Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Victima de serviciu

Bronzul cucerit de handbaliste la Mondiale ne-a înseninat sfîrșitul unui an sportiv care n-a prea strălucit.

Permalink to Victima de serviciu
duminică, 27 decembrie 2015, 5:10

Ajunge să calculați cîți români și-au asigurat pînă în clipa de față prezența la JO de la Rio 2016 și-mi veți da dreptate. Comparativ cu anul preolimpic anterior, aceștia sînt puțin peste jumătate!

Totodată, nu trebuie omis triumful Cristinei Neagu, marcatoarea ediției cu 63 de goluri. Nu știu ce ierarhie va stabili federația internațională de specialitate, probabil că IHF o va publica în luna februarie, dar lucrurile-s clare: Cristina e astăzi numărul 1 în lume!

Mai departe însă, n-ar strica să ne strunim entuziasmul și să ne reamintim că, în ciuda urcării pe podium, a revenirii senzaționale din fazele eliminatorii, “tricolorele” au pierdut 4 din cele 9 partide susținute la turneul final din Danemarca! Să nu spună suedezul Ryde, firește, un tehnician cu merite deosebite, că eșecurile în serie din grupă, 18-26 cu Spania, 22-26 cu Norvegia și 27-30 cu Rusia, au fost intenționate. Nu-l cred deoarece nimeni nu antrenează și nu plănuiește eșecuri!

Altminteri, IHF mai are destule de schimbat la capitolul sistem, reguli, criterii. Nici în ruptul capului nu mă includ printre suporterii “naționalei” Rusiei, indiferent de sport, ceea ce nu mă împiedică să observ, cu riscul de a înota împotriva curentului, că echipa lui Trefilov a terminat pe locul 5, deși a suferit o singură înfrîngere în 7 partide! Celelalte 6 au însemnat succese, inclusiv cu Norvegia, viitoarea campioană mondială! Rusia a cedat doar Poloniei în “sferturi”, 20-21, după ce arbitrii au inventat contra ei o lovitură de la 7 metri chiar în ultimele secunde! Într-o situație asemănătoare s-a găsit Brazilia, locul 10, cu numai un eșec din 6 întîlniri, 22-25 cu România!

Mai știu că sîntem un popor emoțional, care se ambalează repede și se potolește la fel. Ca atare, făcîndu-i cum ne-a venit la gură pe slovenii Lah și Sok, am pus pe seama lor înfrîngerea cu Norvegia din prelungiri, 33-35. Specialiștii au dovedit însă că nu din cauza arbitrilor am ratat victoria! Dacă nu era normal ca slovenii menționați să conducă 5 partide ale nordicelor, să admitem și că aruncarea Cristinei Neagu din minutul 51, la scorul de 23-22, n-a intrat în gol: mingea n-a trecut cu întreaga circumferință linia porții! Priviți cu atenție faza și-mi veți da din nou dreptate!

Cu toate că urma să găzduiască, în intervalul 17-20 martie 2016, unul dintre turneele de calificare la JO, recompensă pentru medalia de la Mondiale, România va juca în Danemarca, în aceeași grupă cu Muntenegru, Uruguay și, evident, Danemarca. Primele două clasate vor merge la Rio. E regretabil, de condamnat, că IHF n-a respectat ce ea însăși stabilise, drept pentru care protestul nostru privind mutarea calificărilor s-ar justifica și s-ar impune.

Atît că în aceeași situație se mai află Olanda (locul 2) și Polonia (4), preliminariile anunțate în țările respective fiind atribuite Rusiei și, respectiv, Franței! Deoarece abuzul comis nu-i îndreptat doar contra noastră, nu sîntem noi ținta vreunui complot, deci n-are rost să ne lamentăm, să ne smulgem părul din cap. Rolul victimei de serviciu nu ne prinde, e o haină care ar trebui să ne fie mică. Să ne strîngă.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

Zorro (67 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 17:14

Foarte corect. Pe noi ne cam ia apa.

Marean (270 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 17:19

Adevarul asta e. Multumesc domnule Ioanitoaia. Masurat ca deobicei, echilibrat.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 17:20

…interesant …suntem o natie de pierzatori …vom pierde calificarea la J.O.

ALIN (626 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 17:24

De acord cu tonul din acest articol foarte bun. Cam multe coincidente de criticat la aceste mondiale din Danemarca. Daca se aplica vechiul regulament in care se intra in fazele superioare cu punctele acumulate in grupe nu terminam intre primele 10 echipe.

Mario (56 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 17:28

Cam asa a fost. E stilul carpatic de a ne lua viteza si a pune repede frana. Astia suntem si nu altii.

Ando (9 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 17:37

Atitudinea mi se pare corecta dar fetele ne-au incantat in multe momente si au meritat laudele. Sub orice critica au fost comentatorii de la Dolce care au vazut in arbitri niste dusmani . Golul ala nu a fost valabil. Fals patriotism

dodo (127 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 18:15

nea Ovi, da cand se da victima (non stop) ghinionistu Agent 007 de la Șaptior furat de arbitrii (,,nu ne vrea Europa,,… ) il crezi pe cuvant ! ?

