Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Al. Tudor de 4, Rednic de 10

Trupa din Ștefan cel Mare a obținut o victorie categorică, la care a pus însă umărul, regretabil, și “centralul”

Permalink to Al. Tudor de 4, Rednic de 10
duminică, 21 februarie 2016, 5:00

La 4-0, Dinamo nu numai că a bătut-o pe Chiajna, ci a și surclasat-o. Uneori a umilit-o. Ca atare, trupa din Ștefan cel Mare a obținut o victorie categorică, la care a pus însă umărul, regretabil, și “centralul” Al. Tudor. Deși asta nu scade din meritele roș-albilor, net superiori, trebuie spus că arbitrul i-a avantajat în două situații. Mă îndoiesc că Dinamo avea nevoie de acest ajutor, dar așa s-au petrecut lucrurile și n-ar servi nimănui, nici măcar băieților lui Rednic, trecerea lor sub tăcere.

Chiar în startul partidei, Tudor n-a sancționat faultul comis în careu de Puljici asupra lui Pena, pentru ca 5 minute mai târziu să acorde prompt 11 metri după ce Mamele l-a trântit pe Mevlja în suprafața de pedeapsă. Părerea mai largă e că trebuia să trateze fazele la fel, adică să fluiere de fiecare dată ori să nu fluiere deloc. “Centralul” a greșit fără recurs și înaintea golului 4, când n-a sesizat că Gnohere l-a împins cu ambele brațe pe Bucurică, l-a îmbrâncit și l-a scos de pe direcția alergării! Intervenție neregulamentară evidentă, flagrantă.

Eroarea “centralului” i-a prilejuit o replică spumoasă lui Panduru, analistul TV glumind la DolceSport că Tudor știa că francezul va împlini 28 de ani duminică și s-a gândit să-i ofere un cadou! În rest, îi rog pe internauții devotați “câinilor” să fie calmi, să nu uite că eu sunt vechi antidinamovist, simpatizant mascat al FCSB-ului și, firește, subvenționat de Gigi Becali, îi invit să reactualizeze alte asemenea aberații.

În măsura în care Dinamo a dovedit poftă de joc, atitudine și ritm, coeziune, Chiajna a părut aceeași moară ce macină în gol. Lasă impresie, dar se sufocă repede și termină în genunchi. Reiese că l-a înlocuit degeaba pe Baciu cu Țălnar și pe Țălnar cu Falub, din moment ce n-a mai câștigat de 10 meciuri și a ajuns penultima! Dacă se va respecta în continuare regula “un antrenor la fiecare 9 etape”, atunci i-a cam venit sorocul și lui Falub. Se zvonește că Ilie Stan, întors recent din Irak, o va prelua zilele următoare pe Concordia.

Comparativ cu runda precedentă, prima din 2016, Rednic a introdus 5 jucători noi, Filip, P. Anton, Nedelcearu, Lazăr și Essombe, strategie inspirată. Cu toate că Filip a vorbit ce nu trebuia, Puriul nu s-a ambiționat cu el și l-a folosit din start. Rumoarea că fiica lui Rednic îi reprezintă pe unii dintre fotbaliștii tatălui său interesează mai puțin în contextul în care, legând victoriile, Dinamo ocupă locul 2 și visează cu ochii deschiși la titlu!

Acesta e aspectul esențial acum, restul fiind detalii, chiar polițe de plătit, răutăți. Pentru verificarea speculațiilor va fi suficient timp după terminarea campionatului.

A impresionat plăcut Rednic și când a declarat, referitor la implicarea lui Șumi în pariuri, “Nu vreau ca Șumudică să fie suspendat, să pierdem un antrenor care pune suflet și a demonstrat calitate”. Poreclit Strâmbul pentru unele păcate din tinerețe, Rednic s-a comportat ca un gentleman, adevărat coleg, prin aceea că a sărit în apărarea unui rival. Și nu oricând, chiar în ajunul confruntării Astra-Dinamo, menită să desemneze duminică liderul sezonului regulat. Nota 10 și un sincer bravo lui Rednic, felicitări pentru ascensiunea echipei și pentru frumusețea gestului!

