Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vinovăție împărțită

Colțescu a făcut meciul praf, numai că l-au ajutat serios și asistenții Stoianov din Constanța și Grigoriu din București. Dar s-o luăm metodic, să judecăm deciziile brigăzii

Permalink to Vinovăție împărțită
vineri, 14 august 2015, 10:06

S-a ajuns la delegarea lui Colțescu pentru Astra-Steaua deoarece arbitrii români cel mai bine cotați, Hațegan din Elite Class, Balaj și Tudor din First, s-au aflat miercuri la Nyon pentru a susține testele teoretice și fizice impuse de UEFA.

Din păcate, Colțescu a făcut meciul praf, numai că l-au ajutat serios și asistenții Stoianov din Constanța și Grigoriu din București. Dar s-o luăm metodic, să judecăm deciziile brigăzii.

Fază controversată la golul anulat lui Papp în minutul 5, iar asta din cauză că s-a creat impresia că fundașul stelist l-a lovit cu genunchiul în spate pe Junior Morais, care s-a și prăbușit ca împușcat.

Deși e o impresie, nu o certitudine, iar analiza video n-a furnizat un răspuns ferm, putem admite că S. Colțescu s-a păcălit dictînd fault în atac. Pe de altă parte însă, invocată de steliști, suspiciunea de rea-credință nu prea stă în picioare mai ales că, pînă la Giurgiu, Colțescu era socotit “omul Stelei”, pe care a avantajat-o adesea.

La golul refuzat lui Ad. Popa pentru ofsaid la Hamroun, care n-a atins mingea și și nici n-a influențat jocul, “centralul” a dat curs semnalizării eronate a lui Stoianov. Una însă, atenție!, peste care nu prea avea cum trece, asistentul fiind pe linie cu jucătorii implicați în fază. Culpa lui Colțescu constă în faptul că a mers orbește pe mîna tușierului fără să fi comunicat cu acesta. Era obligat să-l consulte, nu să-l asculte.

Colțescu a comis-o și cînd s-a luat după Grigoriu, care a ridicat fanionul pentru ofsaid în minutul 75. N-a existat însă ofsaid nici la Varela și nici la Tade, care a reluat cu capul în gol pasa celui dintîi, doar că arbitrului din Bănie i se pot acorda alte circumstanțe atenuante deoarece îi era iarăși foarte greu, dacă nu imposibil, să ignore semnalizarea de la margine.

Probabil că nici un “central” n-ar fi acționat altfel. Rezultă din cele de mai sus că Sebastian Colțes-cu a greșit la un gol, dacă Papp l-a bruscat pe Morais după ce a trimis mingea în plasă, nu înainte, în vreme ce asistenții săi au pe conștiință două, fiecare cîte unul!

Între reproșurile aduse arbitrului oltean e și acela că a fluierat tendențios, într-o singură direcție, contra Stelei. Acuzație însă nu ușor de susținut deoarece Colțescu putea să-l elimine pe Guilherme, intrare criminală la Boldrin, încă din prima repriză și n-a făcut-o.

Unii îi pun în cîrcă și că nu i-a dat roșu lui Budescu în clipa în care astralul i-a șters o palmă, din alergare, lui Cojocaru. Dar nu-s puțini cei care apreciază că palma lui Budescu a fost între galben și roșu. Întrucît loviturii i-a lipsit intensitatea, în ciuda reacției portarului stelist, arbitrul se poate apăra cu regulamentul. Și e de crezut.

Nu-s de acord cu cei care cer scoaterea lui Colțescu din arbitraj. Dar nici cu aceia care, ca să-i scape pe craiovean și pe secundanții lui de suspendările cuvenite, reamintesc că Al. Tudor a favorizat-o flagrant pe Steaua la Botoșani, în etapa a 4-a, cînd nu  le-a acordat gazdelor un penalty la faultul lui Toșca asupra lui Batin și un altul la hențul lui Rîpă.

Atît că una cu alta se leagă precum baba cu mitraliera, adică deloc, zero! Steaua a pierdut la Giurgiu pe mîna arbitrilor, dar și a propriilor slăbiciuni. Despre acestea vom mai vorbi.

Comentarii (124)Adaugă comentariu

tepes (3 comentarii)  •  14 august 2015, 12:38

Domnule Ioanitoaia nu va inteleg,ce vreti sa demonstrati .Ca steaua a fost furata dar nu prea?Domnule Ioanitoaia cu tot respectul fata de activitatea dv. ca reporter sportiv insa,cand este alb sau negru trebuie afirmat clar fara ambiguitati cum din pacate-nu faceti dv Un lucru este cert steaua a pierdut 3 puncte cine i le da inapoi.Asta sa comentati nu sa fiti pacifist pe spinarea altora,acei baieti au transpirat la antrenamente nu jucau barbut.Dv. domnule Ioanitoaia ati auzit de premeditare? .Uite domnule ziarist am sa va spun un banc,cica Ion o prinde pe Maria cu unul in pat,ce faci Marie,uite doar stam culcati,dar sa sti ca inca na bagat-o.

