Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ciprian Marica 
și strugurii acri

Am scris ieri despre convorbirea cu Ciprian Marica, dar n-am detaliat.

Permalink to Ciprian Marica 
și strugurii acri
luni, 11 ianuarie 2016, 4:48

Nu știam atunci și nu știu nici acum încotro o va apuca atacantul care a împlinit 30 de ani pe 2 octombrie. Luni la amiază, purta discuții la sediul clubului Getafe, fără ca asta să garanteze că a bătut palma cu ocupanta locului 12 din Prime
ra Division. Formație pentru care a bifat 27 de meciuri în sezonul 2013-2014 și a înscris 6 goluri.

Avînd de ales între Getafe și Steaua, Marica tot cîntărea duminică seară. Oscila, nu părea decis. Am înțeles că nu-l interesează neapărat banii, cît să poată reintra repede după o pauză prelungită și să prindă Euro. Concret, propunerile nu prea diferă. Getafe ar merge pînă la 500.000 de euro anual, sumă totuși secretă, în vreme ce Gigi Becali s-ar opri la 250.000, la care ar adăuga însă un bonus de 500.000 în cazul calificării în grupele Champions League. Una peste alta, cam la fel.

Scăderea e însă sesizabilă socotind că Getafe l-a plătit anterior cu 900.000 pe an. Atît că Ciprian, ultima oară în Turcia, n-a mai jucat un meci întreg din 12 februarie 2015, în Cupă cu Galata! Din pricina repetatelor accidentări și a 4 intervenții chirurgicale la genunchiul drept, modesta Konyaspor i-a și reziliat contractul înainte de termen.

Cînd oricare altul ar opta pentru Spania, Marica mi-a lăsat impresia că ezită, că nu-i hotărît. Mi-a explicat și de ce: “Pentru că la Getafe mi-ar fi greu să mă integrez din mers și în concurență cu două vîrfuri redutabile. La rîndul ei, pe lîngă că ar însemna revenirea acasă după 11 ani și jumătate, Steaua mi-ar oferi prilejul unei pregătiri de iar
nă serioase, menită să mă pună pe picioare imediat. La ea aș juca, n-ar trebui să mai aștept 5-6 etape să-mi intru în mînă. Din acest punct de vedere, varianta România e tentantă”.

Sincer fiind, n-am idee cum se va încheia poves
tea și nici cum aș proceda în locul lui Marica. Pre
supun însă, opinie personală, că s-o fi săturat și el să bată continentul în lung și-n lat, să-și poarte pașii de la Donețk la Stuttgart, de la Gelsenkirchen (Schalke) la Getafe și Konya. A cîștigat regește, dar cred că a resimțit și dorul de țară. De aceea s-ar întoarce.

Surprinzător, cînd au dedus că Ciprian n-ar mai veni, unii fani roș-albaștri au sărit cu gura pe el! Brusc, aducîndu-și aminte de trecutul dinamovist al unuia care a îmbrăcat tricoul “cîinilor” în doar 22 de meciuri de campionat, și acelea la începutul carierei, l-au contestat și-l contestă vehement. Inclusiv pe blogul meu, Alx l-a numit “semifotbalist” și “păcălici fără realizări”, iar semnatarul Ghencea a anticipat că “va fi o plasă mai mare decît Tade și pentru că nu simte nimic ca stelist!”. Vedeți cum se acresc strugurii cînd n-ajungi la ei!

