Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mai încet cu Stanciu&Co!

Am spus la TVR imediat după meci și repet acum că egalul cu Spania de pe Cluj Arena nu înseamnă o victorie, ci e doar un egal, nimic mai mult!

Permalink to Mai încet cu Stanciu&Co!
luni, 28 martie 2016, 4:47

Unul însă prețios, absolut onorabil, întrucât “tricolorii” l-au obținut în fața campionilor europeni en titre și la capătul unui duel echilibrat, de care pe care. Declarând echitabil scorul de 0-0, corect, respectăm adevărul în condițiile în care, grație unei prestații inteligente și energice, elevii lui Iordănescu s-au ridicat la înălțimea celor ai lui Del Bosque. Într-o frază, egalul cu ocupanta locului 3 din clasamentul FIFA la zi a fost unul muncit și pe deplin meritat.

Sigur că discutăm despre un “amical”, de unde și observația că oaspeții, sosiți la Cluj după ce remizaseră joi cu italienii la Udine, 1-1, nu s-au omorât cu firea. Lipsit de serviciile vedetelor Iniesta, Busquets, Sergio Ramos ori Diego Costa, marchizul Del Bosque a început duminică seara cu un singur titular de la Udine și a operat 6 schimbări în repriza secundă! În plus, ibericilor li se cuvenea un penalty în prelungiri, când Săpunaru l-a cosit în careu pe Fabregas. Glumind, “centralul” francez a făcut bine că nu l-a acordat pentru că ne-ar fi stricat tot cheful!

Având de înfruntat adversari de top, băieții noștri s-au montat la maximum, dornici să arate ce știu. În consecință, exploatând spațiile libere lăsate de spanioli, au etalat un fotbal cursiv, logic. Ba și, mai rar în ceea ce-i privește, unul atrăgător, competitiv, plăcut ochiului. N-aș zice că “naționala” s-a întrecut pe sine și a reușit o evoluție antologică. Dar ea i-a mulțumit pe români, le-a dat ocazia să aplaude, să se bucure.

Echipa a jucat inteligent, atent în apărare, ferm la mijloc și mai îndrăzneț ca de obicei în atac, deși din nou ineficient. Iordănescu a bifat al 11-lea meci fără înfrângere din al treilea său mandat, pe parcursul căruia, cu toate că a întâlnit superputerile Italia și Spania, n-a pierdut deloc! Un bilanț menit să le închidă gura celor care, ironizându-l că-i depășit, ruginit, vetust etc., nu încetează să conteste un selecționer pe care rezultatele îl recomandă cu prisosință. Iată de ce a surprins și a mâhnit momentul în care unii spectatori clujeni, care se consideră cei mai educați și mai civilizați, au huiduit când crainicul stadionului a pronunțat numele lui Iordănescu!

Ca și miercuri, Nicușor Stanciu s-a dovedit cel mai în formă și duminică, MVP-ul confruntării. A alergat, a presat, a pasat, a creat, a ratat. Tocmai pentru că a recunoscut el însuși, modest, că “mai am multe de corectat”, e cazul să-l lăudăm, dar fără excese, fără tam-tam. El poate deveni liderul după care tânjește “naționala” de atâta amar de timp, însă mai are până să ajungă acel număr 10 capabil să reamintească de Dobrin, Hagi ori Mutu. Ca atare, să evităm greșeala de a-l ridica în slăvi prea repede, să nu ne grăbim identificându-i pe “tricolori” cu Stanciu&Co deoarece riscăm să-i facem un deserviciu celui în cauză, nicidecum un favor!

În preajma vârstei de 23 de ani, pe care o va sărbători în 7 mai, să-l ajutăm pe Stanciu să crească, nu să-l expunem cu temenelele și cu plecăciunile noastre! Ne trebuie și îi trebuie mintea clară. Luciditate, măsură, decență. z

Comentarii (62)Adaugă comentariu

MMihai (36 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:11

Rezultatul bucura dar......: - Spania a jucat cu multe rezerve, fara piesele tari. - Spania e in declin, la Euro nu va fi nici in primele trei echipe. - A fost 11 m pt Spania la faultul lui Sapunaru care a mai facut inca un fault la marginea careului nesanctionat. - Pe partea lui Sapunaru va fi bulevard la Euro. - Franta ne va bate la trei goluri diferenta. (am sa va reamintesc la vara acest lucru dle Ioanitoaia ). In rest, superba atmosfera de la Cluj, au meritat ardelenii acest meci, se mai pot organiza si altele, cu toate ca mi-as fi dorit sa merg pe Arena Nationala (fiind bucurestean).

