Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua ca outsider

Evident că acest 1-1 o menține pe Steaua în cărți. Cu observația însă că, scoțînd un egal în deplasare și urmînd să dispute returul în fața propriilor suporteri, campioana Serbiei trebuie socotită piua întîi.

Permalink to Steaua ca outsider
joi, 30 iulie 2015, 5:11

Precum în “dubla” cu Trencin și în meciul din Liga 1 cu CFR, Steaua a evoluat și împotriva lui Partizan slab în prima repriză și ceva mai bine, nu însă entuziasmant, în cea secundă. Semnificativ e raportul situațiilor de gol consemnate pe Arena Națională: 1-2 pînă la pauză și 4-2 după. De aici trebuie să tragem concluzia că, indiferent de garnitura aliniată, campioana noastră preferă să joace sub o presiune în plus! Paradoxal, să simtă pericolul, să aibă apa la gît! Aș zice că îi place să fie condusă pe tabelă, nu să conducă!

În ciuda unui final in crescendo, cu iureș la poarta sîrbilor, dar și cu o ocazie imensă irosită de Brasanac, Steaua n-a arătat ce nădăjduiau simpatizanții săi. O dată în plus, ea s-a mișcat în stilul lui Chipciu, adică a vrut mult și a reușit puțin. Știind că are calitate, pentru că a dovedit-o de atîtea ori, am așteptat s-o vedem și miercuri seara. Minutele s-au scurs însă, iar demonstrația s-a tot amînat. Abia cînd meciul a luat sfîrșit, ne-am lămurit că am așteptat degeaba și că, în loc de bucurie, fanii s-au ales cu o nouă nemulțumire, dacă nu chiar cu o decepție .

Din nou Steaua a avut multe mîini moarte. În măsura în care Chipciu nu și-a găsit nici locul, nici rostul, Papp, Breeveld și Tade au greșit des, Toșca, Hamroun și Tudorie au fost inconstanți, pe cînd Alcenat, Muniru și Ad. Popa s-au agitat uneori cu folos și alteori fără. Noroc că, parcă dăruit cu 3 plămîni, Varela a alergat cît un maratonist și, inclusiv restabilind egalitatea, a onorat din plin banderola de căpitan. Deși Gigi Becali l-a acuzat că “apără la mișto, așa, cu o mînă”, tînărul Cojocaru n-a comis erori grave. A și ezitat, dar nu i se poate imputa golul primit.

Și dacă n-au oferit plusul de luciditate și de eficiență scontat, nu cred că vina trebuie atribuită jucătorilor. Nici atît lui Rădoi, curajos în clipa în care, introducîndu-l pe Tudorie lîngă Tade, a încercat să forțeze cu două vîrfuri. Personal, rămîn la părerea că echipa patinează deoarece s-a închegat tîrziu. Din pricină că jucători au venit, vin și vor mai veni, achiziții ce-au transformat vestiarul într-o gară, Steaua încă nu s-a omogenizat și continuă să sufere.

La capătul unui meci în care formația pe care o antrenează n-a cîștigat nimic, dar nici n-a pierdut ceva, Rădoi a vorbit ca un profesionist. Modest, cumpătat. În schimb, Gigi Becali a mai scăpat o dată caii înfoindu-se că “avem 80 la sută șanse de calificare”! Aiurea-n tramvai, a completat cu “dacă mai jucăm 2000 de ani, Partizan nu ne mai dă gol”!

Evident că acest 1-1 o menține pe Steaua în cărți. Cu observația însă că, scoțînd un egal în deplasare și urmînd să dispute returul în fața propriilor suporteri, campioana Serbiei trebuie socotită piua întîi.

În pole-position. Steaua păstrează șanse importante de a merge mai departe, nimeni nu neagă asta, dar logic e s-o considerăm favorită pe Partizan. Și să sperăm că fotbalul nu respectă mereu logica .

Comentarii (51)Adaugă comentariu

GOGOBERIDZE (29 comentarii)  •  30 iulie 2015, 17:29

Cand o zbura porcu’va castiga fcsb,ca asa se numeste aceasta adunatura de jucatori.Pa si ne vedem la gara!

cheliosu irezistibil (5 comentarii)  •  30 iulie 2015, 17:33

Se califica FCSB ca doar nu cotizeaza Gigi degeaba pe la moastele de pretutindeni!

