, 31 martie 2016, 5:09

A trebuit ca “adiționalul” Adrian Comănescu să-i comunice în cască lui Marius Avram că Hora a lovit mingea cu mâna pentru ca arbitrul de centru să indice punctul cu var, N. Stanciu să transforme lejer și Steaua să preia, poate doar provizoriu, șefia clasamentului. Părerile specialiștilor cu privire la faza cu pricina n-au coincis, Crăciunescu fiind pentru penalty, iar Porumboiu, Zotta 
și Lăzărescu contra, ei invocând lipsa intenției. Personal, i-aș da totuși credit lui Comănescu, plasat la 6-7 metri de fază și cu fața la ea. Logic era ca el să vadă cel mai bine.

Nu pot însă ignora detaliul că partida de miercuri a fost, du
pă cea cu Viitorul din etapa precedentă, a doua la rând tranșată în favoarea campioanei de un “adițional”! Pe Litoral, la Ovidiu, Lucian Rusandu l-a determinat pe Marcel Bârsan, din spatele liniei de poartă, să dicteze eronat 11 metri pentru Steaua 
la 0-0, iar pe mine să-mi intitulez cronica “Arbitrii în roș-albastru!”. Oricum s-ar apăra șefii CCA, nu-i deloc în regulă că deciziile majore se iau tot mai des din marginea terenului, cu “centralii” pe post de executanți docili!

Din păcate, Avram s-a întrecut în gafe. A început prin a-i dezavantaja pe băieții lui Reghecampf când a închis ochii la faultul comis în careu de Săpunaru asupra lui Ad. Popa în minutul 20, penalty fără dubii! După care i-a arătat lui Mrzljak al doilea cartonaș galben, deși Ad. Popa, înainte să fie busculat de gorjean, jucase balonul cu mâna! Dacă Avram acorda prompt henț, cum se impunea, duelul ar fi continuat 11 la 11 și nu s-ar fi redus la dominarea oarbă a Stelei. “Centralul” a mai greșit și pentru că nu l-a eliminat pe Enache, care măcar în minutele 72 și 81 parcă a cerut dublarea avertismentului primit în primul sfert de oră! La exigență maximă, putea fi eliminat și Răduț, henț voluntar după “galben”.
Clar că Avram a făcut varză confruntarea. A judecat anapoda și va plăti pentru asta. Dar nu-i numai vina lui, ci și a celor, președintele Vassaras și sfetnicii lui de taină, care l-au delegat pe MA la un meci al Pandurilor după ce, pe 6 noiembrie 2015, el nedreptățise flagrant, indiscutabil, formația pregătită de Edi Iordănescu în întâlnirea pierdută cu 0-1 la Iași! Cu acel prilej, Avram a luat nota 2 în Gazetă!

Atunci n-a sancționat hențul lui Golubovici de penalty, dar a mutat din afara careului în interior faultul lui Droppa la Viveiros, 11 metri din care CSMS a obținut victoria. Concluzia? Prezența lui Avram la Tr. Severin, unde avea să încingă spiritele până la incandescență, trebuia ocolită, neapărat evitată! Când știi că unul habar n-are să înoate, Avram fiind promovat pe pile, inclusiv pe lista FIFA, împins de la spate, nu-l arunci în locul în care apa e cea mai adâncă!

Mai vreți o dovadă, dintre multele, că onor Comisia Centrală operează delegările aiurea, după ureche și în bătaie de joc, uneori cu picioarele? În ziua în care Marius Avram strica derby-ul Pandurii-Steaua, cel mai bine cotat arbitru român, arădeanul Ovidiu Hațegan, se pregătea pentru Euro oficiind la FC Voluntari-CFR Cluj în play-out, la o partidă cu miză minimă! Trebuie să gândești strâmb, chiar pe dos, pentru a trata anormalul ca pe ceva normal.

Comentarii (97)Adaugă comentariu

Suru (108 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:23

Ce a cautat...a gasit. Sezonul s-a incheiat pentru el.

STELU (2 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:27

Cum ce sa caute la Severin, Avram domnule Ionitoaia?? Raspunsul chiar dvs, la-ti oferit printr-o intrebare retorica. Dupa ce sa intamplat la meciul cu Viitorul, iata avem parte de aceeasi catstrofa de arbitrii ce ii ajuta pe Ceausei si Ciobanei, adica Fcsb din Arges.!!! Desprea asta este vorba stimate domn Ionitoaia.! Magariile, Hotiile si Furaciunile se vad mai bine ca niciodata, daca sa urmarit cu atentie meciul de la Severin, acest Avram fluiera intr-o singura directie, nu trebuia sa fii mare arbitru sa nu observi asa ceva. Regretabil domnule Ioanitoaia , cum acest campionat este trucat nu stiu pt. a cata oara in favoarea Ceauseilor si *** din nefericire pt. noi. Dureros dar adevarat domnule Ioanitoaia.!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:28

nu e penalty la Sapunaru vs Popa in careu. nici vorba. tinerea din spate cu ambele maini daca nici asta nu e fault de galben nu mai stiu ce arbitreaza Craciunescu si ce a arbitrat in cariera lui. iar hentul lui Popa nu e deloc la fel ca al lui Hora. chiar deloc. arbitrul are acoperire pt decizia de a nu-l da, mingea e sutata de la mai putin de 1m, direct in pieptu lui Popa, iar Popa nu-si creaza avantaj din acest contact cu mingea. pe cand la Hora e alta poveste, se vede si o urma de intentie acolo pe langa pozitia nefireasca a mainii si-si creaza avantaj clar in joc cu mana. putea sa stea centralul si-n cap ca nu avea cum sa vada ce s-a intamplat acolo. fix de aia exista arbitrul ala de pe tusa! acum ca-si fac datoria acesti arbitri aditionali nu e bine?! mai sunt subiecte despre care puteti sa publicati articole chiar nu e nevoie de unul ca asta.