Steaua1986forever (36 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:12

Un articol corect de data asta domnule Ioanitoaia, sunt si eu de parerea dumneavoastra, Stanciu nu trebuie "distrus" cu atentie acum, mai are mult de munca. Tot nu vad insa de ce trebuie comparat cu Hagi, Dobrin. Nu intelegeti ca altii ca ei nu o sa mai avem? Cel mult o sa avem mai "multi Stanciu". Si o sa fiu extrem de multumit ca pe viitor sa mai existe inca 2-3 Stanciu. Insa tot nu ne-ati lamurit cum cei mai buni de pe teren au fost Sapunaru, Torje si Chiriches. Pe asta cand o lamuriti?

Alin (626 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:14

Just. Observatii rationale.

Dragos (52 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:19

Romania nu a jucat cine stie ce aseara, insa parca a aratat mai bine decat in calificari si mai bine decat cu Lituania, dupa parerea mea. Desigur, lista contestatarilor si a celor care vor spune ca "Spania a jucat cu rezervele" este deschisa si sigur nu este limitata in ceea ce priveste numarul de locuri. Insa, daca privim obiectiv, putem observa ca Albania a pierdut in Austria, iar Elvetia a pierdut in Irlanda. Oponentele adversarelor noastre, oricat s-ar chinui, nu pot alinia o echipa de start de valoarea celei pe care a aliniat-o Spania aseara. Deci, din punctul meu de vedere, suntem cei mai castigati, cel putin dupa duelurile de aseara, noi suntem cei care am iesit mai bine, chiar daca nu am macrca. Devenim un popor, nu o polpulatie, plina de ura. Asa cum s-a demonstrat in cazul "Colectiv", nu avem nevoie sa ne distruga altii, ne descurcam destul de bine si singuri. Asa ca blamarea baietilor de la "nationala" si a selectionerului nu o vad ca o modalitate de succes. In prostimea populara, unii dintre noi s-ar bucura daca Romania s-ar face de bafta in Franta, doar pentru a iesi si pentru a se bate cu pumnul in piept ca ei au avut dreptate si ca Iordanescu e nu-stiu-cum. N-o fi el cel mai bun in general (sesizati aluzia?), insa sigur e cel mai potrivit acum. In loc sa aruncam cu noroi in baietii nostri, ar fi bine daca, macar pentru o clipa, ne-am schimba punctul de vedere si i-am incuraja putin. macar putin. Sunt ai nostri, altii nu avem, e putin cam tarziu sa aratam cu degetul, atata timp cate Euro ne bate la usa. Am impresia ca unii suporteri, in ultima vreme, nu accepta faptul ca doar ne-am calificat, iar paticiparea noastra nu inseamna neaparat ca vom si castiga turneul. Cat despre Stanciu, zic sa-l lasam sa se mai coaca. Si sa ne rugam sa nu il vanda pe un purcoi de bani afara la varsta asta, pentru ca mai apoi sa joace la echipa a 2-a, a 3-a sau a 4-a a vreunei ilustre echipe anonime din Europa. Talentul romanesc ar trebui cultivat in Romania. Haideti sa-i incurajam, sa fim langa ei, sa nu fim hateri, asa cum facem cu Halep. cand castiga e cea mai buna, ne mandrim cu ea. Cand pierde, ne lepadam de ea ca nasii de Satana. Halal gandire...

Dragos (52 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:21

Romania nu a jucat cine stie ce aseara, insa parca a aratat mai bine decat in calificari si mai bine decat cu Lituania, dupa parerea mea. Desigur, lista contestatarilor si a celor care vor spune ca "Spania a jucat cu rezervele" este deschisa si sigur nu este limitata in ceea ce priveste numarul de locuri. Insa, daca privim obiectiv, putem observa ca Albania a pierdut in Austria, iar Elvetia a pierdut in Irlanda. Oponentele adversarelor noastre, oricat s-ar chinui, nu pot alinia o echipa de start de valoarea celei pe care a aliniat-o Spania aseara. Deci, din punctul meu de vedere, suntem cei mai castigati, cel putin dupa duelurile de aseara, noi suntem cei care am iesit mai bine, chiar daca nu am marcat. Devenim un popor, nu o populatie, plina de ura. Asa cum s-a demonstrat in cazul "Colectiv", nu avem nevoie sa ne distruga altii, ne descurcam destul de bine si singuri. Asa ca blamarea baietilor de la "nationala" si a selectionerului nu o vad ca o modalitate de succes. In prostimea populara, unii dintre noi s-ar bucura daca Romania s-ar face de bafta in Franta, doar pentru a iesi si pentru a se bate cu pumnul in piept ca ei au avut dreptate si ca Iordanescu e nu-stiu-cum. N-o fi el cel mai bun, in general, (sesizati aluzia?), insa sigur e cel mai potrivit acum. In loc sa aruncam cu noroi in baietii nostri, ar fi bine daca, macar pentru o clipa, ne-am schimba punctul de vedere si i-am incuraja putin. Macar putin. Sunt ai nostri, altii nu avem, e putin cam tarziu sa aratam cu degetul, atat timp cate Euro ne bate la usa. Am impresia ca unii suporteri, in ultima vreme, nu accepta faptul ca doar ne-am calificat, iar paticiparea noastra nu inseamna neaparat ca vom si castiga turneul. Cat despre Stanciu, zic sa-l lasam sa se mai coaca. Si sa ne rugam sa nu il vanda pe un purcoi de bani afara la varsta asta, pentru ca mai apoi sa joace la echipa a 2-a, a 3-a sau a 4-a a vreunei ilustre echipe anonime din Europa. Talentul romanesc ar trebui cultivat in Romania. Haideti sa-i incurajam, sa fim langa ei, sa nu fim hateri, asa cum facem cu Halep. Cand castiga e cea mai buna, ne mandrim cu ea. Cand pierde, ne lepadam de ea ca nasii de Satana. Halal gandire...