cheliosu irezistibil (5 comentarii)  •  30 iulie 2015, 17:39

Ar fi o chestie ca generalii burtosi de la mapn sa faca deplasarea la Belgrad. Cu o stema mare imprimata pe un steag cat o peluza de mare. Jucatorii ar simti subit apasarea traditiei si biciul brandului de milioane anual cum ii mangaie pe spinare. Ca rezultat, echipa ar trece lejer de Partizan fara a se ajunge la 11m ludogoretian, iar domnii generali ar slabi de la alergatul pe ruta Belgrad-Bucuresti, aparand asa cum sta bine mapn-ului simbolul national in valoare de milioane pe an!

l0gan (103 comentarii)  •  30 iulie 2015, 17:40

stana se califica o sa vedeti !!nu pe valoare ci pe noroc ..la cat noroc au isi dau aia doua autigoluri

Andi (7 comentarii)  •  30 iulie 2015, 17:49

Steaua e la pamant

Andrei (262 comentarii)  •  30 iulie 2015, 17:49

Aveti dreptate, o gramada de maini moarte la Steaua. Eu nu cred ca Steaua se califica mai departe

Cristi (42 comentarii)  •  30 iulie 2015, 17:50

Steaua rateaza calificarea la Belgrad

Augustin (268 comentarii)  •  30 iulie 2015, 17:57

Un comentariu foarte realist. Lucrurile au stat cum le prezentati, dar sunteti printre putinii jurnalisti care nu se lasa purtati de valul falsului patriotism. Chapeau pentru atitudine.

Petrus (2 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:01

Sunt siderat ca un ziarist de talia Dvs comenteaza aberatiile unuia ca oierul sef. In rest sunt de acord.

Tudorache (179 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:03

Felicitari pentru obiectivitate.

lxd (4 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:04

Presupunand ca nu se califica mai departe, credeti ca vor mai veni jucatorii promisi?

militari (120 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:08

Banuiam ca vei da frau vechii antipatii nutrite fata de Steaua si iata ca asa a si fost. Spre ciuda dumitale si a prietenului de la Sahtior Steaua se ca califica la Belgrad.

Catalynn (2 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:09

Parca Panduru a spus ca ar fi bine sa se rupa coarda acum si Steaua sa nu se califice in grupe (nici macar in EL), poate asa scapam de cioban odata pt totdeauna. N-am nimic personal cu el, insa omul habar n-are sa managerize un club de talia Stelei, el crede ca totul in business se face pe calapodul unei stane si daca doneaza bani la biserica are parte de ajutor Divin…

tostao (4 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:30

Domnule Ioanitoaia,stiti cum ar fi comentat regretatul Dem Radulescu articolul dvs? „Vax albina crema puca”! Asa este articolul dvs…..”Steaua are calitate”….nu zau?!? Daca era asa,nu aveau doua victor8i din 7 pattide! Dar,este un obicei al presei din Ro sa nu puna degetul pe rana,din diferite motive(puteti citi si interese). Oierul jegos aduce jucatori mefiocrii. Si pe acestia dupa inceperea competit8ilor. Pune un antrenor fara studii/experienta iar FRF tace. Si, noi suportrtii,asteptam performante( zau ca suntem prosti).

lord belial (434 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:40

dincolo de toti taranusii frustrati care urmaresc CL doar sa o vada pe Steaua jucand, articolul sufera de hipermetropie: vede bine de la distanta – da, steaua joaca mai bine de la 0-1, e o echipa mai reactiva decat mi-ar placea mie, dar asta e – da, steaua joaca mai bine cand toti se unesc impotriva ei. dar, de-aproape, autorul articolului nu mai vede bine: sa zici ca hamroun a fost inconstant in joc mi se pare asa, un moft. pai, daca nu era el in teren, mai scotea portarul sarbilor mingi de sub bara?
concluzia e simpla: steaua are valoare, dar nu are echipa. si nici antrenor. dar despre asta o sa mai vorbim, dupa ce ne calificam in CL. noi, steaua, singura echipa din romania.

Manu (167 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:42

@tostao. Cum sa nu aiba calitate daca e campioana Romaniei? Nu ii mai cereti dlui Ioanitoaia sa judece ca un chibit. Poanta cu raposatul e fumata si prist aleasa.

Maries (8 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:47

@Tostao. Uite cum intrasi tu in discutie ca musca in lapte… O fi slaba Steaua de castiga 3 trofee din 3, ce zici… Daca iti cere cineva 15 lei pentru echipa nu ii dai, dar le bati obrazul altora si faci pe cultul… Vezi de te culca…

spinoza (28 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:50

Corect si obiectiv spus d-le Ovidiu! Daca nu se vor califica, vor avea timp un an intreg sa sudeze compartimentele si sa inchege jocul. Vestea buna este ca tot Steaua castiga campionatul si de abia la anul se vor califica in CL.