aham (140 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:34

uitati alte cateva decizii aiurea, gen sapunaru scapa fara rosu. steaua a fost pana la urma dezavantajata, asa cum spuneti ca fara eliminarea aia aiurea altul era meciul, la fel era si daca steaua conducea cu 1-0 in min 20. tenta aricolului este clar antisteaua si nu e deloc in regula, mai ales ca pana acum, conform statisticilor, steaua e de departe cea mai dezavantajata echipa din primele 5. la fel s-a intamplat si meciul asta.. cat despre penalty dicutabil la hentul ala..sa fim seriosi, a fost clar ca lumina zilei. felicitari arbitrului aditional.

Andrei F (1607 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:37

Corect articolul...in mare masura...Comentariile,impingerile,injuraturile arbitrului de jucatorii unei echipe nu se pun?...Nu au litera in regulament?Ar trebui ,mai ales ca Edy ne spunea ca nu intelege de ce jucatorii ASA -ului intrau la rupere la meciul direct...Atunci Tucudean a avut din ureche rupta dar arbitrul a acordat doar galben...

geo (41 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:40

Domnule Ioanitoaia, meciul a fost deosebit de incrancenat, in special din dorinta exacerbata a Pandurilor de a nu pierde, iar Avram a facut si greseli, inclusiv cea cu hentul lui Popa, insa nu putea sa fluiere hent daca nu l-a vazut. Ca sa-l judeci, trebuie sa vezi in dinamica ce a putut sa vada el din pozitia in care se afla. A fost la fel de prost plasat si la penalty-ul neacordat la Popa si de-aia nu l-a dat, inclusiv la penalty-ul acordat la hentul lui Hora, dupa ce i-a spus Comanescu cum au decurs lucrurile. Hategan, cu tot respectul a dezavantajat Steaua de cate ori a putut (90% din cazuri) si a facut mari gafe si in alte meciuri, nu numai cele ale Stelei. Hategan e bine cotat, precum spuneti, dar e promovat pentru ca e primul pe lista arbitrilor UEFA, el fiind unul dintre cei mai slabi la ora actuala dintre arbitri de Liga 1. Hategan, Coltescu si Kovacs nu pot arbitra Steaua corect pentru ca ... de cate ori au fost delegati la meciurile Stelei au defavorizat-o. Si nu ar fi nimic daca ar fi greseli minore si normale, dar e vorba de greseli decisive cu influenta pe tabela si in privinta rezultatului final.

aka (1 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:41

ideea principala ar trebui sa fie urmatoarea: toate deciziile la limita se iau in favoarea stelei....gol din offside cu dinamo si pintilii nu primeste al 2-lea galben...cu viitorul, gol dintr-un penalty discutabil si al 2-lea gol dupa un hent...cu pandurii, un rosu si un penalty care a lasat loc de foarte multe interpretari si discutii....nu este normal ca la 3 din 4 meciuri pana in play-off toate deciziile la limita sa fie luate in favoarea aceleiasi echipe...

Klaus (1 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:41

Despre inca un penalty la Marica cand a fost trantit in careu nimic nimic!??culmea cred ca era acelasi sapa-naru:)))

a (17 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:44

Iar Nea Ovidiu? Te-ai bagat sa il ridici in slavi pe Sumudica. Ti-ai dat cu presupusul despre meciul de la Ovidiu. Acum iti dai cu parerea despre meciul de la Severin. Batranetea sau interesele Nea Ovi? Ce se intampla? Iti creste tensiunea daca ajunge Steaua pe locul intai? Vad ca il plangi pe Edy ca e nedretatit de arbitrii...pe Sumudica ....ca are scuze cand arata spatele....pe Rednica ...ca nu are tot lotul...pe ....le gasesti tuturor scuze! De ce nu recunosti ca Steaua a fost daca nu cea mai nedreptatita echipa...printre cele mai.... de catre arbitrii acest sezon? Daca era 11 metri in minutul 20 pentru Steaua se schimba jocul? Daca era eliminat Hora pentru hent poate mai marca Steaua. Hai sa numaram greselile nea Ovi. Dar nu cum numara Sumudica golurile neacordate Stelei in meciul de trista amintire cu Astra. 1. 11 Metri pentru Steaua neacordat. 2. Eliminarea prostului aluia care si-a cautat singur eliminarea 3. Neeliminarea lui Enache 4. Neeliminarea lui Radut. 5. Neeliminarea lui Hora. 6. De cate ori trebuia eliminat Sapunaru...eu zic ca de vreo 3 ori...? Si tot e 4-2 in defavoarea Stelei! Daca adaugi ca intrau aia de la Pandurii la picioare ca seceratorii iar Avram nu dadea galben. De aia nu are ursul coada Nea Ovi. De aici si intrebarea.Batranetea sau interesul Nea Ovi?

