Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vinovăție împărțită

Colțescu a făcut meciul praf, numai că l-au ajutat serios și asistenții Stoianov din Constanța și Grigoriu din București. Dar s-o luăm metodic, să judecăm deciziile brigăzii

Permalink to Vinovăție împărțită
vineri, 14 august 2015, 10:06

S-a ajuns la delegarea lui Colțescu pentru Astra-Steaua deoarece arbitrii români cel mai bine cotați, Hațegan din Elite Class, Balaj și Tudor din First, s-au aflat miercuri la Nyon pentru a susține testele teoretice și fizice impuse de UEFA.

Din păcate, Colțescu a făcut meciul praf, numai că l-au ajutat serios și asistenții Stoianov din Constanța și Grigoriu din București. Dar s-o luăm metodic, să judecăm deciziile brigăzii.

Fază controversată la golul anulat lui Papp în minutul 5, iar asta din cauză că s-a creat impresia că fundașul stelist l-a lovit cu genunchiul în spate pe Junior Morais, care s-a și prăbușit ca împușcat.

Deși e o impresie, nu o certitudine, iar analiza video n-a furnizat un răspuns ferm, putem admite că S. Colțescu s-a păcălit dictînd fault în atac. Pe de altă parte însă, invocată de steliști, suspiciunea de rea-credință nu prea stă în picioare mai ales că, pînă la Giurgiu, Colțescu era socotit “omul Stelei”, pe care a avantajat-o adesea.

La golul refuzat lui Ad. Popa pentru ofsaid la Hamroun, care n-a atins mingea și și nici n-a influențat jocul, “centralul” a dat curs semnalizării eronate a lui Stoianov. Una însă, atenție!, peste care nu prea avea cum trece, asistentul fiind pe linie cu jucătorii implicați în fază. Culpa lui Colțescu constă în faptul că a mers orbește pe mîna tușierului fără să fi comunicat cu acesta. Era obligat să-l consulte, nu să-l asculte.

Colțescu a comis-o și cînd s-a luat după Grigoriu, care a ridicat fanionul pentru ofsaid în minutul 75. N-a existat însă ofsaid nici la Varela și nici la Tade, care a reluat cu capul în gol pasa celui dintîi, doar că arbitrului din Bănie i se pot acorda alte circumstanțe atenuante deoarece îi era iarăși foarte greu, dacă nu imposibil, să ignore semnalizarea de la margine.

Probabil că nici un “central” n-ar fi acționat altfel. Rezultă din cele de mai sus că Sebastian Colțes-cu a greșit la un gol, dacă Papp l-a bruscat pe Morais după ce a trimis mingea în plasă, nu înainte, în vreme ce asistenții săi au pe conștiință două, fiecare cîte unul!

Între reproșurile aduse arbitrului oltean e și acela că a fluierat tendențios, într-o singură direcție, contra Stelei. Acuzație însă nu ușor de susținut deoarece Colțescu putea să-l elimine pe Guilherme, intrare criminală la Boldrin, încă din prima repriză și n-a făcut-o.

Unii îi pun în cîrcă și că nu i-a dat roșu lui Budescu în clipa în care astralul i-a șters o palmă, din alergare, lui Cojocaru. Dar nu-s puțini cei care apreciază că palma lui Budescu a fost între galben și roșu. Întrucît loviturii i-a lipsit intensitatea, în ciuda reacției portarului stelist, arbitrul se poate apăra cu regulamentul. Și e de crezut.

Nu-s de acord cu cei care cer scoaterea lui Colțescu din arbitraj. Dar nici cu aceia care, ca să-i scape pe craiovean și pe secundanții lui de suspendările cuvenite, reamintesc că Al. Tudor a favorizat-o flagrant pe Steaua la Botoșani, în etapa a 4-a, cînd nu  le-a acordat gazdelor un penalty la faultul lui Toșca asupra lui Batin și un altul la hențul lui Rîpă.

Atît că una cu alta se leagă precum baba cu mitraliera, adică deloc, zero! Steaua a pierdut la Giurgiu pe mîna arbitrilor, dar și a propriilor slăbiciuni. Despre acestea vom mai vorbi.

Comentarii (124)Adaugă comentariu

militari (120 comentarii)  •  14 august 2015, 10:14

Sunt doar in parte de acord cu dvs insa e un punct de vedere pe care il respect.

tudor (9 comentarii)  •  14 august 2015, 10:22

Da nea Ovidiu slabiciuni mari trebuie sa fi avut steaua de a marcat trei goluri in deplasare astrei.

