Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mirele, eu aș pleca!

Nițică decență nu strică nimănui, așa-i?

Permalink to Mirele, eu aș pleca!
luni, 2 noiembrie 2015, 4:24

Învinsă categoric în Gruia, 0-2, campioana poate invoca două scuze. Că i-au lipsit africanii Hamroun și Kharja, în special ultimul, și că a încasat golul 1 din ofsaid. Nu dintr-o poziție discutabilă, ci dintr-una evidentă, nesesizată de tușierul Bogdan Gheorghe.

Au apărut semne de întrebare și privind legalitatea celui de al doilea gol, pe care Al. Păun l-a înscris după ce și-ar fi potrivit mingea cu mîna. Greu de precizat. Dacă noi, reluînd faza de 5-6 ori, nu ne-am lămurit pe deplin, atunci logic e, ca și în cazul golului marcat de D. Florea în Astra-Craiova, să-i dăm credit arbitrului.

În afara elementelor de mai sus, Steaua n-are însă cu ce să se mai apere. Nici măcar cu starea necorespunzătoare a terenului, precum în Cupă, la Baia Mare. Duminică seara, echipa roș-albastră a făcut cel mai prost meci al ei din actualul sezon, prestație foarte slabă, anostă și anemică, de nerecunoscut.

Cea mai convingătoare dovadă în acest sens e faptul că nu și-a creat în 90 de minute nici o ocazie clară de gol, nici măcar una!  Cea ratată de Rîpă a însemnat o jumătate de ocazie!

Ca să vă edificați asupra manierei sub orice critică în care s-a prezentat campioana en titre la Cluj, ajunge să parcurgeți notele din Gazeta de luni: unul singur dintre steliști, adi Popa, a luat notă de trecere, dar și ea una la limită, 5! Alți 12 au primit 4, iar fundașul Guilherme chiar 3! Rezultă că mai rău nu se putea și că Steaua a arătat în Gruia ca în piesa lui Mihail Sebastian, fără nume.

Elevii lui Mirel Rădoi au părut mai apatici ca oricînd, adesea resemnați. Lipsiți de orice idee, de orice strategie, parcă abia au așteptat să se încheie meciul și, o dată cu el, calvarul. Chinul. Evoluția dezolantă îl pune din nou într-o situație delicată pe Rădoi, într-o postură inconfortabilă. Îl expune și mai tare.

Personal, l-am prețuit pe Mirel ca jucător și continuu să-l apreciez. Acum însă, o spun cu strîngere de inimă, aproape nu-l mai înțeleg. Consider că, grăbindu-se, riscă să-și compromită cariera de tehnician, dacă nu cumva a și făcut-o! În locul lui, deși nimeni nu-i în locul altuia și fiecare om e alt om, m-aș ridica de pe bancă și m-aș întoarce doar cu diploma de antrenor în buzunar. Altă soluție nu cred să existe.

Absolut meritat, succesul în fața Stelei o recomandă pe CFR pentru play-off, mai ales dacă TAS îi va înapoia cele 6 puncte cîștigate pe gazon. Așa ar fi normal. În rest, ieșirea din anonimat a fostei triple campioane va servi interesului general deoarece fotbalul nostru chiar are nevoie de un CFR 1907 bine înfipt pe picioare. Puternic, motivat.

De menționat însă că au surprins și deranjat cuvintele rostite după meci de președintele Iuliu Mureșan și de antrenorul Feri Dican, conform cărora arbitrajul brigăzii lui G. Găman n-ar fi influențat rezultatul! Ba ar fi fost “impecabil”! Ce e tras de păr supără și nu-ți poți închipui, și învingător fiind, că toți ceilalți sînt ușor de dus cu zăhărelul, o ceată de fraieri!

Nițică decență nu strică nimănui, așa-i?

Comentarii (73)Adaugă comentariu

adm21 (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 16:36

Faceti scandal cand se schimba o gramada de antrenori intr-un sezon, iar acum cereti public inca o schimbare … Cine mai intelege ceva, lasati omul sa termine sezonul si dupa judecati-l. Nu e mare diferenta intre patronii care schimba ca pe sosete antrenorii si cei din presa…

iustin (82 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 16:36

Da, steaua nu joaca mai nimic, dar nu putem trece asa usor peste DEJA PREA MULTELE greseli clare de arbitraj impotriva.La aproape fiecare meci e cel putin o greseala majora impotriva echipei lui radoi.Pentru ca jocul unei echipe sa fie la potentialul maxim e nevoie de moral, iar victoriile aduc moral, iar abitrajele au adus infrangeri!

