Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Marea chinuială

Călcîiul lui Achile pentru selecționata României rămîne atacul, care a înscris în ultimele 3 meciuri zero goluri!

Permalink to Marea chinuială
marți, 8 septembrie 2015, 4:07

Cînd era considerat încăpățînat ca și Pițurcă, Iordănescu s-a conformat dorinței publicului larg și a început contra Greciei cu Budescu și cu Maxim. Dacă n-a dezamăgit, Budescu nici n-a rupt gura tîrgului. A adus un plus, dar nu cît să determine victoria. Altfel, afirm că România a jucat la București chiar sub nivelul de la Budapesta, mai împiedicat, mai bramburit.

N-ar fi însă cazul să ne mirăm deoarece vineri seara s-a apărat, lecție pe care a învățat-o bine, iar luni a trebuit să atace, sarcină infinit mai dificilă!

În măsura în care Budescu a mai realizat cîte ceva, el ratînd și cea mai mare ocazie, Maxim nu s-a văzut deloc. A căutat o poziție pe care -n-a găsit-o, aidoma lui Keșeru. Pe lîngă că a primit puține baloane, vîrful împins de Iordănescu a pierdut majoritatea duelurilor cu Sokratis. A părut obosit, în stilul în care a intrat și Sînmărtean, victima propriilor sale driblinguri.

În aceste condiții, socotind că și perechea de închizători Hoban-Pintilii a tras mai mult înapoi, micuțul Torje a însemnat cel mai periculos “tricolor” pentru careul elen. Poate nu cel mai periculos, sigur însă cel mai activ.

Am auzit ori am citit numeroase critici la adresa fundașilor noștri: Papp a faultat des, Raț n-a reușit o centrare ca lumea, Chiricheș a ieșit la plesneală uitînd să se acopere etc. Într-adevăr, apărarea n-a funcționat ca un ceasornic elvețian, dar ce să-i reproșezi ei din moment ce, indiferent de formulă, a încasat doar un gol în cele 8 partide din actualele preliminarii?! Călcîiul lui Achile pentru selecționata României rămîne atacul, care a înscris în ultimele 3 meciuri zero goluri!

E drept, două dintre meciuri s-au disputat pe terenurile principalelor contracandidate, însă și așa e puțin. Dureros de puțin. Probabil că în prezent, cînd cu un ochi rîde și cu altul plînge, Generalul regretă sincer că nu l-a convocat și pe Marica. Asta e însă o altă discuție.

În clipa de față, cel mai simplu e să tragi în Iordănescu. Cel mai comod și, din păcate, trendy. Să dai în el acuzîndu-l că obișnuiește să refuze orice risc, că e închistat, că e depășit. Sînt însă de părere că ar fi o atitudine pripită și, în fond, incorectă. De acord că selecționerul are partea lui de vină, e exagerat de prudent, parcă se teme și de umbra lui, dovadă că luni a renunțat la unul dintre mijlocașii defensivi, la Hoban, abia în minutul 80!  Am greși însă inculpîndu-l numai pe el întrucît i-am atribui unei persoane toate relele fotbalului românesc.

Cînd acesta, eliminat mai repede ca oricînd din cupele continentale, șchiopătează vizibil, ba chiar se tîrîie, antrenorul “naționalei” ar vrea să aibă jucători mai buni și mai proaspeți. Dar de unde să-i ia, dintr-un campionat care nu mai produce nimic?!

În atare condiții, în ciuda rezultatelor sub așteptări și, la fel de trist, a unor prestații decepționante, să reținem partea plină a paharului: România păstrează mari șanse să ajungă la Euro 2016, șanse importante.  Personal, sînt convins că va ajunge, chiar dacă Iordănescu se lansează în false aforisme de genul “o calificare se obține, nu se cîștigă!”. Vom mai vorbi.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

ovidiu (53 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:34

Chiar daca se califica Romania ar fii si este o mare deceptie, fara goluri si spectacol, degeaba joci prudent, ca nu impresionezi pe nimeni, in plus pentru a castiga trebuie sa marchezi. Nu poti merge la infinit la 0-0. Dar adevarul este ca intreg fotbalul romanesc nu a mai produs valori cat de cat de la Mutu incoace. Nu investim in tineret, nu il atragem la sport, nu avem cum sa progresam. Asa ca desi imi doresc din tot sufletul sa ne calificam si sa facem o figura frumoasa in Franta, cu aceasta echipa ne vom face antipatici cu totul in Franta caci nu e placut sa privesti o echipa care doar se preocupa sa nu primeasca glouri care pana la urma sunt inevitabile, nu e asa ca daca putin iti propui, putin realizezi?! Poate ar trebui sa naturalizam ceva imigranti cu talent, (glumesc desigur) caci si asa e la ordinea zilei problema imigrantilor in Europa.

nea caisa (222 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:40

Multam pentru intrebarea acestui interviu colectiv, maestre Ioanitoaia, si va adresez si eu o intrebare, in replica: credeti ca nationala este capabila sa ia 4 puncte in urmatoarele doua meciuri?

