Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nevoia de scuze

Prezența a 47.987 de oameni pe Arena Națională la meciul cu Finlanda, penultimul din campania pentru Euro 2016, ar ilustra faptul că echipa României are de partea ei publicul larg.

Permalink to Nevoia de scuze
marți, 13 octombrie 2015, 4:18

Că e simpatizată. Cunoașteți însă că lucrurile nu stau așa. În condițiile în care cei 47.987 au fost mai degrabă spectatori decît suporteri, s-a observat cu ochiul liber o ruptură între “națională” și masa iubitorilor fotbalului.

Întrucît “tricolorii”, cu toate ratările și amînările lor, au realizat calificarea la CE, ba și după 8 ani de absență, nu era logic să se producă schisma amintită. S-a produs, iar cauza e ușor de identificat: jocul lipsit de culoare și de lumină al “naționalei”, căznit, plictisitor. Ca atare, din ce în ce mai puțini fani au rămas cu sufletul lîngă echipă și au continuat să creadă în calificare. Să zicem că echipa n-a jucat așa rău și că un cetățean s-a înșelat. Poate s-au înșelat mai mulți, dar e imposibil să se fi înșelat toți, de la primul pînă la ultimul!

Dincolo de reușita elevilor lui Iordănescu, căci calificarea înseamnă o reușită, Raț et Comp. au reacționat aiurea-n tramvai, nepotrivit, după ce-au bătut în Feroe și s-au văzut cu sacii-n căruță. Deranjați că presa i-a mai criticat, iar publicul uneori i-a huiduit, unii dintre băieți au devenit ironici. Chiar ușor aroganți, agresivi.

Interpretînd rolul neînțeleșilor și al nedreptățiților, Chiricheș, Stancu și, surprinzător pentru firea lui, Budescu au ieșit la atac. În loc să-și ceară scuze pentru suita de evoluții anoste, cum a făcut-o însuși selecționerul cînd și-a mărturisit regretul că n-a tranșat calificarea încă de la meciul cu Finlanda de la București, jucătorii au dat impresia că vor să-i pună la punct pe cei care “n-au crezut în noi”!

Greșit. Personal, am fost sigur că “tricolorii” vor ajunge la Paris. Am spus-o, am scris-o și am repetat-o, deși prestațiile lor nu m-au încîntat. Dimpotrivă, unele mi-au lăsat, ca tuturor celorlalți, un gust amar.

Clar că trebuie găsit un modus vivendi, “naționala” și publicul avînd datoria să se împace, să se reconcilieze. Ca să vorbească aceeași limbă, e nece-sar însă, sine qua non, ca “tricolorii” să se gîndească mai des și mai responsabil la oamenii din tribune. Să fie mai devotați în serviciul celor mulți, al celor care cumpără bilete ca să-i aplaude pe ei și, din păcate, se întorc acasă în majoritatea cazurilor cu sentimentul neîmplinirii, al frustrării.

Atenție, dintre acești cîrcotași se vor recruta spectatorii de la care se așteaptă să încurajeze echipa pe parcursul turneului final din Franța.

Poate că-i normal, de discutat pro și contra pe această temă, ca integraliștii D. Grigore și Chiricheș să fie recompensați pentru calificare cu cîte 300.000 de euro brut, echivalentul salariului mediu din România pe 44 de ani! Au alergat pentru suma respectivă, să admitem că li se cuvine. Totodată însă, și ei trebuie să admită că oricine ia o căruță de bani, de-acum nu mai vorbim despre o figură de stil, are nu numai drepturi, ci și obligații.

Obligația lor nu-i să cîștige neapărat, dar e să joace neapărat. Să transpire ca să-i bucure nițel pe spectatori. Măcar un pic.