Comentarii (102)Adaugă comentariu

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:04

Si dumneavoastra felicitari pentru corectitudine. Articolul e exact ce am vazut eu din tribuna la acest meci. Hai Dinamo!

Mircea (663 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:09

Nu v-a cerut nimeni sa fiti dinamovist. Pretentia fata de Dv si de GSP a fost sa nu mai tineti pe fata cu FCSB si sa nu mai scrieti numai despre Becali. Personal mai reusiti dar ziarul si mai rar. Azi sunteti obiectiv si sa vedem maine.

radu (60 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:12

Rednic trebuie sa preia nationala dupa Euro ,cred ca merita ,se vede ca e antrenor.

Ivanoiu Claudiu (1 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:18

Poate ca sunt subiectiv, suporter al lui Dinamo fiind..dar eu nu pot face o comparatie intre cele doua faze!!In prima Pena isi lasa piciorul in spate, agatandu-se disperat de fundasul dinamovist, pe cand Mevlja putea sa fie accidentat rau de tot...Golul patru este intradevar neregulamentar. Cat despre afinitatile steliste ale autorului...eu le stiam alb-albastre!!!Chiar asa...Craiova asta e tot Craiova aia? Despre subventiile ***..nu cred ca are rost sa discutam...am cobora prea jos!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ROMICA_BUNICA (15 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:19

Din pacate, mai mult despre arbitraj decat despre joc. Specialitatea casei.

militari (120 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:22

De acord desi nu stiu daca a fost 11 m la Pena. Dar la Gnohere a fost fault indiscutabil. Pana la urma tot Steaua va iesi campioana urmata de Astra si de Viitorul. Dinamo va termina pe locil 4.

militari (120 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:24

PS pentru Romica Bunica. Daca arbitrajul era pro Steaua trebuia scris 10 zile la rand sau si mai mult!

Jurnalism subiectiv (75 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:26

Cat de penibil pare acest articol, respectiv acest mesaj al articolului! Cum poti acuza lipsa de echilibru a arbitrului, cand tu insuti te comporti aidoma. Pai, d-le ziarist, ai scris la fel, cu aceeasi vehementa, si dupa meciul viitorului cu dinamo? Ai fost la fel de revoltat si in acel meci, scotand in evidenta ca la victoria categorica a viitorului a pus serios umarul acel arbitru. Ca in loc sa-i dea penalty (si eliminarea portarului Viitorului) lui Dinamo, arbitrul acorda, in faza imediat urmatoare, penalty pt viitorul? Si ca in repriza a doua greseste flagrant tot in favoarea viitorului, cel putin la un alt gol? Ai scris toate astea pt a puncta umarul pus de acel arbitru la victoria categorica a viitorului. Daca nu, cu aceeasi vehementa, dovedeste ipso facto ca tratezi meciurile lui Dinamo cu subiectivism. Iar asta nu este o acuza ca ai fi antidinamovist (nu te mai victimiza fals!), ci este un fapt per se.

victor L (169 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:27

Nota 1 (unu) lui Rednic pentru ca-l apara pe Sumudica fara sa aduca dovezi. Doar pe sentimente. Nota slaba si dlui Ioanitoaia pentru ca apara doar unele faradelegi.

