Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mazilirea lui Tamaș

Per
sonal, împărtășesc mai puțin ideea, spre deloc, că s-a debarasat de Tamaș, ca de Luchin și de Țucudean, pentru că acesta a purtat cîndva culorile roș-albe ale rivalei din Ștefan cel Mare

Permalink to Mazilirea lui Tamaș
luni, 20 iulie 2015, 6:47

Comentînd scoaterea lui Tamaș de la Steaua, Torje a zis că “e o măsură dură luată de Rădoi. Gabi merita o șansă, mai ales că începuse să joace bine. Sînt alții care fac lucruri mult mai grave”. Deși s-a declarat confuz , Torje are dreptate. Pe lîngă alte năzbîtii făcute de Tamaș de-a lungul timpului, faptul că n-a auzit ceasul deșteptător și a absentat de la antrenamentul de vineri nu-i un capăt de țară. E o bagatelă, un mizilic.

Ce Dumnezeu, doar vorbim despre un fotbalist care a ieșit adesea în decor. De pildă, a provocat tărăboi la o discotecă din Brașov. A ratat plecarea cu “naționala” într-un turneu sud-american din pricina unui chef de pomină. S-a îmbătat cu Mutu în San Marino. Mai nou, a primit 8 luni de închisoare cu suspendare deoarece, mangă fiind, a spart un geam de la intrarea într-o scară de bloc și s-a culcat la ușa unui apartament! Între altele, CFR Cluj l-a trimis la plimbare în 2013, după un alt pui de scandal, înainte de 
a fi evoluat pentru ea măcar un minut!

Întrebarea care se pune e ce l-a determinat pe Ră
doi să-l concedieze din prima, la cea dintîi abatere, pe cel împreună cu care a evoluat în echipa reprezentativă, între 2003 și 2010, în 26 de meciuri? Per
sonal, împărtășesc mai puțin ideea, spre deloc, că s-a debarasat de Tamaș, ca de Luchin și de Țucudean, pentru că acesta a purtat cîndva culorile roș-albe ale rivalei din Ștefan cel Mare. În fond, nici unul dintre cei 3 nu-i dinamovist get-beget. Au venit la Dinamo, n-au crescut acolo.

Dacă Rădoi a jucat pentru Steaua în 186 de partide de campionat, Tamaș a prins pentru “cîini” doar 82, mult sub jumătate.

Ca atare, explicația excluderii trebuie căutată altundeva. Și găsită acolo unde, tocmai pentru că nu deține licență ca să antreneze la scenă deschisă și să stea pe bancă, Rădoi și-a propus să evite orice compromis. Implicit, a decis să taie în carne vie, con
vins că la o echipă de talia Stelei, cu veleități europene, respectarea ordinii și a disciplinei e obligato
rie. Subînțeleasă, lege scrisă și nescrisă.

Mă gîndesc că e posibil ca tocmai amănuntul de a-i fi fost coleg să-l fi expus pe Tamaș, singurul ex-coechipier al antrenorului din actualul lot stelist. Preca
ut, de teamă că prezența lui Tamaș, tip libertin, i-ar putea submina autoritatea, e de luat în seamă varianta conform căreia Rădoi l-a pîndit la cotitură pe fundașul de 31 de ani și abia a așteptat s-o comită ca să-l ardă.

Nu ține ideea că Rădoi l-ar fi lăsat pe drumuri întrucît Ta-maș a încasat, pe lîngă salariu, 150.000 de euro de la Steaua în momentul instalării, iar asta pentru numai 15 meciuri! O afacere pe cinste, nu?
În ce mă privește, n-aș fi procedat ca Rădoi, dar aprob fermitatea acestuia. M-aș fi abținut deoarece cred că, și într-un picior, Tamaș este peste Toșca și peste Carp. Deși în declin, Gabi are clasă și încă un cuvînt de spus. Altminteri, nici părerea că “rebelul” mai merita o șansă nu rezistă întrucît i s-au dat atîtea și le-a risipit pe toate cu inconștiență, fiind dușmanul lui însuși, principalul inamic. N-a fost nevoie să-i facă alții rău, și l-a făcut cu mîna lui.

