Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Calificare fără glorie?

După 3-0 în Insulele Feroe, “tricolorii” s-au calificat la Euro 2016, atît că, au sărit ca arși cîrcotașii, doar de pe locul 2 din grupă, ba încă în urma outsiderului Irlanda de Nord!

Permalink to Calificare fără glorie?
luni, 12 octombrie 2015, 4:24

Acesta ar fi un prim reproș adresat “naționalei”, dar nu singurul. Altul reclamă că echipa care a început cursa spre Paris cu Pițurcă și a încheiat-o cu Iordănescu a trăit cu sufletul la 
gură pînă la ultimul meci. Corect, dar ea și-a atins scopul, așa că logic e să ne uităm și la partea plină a paharului, nu numai la cea goală.

Cei care minimalizează performanța reclamă și faptul că, în special spre sfîrșitul campaniei, România a dezamăgit. A înregistrat 4 partide consecutive fără victorie, între care cu Grecia și cu Finlanda disputate chiar la București! Căutătorii de noduri în papură au dreptate: “tricolorii” au jucat nespectaculos, cînd slab, cînd anost, cînd amîndouă!

N-au captivat publicul, ci mai degrabă l-au plictisit. În general sub așteptări, ternă, prestația lor a creat o stare de nervozitate printre suporteri, uneori și de lehamite!

Trebuie recunoscut că obiecțiile de mai sus sînt înteme
iate. Juste mie în sută. Am observat însă că atunci cînd “naționala” a dominat autoritar, dar n-a înscris, a fost rău. Ca împotriva Ungariei și a Greciei. Cînd a înscris de 3 ori precum la Torshavn, dar a cedat posesia, tot rău a fost și iar au abundat criticile, nu laudele!

Întreb dacă nu cumva, pretențioși pînă la absurd, am ajuns să amestecăm criteriile și să încurcăm borcanele?! Să-mi fie cu iertare, de ce rugbyștilor, învinși în 3 întîlniri din 4 la CM, să le facem permanent reverențe și să le acordăm circumstanțe atenuante, “săracii, n-au putut mai mult, însă s-au comportat onorabil!”, iar în fotbaliști tragem din orice poziție? Logică într-un fel, diferența de tratament n-are acoperire.

Vă invit să notăm și că, dintre cele 53 de participante la preliminariile CE, România a primit cele mai puține goluri, două! Pînă aseară, cîte 3 încasaseră Anglia și Spania, foste campioane mondiale, cîte 4 Belgia și Țara Galilor. Atît că ele mai au de susținut, fiecare, cîte un meci. Mai pot da goluri, dar și lua.

Această echipă a României pe care, exagerînd și dramatizînd, mulți au scos-o de la inimă, e una dintre cele 4, alături de Anglia, Austria și Italia, care n-au pierdut nici o partidă în actuala campanie. Bilanțul de zero eșecuri li se pare unora un fleac, o bagatelă. În realitate însă, lucrurile nu stau așa, deoarece de la Euro vor absenta O
landa, Scoția și Grecia, iar Danemarca, Suedia și Ucraina riscă să rămînă și ele pe dinafară! Sincer, credeți că olandezii, de 9 ori prezenți la CE și campioni continentali în 1988, ne invidiază, ar vrea ori nu să fie în locul nostru?!

Am auzit în stînga și în dreapta că fotbaliștii noștri n-au făcut nici o scofală din moment ce s-au calificat anevoie din cea mai accesibilă dintre cele 9 grupe. De acord că grupa F n-a fost cea mai grea, dar n-a fost nici cea mai ușoară. De ce-ar fi fost mai dificil de abordat cea alcătuită din Belgia, Țara Galilor, Bosnia, Israel, Cipru și Andorra ori din Anglia, Elveția, Slovenia, Estonia, Lituania și San Marino? Ca să le iasă unora imputările și acuzele?

Voi reveni. Pînă atunci însă, aș fi mulțumit dacă nu v-ați grăbi să răspundeți pozitiv la întrebarea din titlu. Totuși, nu-mi închipui că noi, românii, putem fi vreodată propriii noștri adversari. Iar dușmani nici atît. Vom mai discuta despre asta în zilele următoare.