cornel (79 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:28

...Nea Ovidiu, ai asa un talent sa pui gaz pe foc aiurea ca nu te intrece nimeni ! Cand moderai emisiunea aceea la pro tv, cereai parerea unui specialist cand erau faze mai delicate ! Acum ori ai ajuns specialist in arbitraj intre timp, ori vrei sa jignesti cum faci de zeci de ani aceasta echipa si acest club ! Am vazut o parere a...”specialistului” Lazarescu, sper ca nu pe a lui ai preluat-o ! Lazarescu , a fost un tusier/asistent mediocru care a avut probleme cu alcoolul (poate mai are) si care a fost arbitrul de casa al unei echipe ! Invidia si impotenta profesionala il face sa fie aberant ! Dar dta cu experienta indelungata in fotbal si lepadandu-te de antidinamovism pentru 1 min.poti analiza cu propriul intelect faza in care....Pena TRAGE LA POARTA NESTINGHERIT , abia dupa aceea e atins datorita alunecarii de catre fundas ! Numai un habarnist si unul care vrea sa provoace poate sa spuna ca aici a fost penalty ! Nu spun ca dta ai fi in vreuna din situatii.....PS In meciul Dinamo - Viitorul la scorul de 0-0 Dinamo a avut 11m si eliminarea portarului la care arbitrul a inchis ochii iar peste cateva min. a dat 11m si eliminare fundas Dinamo , care a tinut in echilibru meciul in inferioritate pana aproape de final cand incercand sa egaleze s-a deschis si a luat trei goluri in 10 min ! Nu v-am auzit sa spuneti ca echipa lui Hagi a castigat printr-o greseala enorma de arbitraj, l-ati laudat toti pe el si...”copiii lui” de 35 de ani ! Cam asta a devenit presa sportiva din Romania....o metresa debusolata , atenta numai la baksis !!!

Krys-Bucuresti (16 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:29

"a crescut generaţii de ziarişti" ... pai se vede, se simte ... 90% din cei care activeaza in presa sportiva sunt vai de mama lor, agramati, inculti, subiectivi, lingai la palatul lui *** ... Ce mai cauta *** si Mimi in fotbalul romanesc ? De ce nu au fost interzisi cel putin 5 ani pt faptele de coruptie savarsite in fortbalul romanesc ? ... Tare subiectul, nu ?! Inabordabil *** *** ...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Vic (22 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:29

@BUNICA. Asta nu e cronica de joc, sunt opiniile unui ziarist cu vechi state de serviciu. Ele deranjeaza insa cand nu convin celor din Stefan cel mare si ne intoarcem iarasi la...Gigi Becali. Articol foarte obiectiv.

bogdan (11 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:30

daca era vorba de *** echipa asta mult *** si oamanii sai cam cum era? cate meciuri a castigat *** cu ajutorul arbitrilor? acum ca a venit si cuplul de blatisti reghe ne asteptam la un nou titlu pentru aceasta echipa corupta. intrebarea este cum se face ca acest antrenor de mare valoare, reghe, da rateuri afara.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Krys-Bucuresti (16 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:31

@ ROMICA_BUNICA Nimic nou ... astia nu sunt ziaristi sportivi, sunt can-can-isti ...

Olteanu (478 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:33

Nimic nou, Dinamo fura cu fluierasii de cand s-a infiintat echipa si nu se va lepada de obicei cat va exista ea. Iar Tudor e in ultimul an de activitate, deci, e loc si la el.

Ion Catalin (69 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:41

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mrr (22 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:44

dar etapa de etapa cand fcsb castiga campionatele numai cu arbitrii ( si nu cu 4-0 ci cu 1-0 , 2-1 rezultate viciate clar ) taceati fiindca erati prea preocupat cu numaratul ***...putina corectitudine la varsta dvs nu va strica...nici despre meciurile trucate ale fcsb nu scoateti un cuvant...sau despre cooperativa renumita fcsb-pandurii-viitorul-chiajna-voluntari...ma inreb daca dinamo era implicata in asa ceva sigur va erijati in avocatul ligii si cereati cu probe aduse de dvs retrogradarea echipei dinamo...dar asa, cand e vb de fcsb taceti malc...rusinica , v-am crezut un ziarist impartial...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