Paul Mora (50 comentarii)  •  14 august 2015, 12:41

Ce deobiecei o analiza echilibrata. Domnul Ioanitoaia dovedeste inca o data ca judeca, ca un ziarist si nu ca un chibit. Coltescu a facut-o de oaie, dar nu e cazul sa facem din asta o tragedie. Cand a gresit pentru Steaua nu a fost tragediebsi nu ar trebui sa fie nici acum.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  14 august 2015, 12:41

Domnule Ioanitoaia,
.
Gigi Vopsitoru’ a spus ca Coltescu nu mai ia spaga , ceea ce ne face sa intelegem ca el „i-a dat bine si la timp” .
.
Coltescu a arbitrat in 2006 etapa 34 meciul FC VASLUI – STEAUA si a facut ca in minutul 4 (patru) scorul sa fie 2-0 pentru GIGI VOPSITORU’. In final , scorul a devenit 4-0 cand Badea si inca trei vasluieni, alaturi de Coltescu au jucat pentru ghenceni.
.
Tot in acelasi timp – etapa 34 , Helesteanu juca si el pentru GIGI BECALU’ dar la Petrosani cand a eliminat 5 jucatori rapidisti pentru ca ghencenii sa iasa campioni .
.
Tot Coltescu, la un al meci FC VASLUI -STEAUA a eliminat 3 (trei) vasluieni ca ghencenii sa invinga in final cu 1-0
.
Acestea sunt meciurile furate si nu cel de la Giurgiu in care Papp i-a bagat un genunchi in coaste pentru ca apoi l-a facut pilaf pe Morais;
Hamroun nu sta pe loc , in offside fiind , ci se duce dupa minge si sare peste aceasta inainte de a intra in poarta .
Decizii corecte ale arbitrilor .
.
As fi vrut sa vadem din pozitia arbitrului de tusa si la viteza jocului golul lui Tade- de doua ori – ca sa stim ce a vazut aceasta si nu sa facem un comentariu doar dupa un stop cadru cu Varela salvat de 20 de cm . Totusi s-a gresit insa anuland acest gol .

De asemenea cred ca Coltescu a gresit dictand 11m la brambureala lui Morais . Filip, in opinia mea , l-a deposedat corect .
.
Credca trebuiau eliminati fundasul stanga al ghencenilor si ‘sarmaluta’ pentru joc nesportiv , chiar daca l-a atins pe portar doar in gluma , nereusit in prima fractiune de secunda sa-i fure mingea lui Cojocaru .
.
Concluzia mea – Ghencenii au inscris doar un gol valabil si nu trei precum spune argatul Argaseala, care cere luna de pe cer , dictandu-le „presedintilor celor doua organisme” ca doar ghencenii sa fure iar ei sa nu fie furati nici macar la un meci amical , ca asa , poate dormi linistit si isi poate justifica simbria pe care o primeste de la GIGI VOPSITORU’

claudiu (1 comentarii)  •  14 august 2015, 12:43

Stimate domnule Ioanitoaia, trebuie sa va respectam punctul dvs de vedere datorita experientei cumulate in atatia ani de sport. As fi apreciat foarte mult comentariul dvs daca ati fi comentat maniera de arbitraj. Pentru ca la gestul lui Budescu nu putem discuta de intensitate ci de un gest golanesc. Celebrul cap al lui Zidane credeti ca a avut intensitate ? Apoi Budescu opreste mingea cu mana, nu merita al doilea galben ? Credeti ca interventia lui Filip merita sanctionata cu penalty ? E zic ca era mai evident penalty la Chipciu sau Popa. Ce vina are Pap ca fundasul Astrei nu sare ? Nu se joaca sah ci fotbal domnule Ioanitoaia. La golul marcat de Popa arbitrul era la 8-9 metri de faza. Credeti ca n-a vazut ca Hamroun nu influenteaza faza ? Ma indoiesc. La Botosani probabil se impunea un penalty dar discutam despre o singura faza. Aici toate fazele au fost judecate in favoarea Astrei !!

Doru Cristian (23 comentarii)  •  14 august 2015, 12:50

Am preconizat ca nu o sa scrieti despre meci, asteptnd ca lucrurile sa se mai linisteasca. Asta e politica dvs si o respect.
Pe de alta parte vad ca „o da-ti in alianta cu toti”, daca nu a fost rosu la Budescu, va rog sa ii spune-ti unui tricolor sa fac la fel in meciul cu Ungaria, si vorbim dupa. In varsta fiind, eu m-am operat de catacta, la ambii ochi, v-as sugera sa o face-ti si dvs acelasi lucru.
Multumesc divinitatii ca am plecat din tara in ’98. Departe, unde sa nu mai aud de „2015 – Romania lucrului bine facut” intr-adevar chiar a fost bine facut, super. Cu toti arbitri uniti „Hora Unirii”. Am prieteni care tin si cu Zilina si cu Bilbao. Dvs ce imi sugera-ti sa ii chem sa vada meciul la mine casa, doar asa sa vada si ei cum se lucreaza ? Si asa imi este rusine ca sunt jignit peste tot doar pentru ca sunt, ca si dvs. ROMAN.

petrache (2 comentarii)  •  14 august 2015, 12:52

Ma asteptam la altceva din partea dumneavostra … nu conteaza cand sa gresit si cand nu sa gresit in favoarea Stelei , cand scoti 3 goluri valabile din poarta este furt , pacat pentru dumneavoastra ca o dati asa la prosteala cu articolele astea , imbatraniti urat ….