Nu împărtășesc asemenea opinii. Autorii lor uitînd, printre altele, că Marica rămîne, cu 25 de goluri marcate în 72 de partide, al patrulea golgeter all-time al “naționalei” noastre. La egalitate cu V. Moldovan, în urma lui Hagi, Mutu (cîte 35) și Bodola (30). Sigur că, trecînd prin atîtea necazuri și su
ferind atîtea operații, Ciprian nu mai e cel din urmă cu ani. A mai îmbătrînit, s-a mai uzat, nu mai are aceeași viteză de reacție etc. Dar și așa, merită încă o șansă și, indiscutabil, mai mult respect.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

Kyro (61 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 16:59

Probabil ar trebui sa o criticati, in primul rand, pe Maria Andries pentru articolele ridicole, pline de greseli si in care modereaza comentariile contradictorii…

stefan bodo (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:01

Nea Ovidiule, ai dreptate dar partial, sa nu uitam ca toti cei ci accidente repetate niciodata nu au mai fost ca la inceput, deci riscuri sunt cu duiumul si inclin sa cred ca venirea la Steaua este o teapa.

gannicus (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:02

atitudinea fanilor dinamovisti o trecem cu vederea ? a fost concurs de injuraturi la adresa lui Marica si a rudelor pana la gradul VII … perfect , aia intra in normalitate , sunt dinamovisti … daca reproducem si noi ce au postat dinamovistii , vom fi cenzurati … c-asa-i in tenis

stefan bodo (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:03

Nea Ovidiule, ai dreptate dar partial, sa nu uitam ca toti cei cu accidente repetate niciodata nu au mai fost ca la inceput, deci riscuri sunt cu duiumul si inclin sa cred ca venirea la Steaua este o teapa.

Noname (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:03

Pentru mine nu trecutul lui era o problema, ci lipsa de jocuri si problemele medicale, toate puse langa un salariu destul de mare puneau pe ganduri orice persoana normala. Sincer sa fiu nu asta ii trebuie unui club ca Steaua, la acei bani exista variante mai bune, sunt sigur de asta. Ca si performante Europene, Getafe nu este o echipa care sa concureze cu Steaua, niciodata, nici macar cu Steaua din prezent, jucaria unui patron ciudat.

Kyro (61 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:04

Legat de articol, as fi curios sa vad pe cine anume numiti dumneavoastra „suporteri stelisti”. Sper ca nu va referiti la toti „troli” si „incurabili”, cu sigla Stelei, care comenteaza orice articol aparut in ziar. Eu am destui amici stelisti care erau incantati de ideea ca Marica sa ajunga la echipa dar erau cosntienti ca tinde spre imposibil aceasta mutare.

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:04

Domnule Ioanitoaia, Ciprian Marica este vedeta ‘feisbuc si instagram’ nu fotbalist. Sigur, o sa credeti ca spun asta pentru ca nu a ajuns prietenul fotbalistilor, Marica, la Steaua. Nu, eu am fost impotriva venirii acestui baiat care nu a mai jucat fotbal de ani de zile, cu mult inainte sa se anunte „transferul” (care transfer?) la Steaua. Si, probabil o sa spuneti ca nu ma pricep la fotbal sau ca „strugurii sunt acri”. Asa sa fie maestre. Insa va rog sa il sunati pe prietenul dumneavoastra Mircea Lucescu sa il intrebati ce parere are el despre Marica. Si ce a zis acelasi M.Lucescu despre Marica acum cativa ani. Chiar va rog sa faceti treaba asta. Sau nu se pricepe la fotbal nici Lucescu?

Luca (28 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:06

Da , daca nu ar fi Campionatul European , ar alege Getafe … asa , singura lui sansa sa joace in Franta , este Steaua . Nu inteleg de ce mai sta pe ganduri …
Pe de alta parte , Steaua risca enorm cu Marica . Turcii nu au renuntat la el fara motiv !

Cornel (16 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:08

Marica, de ceva timp, păcăleşte profesia. Acum vrea bani, ca orice om. Standardul lui de viaţă îi cere mai mult decât campionatul românesc.

Vali (5 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:11

„…trecutul dinamovist al unuia care a îmbrăcat tricoul “cîinilor” în doar 22 de meciuri de campionat, și acelea la începutul carierei, l-au contestat și-l contestă vehement” . Si cand te gandesti ca Marica a fost in curtea lui Dinamo de la 7-8 ani si vii cu astfel de afirmatii. Ma incumet sa declar ca varsta isi face simtita prezenta iar acerbitatea cu care il doresti la steaua este vadita si incalificabila. ***

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:11

Domnule Ioanitoaia, ma simt nevoit sa va spun dumneavoastra, in calitate de sef al domnisoarei Andries ca scrie o gramada de „neadevaruri”. Domnia sa spune ca actualei echipe pe care o simpatizez ii lipseste „o bucata considerabilă din palmares”. Va rog sa imi arati si mie despre ce este vorba, noi am crezut (si UEFA, nu doar noi) ca actuala echipa este continuatoarea echipei care a castigat CCE in 1986. Se pare ca doamna Andries are alte informatii, care lipsesc si de pe masa CSA si FC Steaua S.A. Chiar sunt curios, cand le va face publice? Asta va arunca in aer practic tot ce stiam despre clubul asta. Dar eu cred ca domnisoara respectiva chiar are dovezi, nu scrie asa dupa ureche, nu?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:11

Domnule Ioanitoaia, gresiti cand faceti din suporterii Stelei o unica voce. Poate ca cei doi pe care i-ati citat aveau aceeasi opinie despre Marica si in momentele in care se discuta venirea lui la Steaua (si Becali anunta, emfatic, ca e 90% rezolvat). Iar cei care in vremea respectiva vorbeau de bine despre Marica o fac si acum. Daca v-ati fi bazat pe vreun sondaj de opinie in randul suporterilor stelisti cu intrebarea „cat de valoros credeti ca e Marica?” in urma cu doua-trei saptamani si saptamana trecuta si iesea o diferenta flagranta va intelegeam reprosul din articol, dar asa…

dan t (11 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:11

de condamnat de asemenea si atitudinea unor pseudo ziaristi de pe acest site care imediat ce a cazut intelegerea,cand a anuntat becali ca nu mai vine au inceput sa arunce cu noroi in marica,pe acest site,spunand ca merge la doua capete,ca steaua a fost”iepure”….d le ioanitoaia…..sincer spun…chiar nu pot sa se stranga cativa ziaristi sportivi,sa faca ptr tara asta ,un site cu adevarat ptr sportul romanesc,despre sportul romanesc,despre campionatul romanesc de fotbal in totalitate si sa nu citim zilnic articole cu toptanul numai despre o singura echipa si tot ce e in ea? chiar asa de mult depinde acest site de banii prodanilor si ai lui becali,ca faceti numai ce zic ei?

gabineg (9 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:21

Din păcate pentru el și pentru noi romanii, Marica este terminat pentru marea performanța. Stoarce și el buretele acum, poate mai curge ceva…

lulutzu (13 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:25

Articol corect, pe de-o parte, dar incorect, pe alta. Marica a tot tatonat venirea la Steaua si-n anii trecuti. Probabil ca Steaua a fost o varianta(subreda) de rezerva, in cazul in care nu s-ar fi gasit alte tentatii. Ca la piata: cand pui cartofi in plasa, iti alegi pe cei mai buni. Dar daca nu mai sunt cartofi, atunci ii pui si pe cei mai piperniciti. Marica ( impresarul lui) este foarte istet, si bine face! Nu-i de condamnat! E aproape de sfarsitul carierei si-ar vrea sa se activeze in vederea EURO care i-ar putea aduce un contract sanatos inainte de a pune ghetele in cui. Strugurii nu sunt acri, dar sunt agatati prea sus! Oricum vulpea ( Gigi) nu-i va ajunge! Acreala vine odata cu insuccesul! Sa auzim de bine!

Marius (6 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:25

Pentru marica mereu banii au fost inaintea performantei

vic (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:35

Nea Ovidiu , 19 goluri la Stuttgart in 4ani ,in 93 de meciuri … e cam putin totusi ,sau nu ? Daca ar fi fost asa superfotbalist nu cred ca l-ar fi dat aia de la Konyaspor afara ,sau cel putin nu l-ar fi lasat sa plece asa usor .

danny (16 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:37

Marica a fost o teapa din totdeauna .. la dinamo erau blaturile alea in rest peste tot a rupt banca de rezerve .. el accidentari nu are … are hemoroizi … singura echipa la care a jucat un pic (nici acolo nu a spart topul ) a fost la sakhtar .. in rest ? venirea la steaua doar pe el il ajuta .. reghe il facea sa dea vreo 10 goluri in campionat si mai prindea si el un contract .. asa getafe etc… gargara

aham (140 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:38

nu e adevarat. multi il criticau inca de cand a fost vehiculat numele lui pt prima oara. plus ca e o generalizare ridicola la mijloc. cu tot respectul, sunteti total pe dinafara de data asta.

mushu23 (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:42

Nu stiu de ce trebuie sa generalizati.unii cred k Marica e slab si nu are ce cauta la Steaua si altii, marea majoritate, abia asteapta k el sa semneze cu Steaua

vlad (140 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:46

Eu sunt stelist si chiar daca merge la Getafe il consider de departe cel mai bun atacant roman… la Nationala este decisiv, se simte imediat lipsa lui. Pacat de el ca a facut alegeri proaste in cariera, a acceptat sa stea rezerva peste tot…. Oricum, trebuie neaparat sa joace, e nevoie de el la Euro

Anta (565 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:46

Ciprian e un baiat bun si talentat si-ar merita sa revina in tara la Liga 1.

Cita (2118 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:47

Sa vina cit mai repede, ca-l pune pe picioare negresit preparatorul fizic neamt al Stelei!

Sumio (911 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:50

Anul asta conteaza si Ntationala si competitia baietilor pentru turneul din Franta, deci omul de-aia sta pe ganduri, sa vada cine il va ajuta mai mult sa intre in lotul lui nenea Puiu, Spania sau Romania?
Vom avea cat de curand un raspuns, asta e clar.

Ion Ion (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 17:58

Steaua trebuie sa gaseasca un atacant in forma si cred ca nu o vor face,nu inteleg cum de nu au niciodata plan B

Stelist=Roman (64 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:00

Comentariile puteau apartine unor troli. Orice stelist cu discernamant si bun simt si l-ar dori pe Marica la Steaua. La fel cum au fost adoptati Tamas si Tucudean la fel era si el iar dumneavoastra plecati urechea la barfa trolilor si a babelor carcotase…va stiam om serios domnule Ioanitoaia. Daca aceste comentarii erau facute de peroane reale, in fata dumneavoastra, de suporteri reali ai stelei as intelege articolul acesta dar asa…mi se pare ,,a la Maria Andries”, de cancan.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:14

O I despre Marica : „merită încă o șansă și, indiscutabil, mai mult respect.”
I s-a oferit un contract, acum citeva zile, la Steaua ! Asta cind nu poate preciza nici unde s-a antrenat in ultimul an.
I s-a oferit sansa de a juca la Steaua si acum 2 ani ! Asta dupa operatii grele, dupa ce nu jucase mai nimic la 04, nu avea echipa si se antrena prin grija lui PiTurca.
Mai mult respect ar fi deja comic.
Eu il respect ca om, el trebuie sa-si demonstreze lui ca mai e fotbalist, nu noua. Cred ca nu mai are nici el curaj pentru a razbi la Steaua.

Ady (13 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:19

Chiar nu știu dacă va face treaba sau nu Marica. Știm toți ca are 25 de goluri marcate la naționala. O singura întrebare am, sper sa primesc si răspuns: câte meciuri si câte goluri in total, in meciuri oficiale, a jucat/marcat Ciprian Marica in ultimele 5 sezoane. Si ca sa nu fiu răutăcios, fără sezonul in curs. Mulțumesc!

gino (513 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:24

@Vali. Nu e vorba aici de varsta autorului, ci de prostia ta. Marica atat a jucat pt Dinamo in campionat, 22 de meciuri si niciunul in plus. E statistica, nu parere, deci, bati campii. Daca te supara adevarul, ia metroul!

Marean (270 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:27

Nea Ovi, niciodata un stelist nu va accepta ca poate fi ajutat de un dinamovist si va respinge orice mana de ajutor. Articol excelent, chapeau.

Sir (42 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:30

Cred ca e cel mai b un si mai cald articol al dvs din ultimul an. Stelistii care va jignesc nu trebuie bagati in seama, ei sunt de competenta Rasubului. Felicitari pentru modul in care puneti problema.

Andrei F (1607 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:32

Ce exemplu de obiectivitate…In precedentul articol ni se spunea faptul ca Gigi a declarat ca vine Marica si cum a doua zi cind acesta nu a mai dat nici un semn acesta a spus ca Marica nu mai vine ,ar fi lucruri imputabile lui Becali…Acum stai ca unii stelisti si-au adus aminte de trecutul lui Marica…Deci Marica are dreptul sa aleaga -cum sa nu ca doar a vorbit cu ziaristul-Gigi nu are voie sa spuna mai nimic pentru ca oricum este Gura Bogata,iar unii fani stelisti nu au dreptul sa spuna nimic negativ de Marica…si desigur ca sunt destui care nu accepta sa spui ceva condradictoriu de presa…

enpy (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:41

nu-l roaga nimeni sa vpetrina la Steaua.

olandezu (49 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 18:55

MAI FRATILOR MA UIT LA COMENTARIILE VOASTRE SI MA MIR CA NU INTELEGETI CA MARICA ESTE TERMINAT,EXPIRAT CA FOTBALIST,NUMAI EL SI GIGI BECALI NU INTELEGE ASTA,SAU DOAR BECALI…..DACA VA AVEA CONTRACT UNDEVA VA LUSTRUI BANCA.. OPROPO NEA OVIDIU CAT MAI AI PANA LA PENSIE …??

Marius22 (347 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 19:12

@Andrei F. Nu ar strica sa faci un efort ca poape, poate pricepi ceva in cele din urma. Transferul lui Marica a cazut (daca…) pentru ca Gigi s-a grabit sa il anunte cand el era inca in faza de negocieri…Nu e greu de inteles, dar pentru unii e foarte greu…

Olteanu (478 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 19:19

Olandezule, ia spune tu de cand esti asa destept si noi nu bagaram de seama? Cum le stii tu pe toate ca si cand ai dormit in acelasi pat cu Marica, ma faci sa rad dar e frig afara si nu imi arde. Unii aveti creier cat incape intr-o ori nici atat. Tu juri ca Marica e expirat, dl Ioanitoaia crede altceva, nu cred pe niciunul pana nu il vad jucand. Tu folosesti verdicte, dl Ioanitoaia pareri. Numai prostii au atatea certitudini ca tine.

Andrei F (1607 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 19:23

@Marius22.Care contract,de acum sau din fiecare nu mai stiu citi ani?…Tu nu ma contrazici pe mine ci pe cel care spune ca a vorbit cu Marica si ezita sa semneze intre oferta Stelei si cea de la spanioli…Ce bine ar fi daca am fi atenti…si daca nu am crede ca suntem peste altii…

alx (141 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 19:36

Nu ma asteptam sa imi puneti comentariul intr-un articol:). Multumesc!
Sper ca dupa Euro sa constat ca m-am inselat si ca Marica si Budescu pot fi decisivi pentru echipa nationala si pentru echipa pe care o vor alege.Dar vom vedea la vara…

q (19 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 19:46

nu va suparati, marica e fotbalist?

vechi stelist (1 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 21:03

Eu spun un lucru: el ezita, si intre timp pierde pregatirea de iarna, acumularile importante. Asta e atitudine responsabila? Ce fotbal o sa mai joace la primavara…? Reghecampf i-a propus sa vina sa se pregateasca cu echipa, fara obligatii, liber sa plece daca gaseste altceva. Dar nu, el ”ezita”… Orice om intreg la minte ar fi ales de mult. Mi-e insa teama ca Marica nu are maturitatea necesara ori, la un fotbalist de varsta lui, trecut prin multe… asta ridica intrebarea daca nu cumva acest om nascut talent va muri speranta…

mutu71 (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 21:06

Ne-am saturat de tine si de parerile tale formidabile, apartii unui trecut de trista amintire si aici nu ma referer de cel de dinainte de 1989 ci de cel de dupa.

Costy (36 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 21:07

Marica, indiferent la ce echipa va juca, e gata, nu va mai marca decât din penalty, are picioare de sticla, dacă nu ajunge la Steaua, nu va fi nicio pierdere pentru club, sa zică mersi ca Steaua a fost totuși interesata de el. Din păcate pentru el, cu cat o mai lălăie mult, cu atât ii va fi mai greu.

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 21:41

Domnule Ioanitoaia, va rog, nu uitati acest articol, peste aproximativ 12 luni (sper sa fim amandoi sanatosi) o sa ma intorc cu un comentariu si o referinta la acest articol. Vom vedea amandoi, cine a gresit. Eu, care am spus ca Marica este un baiat care a terminat-o cu fotbalul de ani buni (si de aceeasi parere cu mine este si Mircea Lucescu) sau dumneavoastra care tot ii faceti propaganda. Cum de altfel si-a facut si el ascunzand (de fapt, facand public) discutiile purtate cu „patronul” echipei. A realizat ce si-a dorit: de cateva saptamani se vorbeste in presa romaneasca despre el. Felicitari. Repet, vom vedea cat de mult va juca domnul Marica (indiferent unde …mie imi e absolut indiferent). Si ce „uitati” dumneavoastra sa spuneti este ca „domnul Marica” a fost DAT AFARA de la formatia turca a carui nume, imi cer scuze, nu imi bat capul sa il retin sau sa il pronunt. Chiar nu inteleg de ce aceasta obsesia a presei cu baiatul asta. Cine stie? Poate multi sunt gelosi pe „vedetele” cu care iese acest Marica „la o inghetata” altfel nu vad de ce atata promovare a unei non-valori cum e Marica. Aveti curaj domnule Ioanitoaia sa discutam statistic cariera lui Marica? Vorbim de chestii reci, cifre, etc. Haideti domnule Ioanitoaia, va rog, aveti acces la date statistice mai multe decat avem noi, chiar imi doresc o comparatie intre el si oricare jucator de pe postul lui. Daca reusiti sa convingeti pe cineva de „valoarea” lui Marica din cifrele alea, dure, seci, eu revin cu un comentariu si imi cer scuze.

Geo (199 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 23:41

@mutu 71. De trista amintire si de regretabila amintire esti tu. Intr-o discutie serioasa e nevoie de argumente iar tu nu le ai., tu jignesti si atat. Tu esti doar un nevertebrat si mai departe ma abtin.

Augustin (268 comentarii)  •  11 ianuarie 2016, 23:49

Mutule, eu m-am saturat de mitocani sfertodocti ca tine. Din cauza unor redusi ca tine tara asta bate pasul pe loc. Poti sa nu fi de acord cu cineva inclusiv cu Dl Ionitoaia dar e obligatoriu sa ramai in limitele bunei cuviinte. Tu ai iesit din ele si te bag in seama numai ca sa iti transmit dispretul meu..

cfrescu (24 comentarii)  •  12 ianuarie 2016, 0:01

Atât cat o mai putea, chiar și jucând doar din amintiri, Ciprian rămâne de departe atacantul nostru nr. 1… în formația națională actuala poate juca și coordonator de joc cu mare succes… cu el Steaua poate ajunge departe. Orice va alege, sper sa fie sănătos și sa-l vad la Euro drept căpitanul nostru.