Ducu (55 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 16:45

Si atunci, de ce nu pleci, nea’ Ovidiule ?!?
Eu, in locul dumitale, mi-as lua o vacanta prelungita…
Decenta, dupa ce te-au facut arbitrii etapa de etapa in acest sezon ?!? Glumesti ?!? Dar, ce-ti cer eu dumitale nea’ Ovidiu, atata timp cat ignoranta dumitale si a majoritatii colegilor dumitale, merge pana intr-acolo incat nu scrieti corect nici macar numele lui Paun, jucator al nationalei Romaniei de tineret si al CFR-ului din Cluj. Baga la cutiuta : Adrian Paun-Alexandru, unde Adrian e prenumele iar Paun-Alexandru ii e numele. Capisci ?

Marius (22 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 16:49

Da, putina decenta nu strica insa la cine sa o ceri?
La cei care nu o au, insa o cer sau la cei care striga ca o au dar au ajuns umbre ale propriului succes.
Ma refer la Radoi. Omul Radoi care, cred cu tarie, frizeaza nebunia ca sa nu spun prostia. Sunt 3 oameni de fotbal acolo pe banca, 3 insa doar unul dicteaza si se pare ca nu se pricepe absolut deloc.
Nu mai tin minte un joc al Stelei mai slab, nu tin minte sa fi avut Steaua un lot mai dezorganizat, mai dezlanat , mai apatic si destramat.
Aici nu mai e vorba de onoare, sa pleci cu spiritul neatins, e vorba de a fi in stare sa vezi ce faci azi, ce vei face maine si oare ce se va intampla cu tine in viitor.
Un asemenea start de cariera in ale antrenoratului e abrupt, sisific si va duce inevitabil la ” nascut talent, mort speranta”.
Plus ca materialul bun se vede si fara patalama de la Chisinau…

Olteanu (478 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 16:54

Va dau dreptate. Radoi s-a grabit bagandu-se sa antreneze fara scoala si graba asta ar putea sa il coste foarte scump. S-a luat dupa nasparliu de nas Gigi si va avea de tras.

SAG (38 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 16:54

Probabil ca dupa prestatiile catastrofale din ultimile partide, Steaua si-a schimbat obiectivul: lupta pentru calificarea in play-off. Se afla la 6 p. de primul loc si la 5 p. de play-aut…; si mai are de jucat cu cine ?, cu Dinamo, cu Astra, cu Viitorul, cu Tg. Mures…. Cu atacanti care joaca de nota 3, fara a fi in stare sa creeze ocazii de gol, limitati, mediocri si iresponsabili, dar cu salarii barosane(Chipciu, Stanciu, Popa, Tade) nu ai cum sa inscrii goluri si sa obtii victorii. Nu am vazut niciodata la Steaua atacanti mai cazuti in cap decat astia. Si când mai vezi si cum Filip, Guihlerme, Rapa isi lasau adversarii sa faca ce vor…..Oricum, Radoi a distrus jocul de pase, posesie si de atac facut de Reghe si chiar de Galca…. Nu stiu ce are de gand Radoi (dar mai ales BECALI !) in momentul de fata, dar pare tarziu sa mai puna in miscare o „caruta rupta-n drum” pentru a ajunge pe locul 1 si castigarea campionatului…

Dorulet (74 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 16:58

Ma mir ca nimeni nu observa ca venirea lui Titi Dumitriu nu a schimbat nimic in bine in jocul Stelei. Titi nu e decat o marioneta in plus pe banca unei echipe pe care nu o conduce nici macar Radoi ci marele oier.

dzzz (8 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 16:58

Daca nu pleaca in acest moment, Radoi risca sa-si compromita cariera de antrenor, inainte de a o incepe. Fotbalul Stelei, de cand a sosit Radoi, e sublim, dar lipseste cu desavarsire. Niciun traseu de joc, nicio idee tactica, nicio schema de joc, nicio coeziune, nicio echipa. Doar 11 jucatori,care dau mereu senzatia ca acum se vad pentru prima data, plictisiti, suficienti, nerabdatori sa se termine meciul, prea fricosi pentru a-si asuma vreo responsabilitate-n joc, mereu ascunzandu-se dupa adversari, la alibi.

catalin_cj (65 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:00

Domnule Ioanitoaia, de cate ori a fluierat Tudor pe CFR impotriva Stelei impecabil, merita si CFR-ul un arbitraj perfect. Putea Gaman sa acorde si un penalty pentru CFR ca sa le de-a celor din studio apa la moara. Va place de cate ori aveti posibilitatea sa urecheati CFR-ul. Insa nu stiu unde era decenta cand Steaua se bucura dupa vre-un meci contra CFR-ului castigat cu greutatea si sudoarea fluierasului de serviciu.