Sir (42 comentarii)  •  14 august 2015, 10:30

Acum trebuia sa i se intample si Stelei ca prea i-a facut si ea pe altii. Argaseala a luat foc dar a mers pe blat cand Coltescu a tras cu Steaua pe fata. Dupa jaful de la Botosani amintit aici nu l-am auzit pe marele presedinte Argaseala luand atitudine. Atunci Tudor nu mai trebuia dat afara din arbitraj ca doar o ajutase cu Steaua sa castige.

Stelistul (24 comentarii)  •  14 august 2015, 10:33

Iar s- a trezit antistelistul din maestru…Da punctele aduse de Steaua la coeficientul UEFA si FIFA sunt bune…

Livius (50 comentarii)  •  14 august 2015, 10:38

Nu ma asteptam la altceva din partea unui dinamovist notoriu. Ca Dinamo a ajuns pe locul 1 nu se mai intelege nimeni cu cainii. Le-a intrat in cap ca vor lua titlul dar se vor trezi repede ca nu il vor lua

Vlad (309 comentarii)  •  14 august 2015, 10:42

Imi place ca nici la GSP nu apreciati toti la fel. Tolontan trage in Coltescu si il face omul cooperativei, iar Dv ii gasiti circumstante atenuante. Ar fi cazul pentru cititori sa ajungeti la un punct de vedere comun. O zi buna.

Adi (15 comentarii)  •  14 august 2015, 10:44

Propriilor slabiciuni? Da, ce vroaiai ochelaristule. Cate goluri trebuia sa inscrie ca sa nu piarda meciul si propriilor slabiciuni? Penaltiul la Rapa nu se mai da demult cand cineva joaca contra Stelei iar voi jurnalistii urali ca e hent involuntar. Iar penaltiul lui Tosca au fost mi de cazuri vezi meciul Steaua Dinamo cand nu s-a dat nimic. Asa ca a incerca sa se puna sem de egalitate intre Coltescu si Tudor e o magarie fara seaman. Suunteti in stare de orice numai ca sa justificai deciziile anti-Steaua! Mai vreti cumva campioane de carton decise in culisele Federatiei ca sa aiba de unde fugi patronii cu banii?

Adi (15 comentarii)  •  14 august 2015, 10:45

Sorry pentru oortografie, dar am scris cu tableta

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 august 2015, 10:47

Am dubii mari ca dv. ati vazut meciul…In afara de ce spuneti dv .au fost multe faze care au dat o tendinta…Popa si reluarile au vazut de multe ori lovitura de colt,brigada nu…Faulturi la stelisti exemplific tot cu Popa -dar au fost multe altele-in fata arbitrului si acesta nu da nimic desi se vede clar faultul…In a doua repriza Steaua la inceput nu a fost lasata sa iasa din jumatatea proprie…A culminat cu accidentarea lui Teixeira unde culmea tot el il loveste pe Papp si desigur fault pentru Astra…
Sa spuneti de hent la Ripa va discreditati dupa ce ne invatati ca in faza Varela Sepsy chiar daca mingia este luata cu mina ne spuneati ca nu a fost penalty…Probabil ca nu este penalty decit cind vreti dv..
Steaua spune ca a fost dezavantajata grav in 4 meciuri din 6 dar dv .desigur ca vedeti singura faza in care s-a gresit o singura data de Tudor pentru Steaua….Deci…3 eliminari petroliste ,penalty la Mihalcia si rosu Comora cu CFR,eliminare Fay si penalty Chipciu cu Dinamo,3 goluri scoase din poarta de arbitrii cu Astra dar desigur ca dv. stiti doar de penalty la Batin…Tendinta se vede si la dv. dupa ce nu va miscat meciul cu ASA unde Steaua a fost macelarita dar dv. ati pledat pentru clementa pentru Muresan su Kovacs…La meciul cu Otelul nu va induiosat 3 penaltyuri neacordate ci lipsa de eficacitate a stelistilor desi ca si in meciul cu Astra eu cred ca arbitrajele au legatura cu eficacitatea…Talibanilor academicieni… le promit ca le voi raspunde…

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  14 august 2015, 10:53

Corect comentariul d-lui Ioanitoaia. Si eu sunt de parere ca se exagereaza cu reactiile dupa acest meci. Coltescu o fi gresit, dar mult mai putin decat se vorbeste. In plus, daca e vreo vina, ea este comuna, a intregii brigazi. FCSB face prea mult caz. A castigat 3 titluri la rand, nu e ea cea care sa se considere nedreptatita.