Comentarii (188)Adaugă comentariu

Cristi Marian (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:26

1. Pentru ca echipa de rugby a Romaniei nu a ratat niciun campionat mondial, de la infiintare si pana in prezent, pe cand „fotbalistii”….
2. Pentru ca la fiecare campionat mondial rugbystii au castigat cel putin un meci, pe cand fotbalistii…
3. Pentru ca desi stiau ca nu au nicio sansa sa castige meciul au alergat pana la ultimul fluier al arbitrului (in meciul cu Italia au inscris 3 eseuri consecutive in ultimul sfert de ora), pe cand „fotbalistii” (a se vedea meciul cu Olanda de la euro).
4. Pentru ca spre deosebire de rugbysti, „fotbalistii” sunt platiti exagerat, inclusiv de federatia sub obladuirea isi desfasoara activitatea.
5. Pentru ca desi sunt doar putin peste 8000 de jucatori de rugby legitimati in Romania, ne-am calificat la fiecare campionat mondial, pe cand la fotbal…
6. Pentru ca rugby este un sport de golani practicat de gentlemani, pe cand fotbalul … este invers.
Si pentru ca lista poate continua…
Dl. Ioanitoaia, daca nu intelegeti un sport, nu aveti dreptul de a a infiera echipa nationala de rugby sau, mai rau, sa puneti semnul egal intre echipa nationala de rugby si cea de fotbal.
In rest, numia de bine!

MIRCEA (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:27

NU SE POATE VORBI IN ACEEASI ZI DE ATITUDINEA BAIETILOR DE LA ECHIPA DE RUGBY SI A CELOR DE LA FOTBAL UITATIVA CE ATITUDINE AU SI LA INTONAREA IMNULUI NATIONAL SI CE DETERMINARE SE CITESTE PE CHIPURILE LOR A RUGBYSTILOR!!!DACA E SA FACEM COMPARATIE CU GRUPELE PROPUSE DE DVS. SANT SIGUR CA NU NE CALIFICAM LA EURO NICI ACUM!

alex (13 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:27

Dle Ioanitoaia, am citit comentariile si nu mai e nevoie sa adaug nimic. Calificarea din grupa asta era obligatorie, necalificarea o rusine.

aldo_m (164 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:27

nea ovidiule puiu cata vreme a mers pe echipa facuta de piturca s-a mai descurcat cand a inceput sa puna de la el s-a dat naiba tot si consilierii aia tineri fara personalitate cand aia ne dominau din inteligentii aia nici unul nu i-a zis nea puiule hai sa facem o schimbare ,nema personalitate zero si ei si nea puiu asta desi batran n-a avut CURAJUL SA PROMOVEZE UN TANAR SAU DOI DE CE PT CA N-ARE OCHI N-ARE FLER sa traiasca domnul general oprea care l-a IMPUS LA NATIONALA traiasca intersul national si pupatul in fund IORDANESCU UN BATRAN FARA PERSONAALITATE CARE IMBATRANESTE URAT si lumea al v-a dispretui el ramane cu banu si dispretu

Viorel (77 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:28

Articol de nota 10. Ia nu mai faceti unii dintre voi pe sfintii ca rugbyul e icoana sportului. O fi, dar nu la baietii nostri care sunt ageamii in materie. Asta e adevarul, muncesc, transpira, dar nu bat pe nimeni. Participa si atat, iar chestia asta nu trebuie sa ii faca atat de mandri. Mandri pe ce, pe esecuri in serie.

popescu (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:32

Pentru ca la rugby dupa ca ai primit caronas jucatorul se duce le arbitru si is cere scuze, nu il scuipa ca al fotbal.
Pentru ca echipa de rugby a jucat la nivel mondial si nu cu bucatri si contabili.
Pentru ca la rugby poti sta langa suporterul echipei adverse cu o bere in mana fara sa te iei la bataie…
Si cate are mai fi de spus…