DanT (4 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:24

Iordanescu a fost huiduit pentru ca initial a tot venit cu motive pentru care meciul nu ar trebui sa se joace la Cluj ... nu a fost ceva legat de rezultatele echipei.

SAG (132 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:28

De acord cu analize de genul in care sa predomine "Luciditate, măsură, decență"....pentru Nicusor Stanciu. Da, dupa golul inscris de talentatul fotbalist in partida cu Lituania multi jurnalisti, antrenori etc s-au intrecut in laude si aprecieri pentru jocul prestat, dar si de calcule financiare de transfer de parca jucatorul a jucat si castigat, deja, finala Ligii Campionilor. Cred ca ar fi mai bine pentru Stanciu sa fie mai multa moderatie in analize. Chiar daca a confirmat si cu Spania printr-o prestatie de nota 8, sa asteptam CONTINUITATE in partidele din play-off si mai ales evolutia lui la Campionatul European. Sunt f. multe exemple de jucatori talentati de la noi care dupa ASTFEL DE LAUDE s-au stins facandu-se comparatii cu Hagi, Messi, Maradona s.a. Sa speram ca Nicusor Stanciu va creste fotbalistic cat mai sus pe masura talentului pe care il etaleaza acum.... Cred si sper si eu ca cele doua partide cu Lituania si Spania sa fie acel pas frumos spre MAREA PERFORMANTA..... Succes !

bogdan (11 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:41

periodic presa ia cate un jucator de la fcsb care a apucat sa faca un meci cat de cat bun si il ridica in slavi. de cateva zile e randul lui stanciu. personal consider ca totusi stanciu, carand prea mult mingea cu el, a ratat momente importante in lansarea varfului pe pozitii favorabile. cat despre valoarea "noului decar al nationalei" cum e mult prea laudat in presa, un moment din repriza a 2a e caracteristic. scapat singur la marginea careului de 16 m pe partea dreapta reuseste "performanta" de a centra in aut pe partea opusa! mare jucator mare valoare si vorba lui mitica dragomir, dupa centrarea asta i-a mai crescut cota cu cateva milioane. concluzia e ca nationala a jucat cu echipa a 3 a a spaniei, echipa care nu s-a omorat cu firea jucand economicos, departe de ce a aratat in meciul de la udine, arbitrul francez a fost baiat de treaba nu numai la final cand nu a dat penalty clar pentru spanioli si ca avem ceva ceva aparare dar de la mijloc in sus suntem varza .

petre (86 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:42

@Dan T. Nu conteaza motivul daca a fost fluierat de un stadion intreg. Vrand sa fie elegant Dl Ioanitoaia a scris unii clujeni, dar au huiduit toti cei prezenti.. Publicul din Cluj a demonstrat ca nu e mai breaz decat cel din Bucuresti. Numai gura si fudulia sunt de el.

raul (8 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:46

Revin pentru a 2a oară cu un comentariu scris de Ovidiu Ioanițoaia, nu cu plăcere! Am stat mai toată noaptea trecuta pe diverse site-uri de sport și am avut ocazia sa văd cele mai interesante secvențe ale acestui meci cu Spania comentate în diverse limbi: spaniola,turca,engleza și chiar poloneza. Am văzut un cele mai importante faze în comentariu spaniol, cu o multitudine de unghiuri de filmare, concluzia celor 2 comentatori fiind,la faza cu presupusa cosire a lui Cesc de către Săpunaru, ca :" iată o dovada clara a faptului ca Cesc este un mare actor(simulator), aceasta acțiune evidențiind faptul ca atacantul nostru caută contactul pt. a avea un penalty dar se arunca exact în momentul în care Săpunuru ar fi trebuit sa-l pună la pământ. " Comentariu,repet, spaniol care nicidecum nu scoate in relief o nesanctionare a unui eventual penalty. Am sa caut aceasta referință video pe YouTube, care are undeva la 6 minute și ceva, și am sa o postez ca sa vadă toată lumea și sa audă ce u se reproșează lui Fabregas legat de aceasta acțiune importanta a Spaniei.