În cazul că vreți un loc comun, fiecare doarme cum își așterne, iar Tamaș n-a știut să-și aștearnă. Cînd va învăța, probabil va fi prea tîrziu. Sigur va fi.

Comentarii (76)Adaugă comentariu

dex (27 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:01

Manene, iarasi te contrazici. Spui ca Tamas e la prima abatere, apoi ca „i s-au dat atîtea și le-a risipit pe toate”
Si de unde stii mata ca e la prima abatere la Steaua?
Corect e sa spui e ca e la prima abatere care apare in presa, de cand a venit radoi.

vas (31 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:04

Nea Ovi,

Hai sa fim seriosi, cate sanse mai merita Tamas?? Din pacate, Tamas ar trebui sa-si ia 2-3 luni pauza, sa se trateze serios, medical, contra alcoolismului care-l domina… Pai daca Radoi i-a atras atentia ca Varela este accidentat, iar el,Tamas, a facut ce a facut, cum poti sa te mai increzi in el??

Tudorache (179 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:06

Bunut. La fel gandesc si eu.

Olteanu (478 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:11

Mai complet decat articolul lui Buzarin pe acelasi subiect. Asta chiar ridica niste semne de intrebare, nu doar expune situatia.

Cristian (9 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:17

Parerea dvs. pe care nu o respect deloc.

Alex (55 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:18

Pacat ca Tamas nu are minte si crede ca viata e un parc de distractii, ii prevad un viitor sumbru!

eugeniustin (82 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:18

Tara unde daca faci ce e normal esti considerat nebun.In locul Stelei, as cere despagubiri acestui golan pentru daunarea imaginii

Zeno (8 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:20

Cred ca ii considerati pe cititorii dvs mai destepti decat sunt in realitate. Ei vor intelege ca il sustineti pe Tamas in fata lui Radoi cu toate ca lucrurile nu stau asa. O zi buna.

radu (60 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:23

Si care e concluzia?E 50%-50% ,adevarul e la mijloc?Tamas a gresit iar Radoi,de frica sa nu-si piarda autoritatea l-dat afara.Se putea da o amenda si iecare continua mai departe pana la urmatoarea gafa,cand putea fi dat afara.Nu cred ca mai avea Radoi mult de asteptat.

Rodion (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:28

Mă amuză articolul asta. Toata lumea are ceva cu Tamas ca a fost mazilit etc. Domnule Ioanitoaia daca Tamas facea acest lucru afara va asigur eu ca il trimiteau aia la plimbare ca in avest caz. Radoi a procedat corect. Stiind ca tu au meci a doua zi este inadmisibil pentru varsta lui. Tamas este un caz pierdut. CFR Cluj dc l a concediat? De baiat bun? …. Tucudean a jucat si nu a demonstrat ca isi merita salariu ce ati vrea sa se bazeze pe el in continuare? Luchin a fost mai mult accidentat si se pare ca este in continuare. Ati auzit de profesionalism?

Mitu (54 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:35

Cristiane, sigur ai inteles despre ce fu vorba aici? Esti cu Radoi ori cu Tamas, dar dl Ioanitoaia?

lord belial (434 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:36

aplaud decizia lui radoi. tamas si cu dinamovistii aia nu aveau ce cauta la steaua.
asta din principiu
apoi, strict fotbalistic, tamas si cu ailalti doi nu au adus un plus consistent la echipa, au fost acolo, la umplutura. sunt jucatori adusi in mandatul lui galca, acum a venit un antrenor nou, care pune pe lista de exit pe cine vrea el, ca asa e in fotbal.
apoi, ce sa faca betivul ala pe teren sau in vestiar l steaua? un mar putred strica unul bun, ca tot se poarta proverbele din batrani la mata pe pagina. afara cu tamas, bravo radoi

Carol K (5 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:37

Asa ar trebui sa faca orice antrenor de la incepatori pana la cei superlicentiati.Radoi a facut azi un lucru normal el nu suporta nici in calitatea de jucator si capitan un astfel de comportament la altii.De ce nu vedeti si in acest fel lucrurile de ce va straduiti sa-i gasiti derbedeului tot felul de scuze.I s-a oferit un ncec in alb a venit la Steaua de unde putea sa joace in grupele UCL sau EL…El trebuia sa stie ca are o cariera pe muchie de cutit si sa evite astfel de iesiri urmate de absenta de la antrenament.In incheiere vreau sa spun ca ar fi bine sa veniti in zilele noastre,s-a terminat cu acei ani boemi din perioada 70-80 cand li se mai permitea baietilor cate o escapada.Tamas nici acolo nu s-ar incadra in limitele de atunci ale tolerantei.Este irecuperabil.