aldo_m (164 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:45

nea ovidiule imi pare rau ca vrei sa imbatranesti urat pai bine bre cand fscb castiga cu tudor la centru mata nu scoti un cuvintel ,adica dinamo n-are bani si mata zici ca face blaturi .cand gigi declara la tv ca el cumpara arbitrul unui meci sau portarul echipei adverse nu te-ai inflamat nea ovidiule in gazeta ,mata vrei sa te inflameze batranetea ca celula nervoasa nu se mai reface da mata te inflamezi numai cand vrei NU CAND TREBUIE asta ma deranjeaza deontologic la un ziarisr ca tine pa fata cu cel mai bogat ruman ,foarte bine dar nu trebuie sa ne scoti noua ochi ca tudor a facut si a dres stim ca ai fost in avion cu steluta cand a castigat da mata mai tii cu fcsb ca asta e echipa lui gigi care nu e in stare sa-si fac un stadion el al vrea gratis de la armata . vad ca suferi pt fcsb dar lasa-l bre pa soarele lu ana sa arate ca e antrenor ,chiar asa cand fcsb castiga si in echipa care pierde sant jucatori impresariati de ana DE CE NU ZICI NIMIC BRE NEA OVIDIULE ,de ce nu se indigna neuronii lu mata sau ma gandesc ca nu mai vezi prin ochelarii aia balturile si ati sopteste cineva la ureche a fost blat si mata repede te apuci sa scrii , stiu ca ziaristii trebuie sa minta ca sant impartiali sau nici nu trebuie sa mai minta

Virgil (113 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:45

Domnu Cornel Priceputul, afla de la mine ca daca e fault in careu ca la Pena e 11 m indiferent unde e mingea, ca a tras la poarta ori nu a tras. Asa scrie la carte. Iar la Gnohere a fost fault in atac ori nu, ia raspunde la intrebarea asta ca sa aflu cat esti de obiectiv.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:46

Sunt de acord ca impingerea Bizonului a fost una evidenta :) acolo trebuia sanctionat. Bizonul vine din campionate unde de obicei fundasii nu cad in halul asta totusi. Oricat l-ar fi impins acolo un fundas cu respct de sine ar fi impins la randul lui. Cu impingere cu tot e jenant sa cazi asa in careu. La asa zisul penalty al Chiajnei nu sunt de acord insa. Ma uit zilnic la fotbalul mare si n-am vazut in viata mea un penalty dat dupa ce un jucator chiar busculat fiind a tras deja la poarta. Or zice regulamentele ca mingea era in joc...mingea era in joc si la o lovitura libera a lui Dinamo cand in timpul executiei Tudor opreste jocul si sanctioneaza un aparator de la Chiajna. Dupa litera regulamentului as zice ca si acolo a fost penalty, nu ? mingea era in joc si a avut loc o impingere in careu. Dar nicaieri in lume nu se da un penalty cand jucatorul e busculat dupa ce trage. Daca era lovit inainte sa traga era altceva.

Cris (75 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:47

HA HA HA! Nea Ovi, articolul asta ar fi avut vreo valoare doar daca ai fi scris unul pe masura si dupa meciul castigat de viitorul cu dinamo, la acel scor, doar cu ajutorul arbitrului. Cum atunci ai tacut malc, fara sa faci tam tam, lmucles si acum. Asta daca vrei (macar) sa pari obiectiv!

tisi (25 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:48

Doar atat: esti jenant dle ziarist . Nu conteaza ca cele doua faze nu sunt identice ( cand Pena forteaza sau nu, mingea e in bratele portarului. Corecta interpretare Claudiu Ivanoiu), dar folosind o fraza pozitiva la adresa lui Rednic mascati o oftica evidenta. Ar fi mai bine sa scrieti numai despre echipa (si anturajul acesteia) la care intreaga redactie este aservita. Nu toti trebuie sa ridicam ode. Multi am trait acele vremuri. Unii s-au lecuit, altii sunt nostalgici ( Ne mai existand Stiinta, poate v-ati convertit! Este la moda astazi!)

livuemil (22 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:52

De cind Tudor si "ceilalti" sint cosiderati "arbitrii" de fotbal??? La asa arbitraj, asa fotbal in Romania.

Liviu (333 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:55

cred ca ajungea madam Reghe ca impresar, nu trebuia sa se mai bage in ciorba si fata lui Rednic. Dar unora oricat au tot nu le ajunge. E si cazul Strambului despre care se stie ca percepe cota la transferari.