penibil (2 comentarii)  •  14 august 2015, 11:00

Pai si de ce nu am vazut nici un articol despre arbitrajul de la Botosani? cand se greseste in favoarea stelei, e totul ok, nu? cand se greseste contra, sar toti, atunci toti vor corectitudine.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  14 august 2015, 11:01

Pai tocmai de aia nu mai avem arbitri in marile competitii. Pentru ca „unii sunt de parere ca…”. Ba da, trebuie dati afara cei ce gresesc prea des. Si, mai ales, unidirectional. Si Coltescu, si Tudor, si Kovacs, si… si… si… Sau nu-s facuti pentru arbitraj sau au interese. Nici nu conteaza motivul, SUNT DAUNATORI arbitrajului romanesc. Iar atitudinea asta impaciuitoare e si ea foarte daunatoare.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 august 2015, 11:02

…Coltescu sa fie aspru pedepsit …dar nu au de ce sa l excluda din arbitraj …de ce sa mai existe asistenti daca toata vina o poarta arbitrul de centru ?

alex91ro (16 comentarii)  •  14 august 2015, 11:04

N-ai cum sa te bagi peste asistent la acele faze de offside. Iar despre primul gol anulat eu ii dau credit arbitrului, si eu consider ca a fost fault in atac.

gabi (20 comentarii)  •  14 august 2015, 11:05

Stimate domnule Ioanitoaia, credc ca ati uitat implicarea lui in interzicerea lui Muniru pe teren, impotriva regulamentului care spune ca arbitru trebuie sa verifice doar viza medicala (altfel nu ar mai exista meciuri pierdute la masa verde), si restul trebuia judecat de o comisie la contestatia echipei adverse sau autosesizare.
Ati uitat de penalty-ul dat Astrei (la limita), dar o faza mai clara, un faul asupra lui Popa, langa tusier, nesanctionata.
Putem revedea meciul si o sa vedeti maniera pro Astra.
Nu cred ca se dadea rosu la Guilherme. Ma uit si eu la meciuri in CL si EL si nu se da asa usor un rosu pentru un faul de joc. e adevarat destul de tare, in schimb la gest nesportiv se da rosu fara discutie, vezi Budescu.

ionut (4 comentarii)  •  14 august 2015, 11:05

1. La primul gol Coltescu a vazut (trebuia) ca Hamroun nu joaca mingea si nu-si jeneaza adversarul deci el trebuia sa treaca peste tusier (care de la distanta nu a vazut decat linia de ofsaid).
2. Imaginati-va ca acea palma usoara, fara intensitate (dar intentionata nu in urma unei inclestari in joc, unui duel pentru minge) i-ar fi dat-o lui Coltescu sau unui tusier….. Cum era?

iustin (82 comentarii)  •  14 august 2015, 11:06

Mai sunt 2 „greseli” care ne indica foarte clar maniera de arbitraj:hent la budescu si automat al doilea galben.dault identic asupra lui enceanu cu cel de la penalty-ul astrei dar nesanctionat pentru ca…ps:cand faci un gest de maidan-lovirea intentionata a unui adversar-iei rosu direct, nu are nicio relevanta intensitatea, ea intra in discutie la faulturi de joc

Ady (13 comentarii)  •  14 august 2015, 11:08

Stimate Domn, iar trebuie sa va contrazic. Singurul gol care nu i se poate imputa centralului este al treilea. La primul are o linie perfecta de vedere, din lateral, astfel ca vede contactul, mai exact lipsa acestuia. La al doilea gol, stie exact despre ce jucator este vorba ca ar fi in offside si vede clar ca acesta nu a influentat jocul. In plus, are tot timpul posibilitatea de a se consulta cu asistentul, lucru pe care nu il face, ca el merge la sala si se da cu gel.
Ma mira insa ceea ce spuneti in legatura cu faza palmei lui Budescu. Ar trebui introdusa notiunea de intensitate sau volum lichid la flegma? Sau uitam ca portarii trebuie protejati, mai ales in zona capului? Gestul este nesportiv, nu are legatura cu jocul (Budescu nu putea juca mingea cu mana in niciun caz) si se sanctioneaza cu rosu. Iar daca nu se da decat galben, atunci la hentul intentionat de mai tarziu (este miscare clara a cotului cu intentia de a directiona mingea spre un coechipier) se da al doilea galben.
Despre Tudor la Botosani, care nu dat un penalty, ca hent la Rapa putea fi doar la patinaj nu la fotbal, trebuie sa va spun Maestre ca acelasi lucru s-a intamplat la derby. Si totusi n-am vazut sa fie repetat numele arbitrului cu atata ardoare ca in cazul lui Tudor.

