Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Varianta Moldovan

În contextul de mai sus, poate fi discutată, tocmai în ideea continuității, promovarea lui Viorel Moldovan, unul dintre actualii asistenți ai Generalului.

Permalink to Varianta Moldovan
sâmbătă, 17 octombrie 2015, 10:01

Deși selecționerul, aflat în silenzio stampa, întîrzie să limpezească lucrurile, apreciez că nimic nu se va schimba la “națională” înainte de turneul final. Asta a anticipat și Cămătaru în Adevărul de week-end. Nostalgic și realist, golgeterul Craiovei Maxima a punctat că “Iordănescu a calificat echipa, trebuie să meargă la Euro și o va face”. Despre Mircea Lucescu a zis că “e la alt nivel și nu mai vine niciodată să antreneze în România”. Observații juste, cu acoperire în realitate.

În proporție de 99 la sută, la turneul final din Franța se va merge cu aceeași conducere tehnică, Puiu Iordănescu secondat de Viorel Moldovan, Ionuț Badea și Daniel Isăilă. Întrucît au contribuit și ei la obținerea calificării, căznită cum a fost, normal ar fi să nu lipsească de la marele rendezvous continental. Așa ar fi fair, ar fi elegant.

La întrebarea ce va urma după Euro 2016?, e însă dificil de răspuns. Dacă “tricolorii” se vor comporta peste așteptări, nu-i deloc exclus ca Generalului și staff-ului său să li se ofere prelungirea mandatului. Există această variantă.

Puțin probabil însă ca Iordănescu, indispus de criticile din mass-media, ba și deranjat de ele, să vrea să continue. Oricum, al patrulea mandat ar fi fără precedent în istoria “naționalei”.

Vorbind despre candidații la succesiune, să reținem că numele lui Cosmin Olăroiu și Dan Petrescu sînt prioritare, cel mai des pronunțate. Se mai vorbește și despre Hagi, numai că patronul Viitorului, deși nu și-a ascuns disponibilitatea, e prins pînă peste cap la Ovidiu. Ar fi păcat să nu-și ducă proiectul la capăt.
Olăroiu și Petrescu sînt antrenori de calitate, de anvergură. Primul a obținut o grămadă de trofee în lumea arabă, iar celălalt a făcut peste noapte din anonima Unirea Urziceni campioana țării și a propulsat-o în cupele europene. Amîndoi au însă handicapul că, lucrînd de multă vreme în străinătate, nu mai cunosc foarte bine realitățile de acasă. Olăroiu e în Emirate, iar Petrescu în China, nu doar departe, ci și legați de cluburi prin contracte ferme. De Al Ahli Dubai, respectiv de Jiangsu Sainty.

Sigur, handicapul amintit nu-i insurmon tabil, dar depășirea lui solicită efort și timp. Situația se complică și din pricină că fotbalul nostru are astăzi mai puțină răbdare ca oricînd.

În contextul de mai sus, poate fi discutată, tocmai în ideea continuității, promovarea lui Viorel Moldovan, unul dintre actualii asistenți ai Generalului. Judecînd la rece, obiectiv, pentru cel supranumit cîndva Moldogol, 70 de selecții și 25 de goluri pentru România, cîștigător al Cupei cu Rapid, campion al Elveției cu Grasshopper Zürich și al Franței cu Nantes, fost antrenor la Vaslui, Brașov, Sportul, Rapid și la Under 21, eventuala avansare ca selecționer ar fi o ascensiune legitimă. Un pas înainte justificat de pricepere, de se riozitate, de discreție și de experiență.

De notat că, dacă i s-ar încredința “naționala” în 2016, Moldovan ar prelua-o la 44 de ani, vîrstă apropiată de cea la care Iordănescu și Pițurcă debutau, ambii la 43, pe banca “tricolorilor”! De văzut, de urmărit.