Bogdan (1 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:55

Fcsb nu avea subiecte?

dani (86 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:57

Un scor sever, care dovedeste-daca mai era nevoie-ca satelitii sint indispensabili in Liga Ororilor. Tudor este cel mai detestabil personaj, din fotbalul vostru. Si el este indispensabil ***, de mare ajutor in configuratia clasamentului. Ex nihilo, nihil!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

reddogsv (9 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:57

Cu tot respectul pt fostul dar actualul Ioanitoaia plateste tribut varstei. Sunt 100% de acord cu Cornel si cu jurnalism subiectiv. Stau si ma intreb unde a fost stimabilul octogenar dupa meciul Viitorul-Dinamo unde a avut ocazia sa-l consoleze pe Rednic dupa furaciunea colosala cu *** de la Ovidiu? La baile Felix sau la ***?Erorile de aseara sunt doar pe jumatate fundamentate. La Pena orice arbitru normal nu dadea penalty dar la faza golului Bizonului categoric a fost fault. Dioptriile mari le-a avut mereu dar acum are nevoie si de Cerebrolozin. Imi pare rau pt ce am spus dar nu accept lectii de moralitate periodica preferentiala in functie de productia de branza din Pipera. Cat mai ai pana la pensie?

Gogu (131 comentarii)  •  21 februarie 2016, 17:58

Domnu' Ioanitoaia, inca n-am citit nici un articol de-al dv. despre tudor cand si cum ajuta echipa fcsb(fosta steaua) la fiecare meci.

dinamo_fan (127 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:01

Acum ca am vazut si niste reluari nici nu vd unde ar fi faultul la Pena. Dintre ce multi si stiutori care au vazut fault clar poate pune cineva un link unde se vede faultul. Nu doar jucatorul cum cade. Atins, neatins tot nu se da niciodata in fotbalul mare penalty la asa ceva. Sau poate doar la Steaua.

manu (12 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:06

Din momentul in care ati spus, intr-o companie privata, ca ziarul pe care il conduceti trebuie ca scrie mai mult si mai bine despre o anumita echipa - FCSB - din ratiuni comerciale inseamna ca nu mai puteti fi obiectiv. Din punctul meu de vedere v-ati pierdut orice urma de credibilitate. Restul este vanare de vant.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:06

sa l suspende si pe Tudor ...macar jumate din cat l au suspendat pe Coltescu ...

cincinalul_patru_ani (9 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:08

Sa pui pe aceeasi pozitie cele 2 faze mi se pare o necunoastere a fenomenului. Cu tot respectul domnule Ioanitoaia. La Gnohere a fost fault clar

paul (1 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:12

Daca tot sunteti asa obiectivi.... Chiar nu ato observat cartonasul rosu la penaty-ul lui Dinamo? Era ultim aparator si situatie clara de a marca.. Foarte obiectiv ce sa spun....

ion (93 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:12

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

reddogsv (9 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:14

Daca Dinamo e furata e ceva normal daca e avantajata sunt hoti. Nu v-ati obisnuit de atatia ani? Chiar nu mai e un secret pt nimeni. Daca spui un cuvant mai direct ti-l ,,modereaza" pt ca ,,nu respecta regulile site-ului. Sa va fie rusine d-le pt ,,generatiile formate" agramate de dv in spiritul slugarniciei fata de ciobanul *** si stana lui. Decat sa ajung cu parul alb ca dv si indoit de pozitia ghiocel mai bine crap de tanar. Pt dv Dinamo inca e echipa militiei Neatza dar au trecut 26 de atunci! ,,Moderati-ma" si acum...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan (195 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:17

sa dai nota 4 arbitrului doar pentru ca poti nu inseamna deloc ca esti fecesebist, nici macar antidinamovist. Inseamna doar ca incerci sa sochezi chiar daca pentru asta lovesti in oameni care muncesc si care poate isi iubesc meseria. Al. Tudor nu este arbitru de televizor, adica nu ia o decizie comparand mai multe imagini, din unghiuri opuse, avad timp de gandire de cateva minute. Sigur ca a gresit, dar nota 4 intr-un meci castigat de echipa evident mai buna cred ca este exagerat. E ca si cum as spune ca articolul de fata este de nota 4 cand el de fapt, este de cel putin 5.