Comentarii (85)Adaugă comentariu

richatd (2 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:32

Nu, e normal sa primeasca Mersi 22 de milioane salariu nediu pe 2000 de ani in Romania si 1000 de ani in Spania ,asa este in fotbal conteaza daca este normal sau nu

mihai (1 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:35

Pot lua toti banii din lume pt calificarea asta , si ii pot avea pe toti ce vor iesii din tiparnite in urmatorii 326 de ani, comportamentul si discursul le tradeaza caracterul de oameni ‘ saraci cu duhul’. Amin

andrei33 (564 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:38

D-le Ioanitoaia, muncesti din greu la manipularea cititorilor insa romanul nu e asa usor de prostit. Vrei sa ne bucuram si sa lacrimam de emotie pentru o calificare rusinoasa? Pentru dumneata calificarea e un scop in sine? Spectatorii educati stiu ca asta a fost cea mai slaba grupa din istoria preliminariilor, cu o Grecie fantoma si echipe care reprezinta tari a caror populatie insumata aduna populatia Romaniei. Pricepe, te rog, ca nu ne intereseaza aceasta calificare obtinuta dupa ce am batut doar pe feroe in ultimul an. La 0-1 cu Finlanda ce ai fi vrut dumneata sa strige spectatorii? Felicitari?Crezi ca romanul e atat de spalkat pe creier de presa incat sa nu inteleaga ce inseamna sa termini in genunchi o grupa ridicol de facila? Si ce o sa facem la Europene? Ne-am calificat suntem ciuca batailor acolo sau scoatem niste 0-0 care candideaza la titlul de cel mai urat meci al turneului.

antimafia (103 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:40

Da, e normal, fiindca sunt prevazuti intr-un contract. Da, fiindca nu sunt de la Microsoft sau EADS. Da, fiindca reprezinta doar o parte din profitul FRF vis-a-vis de aceasta calificare. Mai corecta era intrebarea daca meritam sa ne calificam dupa jocul prestat, si as raspunde ca nu fiindca suntem echipa fara ritm, fara atac, echipa care v-a presta un joc groaznic la Europene.

Valentin (4 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:41

Corect, pot castiga miliarde, nu are nimeni treaba cu banul lor caci il castiga numai pentru ei, dar trebuie intr-adevar sa fie constienti ca tre sa joace, aidoma unui om care merge la munca si tre sa munceasca pentru farama de 250 euro pe luna! Daca noua nu ne pasa ca acele castiguri sunt la alta scara, rod al unei munci scurte dar asidue, lor ar trebui sa le pese, au plecat din familii din care multi au dat de la gura lor sa ii vada pe ei realizati! dar asa suntem noi cand ne vedem cu sacii in caruta, egoisti si fara recunostinta! Bafta tuturor!!!

vlad (34 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:42

Nu inteleg intrebarea…. nu ei au adus cei 8 milioane la FRF??? Nu iau banii de la stat ca alti sportivi (unde ar merita discutat), aici banii vin de la UEFA. In plus si fotbalistic, avem cea mai buna aparare din preliminarii…

zion (17 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:42

Cine vrea sa joace pentru Romamia sa o faca gratis asa cum am fact si eu armata pentru tara.

Lou (1 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:46

E normal domnule…I”….ca ….politice sa aiba salariul de 100 de ori mai mare de cat al lui Chirichesh care a facut ceva ptr tzara?….cu varsta..incepeti sa o cam dati in bara!…

dan2010 (100 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:47

Multa ceata in articolul asta. Meseria de sportiv profesionist nu e usoara. Multi vor dar putin pot. Sa te duci la Stadion si sa injuri in stinga si in dreapta se pare ca este o apucatura destul de lesne si multi se cred zmei si multi ii cred zmei pe jucatorii favoriti. Nu stiu unde scrie ca jucatorii trebuie sa-i pupe in fund pe suporteri, sau suporteri sai pupe in fund pe jucatori. Fiecare trebuie sa-si vada de treaba lui. Sunt sigur ca jucatorii vor, dar daca nu pot, ce faci ii schimbi , dar cu cine? Ai altii? Defilezi cu ce ai. Cui nu-i place sa nu mai mearga la meciuri. Fiecare i-si da cu parerea. Uitativa putin la tarile mai civilizate. In general la Fotbal lucrurile o iau razna. Depinde si de nivelul civilizatiei!