Ducu (121 comentarii)  •  30 iulie 2015, 18:50

Nu pricep de ce l-a luat in baza pe Cojocaru ca pustiul nu a avut nicio treaba. Nu a gresit nimic. Dar Gigi pana nu se da in spectacol nu e el. Sunt din ce in ce mai credibili cei care reclama ca individul asta o sa ingroape echipa.

Un antrenor (214 comentarii)  •  30 iulie 2015, 19:08

@lord belial. Bine si ce altceva a mai facut Hamroun in afara ca a tras un sut periculos la poarta in tot meciul? Nu e un moft ci un adevar ca Hamroun cand a jucat, cand a stat si nu s-a remarcat cu nimic.

anti (58 comentarii)  •  30 iulie 2015, 19:29

Steaua n are antrenor,aici e buba. Sa-l dai afara pe Tamas care era un adevarat zid in aparare,sa-l vinzi pe Iancu ,desi e clar ca va fi un mare jucator,asta inseamna infantilism . Marea greseala a baciului e ca l-a adus pe Radoi si ca accepta copilariile acestuia. Tot Radoi a spus ca n are nevoie de Cernat !!!,Steaua nu se va califica ,banii se vot termina,fara bani oierul va face din Steaua o echipa anonima.

lord belial (434 comentarii)  •  30 iulie 2015, 19:30

@Un antrenor – a mai dat un assist; si a tras doua suturi pe poarta, nu unul. ai vazut meciul aseara ?

gino (513 comentarii)  •  30 iulie 2015, 19:42

@lord. Hai ca nu ai dreptate, a jucat modest.

Tyty (127 comentarii)  •  30 iulie 2015, 19:48

Totul e corect. Inclusiv aprecierea prestatiei lui Hamroun.

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  30 iulie 2015, 19:50

Am impresia ca clubul Steaua, nu stie ce vrea. Pai, cu acesti jucatori, domnilor, nu putem avea pretentii prea mari. Daca conducerea Stelei crede ca ulciorul merge de multe ori la apa, ne furam caciula singuri-Club si Spectatori-Hai Steaua!

ovidiu (53 comentarii)  •  30 iulie 2015, 19:56

Ce sansa sa aiba Steaua sau FCSB, cum s-o mai numi ea, caci Partizan si daca face 0-0 tot se califica, dar fiti siguri, sarbii vor inscrie si la Belgrad cel putin odata, nu cum sustine Becali.

faur (15 comentarii)  •  30 iulie 2015, 20:20

Ioanitoaie a pus punctul pe i. Nu zice ca Steaua nu se califica dar nici nu spune ca se califica. Cine are urechi de auzit intelege.

Dtru (268 comentarii)  •  30 iulie 2015, 20:24

Nea Ovi, nu stiu cine astepta multe de la Steaua ca eu nu mai astept nimic de cand a plecat Reghe. De atunci nu imi mai fac nicio iluzie. Echipa a devenit una de pluton.

Un antrenor (214 comentarii)  •  30 iulie 2015, 20:32

Trebuie sa fii foarte stelist ca sa mai crezi in calificare si foarte soni sa spui ca Steaua are 80 la suta sanse de calificare.

Firan (3 comentarii)  •  30 iulie 2015, 21:20

Caldura si lipsa lui Stanciu de ele nu pomeniti nimic.

azimut (13 comentarii)  •  30 iulie 2015, 21:33

pentru o echipa fara antrenor principal FCSB inca joaca. ca Radoi e o gluma,bagata la inaintare !

iri (1 comentarii)  •  30 iulie 2015, 23:14

pacat de fotbalul romanesc fara echipe in EUROPA popate la anu

motanul incaltat (603 comentarii)  •  31 iulie 2015, 2:37

Poate ne dezvaluiti si noua odata, la cite sedinte de partid (PCR) a-ti participat…. Pt .ca aveti o stofa nemaipomenita de a „vorbi” si a nu zice aproape nimic in aceelasi timp. Steaua a fost varza…. Cind esti condusa pe teren propriu de cele mai multe ori nu ai nici o sansa sa te mai califici.S-a terminat un egal, dar un egal acasa….O sa-mi dati dreptate saptamina viitoare….