Dobre Claudiu (1 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 18:27

A fost gol Domnule Ioanitoaia, uitativa din nou la faza, a intrat toata in poarta.

tardelli (10 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 18:30

Domnule Ioanitoaia sunteti penibil.Sa va explic de ce.O tot dati ca Rusia vezi doamne a pierdut doar un meci si a iesit pe locul 5,ca a batut si Norvegia in grupe.Pai Norvegia in finala cu Rusia o spulbera cu Trefilov cu tot .Sa tineti minte bine asta.Din moment ce sistemul de eliminare asa a fost facut fiecare echipa si-a trasat obiectivele pt fiecare meci.Si Norvegia cu Rusia a incercat mai multe jucatoare sa fiti convins.Noi dupa ce am pierdut cu Spania am piedut si sansa la locul 1 in grupa.E penibil sa spuneti ca am pierdut 4 meciuri.De fapt am pierdut doar un meci care a contat si ala in semifinala cu Norvegia dupa ce se terminase egal dupa 60 minute.E ca si cum ati spune ca Italia in 1982 nu merita titlul mondial la fotbal pt ca in grupa a facut 3 egaluri si s-a calificat gratie unui gol mai mult decat Camerunul.Si Brazilia saraca de ea nu,facuse spectacol in grupe cu Socrates et co.

Niku (275 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 18:38

@tardelli. Sa miri tu ca Norvegia spulbera Rudia, yi-a spus tie Norvegia sau mama ei…Ce va mai place sa bateti campii…Ai aflat cine esti penibil…

gio (76 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 18:39

cum nu ne prinde? Nu suntem noi tara mica, dezavantajata de cand ne stim? De ce vreti sa abandonam discursul nostru care ne face sa ne simtim bine de secole? acela ca suntem exceptionali dar nu ne lasa marile puteri sa scoatem capul :))

Iasi (12 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 18:49

Poftim?? Nu a trecut de lina portii?? haha ha….daca ma uit la poza dvs, constat ca va trebuie alte dioptrii….

Petrache (25 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 18:51

Foarte corect! Sa o mai lasam cu complexul persecutiei. Un singur lucru as vrea sa adaug. Venirea lui Ryde la nationala e un plus mare. Nu stiu daca e mai grozav tactician decat Tadici sau cat de mare vina are pentru infrangerile din grupe, dar are MARELE merit ca a introdus un ton civilizat, de respect, in relatiile antrenor-jucatoare, iar asta, dupa parerea mea, e mai important decat medaliile.

Marco Polo (42 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 18:52

Fetele noastre de bronz nu vor obtine calificarea la JO! Fac pariu!

tardelli (10 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 19:01

@Niku
In ce limba ai scris?!!
Rusia cum a dat de un meci mai greu si eliminatoriu a pierdut.Si cu cine a pierdut?Cu Polonia echipa spulberata de Romania.Norvegia a spulberat in finala Olanda , echipa ce era revelatia de pe acea parte de tablou,o echipa ce eliminase Franta invingand-o la 5 goluri!!!Asa ca omule intoarce-te la fotbal si lasa handbalul pentru cine se pricepe .

cineva (26 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 19:05

Mai nea Ovidiule matale cred ca trebuie sa schimbi obligatoriu dioptriile ca m-am uitat pe inregistrare de 20 de ori si ala e gol perfect valabil si crede-ma ca am mancat destul sport la viata mea .Singura scuza e ca viteza a fost foarte mare iar traiectoria nu foarte evidenta dar golul a fost perfect valabil .I-a mai uita-te de cateva ori ( cu alti ochelari si in slow motion cu stop pe impact cu solul ) si astept scuzele dumitale publice si in scris

marian (145 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 19:18

nea ovidiu vezi ca a aparut youtube nu mai esti pe timpul lui ceausescu sa scrii aberatii.ia vezi matale sfarsitul meciului polonia rusia si maine sa ne scrii si noua ce final de meci ai vazut matale.

tardelli (10 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 19:21

Domnule Ioanitoaia ati comis o serie de „perle„ in acest articol!!!
Ne spuneti ca specialistii au „dovedit„ ca Romania nu a pierdut din cauza arbitrilor.Ok asa o fi .Dar tot dvs spuneti ca arbitrii in sfertul Rusiei cu Polonia au „inventat„ un 7 m pt poloneze pe final de meci :))Ma umfla rasul nu alta.Deci aceiasi specialisti au „dovedit„ ca arbitrii au inventat un 7 m in favoarea Poloniei.
Ca unul ce am facut multi ani de handbal va mai explic odata ce a facut suedezul.
In meciul cu Spania,da,a vrut sa-l castige.Dupa 20 minute jucasem perfect,dar apoi pe fond mental,vechea problema a nationalei,am clacat.
Apoi si-a dat seama ca mai are timp pana la meciul eliminatoriu sa gaseasca formula ideala,sa nu le oboseasca pe fete dar mai ales sa faca o echipa cu un moral puternic.
Si a reusit .Romania a facut 4 meciuri incredibile jucand ca o mare echipa din primul minut pana la final.Am fost singura echipa ce puteam elimina Norvegia .Erau de ajuns 5 cm pt ca golul Cristinei sa fie validat

Alexandru Valeriu (38 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 19:26