Leon (11 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:52

La ce nesimtire emana acestii jucatorii cred ca un plafon de maxim , maxim 50 mii de euro erau suficientii si ce fotbal au aratat sunt limitati frustrati depasiti de meciurile cu miza ,presiune ,in Franta o sa fim modesti din punct de vedere fotbalistic, si pt „chiriches,,doar o vorba am meciul cu finlanda ma costat 235 de lei drumul biletul masa si frigul sa îl vad cum se încurca cu grigore prin careu …lehamite si indolenta a aratat sau limitele lui, nationala este totusi o palarie prea mare pt el dar si pt unii ,,folbalisti” .

ionnis (103 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:53

frumos

ba(la)nel (66 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:55

Rusinos…stau si ma intreb ce parte din suma castigata de Chiriches ii revine lui Mitica Dragomir, care timp de 2 ani ne-a innebunit pe toti cu previziunile lui savante…una era ca numitul Chiriches se va vinde cu 30-40 milioane Euro, si va ajunge sigur la Barcelona, Manchester sau Bayern…am vazut unde a ajuns Chiriches si, mai ales, ce a facut pe-acolo…mai ai vreunul de vanzare, Nea Priceputule?

daly (5 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 16:57

Bv Vlad,,,, nu ne mai intereseaza banii ,,munciti„ de politicienii corupti , acum ne uitam la ce si cat castiga fotbalistii dintr- o calificare. Sunt banii munciti si jucati de ei ,,,nici un leu din banii contribuabililor,,asa ca,,,,, mai usor cu salariul mediu ptr. nu stiu cate sute de ani,,,,HAI ROMANIA !

Adi (97 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:02

Ca de obicei polemic si aluziv…Scoala mare…

cornel (79 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:05

Nici nu am citit articolul pentru ca mi se pare fara sens sa supuneti discutiei un lucru stabilit printr-un contract ! Dar daca vi se pare prea mult propun sa se mai ”taie” din bani si sa fie virati la CSU Craiova sau la ……U Craiova ! E bine asa ”maestre” ? Ieri scriati ca ii ridica in slavi pe rugbisti desi sunt mediocri si ca pe fotbalisti nu, desi s-au calificat la un turneu final, azi vreti sa le luati primele ! Cine sa te mai inteleaga mai nea Ovidiu ?!

ionica (2 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:10

Haideti doar sa revedem meciurile de la Bucuresti cu Ungaria(1-1) si cu Finlanda(1-1)!!!!Veti vedea doua nationale DIFERITE si un joc complet diferit!Echipa lui Iordanescu A JUCAT muuult mai bine decat cea a lui Piturca!Asa ca lasati-o mai moale!REPET,REVEDETI MECIURILE!

Florin (1 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:11

La cum joacă manelistii ăstia , eu as propune sa vina cu bani de’a casa.
Iar marele jucători di Napoli , Chirchiches sa mulțumească celor 47,000 de spectatori . Mirosul , se crede mare fotbalist.

titel (13 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:14

Discutam discutii sau despre capra vecinului? FRF va încasa de la UEFA 8 milioane de euro, iar 3 milioane de euro vor ajunge în conturile jucătorilor. Cota parte pentru jucatori a fost negociata de FRF cu capitanul nationalei. Banii se vor imparti la jucatori functie de minutele jucate. Daca nu se calificau nimeni nu lua nici un banut. Nu vad numic anormal in asta.

redshow (16 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:16

Din moment ce s-a indeplinit obiectivul (CALIFICARE DIRECTA)… din moment ce se calculeaza valoarea primei in functie de numarul de minute jucate si din moment ce acesti doi jucatori fac parte din cea mai buna defensiva din acest turneu de calificari este prefect normal.
Nu este normal sa se aloce asemenea sume pentru echipele de fotbal , dar asta e alta poveste. Chiriches si Grigore iau prima mai mare decat bugetul pe cativa ani alocat federatiilor unor discipline OLIMPICE .

adrian Lengyel (16 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:18

Domnule Ioanitoaia din pacate de la acesti indivizi nu va puteti astepta la alt comportament nici acum nici in viitor, de altfel se vede cat succes are Chiriches in occident indraznesc eu sa cred ca mai mult din cauza caracterului infect decat ca ar fi mai slab ca toti cei de acolo!!!