mal. (71 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:32

S-ar părea că multă lume se va bucura din cei 8 milioane de euro…Situația este cu atât mai gravă, cu cât un ziarist cu experiență se face (sper că motivul nu este împărțirea premiului de la UEFA) că nu vede sau amestecă informațiile:
1. Rugbiștii s-au calificat în primele 16 din lume (vorbim de turneu final CM); fotbaliștii au jucat în preliminarii (nu turneu final) europene unde se califică 24 echipe. Când credeți că se va califica la un turneu final CM fotbal de 16 echipe? Răspuns: niciodată.
2. Rugbiștii au avut în grupă două din cele mai tari echipe din lume; fotbaliștii au avut cea mai hazlie grupă posibilă și au reușit să nu câștige acasă cu Finlanda.
3. Dăruirea în teren: a se vedea imaginea de la București cu atacantul finlandez care se întoarce și-i ia mingea lui Chiricheș (slab, indolent, prost, agresiv verbal, leneș…) față de lupta până la epizare a rugbiștilor.
4. Nu în ultimul rând: fotbaliștii sunt răsplătiți regește (inclusiv alcoolicul Chiricheș) după minutele state (nu jucate!) în teren în comparație cu rugbiștii.
Poate că vă va da de gândit, Domnule Ioanițoaia, numărul mare de cititori care au scris aici… Poate că articole de genul acestuia au dus la formarea acestei geberații de maneliști care păcălesc fotbalul, prieteni ai paharului (știu, vă gândiți acum la Gascoine – dar acela juca fotbal!), fără angajamente la cluburi serioase, rezerve prin campionate dubioase și cu pretenții de balon d’or!

Radulian (110 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:33

Absolut de acord in ciuda reactiei frustratilor care se indigneaza pe aici. Nimeni nu zice ca nu trebuie respectata prezenta rugbiului la Mondiale, dar la fel trebuie remarcata si calificarea fotbalului la Europene. Despre asta e vorba aici, nu ca rugbiul e mai prejos ca fotbalul. Multi citesc si putini inteleg.

mda (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:35

Ptr ca nesimtitii aia de asa zisi fotbalisti castiga salarii imense si se cred niste dumnezei in tara asta saraca, nu ii intereseaza decat sa ia banii sa-i sparga prin baruri, in timp ce rugby-istii joaca cu inima pe mai nimic, o fac din pasiune si placere. Tot ce tine de fotbal este corupt si murdar, patronii sunt toti mafioti, banii aruncati in dreapta si stanga provin din mafia pariurilor, pe scurt fotbalul este putred pana in maduva oaselor, iar acesti asa zisi fotbalisti plini de fite sunt oglinda perfecta ai acestui sport.

dragos paul (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:36

Domnule Ioanitoaia , oare nu va puneti intrebarea de ce toate comentariile pe marginea articolului (eu imi permit sa-l cataloghez ca fiind cel mult neinspirat pentru un jurnalist ca dvs. ) merg in aceeasi directie ? Le cer eu scuze romanilor aceia inalti si furmosi si BARBATI cu care ma mindresc a fi conational pentru gestul de a-i compara cu niste milionari aroganti , infatuati , prea putin talentati si mult-prea-mediatizati in mediocritatea lor evidenta.

Cos7i (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:37

Perfect de acord nea Ovidiu ! Perfect de acord

Mario (5 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:37

Simple. ..nu avem pretentii la nationala de rugby , imi aduc aminte maciurile cu cocosul Galic acum 35 de ani ,dar selectionata nationale de fotbal de la mondialul din América, cu Hagi capitán este inca vie !!!! Ai imbatranesc ovidiule !!!! Iti scapa multe….

adyta (36 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:38

Din cauza ca aia se bat pana la capat cu oricine.Nu pacalesc rugby-ul cum fac fotbalistii cu fotbalul.Pt. faptul ca aia au conditii de vai mama lor dar mor pe teren,pt. ca au salarii de mizerie, pt. ca nu au absentat niciodata de la un CM si pt ca nu joaca la mica ciupeala ca fotbalistii.Chiar daca au pierdut cu Italia acum ,eu am fost mandru de cum au jucat si de daruirea lor.Sa nu uitam ca Italia este in turneul celor sase.Aaaaa si pt. ca stiu imnul si il canta din suflet spre deosebire de paiatele de fotbalisti.De asta domnule Ioanitoaia.

bogdan (32 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:38

Nene Ovidiu, sa comparam Anglia sau Belgia cu Irlanda de Nord?? Serios? Sau Elvetia si Tara Galilor cu Ungaria??? Fara nici un dubiu a fost nu doar cea mai slaba grupa din aceste preliminarii dar foarte posibil din toate timpurile, pe baza formei de moment si a valorii echipelor in cauza. Iar din aceasta grupa am ajuns sa tremuram pina la meciul final cu..Feroe…
Daca vroiati sa faceti un comentariu de circumstante atenuante pt noi se poate vorbi ca nu mai sunt echipe mici…rar se mai vede un scor mare, echipe consecrate bat greu sau remizeaza cu pitici fotbalistici, etc..asta da, se poate…nu e corect sa tragem in Romania cind clar si altii cu pretentii mult mai mari se chinuie la greu tot cu echipe mici… dar sa nu mai zicem cumva ca aceasta grupa nu a fost jenant de usoara si ca nu ne-am facut singuri viata grea…

sevilla86 (13 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:38

V-am vazut aseara la tv,ati fost in mare forma!Chiar imi era dor de dvs!Multa sanate va doresc!