Suru (108 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:05

@Ducu. Alt semidoct plin de ifose. Cand nu vei mai pune virgula intre subiect si predicat (ignoranta, merge) o sa intervin pe langa domnul Ioanitoaia sa te bage in seama pret de 20 de secunde. Maximum ca mai mult plictisesti.

Marcus (279 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:11

Cat miros eu Radoi s-ar retrage ca sa revina la vara dar nu il lasa nebunul de Gigi. Astuia i-a intrat in cap ca va castiga campionatul cu Radoi si nu va da inapoi nici mort. Radoi e victima ambitiei dezlantuite a razboinicului intunericului si trebuie compatimit.

Pavel Ramniceanu (5 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:18

Eu nu va dau dreptate domnule Ioanitoaia. Steaua a pierdut in primul rand din cauza arbitrajului. Radoi nu are nici o vina. Eu vreau ca Radoi sa-si termine mandatul. E prea mare nebunia asta cu antrenori schimbati ca pe sosete.

Bazil (77 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:19

@Ducu. Nu te da ocean cand esti baltoaca si lasa-ne cu Paunul tau despre care vom mai auzi ceva peste 15 etape. La CFR enerveaza faptul ca isi ia viteza cum obtine un rezultat mai acatarii. Suporterii cred ca echipa lor a devenit peste noapte cel putin Real Madrid si nu le mai ajungi cu prajina la nas. Se cred mari de nu mai are nimeni loc de ei.

Emilian (143 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:22

Radoi e un baiat bun, cu multa vointa si caracter insa cred ca atat cariera fotbalistica cat si cea de antrenor sunt puternic viciate de influenta lui Gigi Becali. Acesta l-a pus mereu pe Radoi pe piste gresite : vezi transferul la arabi care a insemnat practic ingroparea lui Radoi ca fotbalist, iar acum postura ilegala de antrenor care il pune intr-o situatie delicata atat pe el, cat si echipa.

Horia (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:32

Problema la Steaua e antrenorul, poate sa dea afara toti jucatorii sa aduca alti de la Real si Barcelona echipa tot haotic o sa joaca, si o sa spuna ca nici acesti jucatori nu rezista la presiunea de la Steaua !!!!
Mirel trebuie sa puna mana pe carte sa-si ia bacaloriatul si sa faca o scoala profesionista de antrenori si nu scoala profesionala de la Chisinau,
Cand o sa fie numit alt antrenor la Steaua care stie sa joace ofensiv si cu un joc de pase si o posesesie cum avea pe vremea lui Reghe o sa mai ma uit la meciurile Stelei.
Mirel poate data viitoare …….

adi_stelistul (359 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:36

Eu sunt ferm convins ca Radoi iubeste Steaua si ca-i vrea binele. Dar acum ii face rau. Ceva nu merge in mod evident. Obiectivele toamnei au fost ratate in cel mai jenant mod. Nu ratare grupe in UCL in play-off, ci in turul precedent, nici macar grupe EL, nimic. Taras-grapis am castigat timp in cele doua cupe, cu victorii foarte mici in fata Timisoarei, respectiv maramuresenilor (tehnic vorbind aici nici n-a fost victorie, doar calificare – buna si aia). In campionat putem invoca multe alibiuri dar adevarul e ca echipa nu joaca nimic. Radoi ar trebui sa plece, categoric. Sau sa ceara lui Becali un antrenor adevarat care sa aiba cuvantul decisiv si caruia el sa-i fie eventual ucenic. Ceea ce face acum adanceste criza. Mi se pare si mie clar ca e depasit de situatie.