Euclid din Alexandria (2118 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:18

Va cred pe cuvant cu calculul de salariu mediu pe 44ani.
Pai 44 ani stiti ce inseamna?
Pai ia ca ai facut o facultate/universitate si aduna: 24 ani + 44 ani = 68 ani, deci iata cum am demonstrat teorema ca „daca faci numai egaluri cu echipe de mana a IIIa si-apoi bati cu mult aplomb o echipa de amatori dintr-o insula cu populatia unui cartier din Bucuresti, atunci esti merituosul castigator peste noapte al salariului mediu cumulat pe toata perioada de cotizare, de la absolvire invatamant superior si pana la binemeritata pensie!”
Ce bine e…. noroc ca stim ceva matematica, de la stramosii nostri din Levant de acum 2500 ani! 🙂

utraian (123 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:19

Chiriches si Grigore au fost, alaturi de Keseru, cei mai slabi „tricolori”.
Nu e normal sa ia 300 mii, pentru simplul fapt ca dupa anumite evolutii penibile, nici macar nu trebuiau sa mai fie titularizati.
Probabil dl. Iordanescu s-a ascuns in spatele scuzei ca „nu avem altii mai buni”, dar vazand acele evolutii penibile (pana si cu Feroe) oricine ar fi fost mai bun! Depasiti la fiecare duel, intrare decisiva in postura de ultim aparator , ne-au facut sa tremuram de fiecare data cand adversarii ii puneau la incercare etc etc.
Daca il mai punem la socoteala si pe Rat, care a expirat de mult timp, apararea noastra este varza murata, cu toate ca vad ca se lauda ca n-au primit niciun gol in deplasare, intr-o grupa impotenta dpdv fotbalistic…
Viitorul nu suna bine deloc!

daniel (8 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:22

Ne intoarcem in comunism,pai cum sa castige nu stiu cine mai mult decat altul!!??

daniel (8 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:22

Ne intoarcem in comunism,pai cum sa castige nu stiu cine mai mult decat altul!!??

daniel (8 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:23

Ne intoarcem in comunism,pai cum sa castige nu stiu cine mai mult decat altul!!??

Bubucul (35 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:26

Eu, din păcate, nu am mai reușit să mă bucur pentru victoria României așa cum m-am bucurat altădată de victorie și de calificare. Jocul absolut anost și impotent făcut cu echipe mici și calificarea asta obținută atât de rușinos m-au făcut mai puțin interesat de jocul echipei noastre. Ba mai mult, declarațiile de la sfârșitul meciului au scos la iveală și niște caractere îndoielnice.

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:27

Dezvoltati un subiect care v-a facut celebru la articolul anterior. Acu ne-o bagati p-asta cu banii pe 44ani, dupa ce ne-ati provocat cu rugby-ul data trecuta.
Pai eu scandez ca latinii urmatoarele:
„Daca nu schimbam ceva profund la nationala de fotbal, nici sustinatori entuziasti in tribune nu vom mai avea!” „Si nici bistari de salariu mediu pe viata”
PS1: schimbarea va trebui sa fie in primul rind de ordin psihologic (atitudine) si bun simt (de-ala de la mamica de acasa, nimic academic).
PS2: si sa stiti ca nu v-am scris din Hyde Park, Speaker’s Corner 🙂