Regretabil domnule ca ati intrat in randul celor ce justifica lipsa de faire play in sport . Iar ca sunt unii deranjati mereu de stralucirea unor sportive din tatra noastra exprima un mod fundamental antiromanesc nu numai in sport ci si in alte domenii sub poleiala unui spirit obiectiv .
Este revoltator de unde atata dusmanie mai cu seama atunci cand apar straluciri .
Imi cer scuze din Boston pentru ca aici aseara la un meci de hoche la TD Gardeni am vazut si am simtit emotia unui patriotism ce la americani nu pare desuet atunci cand se deschide o partida cu imnul tarii si flutura drapelul american , iar in final dezamagirea infrangerii a fost purtata cu demnitate .
Nu mai doresc sa comentez polemic intr-o circumstanta vizand faire playul sportiv si mai cu seama cand e vorba de tricolori . Nu e vorba de emotie ci de un sentiment profund fata de tot este romanesc .

Sir (42 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 19:47

Veche meteahna romaneasca e ca suporterii vor ca ziaristii sa fie…suporteri si sa gandeasca la fel cu acestia. Excelent dle Ioanitoaia, chapeau si respect. Lasati-i pe prosti sa se creada destepti.

tardelli (10 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:01

DOMNULE IOANITOAIA,
Stergeti aberatia asta ca va faceti grav de ras.Nu a existat niciun 7 m acordat pt Polonia in final de meci :))))))))))))))Poate ati incurcat meciurile dar STERGETI:
„`Rusia a cedat doar Poloniei în “sferturi”, 20-21, după ce arbitrii au inventat contra ei o lovitură de la 7 metri chiar în ultimele secunde!„`

daniel (30 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:03

Domnule Ioanitoaia sunteti ca de obicei echilibrat.
Personal consider ca nu aveti dreptate in privinta golului Cristinei Neagu si problema nu a fost acel gol anulat. Arbitrii au ciupit pe tot parcursul meciului si au fost cei care au facut diferenta, aceasta a fost problema.

Stan (7 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:13

Sistemul e acelasi ca la fotbal. Grupe si dupa aia eliminatorii. E simplu si cunoscut de toata lumea inca de la inceput. De aici incolo e o problema de management al lotului, de abordare a meciurilor astfel incat la meciurile ce conteaza sa fii in forma maxima. In rest, apa de ploaie, jurnalism de carcoteala.

Randy Badea (17 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:20

Obiectiva analiza domnului Ioanitoaia.Cred ca fetele au pierdut datorita vitezei,lipsei de agresivitate,de precizie in a trage la poarta.Pe cand ,norvegienele marcau,fetele noasdtre ratau.Si au fost ratari 4-5 atacuri in sir.Nu ai cum sa faci diferentza intr-un meci decisiv.Pe de alta parte ,nelipsita mica infuentza a arbitrilor,si ….gata.Fluier final.

multi vreti sa fiti sclavi (4 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:22