custov (88 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:23

TOVARASE ioanitoaia ,fecesebe COOPERATIVA ,JIJINHO ,blat re si avruc sa ,va spune ceva ,?????

blade (1 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:23

Doar din titlu se intelege ca sunteti stelist. Ati incercat sa scrieti ceva si despre Dinamo insa de vechile obiceiuri de la "Recursul Etapei" nu o sa scapati niciodata. Imi aduc aminte ca in orice faza analizata in emisiunea dumneavoastra dupa un meci al lui Dinamo ziceati ca arbitrul a avantajat pe Dinamo desi toata lumea vedea altceva. Nu cred ca isi avea rostul acel titlu: "Tudor de 4, Rednic de 10" doar, doar sa faceti in asa fel incat sa para ca arbitrul a ajutat pe Dinamo. Nu era cazul, Dinamo a castigat cu 4-0 dupa un meci dominat clar. Poate altadata o sa va reuseasca. Acum nu a fost cazul :)

Cata (8 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:24

daaaa! s-a nascut dunmezeu pe pamnit! si a fost botezat ovidiu in familia ioanitoaia... superb! si-a sufelcat minecile nea ovidiu- tineti-o tot asa- si ne-a categorisit cu o suma de biti care au innegrit hirtia. de la inaltimea competentei profesionale ne-a trintit un fel de ghiveci: fad, neserios, hilar in multe parti. privilegiul de a fi sincer? eu ma gindesc ca fiecare are adevarul sau si poate sa fie cincer in raport cu un singur reper nu cu toate. deci implicit nu cu adevarul! chiar nu ma intereseaza afinitatile si nici aversiunea. ma deranjeaza doar lipsa de bun simt. atit si nimic mai mult!

gkz (19 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:24

nea ovi ... din cat fotbal si 11m ai vazut la viata mata ala la pena e 11m? ...ma faci sa rad , pai in campionatele puternice n o sa vezi macar aducand vb de asa ceva !

ion (93 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:30

azi Dinamo , maine Burleanu.... daaa. daca asta a fost arbitraj de 4 ala cu Viitorul era de -4 , si multe altele pe fata, DINAMO este puternica si deranjeaza, ca toti ziaristi stelisti scriiau ca dinamo nu are sanse la titlu....insolventa...new Dinamo... ,rautaciuni Acum incepeti cu arbitri slabii...Tudor a arbitrat si cu steaua si a gresit mai mult in favoarea ei, de ce nu ati facut un articol. Acum bla , bla , bla si arbitru de 4.

Rel (75 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:31

D-le Ioanitoaia, atat ati retinut din respectivul meci? Dar faptul ca C Chiajna a jucat in decurs de o saptamana atat cu FCSB, cat si cu Dinamo, iar ultima a castigat, si prin jocul prestat (nu neaparat prin scor), mult mai clar? Iar asta spune ceva despre forma in care se afla cele doua combatante la titlu (daca mai era nevoie, desi clasamanetul, respectiv rezultatul din meciul direct erau concludente). Axati-va pe aspectele profunde ale meciului, nu pe detalii superflue.

Doru (127 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:34

Incep sa se lege lucrurile cand Viitorului i se refuza un gol perfect valabil la Ploiesti. Le stie Nea Ovidiu dar tot dinamovistii gen Vustov, cata reddg si alti bulumaci fac gura mare. Hotii striga hotii.

Andrei F (1607 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:37

Alte certitudini cu care nu sunt de acord...Prima oara am avut curajul sa contrazic o parere a dv. cind la un Rapid Petrolul tot asa ati spus....Trebuia penalty la Costescu dar faza nu a influientat partida ati spus si atunci...Arbitrul trebuia sa fluiere tot la 0-0...Atunci Petrolul era renumita deoarece juca pe contraatac si in rest stateau cu autobaza in poarta...La fel cum fac si acum echipele mici cind adversari sunt catalogati a fi mai tari...Nu spun ca ilfoveni ar fi cistigat ceva sigur dar partida se juca altfel si o stiti si dv..