balaban (565 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:33

Nu mai inteleg nimic, pai nea Ovidiu ne cearta ca nu ne pricepem nici la fotbal nici la rugby, si-apoi ne mangaie parinteste ca ar trebui sa primim scuze de la arogantii de selectionati la prima reprezentativa de fotbal.
Pai cand are drepate nea Ovidiu, cand ne cearta parinteste, sau cand ne mangaie tovaraseste? 🙂

gilos (96 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:34

Nea Ovi,

M-ar interesa o comparatie intre primele de calificare acordate de FRF si celelate federatii ( Anglia, Spania, Germania, Cehia, Polonia etc…)
Personal, tinand cont de situatia generala din tara noastra si a fotbalului romanesc in particular, as fi pentru limitarea primelor la maxim 100.000 euro. Banii ce ni se cuvin de la UEFA ar fi mai intelept cheltuiti daca s-ar investi in infrastructura, mai ales centrele de copii si juniori, care duc o lipsa profunda de terenuri de antrenament, mingi, echipamente etc

zzz (4 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:39

Da, e normal in conditiile in care VOI(presa) ni-i bagati sub nas, iar gloata ignoranta ii haleste fara sa digere!!!
VOI(presa) nu intelegeti ce putere enorma aveti sa ii transformati in niste anonimi si obscuri care sa se lupte apoi sa revina unde erau candva???

babilonianul (911 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:40

Cred ca nu ne mai intelegem intre noi, nu mai vorbim aceeasi limba, sau poate ca vorbim prea multe limbi, fiecare cu dialectul si sub-dialectul respectiv.
Pe limba universala a sportului:
Ce echipa nationala a Romaniei v-a placut mai mult, cea de fotbal sau cea de rugby?
Ziceti-i si Dvs. domnului Ioanitoaia, sa mai ingrase statisticile gsp… pe ce limba doriti, vor intelege ca sunt baieti si fete destepte la ziar.
Eu, din Babilon de sub nisip, va zic clar si de netagaduit:
Desi tin cu ambele, ca e normal ca sunt roman, mi-a placut mult mai mult cea de rugby, infinit mai mult, D-le Euclid!

Trololol (2 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:41

Este oare o tara normala ca sa fie ceva normal?

Cipinho (32 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:46

nu ma intereseaza care e prima de calificare, cert e ca FRF ia niste bani de la UEFA astfel e normal intr-un fel ca fotbalistii sa primeasca o anumita suma in functie de minutele jucate. fotbalul este o meserie riscanta, au fost atatia care au murit pe teren (la propriu) sau care au suferit fracuri, rupturi, si-mi vine in minte Nesu ramas paralizat, astfel ca nu exista comparatie cu un bugetar care-si primeste salariul infim lunar pentru munca depusa si un fotbalist.
Dar e adevarat ca suporterii nu sunt cei mai civilizati oameni si ca trebuie sa inteleaga faptul ca nu e vina lui keseru ca nu joaca nimic ci a antrenorului care l-a bagat pe teren. suporterii au partea lor de dreptate fiindca ne-am calificat cu chiu cu vai dintr-o grupa deranjant de slaba, ca am tremurat pana la ultimul meci si dupa un an intreg in care am batut doar pe feroe…
Fotbalistii ar putea totusi sa fie mai ponderati la adresa suporterilor, caci nu vor ajunge sa fie respectati decat prin joc, si momentan sa se bucure de cele cateva sute de mii de euro primiti. declaratiile lor ar putea sa fie in genul „stim ca nu am jucat mai nimic si am meritat sa fim huiduiti, dar cel putin ne-am calificat si aveti incredere ca vom da totul la Euro sa facem cinste Romaniei”. asta ar fi o cale ceva mai corecta catre impacare. asadar nu miile de suporteri ar trebui mai intai educati ci cei 22 de jucatori 😉

gigelos (108 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:47

Normal ? Cred ca nu e exprimarea corecta . Suma e mare , la ce valoare au jucatorii se putea merge pe 100-150.000 foarte corect . Ramaneau o gramada de bani , se putea fura din ei ( varianta incorecta ) sau se puteau folosi la centrele zonale de juniori(varianta corecta ) . Cum sa-i dai 300.000 unui jucator mediocru din Liga 1 , unul ce nu castiga banii astia in 3 ani ,pentru o calificare cu 50 % sanse de reusita ( sau chiar mai mult ) .S-a negociat lejer , sa nu fi fost alte interese .