Andrey (262 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:39

Un punct de vedere curajos dar nepopular. Si nu e vorba despre rugby aici, invatati sa cititi sisa interpretati corect. Se exprima si Marius Cheregi. Daca e fostul dinamovist ar trebui sa salute atitudinea dlui Ioanitoaia care se situeaza de partea sportului practicat de el candva. Cer insa prea mult de la fotbalist, astia nu stiu decat sa injure.

iulian (10 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:40

(Complet) fortata comparatia cu rugby-ul! Cati bani primeste, de exemplu, FRF si cati FRR? Ce salarii au fotbalistii de nationala? Dar cei de la rugby? s.a.m.d.
Nu putem compara cele 2 sporturi, pentru ca nu exista termeni de comparatie viabili.

seba (75 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:41

tot respectul pentru rugby-isti, au facut un turneu foarte frumos si au schimbat mult in bine imaginea romaniei, una care era foarte buna in marea britanie. dar hai sa nu-i mai impuscam pe fotbalisti din toate unghiurile. concurenta din fotbal nu se compara cu concurenta din niciun alt sport, cu atat mai putin cu cea din rugby. in timp ce in europa joaca rugby serios sase tari si inca vreo sase cat de cat, fotbal joaca serios vreo treizeci – patruzeci, daca nu in mai multe. felicitari rugby-isti pentru turneul final 2015 si succes fotbalisti in franta 2016!

IO (154 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:42

Hai sa fim seriosi, nu joaca nimeni pt tzara. Joaca pt ei, pt expunerea pe care o da un CM, fie el si de rugby, sport foarte popular dealtfel in aproape 10 tzari si practicat in aproape 25 de tzari.
Asa cum ar fi fost foarte greu pt Romania sa nu merga la CE cu 24 de echipe din 30 cu pretentii si restul participante cu spirit olimpic, la fel de greu este si pt echipa de rugby sa nu se califice la CM. Numai ca baietii de la rugby sunt ciuca batailor si numai un miracol a facut sa nu piarda si cu Canada, tzara in care majoritatea populatiei nu stie ca exista si un astfel de sport, cu atat mai putin ca se practica si in Canada.

Catalynn (24 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:42

Cristi Marian a sintetizat cat se poate de bine, actuala echipa Nationala este o rusine. Nationala de fotbal a jucat intr-o grupa de pitici si de abia a prins locul 2, tremurand in fata insulelor Feroe si Finlandei! Nationala de Rugby a luat bataie de la granzii lumii, nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie un meci oficial cu Germania (poate dam peste ei la Euro!), ca chiar ca vor incasa un scor de … rugby!

gilos (96 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:43

Nea Ovi,

Daca dumneata te identifici cu performantele acestor fotbalisti, este treaba dumitale. Iubitorii de fotbal din tara noastra sunt buni cunoscatori ai acestui sport si au pretentii de la cei care imbraca tricoul nationalei. Nu rezultatele in sine sunt problema ci atitudinea ! delasare si indolenta, auto-suficienta si aroganta, asta se vede si se simte iar publicul nu poate fi mintit si pacalit.
Comparatia cu rugby-ul este total deplasata, chiar nu ma asteptam de la dumneata la asa ceva ! Bugetul FRRugby este mai mic decat al celor de la Fc Voluntari, cu eforturi supraomenesti oamenii din rugby tin aceasta natiune la cel mai inalt nivel. Cititi, de curiozitate, presa din tarile cu traditie in rugby si o sa vedeti cate elogii sunt la adresa Romaniei !
Apoi, nationala de rugby s-a calificat la un Campionat Mondial, 20 de echipe.
Nationala de fotbal a tremurat pana in ultimul minut pentru o calificare la un Campionat European cu 24 de echipe ( jumatate din tarile europene ), din cele 50 si ceva de tari sunt echipe precum : Luxemburg, Malta, I-le Feroe, Andora, San Marino, Gibraltar, samd…Albania a ajuns o forta !
PS Dar de Elisabeta Samara de ce nu scrieti ? Fata asta a batut saptamana trecuta toate chinezoaicele naturalalizate din Europa si a ajuns campioana europeana la tenis de masa ! Aud ca un fotbalist ametit si impiedicat gen Chiriches va fi premiat cu 300.000euro ! Documentati-va, va rog, cu cati bani a fost premiata Samara si apoi faceti comparatii !