Radu (4 comentarii)  •  28 martie 2016, 17:49

Nea Ovidiu cand ne lasi cu ineptiile matale; comentariile pe care le faci sunt de anii '50; fotbalul de atunci mergea perfect cu stilul matale de a scrie; ***. Comparatiile matale "acel număr 10 capabil să reamintească de Dobrin, Hagi ori Mutu" denota o lipsa de adaptabilitate temporala ; ce ai spune mata ca Stanciu sa nu semene cu niciunul dintre cei trei si sa fie el insusi; mai lasa-ne cu reamintitul.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ursus (19 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:00

Decent articol si realist. Aş zice normal pentru un ziarist cu pretentii. Ce m-a impresionat au fost comentariile cititorilor. Mult mai pertinente decit de obicei. In special Dragoş. Imi place comparatia cu Simona Halep. Inainte de a o avea ne o doream. Acum cind o avem o criticam grosolan. Orice om inclusiv sportivii ating un potential pe care este greu sau imposibil sa-l mai depaseasca. Credeti ca ea nu vrea un Grand Slem? In alte ordine de idei: Hai România.

mihail (12 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:00

Domnule Ioanitoaia , tare sunt curios : de ce ne spuneti noua , cititorilor, sa nu-l mai umflam pe Stanciu , si nu atrageti atentia colegilor d-voastra , ziaristii sau scriitorii la ziar ?

anta (565 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:01

De data asta sunt de acord cu ce scrie Dl. Ioanitoaia. Ma bucur si ca "evolueaza" si la TVR in ultima vreme. Promitator pentru un ProTV-ist vechi.

sumio (911 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:07

NU sunt de acord, ridicati in slavi o echipa de test, nicidecum formula ce va fi folosita la euro2016. Sa mai asteptam lotul si apoi sa ne dam cu parerea.

raul (8 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:08

Revin cu adresa de youtube unde putem avea un comentariu decent,spaniol, legat de aceasta fază,cea cu Săpunaru amintită anterior (este un alt comentariu nu cel la care făceam referire mai sus) ,acțiunea începe in minutul 8:03 și putem auzi clar ca nu este vorba de simulare cum nu este vorba nici de penalty , Cesc aruncindu-se înainte de a fi lovit de Săpunaru. Spaniolii nu au văzut penalty!!!!!!!!!!!!!! Iată despre ce este vorba: https://www.youtube.com/watch?v=DGJAKJYHNCO sau https://youtube.be/DGJAkjyhnCo

Mihai (18 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:45

"Iată de ce a surprins și a mâhnit momentul în care unii spectatori clujeni, care se consideră cei mai educați și mai civilizați, au huiduit când crainicul stadionului a pronunțat numele lui Iordănescu!" ii fain cand tragem concluzii fara sa stim cauza. iordanescu a fost huiduit, nu pentru ca e incompetent sau nu, ci pentru delcaratiile sale cu privire la faptul ca meciul urma sa se joace la cluj. am face bine sa ne informam, inainte sa debitam.

ottonelu (23 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:47

Eeei, domnule ioantioie, mai du-te mata in Herăstrău și da niște pufuleți porumbeilor, ar fi mai bine.

dinu (427 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:50

@Radu. Fara suparare ineptiile iti apartin tie si te inseli amarnic crezand ca in ultimii ani s-au schimbat sensurile cuvintelor incat ele sa spuna azi altceva decat o faceau ieri. Chestia cu adaptabilitatea temporara pe marginea careia behai e o nerozie si mai mare. Priveste ce zic ceilalti postaci si incearca sa intelegi ceva desi nu vei reusi. Esti prea fudul ca sa nu fii si...stii tu cum.

alin (6 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:53

Analiza evolutiei nationalei s-a facut in ultimile zile in mass-media in toate felurile; insa raman cu un gust amar vazand ca si profesionistii, adica cei crescuti in fotbal si cu fotbalul isi expun parerile functie de interese. Nu e un lucru nou, dar parca la noi e totul exagerat. Asta pe de o parte. Pe de alta parte raman incantat de comentariile la obiect si cu argumente reale ale catorva din cititorii dvs. Eu as da afara toti *** avizi dupa clickuri din redactia gsp si le-as propune contracte ferme acestor cititori, unii dintre ei reusesc sa faca diferenta intre nationala si cluburi, intre mandrie si orgoliu, intre profesionalism si amatorism si mai ales intre prostie si decenta. Daca am reusi sa facem ceva de genul asta si la nivelul societatii noastre, mai mult ca sigur ca am fi una dintre tarile de referinta ale Europei...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Bogdan (395 comentarii)  •  28 martie 2016, 18:59

Mihaita, tu debitezi...V-ati facut de ras pentru ca indiferent de motivele invocate Iordanescu NU TREBUIA fluierat. Ori nu mai poate nimeni sa aiba pareri in afara "minunatului public clujean? Mari si civilizate gazde, de speriat ce tari in gura sunteti.