Comentarii (117)Adaugă comentariu

GOGOBERIDZE (40 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 10:51

Daca nu stiti ce sa faceti cu echipa tehnica,includeti-o in grupul de sustinatori ai echipei nationale,cumparatile bilete si asiguratile cazare si masa,iar ca antrenor sa-l puneti pe Hagi.El are avantajul ca poate aduce si o serie de jucatori tineri care bat la portile afirmarii internationale:Ianis,Putzaru,Mamele si Tarnacop.

bubu (11 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 11:02

Ca orice rapidist eu sunt de acord cu propunerea dv. Spre deosebire de multi tehnicieni tineri Moldovan are si coloana vertebrala. El e intre putinii care a avut curajul sa declare ca nu vrea sa lucreze cu oierul de la FCSB.

Ing (47 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 11:06

Nea Ovi, daca ai decide dumneata l-ai tine pe Iordanescu iconita pana la 100 de ani la nationala… Chiar dar unde i-au disparut iconitele ca la meciul din Feroe nu le-a mai pupat la gol…Le-a pierdut ori i le-a imprumutat lui Edi…

Vlady (150 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 11:09

Daca Lupescu a ajuns seful antrenorilor din Europa fara sa fi antrenat pe nimeni nu vad de ce nu ar putea si Moldogol sa preia echipa nationala. Oricum vorbeste de o suta de ori mai corect romaneste decat generalul lui Oprea.

coco (401 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 11:13

Ihi, nu e ideea cea mai rea. E interesanta.

Eduard (38 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 11:20

Dar de ce tocmai Viorel Moldovan? El chiar nu a realizat pana acum niciodata vreo performanta ca antrenor principal al unei echipe.In aceasi situatie e si Ionut Badea. Daca vreunul dintre secunzi ar trebuii sa il inlocuieasca pe Iordenescu dupa EURO 2016 atunci acesta poate fi doar Daniel Isaila,care a facut treaba buna la Astra si a plecat in general cu laude de la echipele pe care le-a antrenat in trecut. Si din ceilalti antrenori ale caror nume au fost vehiculate in articol, doar Hagi este o varianta reala. Olaroiu si Petrescu au contracte uriase,pe care FRF nu si le poate perimite nici daca ne calificam la fiecare turneu final in urmatorii 12 ani.

virgil (1 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 11:25

Dar pe:Rednic…Sabau…Andone de ce nu i`i iau in calcul niciodata??? offffff!!!!

Gigi (2 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 11:40

Cred ca nea Imi ar fii cea mai buna varianta pt urmatorii 20-30 de ani

Bogdan (25 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 11:41

Corecta presupunerea, Moldovan e un om serios si e o solutie la indemana. Desi deocamdata nu prea are alte argumente profesionale solide care sa-l recomande. Badea de ex are practica mai multa ca anntrenor si parca a avut rezultate bunicele pe la echipele antrenate.

Altfel iarasi apar pe tapet Olaroiu si Petrescu.
Primul e un antrenor umflat cu pompa, care de amar de ani se complace in mediocritatea campionatelor arabe pentru castig salarial solid. Nu a fost rau cat a antrenat in tara dar e un semn de intrebare daca ar mai merge in Romania si nu cred ca e cazul sa-l tineti mereu drept varianta ideala la nationala.
Si Balaci rupsese gura targului prin tarile arabe dar acasa nu prea a mers.

Dan Petrescu la fel. A avut rezultate la Urziceni, dupa care a disparut in ceata estului fara sa mai aiba performante teribile. Nu vad de ce-l vedem precum Mesia nationalei.

Reveenind, nu prea sunt solutii vizibile la nationala. Oricine ar veni va trebui sa demonstreze ce poate, nu e nimeni recomandat de un CV solid.
De aceea poate ca nu e rau Viorel Moldovan, e acolo deja, are avantajul de a fi fost un jucator de valoare si cred ca mentalitatea de atacant il va face sa aseze pe teren echipe mai ofensive.

Ash Ra (1 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:02

noi suntem romani! …. de-aia continuam cu un selectioner care a gafait din toti rarunchii neputincios ca sa obtina o calificare extraordinar de norocoasa. asa ca de ce sa nu ne facem de ras in continuare si sa mergem in acelasi stil: tot pe loc pe loc pe loc … ca poate avem iar noroc si deh: noi suntem romani ….