Augustin (268 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:43

Degeaba vi se ridica sangele la cap ca rugbistii nistri care joaca in Franta castiga o caruta de bani. Si ii primesc nu ca fotbalistii care isi asteapta salariile cu jumatatile de an. Articolul spune multor lucruri pe nume.

Gelu (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:44

Ambele nationale sunt slabe. Nationala de rugby a facut figuratie la Mondiale si a castigat un singur meci (cu un noroc urias), in fata unei echipe – Canada – care nu exista pe harta acestui sport. Si au pierdut la scor in fata rezervelor Frantei si ale Irlandei. Cu rezultate echivalente in fotbal cu 1-6 sau 2-7 in fotbal. Sa-i laudam doar pentru simplul fapt ca sunt mai prost platiti decat fotbalistii? Sa le ridicam statui pentru atat? Pana la urma ambele echipe – si nationala de fotbal si cea de rugby – sunt doua echipe submediocre, fie ca ne convine noua sau nu…

Pictor Vonta-Voltaj (10 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:44

Nea Ovidiu, imi pare rau ca trebuie sa o spun, dar ati imbatranit, iar asta nu e un compliment… Simplul fapt ca faceti acea comparatie fotbal-rugby imi justifica afirmatia… Am citit cateva comentarii cu care sunt de acord…paralela nu se justifica din motive de competitie (turneu final mondial-calificari), atitudine!!!(no comment), arie de selectie, mediatizare, castiguri sportivi. Iar and mai veniti si imi comparati Belgia si Anglia(favoritele din grupele pe care le-ati dat exemplu) cu Grecia(favorita din grupa noastra), imi pare rau, dar picati in penibil. Eu stiu ca sunteti un mare impaciuitor, dar de data asta ati cam dat cu bata in balta. Pensie lunga va doresc, totul e sa o cereti.

Stefan Varga (30 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:45

Cam aceeasi atitudine ca si fata de Halep.

adi (3 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:46

se pare nea ovidiu ,ca nu ai ales tema potrivita deoarece milioanele de telespectatori din fotbalul romanesc nu te ajuta cu nimic,vad si ei ,,marele,,succes din calificari.Ca da,rugby-istii au pierdut trei din patru e iarasi adevarat ,dar nu putem compara un turneu de calificare european ,in grupa ,,mortii,, care am fost cu niste mondiale ,fie ele si la rugby.Urmatoarea polemica pe care o vad va fi cred intre oina si fotbal.Abia astept sa te certe si oinistii.Revenind la rugby,in tara asta probabil sunt vreo 2000 de practicanti,deci o baza de selectie extrem de redusa ,din care trebuie sa alegem cel mai bun 15 care sa se bata cu tari in care rugby-ul e sport national sau au cateva sute de mii de practicanti.Aici e marea performanta deoarece in acest an baietii NOSTRI au jucat de la egal la egal cu cu fortele recunoscute la nivel mondial.Dar poate sunt subiectiv si-mi apar saracia si nevoile si neamul…

ghita (15 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:46

olanda nu sa calificat , da ! dar daca ar juca ca ai nostri le-ar sparge capul

Alin (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:46

Domnule Ioanitoaia,
Sirul de comentarii de la diverse persoane are o idee repetitiva, poate reusiti si dumneavoastra sa o prindeti dupa acest al 2-lea articol pe aceeasi tema.
Apropo, baietii de la rugby chiar fac sport in 80 de minute fata de fotbalisti in 90 minute. Si chiar isi folosesc capul si la propriu si la figurat.
Fotbalul este un sport de contact sau un sport de prezentare?
Ar fi interesant sa le (ne) si raspundeti la aceste comentarii sau dumneavoastra doar scrieti, nu si raspundeti (macar de maniera generala) cititorilor.
Sunt un mare fan fotbal si cu parere de rau spun ca nu am fost un fan rugby si aici pot sa va condamn foarte usor domnilor scriitori sportivi.
Aveti curaj domnule! Raspundeti! Fii barbata Zoe!