marian (160 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:48

Domnilor, aceste prime de calificare se platesc din banii castigati de echipa si nu din alte surse (bugetul Ministerului Sporturilor, donatii, etc). Pe de alta parte, modalitatea de calcul privind atribuirea acestor prime per fiecare jucator s-a stabilit inca inainte de inceperea competitiei, prin negociere directa intre FRF si jucatori (prin reprezentantii lor). In aceste conditii, discutiile de acum nu-si au rostul. Daca unii sau altii nu eram de acord, trebuia sa o spunem la momentul parafarii intelegerii si nu acum, cand lucrurile nu mai pot fi modificate. FRF are obligatia de a executa un contract, de care opinia publica a avut cunostinta, si nimic altceva. Banii sunt legal castigati si nu se discuta.

Tibi (7 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:48

nici unul merita nimic… un 10-20000 euro , asa de complezenta, nu mai mult…nationala iti ridica cota, te face cineva in tara ta, stiu oare asta semianalfabetii care dau in minge? era o analogie dragos grigore/chiriches … cei care stiu sa vada un meci, stiu ca chiriches e doar la nr , umplutura pe teren… la scos grigore cam meci de meci la nationala… chiriches ar trebui sa dea bani la nationala, nicidecum sa primeasca… probabil are prima si burleanu, pt analfabetul pus antrenor , credeam ca fiind tanar gandeste altfel, dar tot afacerist e si asta…

G48ri3l (1 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:49

Cat timp nu vin de la buget, este problema FRF ce da si cat da. Sa-i judece cotizantii si patronii de cluburi.

Tavi (2 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:51

Vorbesc/scriu in calitatea mea de spectator, de sustinator al echipei nationale. Am fost pe stadion la toate meciurile disputate acasa, am strigat pana am ragusit, m-am enervat de jocul prestat, m-au intristat jocurile dezamagitoare, m-am bucurat de calificare.
Cel mai important insa, am platit pentru fiecare bilet, am facut sacrificii pentru a fi alaturi de aceasta achipa. asa cum au facut alte 50 de mii de suporteri la ultimul meci acasa.
La fel ca (poate) fiecare din cei prezenti in tribune, m-am simtit jignit de atitudinea jucatorilor de dupa victoria „mareata” din Feroe. Ce am fi cautat in tribune daca nu eram acolo sa ii sustinem pe „tricolori”? Pe frig, pe ploaie, pe arsita eram acolo, langa ei, incurajand, sperand, in loc sa stam intr-un loc mai confortabil si de banii cheltuiti pe bilete si taxiuri (cum a fost cazul cand metroul nu a circulat) puteam sa le luam ceva copiilor nostri.
Se rugau de noi, la tv, sa venim in numar mare sa ii incurajam, sa fim al 12-lea jucator. Am fost acolo, pentru ei! Acum?
Dupa ce s-au vazut cu sacii (de bani) in caruta, trimit ironii ieftine si acuze, tinta fiind tocmai noi, suporterii care nu am stiut sa apreciem valoarea, talentul, rezultatele extraordinare si stilul de joc.
dragi tricolori, va urez sa castigati toate campionatele si cupele din lume, sa aveti in buzunare numai bacnote de un milion de lire, precum un personaj simpatic al lui Twain, lumea e a voastra, nu aveti nimic de pierdut. sau, poate prea putin…m-ati pierdut definitiv si revocabil pe mine, spectatorul fidel.
Va promit, niciodata piciorul meu nu va calca pe stadionul unde veti juca voi, generatia cu gura de platina si picioare de bumbac. Poate ca mine vor proceda multi care s-au simtit la fel de umiliti si poate ca atunci cand veti juca la fel ca si FCSB-ul in fata unor tribune goale sa va intrebati: noi pentru cine jucam?
Dar tacerea din tribune va fi acoperita de fosnetul hartiilor din portofel…