Marcel (7 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:42

Meciul de la Bucureşti a fost mult peste cel din Budapesta, tocmai pentru că acolo au jucat pe jumătate, un suporter neutru ar fi adormit la meciul ăla!
Aici măcar au încercat… pot să fiu dezamăgit, dar nu pot să-i condamn pentru impotenţă – atâta pot şi nu de ieri!
Altfel, cam multă lume ridică în slăvi apărarea perfectă a tricolorilor uitând cine au fost adversarii!

dan (100 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:42

Cine zice ca am jucat mai rau? cu grecii. Eu ii chimbam si pe Torje si pe Maxim la pauza si daca nu dadeam gol pina in 60 min pe si pe Pintillii. Oricum grupa e echilibrata dar spoeram sa ne calificam. dar totusi ce spera lumea; sa ajungem in semifinale? cam greu pentru saracia noastra. Hagi ciocul mic cu Generatia de pleu…..

seba (75 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:45

de ce am fost mai slabi cu grecia decat cu ungaria? simplu: pentru ca joci atat cat te lasa adversarul. in timp ce maghirii au fotbalisti de nivelul alor nostri, grecii sunt mult peste. cel putin individual.

Valentin (4 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:49

Pentru nea Caisa, iti raspund eu la intrebare, 0-0 cu Finlanda si 1-0 cu Feroe. Cool, nu:))!!!

Laurentiu (50 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:51

Domnule Ioanitoaia,stiti cumva cine face selectia,cine antreneaza acesti jucatori,cine ii baga pe teren??? Iordanescu,antrenorul sec. XX. Decat sa stea tot timpul sa pupe icoane,mai bine s-ar mai scoli si el in ale fotbalului.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:57

Fara sa o spuneti direct il criticati aspru pe Iordanescu. Cine stie sa citeasca printre randuri s-a edificat ca parerea dv. despre selectioner e una proasta. Era rau cu Piturca si e mai rau cu Iordanescu – cam asta e mesajul articolului.

radu (3 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 16:59

1.In ceea ce priveşte faptul că naţionala României nu a luat decât un singur gol în această campanie de calificare, cea mai bună apărare dintre toate echipele, nu este pentru faptul că am avea o apărare extraordinară sau o bună organizare defensivă, ci acest lucru se datorează faptului că echipele din grupă noastră sunt foarte slabe în atac. Niciuna dintre ele nu are măcar un jucător ofensiv care să joace la o echipă mare în Europa. Este cea mai slabă grupă de calificare. Cu siguranţă dacă jucam cu Germania, Spania etc luam goluri.
2. În ceea ce priveşte faptul că nu marcăm, nici acest lucru nu e de mirare în contextul actual. Nu avem niciun jucător, dintre jucătorii de atac, la o echipă decentă în Europa. Sânmărtean joacă superficial – poate stilul ăsta de fotbal prinde printre cămile, Budescu are 10 kg în plus şi „înoată când aleargă”, Maxim nu joacă la o echipă mediocră în Bundesliga, Keşeru – joacă în campionatul Bulgariei… iar Torje face senzaţie la o echipă cu nume imposibil de pronunţat.
Una peste asta concluzia este că în momentul de faţă doar atâta putem. Nimic de reproşat lui Puiu Iordănescu care a încercat toţi jucătorii de atac.
În contextul în care se află fotbalul românesc actual, adică jumătate de campionat în insolvenţă, patroni la puşcărie, nicio echipă în cupele europene, jucători în orient, China sau fără angajament, niciun jucător la o echipă mare în vest, Liga 1 – a devenit un campionat „comunal” susţinut în majoritate de primării şi consilii judeţene pentru că nu mai investeşte nimeni, Liga 2 – riscă să nu se ţină pentru că echipele nu au nici bani de autocar şi lista poate continua…. consider că locul României şi rezultatele obţinute în această grupă sunt EXTRAORDINARE.
Calificarea se va juca cel mai probabil în ultima etapă pentru că Ungaria va învinge cel mai probabil Feroe. Din păcate cu Finlanda vom avea un meci greu, pentru că au reintrat în cursa pentru locul 3.