Nely (2 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:49

Felicitari pentru ca spuneti lucrurilor pe nume. Mai incet cu vrajeala despre rugbi. Baietii astia muncesc, dar pierd meci dupa meci, nu e nimic neadevarat in ce a scris dl Ioanitoaia. Prea inventam eroi din niste oameni obisnuiti.

fero (22 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:50

pt ca din cea mai slaba grupa posibila si imposibila ne-am facut de ras….sa vedeti ce campionat european facem……..mai bine stam acasa….

Pictor Vonta-Voltaj (10 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:50

Aaah…ar mai fi ceva de spus… sunt fan al fotbalului, nu al rugbyului, dar am urmarit o parte din meciurile Romaniei la CM… Care campionat s-a desfasurat in Anglia… Romania a fost una dintre cele mai simpatizate echipe, de catre public(si nu ma refer doar la romanii din tribune, ci si de neutri), cat si de specialisti. Da, Romania este o echipa slabuta, de esalon secund, dar tocmai de asta spiritul ei de lupta a fost si mai mult apreciat.

beleaua (11 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:52

Nu credeam ca esti in stare sa scrii asa ceva … Total deplasat… Sunt convins ca si jurnalistii trebuiesc scosi la pensie anticipat. Citeodata e de ajuns…..Apropo.. Ai vazut vreun meci de rugby????Daca ai vazut si scrii comentariul asta inseamna ca nu stii despre ce vorbesti…A compara rugby cu fotbal in tara noastra e acelasi lucru cu a te intoarce din america{de unde te-ai intors } cu vaporul sau cu avionul….Era bine sa fi venit inot… Erai pe drum acum si echipa de rugby nu avea aceste comentarii ;;;”neprofesioniste ” de la un ”fost rugbyst”… Sa ne traiesti si sa ne chemi cind iesi la pensie…….. Ne e de ajuns….

luke (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:53

nu mai frustrati pe aici, Hai Romania!

radu (60 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:55

Subscriu la ce a spus Cristi Marian (primul comentariu). Nici eu nu sant de acord sa criticam echipa de fotbal care a obtinut o calificare (glorioasa sau nu la europene ) ; dar ce legatura e cu rugbyul ? Amestecati borcanele tovarase Ioanitoaia. Comparati in primul rand atitudinea in teren a celor doua nationale si veti gasi raspunsul.

ion (4 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:55

Penescu, Vasile Avram, Cristi Munteanu, Margaritescu, Borcea, Becali Ioan, Victor Becali, Mihai Stoica, Gigi Netoiu, Geoge Copos,Sorin Corpodean, Gica Popescu, Gigi Becali,Jean Padureanu, Ioan Nicolae s.a.
Oameni din fotbal. Oameni pe langa care se gudura dl Ovidiu. Toti cu condamnari penale.
Hai sa comparam cu rugby. Rusine dle Ovidiu!

Un antrenor (214 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:55

Chestia cu rugbi nu ma intereseazacu toate ca din cate stiu stejarii au mers la CM fara preliminarii, cu wild card de la federatia internationala. In cea cu fotbalul sunt in asentimentul dvs. Desi fara mare rasunet e un succes care trebuie tratat in consecinta si nu luat in deradere.

Un suporter (3 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:55

Domnu Ioanitoaia pentru situatia in care a juns fotbalul sunteti di dumneavoastra vinovat si in mare masura. Din cate imi aduc aminte la emisiunile pe care le faceati i-ati pupat undeva si pe Pinalti si pe Jean Padureanu si pe Becali si pe multi din cei care au ingropat fotbalul.
V-ati complacut sa va trageti banul de la ei, sa mergeti in vacante in deplasarile echipelor si nu ati facut nimic pentru a lansa acest sport.
Ce ati facut cand unii dintre voi erau scuipati de niste asa zisi investitori? V-ati intors cu spatele si ati multumit ca nu ati fost voi. Pe urma v-ati incasat cecul
Din partea unui suporter care a iubit odata sportul nu pot sa va zic decat atat – sa va fie rusine ca ati fost partas la fel ca ceilalti la ingroparea fotbalului romanesc.

Argeseanu (7 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:56

Daca scopul articolului a fost altul, sa stiti ca ati reusit perfect acest lucru.
Daca articolul a fost ” pe bune”, ati reusit sa starniti reactiile nebanuite ale postacilor si cum se zice v-ati dat cu tesla in …oaiec.