lord belial (434 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:38

si inca ceva, ca tot mi-am amintit ca l-am vazut pe bietul mihai costea de curand, intr-un low cost de spania. lui tamas (jucator mediocru, trecut dinamovist) i s-au dat mai multe sanse, in timp ce lui costea, un jucator talentat, nimic

Doru (4 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:43

Pai ce sansa sa i se mai dea?…Apoi ce le zici la restul daca il ierti?…La Steaua trebuia o mana de fier…uite ce s-a intamplat cu Galca anul trecut cand i-a lasat in legea lor se duceau si chefuiau cu Reghe…e corect?

vasco (363 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:43

E foarte falsa chestia ca i-a dat afara pentru ca au fost dinamovisti.Daca era asa nici nu ajungeau la Steaua.Si apoi nici nu sunt ce stiu eu ce scule de jucatori,poate Luchin,dar Tamas si Tucudean,niste petarde.

Bocanci (24 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:46

In primul rand, Tamas n-avea ce sa caute la FCS Becali. Apoi, e treaba lui Radoi cu cine vrea sa-si faca echipa. Mi se pare normal sa nu-l includa pe Tamas. A fost un pretext sau nu, e decizia lui Radoi si el raspunde.

dan (100 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:48

Intradevar, decizia lui Radoi a aratat ca ceva, nu mai joaca ca asa vreau muschii mei…. totusi de ce l-a luat Steaua, doar stiau cu cine are de face………

Catalynn (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:49

Subscriu la ce ati scris, sa il dai afara pe Tamas pt trecutul dinamovist ar cea mai mare tampenie (daca era asa, pt ce l-au mai luat?!), insa nu se poate tolera indisciplina atat timp cat mai ai in lot pe Stanciu si Iancu (si ei parca au fost exclusi de la Nationala U21 tot pe indisciplina) si in momentul in care tolerezi asa ceva unuia, inevitabil autoriatea iti scade. In plus Radoi si-a construit reputatia de Capitan prin forta examplului si sacrificiu, deci nu cred ca se indoia careva ca va fi altfel ca antrenor. Nu cred ca Radoi nu i-a antentionat pe toti ca nu va permite indisciplina, deci cine l-a ignorat sa fie sanatos. Lui Tamas ii va fi greu sa isi gaseasca un angajament ca lumea escapadele sale fiind deja arthicunoscute. Poate pe undeva print Golf unde i-ar fi mai greu sa isi cumpere de baut, insa nimic nu e mai greu decat sa pui obstacole intre sticla si gura betivului …:-)

Miller (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 19:53

Dl Ioanitoia gresiti cu prezentul articol… oriunde a fost acest asa numit jucator a fost dat afara din cauza incapacitatii lui de a se controla, in fata Alcoolului… Cate sanse sa mai primeasca cineva care pur si simplu el singur isi bate joc de viata si cariera lui? mai ales dupa ce in prealabil a fost anuntat ca este vazut titular datorita absentei lui Varela… zicea cineva (Dragomir brutar, daca nu ma insel) ca il vedea pe Tamas un lider in vestiarul… care lider face asa ceva, sa lase grupul prezent pentru a fi impreuna cu grupul din trecut? Bravo Radoi.

Andrei Vap (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 20:02

Bre dom’le Ioanitoaia, daca intrebat fiind de ce nu s-a prezentat a zis ca nu s-a trezit, ca a venit devreme acasa, ca nu a iesit la baut.. si apoi se da singur de gol ca minte.. trebuie dat afara. Stim cu totii ca e alcoolic. Ce sa-i mai faci?

iulian (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 20:17

Eu nu l-am vazut pe Tamas beat pe teren. Ne dezic strainii, cu disciplina lor de fier, de reflexele latine. Eram mai boemi, de multe ori c-un sprit la bord in timpul liber. O sa devenim roboti, o sa fim perfecti. Or sa fie toti asa de perfecti si-acasa si la munca, ca vom deveni nostalgici peste douazeci de ani dupa imperfectiunile omenesti.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  20 iulie 2015, 20:19