Andrei F (1607 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:45

Si mai ar fi o intrebare...Marele Porumboiu argumenteaza ca nu a fost intentie la Hora deoarece mingia a fost deviata de Hanrumon aflat la 2,3 metri...La Popa cum naiba a fost intentie jocul trecut cind mingia a venit din mina lui Ganea ,jucatorii fiind aflati umar la umar?Si la faza eliminari cam la fel.Gorjeanul suteaza in Popa de la o distanta atit de mica incit in secunda doi il ia in brate si asa primeste al doilea galben...In aceste faze mai conteaza distanta care sigur a fost mai mica?Desigur ca raspunsul il au doar cunoscatorii care interpreteaza mereu diferit...Cica si in regulament scrie ca intentia este la latitudinea arbitrului...

raul (8 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:48

Domnul meu, Ovidiu Ioanițoaia, Comisia Centrală nu va delega niciodată pe acest Hațegan la meciuri cu miză, deoarece ar risca sa-și păteze imaginea înainte de Euro. E chiar asa de greu de înțeles?! Mă gindeam ca la experiența cu care va lăudați măcar chestiile legate de logica simpla sa nu le mai puneți sub formă de întrebare. Deveniți penibil pe zi ce trece cu maniera asta păguboasă și anti-stelistă. Sa nu uităm, așa cum spunea și N'Doye, și Steaua ca și A.S.A. fac parte din România. As vrea să știu și eu ce vreți dumneavoastră pina la urmă să se intimplă cu Steaua? Sper ca nu faceți jocurile nimănui ca lovit în Steaua,implicit sa loviți în patronul ei așa cum este el cu bune și rele.

LEFTER POPESCU (1 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:48

D-le Ioanitoaia, ati vazut poza cu hentul lui Hora din pozitia asistentului de linia de poarta ? Exista asa ceva . Daca o vedeti va schimbati parerea despre Comanescu , nu insa despre FCSB care "trebuie" sa ia titlul , indiferent in ce conditii , chiar si cu ajutorul uniunii sovietice, cu fluierasii si asistentilor acestora . Asa "toata lumea din fotbal" isi pastreaza locul caldut , de la Burleanu si Iorgulescu cu comisiile lor conduse de DURU, pana la comisia de arbitri condusa de Bricheta Diaconu.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:49

Asa este, Avram e un arbitru depasit de evenimente si s-a vazut cu ocazia meciului de aseara. Niciodata nu a fost pe faza in situatiile complicate ale meciului. Ceea ce a creat nervozitate, ocazie cu care s-a dovedit ca nici macar nu poate tine in frau nervozitatea jucatorilor. Cand un fotbalist striga la tine (nu conteaza aici numele) iar tu, arbitru, nu faci decat sa te feresti din calez nervozitatii lui, nu prea reusesti sa te impui. In mod normal trebuia sa stai stana de piatra si sa il avertizezi pe jucator ca e pasibil de eliminare daca nu-si vede de joc. Ma rog... Cum spuneti, vina e a CCA-ului si a celor ce promoveaza arbitrii. Principala calitate a lui Marius Avram e tatal sau (si nu e singurul in situatia asta, la un moment dat in Romania se descoperise o noua gena in genomul uman, a arbitrajului, transmisa de la tata la fiu) si locul sau nu e nici in lotul A, cu atat mai putin in lotul UEFA. Pe de alta parte, puneti-va si in locul celor de la CCA. Meciul de la Turnu Severin parca nu avea premisele unui meci greu. Erau voci care ziceau ceva de blat, chiar. Intre cele doua echipe s-au facut miscari de jucatori destul de lesnicios, fara multe discutii. Poate la asta s-or fi gandit diriguitorii arbitrajului. Oricum e clar ca exista un numar de arbitri in fotbalul romanesc carora nu le-ar strica o mica vacanta prin B. Pentru reflectii.

dumitrescu (44 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:50

Domnule Ioanitoia la noi si nu numai arbitri gresesc pentru ca si jucatori nu respect regulamentul de mult spun ca am invatat de la cei mari cum se obtin rezultate bune slava domnului am vazut peste tot greseli de arbitraj si la campionate mondiale,olimpice si europene peste tot se greseste numai ca noi suntem exagerati INTREB SI EU DACA AVRAM DADEA 11 METRI LA POPA NU CREDETI CA ERA ALT MECI DE AICI SE JOACA ALT MECI DE A LUNGUL TIMPULUI TOATE ECHIPELE SUNT DEZAVANTAJATE SAU AVANTAJATE DAR FIECARE VEDEA NUMAI CEI CONVINE VREAU SA VAD SI EU JUCATORI CA NUMAI PROTESTEAZA CU MOTIV SI FARA EI TOT TIMPUL SUNT PERFECTI NUMAI ARBITRI GRESESC HAI SA FIM BARBATI ADEVARATI SI SA NE VEDEM FIECARE DE TREABA SI SA VEDETI CAT DE PUTINE GRESELI FAC ARBITRI

jerry (21 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:52

nea ovidiu, daca tot ai inceput sa enumeri greselile lui avram, zi si de al 2 lea galben la hora la penalty si rosu direct lui sapunaru pt circul de ferentari facut la finalul meciului

andrus (6 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:58

Du-te si te culca mosule! Cand Stelei i-au fost anulate 3 goluri perfect valabile cu Astra nu am vazut sa scrii vreo cronica "Arbitrii in alb-negri"

1134 (3 comentarii)  •  31 martie 2016, 17:58

@dac.impielitzat am citit doar 2 rânduri din ce-ai scris și mi-am dat seama că ori ești prost mare, caz în care nu știu cum de nu uiți să respiri, ori nu ai nicio treabă cu fenomenul.

luciann (38 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:01

Aditionalii d-aia sunt pusi, sa-i ajute pe centrali! Pana acum ne luam de ei ca sunt pe post de ficusi si acum cand intervin corect ca de ce intervin!? A vazut f. bine Comanescu, penalty indubitabil! Avram n-avea ce cauta la aceasta partida, dar daca numaram greselile sunt mai multe impotriva Stelei (n-a vazut niciunul dintre cele doua penalty-uri) deci jienii au facut scandal degeaba!!!

dodo (205 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:04

Sunt persoane la care ura fata de Steaua nu se va stinge niciodata !

