Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cai verzi pe pereți

Cînd ditamai campioana umblă pe drumuri ca nomazii, se pregătește la Mogoșoaia, la Buftea ori la Domnești, face pe gazda azi la Cluj și mîine la Pitești etc., e de înțeles că jucătorii nu se mai regăsesc.

Permalink to Cai verzi pe pereți
luni, 23 noiembrie 2015, 3:58

În fond, deși Dinamo n-o mai învinsese pe Steaua din 2011, eșecul suferit duminică de roș-albaștri n-ar trebui privit ca o catastrofă. Una că a fost un meci în deplasare pentru campioană, care a rămas cu același “adevăr”, alta că i-au lipsit numeroși titulari. Invocînd absența lor, Țiți Dumitriu s-a referit la 7 jucători. Suspendați ori accidentați, au absentat Cojocaru, Papp, Hamroun, Kharja, Muniru, Tahar și Chipciu, numai că doar 4 dintre ei, maximum 5, merită socotiți titulari.

A surprins mai ales modul în care a cedat Steaua, clar, fără drept de apel. Condusă la un moment dat cu 3-0, ea a plecat steagul și din pricina absențelor amintite, ceea ce o scuză însă numai în parte. Deoarece cînd te numești Steaua și ai veleități de Champions League, te bazezi pe 25 de jucători, nu pe 17-18, ca să ai de unde alege în caz de forță majoră.

Dacă speri însă să depășești un adversar organizat și harnic, cum s-a prezentat Dinamo în derby, cu Tudorie, Enceanu. Vl. Mihalcea și Onțel, introduși de Rădoi în disperare de cauză, înseamnă că visezi cai verzi pe pereți. Cei amintiți trebuie să mai crească pentru a se ridica, da ori nu, la nivelul unei confruntări cu miză și cu intensitate.

După o primă repriză în care combatantele s-au închis reciproc și au oferit fotbal cu lingurița, Dinamo s-a desprins și a cîștigat detașat, indiscutabil. Succesul “cîinilor” s-a datorat mai ales atitudinii. Cu precădere angajamentului, implicării, dar și dramului de noroc care a dus la autogolul căpitanului Varela ori la bara lui Stanciu din lovitură liberă.

Introducîndu-i în a doua jumătate pe Gavrilă și pe Gnohere, care au luminat jocul roș-albi–lor, Rednic s-a dovedit foarte inspirat. A schim-bat de nota 10. M-aș opri însă aici și n-aș elogia lecția de tactică pe care i-ar fi predat-o el lui Rădoi. Care lecție?, haideți să lăsăm cuvintele mari!, Dinamo a învins pentru că a alergat mai mult, mai repede și mai direct.

Pe cine ar trebui să arunce vina Steaua pentru pasul greșit de duminică? Pe jucători, pe antrenorul începător Rădoi și, înaintea oricui, pe patronul Gigi Becali, cel care s-a trezit declarînd, de parcă ar fi văzut alt meci, că “numai Steaua a jucat fotbal”!

Ne-am obișnuit cu elucubrațiile lui Becali, așa că mă opresc. Repet însă că, exceptîndu-l pe Vali Argăseală, singurul om din club cu picioarele pe pămînt, ceilalți oficiali par să-și fi pierdut capul. Ba chiar, îmi cer iertare, și simțul măsurii, luciditatea.

Cînd ditamai campioana umblă pe drumuri ca nomazii, se pregătește la Mogoșoaia, la Buftea ori la Domnești, face pe gazda azi la Cluj și mîine la Pitești etc., e de înțeles că jucătorii nu se mai regăsesc. Pe lîngă stemă și siglă, echipa nu mai are nici stadion, nici suporteri, nici identitate! Nu mai are nimic, e a nimănui și de nicăieri! Cum Becali suferă mai nou și de mania persecuției, întreg universul complotînd mișelește împotriva lui și dorindu-i răul, consider înfrîngerea dureroasă trăită de Steaua duminică seara ca una dinainte anunțată, previzibilă. Cine își așterne prost nu poate dormi bine.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Mustang (9 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 16:34

Nu ma bucur dar va dau dreptate in tot ce scrieti azi. Oierul e singurul vinovat ca Steaua ajuns de rasul lui Dinamo.