DODO (205 comentarii)  •  14 august 2015, 11:10

Nea Ovi, ce iti spun: Velea din Craiova, Grigore din Deva etc ? Sunt arbitrii ,,crescuti,, de mentorul urmarit de ghinion si tramvai si culmea furat non stop de arbitri ! Acelasi agent 007 de la Șaptior a retrogradat-o pe Poli Tm si a furat n cupe si campionate urând si jignind Steaua
!

adrian (6 comentarii)  •  14 august 2015, 11:10

deci ca Budescu sa fi luat rosu ar fi trebuit sa il faca k.o pe Cojocaru….jmecherie fotbalul asta.Eu cred sa il transferam pe Morosanu in atac

totusi (1 comentarii)  •  14 august 2015, 11:11

Totusi maestre este prea mult. Sa spunem ca anulezi un gol, doua. Nu dai un penalty, dar asta a mers orbeste pe aceeasi linie. Adica prea a judecat toate fazele, foarte multe in favoarea Astrei. Am vazut si arbitrajul cu Chiajna, din campionatul trecut a fost la fel. A facut tot ceea ce a putut ca Steaua sa nu castige. Si la fel si-a batut joc de aceli meci. Coltescu nu are ce cauta in arbitraj!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  14 august 2015, 11:12

@ gabi

Ioanitoaia nu spune ca Guilherme trebuia eliminat la acea faza ci ca, daca intr-adevar Coltescu era pornit de la inceput sa fluiere impotriva Stelei, acea faza era un moment perfect pentru a lua o decizie care sa fie impotriva Stelei (si, culmea!, foarte usor de sustinut oricand). Si are dreptate, e un argument plauzibil. Dar in ciuda acestui argument care contrazice teoria „lectiei invatate”, eu cred ca arbitrajul n-a fost intamplator in acel meci. Si Tolontan crede la fel cu argumente statistice. O. Ioanitoaia e mai impaciuitor, ca de obicei, dar cred ca greseste.

Valah (13 comentarii)  •  14 august 2015, 11:13

Organizatorii jafului de la Giurgiu au fost Anghelache si Dinu Vama!
Ca pe vremea cand se furau Ghetele de Aur!

viorel (113 comentarii)  •  14 august 2015, 11:15

de ce nu amintiti ca steaua a avut un penalti cu dinamo neacordat si nu numai ?

toti vedem doar ce vrem noi. atat cand in fruntea arbitrajului sta un grec=popor hot nu mai are rost sa vorbim

Marean (270 comentarii)  •  14 august 2015, 11:16

Oricat tipa stelistii si jignesc ca mitocanul de adi comentariul e mai obiectiv ca altele pentru ca nu e momentul sa cerem capul lui Coltescu daca nu i ll-am taiat lui Tudor.

ralffy_mr (52 comentarii)  •  14 august 2015, 11:17

toata presa aservita fcsb…primele doua goluri anulate au fost decizii corecte.. hamroun are intentia sa joace mingea pt ca se indreapta clar spre ea..offisde CLAR!! iar la saritura peste adversar..cu sau fara genunchi fcsbistul s-a prabusit complet peste adversar deci fault. La al treilea gol Hamroun e foarte posibil sa fie in offside…nu e clar ca nu e nimeni in offside..iar HAMROUN joaca mingea deci e OFFSIDE!!! presa malitioasa si aservita manipulatorilor… iar craciunescu si-a dovedit afinitatile fcsb-iste cu mult in urma de cand juca sah pe valiza becaliotilor la restaurantul Cocosul..plus ca statul excesiv prin studiouri i-a intunecat judecata in multe cazuri. Poate cazurile sunt discutabile..dar in mod clar nu e un verdict clar de eroare ci chiar sunt circumstante ca ei sa aiba dreptate!!!

Valah (13 comentarii)  •  14 august 2015, 11:18

Organizatorii jafului de la Giurgiu au fost Anghelache si Dinu Vama ca pe vremea cand Securitatea fura pe banda rulanta Ghetele de Aur fapt pt care francezii au suspendat trofeul si au modificat regulamentul!

nea caisa (222 comentarii)  •  14 august 2015, 11:19

Maestre, ati dat un titlu ca la un roman de Sandra Brown.

Andrei (1 comentarii)  •  14 august 2015, 11:21

Sunt microbist insa ca urmare a arbitrajelor nu ma mai uit la campionatul din minunata tara. Indiferent de echipa pe care o sustin vreau ca fotbalul sa fie pe teren intre jucatori nu intre jucatori si arbitrii. Si se mai mira lumea fotbalului ca, firma care a castigat drepturile tv vor reducerea sumei. F bine, sa le dea 1 milion pe an ca in ritmul acesta nu se mai uita nimeni la luga 1. Pe de alta parte eu sunt satul de aceeasi arbitri cu aceleasi metehne iar tinerii nu au loc sa se afirme. Afara cu toti cei care subt incompetenti. Ecuatia este simpla si imi permit sa va adresez o intrebare. Dvs daca munciti sau ati muncit in mediul privat vi se pare normal ca munca pe care o faceti sa cauzeze grave prejudicii si cu toate astea sa fiti tinut in post? Mie nu !!! Este f simplu, nu esti bun in ceea ce faci, sa vina altii.

Nico (2 comentarii)  •  14 august 2015, 11:22

Este adevărat ca steaua a pierdut și datorită propriilor greșeli dar a avut 3(trei) goluri valabile anulate. Greșelile de arbitraj au fost doar în defavoarea stelei, iar în alte meciuri când a fost favorizata greșelile erau în ambele direcții, de exemplu Botoșani nu a avut 3(trei) goluri valabile anulate. Iar când toată brigadă greșește intr-o singură directie arata a premeditare.

l0gan (103 comentarii)  •  14 august 2015, 11:24

parerea mea :treaba e cusuta cu ata deaconu vrea sa l zvoare pe vasars din functie .cine stie poate o avea vreo promisiune de la marele sef de trib burleanu .
cat despre golurile stelei anulate :la primul papp ii sare in cap lui moraes deci se putea da fault in atac eu zic ca arbitrul are acoperire la golul doi morun de ce s a dus inspre minge si nu a plecat inspre centru terenului?..in momentul in care sare peste minge oare nu influenteaza faza?doar golul trei mi se pare anulat pe nedrept in rest arbitraj impecabil .

Ardeleanu’ (15 comentarii)  •  14 august 2015, 11:28

Ce intensitate i-a lipsit stimabile??? Ai luat vreodată o palmă în timp ce ˙˙donatorul˙˙ aleargă în direcția inversă ție?? E un gest golănesc care nu are ce căuta în fotbal că nu suntem la crâșmă!
Ia numără matale toate greșelile pro și contra Stelei dacă ești un gazetar onest, să vedem, dă cu virgulă…doar dacă, doar dacă!

mushu23 (2 comentarii)  •  14 august 2015, 11:30

Domnul Ovidiu va respect parerea pentru ca sunteti un journalist mult prea mare si impartial.v-ati castigat simpatia noastra dealungul anilor.Insa nu sunt deloc de accord cu opiniile dvs.
1. Coletescu nu mai este de mult arbitrul de casa al stelei.Ultimul meci arbitrat cu Steaua, l-a facut sia colo praf, neacordand 2 penaltyuri pentru Steaua si a dat un hent inexistent la golul lui Boldrin..
2.Nu putem compara meciul de la Botosani cu meciul de la Giurgiu. La Botosani Tudor nu a dat un penalty clar la Tosca si cam atat. Hentul la Rapa nu se da niciodata…si drept dovada daca va aduceti aminte returul trecut au fost meciuri, inclusive c Steaua-Galati in care nu s-au dat penaltyuri pentru Steaua ;la Henturi mult mai evidente.Deci nu putem spune ca un penalty neacordat Tudor a favorizat clar Steaua. si sa comparam cu meciul de la Giurgiu unde s-a scos mingea din poarta de 3 ori si toate deciziile au fost judecate intr-o singura directive. Poate aveti si o opinie de ce in min 80 nu s-a dat fault de langa careu la o intrare asupra la enceanu, identica cu cea in care Coltescu a dictat penalty pentru Astra.Si multe alte faulturi si cartonase judecate diferit.
3. La palma lui Budescu este vorba de un gest lipsit de fairplay care nu are ce cauta pe terenul de fotbal si nu despre intensitatea loviturii.De aceea trebuia dat cartonas rosu.Daca ii bga mana in gat far intensitate si il impinea nu se dadea tot rosu? Sau daca ii dadea un spit in fund ca in curtea scolii,amical fara putere, nu se dadea tot cartonas rosu?Sau daca Budescu facea gesture nesportive catre suporteri nu ar fi trebuit eliminate?
Cu stima,

jay (9 comentarii)  •  14 august 2015, 11:38

Bun, dar ar mai fi excluderea lui Muniru, acordarea unui penalty pentru Astra (judecati sistematic faza: ce anume loveste Filip, piciorul sau mingea? in ce directie pleca mingea? cum cade Morais in raport cu directia loviturii lui Filip?), un faul facut sub ochii tusierului, la final de meci. Ar mai fi cate ceva de discutat. Da, Steaua a luat un gol pe o eroare de marcaj si una de pozitionare, dar de pierdut, a pierdut pe mana arbitrilor.

Dan (2 comentarii)  •  14 august 2015, 11:39

In locul dvs. m-as ascunde si nu as discuta de Steaua niciodata.Ne dati lectii cand de fapt erati comentatorul de casa pt. Victoria Bucuresti.Rusine stimabile.

daniel (223 comentarii)  •  14 august 2015, 11:55

este interesant faptul ca nu luati in seama opiniile lui craciunescu si porumboiu..cei doi au declarat ca stelei i s-au anulat eronat 3 goluri, n-a fost eliminat budescu, iar la faza in care mingea sutata de iancu sterge bara, mingea loveste mai intai degetele lui lung jr., deci era corner pentru steaua! afirmatia cum ca la botosani nu stiu ce n-a facut tudor, n-are nicio acoperire..tot asa, romania ar trebui sa nu se califice la campionatul european din franta, fiindca a fost favorizata de arbitri in nu stiu ce meciuri amicale..

brazvan (57 comentarii)  •  14 august 2015, 11:57

urât articol, nea ovidiu, și plin de chichițe pro-astra. colțescu, dacă avea cât de cât creier, știa ÎNCĂ de la pauză că avea cugetul încărcat și lua măcar o decizie pro-steaua, atunci când ar fi părut de fifty-fifty. gestul lui budescu e golănesc, mă mir că mai deschideți discuția. ce să mai spun, că penaltiul astrei a fost foarte ușor acordat,?în rest, roșu la guierme, penalti pentru botoșani.

șiîncă ceva: bagabonțeala din arbitraj are clar UN CLIENT, cum a fost asa anul trecut. uitați-vă cine o duce cel mai bine cu arbitrii, poate fi viitoarea campioană.

radulescu bogdan (1 comentarii)  •  14 august 2015, 12:05

Domnule Ioanitoaia,va citesc cu foarte mare curiozitate si interes toate editorialele pe care le scrieti,dar la acest meci va spun sincer ca eu nu am vazut slabiciuni ale stelei pana in min 65-70,cu iertare sa imi fie ca va contrazic dar coltescu are vina de 90%,deoarece el poate intervenii oricand peste tusier daca el considera ca acesta sa inselat…si cum sa u arati slabiciuni dupa min70 cand toate erau impotriva stelei,arbitrii,scor,timp?

Kyro (61 comentarii)  •  14 august 2015, 12:05

De penalty-u la Chipciu nimic? Daca dai la interventia lui Filip (arbitrezi de maniera aia) nu ai cum sa nu dai si la Chiciu care este tras in care in momentul preluari. Sau de rosul meritat de Enache nimic? Daca faultul asupra lui Boldrin a fsot de joc, aici este vorba de intentie clara (forfecare din spate fara nici o sansa sa ajunga mingea)

je (21 comentarii)  •  14 august 2015, 12:05

nea ovidiu, andrei f. a subliniat foarte bine cu exemple concrete din ultimele 6 etape disputate de steaua.singura greseala pro steaua in meciul cu botosaniul a fost neacordare fautului comis de tosca, da sa zici matale ca steaua a fost favorizata flagrant e mult prea patimas spus nea ovidiu.dupa articolul mata, rezulta ca , coltescu aproape merita premiat.in ultimul an , luind in calcul campionatul trecut si aceste meciuri din turul camp 2015 steaua a fost furata ca-n codru.nea ovidiu sper ca varsta sa nu fi inceput sa va influienteze in scrierea articolelor, pt ca stiti ca exista si varianta de a va pensiona.numa bine

Sam Murray (10 comentarii)  •  14 august 2015, 12:05

Domnule Ioanițoaia, vă apreciez încercările de a fi echidistant și de a evita cancanurile. Discuțiile despre cât de vinovat este Colțescu mi se par inutile atâta timp cât unei echipe i se anulează 3 (trei!!!) goluri valabile. Steaua rămâne fără trei puncte, iar Șumudică se umflă în pene după un jaf la drumul mare. Iar, dacă dvs. judecați gestul golănesc al prea-umflatului Budescu după… intensitatea lui, asta ar trebui să vă dea de gândit. Mai lipsea să spuneți că a fost o mângâiere admirativă… Se poate justifica un fault în vâltoarea luptei, dar nu mitocănia.

Dice (1 comentarii)  •  14 august 2015, 12:06

Domnule Ovidiu, ori sunteti chior(ca sa nu spun orb pt ca fortati limita bunului simt),ce a facut brigada de arbitri a fost golanie pe fata,iar dumneavoastra ne prostiti pe fata cu vrajeii dastea,dupa atatia ani de experienta veniti cu prosteli, adica ala nu este rosu la Budescu si la primul ofside Coltescu avea vizibilitate maxima putea interveni.Noi dorim o campioana corecta si asa fotbalul nostru este la pamant, suntem terminati la ora asta si cluburi si nationala,iar dumneavoastra cu aceste postari contribuiti la golaniile care au dus si duc gotbalul nostru in necunoscut.RUSINE!

Mihai B (4 comentarii)  •  14 august 2015, 12:07

Cu tot respectul maestre dar de data asta a-ti dat cu mucii in fasole intr-un mare stil. Cum adica, la palma lui Budescu a contat intensitatea? Nu e vorba de nimic altceva decat de un gest NESPORTIV. Iar regulamentul este fara echivoc in asemenea cazuri. In ce priveste circumstantele atenuante, pana si atacatorii de la Charlie Hebdo, au circumstante atenuante, daca privesti fapta lor cu ochii unui musulman extremist. Si pana in final, nici nu este vorba de circumstante sau motivatii. Este vorba de un fenomen, cel al fotbalului romanesc, afectat de o multime de factori (criza economica, lipsa de profesinalism managerial, interese ascunse, etc) dar si de calitatea sub mediocra a arbitrajelor. Dumneavoastra sunteti un formator de opinie si ar trebui sa fiti primul care sa amendeze incompetenta (ca sa ma limitez la atat). Este uman sa gresim, dar este nefiresc sa perseveram in greseala.

Zeke (13 comentarii)  •  14 august 2015, 12:09

Atat timp cat puneti in balanta arbitrajul lui Tudor din meciul cu Botosaniul cu cel al lui Coltescu din meciul cu Giurgiu, asta reprezinta o mizerie fara seaman! Si cam cate goluri ar mai fi trebuit sa marcheze steaua ca sa nu piarda „pe mana propriilor slabiciuni”?
Coltescu trebuia scos de mult timp din arbitraj, nu de azi. Cam cate meciuri trebuie sa mai faca praj pentru a fi scos?

Lucian (1 comentarii)  •  14 august 2015, 12:18

Nu mai poate Coltescu dormi noaptea de gija echipei Steaua sau de interesul vreunei alte echipe. Mai bine ar trebui DNA-ul sau institutia care este in masura, sa-l verifice pe dnul Coltescu cu care anume casa de pariuri are afinitati. Orice persona care se pricepe putin la fotbal isi da seama ca maniera de arbitraj a fost una impotriva Stelei si pentru sa fi credibil trebuia sa aiba o decizie si pro Steaua, de aceea nu l-a eliminat pe Guilherme. Nu incercati sa-l puneti pe dnul Coltescu intr-o fanta de lumina favorabila dnule Ioanitoaia, ca nu sunteti credibil.

Mihail (11 comentarii)  •  14 august 2015, 12:24

Ieri, pe un alt post TV au fost prezentate noile reglementari privind pozitia de offside cu specificatia ca nu ar fi fost inca prelucrate cu toti antrenorii si arbitrii de la noi. Comentariul respective a fost facut de Ilie Dumitrescu care a recunoscut cu jumatate de gura ca arbitrii nu au gresit desi cu o seara in urma denumea arbitrajul un macel. S-a facut o comparatie intre faza golului anulat pentru offside la Hamroun si o faza identica din finala Tim Trophy intre Milan si Sasuolo. Singura diferenta a fost ca la meciul Milan-Sasuolo nu s-a marcat dar arbitrul a fluierat offside cand un jucator aflat in offside s-a deplasat catre traiectoria mingii sutata spre poarta fara sa il atinga. Si hamroun a facut aceeasi greseala adica nu a stat pe loc in momentul sutului ci s-a deplasat catre traiectoria balonului sarind peste el. Explicatia noii reglementari tradusa in Romana suna cam asa: daca un jucator aflat in offside se deplaseaza catre balonul sutat spre poarta sau participa la faza chiar si fara sa atinga mingea iar acesta intra in poarta in acel moment golul nu va fi validat. Deci se pare ca atat Coltescu cat si tusierul respective sunt printre putinii care cunosc noile reglementari. Valabil si pentru ultimul gol unde Papp aflat in pozitie de offside initial (desi daca va uitati atent si Tade se afla in offside e drept ca foarte putin in momentul in care Varela trimite cu capul spre poarta) s-a deplasat catre minge si a sarit impreuna cu Tade participand la faza. La primul gol e drept ca se poate interpreta dar scuze, nu a fost vorba de o saritura la cap de pe loc cii una cu elan care de multe ori se sanctioneaza si ca atac viuolent caci la o plutire de peste 1m in aer fundasul nu are absolut nicio sansa sa nu fie lovit ceea ce s-a si intamplat. Si nu se vede exact daca Papp a pus ambele maini si genunchiul pe fundas inainte sau dupa ce a lovit cu capul. In schimb atacul violent ramane caci atunci cand vezi pe cineva venind ca la saritura in inaltime te feresti din calea lui nu sari sa fii sigur lovit. Asa ca scuze, nu vad marile greseli de arbitraj decat daca facem abstractie de regulamente si lasam doar la stadiul de interpretari. Singura greseala imputabila in favoarea Astrei ar fi neacordarea cartonasului rosu lui Budescu. Nu conteaza intensitatea ci gestul de alovi intentionat un adversary. In rest, pentru cei care pot fi si cat de cat obiectivi un arbitraj corect cu regulamentul in mana si fara interpretari. Ca multi nu stiu inca noile prevederi ale regulamentului sau vor doar interpretari gen Tudor la Botosani nu cred ca poate fi imputat unei brigazi de arbitri care au aplicat strict regulamentul.
PS: Depsre acel penalty absolut clar nimic? Ca si de ala urlau dupa meci atat cei de la Steaua cat si comentatorii sportivi ca a fost dat gratis.

Prof. Nica (125 comentarii)  •  14 august 2015, 12:30

@Dan. Asa e musiu, Steaua e un subiect tabu, e numai pentru initiati. Steaua trebuie laudata si ajutata cu orice ocazie indiferent de situatie. Chestia cu Victoria e o gogorita. Daca nu ai trait epoca respectiva nu te poti pronunta, dar cel mai usor e sa vezi paiul din ochiul altuia.

Suporter (58 comentarii)  •  14 august 2015, 12:31

Steaua are multe lacune. A luat tot ce ce este mai valoros din campionat. Nu este o pepiniera a fotbalului nostru, ci o sursa de faceri profitabile a lui Becali. Prea mult zel pentru acest meci si mult anonimat pentru altele ale acestei echipe. Dupa fiecare campionat castigat, sunt vanduti prea multi jucatori in strainatate, oameni luati de la alte echipe din campionat. Ca sa poata pleca spre alte zari, jucatorii trec obligatoriu pe la Steaua si Dinamo. Deocamdata, Steaua nu are valoare de anul trecut si chitaie daca arbitrajul nu este conform poftelor. Sau poti pune intrebarea de ce la inlocuit pe Costel Galca, daca a castigat cinstit campionatul, dupa ce in iarna au fost vanduti cei trei jucatori de baza ai echipei, incat era de nerecunoscut, mai, mai sa ia titlul o echipa anonima, proaspat promovata, iar celelalte pretendente cu grave probleme financiare?

Abcde (206 comentarii)  •  14 august 2015, 12:35

Pe unii i-a lovit caldura in cap asa de rau ca debiteaza prostii. Ce draq de legatura sa fie intre intre greselile lui Coltescu si Anghelache sau Dinu Vama, sigur niciuna. In general stelistilor le place sa se considere mereu victimele unor conspiratii.

fancraiova (2 comentarii)  •  14 august 2015, 12:36

Stau si ma minunez cum sar fanii stelisti ca au fost furati 1 sau 3 sau 10 meciuti dar ei van au furat campionate la rand Ani si Ani au fost ajutati de arbitrii ar trebui inca 10 Ani sa fiti tôt asa arbitrati ca la giurgiu ca sa se recupereze daunele si raul care a fost facut de steaua sau fc gazde fcsb

Comentează