Cu tot respectul domnule Ioanitoaie . Permiteti si un contraargument la aceasta idee. Aceasta gandire si mentalitate sustinuta mereu de dvs. in care nu ai dreptul sa obiectezi la nedreptate provine din mentalul multora care au fost cresuti intr-un spirit de sclavie de inferioritate. Da,daca doar te plangi si nu faci nimic,atunci poate ca aveti dreptate. REGURILE SUNT REGULI PENTRU TOATA LUMEA,PENTRU RUSI,PENTRU ROMANI SAU PENTRU NORVEGIENI. DACA STATUTUL COMPETITIEI iti permite sa ai 4 infrangeri si sa castigi titlul mondial in dauna unei echipe cu o singura infrangere,atunci este corect atat timp cat in regurile acestui joc au intrati toti,DE BUNAVOIE stiind ca exista aceasta posibilitate. EUROPA SI LUMEA CIVILIZATA NU A RESPECTAT niciodata pe cei slabi,PE CEI CARE NU CER ACELASI DREPTURI. Delegatia Romaniei nu s-a dus cu coada intre picioare,umili,atunci cand si-a sustinut punctul de vedere in tratatul care defineste si azi mare parte din granitele tarii. Bratianu cand a condus delegatia Romaniei Versailles si-a cerut drepturile. Romanii,din si din pacate observ ca si dvs.sunteti atins de aceasta mentalitate ,sunt invatati sa accepte statul de inferioritate. Nici sclavia nu a fost abolita decat dupa lungi secole de nedreptate semnalitata sute de ani….
REVENIND LA HANDBAL. DACA REGULAMENTUL PERMITE SA AI 3 INFRANGERI si sa castigi titlul mondial si tu ai aceasta sansa,NIMENI NU ARE DREPTUL SA TE PRIVEZE DE ACEST DREPT. 2 DACA ESTE CONVENIT CA ACELE GRUPE PENTRU TURNEUL PREOLIMPIC SA FIE DATE ECHIPELOR CELE MAI BINE CLASATE LA CM,ATUNCI ASA SA FIE. CRITERIILE TREBUIESC SA FIE TRANSPARENTE si egale pentru toti. Franta domnule IOANITOAIA A AJUNTAT DINAINTE CA EA VA ORGANIZA ACEST TURNEU PREOLIMPIC LA METZ DINAINTE DE A SE VORBI DE ACEST LUCRU. ECHIPELE DE PE LOCURILE 2,3 SI 4 AR FI TREBUIT SA ORGANIZEZE ACESTE TURNEE PENTRU CA ASA ESTE CORECT. NU CA E VB.DE ROMANIA,nu ca e vorba de Franta,CI PENTRU CA TREBUIE SA AI IN VEDERE CRITERII TRANSPARENTE. EUROPA NU RESPECTA pe cei care isi pun mereu cenusa in cap.
De ce nu faceti un articol si o investigatie JURNALISTICA DE ACTUAL PRESEDINTE IHF care a decis aceste turnee in functie de interese personale? DE CE NU SPUNETI CA ESTE ANCHET PENTRU CA A FAVORIZAT SI LA UN ALTE CALIFICARI PREOLIMPICE ANUMITE ECHIPEE?
EUROPA ESTE SI EA corupta,am vazut Blatter ce a facut,atunci cand ROMANIA ARE UN DREPT AL EI,trebuie sa si apere. Din pacate foarte multi si presa are un rol in chestia asta,PREFERA cliseele si sa aiba mereu aceleasi comentarii fara substanta intr-un CAZ PUNCTUAL CA ACESTA. „suntem o natie de pierzatori …vom pierde calificarea la J.O. ” Eu nu ma consider pierzator din start ca altii /”Foarte corect. Pe noi ne cam ia apa.” si nici nu ma ia apa,si nici nu am statut de inferioritate doar ca sunt roman.
PS: indiferent ca a fost gol sau nu aceea aruncare este IRELEVANT atunci cand PUI IN BALANTA URMATOAREA REALITATE: PENTRU PRIMA DATA IN ISTORIA UNUI SPORT DE ECHIPA,DIN 8 MECIURI,O ECHIPA ESTE ARBITRATA DE 5 ORI DE ACEIASI BRIGADA DE ARBITRI. Nu s-a mai intamplat niciodata si sper sa nu se mai intample. CONFLICTUL DE INTERESE A FOST gandit TOCMAI PENTRU A ELIMINA ACESTE LUCRURI. IHF/federatia norvegiana= sponsori comuni=5/8meciuri aceiasi brigada de arbitri pentru prima data in istoria unui sport de echipa.
Mai departe,IHF=CM DE HANDBAL QATAR=mizerie=antifair-play=denaturarea competitiei,a fair play-ului,a oricaror norme de bun simt.

ALEXANDRU MANGU .. (21 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:29

Ultimul comentariu : TRAIASCA ABUZUL SI CEI CARE-L COMIT .
Sa fim impacati cu hotia. Un celebru antrenor Ioan Kunst Ghermanescu spunea la Timisoara la primul meci demonstrativ al campioanei mondiale „aici nu simtim dusmanie ci iubire” . Se intampla in 1964 pe terenul Constructorul cand Gatu si coechipierii ne fascinau .
Din pacate nu acelasi sentiment mi-l induc articolele slugarnice din G. S.(regret pt. O.I. si compatimesc politrucii mascati in jurnalisti sportivi) .

multi vreti sa fiti sclavi (4 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:38