nicolae cristache (15 comentarii)  •  28 martie 2016, 19:25

Sire, daca în viaţa asta ţi-ai propus să faci bani, ai câştigat. Dacă ţi-ai propus să faci şi presă ai n-ai câştigat: titlurile spun una, conţinutul, alta. În partea de sus a paginii se afirmă una, în partea de jos se afirmă invers. Tu spui la televizor că buni au fost Chiricheş şi Stancu, ziarul tău spune că Dr. Grigore şi Săpunaru. Apropo de televizor, moderatorul te-a invitat în semn de respect, tu-l ironizezi, un meci egal e un meci egal, nu o victorie. Te informez, că într-un meci în care îţi propui 3-4 obiective şi le atingi pe toate, acel meci e câştigat, iniferent de scorul de pe tabela de marcaj. Dacă vorble mele le iei ca pe o critica, însemană că n-ai înţeles nimic din viata asta.

n00dles (21 comentarii)  •  28 martie 2016, 19:33

Domnule Ioanitoaia, ma indoiesc ca dl Mutu se va putea ridica in comoaratii cu Nicusor Stanciu in privinta caracterului. Talentul, fara caracter, nu are valoare. Ca dovada ca talentatul domn Mutu lustruieste banca unei echipe aflate intre coma indusa si cimitir, nici el nestiind in ce calitate facand asta: de prieten cu antrenorii ori de fost coleg cu forbalistii. V-as ruga sa nu mai alaturati numele lui Mutu langa cele ale lui Hagi si Dobrin. Nu este nici macar un sfert din valoare lui Lutu ori 10% din ce a fost Danut Lupu. Asa cum au fost ei, cu pacatele lor, nu au avut pretentia sa fie considerati icoane, asa cum are prea cuviosul Adrian de la Pitesti. Sanatate!

olandezu (49 comentarii)  •  28 martie 2016, 19:45

te am vazut aseara la postul national. ai prestat jalnic. APROPO......cand esi la PENSIE ???????????

Robertinho (7 comentarii)  •  28 martie 2016, 19:47

@DanT si Mihai -inca o dovada ca ***, toate comentariile cu privire la mutatul meciului la Koloshvari sau cum ii ziceti voi nu erau referitoare la Cluj ci la faptul ca oficialii nu au fost capabili sa organizeze jocul unde era planificat. Ardelenii au fost ieri mai mitocani decat orice alt suporter di Romania si asta spune mult despre ei. PS Nu sunt bucurestean si amtrait suficient de mult in Sibiu sa stiu ca bancurile despre ardeleni sunt adevarate ...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Robertinho (7 comentarii)  •  28 martie 2016, 19:50

@olandezu - (ti-ai luat numele asta pt ca bagi verde?) Tu cand te apuci de gramatica? Tu nu o sa stii toata viata ta cat a uitat d-nul Ioanitoaia, asa ca du-te (asa se scrie corect, chiar daca tu si toti cunoscutii tai scrieti altfel) la scoala, nu-i o rusine sa fii clasa a doua la 27 ani, macar inveti ceva.

Dtru (268 comentarii)  •  28 martie 2016, 19:56

@olandezu. Lumea e plictisita de rautatile tale gratuite. A fi rau e mai trist si mai periculos pentru sanatate decat a fi prost dar tu le imbini perfect pe amandoua.

Vic (22 comentarii)  •  28 martie 2016, 20:10

Noodles, chiar daca nu iti place tie Mutu e al doilea golgeter din istoria Nationalei la egalitate cu Hagi. Si a jucat la echipe la care Stanciu s-ar putea sa nu ajunga niciodata si doar sa viseze. Cu caracterul las-o moarta ca exemplul tau Lupu contrazice aceasta regula.

Florinilie (2 comentarii)  •  28 martie 2016, 20:17

Asa ceva inca nu am vazut. Olandezu de mai sus in afara faptului ca nu incepe o fraza cu litera mare, probabil intentionat, sa para cine nu e, face si afirmatii aici pe care nu le sustine in niciun fel... Voi chiar permiteti unora ca el sa posteze orice?!? Nu aveti o minima cenzura?!? Nu vrei dle Olandez sa te uiti un pic pe ratinguri?!? Ori nu stii ce inseamna?!?

kpone (1 comentarii)  •  28 martie 2016, 20:20

S-au facut de tot *** clujenii aseara...cu CRISTiiii ....in timpul in care nu trebuia sa se auda nici musca in onoarea acestui fost fotbalist Enorm...Johann Cruyf...RUSHINEEEE celui care a strigat,dar si celor cateva sute care au ras in timpul unui moment de reculegere...***...ardeleni de 2 lei...nu sunteti cum va credeti...v-ati facut de ras.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ANDREI F (1607 comentarii)  •  28 martie 2016, 21:15