Vio (188 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 16:44

Daca pierde si cu Astra Steaua e in pericol sa nu prinda play oful si sa nu se incadreze in lupta pentru titlu. Ar fi marea realizare a antrenorului si a patronului fara scoala.

Prof. Nica (125 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 16:52

Domnule Ioanitoaia, puteti fi sigur ca o echipa furata cum e Steaua lui Becali nu va avea niciodata identitate. Ea ar trebui reinfiintata. Va doresc o zi buna.

nemaciu (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 16:53

Nea Ovidiule asta e comentariu dupa cocosii din Giurgiu.Oricum tot fcsb-ist ai ramas.

coco (401 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 16:55

steaua a ajuns o epava din cauza lui Bcali si se va scufunda curand…

Cheetah (2118 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 16:57

Daca cei de la Dinamo au fost mai organizati si mai buni pe teren, pai atunci nu-i mare mirarea ca au invins campioana. E meritul lor si e bine ca-l puneti in evidenta.

run away (13 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:00

De acord cu articolul, cu o singura exceptie: chiar are Steaua veleitati de Champions League? Sa fim seriosi. Afirmatia asta se incadreaza in aceeasi categorie cu a lui Gigi cand a spus ca doar Steaua a jucat fotbal in meciul asta.

run away (13 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:00

De acord cu articolul, cu o singura exceptie: chiar are Steaua veleitati de Champions League? Sa fim seriosi. Afirmatia asta se incadreaza in aceeasi categorie cu a lui Gigi cand a spus ca doar Steaua a jucat fotbal in meciul asta.

sumio (911 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:02

Deja intrevad un play-off extrem de interesant la cum se misca „valurile” intre primii 6 din Liga1. Steaua si Dinamo ar trebui sa se teama de Viitorul si Pandurii, nu una de cealalta, asta e deja istorie.

Georges (65 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:04

Aha, acum ca Steaua ia bataii in serie Nea Ovidiu incearca sa o caineze si ridice pe principiul ca fotbalul romanesc are nevoie de o echipa ca Steaua. Nu are nevoie de ea si nici de Dinamo, doua echipe infiintate de comunisti.

vali (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:04

Sunt stelist suta la suta si sunt dezamagit total privind cum a ajuns Steaua. Vina totala ii apartine lui G.B. nici nu vreau sa-i scriu numele intreg pentru ca nu merita. A profitat la maximum de echipa si acum cand nu mai are incasari se da victima. De Radoi nici nu vreau sa amintesc, pacat ca s-a bagat in mocirla asta si cel mai bine ptr. el ar fi sa se retraga cat mai repede. Desi imi pare rau, totusi as dori ca Steaua sa nu se califice in primele sase echipe, poate asa scapam de G.B. si preia echipa cineva care chiar doreste s-o readuca unde ii este locul.

balaban (565 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:05

Nu mai e Dinamo-Steaua ce-a fost odata… ehei, dragii Mosului, nu stiti voi ce fain si spectaculos era pe bune numitul derby al Diviziei A.
Atunci erau jucatori de fotbal pe teren, acum, din pacate, mai multi pariori vezi la tot pasul.

cocosila (911 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:09

V-a intrat tuturor morcovul cu echipa lui Gica Hagi, Viitorul Constanta. Si mai ales lui Dinamo, pe bune castigatoarea de ieri cu FCSB.

Marco Polo (42 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:11

haide, domnule ioanitoaia, recunoasteti ca v-a sedus dinamo…

radu (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:24

in sfarsit spune si nea Ovi adevarul …sunt Dinamovist si mi-ar place ca branzarul gigi sa ramana inca o mie de ani patron la fcsb,nea gigi nu pleca nu fi fraier ….lupta gigi,lupta gigi…pampam.