andrei (45 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:13

Hentul si faultul din faza eliminarii s-au petrecut la interval mai mic de 1 secunda. Ce trebuia sa faca arbitrul ? Sa dea lovitura libera pentru Pandurii si galben la jucatorul gazdelor pentru fault, adica tot la eliminare se ajungea. Va reamintesc ca poti lua un galben si cand meciul e oprit , precum si in afara terenului de joc (nu e cazul aici, situatia e limpede , chiar daca fluiera instantaneu hentul si lasa faultul nesanctionat ar fi sarit cu gura planeta stelista, trebuiau sanctionate ambele infractiuni). In privinta loviturii de pedeapsa ma apuca rasul cand il aud pe Porumboiu vorbind de intentie. Cine stabileste daca a fost sau nu intentie ? Jucatorul poate rupe piciorul in careu adversarului si sa jure pe biblie ca a vrut sa atace mingea, nu mai dam penalty din lipsa intentiei ? . Alt fost arbitru a declarat ca Hora avea ochii inchisi, deci inchidem ochii si scapam de 11 m ? Uite asa avem fotbal si circ, spectacolul din urma oferit de explicatiile fostilor arbitri.

alnik63 (11 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:18

cand ai arbitrii pusi de tati,veri,unchi si diverse neamuri,atunci la ce va asteptati?ce se intampla in fotbal este la fel ca in toate sectoarele de stat,rubedenii peste rubedenii.si frf este un fel de stat in stat

ioan (1 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:19

Sunteti la gramada de neste sudisti balcanici ,, pentru care FOTBALUL,, este *** pe care sa il stapaniti numai voi si neamurile voastre fara comportament uman<<< aceasta stea de mult trebuia sa fie in liga a 4-a,, dar jurisdictia in fotbalul Romanesc o fac *** fara precedent ... *** !!!!!!!!!!!!!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

50bani (4 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:23

"Aranjamentele" cu arbitrii de margine sunt marca Becali. El a povestit la un moment dat "in spirit de gluma", cum se poate lua un campionat.

Jean-Paul (120 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:28

Ordinul pe unitate, in 2016, este acesta: fcsb trebuie cocotata prin orice mijloace in fotoliul de lider. Nu e nici o noutate in asta. O stim si noi o stiti sau ar tyrebui sa stiti si dvs. Din 1947, de cand clona asta nenorocita a aparut pe firmamentul fotbalului mioritic, a tinut-o doar in furaciuni si talhareli: 1) Contrar oricaror practici democratice, ministerul apararii nationale a hotarat sa-si infiinteze echipe la diverse discipline, inclusiv fotbal. Doar in tarile lagarului comunist se intampla asa ceva: asa au aparut clonele steaua si dinamo, surori ale echipelor TSKA si Dynamo din tari precum urss, bulgaria, rdg, albania, etc 2) Clona a intrat direct in prima liga fara sa se respecte regulamentul in vigoare la acea vreme, care impunea inscrierea intr-o liga inferioara si promovarea functie de rezultate 3) Desi trebuia sa retrogradeze dupa primul an in divizia A, a fost incalcat din nou regulamentul si a fost mentinuta pe prima scena 4) A inceput apoi campania de racolari ordinare, in baza prevederilor privind efectuarea serviciului militar obligatoriu. Toti tinerii fotbalisti de valoare de la echipele din tara erau incorporati si efectuau armata in ghencea. Durata serviciului militar obligatoriu se putea intinde si la 8 ani daca respectivul tanar era talentat si dadea satisfactie 5) Numeroasele titluri si trofee "castigate"(A SE CITI FURATE!) in acest mod s-au datorat nu doar raptului cu forta a nenumaratilor jucatori ci si interventiei de-a dreptul penale a politicului in domeniul sportului, slugarniciei arbitrilor, santajati ca daca nu fluiera cum li se sugereaza de onor coloneii, nu vor fi lasati sa mearga peste hotare, nu vor primi viza ca sa poata arbitra meciuri internationale. Sirul lung al acestor samavolnice incalcari a codului onoarei si fair play-ului nu s-a terminat nici azi. Chiar daca serviciul militar nu mai este obligatoriu, clona nomenclaturista de pe vremuri a reusit sa se mentina la suprafata cu ajutorul arbitrilor, a federatiei si ligii, conduse de oamenii sistemului Avem un campionat de toata jena, in care cel putin jumatate din echipele din liga 1 sunt fie in insolventa fie vor intra curand. Avem niste arbitri cu ecuson FIFA si UEFA, castigat datorita prestatiilor jalnice in favoarea doar a unor echipe.. Avem niste oficiali la frf si lpf care ar fi trebuit sa fie colegi de "academie" cu becali, m stoica si gigi netoiu, ca sa scrie si ei niste opere De ani de zile publicul nu prea mai merge pe stadioane, fiind efectiv scarbit de mizeriile care se ingropasa de la un an la altul Va intreb, atunci, d-le Ioanitoaia, ce asteptari as putea avea de la fotbaliorii nostri, crescuti in cultul banului nemuncit, nemeritat???

Bogdan (16 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:29

Asta e jurnalism, acolo unde e audienta se produc stirile. Daca asta era un meci Craiova Botosani.. nu mai scria nimeni nimic. Totul a inceput cu un penalty neacordat Stelei... si voi ziceti ca Steaua a fost favorizata? La Popa toata lumea zice hent, dar la penalty nu? Sapunaru trebuia sa primeasca vreo 10 rosii dupa cum s-a comportat. Enache loveste mingea, ala apoi s-arunca 10 metri si voi ziceti ca tb galben? Penalty neacordat la Popa , rosu aiurea pt Pandurii, dar alte eliminari neacordate la Pandurii cam astea sunt erorile. Nu prea vad ca Steaua sa fi fost avantajata. Vad ca s-au uitat deja toate gafele impotriva Stelei. Cu Astra a anulat ala 3 goluri perfect valabile. Meci de 6 puncte.