Mitus (16 comentarii)  •  14 august 2015, 12:54

DODO, Lucescu a castigat ca antrenor atatea trofee si atatia bani cat nu veti castiga tu si toate neamurile tale in zece generatii! Ciocul mic si mai multa decenta oricate frustrari si esecuri ai!

Doru Cristian (23 comentarii)  •  14 august 2015, 12:55

Erata: cataracta in loc de catact, un semn al intrebarii si 2 virguli, dar va pricepe-ti dvs.

Doru Cristian (23 comentarii)  •  14 august 2015, 12:56

E tot de la cataracta 🙂

tepes (3 comentarii)  •  14 august 2015, 12:57

Nu-mi vine sa cred ce citesc pe acest site.Toata presa si mai ales postacii anti steaua urla din toti bojocii invective si-minciuni la adresa stelei.De ce oare o echipa fanion a fotbalului romanesc este pusa la zid? exista o explicatie—invidia. Jos cu Steaua,afara cu ea din campionat,DNA-ul sa le faca dosare,expulzatii ori desfintati clubul,sa triumfe jegurile si nulitatile.Asa v-ar place?

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  14 august 2015, 12:59

@tepes. Dar cand ati furat pe fata ca la Botosani de ce n-ai protestat cu aceeasi vigoare? Trebuie sa fii redus sa nu pricepi ca dl Ioanitoaia arata ca nu doar centralul a gresit ci si tusierii. Si nu zice nicaieri ca nu au gresit insa cere sa fie suspendati nu si scosi din arbitraj.

Doru Cristian (23 comentarii)  •  14 august 2015, 13:00

Pe scurt, comentariul dvs, nu o sa jignesc animalele, nu sa spun „vulpe”, am sa spun doar un articol de c…. batrana. Ca tot suntem oameni.

age (1 comentarii)  •  14 august 2015, 13:07

Mda,
Incep sa cred ca am vazut alt meci.Arbitrajul a fost bun cu cateva scapari.Cam asta vreti sa ne transmiteti Domnule Ioanitoaia?

Jean Valjean (280 comentarii)  •  14 august 2015, 13:07

Beeei nu va mai mirati asa ca la orice fault (palma) conteaza intensitatea loviturii. Nu vreti voi dar scrie la regulament.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  14 august 2015, 13:20

31 Iulie 2010.
Steaua – U Craiova 2-1 dupa un gol anulat Craiovei la 1-0 pt Craiova.
Gigi Becali declaratie dupa meci:
„Steaua trebuie sa bata chiar daca este cu ajutorul albitrilor.”

Marco Polo (42 comentarii)  •  14 august 2015, 13:29

1. Morais a stat capra la primul gol anulat. Papp a sarit prin stanga acestuia si a lovit balonul inainte cu 50 de cm de capul brazilianului, care nu avea nici cea mai mica intentie sa o faca. probabil dorea sa o preia pe piept :)))
GOL VALABIL ! Valabil de 1 milion de ori in Marea Britanie, Germania, Franta, Spania, Olanda si nu numai…
2. la golul doi, algerianul se afla in spatele lui Gaman, la o jumatate de metru, macar, de el. Olteanul a incercat sa respinga balonul din fata portii, dar acesta a trecut de el. Algerianul s’a ferit din calea balonului TOCMAI pentru ca acesta sa ajunga in poarta neatins de el. Concluzia: aflat in afara jocului, algerianul nu a influentat in nici un fel marcarea golului, GOL VALABIL! Atentie! la acest gol, Coltescu avea cea mai buna pozitie sa observe ca algerianul nu influenteaza faza, nu tusierul! Coltescu este vinovat la fel ca si tusierul…
3. golul lui Tade, este al mai valabil din cele trei, DAR! intr-adevar, vina este a tusierului, GOL VALABIL!
Coltescu este vinovat de anularea primelor doua goluri si complice la al treilea, pentru ca intr-o brigada de arbitrii, ca si in orice alta activitate, raspunderea finala revine sefului.
4. daca palma lui Budescu a fost intre galben si portocaliu, de ce ar fi fost interventia lui Guillerme, una la minge dar intarziata, de rosu?! Domnule Ioanitoaia, Budescu merita rosu doar pentru ca l-a lovit (palmuit) cu intentie si fara a juca mingea, pe Cojocaru!!! In nici un caz intensitatea palmei, una care l-a insurubat pe portar, aflat in aer! nu trebuia sa determine culoarea cartonasului. Specificati, va rog, litera din regulament care face referire la intensitatea lovirii cu palma in fata a adversarului, portar aflat cu mingea in brate! In acest caz, nu numai ca bateti campii, dar sunteti clar de partea Astrei. Sunt surprins, de asemenea, ca nu faceti referire la penaltyul Astrei…
Astept cu interes sa aduceti la cunostinta opiniei publice si care au fost slabiciunile stelei, intr-o partida in care inscrii 3 goluri valabile si pierzi cu 2-0! Dumneavostra, in locul oricarui jucator stelist, aflat in teren la Giurgiu in aceasta partida, cum ati fi evoluat dupa pauza?!
Este adevarat 1000% ca steaua a fost favorizata la Botosani si numai acolo, poate. Insa, sa aduci argumente in favoarea brigazii de la Giurgiu mi se pare o crasa lipsa de obiectivitate jurnalistica.
Eu nu sunt fan „s”teaua, ci iubitor de Rapid, de mic copil. In plus, un inversunat dusman al arbitrilor corupti din fotbalul nostru. Iar Coltescu este dovedit de, macar, 7 ani! Atunci cand dorea sa intre in mercedesul sau, cumparat in leasing de Borcea, prin saritura de la balconul apartamentului… Si daca Tudor este stelist, cautati in statistici cate meciuri i-a castigat Coltescu lui Borcea! Apropo, va reamintesc ca, zilele trecute doar, nasul ii transmitea finului sa-si vada de puscaria lui…
O tableta penibila, pur si simplu! Cu regret o spun…