SAG (38 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 17:53

De când urmaresc jocul echipei Steaua nu am vazut atata degringolada ca in fazele de atac, iar Stanciu si Popa(Chipciu, când joaca) parca acum invata sa traga PE poarta. Nu mai vorbesc de jocul lui Tade care la CFR primea mingii utile in gura portii iar aici niciuna. La mijloc Filip pierde sau lasa descoperita zona din fata portii, iar acum au aparut si erori decisive la cei 4 fundasi. Daca mai adaugam si nulitatile de Tudorie, Enceanu s.a. dezastrul e ca si desavarsit…
Desi sunt foarte furios pe ceea ce se intampla, eu incerc sa urmaresc in continuare la TV evolutia(involutia) echipei…. Uf ! Dar cand stiu ca va urma partida cu Astra îngâmfatului de Sumudica, sau cu Viitorul, Tg. Mures, Craiova si ca nu mai am încrederea pe care am avut-o in editiile anterioare când castigam titlul….., ma intreb: mai prindem Play-Off ? Am vazut ca Becali a transferat deja 3 jucatori de MARE VALOARE (!!?) de la Ceahlaul Piatra Neamt, echipa ce a fost invinsa sambata de Gloria Buzau acasa la ei. Si cred ca mai aduce vreo doi, asa ca……. adio EL, adio CL…. 🙂

alunelu (56 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:04

Haide, Marco Polo, recunoaste ca esti un fraier plictisitor care ai face mai bine sa ne scutesti…Spune daca ai ceva de spus si nu mai freca menta aici…

Andrei F (1607 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:30

,,Cine își așterne prost nu poate dormi bine.,,Si ia luminatine maestre ce trebuia sa faca Becalii…Sa atace armata ,sa plateasca din nou galeriile,sa fure jucatorii altor echipe cum facea Steaua veche…?Sa fi avut pile unde trebuie si sa se fi jucat pina se intorcea rezultatul ca altadata?
Proverbul dv. se aplica mai bine presei…Uite Real Madrid a luat bataie acasa…si lumea nu s-a prabusit…Unde erati cind comfratii dv. cadeau in admiratie la spectacolele pirotehnice de pe stadioane?Ce faceti cind o echipa si de data aceasta a evitat infringerea tot cu arbitrii?A cita oare ?…Nu ca este usor doar sa vedeti Steaua?…De ce eu nu-mi amintesc ca in ultimii ani cind Steaua batea Dinamo sa scrieti ceva macar vag laudativ la adresa lui Becali sau nu era personajul si atunci la Steaua?…Oare meciul tur cind dinamovistii au incheiat meciul cu crampe a fost urmarit?Mai stie cineva ca atunci Dinamo trebuia sa aibe un eliminat si sa fie pedepsita cu un penalty?…Desigur ,,elucubrații,,…

rezidenta din buzau (84 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:33

ca de obicei exagerezi si esti incorect, mai ales ca in discutie apare, prietenul tau, la catarama gigi.
faptul ca armata, prin 2-3 generali facuti la apelul de seara, fara nici un fel de merite dpdv militar, exagereaza si militeaza pt un drept care nu-l mai are de mult, nu inseamna oare ca becali se simte nedreptatit si inselat ?
1. Atunci cand Pandurii e lasata sa se antreneza aproape gratis in Ghencea iar stelei i se cere o suma imensa, nu e discriminare, nu e nedreptate ?
2. Numai cine nu vrea nu vede si nu spune ca Steaua lui Becali este continuatoarea de drept a Steaua armatei
3. O mana de hoti si ordinari, acesti generali cu burta, au distrus brandul Steaua doar ca sa arate ca ei sunt mai tari decat Becali
4. Stadionul Steaua, construit pe timpul comunismului, nu cu banii armatei ci cu banii tuturor militarilor carora li se oprea pe statul de plata, lunar, bani pe Steaua. Generalii umflati cu pompa se cred proprietarii acestui stadion .
5. Cand Becali a preluat efectiv Steaua, inclusuiv locul i liga 1 el a fost de acord sa ia si datoriile MARI pe care le avea echipa de fotbal. Analfabetul Talpan, goarna din umbra a generalilor distrugatori de branduri, cand cere retrogradarea echipei Steaua de ce nu spune ca armata e gata sa plateasca ceea ce a platit Becali in 2003, desi era datoria imensa facuta de armata ?
6. Daca ne intoarcem in 2003 se observa ca emblema stelei, inclusiv la fotbal era alta, cea pe care a preluat-o becali era undeva in arhiva, nu o mai folosea nimeni, asa cum sunt alte 4-5 embleme pe care le-a avut CSA de-a lungul anilor.
Cand vezi toate aceste aspecte nedrepte si ilegale, cand vezi procese masluite si incorecte, cand vezi ca o ceata ce golani si generali incearca sa-ti bage mana in buzunar si tu nu le dai voie, oare nu inseamna ca mania aceasta a persecutiei chiar exista ?