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:29

Nu am vizionat meciul dar va cred si atunci e de rau . Stiu doar ca patronul stelei a spus ceva de basescu si acum astia sunt dupa el . Sunt arestati numai psd-isti , citiva pnl-isti si citiva din afara jocului . Pdl-istii si pmp-isti o conduc pe fosta Udmr-ista Kovesi din umbra . Oricum cred ca din acest moment 80 % Steaua va castiga al 4 lea campionat la rind . Chiar nu mai inteleg de ce se mai duc oamenii la meciuri . Plictisitor .

Suru (108 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:33

@andrus. Articol f corect, scris de un ziarist care se respecta, nu de un suporter *** ca tine.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Flaviu (20 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:35

Iar, domnule Ioanitoaia... Iar si iar.. clisee.. Si păreri după cum bate vântul .. Scrie domnule ca jocul Pandurii-Steaua a avut un nivel fizic si tactic , un ritm si o intensitate ( a jocului si a duelurilor) mult peste media Ligii 1.. Scrie domnule Ioanitoaia, ca realizările tehnice mai putine se datorează ritmului, presingului si de ce nu, observa ca nivelul tehnic al Ligii 1 nu e unul deosebit. Remarca-i pe cei doi antrenori pt felul cum își pregătesc echipele.. Lasa arbitrajul.. Oricum vorbim de un băiat ( Avram) cu mari probleme in a avea o prestatie coerenta.. Este evident pt un spectator cât de cât avizat, sau pt cineva care a jucat fotbal chiar dacă nu la liga 1, ca Avram a pierdut jocul din mana.. Scrie despre joc, domnule Ioanitoaia, nu te baga in balacareala continua cu arbitrajul.. Eventual schimbati-va abordarea vis a vis de Vassaras. Dar fara Crăciunescu... (Alt penibil)

SAG (132 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:36

Specialistii in fotbal se contrazic unul dupa altul privind lovitura de la 11 m acordata sau neacordata, ca a fost corecta sau incorecta. Unul spune ca a fost corect acordata, alti arbitri insista pe a lui Hora; altul spune ca ...(!!), :) si nu a vazut mingea... Victoria, intradevar, a fost chinuita dar meritata. Este interesant daca in faza penaltyului Hora se afla chiar pe LINIA PORTII si mingea nu putea intra in poarta....Ce decizie ar fi luat arbitrul ? Cum aprecia INTENTIA ? Pe repetarile de la Tv se vede clar ca Hora a schimbat directia la minge, aceasta fiind deviata sa nu ajunga la un atacant stelist... A fost penalty clar, precum si cel din min. 20. Sunt de acord ca la Enache trebuia acordat al doilea galben. Dar sunt impotriva manifestarilor HULIGANICE a cel putin doi jucatori de la Pandurii: Sapunaru si Ropotan, propusii lui Iordanescu Jr. la Nationala si acceptatii lui Tata Puiu......Primul mai e specializat si in faulturi de penalty; cu Spania am fost iertati, dar cu Franta(de ex.) ????

SAG (132 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:38

Specialistii in fotbal se contrazic unul dupa altul privind lovitura de la 11 m acordata sau neacordata, ca a fost corecta sau incorecta. Unul spune ca a fost corect acordata, alti arbitri insista pe ...lipsa de intentie... a lui Hora; altul spune ca ...Hora avea ochii inchisi (!!), :) si nu a vazut mingea... Victoria, intradevar, a fost chinuita dar meritata. Este interesant daca in faza penaltyului Hora se afla chiar pe LINIA PORTII si mingea nu putea intra in poarta....Ce decizie ar fi luat arbitrul ? Cum aprecia INTENTIA ? Pe repetarile de la Tv se vede clar ca Hora a schimbat directia la minge, aceasta fiind deviata sa nu ajunga la un atacant stelist... A fost penalty clar, precum si cel din min. 20. Sunt de acord ca la Enache trebuia acordat al doilea galben. Dar sunt impotriva manifestarilor HULIGANICE a cel putin doi jucatori de la Pandurii: Sapunaru si Ropotan, propusii lui Iordanescu Jr. la Nationala si acceptatii lui Tata Puiu......Primul mai e specializat si in faulturi de penalty; cu Spania am fost iertati, dar cu Franta(de ex.) ????

Milici (440 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:47

Nea Ovi , mai lasă pe alţii că ziaristica sportivă e grea , mai ales subcategoria tendenţioasă . Dacă adiţionalul se bagă e rău , dacă nu se bagă e tot rău ! Comănescu trebuia să ţină cont de adiţionalul precedent care ar fi favorizat Steaua anterior , în consecinţă să nu decidă corect , c-aşa-i regulamentar în opinia unora ! Dar de atâtea penaltiuri neacordate istoric Stelei , nu trebuia să ţină cont ? Adiţionalii ăştia sunt nişte justiţiari care trebuie să îndrepte toate greşlile altora cumulate ? Henţul lui Popa n-a fost clar deloc şi e foarte posibil ca Avram să nu-l fi văzut din poziţia sa , deci n-avea cum să-l fluiere , pe varianta cu dacă baba avea ceva devenea ministru tehnocrat. Pe premiza asta , mai toate deciziile lui Avram par bune , exceptând penaltiul neacordat Stelei şi neeliminarea lui Săpunaru Palmolive de vreo patru ori. Faulturile lui Enache după galben nu prea-s de jolt karton şi cazul se compensează cu Răduţ . Mai ajută politica -Întărâtă-i drace !- la scoaterea GSP-ului din faliment ?

remus daniel (1 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:51

Nea OVI mareste lentilele bre sau vezi numai ce vrei mataluta nu fii comunist toata viata

Madalin (1 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:53

Eu ti am mai zis, esti depasit de fenomen.