Cu tot respectul domnule Ioanitoaie . Permiteti si un contraargument la aceasta idee. Aceasta gandire si mentalitate sustinuta des de dvs. in care nu ai dreptul sa obiectezi la nedreptate provine din mentalul multora care au fost cresuti intr-un spirit de sclavie si de inferioritate. Da,daca doar te plangi si nu faci nimic,atunci poate ca aveti dreptate. REGURILE SUNT REGULI PENTRU TOATA LUMEA,PENTRU RUSI,PENTRU ROMANI SAU PENTRU NORVEGIENI. DACA STATUTUL COMPETITIEI iti permite sa ai 4 infrangeri si sa castigi titlul mondial in dauna unei echipe cu o singura infrangere,atunci este corect atat timp cat in regurile acestui joc au intrati toti,DE BUNAVOIE, stiind ca exista aceasta posibilitate. EUROPA SI LUMEA CIVILIZATA NU A RESPECTAT niciodata pe cei slabi,PE CEI CARE NU CER ACELEASI DREPTURI. Delegatia Romaniei nu s-a dus cu coada intre picioare,umili,atunci cand si-a sustinut punctul de vedere in tratatul care defineste si azi mare parte din granitele tarii. Bratianu cand a condus delegatia Romaniei la Versailles si-a cerut drepturile. Romanii,din si din pacate observ ca si dvs.sunteti atins de aceasta mentalitate ,sunt invatati sa accepte statutul de inferioritate. Nici sclavia nu a fost abolita decat dupa lungi secole,mii de ani de nedreptate semnalata sute de ani de sclavi cu un pic mai multa ratiune decat ceilalati.Multi platind cu pretul vietii rebeliunile lor….
REVENIND LA HANDBAL. DACA REGULAMENTUL PERMITE SA AI 3 INFRANGERI si sa castigi titlul mondial si tu ai aceasta sansa,NIMENI NU ARE DREPTUL SA TE PRIVEZE DE ACEST DREPT. 2 DACA ESTE CONVENIT CA ACELE GRUPE PENTRU TURNEUL PREOLIMPIC SA FIE DATE ECHIPELOR CLASATE CEL MAI BINE LA CM,ATUNCI ASA SA FIE. CRITERIILE TREBUIESC SA FIE TRANSPARENTE si egale pentru toti. Franta domnule IOANITOAIA, A ANUNTAT DINAINTE CA EA VA ORGANIZA ACEST TURNEU PREOLIMPIC LA METZ DINAINTE DE A SE VORBI DE ACEST LUCRU. PRACTIC,EA NU AVEA CUM SA STIE DE ACEST LUCRU LA VREMEA RESPECTIVA.
ECHIPELE DE PE LOCURILE 2,3 SI 4 AR FI TREBUIT SA ORGANIZEZE ACESTE TURNEE PENTRU CA ASA ESTE CORECT. NU CA E VB.DE ROMANIA,nu ca e vorba de Franta,CI PENTRU CA TREBUIE SA AI IN VEDERE CRITERII TRANSPARENTE. EUROPA NU RESPECTA pe cei care isi pun mereu cenusa in cap.
De ce nu faceti un articol si o investigatie JURNALISTICA LEGATA DE ACTUAL PRESEDINTE IHF care a decis ORGANIZAREA ACESTOR turnee in functie de interese personale? DE CE NU SPUNETI CA ESTE ANCHET PENTRU CA A FAVORIZAT SI LA ALTE CALIFICARI PREOLIMPICE ANUMITE ECHIPEE?
EUROPA ESTE SI EA corupta,am vazut Blatter ce a facut SI CUM EUROPA A INCHIS OCHII ANI DE ZILE . Atunci cand ROMANIA ARE UN DREPT AL EI,trebuie sa si-l apere. Din pacate foarte multi, si presa are un rol in chestia asta,PREFERA cliseele si sa aiba mereu aceleasi comentarii fara substanta intr-un CAZ PUNCTUAL CA ACESTA. „suntem o natie de pierzatori …vom pierde calificarea la J.O. ” Eu nu ma consider pierzator din start ca altii /”Foarte corect. Pe noi ne cam ia apa.” si nici nu ma ia apa,si nici nu am statut de inferioritate doar ca sunt roman.
PS: indiferent ca a fost gol sau nu aceea la aruncare este IRELEVANT atunci cand PUI IN BALANTA URMATOAREA REALITATE: PENTRU PRIMA DATA IN ISTORIA UNUI SPORT DE ECHIPA,DIN 8 MECIURI,O ECHIPA ESTE ARBITRATA DE 5 ORI DE ACEIASI BRIGADA DE ARBITRI. Nu s-a mai intamplat niciodata si sper sa nu se mai intample. CONFLICTUL DE INTERESE A FOST gandit TOCMAI PENTRU A ELIMINA ACESTE LUCRURI. IHF/federatia norvegiana= sponsori comuni=5/8meciuri aceiasi brigada de arbitri pentru prima data in istoria unui sport de echipa. IAR ADEVARATA POVESTE ESTE CA MUNTENEGRU A FOST ECHIPA DEZAVANTAJATA CEL MAI MULT,chiar in meciul cu NORVEGIA.
Mai departe,IHF=CM DE HANDBAL QATAR=mizerie=antifair-play=denaturarea competitiei,a fair play-ului,a oricaror norme de bun simt.

multi vreti sa fiti sclavi (4 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:45

Am postat acel mesaj de 2 ori si doresc sa imi cer scuze fata de administratorii acestui site. Am facut asta nu din dorinta de a spama,ci din cauza faptului ca scriind folosind un telefon mobil,lipsesc cateva cuvinte si sensul unor idei se pierde. Consider ca acel mesaj,desi lung,este binevenit si merita reflectat si asupra acelui contraargument dat de mine. Nu doar Romania,ci si Polonia si Olanda au fost furate,IHF-ul stabilind niste criterii pe care ei nu le respecta,oameni corupti de astfel care deja au multe proceese din cauza coruptiei din Handbal. Si daca poti castiga titlul mondial cu 3infrangeri in dauna uneia fara nicio infrangere,atunci regulile sunt reguli pentru toata lumea. PS: Muntenegru a fost echipa furata cel mai mult. Regretabil meciul Norvegia-Muntenegru ca si delegatia care a condus in 5din8 meciuri aceiasi echipa pentru prima data in istoria unui sport de echipa. Va urez sarbatori fericite.

Adi (9 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:48

Am citit multe prostii in presa in ultimul timp, insa pe aici unii bat campii cum nu-mi puteam imagina. Sa crezi ca antrenorul Romaniei si-a dat seama in min.20 al meciului cu Spania ca nu mai poate castiga grupa si atunci a sacrificat celelalte 2 meciuri, cu Norvegia si Rusia, ca sa pregateasca partida din optimi, este departe cea mai mare tampenie pe care o poate gandi cineva! Oricum vad ca nimeni nu aminteste de arbitrajul care ne-a favorizat in meciul cu Danemarca!! Altfel, e clar de mult ca Ioanitoaia a ramas ancorat in comunism. La cate prostii a scris in acest articol, inseamna ca ori nu stie ce s-a intamplat la acest CM ori este incompetent, ori indolent.