Niculae Moromete (13 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:41

Nea’ Ovidiule, prea complicat ne explici. Lucrurile sunt mai simple decat spui: Radoi antreneaza de cati bani a bagat in echipa! El a platit să antreneze pentru că „Vinde tată jucatorii şi-ti dublezi banii !”. Sau nu …

anonim (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:48

cea mai buna solutie in momentul de fata este sa plece mirel radoi.se vede ca nu este antrenor.echipa nu joaca nimik.nea Gigi chiar nu vezi ca iti trebuie alt antrenor?
cu mirel echipa este rupta…nu joaca nimik….fa cel mai bun transfer si adu alt antrenor,dar sa fie unul care sa stie sa aseze echipa in teren,sa o faca sa joace fotbal..
multumim nea Gigi ,anticipat

quasimodo (5 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:54

mda…astra castiga dupa un gol cu mana, steaua primest un gol din offside si unul suspect de a fi precedat de un hent. altminteri steaua nu joaca prost, nu joaca nimic ,dar mi-ar placea sa vad prea luand foc si cand steaua e dezavantajata, nu doar invers.

popa (16 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:55

daca te uiti la ei[radoi si titi dumitriu] zici ca sant doua mamai de speriat ciori lipsa totala de demnitate chiar nu vad ca au stricat o echipa steauua nu mai joaca demult nimic ce a luat pana acum a fost intamplari lasand la o parte si prostiile arbitrilor dar ei nu joaca nimic,nimic dute mai mirele i-al si pe tataia de langa tine si veniti la recolta platonesti poate aici va merge sa va fie rusine o spune un stelist de 60 de ani suporter cu capul pe umeri nu o sa prindeti play-oful n-aveti ce cauta acolo

hmmmm (10 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:57

Daca tot a venit sa ramana pana la sfarsitul sezonului, sa fie dezastrul complet. Asa va avea si Dinamo o sansa. Problema este insa nu de ce nu pleaca, ci de ce a venit!

adevarat stelist (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:57

Cum sa ai rezultate daca nu ai scoala 🙂
Se vede clar la jocul stelei ca nu are cine sa-i invete, oricine ar fi antrenorul (Radoi sau Becali)

manta (6 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 17:58

Mergand la arabi Radoi s-a ingropat ca fotbalist dar si sub un munte de petrodolari. Plange-te pe tine Emiliane prietene si uita-l pe Radoi ca el s-a asigurat pentru trei vieti. Si eu cred ca s-a grabit luandu-se dupa Becali si venind din prima la Steaua. Sunt stelist dar echipa de la Reghe la Gilca si de la Gilca la Radoi a mers din rau in mai rau.

Do (17 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:02

Mirel, daca tu ești antrenorul echipei, asuma-ți responsabilitatea si pleacă. Daca, echipa este făcută/aliniată de altcineva, arată putina demnitate si nu-ți mai asocia numele cu batjocura asta.

Andrei F (1607 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:04

Recunosc…Nu am rezistat sa citesc decit primele fraze…Auzi…Paun ca si Florea au marcat cu mina sau cu ajutorul miini dar a fost greu de vazut…Pai de aia nu merge Steaua.Nu are si ea Maradonei….Ea are noroc de Coltesti si si de Gamanei…Anul trecut Sepsi a pus mina,merge si anul asta cu Paun…
In rest sa citeasca aplaudacii…Unde sunt ziaristii care desfiintau Steaua care un meci intreg rata pe banda rulanta si scapau adversari si inscriau?Gen Semedo cu Unirea Urziceni…Acum se pare ca ar conta cine joaca ,cine rateaza si nicicum cum o fac…Desigur pina la un meci al Stelei ca la Botosani…
Poate va straduiti si scrieti si citeva rinduri despre meciurile in care Astra a invins la Brasov…la cel cu Craiova e clar ca arbitrii vad ce trebuie,iar cind se intimpla ca arbitri sa vada se pare ca nu au stiut sa scrie ce au patit…

Do (17 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:05

Echipa nu a jucat si nu joaca nimic tot sezonul. Arbitrajul este planul doi. Orice rezultat pozitiv in acest sezon a fost pur întâmplator.

Cheetah (2118 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:10

Bre vedeti ca faceti o greseala, la FCSB nu e antrenor nici Titi, nici Mirel, antrenor e chiar patronul acestui club de fotbal!
Nea Ovidiu, bre n-ai nimerit cui sa-i ceri sa plece, ca oricum nu mai e nici el bun ca nu mai investeste nici un sfant in echipa.

balaban (911 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:12

Haideti ca jucam oricum in play-off, stati linistiti „la locurile voastre”!