Dac.impielitzat (51 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:03

Da. E o varianta.

dinu (427 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:04

Buna poanta cu Lupescu si bazata pe realitate.

Gheorrrghe (34 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:08

Domnule Ioanițoaia, nu vi se pare ca GSP are o problema? Volumul de informații a scăzut dramatic. Se axează pe „evenimentele zilei”: Radoi, fcsb, iar Radoi, iar fcsb, Halep, iar fcsb, Dinamo, Steaua, iar Radoi, naționala de fotbal, iar fcsb, etc. Extrem de puțin despre sporturi non-fotbal, aproape nimic despre fotbalul din ligile inferioare…etc. Credeți ca se vinde mai bine? Permiteți-mi sa ma îndoiesc, cu riscul de a face pliuri…eh.

Liviu (333 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:09

Foarte buna ideea. O susțin total! Moldovan e un antrenor corect și inteligent! Ar fi potrivit și pt Euro, daca nea Puii nu continuă.

Cheetah (2118 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:18

Ma bucur ca scrieti la rafala de echipa Nationala, lasind la o parte anumite frustrari pe care le avem toti ca vedem joc nespectaculos si rezultate modeste obtinute chinuit, e datoria noastra sa-i incurajam pe ai nostri. Ceea ce vom face dealtfel.
Dar va spun ceva: cred ca cel ce va decide cine va fi in locul domniei sale dupa Euro va fi insusi Anghel Iordanescu. Domnia sa va influenta alegerea succesorului.

balaban (911 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:20

Va fi cel ce agreeaza total reconstructia echipei reprezentative, cel ce va fi de acord cu „trendul” de schimbare. Pentru ca schimbare trebuie sa fie, musai!

Ing. LucianD (565 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:25

Daca Moldovan e acum in staff-ul tehnic, asta inseamna ca se poate pregati pentru o eventuala numire la carma, poate invata toate subtilitatile drumului catre marea performanta, s-ar putea sa aveti dreptate ca va fi succesor. Si e un tip in regula, din toate punctele de vedere, mie imi placea cat de simplu si elegant baga mingea in poarta.

Bubucul (35 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:27

Totuși, cred că Moldovan ar trebui să confirme mai întâi și abia apoi să antreneze echipa națională. E destul de trist și de interesant că dintre atâția antrenori români cu rezultate nu găsim soluție pentru echipa națională!!

vmishou (1 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:30

JENANT !
Cum sa-l pui pe ala la nationala cand n-a dovedit NIMIC ca antrenor ???
Asta e din categoria: „Hai sa spunem ceva, cand n-avem nimic de zis” !!!

nefertem (4 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:41

Selectioner strain, asta e solutia ca sa scapam de convocarile „pe pile”. Dar e evident ca nimeni nu vrea sa dea din mana gaina cu oua de aur, practic cei trei „secunzi” de-aia au fost pusi acolo, sa fie „scoliti” incat sa ajute gasca de mafioti aflata la carma nationalei. Eu cred in procent de 100% ca unul dintre cei trei va continua „munca” generalului, cea de-a-i titulariza pe Chipciu si Papp pentru ca trebuie vanduti, pe Keseru, ca e dat afara de la arabi si-i trebuie echipa si multe alte cazuri dinastea. Daca nu reuseau sa-l vanda, si-acum era convocat Tanase. A naibii coincidenta – cum l-au vandut, cum s-a rezolvat si nu-l mai cheama la nationala.