Drags (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 17:57

Incerc sa imi imaginez aceast grupa de calificare dar la rugby.
Ultimele 2 meciuri:
Romania – Finlanda 3-3, cu o lovitura de pedeapsa executata de Vlaicu in ultimul minut; un egal obtinut in extremis.
Pastram sanse de calificare… noroc cu arbitrul intalnirii care nu a acordat un eseu de penalitate Finlandei si o eliminare meritata lui Fercu.
La final: Paulica Ion tremurand de spaima in vederea deplasarii din Feroe, iar Mac plangand de ciuda ce va fi suspendat pt meciul final din grupa 🙂

Castigam meciul din Feroe, greu cu un drop gol care s-a vrut o lovitura in margine. Calificare! Asteptam Albania in gramada ordonata 🙂

Mda, domnul Ovidiu un troll batran cu epoleti…

S.O.S. Fair-Play (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:02

1.Rugbystii au jucat specatculos ,au fost infrantzi de super-puteri rugbystice numai intre primele 6 ale Europei si ale emisferei de Nord,intre primele 10 din lume echipe.
2.Irlanda e castigatoarea six nations la Rugby.Frantza vicecampioana mondiala si locul 4 la six nations anul acesta.Italia locul 5 anul acesta la 6 nations.
3.Romania la fotbal a ocupat un nemeritat loc 7 FIFA iar jocul in fatza unor echipe ca Finlanda si Grecia a lasat muuuult de dorit.
4.Nu comparatzi greutatea jocului fizic din rugby cu cel din fotbal decenta in efortul ce il face un rugbyst.Acolo unde la o gramada potzi ramine paralizat pe viatza daca nu ai tehnica necesara si cunostintzele de protectzie.Itzi risti viatza.
5.Romania la rugby s-a calificat tot timpul la Campionatul Mondial, fiind in ciuda ariei de selectzie net inferioara fotbalului, in primele 16 tot timpul.
6.Jucatorii romani de rugby joaca in campionate puternice, cel al Frantzei in special,Italiei, si au avut performantze notabile.
7.Si nu il ultimul rand rugby-ul surclaseaza ca si mentalitate acel dai totul nu te dai lovit ..si nu se dau in stampe si figuri cu „eu sunt 12″.
Jucatorii romani pling la imn…in Rugby.
8.Pt ca Rugby-ul romanesc e tot timpul intre primii 16 ai lumii sau 24 nu intre cei 16 sau 24 ai Europei.
9.Pt ca Romanul si suporterul adevarat s-a saturat de figurantzi pe bani multzi si munca putzina vor sa vada” PUN OSUL SI RISC PT NATZIE CEVA”..chiar un nas rupt o mina un picior poate cariera…si ies in aplauze date si de adversar.
10.Si nu uitatzi ..stimam performantza cu cat esti mai sus la un CM prezent tot timpul e mai bine pt. natzie !
11.De peste ocean cu respect …sunt si antrenor de fotbal si baschet dar in fatza rugby-ului si hockey-ului C.H.A.P.E.A.U !

Mishu (35 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:02

Fraierilor, trebuia sa va cada fisa ca Nea Ovidiu a bagat fraza cu rugbyul special ca sa incite si sa faca trafic…Il doare pe dansul in cot de ce se intampla in rugby si in general in orice alt sport in afara de fotbal…E pamantul plin de fazani…

Portaeporta (7 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:03

Dece „tragem” in baietii? O metafora soldateasca… s-e pare ca sunteti fascinat de militarie?
Nu cred ca in cadrul federatiei romana de rugby este aceasi coruptie si lupta intre grupuri de interes ca in federatia romana de fotbal. Poate din simplu fapt ca nu sunt asa multi bani la bataie. De acolo criteriul valoric ce se practica este valabil, pe cand in FRF dicteaza alt criteriu… Pentru aceasta dumneavoastra ca jurnalist va faceti avocatul unei anumite grupari din FRF. Bine-inteles ca dumneavoastra ca poate cel mai vechi jurnalist sportiv din romania aveti multe cunostinte si relatii in FRF si caatare va implicati in apararea sau invinuirea unora sau altora; este de-altfel parte din munca de jurnalist. Depinde totusi de argumente.
Totusi domnule Ioanitoaie va recomand sa renuntati la acele jargoane staliniste de moda veche prin care aduceti armata in sport alintandu-l pe Iordanescu cu „Generalul” . Este o comparatie cu puternic iz dictatorial, inacceptabila pentru o societate progresiva a anilor 2015 in Europa.