dudu (34 comentarii)  •  31 iulie 2015, 3:33

Sunt de acord ca nu putem da vina pe jucatori. La cum i-a zapacit de tot Radoi, nu ai ce sa le reprosezi. Varela a jucat fundas central stanga (probabil prima oara in cariera) si a gresit cat in tot sezonul precedent. hamroun a fost mijlocas central. Papp iarasi fundas central, ca sa ii faca loc lui Alcenat si din cauza ca in tot lotul Stelei nu mai exista una bucata fundas central. Cojocaru in continuare titular pentru ca are pile, desi Nita e doua clase peste el etc.
In schimb Radoi e varza.
Zice dl Ioanitaoia ca a avut curaj jucand cu doi atacanti! Era sa cad pe spate de ras. Pai 60% din echipele din lume joaca cu doi atacanti…
apoi, in viata mea nu am mai vazut ca un antrenor sa faca schimbare in prelungiri, la trecerea timpului, impotriva echipei sale. Radoi l-a scos pe Hamroun si l-a bagat ep Mihalcea( apropo – alta dovada de curaj – schimbare post pe post) care nici nu a apucat sa atinga mingea. In schimb Steaua a pierdut sansa unui atac in plus din cauza acestei schimbari. Cat de prost (ca antrenor) trebuie sa fii sa faci asa ceva?!?!?!

Grasu (30 comentarii)  •  31 iulie 2015, 5:48

Declaratia lui Radoi ca o eliminare din confruntarea cu Partizan nu ar fi o tragedie spune mule. Asa ca sa fim pregatiti de orice. Asemenea declaratie nu s-a dat fara stiinta nasului cel mare.

toma (38 comentarii)  •  31 iulie 2015, 6:15

Cel mai mare rau e ca echipa s-a adunat cu intarziere si dupa ureche. Unuia ca Becali nu ii poti cere sa conduca dupa criterii. El conduce ca birjarul si rezultatele se vad. Steaua merge spre insolventa si faliment.

Cimezan Vladimir (99 comentarii)  •  31 iulie 2015, 6:49

Domnule Ioanițoaia, respect pentru condeiul pe care-l aveți în pupitru și înțeleg că v-a preocupat ca varza să nu fie stricată, iar capra să se abțină de la a da iama în vărzărie. Sigur, intenția presei noastre liber dirijate e să nu găsească încă amnarul, deși pojarul e aproape să se întindă peste ex-militarii ajunși să doinească din fluier, dar rana deja e prea gravă să fie stinsă cu doar un degețel pus pe ea. Această fecesebe a ajuns la cheremul unuia care-și bate joc de toți și de toate declarând ritos că bunul simț a fost luat cu fărașul. Jucătorii și cei din anturajul echipei se uită peste umăr cu teamă și găsesc în valizele lor subțirele doar acele cuvinte binecuvântate de cel care-i plătesc să uite că vocabularul limbii române este bogat și permite fiecăruia să se exprime dincolo de granița celor „două mii de ani” anunțați de megalomania fecundă a cine știe cărei minți bolnave. Trist cu adevărat ar fi ca toți cei care se umflă în penele impuse să și creadă cele ce debitează „pe sticlă”, atunci n-ar mai fi decât să punem în ramă cuvintele Poetului: „Cum nu vii tu…”

Nicu marin (7 comentarii)  •  31 iulie 2015, 9:18

Cum domnu redactor sef legendar astra face 2-2 in Anglia cu west ham si voi incepeti pagina cu ce face steaua la

botosani s si mai scrieti inca 3 articole despre esecul cu partizan al stelei si in altul faceti misto de tg mures. Cum era aia cu „noi scriem intai despre rezultatele deisebite…” De ce dracu nu spuneti ca va chemati Gazeta steaua bucuresti ca asta sunteti de fapt ipocritilor si mititeilor…..

Londonezul (1 comentarii)  •  31 iulie 2015, 10:32

@Nicu marin. Nu stii ce vorbesti. Meciul Astrei s-a terminat la miezul noptii si nici nu s-a televizat in tara. Nu l-au reflectat nici ziarele engleze darmite cele romanesti. Ca se scrie prea mult despre Steaua e real dar problema nu are legatura cu reprosul tau.

Prof. Nica (125 comentarii)  •  31 iulie 2015, 10:58

Daca Astra are cele mai mari sanse de calificare pentru ca a scos un egal afara atunci trebuie sa ii dam dreptate domnului Ioanitoaia ca Partizan e favorita. Nu trebuie sa cantarim in functie de simpatii si de interese.

Fibra (150 comentarii)  •  31 iulie 2015, 13:33

Asa este echipa s-a inchegat tarziu.Dar atunci de ce joaca cu rezervele in campionat?Jocurile aduc omogenitate.Pai ei nu au omogenitate si pseudo-antrenorul ii odihneste?Unde au obosit,in baruri?Mai degraba sunt nascuti obositi.