Doryn (166 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:42

@vmishou. Zau, dar Hagi ce dovedise cand a luat nationala si altii ca el. Si ar costa mult mai putin decat fitosii Rednic si Andone. Astia au demonstrat mare lucru ca au castigat titluri in Romanica si nimic afara unde s-au facut de ras.

chirila al batran (3 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:44

Domnule Ioanițoaia, cu tot respectul dar acum ați tras mult peste poartă! Păi, ce-l recomandă pe Viorel Moldovan să antreneze naționala, masa credală de la Rapid. Iordănescu și Pițurcă au ajuns la națională după ce au făcut pași importanți cu echipe de club. Până la coadă, dacă Burleanu și Vișan conduc fotbalulul românesc, nu văd de n-ar fi bun Moldovan. Cu condiția să o ia pe Adriana Săftoiu director tehnic!

Tudorache (179 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 12:47

Probabil ca vulpoiul de Ioanitoaia stie el ceva ca nu cred ca a aruncat-o la deruta. Plus ca ideea nu e rea.

Alin Tanasa (4 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 13:04

Cu iertare sã-mi fie… La antrenorii care au fãcut performanţe notabile la echipele de club, care nutresc de ani de zile sã ajungã cândva antrenorii naţionalei, nu vã gândiţi? E nedrept şi superficial ce aţi propus.
S-a mai pierdut o calificare dupã un experiment de genul. Gicã Hagi? Slovenia?

Cineva (13 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 13:26

@ Gogo…
Va descalificati din al doilea rand al postarii cu neutilizarea cratimei!!!! Ce pretentii se pot avea dupa asemenea greseli? C.

Marean (270 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 15:45

@Alin Tanasa. Care ar fi aia, Hagi?

dinu (427 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 16:49

@Cineva. Du-te nene la Academie si da de acolo lectii.

Un suporter (58 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 17:05

Daca este Gazeta sprturilor, sa fie, daca nu, mai bine Fotbal sau Fotbal bucurestean, sau mai bine Fotbal can-can. Celelalte sporturi unde sunt? Candva citeai despre toaoe sporturile. Acum se ocupa numai de mediocrul antrenor al FCSB. Chiar daca a fost candva jucator important al Stelei, ani buni a fost in prea modestul fotbal arab, revenit direct ca antrenor al une echipe care trebuia sa ne reprezinte in lumea buna a fotbalului. Dupa ce Becali strange spuma fotbalului autohton, pentru a nu avea concurenta in campionat, aduce jucatori straini pe care presa are datoria sa-i faca vedete. Jucatorii romani dispar, fie exportati in campionate straine, inferioare calitativ, fie se plafoneaza. Atunci pe cine sa convoci la nationala pentru a obtine redzultate? Vehiculam nume, facem supozitii, dar esenta este cu totul alta, calitatea campionatului nostru. Va aduceti aminte cum a luat Urziceniul si Galatiul campionatul? Federatia a facut tot ce i-a stat in putinta sa ia Timisoarei 5 puncte. A sicanat-o pana a pierdut campionatul. La fel si cu Galatiul, tot felul de sicane. Politica atotputernicului Sandu Mircea, ca si in cazul Craiovei. Pe cine punea el ochii disparea. Hagi s-a grabit sa preia nationala si am pierdut o calificare care parea asigurata, Olaroiu s-a remarcat numai la arabi, unde n-a facut nimic cu mationala Arabiei Saudite, iar Dan Petrescu este cam plimbaret. Nici marele Lucescu nu stim daca poate face ceva cu modestii nostri actori de pe teren. Meciurile cu Ungaria si Fimlanda a aratat din plin valoarea fotbalistilor romani din tara si din strainatate.

marian (2 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 17:22

De vreo saptamana tot faceti lobby pentru antrenorul senator si cei 3 muschetari. Stiti bine ca nimeni de pe banca aia nu e ok de nationala. Cand mama dracului o sa avem si noi la nationala o solutie fara compromis? Un antrenor care sa vina dupa ceva experienta adunata. Dar de ce nu Grigoras, domnule Ioanitoaia? Sau de ce nu sumudica..asa cu caracterul lui ciudat. Poate n-ar mai umple nationala de maini moarte si am juca si noi in 11… e jenant. Tot. Si trist in acelasi timp… deprimant se trist…frustrant.

balaban (565 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 18:03

@Cineva,
INCORECT: „Ce pretentii se pot avea dupa asemenea greseli?”
CORECT: „Ce pretentii putem avea dupa asemenea greseli”
Va trimite cineva de pe-aici la academie, dar sa stiti ca postul de paznic a fost deja ocupat, ca m-am interesat inainte. 🙂
Criticati diverse exprimari pe postarile la nea Ovidiu, dar nu le observati pe-ale dumneavoastra.