BOBO (1 comentarii)  •  31 martie 2016, 18:59

Deci so lamurim odata pe asta cu intentia si ochii inchisi....:mana lui Hora nu avea ce sa caute acolo din start ..si eu pot sa inchid ochii si sa duc mana spre minge si ce inseamna ca daca am inchis ochii nu am vrut so lovesc?si in al doilea rand vad ca toti uita un lucru...Hora isi creeaza un avantaj si opreste o faza periculoasa care daca el nu baga mana se putea transforma in gol ce sa mai o dam la intors e penalty clar atunci cand influentezi faza ca atunci toti ne punem in poarta si inchidem ochii si dam cu mana in minge sa nu intre si suntem iertati ca aveam ochii inchisi:)))astea sunt glume cred ...cat despre arbitraj da steaua a fost avantajata cu viitorul poate si cu dinamo dar unde era steaua cu punctele din meciul cu astra cand i_au anulat 3 goluri si cu alte 7 mari erori de arbitraj care au costato puncte?va spun eu era pe primul loc la o distanta mare fara grija celor care acum striga pentru ca nui mai ajuta arbitrii so bata pe Steaua

tirgovistean (22 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:00

nea Ovi imbatrineste urat,pacat .Nu asa se comenteaza un asemenea meci.Acuzat mereu ca e stelist,nea Ovi cauta acum sa se disculpe.Ii ridica in slavi pe Sumudica si Edi,pacat nea Ovi.E vremea sa te retragi la Breaza la odihna.Lasa locul altora ,inainte de a deveni penibil.

STELU (2 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:03

Tovarsul Plutonier Major de armata Diaconu, cel ce in realitate face delegarile in liga 1 si-a schimbat cazarma, trecand de la F.c.s.b-Arges de la popota armatei la popota comisiei centrale a arbitrilor Romani. Aici este tot spilul, restul sunt amanunte mai mult sau mai putin semnificative. Raul este tov. Plt. maj. Diaconu ce mestesugeste delegarile in favoarea Fcsb-istilor. Desprea asta este vorba .. Hai sa traiti bine pe stil nou.!!!

ionutt (1 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:07

fotbal de doi lei cu multi nervi si fara spectacol . toti se cred nedreptatiti , echipele sunt pline de simulanti care nu joaca ci cauta contactul tot timpul , nu sunt in stare sa dea o centrare in careu " cazul Adi Popa" jucator de nationala ", cu arbitrii chiori , si in afara de 2 -3 care sunt mai rasariti si mai deschisi la minte la flash interviu vin numai bombe cu limbaj de lemn. Toti vor sa castige campionatul dar nu stiu pt cine ... pt ca toate echipele nu sunt in regula din punct de vedere legal _ iar suporterii lipsesc cu desavarsire multumesc

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:10

Ma asteptam ca domnul Avram sa defavorizeze din nou Steaua. Poate fara sa vrea, caci intreruperile jocului nu convin Stelei. In orice caz este de notorietate ca Avram mai bine trece cu vederea decit sa dea ceva pentru Steaua. Cred ca nu are curaj, ii este frica de frontul antistelist. Vedeti ? Toate deciziile pot fi justficate de alti arbitrii si tot e luat in colimator. Culmea, este acuzat ca a fost cauza nervozitatii excesive a pandurilor. Nu, nu Avram i-a determinat sa intre ca niste criminali la Popa si Stanciu inca din primele minute ! De necrezut cum a evoluat echipa lui Edi, care in general e respectat de toti. Bine ca n-a fost pe banca. Avem si noi doi jucatori la nationala tatalui si intri la ei ca sa-i rupi ? Nu galben ci rosu direct trebuia sa acorde domnul Avram. A socotit cineva cit s-a jucat efectiv in repriza secunda ? Doar trageri de timp si simulari. Asta nu mai e echipa care juca fotbal. Asta nu mai e fotbal. De unde ura asta, nici Dinamo n-a jucat asa de urit. Iar dupa meci Edi a continuat cu ura, cu denaturarea adevarului, dind apa la moara unor jucatori cu nervii la pamint. Intelegem greutatile prin care trece echipa lui, dar asa nu se stopeza nervozitatea. Adevarul este ca Pandurii n-au jucat nimic, voiau doar sa traga de timp. Dupa pauza scopul comun parea al doilea galben pentru Enache. Enache nici nu-i atingea si faceau tumbe ca circ. Asta a fost fotbal ? Noroc cu arbitrul aditional. Sint convins ca a vazut si domnul Avram ca Hora a stopat mingea cu mina, dar fara ajutor nu cred ca dadea penalti. E primul penalti de acest gen pe care il da Stelei. Tin minte alte 10 clare ca lumina zilei pe care nu le-a acordat. Sa fiu sincer nu m-as fi asteptat sa aiba curajul de a fi atacat dupa meci de un front comun antistelist. Pina acum Avram a defavorizat constant Steaua, chiar nu inteleg de unde e acum stelist. Despre Steaua nu stiu ce sa zic. Iarba a parut mare, terenul moale, ud rau, iar jucatorii inotau cumva ca in plantatia de orez. Poate a fost terenul foarte bun, dar atunci ma intreb de ce-am avut vedenii. De ce n-am pasat mai repede, de ce-am stat asa departe de adversari la presing ? Chipciu si Popa se omoara degeaba cu presingul daca ceilalti stau departe de adversari. Singurul care a iesit in evidenta este Pintili, desi a gindit si el prea mult la pase, dar a jucat ca un ceasornic. In astfel de meciuri ii sarea de obicei tandara. Unii mineri chiar meritau o raschetare. Bravo Pintili. Eu as fi pariat ca Avram il asteapta la cotitura. A fost un meci care trebuia cistigat neaparat dar fara un arbitraj curajos nu cred ca-l cistigam. Stim noi de ce domnii Craciunescu si Porumboiu tot critica arbitrajele. Hai sa recunoastem ca Avram a avut pentru toate deciziile o justificare solida. Iar aditionalii incep in sfirsit sa-si faca treaba. Steaua n-a facut un meci bun. Edi s-a facut de ris. Eu zic sa uitam si sa mergem mai departe !