Doru Cristian (23 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:13

Un comentariu pertinent, la subiect.
Radoi nu are nici o idee, trece de la un sistem la altul fara sa aiba habar in ceea ce face. Ii dezorganizeaza, nicidecum nu ii motiveaza. S-au incercat atatea experimente incat nici nu mai stii cine intra etapa viitoare cine si pe ce post va juca.

Ptr internautul „HORIA” dac are „bacaloriatul” luat, ar trebui sa il mai dea odata cu Radoi.

Jos palaria in fata galeriei dinamoviste (peluza PCH) ptr atitudinea lor.
Sper sa se si tina de cuvant si sa nu mai fie folosite materiale pirotehnice pe stadioane. A fost dealtfel si singura galerie care a luat atitudine fata de castrofa din Bucuresti.

LEFTER POESCU (145 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:15

Domnule Ioanitoaia,

ca sa spuneti ca a fost un offside evident la golul clujenilor este usor exagerat . Revedeti faza la viteza jocului de cate ori vreti si va spun ca nu mai dibuiti vreun offside . Doar la un stop cadru de o fractiune de secunda se poate vedea ca cel care a marcat golul , venind din spate, ajunge cu 10 de cm mai aproape de poarta …Mai bine spuneti ca Tosca si Varela au dormit in ghete . Varela, cel laudat peste masura , s-a facut de cacao si la golul doi….
.
De ce va spun acest lucru ? pentru ca nu pomeniti nimic de offside-ul de un metru la Rapa, cand acesta a tras, din careu, pe langa poarta . SI NU VA TREBUIE VREUN STOP CADRU ca sa-l sesizati. Dar ca intotdeauna cautati ( toti ziaristii si comentatorii tv) sa induceti in eroare spectatorii ca echipa lui GIGI BECALU este furata…

Cat il priveste pe Radoi , aveti perfecta dreptate. Cred ca este cel mai subtire „antrenor” din liga I. Sa stea vreo 5 ani in Republica Moldova, si apoi sa vina cu vreo 3-4 diplome de antrenor ca sa fie bagat in seama…IN sistemul de invatamant sovietic nu se da bacul ca la noi. Acolo se pomeneste doar de studii medii…Apropo : Radoi se poate inscrie la facultate si noi , pentru ca dl. Ponta a „bagat-o”, precum ABRAMBURICA in 2009, ca te poti inscrie la facultate si fara dipoma de bacalaureat.

dan t (81 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:20

nu,nu e mirel de vina! va rog aducetiva aminte ca lui reghe,maria sa ciobi ia facut toate poftele cu transferurile,acum nu are bani nici sa l plateasca pe mirel! credeti ca becali daca ar avea bani ,nu ar lua un antrenor ca lumea? asa insa prefera pe radoi ca de,nici ptr jucatori nu are bani! ati vazut care sunt salariile la fcsb,da? la un antrenor low cost,ai echipa low cost,ca,sa nu mi ziceti ca jucatorii de la fcsb sunt ….macar jucatori! in afara de fcsb,nu i a vrut nici o echipa mai de soi

Dansatoarea (565 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:21

Dar nenea acela cu privire meditativa spre iarba, din poza articolului, cu caciulita de noapte tip Prieten cu Alba ca Zapada, cine e ?
Mi-e chiar simpatic dragalasul, zau asa!
Pe ceilalti din poza, desi nu-i cunosc, banuiesc ca le-a fost rostit numele aici in articol si ca sunt oameni importanti din fotbal, eu asa simt, asa va scriu!
Unul vad ca are palmele verzi probabil de la stelele vazute in vis dupa ce-a vazut si dansul gazonul dupa coperisul acela ce-l apara de ploaie…. sau poate a facut taras pe gazon in acelasi vis…..

LEFTER POESCU (145 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:22

…realitatea este ca nu a intalnit cu adevarat, in cariera sa de fotbalist , vreun antrenor cu nume. De unde sa invete meserie ? Poate de la NASU’ care e priceput la toate . De curand , acesta, s-a bagat si peste muzica tinerilor care au murit arsi, facandu-i Satanisti.

mona (20 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:29

Steaua e atacata azi pt ca nu joaca la capacitate maxima.dar i-si revin ei incet incet.

catalin_cj (65 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:53

@mona. Si-or reveni daca poate dar pana „i-si ” revin nu mai dai o raita pe la scoala. Este una din cele mai spectaculoase cratime pe care am vazut-o pusa undeva.