Cocoselul (911 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 18:10

Viorel Moldovan e un om de treaba, cred ca merita sa fie in viitor selectioner.
Va trebui totusi sa invete cum sa-si apropie si motiveze oameni care sa-l ajute sa faca performanta cu Nationala.

Dragosila (2118 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 18:13

Cred ca e o idee buna sa-l luam in calcul si pe Moldovan dupa Euro, dar pina atunci nu ne putem gindi la alticineva decit Iordanescu.

ALIN (626 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 18:18

Nu stiu ce sa zic. Mai mult nu decat da.

ALIN (626 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 18:18

Nu stiu ce sa zic. Mai mult nu decat da.

vlad (34 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 18:23

Ascensiune legitima?? ce CV are baiatul asta??? sa fim seriosi…

Ilie (1 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 19:46

Asa ar fi corect. Moldovan antrenor principal. Asa vedem si prin zona occidentala a continentului, promovează secundul. Il recomanda si CV ul.
Dar ce mai e corect astăzi.

Manu (167 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 20:31

@vlad. 70 de selectii, 25 de goluri in nationala, stagiii de princiapal la U21 si de secund la prima reprezentativa nu e un CV care sa te multumeasca. Atunci sa vina Ferguson ca Luce nu vrea.

John (564 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 20:41

Sa fiu iertat ca sa ma exprim in stilul dumneavoastra, dar impresia mea ca o varianta cu oricare dintre cei trei secunzi ar fi mai buna decat actuala formula cu Iordanescu. Simt ca e si pozitia dumneavoastra pe care o tineti pentru cercul apropiatilor ca sa nu il puneti pe Iordanescu intr-o situatie neconfortabila.

Grig (105 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 21:00

Pe mine nu ma convinge aceasta propunere. Nu cred ca Moldovan are mai multe argumente profesionale decat ceilalti doi secunzi in afara ca a fost jucator mai mare.

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 21:53

Nu are niciun rezultat deosebit ca sa ajunga la nationala. Vom constata insa cat conteaza ceea ce ar trebui sa fie element principal. Intrucat la noi promovarile sunt pe pile ori pe simpatii orice e posibil.

dan (100 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 22:36

Dupa euro, indiferent de rezultate dar mai ales daca nu sunt rezultate, se va pune presiune tot mai mare, Hagi sa ia nationala. El este din ce ce mai interesat de nationala, deoarece la rindul sau este interesat de viitorul lui Hagi junior. Interesul poarta fesul! Proiectul de la Ovidiu poate sa stea in stand by pina se confirma valoarea internationala a juniorului. Cheers!

emanuel (1 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 22:47

„Apreciez ca nimic nu se va intampla” Serios, „nea” Ovidiu, pe langa ca esti pe langa cu fotbalul de azi, le si rupi cu romana. De unde si pana unde Moldovan? De ce nu Dan Petrescu? Ma opresc aici, caci nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar pentru o gazeta de sport, sunteti doar un tabloid.

Lila (47 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 22:50

trebuie sa recunosc, nivelul articolului e in nota obisnuita gsp, cancan,paparazzi, mocirla, a pardon, asa cum se angaja tolo, articole profesioniste, oneste, fara invective, civilizate, pline de continut, nu? ce greseala din partea mea! oare cine o fi scis despre insirarea de „cuvinte goale ce din coada au sa sune”? eu cred ca asa se scrie la gsp, vorba aia, „tu in cap nu ai graunte, numai pleava si puzderii”!