Prof. Nica (125 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:00

In stilul consacrat al casei, un articol realist si reusit.

SAG (132 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:01

Atacul ca atacul, dar……
Ne laudam cu jocul…..bun(!?) al apararii. Pai, ce atacanti au avut ungurii si grecii ? La fel de BUNI(!) ca si Keseru, Maxim, Budescu….
S-ar putea sa ne demonstreze Finlanda si Feroe, ceea ce nu au reusit grecii, cat de buna este….apararea noastra…. Cu apararea asta „buna” s-ar putea sa luom un gol prin min. 88 si……

ALIN (626 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:02

Baietilor nu poti sa le reprosezi ca nu vor. Vor dar atat pot ei si ilustrul lor antrenor pupator de iconite.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:04

…Kascheta este depasit …echipele pe care le am intalnit au fost mai slabe decat noi …un antrenor bun stia cum sa le bata …mereu ne am multumit cu putin …chiar daca facem 6 puncte din urmatoarele doua meciuri …suntem niste gloabe …nu am sa felicit aceasta echipa blatista …

Cheetah (2118 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:05

Stiti de ce ne-a fost mai greu cu Grecia decit cu Ungaria?
Va zic eu de ce, ne-am speriat de ei ca sunt cei mai buni din grupa, n-a fost asta afirmatia selectionerului Iordanescu? 🙂

Guta (911 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:06

N-ai cu cine, nenea ovidiu, n-ai cu cine!

Franz (406 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:06

Nu v-am crezut cand ati scris nu demult ca vom ajunge sa plangem dupa stilul intunecos si sterp al lui Piturca dar incep sa va dau dreptate… Cu multa parere de rau…

Goanta (565 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:08

Pa sa vina si papa antrenor la nationala, pina nu avem unul-doi atacanti cu pofta de gol si un suteur – paseur genial precum Hagi, n-o scoatem la capat, doar ne amagim ca jucam pragmatic si la rezultat, asta e, am rezolvat repede ecuatia.

Jeannot (280 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:12

Interesante observatii. Subscriu la cea privitoare la neconvocarea lui Marica spusa cu multa eleganta.

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:15

De acord, nu am avut cel mai spectaculos si ofensiv joc, insa pentru a ne atinge obiectivele, era vital sa nu pierdem in Irlanda de Nord, in Ungaria si chiar aseara cu Grecia, mai ales in conditiile in care Ungaria conducea la Belfast, iar o infrangere acasa cu Grecia ne-ar fi aruncat pe locul 3 in grupa, ceea ce ar fi insemnat ca nu mai depindeam doar de rezultatele noastre, ci si de ale altora.
Asa, am stiut sa gestionam avantajul obtinut prin victoriile din toamna trecuta, profitand si de faptul ca in grupa noastra au fost foarte multe egaluri.
Nu e la indemana oricui sa primeasca doar un gol in 8 meciuri. Macar acum stim ca ne putem baza pe aparare si ramane de vazut ce, cat si cu cine putem construi ceva in atac. Problema e ca nu avem atacanti veritabili, oameni de gol, caci de bine, de rau, am avut ceva ocazii chiar si aseara. Fazele fixe sunt tratate in continuare foarte superficial. Ar fi trebuit sa obtinem mai mult din ele.
Sper sa scoatem macar un egal cu Finlanda, iar in Feroe sa batem, cum-necum. Pentru asta va trebui sa jucam neaparat cu doua varfuri, nu cu unul, dat fiind si faptul ca cele doua echipe nu au o forta deosebita in atac.