dudu (34 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:11

Imi aduc aminte un articol al Maestrului, dupa meciul de basm Astra-Steaua (la care Steaua a avut trei goluri anulate aiurea), in care Maestrul se chinuia sa ne demonstreze ca arbitrul central a fost un simplu executant si ca toate deciziile eronate au apartinut exclusiv secunzilor sai. Acum, Maestrul s-a sucit la 180 de grade! Nu i se pare normal ca deciziile sa fie luate de aditionali, iar arbitrul central sa fie un simplu executant. Coltescu, ne spunea Maestrul, e baiat bun. Mai departe, tot Maestrul o tine langa - ca de ce nu i se dau meciuri importante favoritului sau - Hategan? E simplu de intuit de ce - pentru ca Hategan a avut prestatii submediocre in toate meciurile importante pe care le-a arbitrat sezonul asta. Dar si Hategan - ne spune Maestrul - e baiat bun. In schimb, despre Avram, Maestrul ne spune - la limita calomniei - ca a fost promovat pe pile si impins de la spate pe lista FIFA. Unde sunt dovezile ca asa s-a intamplat, Maestre? Avram, ne spune Maestrul, nu e baiat bun. Sigur, ar mai ramane de observat ca Avram - cel putin de cand taica-su a plecat la puscarie - nu prea e in pozitia de a da favoruri, bani sau alte atentii, nici macar Maestrilor care ar putea sa ii ridice cota. Hategan e pe val, indiferent cat de slab arbitreaza. Tot pe val e si Coltescu, indiferent cat de jenant arbitreaza. Maestrul ii iubeste pe cei care sunt pe val. Si - prin simetrie - da de pamant cu cei carora "le-a cazut guvernul". Chiar si cand pentru a face asta, e nevoit sa isi suceasca la 180 de grade punctul de vedere...

prockesch (2 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:26

Ușurel,Ovidiule ! Să nu, care, cumva să-ți plesnească o venă, ție și lui *** !.Mi-aș dori să câștige Steaua, campionatul, numai prin greșeli de arbitraj !; și apoi, frustraților, să procedați ca, pițigoiul (pasărea),știți voi cum !...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

fgh (264 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:45

-ce să caute? să ajute asab să câștige; dacă urmăriți faza vedeți că Avram a ezitat preț de patru-cinci secunde să acorde pinalti dar, reacționând că nu va mai avea ocazia să o facă (bucureștenii ajungeau ...din an în paște în careu) a acordat 11m; ezitarea lui confirmă că a făcut-o premeditat, gândind că o să dea vina pe asistent; dar, atenție, asistentul nu are voie să ia hotărîri, el poate doar să fie consultat de central atunci când acesta are dubii..., în cazul de față a fost pe dos: asistentul a decis și apoi s-a consultat cu centralul...

marian (3 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:51

Domnule Ioanitoaia V a supun spre atentie si urmatoarea varianta de interpretare a fazei eliminarii jucatorului echipei Pandurii: in ipoteza ca a fost hent la Popa, care a precedat faultul din spate la care a fost supus, acest fault (de la spate) la care a apelat jucatorul Pandurilor nu putea fi iertat. Prin urmare al doilea cartonas galben se impunea, deci si eliminarea, chiar daca se dadea lovitura libera pentru Pandurii (pentru un hent discutabil). Prin urmare eroarea arbitrului este mai mica decat se sugereaza. Interesant ca sunt o multime de "specialisti" in fotbal si regulamentele fotbalului care n-au remarcat faptul ca faultul trebuia sanctionat, cu hent sau fara hent. La asa fotbal, asa specialisti! Se castiga prea multi bani in fotbalul romanesc si pe langa.

anta (565 comentarii)  •  31 martie 2016, 19:56

Uite ca ulciorul merge de mai multe ori la apa in cazul Avram Pai daca in 2015 nu l-a amendat nimeni, omul persista in greseala, e normal.