Danezul (1 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 20:54

D-le Ioanitoaia, tot respectul pentru cariera dumneavoastra, dar acest articol ori a fost scris dupa masa de Craciun ori la comanda. Ca unul care a vazut cateva din meciuri, imi permit sa scriu doar atat:
– Rusia a jucat 9 meciuri si a castigat 8, ca si Norvegia, iar repriza a doua din meciul cu Polonia cred ca a fost cea mai slaba repriza a lor
– incepand din fazele eliminatorii Romania a jucat extraordinar si asa cum a spus cineva mai devreme, nu cred ca poate comenta cineva impotriva Italiei care a iesit campioana cu trei egaluri in grupe in 1982, asa cum si Romania putea fi acum campioana cu trei infrangeri in grupe
– dupa meciul cu Danemarca , suporterii danezi felicitau suporterii romani pentru jocul jucatoarelor noastre, iar acum cred ca jumatate din Danemarca stie cine este Cristina Neagu
– La sfarsitul celor 60 de minute din meciul cu Norvegia suporterii danezi erau de partea Romaniei, unul dintre voluntari a venit sa-mi spuna ca spera ca Romania va castiga, iar in spatele meu erau oficiali norvegiani care erau extrem de fericiti ca la ultima faza nu a fost gol ( ar dura prea mult sa va explic gesturile si reactiile lor)
– nu ar strica sa mai vedeti prelungirile din meciul cu Norvegia si apoi sa va exprimati parerea despre „corectitudinea” arbritajului
– la sfarsitul meciului m-au felicitat norvegienii pentru jocul fetelor noastre si au recunoscut calitatea Romaniei
E usor sa critici din fotoliul de acasa, cand fetele noastre joaca pe bani foarte putini comparativ cu fortele din nord, ca sa nu mai spun cum arata echipamentul Romaniei la sfarsitul meciului cu Norvegia (cam dezonoranta calitate a echipamentului pentru un campionat mondial)
Cu respect,
Un suporter care si-a permis sa vada pe viu unele meciuri

ioan (11 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 21:05

Bravo Cristina Neagu!
Esti fenomenală!!!!
Nu exagerez deloc.
Estei la nivelul Gruia, Eram adolescent cand asculatam meciurile din Franţa la radio.Nu aveam televizor atunci.
Cristina ne-ai facut sărbătorile mai frumoase,
Te iubim foarte mult!!!!!!
Sărbători fericite!

Sănătate, fericire in viata !

Michael (76 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 21:13

@Stan. Tu nu stii ce vorbesti pentru ca vechiul regulament prevedea continuarea din grupa cu nr de puncte acumulat. Unii isi dau cu parerea ca sa nu taca.

Dima (4 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 23:18

Domnule Ovidiu va felicit pentru curajul de a spune lucrurilor pe nume. Lucrurile au stat asa cum le ati prezentat. Am facut in stilul nostru din tantar armasar.

Olteanu (478 comentarii)  •  27 decembrie 2015, 23:25

Va dau dreptate Dv dar si lui Dragulescu. E o magarie sa maresti prima pentru bronz si nu pentru argint. Guvernul trebuie sa se caute in buzunar si sa plateasca.

Adi (1 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 0:22

Nea Ovidiu ai mare dreptate in tot ce ai scris si analizat corect ! Un popor emotional,ca si cei cativa de pe aici. In curand,la calificari pt JO vor injura de mama focului ,aceeasi asa zisi „specialisti”de serviciu….Apropo /nu a fost gol,pt ca mingea atinge linia porti,asadar…

Citanul (2118 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 0:37

Lasati ca mai sint si alte popoare la fel de emotionale ca si noi. Si altii pling si le pare rau pentru ce-au facut sub imperiul emotiei, vezi soldatii armatei rosii dupa ce decimasera un sat intreg din Moldova plin cu femei, copii si batrini, fara nici un combatant si fara nici o arma care sa le fi ripostat. Plingeau cu lacrimi de crocodil si probabil se gindeau ca vor putrezi in iad pentru ca Dumnezeu I-a vazut cu siguranta.
Dar, ma rog, aveti dreptate doar pe jumatate: spre exemplu, ceea ce s-a intimplat aici in iarna lui 1989 si primavera lui 1990 NU cred ca a fost ceva ce ne-a trecut repede, ba dimpotriva; daca nu ieseau cozile de topor securiste sa ne dea cu pietre sa ne sparga capul in iunie 1990, continuam si acum cu acel minunat protest…. facut de NATIUNE, nu de popor, Maestre!