dumi67 (16 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:20

Domnule Ioanitoaia nu va faceti ca nu pricepeti . Iordanescu este un antrenor grozav dar pt anii 1970 . Cu el antrenor pana si asa zisa generatie de aur a jucat cu frana de mana trasa . Ai nevoie sa marchezi si tu joci cu 6 fundasi pana in minutul 80.? Un antrenor bun atunci cand jocul nu merge schimba sistemul nu face schimbari post pe post . Eu nu sunt de acord cu ideea ca nu avem jucatori . Trebuie insa sa -i vezi nu sa joci cu oameni plafonati . Vinovat de selectie este tot selectionerul . Spuneti lucrurilor pe nume , nu o mai fofiliti . Sunteti de prea mult timp ziarist sportiv , cunoasteti fenomenul si daca vrem sa schimbam ceva trebuie sa luam atitudine . Eu unul decat o calificare faraglorie prefer o ratare jucand frumos . Poate ca azi vom pierde , poate si maine dar cu timpul ne vom schimba atitudinea de nati-o tie , dami-o mie dar sa nu luam gol . Ganditi-va daca Grecia sau Ungaria ar fi marcat , am fii avut noi puterea de a pune presiune pe ei ? Nu pt ca Iordanescu nu cunoaste decat un singur repertoriu ; aparare . Nu avem selectioner . nu avem antrenori moderni la echipele de club si in special nu avem antrenori la copii . Copii nostrii se antreneaza la fel cum se antrenau in anii 70 . Sunt atatea de spus dar renunt pt ca la noi la romani e zadarnic . Scoatem in fata numai impostori si asteptam minuni . Sunt credincios dar sa pupi icoane implorand ajutor divin mi se pare penibil .Dumnezeu iti da dar nu-ti baga in traista !!!

digi (1 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:27

Mai fratilor,
Tata Puiu nu vede ca s-a schimbat fotbalul in lume. Sa nu tragi un sut sanatos pe spatiul portii in 90 de minute inseamna ca nu functioneaza ceva. Degeaba a jucat cu Maxim si Budescu ca au jucat pe posturi false. Bine ar fi sa lase un antrenor tanar cu conceptii si scoala moderna de fotbal caci nationala cu tata Puiu arata ca Real Madrid antrenata de Ion Iliescu.

Ursus (19 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:29

Cind primarul capitalei tarii este in puscarie pentru luare de mita, lucrurile in tara functioneaza la nivel de lumea a treia. România se confrunta cu probleme infinit mai mari decit a fotbalului. Lipsa une Constitutii coerente si moderna, dezordinea din justitie, politizarea justitiei sint probleme mult mai mari decit fotbalul sau sportul in sine. Singurii care eventual ar putea conduce sint cei care care s-au educat si mai ales au functionat in statele puternic dezvoltate. Din pacate acestia nu se vor mai intoarce niciodata in tara. Si nu din lipsa de patriotism. Dar toti stiu ca actuala conducere nu va da drumul la ciolan pentru nimic in lume; indiferent de incompetenta crasa de care dau dovada zilnic. Concluzia este clara: politicieni slabi, patroni slabi, antrenori slabi, fotbalisti slabi, ziaristi slabi, etc.

Zeno (8 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:35

Nu ii inteleg pe atotstiutorii care proclama ca Nationala joaca cu frana de mana trasa. Trebuia sa dea drumul la frana si sa manance bataie de la unguri si de la grecii sau ce? Echipa se va califica si le va inchide gura tuturor celor 20 de milioane de selectioneri.

Georges (65 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:37

Beeei, daca noi ne lamentam olandezii ce sa zica, sa se sinucida?

iustin (82 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:40

Minutul 80, Romania juca in continuare cu 2 inchizatori, si ce inchizatori, cu pasele lor inchid orice atac… AL ECHIPEI NOASTRE!!!

Olteanu (478 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:42

Suntem un popor de priceputi in materie de fotbal, singurul care nu stie meserie e…Iordanescu. Si apararea noastra nu a demonstrat nimic si trebuie pusa la zid pentru ca adversarii au fost slabi. Ce noroc ca nu am jucat impotriva marilor puteri Islanda si Austria.

dinu (427 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:46

Nu e in regula deloc, sa vina Piturca inapoi si sa salveze nationala. Sa vina Satana ca altfel se scufunda corabia.

rares (3 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:46

Macar Piturca a dat 7 goluri. Rau cu rau…da mai rau e fara rau…l

Mister (46 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:50

Titlu reusit, antrenor invechit, jucatori slabi valoric sau iesiti din forma. Minunea cea mare ar fi sa ne calificam! O vom face caci grupa e froarte slaba.

Nicuvegas (71 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 17:54

Hello Romanilor microbisti, eu de cand am vazut pe cine a selectionat in atac am zis ca nu avem atacanti. Tonje si APopa aunt extreme dar in nici in caz virfuri, keseru nu e atacant ca Marica, poate sa joace in spate la Marica dar nu e atacant de careu. Oricum cu torte astea cred ca o sa she gaseasca o solutia de atacanti panda la Euro. E totusi in bine ca o sa luptam urmatoarele meciuri si e bine ca nu avem prea multi in Cupele Europene de Club Asa se pot concentrate la nationala.Hai Romania !