…Tamas trebuia tras …pe roata…

ionnis (103 comentarii)  •  20 iulie 2015, 20:27

hommo homini lupus est

brazvan (57 comentarii)  •  20 iulie 2015, 20:27

să judecăm un pic invers. dacă rădoi nu lua atitudine. îi săreați toți în cap că e un tip slab și face compromisuri. omul încearcă să-și țină jucătorii sub control, mai ales pe cei mici, iar tamaș i-ar fi subminat autoritatea. iar la el nu merge nici figura cu ultimul avertisment…

Vasile (1 comentarii)  •  20 iulie 2015, 20:32

Dl Ioanitoaia cand in Romania presa va fi corecta si dreapta?sa dea de pamant cu blatisti ,(ASA)care a dat bani si au fost dovediti,cu huligani care se cred suporteri si echipele pe care le sustin joaca fara spectatori si nu in ultimul rand cu betivi care numai sportivi nu poti s-ai numesti?

Dav (35 comentarii)  •  20 iulie 2015, 20:50

Mirel nu are nevoie sa se prefaca autoritar,el ESTE.
Supararea provine de la faptul ca i-a fost inselata increderea.
Vinovatul e Gigi ca a adus un jucator obisnuit cu indisciplina si
fara nici o sansa de a se mentine la Steaua,
a fost o „aroganta” platita cu bani multi.

Vlady (150 comentarii)  •  20 iulie 2015, 20:57

@dex. Inca nu ai invatat sa citesti? Cum sa fie la prima abatere cand sunt
Insirate cateva. E la prima la Steaua, asta da. Multi citesc, putini inteleg😂

Florin (67 comentarii)  •  20 iulie 2015, 21:04

Noroc ca i-a luat nasu jucatori pe ultima suta, fara hamroun si tade nu se stie ce iesea…

acum si-a intrat echipa in mana, e altceva…

dar cu stilul ast va face o echipa de sclavi speriati…

tamas a comis-o cu absenta, betia nu conta…

Alex (1 comentarii)  •  20 iulie 2015, 21:23

Mr. ionitoaia judecata dumitale nu este sustinuta de realitatea fotbalului , pina la Radoi antrenorii au adus mecenarii sperind sa fie profesionesti si sa se lupte pina la sacrificiu dar nu a fost asa. Cei 2 COSTEA MERCENARI DE LA tara au venit cu pretentii de bani dar faceau fite de parasute si nu au fost buni de Steaua caci niciodata nu au jucat pina la sacrificiu si pt Steaua. Dinamovisti pt a face saltul la Steaua terbuie sa arate determinare , daca idiotii se aduna sa bea cind ai mai multa nevoie de concentrarea lor la Cupa Campioniilor si la campionat nu risti nici un viitor meci cu ei prin lot . Mercenarii au valoare temporara daca nu ai solutie mai buna dar cind constriuiesti o echipa cu un patron iesit proaspat din puscarie , cu un antrenor nou si Stelist nu poti accepta primadone betive cu intentia de a construii un locas de cult si cultura pentru viitor si viitorime cu parasute gen T. Radoi cinste tie ca esti consecvent cu tine insuti si cei cu care lucrezi. Nu te uita la mediocritati si muhaiele si la ce spun ei , caci asta este intindere de ka-ka-t pe piine si campionii nu servesc ka-ka-t pe piine they are detail oriented and results oriented. One of the details would be ,look for the best interest of the team on everything you do for SUPER Results. Ovidiu esti mic si instigi la labarie sau la berarie NO Good. FROM New York cu respect pt Steaua

petricasilupul (15 comentarii)  •  20 iulie 2015, 21:25

Finul nu a antrenat pe nimeni in viata lui dar se si crede Mourinho. Si-a luat-o prea repede in cap si nu va termina bine.

Dorian (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 21:28

@eugeniustin: Like !

Grig (105 comentarii)  •  20 iulie 2015, 21:29

Daca e prima lui greseala la Steaua atunci Torje are dreptate ca masura e exagerat de aspra. Radoi si-a incordat muschii si s-a grabit. Antrenorul trebuie sa fie si pedagog iar Radoi nu a fost.