Lucky (565 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:53

Abia astept, imi frec maiinile cu satisfactie aproape sadica, abia astept, zic, sa vad cu cine picam in grupe la Euro Franta, si-apoi sa vedeti domniile voastre comment-uri.
Deocamdata, zic doar atat: Felicitari, Domnule Anghel Iordanescu! Brava!

Florin (2 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:56

Fraierii mucosii si betivii astia nu merita nici un euro..sunt niste drogati manelisti…la munca cu ei

Veteranul (911 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 17:57

Pe vremea cand jucam eu fotbal la Progresu Bucuresti si veneau recrutori de la Steaua sa ma admire si selectioneze, erau si antrenori, dar si jucatori mult mai profesionisti decit acum, si erau vremuri comuniste, grele, si in sport.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:13

nu este normal ca un nepriceput cum este Burleanu sa ia si el prima dubla decat fotbalistii …cine imparte …parte isi face …

cracker (12 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:16

Daca erau platiti de la bugetul de stat nu era corect, dar asa.E corect ca parlamentarii sa-si voteze la fiecare inceput de an mariri de salarii si dublari de pensii?

radu (60 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:22

Federatia ce face cu restul de bani ?Sper sa ajunga acolo unde trebuie , la juniori.Sa vedem cata transparenta exista in federatie acum , nu palavrageala din campania electorala a lui Burlica.

aldo_m (164 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:22

viata de fotbalist e scurta daca au calificat natioanala merita banii pe care-i primesc nu ma intereseaza MERITA dar revenind la jocul mizerabil prestat JUCATORII N-AU NICI O VINA EI fac ce le spun CEI PATRU ANTRENORI asa ca daca au jucat mizerabil ei au interpretat o partitura normal ar fi ca in franta sa mearaga interesul national DAR MA SPERIE VIITORUL LIPSA DE VIZIUNE ,DE PROSPETIME NU AVEM TINERII PROMOVATI SAU INCERCATI sau LIPSA DE CURAJ A UNUI GENERAL DE A PROMOVA TINERII asta cu jucatorii lui hagi a patit-o unul care lua numai de la hagi si s-a ales praful asta n-are carte multa gata acum o sa ia jucatorii de la hagii ,doamne fereste cum a scapat hagi de la retrogradare

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:27

De acord cu dvs. domnule Ioanitoaia, insa gresiti cu „și, surprinzător pentru firea lui, Budescu au ieșit la atac”. Va rog, cautati-l pe youtube pe acest Budescu si o sa intelegeti ca nu e deloc surprinzator pentru firea lui. Si mai gresiti cu o chestie populista: nu mai comparati niste fotbalisti (chiar si de nationala) cu „salariile” unor oameni normali. Faceti o greseala imensa, credeti-ma, si in Germania sau oricare tara vestica este la fel si nu se mai isterizeaza nimeni pe tema asta. Oricum, ideea cu „noi muncim, nu gandim” in cazul de fata, nu dam cu piciorul in minge, nu prea mai tine in anul 2015…