Stefan Varga (30 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 18:04

Poate ca acesti jucatori nu sint obisnuiti sa joace impreuna. Imprastiati pe la diferite cluburi, prind diferite tari, ma intreb, cit timp au in cantonament sa se obisnuiasca cu colegii lor, sa invete scheme de atac, pe care sa le si plice. Se pare ca echipa joaca fara nici un plan de atac sau contra atac. Totul pare haotic. hai inainte, hai inapoi. asa mi se pare mie.

israelian cinstit (73 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 18:21

Dacă antrenorul se obosea să vadă 2-3 casete cu jocul din Israel în ultimele 2-3 etape ale românilor vedea un Hoban care cu Grecia putea juca pe un post exact ce joacă aici cu mare succes la H. Beersheva și 4 goluri în 4 meciuri.La fel acest Bumba de la H.Tel-Aviv în mare formă și mult mai eficace decât Torje….dar Tata Puiu e cu ….mătăniile.

Resiteanu’ Exilat (44 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 18:27

Iordanescu si’a aratat din nou limitele- antrenoratul nu a fost niciodata punctul lui forte. Cel putin, ma bucur ca nu’l mai alintati (azi) cu „generalul” – o insulta pentru toti noi care am satisfacut stagiul militar, un titlu gratuit din epoca comunista . Ar fi cazul ca tuturor fostilor sportivi (incluzand badaranul Ilie Nastase) sa li se revoce gradele militare- fie ele in rezerva.
————————————————————————————————————–
Despre nationala: mai multi dintre cei care au jucat cu Grecia (si Ungaria) nu au ce cauta la nationala, avand niste prestatii sub orice critica. Maxim, Chiriches, Rat (li se poate adauga Marica) au aratat de ce nu sunt agreati de antrenori la echipele de club. Torje, s’a zbatut mult dar a esuat in Italia si pe unde a fost imprumutat, nu e destul doar sa alergi. Adrian Popa, nici el nu e de nationala. Keseru a primit deja destule sanse, nu poate. Pintilii e rudimentar, sub Prepelita. Dr. Grigore ne’a salvat de cateva ori rezolvand gafele altora (incluzand Chiriches) si reprezinta partea pozitiva.
E timpul sa i se dea o sansa ca titular lui Andone, sau unui atac compus din Budescu, Alibec si Enache, nu are Astra cel mai bun atac din campionat?
Apoi, mai sunt jucatori de perspectiva , (chiar si la Dinamo) care ar merita sanse. Dar nu cu Iordanecu ca antrenor, care nu se poate compara cu adevarati mari antrenori ca Jenei si Kovacs, asa cum nici Hagi nu a fost mai bun ca Dobrin, Dumitrache, Balaci, G. Popescu, Timofte,Petrescu sau Marcel Raducanu. E timpul sa mai terminam cu termeni ca „rege”, „general”, „generatia de aur”, etc. E timpul sa privim inainte si nu in spate, in oglinda.

Romil (4 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 18:45

„Gura lumii doar pamantul o astupa” spuneau batranii cu intelepciune.Unii comenteaza pe-aici cu o rautate nedisimulata: alde „ovidiu_3003″…”esti depasit(despre Iordanescu)”,”Alin”…”pupator de iconite”(despre Iordanescu),”Laurentiu”…”decat ar pupa icoane”(despre Iordanescu).
Apropo,prin anii ’70 se gaseau prin magazinele tip autoservire, cum se numeau atunci, cam tot ce-si putea dori cineva:de la portocale,curmale,lamai si alte fructe exotice,pana la carne si preparate din carne,lactate,branzeturi, dulciuri de tot felul,faina de grau,de malai,zahar,ulei etc.Cu toate acestea mereu auzeam oameni nemultumiti(sic!!!).Au trecut doar 10(zece) ani si prin anii ’80 aceeasi oameni, nemultumitii din anii ’70,erau tot nemultumiti(evident din cauza crizei anilor ’80,cand autoservirile erau mult mai slab aprovizionate,se statea la celebrele cozi la zahar si la ulei) dar atentie, deplangeau vremurile apuse,ale anilor ’70 cand spuneau ei:”se gaseau de toate”(sic!!!).BRAVOS NATIUNE…”Nemultumitului i se ia darul”spune intelepciunea populara.
Cu ce este depasit Iordanescu(„Doar in pomul cu roada multa se arunca cu pietre”,nu-i asa?)?Si ce daca pupa icoane sau iconite?Inseamna ca are respect pentru lucrurile sfinte!Mai mult decat atat are CURAJUL sa marturiseasca public acest respect.
Voi,cei care aruncati cu vorbe jignitoare,aveti ceva respect pentru lucrurile sfinte?Evident nu,din moment ce-i reprosati cu TUPEU(obraznicie) ceva de care ar trebui sa va fie rusine s-o faceti, daca ati fi PERSOANE umane,adica OAMENI.
Si,domnule Ovidiu Ioanitoaia,de ce este fals aforism”o calificare se obtine,nu se castiga”???A vrut sa spuna ca o calificare se obtine muncind,transpirand,chiar autodepasindu-te pentru a o obtine si nu se castiga asa la voia intamplarii,”pica para malaiata in gura lu’ natafleata” sau ca la loterie.In rest, observatiile dvs. sunt in nota care v-a consacrat,adica echidistante si pertinente.S-auzim de bine.