Cinezan Vladimir (99 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 7:51

Domnule Ioanițoaia, în sfârșit ați lăsat fecesebiștii să-și vadă de vacanțe, lucru de remarcat, dar atacați domeniul handbal convins că aveți în mânecă, numai și numai dumneavoastră, cartea câștigătoare în toate polemicile generate de recentul CM. Susțineți că golul Acela n-a fost gol și că fluierul arbitrilor n-a avut cine știe ce ecou în urechile IHF-iștilor puși pe împărțit daruri otrăvite, din timp pregătite pentru decisiva primăvară 2016. Am fost arbitrați cu frâna de mână trasă, am suferit pentru aceasta, dar meciurile pierdute în grupă au ridicat tensiunea unei țări întregi prin greșelile elementare ale „fetelor” noastre și, trebuie să fim sadici ca să afirmăm că totul a fost „strategie”. Meritul clasării pe podium este în egală măsură al jucătoarelor, al antrenorilor și al specialistului IT, care au colaborat pentru câștigarea unui meci decisiv, cel cu Brazilia, și pentru o abordare la limită a partidei cu Danemarca, meci care s-a încheiat, de fapt, la egalitate. Cu Norvegia, am fost mereu cu un pas în urmă, iar finala mică ne-a pus în fața unei echipe vlăguite și evident mai puțin valoroase. Pentru calificare la JO, vom avea de înfruntat o echipă gazdă halucinantă și o „națională” a Muntenegrului mereu împrospătată de aerul ozonificat al Ligii campionilor. Acolo „naționala” României își va da examenul de licență și trebuie pregătit în amănunțime traseul până la punctual final din Danemarca. Credem că se știe acest lucru și se va acționa în consecință. Guvernul de tehnocrați a vrut să fie portavocea dorinței românilor de a răsplăti munca echipei feminine de handbal și a mărit, meritat, premiile jucătoarelor, dar, în încercarea de a-și face publicitate, a uitat că ar trebui răsplătiți la fel și sportivii de top ai nostri, cei care au adus medalii, unele mai strălucitoare, la campionatele mondiale de gimnastică, judo sau scrimă, sportivi pe care i-am visa și i-am vrea pe podiumul JO de la Rio. Jocurile de echipă fac spectacol, dar medaliile vin mai ales din sporturile individuale, acolo unde se muncește, zilnic, din greu și fără aplauze permanente, o adevărată muncă de Sisif pentru a ajunge în vârful unui podium. Poate a greșit fostul guvern, dar credem că tehnocrații vor găsi posibilitatea să premieze și sportivii care au performat în anul preolimpic, și nu numai, mai ales că-i putem număra pe degete, ceea ce nu este posibil în cazul echipei de handbal. Dacă nu-I știu pe acești sportivi români de excepție, puțini câți sunt, guvernanții ar putea fi îndrumați în a le asigura acestora liniștea în pregătirea campaniei RIO.

parerea mea (1 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 9:35

Meciul cu Norvegia s-a pierdut in prelungiri, atunci cand am primit gol de la o Norvegie in inferioritate numerica. Poate daca stateam un pic mai bine defensiv, mergeam in finala, unde cu siguranta castigam. In privinta calificarii la JO totul depinde de forma Cristinei Neagu.

Dilimache (657 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 10:55

Corect si foarte adevarat, sa nu ne imbatam cu apa rece asa cum am inceput sa o facem la fotbal 😀

Mishu (234 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 11:04

Foarte corect. Nici vorba de gol, unii sunt chiori ori fac pe chiorii.

gino (513 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 11:36

Vi se ridica sangele in cap de cate ori va spune maestrul Ioanitoaia adevarul. Omul nu ii menajeaza pe suporteri si bine face.

alin (1 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 12:17

Nu inteleg de ce se tot bate moneda pe faptul ca echipe cu mai multe victorii s-au clasat mai slab decat noi…asa e in toate sporturile in care se joaca grupe in faza turneului final, deosebirea intre fotbal si handbal, de exemplu, fiind doar numarul de echipe dintr-o grupa, implicit numarul de echipe calificate din grupa. Si la turneul european din vara se poate ajunge in astfel de situatii…nu uitati ca merg 4 locuri 3 din 6 deci, teoretic, se pot califica echipe cu doar 3 puncte…la fel, pot obtine titlul, in timp ce echipe care fac maxim de puncte in grupe pot fi calificate…asa ca nu prea inteleg aceasta insistenta in a sublinia un fapt care e normal, in final. Mai bine ne-am fi uitat la masurile diferite cu care s-au judecat tragerile de tricou (nici nu am crezut niciodata ca ar fi fost gol la Neagu)…aici ar fi multe de spus…inclusiv la judecarea penultimei faze a norvegiencelor, cea premergatoare ultimului lor gol.

i_grec (3 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 12:40

Domnule Ioanitoaia este in mare parte corect ce ati scris. Va laudati ca ati format jurnalisti, dar, ca si 99% dintre ei, confundati termenii specifici unor sporturi: la handbal este ARUNCARE de la 9m si/sau 7m si nu lovitura. Da i-ati putea invata pe cei 99% dintre jurnalisti si asta ar fi perfect. Este dovada de superficilialitate.

i_grec (3 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 12:42

Domnule Ioanitoaia este in mare parte corect ce ati scris. Va laudati ca ati format jurnalisti, dar, ca si 99% dintre ei, confundati termenii specifici unor sporturi: la handbal este ARUNCARE de la 9m si/sau 7m si nu lovitura. Daca i-ati putea invata pe cei 99% dintre jurnalisti si asta ar fi perfect. Este dovada de superficilialitate.