,,Mai încet cu Stânciu... ,,Păi dacă nu vă convine că Stânciu este apreciat faceți demersuri la UEFA care-l nominaliza pe Stânciu la jucători ce trebuie urmăriți,certați confrații dv.necunoscători din Spania care au văzut doar puținele minute jucate cu Lituania și a spus că este un jucător interesant,certați de asemeni și pe jurnaliștii francezi care după meciul cu Spania a remarcat iarăși pe Spancu și Popa...Desigur că Stanciu și ceilalți sunt apreciați de cine nu trebuie sau într-o măsură care vă deranjează...Chiar dacă ați avea dreptate nu credeți că un jucător de 22 de ani trebuie încurajat la primele jocuri la națională...?Măcar în aceeași măsură în care sprijiniți și bine faceți un jucător de 36 de ani?

pop ion (38 comentarii)  •  28 martie 2016, 21:18

Ca de obicei, O.I. nu vede dincolo de sticla (foarte groasa) a ochelarilor. Iordanescu a fost si va fi mereu fluierat la Cluj din cauza tampeniei lui incalificabile atunci cand a spus ca organizarea meciului la Cluj este o mare greseala. De asemenea, argumentele individului O.I. (*** !) despre asa-zisele penaltiuri sunt mai mult decat rasuflate, asa le-o fi vazut el din studioul de la Bucuresti, ca daca avea un pic de stima pentru meseria pe care o practica (este drept ca de mult prea mult timp), atunci s-ar fi deplasat pana la Cluj.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ANDREI F (1607 comentarii)  •  28 martie 2016, 21:24

Și mie mi s-a părut comentariile dv. de la Tvr. neinspirate...După ce la primul meci ați spus că Stanciu trebuie să mai confirme și după Spania ați avut același discurs...Cred că nu noi,suporterii avem așteptări prea mari de la Stânciu...Eu sper să mai găsim măcar încă câțiva de Stânciu. Doar pentru aplaudaci...vă aștept răutățile .Ce bine ar fi dacă ar fi argumentate...

olandezu (49 comentarii)  •  28 martie 2016, 21:33

`PT Florinilie....daca ai urmarit aseara prestatia Dnl-ui Ioanitoaia de la postul national (dar nu cred)ti ai fi dat seama ca titlul articolului e unul sa l puna intr o lumina proasta pe STANCIU si sal scoata in fata pe Andone... OARE DE CE ?????? Asa ca nu te ai prins ?? APROPO sti cumva cand se PENSIONEAZA Ioanitoia ?????

ZONA MAGHERU (166 comentarii)  •  28 martie 2016, 21:44

Un articol realist , pragmatic si cu sfaturi bune pentru cel care l-a ora actuala este cel mai bun jucator din campionatsul romanesc . Apropo de ineficienta atacantilor . Eu nu as renunta la Alibec mai ales daca si el s-ar hotari sa mai slabeasca macar 2 kg . Din pacate Budescu s-a cam autoexclus de la nationala chiar daca sunt convins ca il alearga chinezii aia ca pe " hotii de cai" si nici nu are acces la Mall-ul Vitan deci nici sarmalutze ca " la mama acasa " . O echipa de liga a doua din china parca e prea mult ! Oriciti bani ar pompa chinezii aia va mai lua un timp pina o sa putem vorbi de un campionat profesionist .

liviu (2 comentarii)  •  28 martie 2016, 22:08

Dobrin, Hagi sau Mutu...Cei mai frumosi ani ai nostri au fost cu Balaci. De ce il uitam acum?

Mircea (663 comentarii)  •  28 martie 2016, 22:12

@olandezu. Singura concluzie e ca esti greu de cap. Nu ai urmarit comentarii sau nu le-ai inteles. Dl Ioanitoaia nu l-a laudat deloc pe Andone, dar pe Stanciu da. Poanta cu prnsionarea e fumata si daca iti imaginezi ca esti spiritual te inseli. Unul ca tine nu poate fi decat *** si compatimit.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Ghencea (129 comentarii)  •  28 martie 2016, 22:50

@pop ion. tu esti alt orbit de patriotism local maladiv. Mai potrivit era sa propui ca dl Ioanitoaia sa se mute definitiv la Cluj ca e cel mai frumos oras din lume si cu cetatenii cei mai destepti. Minti de bubui si cand ii pui in gura lui Iordanescu vorbe pe care nu le-a rostit. S-a referit la starea gazonului si la pierderile financiare si la nimic altceva. Poti fi sigur ca dl Ioanitoaia stie sa aprecieze un fault mai bine decat tine ca doar face treaba aceasta de o viata.

Marian (1 comentarii)  •  28 martie 2016, 23:25

Ce tot spuneți spania a jucat cu rezervele....Dacă luam sa comparam rezervele spaniei cu titulari naționalei ei sunt peste cu mult și mai ales pentru ce echipe joaca aceste rezerve....Noi ne am dori sa avem în naționala noastră aceste rezerve dar din păcate nu se poate mai avem mult de muncit și Stânciu este bun dar nul mai comparați cu Dobrin sau cu Hagi el nu este nici macar pe jumătatea lui Mutu.Mutu la vârsta lui avea deja un renume în europa nu numai în românia....