vali (2 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 19:03

Fotbal marca Razvan Lucescu…egal si poate si 0-0. Eu ca suporter sau telespectator vreau sa vad goluri,nu doar bubuiri de mingii si ”unde-i mingea si gramada”.Nu inteleg stilul asta…2-3 jucatori chinuindu-se insistent sa ”paseze” cu 5-6 adversari pe langa ei pe partile laterale…A reiesit o invalmaseala demna de divizia C cand mai da si cate o ploaie si terenul se face praf.Va zic sincer ca la meciul cu Ungaria de abia am reusit sa beau jumatate de bere si in repriza a doua prin minutul 75 am adormit.Decat 3 puncte din 3 meciuri mai bine 6 puncte cu 2 victorii si o infrangere.Eu unul asta vreau sa vad…si asta inseamna sa joci fotbal…

razvan (44 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 19:05

@Romil. Trebuie sa te credem pe tine ca Iordanescu a gandit una si a spus alta? Noroc ca macar atunci nu a facut dezacord intre subiect si predicat, specialitatea unui general care vorbeste ca un analfabet.

Marean (270 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 19:26

Dumi67, eu propun sa te numim pe tine selectioner. Nu ti-a placut Piturca, nu iti place Iordanescu, daca tu esti cel mai priceput, hai sa te punem pe tine si sa terminam povestea. Lucrurile merg pe dos in tara asta pentru ca multi gandesc ca ei sunt cei mai destepti. Ceilalti sunt smecheri, impostori sau slab pregatiti.

Jean Valjean (280 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 19:30

Maestrul sa nu se mai fofileze ci sa injure iata ce vor primitivii si dl Ioanitoaia e vinovat ca nu ii asculta!!!!!

rares (3 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 19:39

Valica…asta cu eu suporter vreau sa vad goluri…las-o moale. Italia ce sa mai zica? Cu echipa care o are…si are..abia au reusit sa dea un gol la Bulgari…si din penalty…si inainte de asta abia au batut pe Malta….eh..aia ce sa mai zica? Si noi vrem scor? Cu Budescu si Pintili? Meciurile astea doua au aratat valoarea antrenorului, al jucatorilor si cel mai important al campionatului nostru de 2 lei. scor normal..permit sa zic bun

Tyty (127 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 19:46

Intrebarea nu e ce vom face la Euro ci daca vom ajunge acolo. Dupa aia mai vedem noi pe unde scoatem camasa ca doar suntem maestrii improvizatiei.

Adi (1 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 20:13

Ne calificam, dar la Euro, iar facem cele mai urate meciuri din istoria fotbalului. Asa fotbalisti inestetici n-am mai vazut demult, nu tu o centrare, un dribling, un sut sanatos.

rares (3 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 20:16

Tocmai de aia se insista cu formatia asta cu doi inchizatori. Din cauza ca mergem acolo cu 3 alergatori de camile si restul desculti, si nu avem forta necesara sa ne batem egal la egal cu italia spania sau franta. In meciul cu Grecia a gresit ca nu a schimbat la pauza ce a facut in min. 80. Dar la valoarea noastra e tactica potrivita, si specialistul in tactica asta e nea Piti. Lui Iordanescu i-i trebuie un Hagi un Popescu un Petrescu..nu Hoban si Keseru.

gigi becali has left the building (4 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 20:17

