În loc de scuze, alte minciuni!
Fostul secretar de stat, între timp mutat la ROMATSA, a mărturisit în prezența unor apropiați, gata oricînd să depună mărturie, că “n-am vorbit în via ța mea cu președintele Burleanu, n-am schimbat nici măcar două cuvinte, vreun salut!”.
Era de anticipat că articolul intitulat Mincinoșii de la FRF, apărut vineri, îi va stîrni pe internauți. Logic, deoarece mulți dintre aceștia s-au numărat printre cei înșelați de promisiunea federală că mijloacele de transport în comun vor funcționa noaptea tîrziu după meciul România- Grecia, pînă la ora 1:00. Cum nu s-a întîmplat așa, fanii induși în eroare și-au manifestat nemulțumirea pe site-ul Gazetei și pe al meu, au dat frîu indignării.
De pildă, Cosmin a scris “Rușine FRF, așteptăm scuzele de rigoare!”, autorul comenta riului adăugînd că “sunt curios ce va răspunde Burleanu… Jur că ne va lua iar de proști”. La rîndu-i, Stan a notat că “Burleanu minte de îngheață apele”, în vreme ce Alin i-a ținut isonul: “Când îl vezi pe dandy ăsta la TV, îți dai seama că minte cum respiră”.
Sesizînd și el furia suporterilor, șeful Federației a găsit de cuviință să se explice. În care scop a mers la Sport.ro, invitat în emisiunea lui Lucian Lipovan. Numai că, în loc să-și asume greșeala comisă, opera sa ori a subalternilor, să-și pună cenușă în cap și să le ceară scuze suporterilor, Răzvan Burleanu și-a
propus să păcălească iar opinia publică.
Senin, a spus că un secretar de stat din Ministerul Transporturilor, Dragoș Titea, i-a asigurat pe reprezentanții FRF că metroul poate merge și fără să se plătească vreo sumă suplimentară. O invenție, o minciună gogonată! Fostul secretar de stat, între timp mutat la ROMATSA, a mărturisit în prezența unor apropiați, gata oricînd să depună mărturie, că “n-am vorbit în via ța mea cu președintele Burleanu, n-am schimbat nici măcar două cuvinte, vreun salut!”.
Conform acelorași surse, Titea a primit din partea lui Gabriel Bodescu, o cunoștință a lui de dată recentă, o adresă prin care FRF solicita prelungirea programului mijloacelor de transport. Corect, dar i-a comunicat rapid consilierului lui Burleanu că problema nu e de competența MT. Pe de-o parte, deoarece Metrorex înseamnă o societate pe acțiuni cu management propriu, iar tramvaiele, autobuzele și troleibuzele aparțin unei regii subordonate Primăriei Capitalei, nu ministerului.
“Și să fi vrut să ajut Federația, n-aș fi avut cum”, a declarat Dragoș Titea. Ca atare, singurul lucru pe care-l putea face era să-i indice consilierului Bodescu, mîna dreaptă a lui Burleanu, cui să se adreseze. L-a și făcut, transmițîndu-i pe sms numerele de telefon ale unor directori de la Metrorex. De aici, lesne de dedus că întreaga poveste cu aprobarea nu-i decît o scorneală.
M-am străduit să-l contactez pe Dragoș Titea, unul dintre fruntașii organi zației PSD Maramureș, pentru a obține confirmarea celor de mai sus. În ciuda eforturilor, am eșuat, așa că mi-a fost clar că evită orice dialog. Că se ferește. Bănuiesc că, văzîndu-l pe Burleanu cînd lîngă Dragnea, cînd lîngă Dâncu, cînd lîngă amîndoi, omul nu vrea să se expună, poate chiar se teme, sentiment la care se referea Gazeta de ieri. Sincer, l-am înțeles.
Andrei Crăciun
Maria Andrieş
Alin Buzărin
Radu Cosașu
Costin Ștucan
Oana Dușmănescu
Cristian Geambaşu
Gusti Roman
Ovidiu Ioaniţoaia
Theodor Jumătate
Radu Naum
Tudor Octavian
Cătălin Oprişan
Radu Paraschivescu
Răzvan Prepeliță
Traian Ungureanu
Andrei Vochin
Arhivă
Biografie completă
Toate articolele