Alexandru Valeriu (38 comentarii)  •  28 martie 2016, 23:47

Cu numai doua luni inainte de participarea la un eveniment european major este reconfortant rezultatul tricolorilor ,ca si cele ale Simonei de la Miami open .Articolul in sine ponderat asa cum sunt si ale diletantilor comentatori Dragos , Bogdan sau Ursus,ma indeamna sa mai citesc presa sportiva cu inserarile cuviincioase incorporate . Am folosit cuvantul diletant ca si lugojenii din secolul XIX care gratulau astfel reusitele concetatenilor (artisti amatori) fara umbra de peiorativ . Tuturor le multumesc . Din Boston , prof. Al. Valeriu .

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  29 martie 2016, 0:07

D-le Ioanitoaia, nimic despre gafeurul Chiriches ? Daca Sapunaru, parasind zona sa , l-a impiedicat pe CESC , a facut-o pentru ca impiedicatul de CHIRICHES dormea pe el . Mie mi-a placut Adi Popa care si-a facut datoria atat in atac , cat a putut, batandu-se cu fundasii centrali spanioli pentru mingile bubuite de ca catre fapararea noastra sau de catre Tatarusanu, dar si in aparare - devenind fundas dreapta - cand Sapunaru urca in atac sa centreze, sa suteze (a avut un sut la coltul scurt scos de portar) sau sa sara la cap - datorita lui portarul spaniol a respins mingea, in afara careului, spre Stanciu care a sutat bine jos langa bara . Cand Sapunaru strangea langa adormitul de CHIRICHES , TORJE , cel intrat in locul lui Adi Popa. nu a coborat ca fundas dreapta ci se plimba pe la mijlocul terenului lasand spre final partea dreapta neacoperita , tocmai atunci cand trebuia sa avem 6 fundasi- cei patru( de fapt 3 - Chiriches nu se pune - ) plus Torje si Stancu sau cel intrat in locul lui. .Trebuie sa reamintesc ca Stanciu, cel laudat ca-i umple cu milioane buzunarul de la spate al nadragilor lui GIGI VALIZA , nu s-a vazut in primele 20 de minute, atunci cand Adi Popa isi dadea sufletul pe teren . .... PS - comentatorii ros-albastri ai meciului de la tv , mergeau pe burta cand Chiriches gafa in serie , nepomenindu-i numele . Cica expresie tv: spaniolii au recuperat mingea si nu spuneau ca adormitul le pasa mingea. Apoi cand Sapunaru respingea minge dupa minge din careu , la fel nu-i pomeneau numele . In schimb daca mingea ajungea pe la CHIRICHES si acesta reusa cu mare greutate sa respinga mingea comentatorii erau in delir : respinge Chiriches . Cred ca ati sesizat acest lucru daca ati stat langa ei . Eu il astept pe gospodarul Moti in locul acestui gafeur.

P VALENTIN (1 comentarii)  •  29 martie 2016, 1:51

Buna seara,d-le Ioanitoaia si tuturor celor care au scris pana la aceasta ora.Nu are nicio treaba,ca s stelist de mic copil si cunosc f bine acest sport,dar inainte de toate ma mandresc ca sunt Roman,iar cand joaca Romania,nu conteaza de unde vin jucatorii.Important,este sa fie alesi,cei mai in forma si eventual sa fie si titulari la echipele de club unde joaca.Pe N Stanciu,eu l am criticat de multe ori,pt ca este un pusti cu f multe calitati fotbalistice si nu reusea sa explodeze,vina care este impartita atat de el cat si de fosti antrenori de la Steaua care nu au vazut in el,potentialul nr 10 atat la club cat si la echipa nationala.In momentul de fata,este cel mai bun produs al fotbalului intern cat si cu superlative pt cele doua meciuri jucate la echipa nationala.Cand un jucator explodeaza pe plan fotbalistic,trebuie sa l laudam,asa este si cazul lui.Laudele pt un jucator,sunt benefice pt viitorul lui,in caz contrar ca el nu intelege cuvintele frumoase la adresa lui si sa si vada in continuare doar de fotbal si nu de excapade extra fotbalistice,e doar problema lui si ramane doar cu speranta ca putea devenii un nr 10 autentic.Nu l putem compara cu Hagi,cum nici pe Hagi nu l putem compara cu Dobrin sau Balaci pt simplul motiv ca au trait fiecare in alte timpuri,unde se juca cu totul alt fotbal fata de cel din zilele noastre.Sper ca dupa cele doua meciuri,d-ul Iordanescu,sa se gandeasca f bine pe cine convoaca la urmatoarele amicale,ca sa si poata forma corect lotul pt EURO.Din pmdv,Tatarusanu si Pantilimon,sunt cei mai buni portari,iar cel de al treilea,trebuie sa fie ales dintre Lung jr si Nita,care este intr o buna forma.Pacat ca un jucator ca si Chiriches nu este titular la Napoli si totusi la echipa nationala,isi face treaba bine si impreuna cu un Grigore sau cu un Tamas sau cu un Moti sau chiar cu Papp,am putea forma centralii.La fundasii laterali,inca avem probleme,este inadmisibil,un jucator ca Sapunaru,cu experienta lui,sa faca un fault in careu cu doua minute inainte de fluierul final,si am putea alege,un Matel sau un Enache pe partea dreapta iar pe stanga nu avem alte solutii in afara de Filip sau Tosca,ambii,fiind la acelasi nivel.La mijloc,trebuie sa inceapa cu Stanciu,alaturi de Pintili si eventual,un Hoban sau un Bourceanu.In fata ii putem folosii pe dreapta,pe Chipciu sau Popa si pe stanga ,pe Stancu sau Ivan,iar varf impins pe Cheseru daca Marica,daca nu si revine.Jucatori ca si Sapunaru,Santmartean,Rusescu,Andone si Alibec sau altii ca si ei care vor fii in forma inainte de EURO,ii putem folosii in timpul meciului,ori de cate ori este nevoie de ei.Cu respect si incredere maxima in echipa nationala, PV .