E normal. Nu sintem Brazilia, sa cistigam toate meciurile =)))))

vali (2 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 20:21

Rares…Un gol la bulgari si cu un gol Maltei este egal cu doua goluri si 6 puncte.Nu au facut spectacol dar au facut puncte .Unde eram daca toate meciurile noastre erau 0-0 ? Fa un calcul…Pai atunci sa facem numai egaluri…Ca asta este valoarea Romaniei si este bine ca ramanem˝neinvinsi˝ si cu cate un punct/meci . Si pe mine nu ma incalzeste cu nimic ca si Italia,Olanda sau Portugalia nu sunt in mare forma.Eu tot la aceleasi meciuri plictisitoare m-am uitat.Jucatorii astia nu mi se par chiar asa praf,doar cum ii pui in teren si ce tactica aplici conteaza.Frica de infrangere si necalificare l-a terminat pe antrenor,doar ca de ce ii este frica nu scapa…Nu vrea sa faca 6 puncte din 3 meciuri,o sa ramana cu astea 3 si vor fi insufuciente.Si o sa planga apoi ca nu a bagat si 3 atacanti si nu a jucat fotbal.Din ultimii ani ii respect stilul lui ˝Reghe˝ cand a preluat Concordia.Dintr-o echipa obosita a facut una care a avut ce arata si cam batea pe banda rulanta.

Silviu (37 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 21:08

Cred ca I s-a facut un rau generalului cand I s-a intrerup prestigioasa cariera militara ce-l apropia de gradul de maresal , numindu-l selectioner .La fel cu minunata cariera de politician prin care a adus ,alaturi de colegii de partid, Romania pe primele locuri in lume ca nivel de trai , ceea ce simtim,din pacate pe propria piele ,zilnic..Normal ca preocupat de cele 2 cariere ,poate viitorul maresal nu mai este la curent cu noutatile din fotbal , dar ne v-a califica.
Iar vorbind serios , ce vreti de la o federatie ce v-a schimba criteriile calcularii coeficientului UEFA, ca e de ras cu noi pe 7 , cum tot o isprava romanilor a facut sa dispara Gheata de aur.Pai burleanu l-a pus pe Vassaras ,un strain ce nici nu stie ce-i in arbitraj, sef la arbitrii .Ce vreati sa puna la nationala.?Vreau sa-i propun sa procedeze la fel si sa-l puna pe Guardiola sa conduca nationala prin telefon , iar presedinte FRF sa fie Platini tot prin telefon.

california (349 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 21:13

ca si dupa meciul cu ungurii, iordanescu nu are de ce sa fie criticat; cu ce jucatori are la dispozitie, a aplicat tactica potrivita; sa nu uitam ca dupa inlocuirea lui hoban cu un atacant, grecii au inceput sa scota capul in careul nostru; apararea, din care l-as remarca pe dragos grigore isi face treaba, mijlocasii la inchidere de asemenea, tatarusanu sigur, problema e ca nu avem niciun atacant care sa stie sa bage mingea in poarta; maxim si keseru nu sunt de nationala, sanmartean e pe terminate, chipciu pierde baloane care apoi se transforma in contraatacuri periculoase ale adversarilor; eu nu vad echipa asta dand gol nici in continuare, asa ca sa speram ca ungurii nu castiga ambele meciuri care urmeaza; nu stiu care e regula la egalitate de puncte. dar cred ca nu vom ajunge in aceasta situatie si ca in final ne vom califica la limita; nu vom face mare treaba la europene, dar oricum, berea de la meciuri are alt gust daca e si nationala noastra acolo; apoi, pana atunci, poate ca apar 1-2 atacanti mai vrednici.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 21:48

Hai Pota tata, da si tu o ordonanta de urgenta buna,fa ceva pentru Patrie, ca ai majoritatea tata:
„Papp, Rat, Hoban, Torje si Keserü este pericole publice !“
Ca „Tata Puiu“, saracu de el, lasa-l tata, saracu …pai noi am zis sa-l puna Burli doar ca el freca oricum manganul la FRF. Cine credea ca asta isi ia treaba in serios ?