nicu mariana (4 comentarii)  •  14 august 2015, 13:49

bai tepes de fcsb,Botosaniului cine-i da punctele inapoi.

Max (9 comentarii)  •  14 august 2015, 13:53

Solutia e simpla: introducerea arbitrajului video! Se argumenteaza ca asta ar duce la fragmentarea jocului dar, sincer, prefer ca jocul sa fie oprit un minut, cit se consulta centralul cu arbitrul video (ca la rugby!), decit sa vad in acel minut cum arbitrul e fugarit de jucatori si antrenori care gesticuleaza, injura si implora incercind sa incline balanta deciziei intr-o parte sau alta.

florian (1 comentarii)  •  14 august 2015, 13:56

As fi de acord cu Dvs in ceea ce îl priveste pe Coltescu daca nu ar mai fi existat peste alte 10 mici situatii in cate in care modul in care a fluierat sa nu aibă aceiasi director: Faulturi fure si din spate făcute de jucătorii de la astra nesanctionate cu galben, galbene arătate jucătorilor de la steaua foarte usor, faulturi on zona careului nvazute in favoarea stelei, cornerul nedat la adu popa, etc. Personal nu ii inteleg pr cei de la steaua care dupa meciul de anul trecut de la asa erau sa piarda titlul (au avut 3 jucători accidentati dintre care 2 grav). Ar fi trebuit sa ceara tecuzarea arbitrului, dar nu au facut-o si au patit la fel

Doru Cristian (23 comentarii)  •  14 august 2015, 14:17

Din feriire ptr mine si din pacate ptr. dvs, am facut snapshot-uri „poze la ecran” comentariile mele nu au fost jignitoare. Pur si simplu cenzura dvs, m-a oprit sa postez. Va multumesc.
P.S. pozele screenshot-urilor, le voi distribui in toata lumea, incepand cu New York Times, titlul o sa il vede-ti, dupa cum stiti , nu pe prima pagina, dar si la „diverse” va fi citit. O zi buna. Sunte-ti un magar, cu aripi” a-ti facut-o sa para „bine lucrat”. Imi pare rau ca v-am cunoscut personal si v-am respectat de-a lungul anilor. Cu siguranta ne vom revedea…..

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  14 august 2015, 14:20

Aveti dreptate domnule OI, nu trebuie pedepsit dur, dar trebuie analizate cauzele, caci sint prea multi ca el. Nu stiu de ce am crezut mereu ca Coltescu e vasluian, apropo si de procesul de azi, ori poate are legatura cu iubitele mele, cu marele Porumboiuuuuu, pazeaaaaa, dar va cred maestre. Ar fi primul craiovean care mi-a fost din prima simpatic, asa ca implor la mila maxima.

In cooperativa era vorba de interese, bani, tuica, brinza, pastrama, salamior, carnita si flautiste.
Pina si cronica meciului depindea in mare masura de continutul sacosei. Cum era maestre ?
Coltescu nu pare genul de CAP-ist. Mai curind nu stie sa „se scoata“, sa fie schmecher. Toate fazele incriminate au fost grele, au gresit si tusierii, dar Coltescu a vrut neaparat sa-si asume raspunderea. Un arbitru mare nu vrea sa iasa tot meciul in evidenta, stie sa se mai si consulte inainte de o decizie grea. Caci sa anulezi un gol care ar putea fi valabil e mai grav decit sa validezi unul cu semnul intrebarii.
Nu vad motivul unor greseli intentionate. Doar daca l-a facut Oprea si pe asta dottor, ori a conlucrat cu ma-sa, caci la Boroi nu se uita nici precupetele.
Greseala pe care o face este ca se vrea personajul principal. Ori nimeni nu vine la meci sa-l vada pe arbitru.
Daca este adevarat ca Argaseala a intrat la pauza peste arbitrii atunci Coltescu are o scuza pentru arbitrajul din repriza secunda, unde pare intr-adevar motivat sa execute Steaua. Tensiunea era oricum mare iar aceasta interventie a agravat problemele lui Coltescu, l-au impiedicat sa mai judece limpede. Daca este adevarat ca Argaseala a pus o presiune in plus la pauza, Argaseala trebuie pedepsit in locul lui Coltescu !
Daca este adevarat ca Coltescu are probleme de sanatate atunci este chiar interzisa pedepsirea exemplara. Nici macar un alcoholic nu poate fi concediat, ce sa mai vorbim de milioanele de depresivi. Chiar unui alcoholic este obligat angajatorul sa-i acorde mai intii sprijin medical. Un om bolnav nu poate fi dat afara nici macar din locuinta inchiriata ca sa ajunga pe strada. Nu sint de acord cu cererea de singe a stelistilor. Este timpul sa iesim din evul mediu, sa nu mai vedem nervi si presiuni din partea celor civilizati. Argaseala este civilizat.