gelu (5 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:31

Domule Ioanitoaia, sunteti un maetru al manipularii. Speculati la maxim orice. Va intreb si eu ceva. Dvs cat luati pt un click de-al nostru??? Intrebarea nr. 2. Dvs cat luati pt o emisiune ce nu foloseste la absolut nimic, care se numea Procesul Etapei??? Astept raspuns la post restant. Nu va veni niciodats. Raspunsul e foarte simplu. Nici eu nu sunt fan al celor 2, dar cred ca ei sau cel putin chiriches, AU JUCAT TOATE MECIURILE!!!! CE CRITERIU MAI CORECT PROPUNETI DVS???? Spunet-ne si noua gloatei, cat produceati la un singur proces al etapei? 3000 de euro? Pai SUNT TOTAL NEMERITATI d-le Ioanitoaia. Mereu v-a interesat asta cu banii de cand va stiu. Si ce transpirati dvs acolo la proces!! ! Patru procese pe luna si faceti mai mult decat copiii astia care buni sau rai, isi rup picioarele pe iarba. Bagati dvs. Acuma zazanie din cauza mardeilor. ” Nu e normal” expresie tipica pt cei care se uita prea mult incograda altuia. Repet, va pasa mai mult de clickuri decat de ce joaca baietii nostrii, buni sau rai. Nu pot sa va aplaud pentru asta. Daca cititi bine, veti vedea ca de parerea mea mai sunt si altii. Care au observat diferenta clara dintre meciurile cu finlanda si ungaria de la bucuresti. Stiti cat a luat lacatus pt 7 meciuri din preliminariile 94??? Unele f f bune 5-1 cu galezii. Uitati-va la dvd. Mult mai putin decat alrii care au jucat 3 meciuri. V-ati pierdut obiectivitatea, principala cerinta pt un ziarist. Aruncati sageti spre burleanu mereu, chiar daca sunteti inteligent indeajuns incat sa mai scapati si o vorba buna pt el cand e cazul. Repet, spuneti-nw si noua cat luati pt un proces al etapei. Altfel nu mai bagati fitile cand nu e cazul. Multumesc.

Petre (1 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:32

Am simtit nevoia sa las un comentariu, dar nu la articol, ci la comentariile din subsol. Oare sunt singurul care a citit articolul? Tot articolul se rezuma in ultima fraza, macar aia sa fie citita.

Omul asta zice un lucru pe care oricine l-a sesizat. Anume, calificarea asta este cea mai facila calificare, poate chiar din toate timpurile, iar echipa nationala nu s-a calificat datorita jocului, ci a circumstantelor. Cred ca si echipa de rugby daca juca in locul jucatorilor profesionisti de fotbal s-ar fi putut califica. Jocul a fost deplorabil si fericirea de la finalul meciului, a jucatorilor ma refer, e jenanta, nu isi are locul. Este ca si cum ar fi jucat o echipa profesionista intr-un turneu intre licee si s-ar fi bucurat ca au castigat.

Tot ce cere dl Ioanitoaia este sa joace bine si dupa sa se bucure pentru-ca totusi primesc destul de multi bani, sincer, personal cred ca mult prea multi pentru jocul prestat. Si poate inainte de a ne bucura de calificare sa ne bucuram de joc. Joc care se lasa asteptat. Despre asta vorbeste, despre dezamagirea suporterilor.

Stefan Varga (30 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:35

Nu inteleg sau nu stiu, daca jucatorii sint recompensati din incasariile de la public, dar daca da, sumele sint probabil justificate proportional. Fotbalisti, jucatori de tenis, basketball, baseball, etc., cistiga mult pentru ca aduc public.
E treaba selectionerului sa aduca pe cine considera el ca va contribui la spectacol. Si tot treaba selectionerului de a judeca cine nu a jucat cum trebuie si sa faca inlocuiri inspirate, cum fost cu Budescu. Este posibil sa se plateasca mai multi bani pentru ca s-au calificat in faza superioara si bazindu-se pe incasarile de la public care vor veni drept consecinta a urmatoarelor meciuri in faza superioara.

mal. (2 comentarii)  •  13 octombrie 2015, 18:50

Atenție! De auzit! Proverb malgaș: dacă ai avut in grupa de calificări echipe mai slabe si te-ai calificat, nu te-ai îndepărtat prin asta de calificativele de prost, indolent, arogant, agresiv, incult, sau (așa cum definește cel mai bine poporul) neam-prost… Multi si bine plătiți…

Comentează