esti mai batran ca mine dar sunt sigur ca imi dai dreptate, macar in mintea ta.
Multumesc pe confirmare.
Seara placuta si… reflecteaza si mai lasa orgolil prostesc. Dreptatea va iesi la suprafata mai devreme sau mai tarziu

Stelist (64 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:40

,, Pe lîngă stemă și siglă, echipa nu mai are nici stadion, nici suporteri, nici identitate! Nu mai are nimic, e a nimănui și de nicăieri!”. Din pacate nu pot fi de acord cu dumneavoastra. Faptul ca nu avem stadion este o conspiratie reala, faptul ca echipa nu are stema si silgla plus suporterii manipulati politic (prin intermediul mas mediei 99%, prin articolele defaimatoare la adresa co nducerii si jucatorilor, prin articole inventate, mincinoase, prin statistici mincinoase) face parte din realitate , real cum armata este manipulata si controlata in acest joc murdar dus de personajul din spatele aceste tragedii, un personaj tenebros si machiavelnic in fata caruia presa pleaca capul…de ce domnule Ioanitoaia nu descalciti dumneavoastra dedesubturile acestui razboi inegal, acestor atacuri fara precedent impotriva Stelei, de ce nu se mai poate juca in Ghencea, de ce armata prin aceasta marioneta pe numele ei Talpan s-a trezit de abia acum ca de fapt Steaua nu e Steaua???? De ce o hotarare a fost anulata cu o alta hotarare de abia acum Steaua pierzand sigla si dreptul de a folosi individual denumirea Steaua????? Hai sa nu fim ipocriti aruncand totul in spatele patronului ca o dam in derizoriu domnule Ioanitoaia cu tot respectul. Sunt interesele cuiva, cineva ,,sus” ca Steaua sa ajunga in aceasta situatie si in proportie de 75-80% au reusit spre fericirea celor care vor sa distruga tot ce avem bun si frumos in aceasta tara. Si noi ce facem…stam si aplaudam, criticam, dam de pamant.

adrian (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:41

semeni vant culegi furtuna ,o echipa neica nimeni(emblema si nume pierdut,fara marketing,fara suporteri.fara baza de antrenament ,un finantator fara echilibru si viziune)aceasta este echipa numita FCSB

Livius (50 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:44

Reusita poanta cu tactica lui Rednic.

Stelist (64 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:44

Apropo, ii dau dreptate patronului. Pe teren a fost o singura echipa care a jucat cat de cat fotbal. Cealalta a facut ceea ce stie cel mai bine. Sa stea cu fundul in poarta si sa dea la cotoare sub privirea ingaduitoare a arbitrului care a taxat 3 stelisti cu galben, iertandu-i pe cotonogari de cel putin 5. Asa joaca dinamo. dinamo s-a apărat, practic au făcut antijoc tot meciul. Aceasta fraza ati mai auzit-o referitor la formatia din ,,groapa” de zeci de ori.

talpaiadului (54 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:48

Foarte bun articolul. O singura precizare: fcsb nu e Steaua.

Vlady (150 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:48

Sigur ca albanezul va ingropa Steaua. Nu il intereseaza nimic in afara banilor si vrea sa scoata cat mai multi pe spinarea echipei. Dar totusi e in castig nu in pierdere de la fotbal.