PS, foarte serios.

Argaseala, Radoi, Becali, ar trebui sa-si vada mai intii de greselile lor. Ei platesc jumate de echipa plus tot staful degeaba. Ii fac lui Burlaenu echipa si ii mai si platesc 800 mii pentru a avea unde sa se antreneze 6 luni. Cu Budescu, Teixeira, Alibec, Morais, Amorim, Lung luati in iarna cu banii adusi doar de Keserü, Szukala si Sarmauaintiana, ca sa vorbim doar de astrali, nu de FOTBALISTI plecati pe nimic de la Petrolul, CFR, ASA, cluburi care erau toate intr-o situatie disperata in timp ce Steaua parea de neajuns cu cele 13 puncte avans, azi nu mai discutam de criza, iar cel mai probabil Steaua mai ave de invins doar Bate Borisov pentru a culege cel putin 30 de milioane, puncte UEFA si alte elogii UEFA. Azi au ajuns de risul curcilor, nu mai bat pe nimeni, Potaile sint pe primul loc, iar Sumudica, care se stie ca o are mica, se corecteaza si el de fiecare data cind din inertie spune … Steaua. Rusine.
Pe mine ma ingrijoreaza mai mult greselile facute de Steaua in aparare si la inchidere, tactica si schimbarile stranii ale lui Radoi, insistenta lui pe jucatori care n-au aratat nimic. Tade care pierde toate duelurile ramine, intra Tudorie care topaie ca o fata mare, iar Hamrun care e de mult terminat e pus sa alerge si mai mult din spate. Alibec a avut tot meciul doar doua executii. Tade zero in 6 meciuri, iar Tudorie nici macar nu alerga ca un sportiv, ci ca o fata mare. Topaie. Iancu a adus 3 puncte la Botosani, iar cu Astra a avut 4 executii in 10 minute. Dupa darea afara halucinanta a lui Tucudean, singurul atacant adevarat care de-abia se integrase, Iancu a ramas singurul fotbalist cu valente de atacant, iar asta e impins afara caci ii trebuie si lui o pitipoanca. Cui nu-i trebuie cite odata ? Ce sa faca daca maninca bine ? A incercat Becali sa-i prezinte o fata buna de-a lui, ori sa-i recomande una gonflabila ? Sint convins ca nu.
La primul gol „un astral ?-mie necunoscut“ i-a luat fata lui GuiTherme – ori asa ceva – , apoi Alibec i-a luat fata lui Tosca, iar Cojocaru inca n-a aparat nimic. Nici Morais nu e mare, dar a fost in fata lui Papp, s-a pus macar capra, Papp nu putea decit sa cada peste el, iar Coltescu a muscat. Dar GiuTherme asta, ori asa ceva, nici n-a deranjat, n-a clipit.
Inainte de 11 m, desi Steaua era condusa, desi Steaua avea in zona 5 contra 2, Popa ajunsese fundas stinga iar Papp freca manganul de unul singur central ! Iar apoi a trebuit sa intervina Filip, nu Papp care freca in continuare manganul. Ce treaba avea Papp ? Sint de acord ca Morais era omul lui Popa, dar nu asa se joaca cind esti condus ! Sint de acord ca Morais dupa ce-a trecut de Popa se afla deja in cadere, facea deja 60 grade cu iarba pe cind Filip era la 3 m de el, apoi Filip i-a luat doar fata fara sa-l atinga macar, asa ca sint de acord ca n-a fost 11m, dar intrebarile ramin iar Morais macar are meritul ca a ajuns in careu. Sint prea multe faze in care inteligenta fotbalistilor nostri lasa de dorit. Prea multe faze in care un mititel trebuie sa marcheze central un malac.

Toma Necredinciosul (1 comentarii)  •  14 august 2015, 14:30

Ce mai incolo si-ncoace, a fost jaf armat la drumu` mare! E adevarat ca si fcsb a fost ajutata in trecut de arbitrii, dar sa-i anuleze echipei adverse 3 goluri valabile si sa dea 11 metrii ca la giurgiu n-a avut parte niciodata (in favoarea fcsb). Restul e can-can.
P.S.: jiji, jiji, jiji lasa-ne!