dudu (34 comentarii)  •  29 martie 2016, 2:00

Cu mentiunea ca pentru a ajunge acel numar 10 care sa... aminteasca de Mutu, ar trebui sa faca fitze, sa traga pe nas, sa se ia la hartza cu oricine si sa priveasca de sus pe oricine, sa isi sape antrenorul, sa faca bisericutze si sa porneasca scandal in vestiar si asa mai departe. E greu, chiar si pentru un tanar talentat ca Stanciu, e greu de egalat asa performantze...

andreicagogu (35 comentarii)  •  29 martie 2016, 3:15

In definitiv, domnule frumos ioanitoaia, ce fel de om esti

doca (1 comentarii)  •  29 martie 2016, 4:38

La tv unde se văd doar acțiunile poate a fost frumos. De la firul ierbii parcă au jucat două echipe de liga 4

bohotinu (565 comentarii)  •  29 martie 2016, 8:36

@ottonelule, te rog nu ma mai face sa rid ca se uita lumea la mine ca la un alien in tramvai :) :) :)

Suporter (4 comentarii)  •  29 martie 2016, 8:37

Spania a avut cinci campioni europeni in echipa din minutul unu, fara alte comentarii. O observatie: Mutu nu a jucat niciodata cum a jucat Stanciu in meciul cu Spania, nu-l mai bagati in seama. Nu gasim un meci despre care sa spunem ca a fost cistigat de Mutu, circiumi gasim unde a facut scndal.

George (7 comentarii)  •  29 martie 2016, 8:50

Faptul ca Spania a jucat cu multe rezerve era de asteptat. Dar pana si rezervele rezervelor nationalei iberice sunt mai celebre decat titularii Romaniei (din pacate). Nu vreau sa scot in evidenta lucrurile negative, dar nu este posibil sa-i lasi doar pe Sapunaru si A Popa sa apere flancul drept in conditiile in care Silva venea des pe acea banda si creea superioritate. Pintilii primea 2 galbene inca din prima repriza intr-un meci oficial la cate faulturi a comis. Si Chiriches a facut cateva gafe ce ne puteau costa rezultatul. Una peste alta nu consider rezultatele din mandatul lui nea Puiu grozave. In acest stil avem toate sansele sa terminam grupa cu 3 egaluri si sa pierdem calificarea. Nu inteleg ambitia lui Iordanescu de a nu selectioa sau de a nu folosi jucatori care chiar stiu sa dea goluri. Vad ca Budescu si Alibec care au dus Astra pe locul I in Romania, sunt pedepsiti si acum pt nonsalanta de a nu semna cu FCSB....

gio (107 comentarii)  •  29 martie 2016, 9:30

un egal care trebuia sa fuie infrangere daca arbitru acorda, cum era normal, acel 11 m clar pt spania

ush (3 comentarii)  •  29 martie 2016, 9:53

Mie mi-e frica sa jucam cu Sapunaru. Mi-a fost tot timpul cand a jucat. Daca un joc bun il alternazi cu sabotarea propriei echipe in mod regulat, nu din rea vointa ci fiindca asa esti tu, nu ai ce cauta la nationala. Mai concret, inainte de acest meci la nationala a mai avut si altele in care a provocat eliminarea sa in urma jocului dur. Acum am fost iertati de penalty dar la Euro nu se va mai intampla. La euro toata lumea e atenta la arbitraj. Sa iei un om care iti provoaca 11 m sau te lasa cu un om mai putin pe teren e cam sinucidere.

Comentează