Piticu atomic n-a avut sarcini ? Ca in curtea scolii, unde era mingea era si el !
Nea Ovi, sint ingrozit de specialistii vostri, Torje iroseste ori pierde de ani de zile toate mingiile. Ieri s-au terminat 60% din faze la el ! E activ, ca orice bidon turtit cu tupeu, mai nimereste si cite un gol, dar este absolut penibil in tot ce face. De cind a plecat de la Dinamo n-a progresat, a regresat, mai pacaleste cite o echipa dar apoi toate nu mai stiu ce sa faca ca sa scape de el. Generalu il mai si inventeaza mijlocas stinga, pozitie pe care a mai selectionat inca 10.
Asemanator cu Keserü, la care s-au terminat alte 20% din actiuni. Omul doar a cazut la Budapesta, a continuat doar sa cada la Bucuresti, n-a facut nimic, zero barat. Ce calitati de virf are ?
La fel Papp. Ce calitati de fundas dreapta are ? Zero. Nimic in aparare, nimic in atac, … si chiar este adevarat: omul faulteza des si fara rost. Numai dupa minutul 90 a produs doua faulturi fara rost din care grecii puteau cistiga.
Rat e ca Torje, o fi avind inima dar nu are cap. Noroc ca doar o singura data au fost grecii in careu pe felia lui si au tras paralel cu poarta. I-a ascuns Mitroglou mingea si a ramas singur cu Tata.
In doua meciuri Rat si Papp nu au realizari nici pe benzi in atac. S-au mai dus dar nu au capacitatea sa intre in combinatii. Nu sint nici de perspectiva. N-au facut prostii mari caci ungurii n-au jucat iar grecii n-au contat.
Hoban a fost invizibil, ca de obicei. O recuperare in doua meciuri, dar si acolo i-a pasat prea repede, prea in lateral si prea in fata lui Budescu, caruia nu i-a lasat decit varianta unui sut din alergare. Are 33 de ani, dupa Mai a jucat doat cu Thun si alte doua echipe de doi lei. Daca la Pintili imi amintesc gulul cu Ungaria si inca doua-trei faze de fotbalist, la Hoban nu-mi amintesc nimic. Ce cauta asta la Nationala ? 33 ! De ce nu Muresan, In2, Ra2 ? Glumeam, dar ce perspectiva are asta ? Asta apropo si de nemultumirea lui Hagi: cu cine vrei sa joci in Franta ? Nici Prepe, nici Pintili nu mai au perspective. Sint in declin, exact ca Bourceanu, care reamintesc ca a fost ales cel mai bun jucator din 2014 ! Biclfalvi, Anton ? Asta daca trebuia jucat cu doi inchizatori cu niste figuranti.

Recapitulez: Papp, Rat, Hoban, Torje si Keserü, 5 indivizi, au jucat ambele meciuri. Alaturi de Prepe si Pintili, care nici ei nu prea le au cu gindirea. Macar Sarmauantean si Budescu gindesc pe teren, dar eu daca as fi antrenor nu i-as trece de fiecare data strada. Pe Grigore nu-l cunosc, alaturi de Chiri a fost cel mai bun, dar dupa freza par handicapati mintali. E grav Nea Ovi ! Ca sa nu mai vorbim de pensionarii si portarul fumator din lot.

PS
Marica. Este indiscutabil purtatorul de cuvint al Romaniei, dar n-ar fi putut juca, la fel ca Rusescu, iar lui Stanciu trebuie sa-i multumim pentru ca a fost jucatorul nostru. Iordanescu a fost foarte atent la atitudinea civica ireprosabila a lui Marica, chiar atit de prost si sarman nu e generalu de carton. E motivul pentru care l-a luat la misto.
Dupa opinia mea trebuia sa joace Alibec virf, Chipci (Andone cu Grecia) Budescu si Popa, Sarmaua si Prepe, Lato, Grig, Chiri, Matel. Ianis, Carp si Mihalcea ar fi fost la lot alaturi de Marica, iar Vatajelu si Matei nu aveau cum sa lipseasca. Cred ca as fi gresit cu Grigore, cred ca pina la revenirea lui Gardos l-as fi folosit pe Gaman, pe motiv ca are deja 13 !!! meciuri tari jucate exemplar, pe motiv ca are cel mai bun joc de cap. Acuma cu capul, draga Nea Ovi, pare o problema generala la fotbalisti. Daca judeci prea mult s-ar putea sa-ti dai seama ca esti cam prost intr-o anumita directie. Si cine poate fi multilateral dezvoltat ? Doar „Omul nou“. Pacat ca Ceauceauenescu …

Mitu (54 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 22:47

De vina nu e doar selectionerul, e de vina campionatul nostru de cacao. Dl Ioanitoaia combate cu schepsis.

Lulus (7 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 22:54

Deci, nea Ovi, nu se poate asa! E antrenor bun, da sa faca ceva

barbu (100 comentarii)  •  8 septembrie 2015, 23:47

Am urmarit meciul dintre Slovacia si Ucraina, niste echipe oarecare in Europa, dar care au jucat ceva. Numai noi nu jucam nimic dar avem pretentiile Germaniei sau Angliei.

Comentează