Doru Cristian (23 comentarii)  •  14 august 2015, 14:30

O fi vreo minune, de au aparut intr-o clipa !?!

Marius C (1 comentarii)  •  14 august 2015, 14:32

Nea Ovidiule. Cum ramane cu obiectivitatea? In ultimul timp ziaristii au tendinta, sa arate oamenilor tot timpul ca au o gandire altfel, sa contrazica si evidentele si curentul popular. Tot ce spui dumneata sunt mici nuante. Ce mai conteaza ele cand s-a scos mingea din poarta de 3 ori? Si remarcile privind faulturile sunt un pic trase de par. O golanie este o golanie iar un fault de joc este un fault de joc.

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  14 august 2015, 14:42

Foarte corect,

Olteanu (478 comentarii)  •  14 august 2015, 14:46

@doru cristian. Nu esti doar un analfabet care nu stie sa scrie romaneste, dar si un mare fraier daca iti inchipui ca dl Ioanitoaia cenzureaza vreun trxt pe acest blog.

claudiu (3 comentarii)  •  14 august 2015, 15:00

Ca de fiecare data incerci sa o dai cotita, nici pe stanga nici pe dreapta ca poate iese bine asa. Cam la fel faceai si la „Procesul etapei” cu domnul Stefan de la Piatra cand vorbeati despre blaturi si arbitraj si totul era o gluma. Intrebarea mea este daca in presa jurnalistul e bine sa aiba coloana vertebrala dreapta sau e buna scolioza si cifoza???

florin (9 comentarii)  •  14 august 2015, 15:17

Domnule Ioanitoaia, in afara faptului ca esti dinamovist batran si de necontestat, dumeata vad ca ai apreciat prestatia jalnica, sa nu spun criminala, a brigazii de arbitrii de la intalnirea Astra – FCSB. Nici nu puteai face un alt comentariu din pozitia de dinamovist convins. Dar, mai fi si impartial si judeca ca un om normal! Dupa prestatiile pe care le-a avut pana acum Coltescu, care sa fim sinceri este un om bolnav, dumneta consideri ca el mai poate fi admis ca arbitru? Noi credem ca nu. Degeaba ii iei apararea, Coltescu NU ARE CE CAUTA IN ARBITRAJ! Restul sunt „nimicuri”. Dumeata nu ai vazut acest meci? Atunci de ce faci aprecierile astea? Daca in locul lui FCSB era Dinamo, care ar fi fost comentariul dumitale? Stiu ca nu poti fi schimbat la peste 70 de ani, dar macar fi onest, desi ma indoiesc ca vei fi vreodata.

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 august 2015, 15:19

@Mihail Te faci de ris si tu pe linga acei comentatori….Acele reguli noi pentru ca sunt noi intra in aplicare in 2016…Nu vedeti ridicolul in faptul ca se vorbeste de ceva nou dar nimeni nu stie nimic concret…Pentru asta sunt colocviile,prelegerile…si apoi se aplica….Nu ma mir ca la noi se invoca ceva ce inca nu exista…

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 august 2015, 15:39

Atitea pareri aici …Uite mai supun si eu ceva la dezbatere…Afost penalty la Moraes deoarece Filip nu atinge mingia si Moraes cade dupa ce intra in el…Ma intreb daca si faza cu Papp nu ar trebui gindita la fel pentru ca Papp atige mingia si intra in Moraes…Desigur,rid si eu,numai intr-o parte este penalty ca in cealalta trebuie fault in atac…

Grassu (42 comentarii)  •  14 august 2015, 15:59

@ claudiu. Te dai atat de destept incat…gresesti acordul intre subiect si predicat. sunt bune cifoza si scolioza, subiect multiplu, nu e buna cum scrii tu!! Totul e explicit si clar in acest articol, dar te deranjeaza pe tine ca si pe alti stelisti ca dl Ioanitoaia nu face o tragedie din prestatia arbitrilor. Nu aveti pic de ratiune daca va imaginati ca un ziarist se poarta ca un fan si refuza sa nuanteze. Articolul e de nita 10 spre disperarea unor urechidti ca tine.

Aron (16 comentarii)  •  14 august 2015, 16:02

Claudiule, intai invata limba romana si dupa aceea da-te ocean cu Nea Ovidiu. Cum era Procesul Etapei nu e nicio emisiune de azi desi mijloacele tv s-au modernizat mult.

Tom (35 comentarii)  •  14 august 2015, 16:33

Domnule Doru Cristian, ați uitat să scrieți corect ortografic și ortoepic în română, este? Mai era unul… Răducioiu parcă.

Cheetah (2118 comentarii)  •  14 august 2015, 17:02

Eu vreau sa stiu urmatorul lucru:
In caz ca centralul si cei ce l-au ajutat de la margine n-ar fi gresit asa cum probabil ca e si adevarat, scorul ar fi putut fi macar egal sau in favoarea FCSBecali la finalul meciului?
Daca nu, atunci degeaba ne ratoim la arbitrii, ar trebui sa ne concentram pe Dl. Patron de club si pe finul de cununie al Mariei Sale.