Un antrenor (214 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:52

Va dau dreptate ca povestea cu lectia de strategie e o gaselnita jurnalistica. In caz ca Steaua marca prima se alegea prafu din tactica Strambului.

loko1 (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:55

Ce absente ?Daca ar avea antrenor la antrenamente ar corecta deficientele jucaturilor.De Breveled se loveste mingea ca de stalp,pasele se da la 2-3 m in spatele coechipierului in alergare,demarcaj zero,ai impresia ca jucatorii vor sa scape de minge cat mai repede apoi se ascund dupa adversari sa nu poata primi mingea .Tosca la Viitoru juca fara gresala,acum numai pase gresite ,Stanciu la fel ,noroc ca a dat gol altfel era al 2- lea exmatriculat din turma lui Gigiii .Si sunt multe care le-am observat,dar cine trebuia nu vede deoarece ori se uita precum curca prin gard ori e ff distept .

Mircea Basca (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 18:58

Cum se face ca 75% din comentarii sunt cu … era sa zic STEAUA!? Cand de fapt DINAMO a castigat meciul! Din pacate, nici acum si nici de aici incolo – se pare – DINAMO nu a batut si nu va mai bate STEAUA niciodata la fotbal: PENTRU CA STEAUAU NU MAI EXISTA!! DE VRE-O 2 ANI!!
Si sa va mai spun ceva, cu riscul ca mass media se va supara pe mine: fotbalul romanesc va renaste cand presa va crea 2-3 echiope de fotbal (si chiar are de unde acum, vezi VIITORUL, ASA TG. MURES, ASTRA, PANDURII!) asa cum a creat-o -si mai ales o intretine! – pe STEAUA! Sunt de acord ca majoritatea celor care comenteaza fotbal azi s-au nascut cu STEAUA CAMPIOANA NOASTRA EUROPEANA in 1986 (si asta v-o declara un dinamovist vechi de 55 de ani, care a stat in genunchi cu mainile a rugaciune la penalty-uri, si care a iesit pe strada sa-si manifeste bucuria dupa meci !?), dar daca ti-ai ales meseria asta pe care nea VANEA CHIRILA a facut-o DUMNEZEIASCA, atunci sa incerce macar sa se ridice la nivelul pretentiilor acestei meserii: adica sa fie impartiali, sa nu mai dea sfaturi antrenorilor „umili”, ca Guardiola sau Mourinho sau Mircea Lucescu sau etc., sa incerce sa nu mai calce pe cadavrele celor cazuti numai pentru ca sunt de la echipa „dusmana de moarte” (auzi, vorbesti de moarte si dusmani in fotbal!?)! Orice comentator ar trebui sa citeasca OBLIGATORIU toate cartile scrise de Nea VANEA (eu stiu ca le-am citit pe unele si de 5 ori!) si sa invete sa RELATEZE meciurile si sa le COMENTEZE cu inima curata si cu inima! Dar – din pacate – constat ca majoritatea celor care scriu sau comenteaza fotbal o fac pentru bani sau pentru orgolii, dar de IUBIT fotbalul, CINE IL MAI IUBESTE CU ADEVARAT? CINE IL MAI COMENTEAZA CU DRAGOSTE ?
Domnule Ioanitoaia, va scriu dumneavoastra pentru ca simt, cred ca sunteti unul din putinii care mai iubesc cu adevarat acest sport! Mai sunt si altii (dintre care vreau doar sa-i mentionez pe Dl.Radu Paraschivescu, Dl. Vochin, Dl. Naum, Dl. Mironica si alti 2-3) , dar dumneavoastra sunteti un formator nu numai de opinie, ci si de alti tineri reporteri si cred ca ma intelegeti! Vorbiti si despre alte echipe cat vorbiti de FOSTA STEAUA, aduceti langa aceste echipe mai multi suporteri prin comentariile dumneavoastra, chiar daca ratingul va fi mai mic, si veti vedea ca fotbalul nostru va creste!
Daca v-am retinut prea mult, va rog sa ma scuzati, dar am iubit, iubesc si voi iubi prea mult fotbalul si nu m-am mai putut abtine sa nu scriu aceste opinii ale mele. Daca or fi de folos, Doamne-ajuta! Daca nu, sufletul meu este mai linistit ca am incercat sa ma fac auzit!
HAI ROMANIA! HAI DINAMO BUCURESTI!