Ungurul_Vesel (45 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 18:56

Domnule Ioanitoaia ati vazut offside-ul din transmisia directa sau ati avut nevoie de reluare pentru a va dumeri? Nu de alta dar nici jucatorii echipei oaspete nu au protestat la gol deci presupun ca ei au considerat perfect regulamentar acel gol la momentul dat. In consecinta este cale lunga de la offside la offside evidenta. Pentru a clarifica lucrurile DEX-ul spune ca – EVIDÉNT, -Ă, evidenți, -te, adj. (Adesea adverbial) Care este atât de clar încât nu mai trebuie dovedit; vădit, neîndoielnic. – Din fr. évident, lat. evidens, -ntis. In concluzie offsideul nu mi se pare evident cum pretindeti dumneavoastra din doua motive:
1. Jucatorii echipei care a primit gol nu au protestat deloc, se vede ca erau nervosi pe ei insisi ca nu au judecat faza corespunzator.
2. Nu am vazut o singura poza cu un stop cadru din momentul pasei cu o linie trasa in care sa ne spuneti acea distanta evidenta dintre atacant si aparator.

Toma Alimos (38 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 19:06

@ungurul vesel. Transpiri degeaba pentru ca a fost ofsaid clar. Sau poate esti chiar Bogdan Gheorghe si nu vrei sa te iscalesti. In privinta lui Andrei F nu mai e nimic de facut. Omul e Gica Contra numarul 1, nu ii place nimic si de nimeni, e atoatestiutor si E convins ca are dreptate permanent.

coco (401 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 19:12

Sa plece si sa vina Gigel Becali, urmasul lui Ferguson.

+arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 19:40

Vinovat este mielul din Pipera caci nu a investit in Steaua mai nimic iar Mirel are dreptate ca in aceste conditii nu poti avea performante. Pe de alta parte, Steaua nu are nici conditiile necesare pregatirii fizice. Numai aceste doua verigi esentiale pentru o echipa de top, daca nu le are, cade repede in clasament. Asa ca si jucatorii care mai sant fac ce pot. Patroane fii ATENT!

Alex C (23 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 19:47

Din pacate nu aveti cu cine, omul a inceput sa semene din ce in ce mai bine cu oierul!

+arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 19:54

Daca mielul din Pipera nu intervine la timp, adio Campionat si Cupa. Pe aceasta cale transmit antrenorului Titi Dimitriu salutarile mele din SUA. Am fost colegi de scoala la Liceul Nr. 25 – Doamna Stanca – langa Stadionul Sportului Studentesc din capitala. Aminiri frumoase mi-au ramas si astazi din acele vremuri de demult. Titi (Bodola), sanatate MAESTRE si sa aduci Campionatul si Cupa Romaniei la STEAUA. Sa fii sanatos si succes cu STEAUA, echipa noastra de suflet inca din copilarie. HAI STEAUA!

Acciduzzu (108 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 20:19

Nea Ovi, subscriu la ceea ce spui dar, da-mi voie sa spun si ce cred eu. Eu cred ca la Steaua e un fel de vorba ceea, ” s-a intalnit smecherul cu prostul”. Jiji care urla pe campii ca pentru el Steaua e un business si atat, pe de o parte (care parte vrei matale), si jucatorii care joaca orice numai fotbal nu, daca tot e business-ul lui Jiji dar ii iau banutii onor inteleptului Jiji. As juca si eu ca ei daca mi-ar intra, pe seceta asta, cateva mii si zeci de mii de euro pe luna in buzunar. Mirel, care e total pe dinafara, sta si el sa ia banii. Si uite asa, stai sa te intrebi care e smecherul si care prostul. Probabil ca pe Mirel il doare in pix de cariera, renume samd. Il dor banii. Daca „nasul” e fraier si plateste, ca deh, e business-ul lui, il priveste. Ce obiective, ce campionat, ce cupe, ce suporteri? Banii nene!!! Si la bani ciobanul plateste. Sa fie sanatos. Cel putin pana in iarna baietii impusca banul fara teama. Dupa aia o sa mai vedem. O sa vada si Mirel daca stie sau nu sa antreneze. Acuma daca stam strimb si judecam drept, de fapt cu ce mare antronor a jucat el in cariera ca sa putem zice ca a avut de la cine invata?
Ca sa concluzionez, ce se intampla la Steaua e doar o porcarie ordinara, cum numai la noi se poate, in care niste tonti se fraieresc pe toti si, in tot procesul asta, ingroapa tot. C’asa-i in fotbal! – cum zicea regretatul Caragiu.