Burdujanu (911 comentarii)  •  14 august 2015, 17:07

Nenea Ovidiu are cateva teme principale pe care le abordeaza evident cu excelenta jurnalistica in mod constant:
1. Steaua.
2. Nationala Romaniei.
3. Arbitrii.
4. Federatia de Fotbal.

Sa nu uitam ca punctul 3 de mai sus l-au facut celebru pe domnia sa in anii 90-2000 cu Procesul si Recursul Etapei, la televiziune.
Asa ca ii dau credit si la analiza de fata, nu-l pot contrazice in ce afirma pentru ca STIE BINE.

jalabert (11 comentarii)  •  14 august 2015, 17:09

am vazut faza cu incetinitorul si se poate observa ca budescu nu l-a atins pe cojocariu. exista un moment in care palma lui coltescu trece de fata lui cojocariu in care se vede clar ca cojocariu isi suceste gatul simuland lovitura doar dupa ce trece palma lui budescu. in rest steaua are dreptate dar nu si la faa cu cojocariu care trebuia sanctionat cu cartonas galben pentru simulare.

Paul (1 comentarii)  •  14 august 2015, 17:11

Cu experienta dvs. in fotbal, ca de la craiovean la craiovean, nici nu puteati sa faceti alte comentarii; la fiecare faza gasiti o circumstanta pentru acest arbitru.
Acesta e stilul dvs., recunoscut de noi cind aveti o anume pozitie.
Cu aceasta sfidati evidenta si nu o sa va mai respecte nimeni; e pacat dupa o cariera jurnalistica atat de lunga. Reflectati daca va intereseaza.
Pentru FCS nu e esential acest rezultat. Dar pentru dvs. acesta pozitionare ireala ar trebui sa conteze.
PS1. V-a scapat ceva similar celor 2 eliminari nedecise.
(1) fault in careu facut de Filip asupra lui Morais => fara ezitare penalti dat imediat de Coltescu (probabil ca in campionate din Europa de rang 1 si 2 nu se dadea nimic acolo)
(2) fault in finalul meciului, in lateralul careului mare, facut asupra lui Enceanu… identic celui din careul Stelei; cum l-a judecat Coltescu ??? N-a dat nimic… (asa da, aici a fost european !!!)
Ce circumstante mai gasiti aici arbitrului ???
PS2. La palma de golan data de Budescu n-a fost intensitate – de acord; ce intensitate a vazut arbitrul ? (poate trebuia sa vada vanatai prin barba portarului, aparute imediat…)
Ma intreb daca-l scuipa avea intensitate?? Ce se da in astfel de caz ? Stiti cumva??

Junji (565 comentarii)  •  14 august 2015, 17:12

Eu m-am apucat deja sa construiesc, cu niste prieteni, un robot programabil si capabil sa arbitreze corect un meci de fotbal.
Dar mi-e teama ca daca il implementez in Romania, exista riscul ca spre finalul oricarui meci sa se joace in 6/6 decat in 11/11. Si nenea Ioanitoaia n-ar mai avea paiine proaspata de mancat dupa meciurile in majoritatea lor controversate la arbitraj.

catalin (3 comentarii)  •  14 august 2015, 17:14

Domnule ioanitoaia ati devenit un aparator ptr coltescu ..cum dracu sa zici ca la lovit cu palma doar asa pe portar cand cu partea cu ,care a lovit budescu la nivelul nasului se sparg caramizi se rup fel si fel de obiecte intrebati un specialist in arte martialesa va comvingeti ca ii putea rupe si nasul …la faza cu guilerme cum poti sa zici ca este intrare criminala (asta daca nu cumva vreti sa fiti tendentios?)la faza cu pap cum sa zici ca esti mascat cand se vede ca acel jucator este mai spre stNga iar daca vreau sa fiu rau pot sa zic ca coltescu sa plasat rau …iar la celelalte goluri cand ti se ridica fanionul tu poti se rvoci decizia tusierului daca tu nu esti sigur ca a ridicat corectla fel pot sa zic ca aavut un plasament eronat ptr ca tusierul te ajuta dar decizia iti ramane in unanimitate la faza cu hamroun ori unde ai fi se vede ca este departe de jucatorul advers …mi se pare ca toti aveti ceva cu echipa steaua toti ati devenit mari analisti ai fenomenului …vai de ea neutralitate orice doar sa parem mari specialisti chiar daca se vede clar ca adevarul este altul…daca a gresit sa plateasca ..cum sa lasi un bolnav mintal sa decida munca unor jucatori ?

Sumio (2118 comentarii)  •  14 august 2015, 17:15

Frumusetea fotbalului sta tocmai in nerespectarea cu strictete a regulilor jocului, uite ce minunatie de sport s-a nascut acum aproape 200 ani in satucul Rugby din Anglia pornind tocmai din incalcarea regulilor jocului!
NA ca am comis-o! 🙂

Nicola (9 comentarii)  •  14 august 2015, 17:30

@catalin. Esti stelisdt declarat si deci penibil. Tot ce da arbitrul contra Stelei e neregulamentar si ilegal, calci rau in strachini. Tu si cei ca tine sunteti penibili si pentru ca traiti cu falsa impresie ca stiti mai mult fotbal decat Ioanitoaia care va poate da lectii si la miezul noptii. Diferenta e ca Ioanitoaia nu tine cu Steaua si asta il face mai credibil decat pe voi. Are in plus experienta si priceperea.