Hasbe (39 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:05

Cu puțin noroc, autorul se va putea închina și la moaștele Sfântului Iordănescu…

Alex (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:05

In modul cum este pusa problema, concluzia este simpla. Rugby-ul nu a stralucit la mondiale, fotbalul s-a calificat la europene. Prin aceasta logica simpla, gsp-ul este egala gazzetta dello sport. Ar fi bine asa, dl. ioanitoaia? Romania la mondialele de rugby a realizat o performanta istorica prin revenirea din meciul cu Canada. A jucat cu Franta, Irlanda si Italia. Echipe din turneul celor 6 natiuni. Da, a fost invinsa. Dar la un campionat mondial. Mondial. Care sunt rezultatele fotbalului la campionatul mondial din 2014? dar din 2010? Au trecut 17 ani de la ultimul campionat mondial la care a aparut Romania? ’98 va spune ceva ca an? Au fost 4 alegeri pentru presedentie. A aparut moneda euro, am trecut la leul nou, a aparut facebook, smartphone-urile, dacia logan. In acel an imi sarbatoream majoratul. Astazi, am si copil. Asa ca… Nu are rost sa comparam. Cat costa drepturile tv pentru forbalul mocirlos din liga 1 si cat cele pentru diviza nationala de rugby? Cam cate articole zilnic le dedicati fotbalului si cate pentru rugby? Prin acest articol, din punctul meu de vedere, v-ati acoperit de penibil. Imi doresc sa vad fotbalistii din nationala dandu-si sufletul pe teren la fiecare meci. Si sa piarda. Dar ii voi respecta. De indolenti si sustinatori ai lor suntem satui. Sunteti suficient de barbat sa facem un pariu? Daca nationala de fotbal va castiga un singur meci la europene, eu zilnic, timp de o luna, imi voi cere scuze atat dumneavoastra, cat si fotbalistilor. Dar daca nu se va intampla asta, sa scrieti in fiecare zi, pe prima pagina, un articol dedicat rugby-ului din Romania. Ce ziceti? O mai arde ipocrit?

republicaploiesti (8 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:08

Rugbistii joaca in cea mai mare parte in ligile inferioare din Franta.Daca ar fi avut talent si fizic adecvate,stati linistiti,ca ar fi jucat fotbal,unde se plateste infinit mai bine.Problema e ca odata jucam aproape la egal cu Franta,iar pe Italia si mai ales Georgia ii ascultam cu urechea;acum…

ottonelu (23 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:09

Văd că e o luptă intestină intre dvs și Tolo. Hai, mergeți la pensie și lăsați-l pe Tolo șef acolo. Părerea mea. Porumbeii au nevoie de cocoșei și pufuleți.

EU EU (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:12

MAI OAMENI BUNI CUM DE CE SA NU NE LUAM DE EI?
S-AU CALIFICAT TARI PRECUM ALBANIA LA ACEST TURNEU FINAL SI NOI NE MULTUMIM DUPA O ASEMENEA GRUPA CU LOCUL 2????????

ion (4 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:16

dl luke, ai scris „nu mai frustrati”, ai lipsit la lb romana ai jucat fotbal, pt tine a scris Ioanitoaia articolul, corect era „numai frustrati..”

Bighead (1 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:21

Eu zic ca toti sunt la fel, vai de mama lor!! Am lăudat si am ridicat in slavi revenirea din meciul cu Canada la rugby de parca a fost a 8 minune a lumii, fara sa punctam faptul ca am revenit impotriva unor amatori. Toti au comentat ca revenirea asta este istorica, dar nimeni nu a spus ca echipa Canadei este formata doar din amatori. Ne place sa ne mandrim cu putin!

ONCLE LEO (2 comentarii)  •  12 octombrie 2015, 18:22

Pentru ca rugby-ul este un sport al elitelor (contrar aparentelor) iar fotbalul e o afacere la care tot ghiolbanul se pricepe sau mai bine zis crede ca se pricepe.De aceea Rugbyul va lua fata fotbalului ori de cate ori va fi o Cupa Mondiala in desfasurare.Toti colegii mei deasemenea eu si amicii ne-am uitat la Franta-Irlanda…Fotbal ? Fuck !!!

Comentează