avram nutu (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 19:02

e adevarat ce spune dl ioanitoaia dar nu-ti tb masterat in fotbal sa vezi ca nu poti sa fii echipa de fotbal daca nu ai suporteri si pe linga tb asta si absentele care le-avut steaua mai vine radoi cu tudorie mijlocas stinga ,care nu poate sa stea in picioare nici pe postul lui,daca pina acum i-am luat apararea lui radoi cu mutarea asta si-a dat doctoratul in fotbal ,il are pa alcenat rezerva si el joaca cu dulapul ala

emg (79 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 19:11

probabil ceea ce inseamna steaua azi trebuie sa moara pt a renaste. s-au adunat prea multe in ultimii ani cu becali patron, e vorba in primul rand de un mod de a gandi si a face lucrurile labil, egoist, amatoresc, primitiv. totul are o cauza si un efect. pana nu se schimba total managementul, si ma indoiesc ca se mai poate intampla asa ceva cu becali cap de peste, sansele ca steaua sa mai faca performanta sunt foarte mici.

Niku (275 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 19:34

@rezidenta…De acord cu tine ca juristul Talpan e *** iar oierul Becali doctor in drept. Felicitari pentru o inteligenta sclipitoare.

petre petre (86 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 19:44

Stelistii si Gigi nu inteleg ca Gigi trebuie sa plateasca, ca sa mai joace in Ghencea, nu sa se certe cu toti si sa emita pretentii. Stadionul e al armatei asa cum echipa e a lui Becali care zice ca face cu ea ce vrea, dar ii cere armatei sa faca numai ce ii convine lui. Omul e bolnav si crede ca ii e permis orice. Puscaria i-a incurcat si mai rau mintile.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 19:54

Chiar daca mai are dreptate in discutia cu MAPN Becali nu are deloc cu privire la numirea antrenorului. Radoi sa faca intai scoala si apoi sa stea pe banca sa dea indicatii jucatorilor in timpul meciului.

dani (86 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 20:02

Doua echipe submediocre, care daca ar juca in cupele europene, ar fi umilite de pescari, pantofari, bucatari si de boschetari! Fara fotbal juvenil, cu arbitraje banditesti-vezi meciul Astra-Poli Timisoara, la care borfasul cojocaru a trintit meciul-fotbalul romanesc, este in moarte clinica.Pt un fotbal curat!

Geo (199 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 21:00

Steaua se duce la vale si nici macar diplomatul de Nea Ovi nu ii poate opri caderea.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 21:09

Titluri potrivite:
Cai verzi pe pereti viseaza Becali,
Ochelari de vedere pentru Becali,
Becali si-a legat un bolovan de git.
Nu mai incerc sa-mi motivez rautatile caci m-am saturat. Oricum, fara Chipciu, speranta statea doar in Stanciu si poate o actiune a lui Popa. Dar am vazut ploaia, terenul si m-am linistit. Ne-a batut Anton. Macar atit trebuie sa spun, caci ma enerveaza la culmea ceva: desteptului de Radoi nu i-a trebuit nici un Anton. Lui ii trebuie Breveld, Muniru, Tahar. S-a despartit de doi fundasi polivalenti de nationala, Luchin si Tamas, pe Alcenat nu-l foloseste, pe Carp la fel iar cu Papp si Cojocaru a pierdut deja 30 de milioane. Fundas central e doar Varela. S-a despartit de singurii doi atacanti pe care ii avea, Tucudean si Iancu. A fost atit de bun incit s-a despartit si de Tanase. Vilceanu era si el fotbalist. El ataca Europa cu Enceanu, Tade, Tudorie. Iar Becali vrea sa mai aduca 15 jucatori din liga secunda si de la echipe retrogradate ca sa stim macar incotro ne indreptam.
S Filip si Fai urcau, aveau permanent spatii. Anton bloca, organiza, ii baga in viteza.
Stelistii se gindeau o ora pina pasau telefonat, inapoi si lataral, stateau mai tot timpul pe loc si faceau semne cu mina, hei aici sint, iar Becali spune ca am avut posesie si am controlat jocul. Il rog pe Negoita sa-i cumpere ochelari caci doar n-o sa-i cumpere jucatori si antrenori.