adi (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 20:22

aoleuu avem cu Botosani la cum jucam pierdem sigur 2-0 sau 3-0

dudu (34 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 20:31

Era destul de evident de la primul meci pe banca Stelei ca Radoi e paralel cu antrenatul. Daca nu ma insel, dl. Ioanitoaia era printre putinii care spuneau sa ii dam ocazia sa demonstreze de ce e in stare…
Radoi a condus Steaua la 1. ratarea campaniei de transferuri, 2) Ratarea supercupei 3) Ratarea Champions League, 4) Ratarea Europa League. A avut sansa sa isi dea demisia si sa plece undeva la tara sa culeaga capsuni, dar a preferat sa mai ramana. Radoi nu o sa plece de la Steaua pana nu o sa faca praf totul. Nu te poti astepta la nimic de la un individ care are tupeul sa il dea la o parte pe altul (pe Galca) ce a castigat totul cu Steaua, de la unul care suna pe patron sa se asigure ca va antrena in Champions League, chiar in timp ce Galca si echipa munceau sa duca echipa aia pe loc de Champions League.
Radoi mai are 1-2 meciuri si reuseste sa rateze 1) Cupa Ligii si 2) Cupa Romaniei. Dupa care inca vreo 3-4 meciuri ca sa compromita sansele Stelei de a ajunge in play off.

Doru Cristian (23 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 20:45

Alooo, Clujul, invatati respectul fata de ROMANIA, UITANDU-VA LA SPECTATORII PREZENTI IN „GROAPA” ! Bcuria voastra a intrecut limitele civilizate. Sau acolo, este alt taram ? Mi történt ?

fgh (264 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 21:11

…cu deosebit respect va informez ca mai sunt si alte echipe, aflate chiar sub steaua (asa o cheama?) in clasament, si prin urmare merita si ele o …mica atentie din partea presei sportive!

Steaua-1986-forever (8 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 21:18

Decenta? La Cefure cluj? Ati fost plecat din tara in ultimii 10 ani domnule Ioanitoaia? Va mai aduceti aminte cum au castigat „titluri” domnii astia „civilizati de la cluj” ? Etapa de etapa arbitrul „gresea” pentru ei si patronul spunea ca numai cei slabi se plang de arbitraje. Va mai amintiti? Apoi faceau pe moralistii spunand ca nu e normala „premierea” avand in vedere ca si ei au „premiat” foarte mult ca sa ajunga in liga1. La acesti domni aveti dumneavoastra pretentii de „decenta” ? Sigur, acum o sa vina niste oameni un pic mai putin pregatiti (din toate punctele de vedere) si o sa spuna ca patronul Stelei este mult mai putin decent. De parca asta ar trebui sa fie o scuza pentru domnul doctor de penitenciar si domnul ofiter de securitate. Stiti dvs gluma aia cu americanii si rusii, nu pot sa o scriu aici ca o sa ma considerati rasist….dar cam asa sunt cei 2 „decenti”.

Marian (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 21:33

Domnule Ioanitoaia, revin cu o rugaminte: multi din cei ce scriu comentarii,au mai multe cuvinte in vocabular, sunt mult mai incisivi,decat cei aflati pe statele de plata a Gazetei Sporturilor.Nu v-ati gandit sa faceti angajari? Ati avea de castigat

Marius (10 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 21:38

Pe mine ma doare ca Steaua nu are nici o idee de joc,nici o tactica … Am inchis tv-ul la meciul cu CFR, pt prima data. Sa fim cinstiti pana la capat,greseli impotriva Stelei se fac la fiecare meci,exceptand jocul cu Botosani,din returul campionatului trecut se tot continua cu greselile impotriva Stelei. Cat de slab e campionatul nostru daca in conditiile in care Steaua are cel mai prost joc din ultimii ani,fara greselile de arbitraj ar fi fost pe primul loc. Succes

Clasa pregatitoare (2 comentarii)  •  2 noiembrie 2015, 21:38

@catalin_cj
„Iarto” nene ca nu se mai poarta scoala

Comentează