Gabriel (13 comentarii)  •  31 iulie 2015, 13:40

Si daca ne calificam ce realizam? Nu ne-am saturat sa fim ciuca batailor in CL? Ce sanse are o echipa cu jucatori a caror valoare este mai mica decat a doctorului sau a masiorului de la echipele de top? Iar vreti sa-i punem in dificultate pe antrenorii celebri, sa trebuiasca sa joace cu tineret-sperante sa nu ne umileasca ? Pana nu aduc la echipa 2-3 jucatori de 10 mil bucata nu prea au ce sa caute in CL !!!

lord belial (434 comentarii)  •  31 iulie 2015, 15:10

@Londonezul – ce vorbesti? si bbc si the guardian si sky sports au scris despre meci.

helioglobalus (26 comentarii)  •  31 iulie 2015, 15:17

Ce înseamnă piua întâi, domnule mare jurnalist?

IO (154 comentarii)  •  31 iulie 2015, 16:52

Va rog frumos domnule Ioanitoaia sa respectati o decizie judecatoreasca. Incetati va rog sa folositi numele steaua in legatura cu fecesebe. Nu cred ca e o noutate pt dvs faptul ca fcsb nu este o abreviere, ca pana acum vreo 7-8 luni in urma, ci un nume propriu, fara alta semnificatie. e drept ca e scris mai in arabeste, adica fara vocale, dar tot ca in arabeste se pronuntza fecesebe. Vor intreba unii ce inseamna „s” din fcsb, ei bine nu inseamna nimic cum nici „t” din Steaua nu inseamna nimic luat separat. Va multumesc anticipat pt respectul pe care il veti arata multor generatii de sportivi, campioni mondiali, europeni, olimpici precum si fotbalistilor castigatori de campionate si cupe de competitii europene. (cc si super cupa europei, ca sa fiu mai précis)

Arcus (2 comentarii)  •  31 iulie 2015, 17:36

@motanul incaltat. Nu e vina dlui Ioanitoaia ca nu tr duce capul sa intelegi…Prea vrei mura in gura, dar omul da de inteles cine se califica.

daniel (223 comentarii)  •  31 iulie 2015, 22:47

foarte multi parliti, suporteri ale unor prabusiri de echipe aflate in insolventa, care ar trebui retrogradate, daca ar fi romania o tara serioasa si nu una de tip ponta-dragnea-ghita! foarte multi parliti care nu au dupa ce bea apa, dar stiu ei ce trebuia sa faca steaua! maa dinamovibililor, pai voi va scremeti prin cartiere parasite si vorbiti de cupe europene?? fugiti mai cu puscaria de borcea si echipa aia cu izmene imprumutate!

OchiReci (1 comentarii)  •  31 iulie 2015, 23:06

Una rece una caldă, ca la … români!

E de bine că FCSB nu a pierdut (și nu Steaua!) mai ales că a jucat fără suporteri.

E de rău pentru că de sunt sau nu omogenizați, nu au decât o șansă să ajungă la ”o înțelegere” și va trebui să o facă în ”infern”. Dar sunt fotbaliști și ar trebui să trăiască pentru asemenea momente … sau să se lase de meserie!

Maestre e un principiu de drept ”nemo censitur ignorare legum” care pedepsește și pe cei care nu știu legea și o încalcă ….și mai e articolul ăsta cu ”Steaua” în loc de ”FCSB” (orice jurnalist care se respectă ar respecta la rândul său legea!). Să-mi fie scuzată critica!

blaga nicolae (9 comentarii)  •  1 august 2015, 2:43

LONA W B S B NU VA AJUNGE IN PLAY OFF

dudu (34 comentarii)  •  1 august 2015, 3:44

@IO. Vai de mine, ce sa zic! Asta e marea ta problema, ca Ioanitoaia foloseste numele Steaua cand vorbeste de echipa lui Becali… Draga spammerule, aici se discuta despre un meci si despre o echipa, nu despre denumiri.
Apropo – decizia judecatoreasca spune ca firma lui Becali nu are voie sa foloseasca comercial numele Steaua. Sau, mai exact, ca singa persoane juridica ce poate dispune de aceast denumire este Ministerul Apararii. Nu mai Bate Borisov campii, numai intr-o dictatura ar putea exista hotarari judecatoresti prin care sa fie interzis ca un ziarist sa numeasca o echipa intr-un anumit fel.
Si inainte sa te dai de gol ca nu te pricepi, pune si tu mana pe o wikipedie ceva – contrar a ce spui tu. limba araba are vocale. Ia incearca sa pronunti „Al Qaida” fara vocale. Daca te descurci, da-ne si noua un telefon, spune-ne ce ti-a iesit…

Comentează