Azi Steaua nu are 11 jucatori !
Singura sansa sa mai prinda locul 6 este sa joace Carp si Alcenat, Tosca sa treaca pe postul lui si mai ales sa nu se accidenteze Chipciu, Stanciu si Poapa. La inchidere Domnul cu mila. Nu avem pe nimeni. In locul lui Radoi as intra in joc. Alfel as juca cu Filip si Tahar. In primul 11 mai pot juca Mihalcea si eventual Tudorie, dar doar asa ca un stilp plantat undeva central in careul advers. Singura solutie pare Mihalcea stinga si Chipciu atacant.
E jale mare „cea mai buna echipa a ultimilor10 ani“ a lui Becali.

victorinoreddog (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 21:24

bara lui Stanciu a fost la 3-0 pentru DINAMO!

Marius (63 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 21:54

Steaua e in moarte clinica. Numai ca e Gigi mare crestin si e impotriva eutanasierii.

fv (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 22:01

E perfect adevarat. Ultimul paragraf spune clar ceea ce gandesc milioane de oameni care iubeau echipa care ne reprezenta atat cat se putea de bine pe plan international. Totul s-a daramat in clipa in care sarmanul cu duhul patron a declarat ca Steaua e doar un instrument de fabricat bani care sa-i umple buzunarele. Fotbalul romanesc nu prea mai are farmec fara Steaua, Craiova, Rapid si altele, duse de rapa de patroni unul mai necinstit ca altul… Cred ca nici Dinamo nu ar supravietui unui control financiar serios, s-au facut si acolo mari

pif (19 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 22:41

ca si stelist de mic se pot vedea si astfel lucrurile.

Corin (60 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 22:43

Un articol care mi-a mers la suflet prin adevarurile continute. Eu m-am impacat cu ideea ca atat timp cat va conduce Becali Steaua nu va mai scoate capul in Europa. Pentru ca oierul vede in echipa numai o sursa de bani si nimic altceva.

Tinel (19 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 22:49

Berbecii care posteaza aici sunt rugati sa decida ce e Dl. Ioanitoaia stelist infocat sau antistelist. Intre ele nu exista cale de mijlc si nici concordie.

durden (338 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 22:53

nea ovi,de un an-doi citesc numai clisee in articolele matale.ma plictisesc enorm.te implor lasa-te de meserie cat mai ai un dram de respect

gellu (7 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 22:56

Observatii pertinente si o nota fireasca de tristete cand se pune problema perspectivei la Steaua. Purceaua e moarta in cotet la albanez.

vali (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2015, 23:39

Punem pariu ca steaua nu ia bătaie de la viitorul nici dacă joaca cu echipa de juniori în 8 oameni și fără portar? Ghiciți de ce???

Lucian (206 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 9:53

Foarte obiectiv. Chapeau.

Laur (111 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 10:09

Pentru dumneavoastra Gigi Becali e o tinta permanenta. Ma intreb de ce nu si Boroi si cei din minister care pun numai piedici Stelei. Nu o lasa sa intre in Ghencea in schimb ii primesc pe Pandurii oe nimic. Pe ei nu ii vedeti si va legati numai de Gigi. Astept mai mult de la un formator de opinie care ar trebui sa aiba o viziune completa a situatiei.

Marcel (190 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 10:45

Am citit atent toate postarile si sunt mai aproape de Adrian decat de Stelist. Nu e niciun complot, e multa prostie si dezordine la club.

viorel (72 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 13:01

Nu cred ca a fost un pas gresit, asa cum spuneti ci ca echipa lui Becali revine usor, usor unde ii este locul, dupa ani in care a fost tinuta ca urmare a tot felul de masinatii,care nu au nimic ingineresc, in fruntea fotbalului romanesc. Sper din inima ca asta sa fie un semnal de insanatosire a fotbalului din tara noastra.

Augustin (268 comentarii)  •  24 noiembrie 2015, 16:16

Nici ca unii, dar nici ca viorel care sustine numai aberatii. Steaua a meritat nu a fost umflata cum delireaza el.

Comentează