Vio (188 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:38

Inflatie de frustrati aici..in ciuda faptului ca nu e vorba nicaieri despre Steaua in acest text multi postaci se refera la Steaua...le spun dinamovistilor ca de ce le e frica nu scapa...

Clau (107 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:45

Domnule Ioanitoaia, nu trebuie sa va lasati intimidat de mizeriile dinamovistilor. Indivizii acestia sunt vocali dar nu au dreptate. Indiferent despre ce se discuta, ei sunt profesori si nu au loc de Steaua. Bine le zicea careva ca sunt complexati.

mihai gabriel (20 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:46

Maestre, filosofic vorbind: a umilit/o...uneori???....pe alocuri...sau a umuilit/o, definitiv, ca nu prea inteleg pronuntia?..o chestiune poate fi umilita doar asa, cat o adiere de vant?....Nu, nu sunt unul care sa condamne ca sunteti: antidinamovist....probabil nu ati fost niciodata, insa nici sa scrietii un articol pro/dinamo nu imi amintesc, nici nu mi/as fi dorit sa scrieti. Un lucru este cert, din cate stiu sunteti ...universitar al craiovei, nu asta are importanta, deci nu sunteti pro steua si asta este bine pentru echilibru jurnalismului in sport, dar pentru dezechilibru pe care il face ziarul asta la care scrieti are o relevanta deosebita.Nu pot sa adaug mai mult decat: NU ESTE CORECT...!...Nu dumneavoastra sunteti buba, ci cei care comanda...sa apara o nenorocita care odata ajunsa in Anglia si sa spuna ca ...ea cumpara ziaristi din Romania cu 50 de euro articolul pare jenant si nu pentru presa din Romania, pare jenenat ca om, jurnalistu care o apara apare ca un mascarici....Domnule Ioanitoaia, un singur lucru vreau sa remarc, dumneata ai pus palma sa/l stergi la fund pe jiji ca nu este murdar, si i/ai luat apararea ca este singurul care investeste in fotbal....la o saptamana aparare negru pe alb ca Becali a furat cetateanul roman de 70 de milioane de euro....deci astia sunt banii pe care ii investeste Becali in fotbal???....Nu, nu trebuie sa ceri scuze maestre ca aperi *** si cu ele fcsb....Trebuie se ceri iertare cititorului pe care ai incercat sa/l induci in eruare.....Si nu, nu maestre ,noi suporterii dinamovisti nu cerem niciodata sa scrii un articol : pro/dinamo, noi am avut ziaristul nostru, care nu ar fi scris niciodata fals despre o adversara, apreciem ca ati fost mereu alaturi de un antrenor=idol al clubului nostru :Lucescu, pe care l/ati apreciat ca fiind unul dintre cei mai buni, la fel cum nu ati scris pro dinamo, noi suporterii dinamovisti nu avem nevoie de sustineri gratuite, suntem doar...noi, dar voi ziaristii aveti nevoie de scuze uneori....Si in final, cum am apreciat emisiuniile tv ale dumneavoastra si mereu l/ati adus pe Craciunescu sa intrebati de 11 m , de ce nu o faceti si acuma?..Sunt specialisti care spun ca nu se stie daca se impunea penalty la prima faza, si ma bucur ca exista si, intadevar specimene destul de rare printre fcsp/isti (atentie daca am folosit specimen...ca pasare rara) care recunosc putin mai sus la comentarii ca la prima faza nu a fost penalty...Oricum, daca este asa, la 3-o, ultimul gol a BIzonului nici nu mai are relevanta daca se pune sau nu....

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ion (93 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:48

DOMNUL CU ARTICOLUL II STELIST

ion (93 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:49

a r fi si culmea sa ne fie frica dupa 3-1 la ultimul meci

erik (1 comentarii)  •  21 februarie 2016, 18:55

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează