Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cît cîștigă un arbitru

Ați citit în Gazetă că 4 din cei 7 membri ai Comisiei Centrale a Arbitrilor sînt gata să se retragă dacă nu se va găsi rapid o soluție pentru a fi remunerați.

Permalink to Cît cîștigă un arbitru
miercuri, 6 ianuarie 2016, 4:56

Nu numai că respectivii, toți din provincie, lucrează fără salariu, dar nu li se decontează nici măcar cheltuie
lile de transport la și de la CCA! Cum Zoltan Szekely locuiește în Maramureș, iar avionul Baia Mare-Bu
curești costă dus-întors o mie de lei, fostul asistent FIFA trebuie să bage adînc mîna în buzunarul propriu! Nu ia, dă de la el!

În ciuda faptului că Szekely și colegii lui refuză să detalieze, se vede cu ochiul liber că lucrurile nu-s în regulă. FRF are datoria să le limpezească și să le rezolve deoarece e în afara logicii, dar și a legii, ca o persoană să nu fie recompensată pentru munca depusă.

Plecînd de-aici, să observăm că există anomalii și în ceea ce privește recompensarea arbitrilor înșiși, serioase neajunsuri. Știu, publicul are impresia că arbitrii întorc banii cu lopata. Că trăiesc pe picior mare din moment ce un “central” primește 4.950 de lei în mînă la un meci de Liga 1, iar un tușier 3.120.

Socotind că fiecare poate oficia 3-4 par
tide într-o lună, e clar că, prin comparație cu venitul mediu al românului, vorbim despre sume importante. Atît că un arbitru încasează mult, dar și plătește mult.
Cavalerii fluierului cu experiență afirmă că pînă în urmă cu 4-5 ani se descurcau mai ușor. În esență, deoarece baremul de meci la Liga 1 îl depășea cu 1.500 de lei pe cel actual. El a fost redus, însă cheltuielile n-au scăzut: din 4.950 sau din 3.120 arbitrii suportă toate costurile! Impozitele pe persoană fizică de circa 20 la sută, transportul, cazarea și masa, la care se adaugă cheltuieli
le cu preparatorul fizic, cu tratamentele medica
le, cu vitaminizarea, cu echipamentul, cu consfă
tuirile, cursurile etc.

Simplificînd la maximum, dacă arbitrii nu-s de plîns, ei nu sînt nici de invidiat! Pentru că rămîn cu mai puțin de jumătate din banii primiți, uneori nici cu atît, dar se află mereu pe drumuri, departe de familii, stresați și chiar huliți.

Altă inechitate e că provincialii sînt dezavantajați în raport cu cei din Capitală, mai ales cei ce domiciliază la distanțe mari. Hațegan (Arad), Kovacs (Carei), Balaj (Baia Mare) ori Șovre (Oradea), cînd sînt delegați la București, Chiajna, Voluntari, Ploiești, Giurgiu sau Craiova, cheltuiesc mult cu transportul, cu cazarea și cu masa, în vreme ce colegii lor din Capitală, Tudor, Avram, Istrate, Bîr
san ș.a.m.d., nu scot un leuț! Tudor, de pildă, flu
ieră Steaua-Dinamo, mănîncă și doarme acasă, deci păstrează 4.950 de lei, pe cînd Hațegan, obli
gat să suporte biletele de avion, două nopți de hotel și notele la restaurant, se alege cu jumătate din suma pomenită, poate cu și mai puțin! Discrimina
rea e lesne de constatat și, firește, de regretat.

CCA mai comite și alte erori. Între care aceea că îi plătește la fel pe toți arbitrii. Fie că figurează pe lista FIFA, fie că nu, ei sînt băgați în aceeași oală, dar despre asta, ca și despre eventualele soluții de rezolvare, vom discuta cu un viitor prilej.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Tudorache (179 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:02

In stil clasic foarte echilibrat. Totusi nu e chiar rau sa fi arbitru in ziua de azi. Se castiga bani frumosi, dar nu se ajunge usor in varf.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:08

Am inteles bine cat pierde un arbitru dar nu si cat castiga. Iar despre „atentiile” de la cluburi nu pomeniti nimic si nu cred sa fi disparut ele in totalitate.

coco (401 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:11

Dar cat castiga un ziarist cand ne spuneti? O caciula de bani ori chiar o caruta, de Tolontan am citit, astept sa aflu si de Ioanitoaia.

Duru (31 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:14

Se simte ca sunteti prieten cu arbitrii din Provincie si nu din Capitala. Ca arbitru va dau dreptate, mai putin ca suporter. Un punct de vedere de luat in seama.

Pavel Ramniceanu (5 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:17

Vai saracutii arbitrii… Dupa ce ca arbitreaza de 2 lei si primesc 1000 de euro pe o munca de doua ore mai trebuie sa-si plateasca si transportul si cazarea. Pai cine te pune sa stai tocmai in nord la Baia Mare cand activitatea ta se desfasoara mai mult in sud ? De ce nu se muta in Bucuresti sau imprejurimi daca aici sunt majoritatea echipelor din liga 1 ?

Daca si arbitrii se plang de salarii mici ce sa mai spunem de casierii de la Mega Image.

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:22

Nu este normal ca ei sa isi plateasca banii de cazare si transport din banii aia. Aia sunt o remuneratie pentru prestatia lor, ei nu pleaca in „concediu” pe banii lor cand arbitreaza prin tara. Banii respectivi cu privire la transport si cazare probabil sunt decontati separat. Asa este normal. Daca nu se intampla asa, ceva este in neregula acolo. Si da, banii nu sunt multi pentru un arbitru de liga1. Ba sunt chiar ridicol de putini. Asta ii face extrem de vulnerabili la coruptie. Ba mai mult, eu spun ca ii indeamna la tot felul de „atentii” din partea cluburilor. Si asta e foarte grav, mai ales daca ne uitam in urma si vedem tot felul de „erori umane” la tot felul de oameni „consacrati” in ale arbitrajului. Nu are rost sa le reamintesc, dar sunt foarte foarte multe, mai multe ca niciodata in ultima vreme. Cat despre domnul Zoltan Szekely, mai bine ramane la Baia Mare. Domnii din Comisia Centrala sunt pusi acol ca sa ocupe niste scaune, practic nu fac nimic, isi iau banii degeaba, stim foarte bine de fapt cum sunt facute delegarile (prin sms, email sau telefon din Grecia).

Angheliu (87 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:27

@Pavel. Hai ca esti destept de bubui. Sa se mute Kovacs si Balaj la Bucuresti cand ei sunt nascuti crescuti in nordul tarii si unguri ca vrei tu Nu ai inteles nimic din articol desiridica probleme serioase.

dicu (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:29

In urma cu vreo 15-20 de ani am venit din vacanta de la Piatra Neamt cu microbzul catre Bucuresti. Dupa indelungi insistente, in microbuzul cu locurile ocupate in totalitate au fost primiti si trei arbitrii care urma sa oficieze la un meci din Bucuresti. Au stat saracii tot drumul (vreo 5-6 ore) pe culoarul stramt din microbuz, asezati pe serviete. Nu mai stiu numele lor, dar erau arbitrii foarte cunoscuti, de la Divizia A la vremea respectiva. Realmente mi-a fost mila de ei la vremea aia, chiar daca stiam ca au niste baremuri destul de bune pentru un meci la Divizia A.

Alex (3 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:42

Se primesc bani ptr transportul pana la locul unde se disputa meciul!!!!!

Andrei F (1607 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:51

Dupa argumentele din articol si Steaua poate sa se creada discriminata…Plateste chirii la stadioane,salarii la zi,echipa este dezavantajata de programul echipei nationale-nu pute juca de exemplu lunea inaintea unei actiuni a nationalei…Celelalte echipe sunt sprijinite in majoritate…Dar…arbitrilor daca nu le convine pot face altceva…Iar cei din comisiile CCA sa am iertare,dar poate ar trebui sa fie platiti de presa pentru ca in ultimul timp lor le creste audienta prin scandalurile provocate…Si …2 zile hotel probabil ca nu le trebuie numai pentru un meci de fotbal ci si pentru meciuri cu folcloriste…Nu le plingeti de mila .Daca sunt arbitrii cistiga la meciurile internationale…

ND (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:54

Vorbim pana la urma de mediul privat aici si nu de stat, unde lucrurile sunt foarte clare… Nu iti convine, poti sa incerci in alta parte la fel ca oricine in tara asta.

mihai gabriel (20 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 17:56

Maestre, dar parca era o lege care prevedea ca: masa, cazarea si ceea ce tine de protocol si baremurile sunt platite de clubul gazda…mai este in viguare sau nu…

Un pasionat de fotbal (1 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:01

Stai ca nu ati vazut cat se castiga in Liga a 2a si a 3a 🙂 Acolo se vine cu bani de acasa daca vrei sa arbitrezi 🙂 Plus ca nu ai 3-4 meciuri pe luna, undeva la 2, dar in ligile inferioare frecventa jocurilor arbitrate este chiar si mai redusa ca sunt foarte multi arbitri. Nu zic ca trebuie plansi, e decizia fiecaruia ce face in viata, dar cred ca e bine sa stim realitatea inainte sa-i „balacarim” ori de cate ori echipa noastra pierde 🙂

Marean (270 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:03

@Alex. Nu e asa, deci taci, nu te baga inde nu ai treaba. Maestrul Ioanitoaia nu scrie niciodata fara sa se documenteze.

gore (11 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:09

De cand e lumea,romanul s-a plans si s-a tot plans.Daca n-a facut-o rapid,s-a plans altul pt el…

Naica (43 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:14

Toti se plang ca primesc bani putini. Dar ati remarcat ca aceasta boala, a devenit cronica de la instalarea tehnocratiei ?

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:17

foarte bine ca s-a tras un semnal de alarma…

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:31

…nu dumneata spuneai ca nu merita niciun ban fiindca toti dar absolut toti fac greseli uriase de neadmis …daca nu le convine sa plece sa lase pe altii care gresesc tot asa dar nu se plang …arbitrajul romanesc este la pamant …eu le as injumatatii baremurile …fiindca nu conteaza cati bani le dai …ei tot prosti sunt …

alin (103 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:32

Transportul este achitat de clubul gazda 100 % ba mai baga si in plus ca au venit pe nu stiu ce autostrada , de cazare nu stiu daca se plateste

barbu (100 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:52

@alin. Esti alt habarnist care te bagi aiurea in vorba. Cluburile nu mai platesc nimic direct arbitrilor de vreo 6-7 ani, varsa banii la CCA. Nea Ovidiu stie ce scrie. Arbitrii isi platesc tot din barem.

citanul (2118 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:53

Daca eu imi aleg sa lucrez in alt oras decit cel de resedinta, pe bani mai multi, angajatorul nu-mi deconteaza chiria sau benzina si reparatiile auto decit daca negociez cu acesta. Sa stea nitel la masa cu frf cei de care pomeniti aici si care, evident, au dreptate sa se simta discriminati.

dex (27 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 18:57

E clar ca e in neregula faptul ca aia lucreaza fara sa fie platiti.
Inseamna ca au alte interese daca cheltuiesc bani din propriul buzunar ca sa presteze o activitate neremunerata. Doar nu ne luati de prosti acum sa-i trecem le lista de asteptare pentru beatificare.
Matale chiar nu stii ca arbitrajul nu e meserie cu norma intreaga?
Toti care sunt arbitri se ocupa si cu altceva. Iar daca nu se ocupa este pentru ca nu vor, nu din cauza ca nu pot.
Macar un profesoras de sport e orice arbitru.
Asa ca nu mai compara matale veniturile de weekend ale unuia cu vaniturile unui lucrator cu norma intreaga.
Iar problema discriminarii celor din provincie e o problema generala, nu doar a arbitrilor.
Studentii care vin din provincie sa studieze la Bucuresti platesc transport, platesc ani de zile de cazare la camine sau privat, platesc ani de zile pentru mancare la cantina, pe cand cei din Bucuresti mananca si dorm acasa, ca sa folosesc expresia matale.
Ati dezvolatat o ura bolnavicioasa impotriva echipei de la FRF si e pacat sa ramaneti in memoria cititorilor ca un hater de 2 lei. Nici nu e asa de important daca e justificata sau nu.

anta (911 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 19:01

Eu sunt agent de vanzari si trebuie sa ma imbrac si sa miros frumos, parfum scump, daca vreau rezultate la clienti. Va intreb, mi le deconteaza angajatorul? NU! Ca sa nu mai zic de mese de protocol pe care le platesc din buzunar, sau alte cheltuieli indirecte pe care le fac pentru relatii cu clientela. Mai invatati cum sta treaba cu astea, cei sau cele ce nu intelegeti ce zic aici.

Georges (65 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 19:06

Beei dex, afla ca in provincie functioneaza peste 40 de facultati de la Targoviste la Constanta si de la Bistrita la Galati, asa ca teoria ta cade cu succes. Faci degeaba pe desteptul si nu e in regula ca Balaj sa ia jumatate din banii lui Avram. Textul de fata nici macar nu ataca federatia deci chestia cu ura e alta bazaconie. Esti dintre cei carora le place sa se bage in seama fara mitiv.

Golombioschi Ilie (150 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 19:09

Divizii de arbitrii pentru diviziile de echipe cu un numar de centrali si rezerve= cu numarul de echipe si la fel si pentru aditionali. Retrogradare si promovare similara ca numar cu echipele pe baza clasamentului dat de notele observatorilor. Delegari aleatorii date de calculator si comunicate, automat, public, cu 48 de ore inaintea zilei meciului. Astfel arbitrajul devine transparent, competitiv, eficient si incarcarea cu meciuri, egala si completa, pentru toti arbitrii aceleiasi divizii.

dex (27 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 19:13

Bai jiji, sa stii ca sunt meciuri in toate comunele din tara asta, dar steaua – dinamo se joaca numai in bucuresti.
La fel si facultatile, daca intelegi ce vreau sa spun.

Pavel Ramniceanu (5 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 19:14

@Angheliu – Nu prea te duce capul. Pai eu cand ma duc la munca platesc motorina din banii mei asa cum fac majoritatea oamenilor atat in Romania cat si in strainatate. Cand mi-am schimbat locul de munca din provincie in Bucuresti m-am mutat in Bucuresti ca sa nu fac doua ore cu masina pana la munca.

Pai daca mi-ar plati compania deplasarea de la munca si inapoi m-as muta in Ibiza.

sumio (565 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 19:33

Aveti dreptate, cel mai simplu ar fi ca federatia sa deconteze o suma forfetara calculata corect pentru orice delegatie la mai mult de 100km, unde se cere cazare si masa, ori sa faca un contract cu all inclusive cu hoteluri de 3 stele pentru delegatii in situatia asta. Daca arbitrii totusi se complac in situatie, inseamna ca, pe undeva, le convine si lor cu banutii astia. Suntem o tara prea saraca sa ne permitem luxuri doar de dragul alinierii la vest, nu credeti?

Angheliu (87 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 21:02

@Ramniceanu. Aici e vorba despre primii 20-30 de insi dintr-un domeniu. Fara suparare, nu e cazul multimii, deci nici al tau. Lasa Ibiza ca e accesibila numai varfurilor.

bocanci (15 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 21:05

Maestre, asa cum ai zis, arbitrii castiga minimum 10 mii lunar, muncind trei zile. Trenul pana la iasi si inapoi la bucuresti, plus doua nopti de hotel costa 1000 daca se lafaie. Plus ca multi au si un alt serviciu, care le mai aduce 2000. Nu as plange de mila lor. Cum zicea unul mai sus, nici presedintii de club nu sunt zgarciti, asa ca un arbitru prietenos e chiar bogat in romania. Ceea ce e admirabil, ca e meserie grea

Dilimache (657 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 21:53

Ar fi normal ca federatia sa le asigure drumul, cazarea si masa in localitatea in care trebuie sa arbitreze, nu sa dea ei din buzunar, indiferent de cati bani castiga, ca doar nu se duc in plimbare…

Fanel (13 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 21:59

Arbitrii de A nu pot avea inca un serviciu si sa vrea. Multi isi dau aici cu parerea aiurea. Pai nu poti niciodata arbitra bine la Iasi daca vii de la Arad cu trenul 40 de ore. Dar noi suntem gata oricand sa le tinem socoteala altorta si sa le facem morala.

filip (18 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 23:34

Cum arbitrează 3-4 jocuri pe luna dacă campionatul e întrerupt 4 luni? Cate meciuri arbitrează în ianuarie?!!!Nu este normal ca BALAJ sa arbitreze Steaua -Dinamo și sa meargă acasă cu mai putini bani decât Tudor care arbitreaza Chiajna -Viitorul!,culmea e ca Balaj e și nr1.

Dragaica (13 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 23:35

Trebuie sa fii foarte prost sa iti inchipui ca e usor sa fii arbitru de top. Unii nu sunt capabili de nimic dar se dau mari scule in bascule si in materie de arbitraj.

filip (18 comentarii)  •  6 ianuarie 2016, 23:42

Pavel,…Pt ca exista oameni ca și tine am ajuns sa meargă valorile în occident,acolo unde sunt apreciate corect,în optica ta,dacă ești bucureștean, înseamnă că meriți mai mult decât ți se cuvine,chiar dacă valoarea ta este îndoielnică, ne-am saturat sa dați lecții de corectitudine sau management,ați demonstrat suficient…doar sa denigrati,sa dezinformati,sa primiți, sa ciupit, sa ieșiți în câștig. …atitudinea bisnitarilor

Alunelu (56 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 0:23

Sunt sigur de un singur lucru. Ca exceptand vreo 2-3 toti arbitrii romani castiga mai mult decat merita.

Sir (42 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 0:27

Explicatia de mai sus arata de ce arbitrii din provincie sunt mai buni decat bucurestenii. Lor le e mai greu si asta ii ambitioneaza si ii face sa fie mai buni. Cel mai bun exemplu il da Hateganu din Arad si Balas din Baia Mare.

ionutz2088 (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 1:14

pai ma oameni buni faceti-ma sa inteleg si eu va rog frms k eu sunt mai tantalau vb serios adika daka un arbitru are 4 meciuri pe luna ok?si zice k are cheltuieli de jumatate din ei…dar ramane cu cealalta jumatate…..deci:ramane cu 5000 impartit la 2 este exact 2500 care ii raman dar ori 4 este 10000 adika o suta dwe milioane ii ramane pe luna E PUTIN?????

ciupi (128 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 7:22

este, totusi, altceva decat pe vremea „resere”-ului. v-o spune „un fost”…

sumio (565 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 9:18

@ Fanel, pai asta ne provoaca maestrul sa facem 🙂

marian (145 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 9:58

ati vazut vreunul sa se retraga din acest motiv?stai relaxat nea ovidiu multi habar nu au cat e baremul la banii aia umbla doar toarta.