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  14 august 2015, 17:35

@florin. Trebuie sa fii dus cu caputul sa sustii ca dl Ioanitoaia e dinamovist. Adu o singura dovada in acest sens si eu o inghit. Un singur articol, nu mai multe. Cum nu o sa gasesti ever ar fi bine sa iti schimbi parerea si sa iti ceri scuze.

Viktor (278 comentarii)  •  14 august 2015, 17:47

A ii acorda cuiva circumstante atenuante nu inseamna a te declara avocatul lui. Nu asta e pozitia dlui Ioanitoaia care s-a saturat si dansul de talibanismul majoritatii stelistilor, niste pusti cu aere de cui

Ciucu (24 comentarii)  •  14 august 2015, 17:55

Alo, cine vrea sa il contreze pe Dl. Ioanitoaia sa vina cu replici solide, nu cu patimi si jigniri. Omul explica si nu da verdicte. Jenant e ca voi aveti dreptul sa va pronuntati iar un mare ziarist care a vazut fotbal cat voi toti laolalta nu are dreptul daca nu va face voua pe plac

utraian (123 comentarii)  •  14 august 2015, 18:00

„Întrucît loviturii i-a lipsit intensitatea, în ciuda reacției portarului stelist, arbitrul se poate apăra cu regulamentul. Și e de crezut.”
Inseamna ca d-voastra n-ati urmarit reluarile, mai ales cea din spatele portii .
Urmariti reluarea si pe urma, daca e cazul, corectati-va! Cum ati reactiona dvs daca vi s-ar da o palma?
Capul lui Cojocaru s-a zdruncinat serios in urma palmei data din viteza.
Intensitatea loviturii A EXISTAT, asta ca sa nu pomenim ce au spus fostii mari arbitri : IN ASTFEL DE CAZURI SE PENALIZEAZA GESTUL NESPORTIV,
Evenctual gluma proasta, care se penalizeaza la fel. Nu e vina nimanui ca Budescu are chef de palmuit adversari pe teren

DODO (205 comentarii)  •  14 august 2015, 18:03

nea Ovi, daca era furat Lucescu in halu asta cred ca urlai 3 ani ca a inviat Ceausescu si nu i-a permis sa ia de 2 ori Cupa Campionilor Europeni !

Mihail (11 comentarii)  •  14 august 2015, 18:08

@Andrei F: Pentru stelisti nu exista. pentru restul exista deja. Daca urmareai emisiunea respectiva intelegeai ca se cita din colocvii si prelegeri iar exemplul dat era de la o partida de acum cateva zile nu din 2016 la care s-au aplicat noile prevederi. De la acea faza a si plecat discutia si s-au prezentat explicatiile date la prelegeri si colocvii. Dar asa e cu democratia originala romaneasca. Fiecare interpreteaza si aplica cum vrea. Nu cred ca Ilie Dumitrescu ar fi avut reactia pe care a avut-o recaunoscand ca a fost anulat correct acel gol daca intra cum zici tu in 2016. Negarea legilor si a regulilor e sport national in Romania asa ca nu ma mira nimic. Fiecare ia doar ce ii convine.

Michael (76 comentarii)  •  14 august 2015, 18:47

@utraian. Iertare, insa esti altul care crede ca e lutera de evanghelie ce sustine el. Zici ca palma lui Budescu a avut intensitate. De ce, pentru ca asa vrei tu😜. Nu ajunge si nu convingi. Dl Ioanitoaia e mai aproape de adevar si nu are niciun interes in chestiunea asta spre deosebire de tine.

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 august 2015, 19:01

@Mihail Faci confuzii grave…Meciul la care comentatori faceau referire este in cadrul Cupei Tim…Am vazut si emisiunea si meciul iar faza numai in capul unor rauvoitori poate fi identica deoarece acolo jucatorul in obsayt care desi nu atinge mingia influienteaza intrind pe traiectoria mingii cu portarul advers…Problema pe care nu vrei sa o intelegi este ca a fost obsayt dupa regulile actuale…Ti-am mai spus…cum ar fi sa te amendeze politia pentru ceva care nu a intrat in vigoare?Si fotbalul are un fel de Monitorul Oficial…

BORO (1 comentarii)  •  14 august 2015, 20:04

mai sa fie, da ce de suporteri are echipa asta noua FCSB… e o confuzie totala in capul fostilor suporteri Stelisti. FCSB (mai exact SC FCSB SRL) nu e totuna cu FC Steaua Bucuresti. Ma rog….. sa te amagesti singur tinand cu o echipa fara palmares!.. Si nu uitati cum a furat Becali acest club faimos, castigator al cupei campionilor, si si-a batut joc de el. Asta ar trebui sa va puna pe ganduri, nu ca a arbitrat nu stiu cum Coltescu. Apropos: arbitrajul a fost foarte bun, chiar impecabil daca il certa mai tare pe budescu la palma care i-a dat-o portarului.

Comentează