Loulou (274 comentarii)  •  12 ianuarie 2016, 0:18

De acord. Ar fi bine sa vina la FCSB dar nu va veni. Cipi ramane dinamovist pur sange.

Alin Tanasa (4 comentarii)  •  12 ianuarie 2016, 0:26

Marica este un fotbalist de rasã. Indiferent de ce vor debita toti ineptii , indiferent de echipa pe care o sustin, golurile lui marcate la nationalã fac dovada unui atacant de exceptie cum noi nu am mai avut de mult. Pãrerea mea este cã este singurul jucãtor, dintr-o echipã nationalã care abundã în mediocritãti, sã scoatã din „joben” o executie care sã schimbe soarta unui meci. E drept, mai mereu pe drumuri, schimbând echipele precum sosetele, Marica mai degrabã a infirmat decât confirmat asteptãrile celor care i-au plãtit salarii grase. Aceste salarii însã nu au fost rodul unor pãcãleli, I se stia valoarea, doar cã „explozia” acestui jucãtor nu a venit pânã acum. Si poate cã nu va veni vreodatã. Din punctul meu de vedere, Marica nu va veni niciodatã la Steaua, iar de va juca la Getafe, fie si câteva minute pe meci, fie pe bani mai putini, va prinde postul de titular la EURO negresit. Nea Puiu o fi având el senilitãtile lui dar stie bine cã jucãtori precum Marica nu au cum lipsi dintr-o echipã care se chinuie aprig sã-i dea gol si Insulelor Feroe, Liechtensteinului sau Gibraltarului.

simplu suporter (37 comentarii)  •  12 ianuarie 2016, 5:52

Domnule Ovidiu. Din indelungata dvs. experienta stiti ca respectul este o notiune relativa, se poate castiga, pierde si re-castiga si depinde de mai multe parti si factori. Personal in afara de cateva goluri cheie pt nationala eu nu am vazut nimic notabil in cariera lui Marica. Exceptand nationala, la toate echipele raportul meciuri jucate / goluri date sugereaza mai degraba un atacant mediocru spre bun, dar in niciun caz foarte bun. Pe de alta parte, modul in care Marica a tot lungit povestea cu Steaua nu ii face cinste. Daca banii nu conteaza, Getafe nu e niciun avantaj. Citatele dvs din articol nu indica niciun avantaj pt Getafe, ci doar avantaje la Steaua (ca sa nu mai amintesc ca singura echipa la care Marica a dat randament max e una romaneasca, nationala). Dupa parerea mea, nici Marica (in taraganarea lui) nici dvs. nu aveti argumente. Suspectez ca la el a mai mult orgoliu si teama (de a juca la clubul rival). Eu chiar imi doresc ca el sa revina la nationala si sa ne putem baza pe el, insa pe de alta parte nu ii doresc succes cand vad in ce fel a tratat aceste negocieri, pt ca el deja a pierdut cantonamentul Stelei. E dreptul lui sa isi ia timp sa aleaga, dar cu acest drept vine si obligatia de a fi judecat public de catre suporteri. Deja mi se pare ca a iritat partea stelista, poate chiar si pe dinamovisti. Insa daca alege Steaua si joaca bine, toate astea se vor uita. Respectul va fi recastigat

Alex (2 comentarii)  •  12 ianuarie 2016, 9:01

Domnule Ioanițoaia, diferența dintre Viorel Moldovan și Marica este aceea că primul a marcat goluri împotriva Germaniei, Angliei la turnee finale de Campionat European sau Mondial. Al doilea a marcat mai mult prin așternuturile diverselor vedete mondene autohtone.

Comentează