Roua Mugurel (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 10:25

Nu-i mai plângeți dle. Ovidiu Ioanițoaia. Nu te obligă nimen sa te faci cavalerul fluirului.

Dica (7 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 10:33

Corect. Cum lucrurile nu se termina aici astept continuarea articolului. Chiar sunt curios cum vedeti dv rezolvarea problemei. O zi buna.

Abcde (206 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 10:37

Justa afirmatia ca se arbitreaza maxim 10 luni intr-un an calendaristic. Ce castiga un arbitru se imparte la 12 nu la 10 ca sa stii cat ii ramane intr- o luna.

Horatiu (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 10:42

Trebuie sa ai f putina minte ca sa crezi ca e simplu sa devii arbitru si sa te mentii sus. Presupun sacrificii si cheltuieli mari. Vorba cuiva ca e mai simplu sa lebtii socoteala altora decat pe abta. Tu si dreptul sa te plangi dar altul nu, lui ii merge mereu bine.

Veteranul (11 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 11:55

De acord ca ar trebui sa castige mai bine, dar acest lucru e valabil la nivelul intregii societati romanesti de azi. Arbitrii castiga mai putin pentru ca si frizerii castiga mai putin. Toti cu exceptia parlamentarilor alesi insa de noi.

socatul (2 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 12:04

de unde 3-4 meciuri pe luna? vedeti cate jocuri au fiecare si vedeti ca daca este o medie de 2 jocuri….. arbitrii din liga 1 nu pot avea servicii ,iar ideea ca cei din nord castiga mai putin decat tudor ,avram etc este f adevarata si nu este corect! transportul si cazarera trebuieste platita de club dar o sa vina sa se plinga cluburile sa nu fie arbirtate de balaj si hategan canu au bani sa-iplateasca aici ma refer la cluburile din buc si jurul lui. trebuie o discutie cu toti factorii implicati ,ioar de populism mai bine zis romanism caci cine ii pune …si sa plece ,daca nu leconvine asta e boala grea la romani care isi dau cu parerea ,safie lasati arbitri sa-si spuna pararea deschis ca sumele pe care le cheltuie pe cele bine spuse de nea ovidiu,aveti dreptate ….

Ghost (6 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 12:12

De meciurile internationale nu vorbim deloc? Cat se castiga acolo? Si mai ales cum se promoveaza arbitrii FIFA in Romania? De meciurile facute praf de arbitrii, nu vorbim? Un senator sau un deputat castiga mult mai putin, dar uitati-va la declaratiile de avere facute inainte si dupa ce iese din functie. Ia interesati-va ce averi au si apoi sa-i plangeti cat de putin castiga…. Parerea mea!

Septimiu (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 12:58

Pai eu is inginer proiectant cu stres si rasponsabilitati si iau 1200 lei in mana plus bonuri. Si tot nu ma plang atata. Sa astepte pana se aduc salariile la nivel european. De ce militarii, parlamentarii si alte domenii, acum vor si arbitrii sa li se mareasca mai repede veniturile? ori suntem egali ori nu. ori la toti de-odata ori la nimeni. Plus ca lumea are dreptate(in majoritate, serviciile arbitrilor romini lasa de dorit prin greseli grave care duc la banuieli de coruptie/neprofesionism).

Pavel Ramniceanu (5 comentarii)  •  7 ianuarie 2016, 16:21

Incredibil cum unii useri de pe aici le plang de mila arbitrilor. Bai fratilor, daca liga 1 era arbitrata impecabil poate as fi fost si eu de partea voastra. Dar cand vezi arbitrajele din liga 1 te doare capul. In mare parte sunt execrabile. Cum sa le tineti partea unor oameni care dupa ce ca muncesc efectiv o ora si jumatate pe saptamana pe o mie de euro o mai fac si prost. Ca doar in fiecare etapa avem parte de decizii penibile.

Comentează