Lila (47 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 22:52

„scris”

Studentul (2 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 23:48

@emanuel. S-a ajuns prea departe daca oricine ca tine il invata romaneste pe Ioanitoaia. Poti sa nu fi de acord cu el, dar nu sa ii dai lectii de romana. Probabil ca tu ai atatea clase cate carti a scris Ioanitoaia, pe care l-am avut profesor la Universitatea Media. Ti-ar prinde bine nitel bun simt, desi pari operat de chestia asta. Somn usor.

Precup (7 comentarii)  •  17 octombrie 2015, 23:57

Lila, ce cancan e in articolul asta, ce paparazii si ce mocirla, l-ai citit sau o arzi pe duda ca sa arati ca respiri? Poti sa nu fii de acord cu parerea autorului cum nu nu sunt destui dar sa vorbesti de mocirla e deplasat rau. Nota obisnuita gsp care te irita pe tine e mult peste media presei romane, asa ca te sclifosesti degeaba.

Un romăn (3 comentarii)  •  18 octombrie 2015, 0:29

Domnule Ioanițoaia, super antrenorii sunt și Săpăligă sau Ștefan Tița, că și ei au performanțe în superfotbalul arab! Nu mai vorbesc de Ilie Balaci care, spre deosebire de dragul dumneavoastră „OLI”, a reprezentat enorm pentru echipa națională de fotbal a României! Ați făcut un sondaj în imparțiala gazetă pe care o conduceți și, probabil că din greșeală, ați pus în lista de 7 și unul care n-a antrenat echipa lui Gigi, Mircea Lucescu. Ce cauța acolo? Ați luat în calcul faptul că naționala ar putea juca în roșu-albastru? De ce nu? Știați că în lumea civilizată criteriile de desemnare a selecționerilor sunt 1. Cv-ul și 2. Reprezentativitatea (adică să fi însemnat ceva pentru echipa naționala respectivă)? Câte meciuri au jucat pentru naționala Olăroiu sau Reghecampf și câte Dorinel Munteanu ori Andone? Cu ce e mai bun Cv-ul lui Reghecampf decât cel al lui Dorinel, sau al lui Olăroiu decât al lui Andone? De ce pe unii îi împingeți în față, fără nicio logică jurnalistică, iar pe ceilalți îi dați mereu la „spate”?
P.S.: Nu-l vor pune nicodată pe Viorel, știți prea bine pentru că sunteți de zeci de ani în preajma găști care conduce fotbalul romănesc! E prea direct, spune lucrurilor pe nume, seamăna cu Andone. Vor prefera unul mai de gașcă și care să aibă un Cv la fel de spectaculos ca și cel al lui Răzvan Lucescu (0 trofee, 0 meciuri la națională). De pildă Isăilă.

Un romăn (3 comentarii)  •  18 octombrie 2015, 0:37

Erată: superantrenori, nu „superantrenorii”; caută, nu „cauța”; găștii, nu „găști”. Scuze, orele sunt înaintate.

spinoza (28 comentarii)  •  18 octombrie 2015, 1:26

Dar un antrenor strain nu poate veni? Grecia cum a castigat Campionatul European in 2004 cu Otto Rehhagel? Ce, germanul cunostea Grecia?

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  18 octombrie 2015, 2:18

Daca FRF hotaraste soarta Echipei Nationale si opinia spectatorilor nu se ia in socoteala, de ce mai santem intrebati daca este bine sau nu, alegerea noului antrenor al Nationalei de Fotbal de catre forurile tutelere ale FRF? In final daca FRF face cum stie ea, atunci sa nu mai veniti cu pretentii ca noi spectatorii sa venim la meciurile Echipei Nationale. Proasta gestiune a FRF vad ca persista in prostie si nepricepere incontinuare iar urmarea o vom vedea dupa EURO 2016. Fara comentarii ca nu au sens, iar fotbalul Romanesc se scufunda, incet dar sigur cu o asemenea mentalitate persistenta si neconstructiva pe toate planurile. Incotro fotbalul Romanesc? Desteapta-te Romane! HAI ROMANIA!

Comentează