vasglo (208 comentarii)  •  31 martie 2016, 20:08

Domnule Ioanitoaia, ma dezamagiti! Cum adica : "Ce-a căutat M. Avram 
la Severin?!". Chiar nu stiti ca tatal lui era Manager General la Astra cand l-au arestat pentru "mita din elicopter" si ca acum sta in aceeasi celula cu patronul Astrei, Nicolae?? Chiar nu ati vazut ca misiunea lui era sa impiedice Steaua sa castige in profitul Astrei? Nu a vazut penalty pentru Steaua la faultul lui Sapunaru din min 22, nu l-a eliminat pe Radut pentru henț voluntar după “galben”, faza care, oricum, s-a petrecut cu mult inaintea fazelor cu Enache (acestea nereclamand insa, pentru orice privitor neangajat, vreo masura disciplinara: atac la minge si simulare Ropotan), totul culminand cu trecerea cu vederea a hentului comis de Hora in careu! L-a eliminat pe croatul de la Pandurii pentru ca pur si simplu n-a vazut un posibil hent la Popa, iar "tinerea" jucatorului Stelei, care scapa pe contraatac, a fost atat de evidenta ca nu avea ce face, trebuia sa-i dea la doilea galben. Credeti ca daca vedea acel posibil hent nu fluiera? Hai sa fim seriosi! Norocul Stelei s-a numit arbitrul aditional si corectitudinea lui! Sunt curios, cum ati fi comentat rezultatul daca nu se dadea penalti la hentul lui Hora si meciul se termina egal? Nu cumva : " Steaua slaba, n-a reusit sa castige jucand in superioaritate; Pandurii au fost niste eroi condusi magistral din tribune de fiul sectionerului care se anunta a fi un mare antrenor; Avram a condus in general bine, cu mici inexactitati la faze grele pe care si noi le deslusim greu, chiar si dupa reluari, etc, etc". In realitate ar fi fost una dintre multele partide in care Steaua a fost defavorizata clar de arbitri, cu repercusiuni pe tabela si trecute la "fapt divers" de presarii nostrii, similara partidei Astra-Steaua cu trei goluri inscrise regulamentar de Steaua, dar anulate de arbitru!...

catalin_cj (65 comentarii)  •  31 martie 2016, 20:11

@Andrei F interesat e ca e chiar invers, Hora fiind cu capul intors si clar se vede lipsa de intentie, pe cand Popa isi pune mana in fatamingii pentru a se apara de un eventual contact. Ideea este pana la urma nu faptul ca fcsp a invins ci modul in care niste suporteri orbi accepta niste victorii nefiresti doar pentru a se lauda cu ele in fata suporterilor altor echipe. Si le mai arata si degetul. De asta suporteri fcsp-ist sunt atat de detestati de restul. Pentru inteligenta lor uimitoare.

Olteanu (478 comentarii)  •  31 martie 2016, 20:21

@remus daniel. Daca Ioanitoaia e comunist cand scrie exact ce s-a intamplat la meci tu si stelistii tai sunteti chiori si tendentiosi. Omul scrie despre un meci nu face istoria Stelei dar el scrie una si voi pricepei ce va convine. Va imaginati ca ziaristii sa fie toti stelisti si va doare cand se mai intampla si altfel.

io (5 comentarii)  •  31 martie 2016, 20:24

ce cauta mm in treaba asta??? puscarias de puscarias......sunt stelist ///....dar tu esti o *** mm.. crede-ma ....sa fii iubit ...tu esti folosit de cioban ca o leguma ... si tu si reghe.....

MZM (390 comentarii)  •  31 martie 2016, 20:24

Domnule Ioanitoaia, lansarea de suspiciuni la adresa Stelei privind "corectitudinea" meciurilor ei, chiar si inainte ca acestea sa se dispute, este o treaba pe care draga noastra presa de sport o practica de ani de zile. Pana la urma n-ar fi nicio problema daca aceeasi presa ar fi la fel de vigilenta si la jocurile echipei Dinamo. Dar la blaturile acestei echipe ziaristii se feresc ca dracul de tamaie sa faca pana si cele mai nevinovate aluzii. Se inventeaza tot felul de lucruri puierile, ba ca au noroc cu arbitrii, ba cu adversarii care protesteaza (Astra, in cupa, pentru ca nu sunt platiti la timp), ba cu portarul Timisoarei care-i da mingea unui dinamovist ce inscrie din singurul sut pe spatiul portii, ba sunt baftosi si inscriu in ultimele minute (de fapt ajutati de adversar, mai ales in meciurile cu echipele primariilor!) Acest ajutor din partea adversarului este, in unele jocuri atat de flagrant incat trezeste si suspiciunea arbitrului de centru (Alexandru Tudor, centralul de la meciul Dinamo Chiajna, care i-a strigat lui Falub chiar in timpul jocului: "Fundasii tai centrali sunt blat! Inlocuieste-i pentru ca cer rosu la fiecare faza!!"). Cate articole s-au scris in presa despre acest fapt unic cel putin in Europa, cand chiar arbitrul de centru face, indignat, constatarea blatului? Cooperarea din partea adversarului face ca Dinamo sa nu aiba parte niciodata de jocuri "la rupere", cum pateste Steaua frecvent, asa cum a fost si aseara. Revenind la jocul de aseara trebuie spus ca pe langa unele ezitari si inexactitati, normale, arbitrul Avram a facut eforturi ca sa se poata totusi disputa acest derbi. Pentru ca la brutalitatea jocului la care au recurs cei de la Pandurii, trebuiau eliminati vreo patru jucatori(doi char din prima repriza) de la gazde si, ramanand in 7 jucatori, pierdeau cu 0-3! Ceea ce au facut aseara Sapunaru si colegii sai trebuie sa faca obiectul unei anilize a FRF, a comisiilor de disciplina care trebuie sa dea sanctiuni drastice!! Iar presa ar trebui sa analizeze si sa condamne la randul ei aceste grave abateri de la etica sportiva si de la bunul simt, nu sa arate cu degetul spre Steaua.

custov (88 comentarii)  •  31 martie 2016, 20:32

traiasca COOPERATIVA condusa de cioban,dati arbitrilor tricouri ros albastre CU NUMAR .,*** esti fericit ,deja incepi sa scuipi si sa injuri ca inainte !!!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Abcde (206 comentarii)  •  31 martie 2016, 20:45

@tirgovistean. vezi ca obraznicia ta nu tine loc de valoare. Nu suntem bine daca unul ca tine crede ca se poate trage de bretele cu oricine. Nea Ovidiu stie fotbal cat un milion de alde tine, revino-ti.

Comentează