Cristian (82 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 14:32

Salut!
Foarte bun articolul, ca un rezumat al ultimelor eveniment din sportul romanesc, doar un lucru vreau sa dezbatem: metoda de calificare a IHF.
Si pe mine initial m-a luat flama, vazand cate echipe mari cad pe capete, dar trebuie sa ne gandim ca acelasi sistem e si la fotbal si poate si la alte sporturi.
Locul 1 din grupa cade in optimi cu ultimul loc calificant din grupa urmatoare. Ex: loc 1 grupa A vs loc 2 grupa B, samd
La fotbal se califica 2 echipe din 4, dar la Europenele din Franta se vor califica si cate 3 echipe dintr-o grupa.
La handbal se califica 4 din 6, deci sistemul ramane universal valabil si este facuta intocmai ca locul 1 sa aiba meciuri usoare mai departe. Atentie, meci usor, nu „meci dinainte castigat”.
Asadar, cred ca v-ati lamurit.

lenan (23 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 15:14

meciurile din grupe sint meciuri de grupe, apoi vin eliminatoriile, unde e alta mincare de peste. e inutil sa comparam cele doua faze ale competitiei. la rugby, la basket, la fotbal e la fel si nimeni nu plinge.
legat de arbitrajul din meciul cu norvegia sint multe de spus, nu doar acel „gol” neacordat. noi am crescut de la meci la meci. cu un team mai profesionist, la potentialul fetelor noastre, am fi campioane mondiale fara prea mari probleme.
apoi, ar mai trebui investit, pe ici de colo (in tara), in pregatire, in baze, in tineret, etc.

Costin (2 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 16:27

Luati dioptriile lui Racila!Ati imbatranit degeaba, a fost gol valabil!Mai departe puteti scrie ce prostii doriti.Plecand de la o ipoteza falsa ajungeti la o concluzie falsa.

Suporter_valcean (3 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 16:45

Nea Ovidiu, de unde ai aparut in sportul asta?! N-a spus Ryde ca infrangerile din grupa au fost intentionate. Nu-l „certa” inainte de a-i fi citit vreo declaratie, macar una in acest sens. Intre a pierde intentionat si a nu cauta victoria (in grupa) cu orice pret este cale lunga.
Nea Ovidiu, in mai toate sporturile, CM si CE se desfasoara in sistem mixt.
Fiecare cu fiecare in grupe, in prima faza, si meciuri eliminatorii in fazele superioare. Si in fotbal si in baschet sau volei. Toate echipele stiau dinaintea competitiei care va fi sistemul de desfasurare si nu au de ce sa se planga acum. Nici ele si nici dumneavoastra, oricat de draga v-ar fi Rusia.
Brazilia a ajuns campioana mondiala datorita acestui sistem. Am fi caraghiosi sa le plangem noi de mila, inainte de a o face ei.
Nea Ovidiu, nu te prinde postura asta de Cristoiu al presei sportive romanesti!

Alexandru Valeriu (38 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 17:11

Victime de serviciu suntem pentru ca mereu am fost supusi la o fraudare continuata mai ales la handbal fete . Fara indoiala ca se gasesc natarai care comenteaza sportiv retete de branzeturi luate de pe Internet si devin jurnalisti specialisti mereu in justificarea hotiei spre satisfactia celor care isi bat joc de spiritul nostru carpatic -(semidoctii gasesc peiorative in orice notiune) . O selectie mai jenanta si mai servila din presa internationala adica norvegiana care scuza complicii lor la marsavie (vezi blatterii si patinii de la IH) nu se intalneste e drept in nici-o alta publicatie sportiva . Domnii din forurile internationale ar trebui sa stie ( guvernul , federatii , COR etc) ca traiesc din banii nostri ,din sponsorizarile care isi au originea tot iprin contributia noastra ,din sudoarea si talentul sportivilor care se antreneaza din copilarie (chiar si cei din Puerto Rico) . Aici este vorba de demnitate si nu de acceptarea lasa a hotiei .

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  28 decembrie 2015, 17:42

Stimate domn O I, eu sint uluit de cei care se opun unui premieri !
Este adevarat ca si altii au facut performanta. Dar Neagu ne-a picat, tronc, in suflet. Ce vina avem noi ?
Acestia nu s-au sesizat acum 10 ani cind tata Szabo si Iubi luau deja pensii nesimtite pe linga salariul cu care au facut praf atletismul in functii de conducere. Pe Lipa il iubesc, dar nici cu domnul Lipa n-au avut nimic, pensii si salarii, de la intersectie la dinamoviada si apoi ministru.
Eu consider ca Neagu, fara sa stiu macar cum o mai cheama, primeste mult prea putin pentru bucuria data. Nici un milion, din miliardul pe care il fura doar Bucurestiul anual, nu ar ajunge.
Si inca nu ne-am indragostit ca de Simona. Pun pariu ca peste 50% nu stiu, ca si mine, cum o mai cheama pe Neagu asta, aia cu par negru, coada de iapa, cu Ochii negrii, ochi de tigani, Noaptea-n ei tese ie, Zburatorii ca sa vie, Fata verde ei te saruta, Cu privirea lor cea muta, Umezi sunt de dor, Si-al lor vis plin de zbor, Noapte ei se scalda, In sclipiri ca de salba…, Fata verde cu parul padure, Simti cu privirea lor vrea sa te fure, …
Vinovatelor de serviciu eu nici nu le dores bani, ci sanatate si virtute, stim noi pe cine sa le …

Comentează