Matei (35 comentarii)  •  20 iulie 2015, 21:36

Cred ca aveti dreptate. Un antrenor mai experimentat nu ar fi renuntat la cei trei decat daca ar fi avut alti jucatori la acelasi nivel. Luchin a fost titular la Nationala, un sntrenor bun l-ar fi „recuperat”. Dar Radoi nu este Lucescu sa reinventeze jucatori. Iar Becali mai are putin si cumpara jucatori de pe Okazii

gino (513 comentarii)  •  20 iulie 2015, 22:12

Haideti sa ne amintim de scandalul facut de Radoi la Bistrita cand a spart usa vestiarului si s-a taiat la mana. Asa ca nu a fost nici el usa de biserica si putea inchide ochii la prima abatere a lui Tamas.

Mihai S (9 comentarii)  •  20 iulie 2015, 22:18

Din pacate nu sunt de acord cu Radoi. Si aici cred ca antrenorul si-a aratat teama ca Tamas i-ar putea submina autoritatea. Cred, intr-adevar, ca l-a asteptat la cotitura. De ce? Pentru ca Tamas, desi e de multe ori dincolo de limita decentei in plan extrasportiv, este cu 4 clase peste Tosca sau Carp. Sigur, pana la 31 de ani si ei mai pot creste, insa Tamas avea ceva ce doar fotbalistii mari au, un talent mare de tot. Astia doi de au ramas muncesc mult, da, dar atat. Iar exact cand incepuse sa joace bine il dai afara pentru ce?Ok, a baut, a pierdut un antrenament dar…nu e un capat de tara. Ganditi-va la Nikolici si la altii ca el, Iancu mai ales sau G Matei. Steaua i-a aparat mereu dupa astfel de episoade. Si atunci, nu poti sa nu te intrebi, de fapt, care e cauza indepartarii lui? Nu cumva e un caracter puternic care il putea domina pe Radoi?Si, ca sa inchei, lipsa de experienta a lui Radoi se vede si din alt unghi. Mircea Lucescu a avut mai mereu jucatori problema. Unul dintre ei a fost Sergen Yalcin, un jucator fantastic pentru turci. Doar ca si asta era zvapaiat rau, cu alcool, femei, scandaluri, etc. Un Tamas la turci. Ce se intampla cand calca Yalcin pe bec? Era pedepsit o etapa, doua, dar apoi reprimit si muncit la antrenamente. Si cum rasplatea el sansele astea? Juca fotbal. Dar avea un respect enorm pentru Lucescu. Ori, asta spune multe despre omul Mircea Lucescu si despre antrenorul Lucescu. Radoi mai are mult de munca pana sa ajunga acolo.Sincer, cu mentalitatea asta nu va ajunge acolo, pentru ca, cu cat e mai mare valoarea, cu atat e mai puternic caracterul. Sper ca macar in ultimul ceas sa inteleaga ce fotbalist pierde. Pentru ca, sincer, dupa fiecare meci bun, as iesi eu cu el la bere. Asta e viciul lui. Decat sa faca altele, mai bine sa joace cat poate. Valoare si resurse inca are.

Grasu (30 comentarii)  •  20 iulie 2015, 22:19

Alex din New York. Sunt doua ***, iar tu nu ai priceput nimic. La mercenarii de azi chestia cu sacrificiul e fumata demult. Toti sunt pe bani, altfel nu ar da fuga la arabi si la chinezi.

Alin Dobre (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 22:45

Da si intr-un picior Tamas e mai bun ca ceilalti…Tosca,etc.

Alin Dobre (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 22:53

Tamas a jucat bine spre f bine cu Trencin, e un jucator.

iulian (2 comentarii)  •  20 iulie 2015, 23:46

Acest tip de autoritate, pe care a aplicat-o antrenorul, este autoritatea fricii. O vedem zilnic peste tot, ca alternativa la lidership. Ea este de inteles cand lipseste stiinta si experienta. Dar inseamna nu neaparat a face lucrurile bune sa mearga inainte, ci doar a le stopa (nimic mai simplu decat coercitiv) pe cele rele.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  21 iulie 2015, 0:00

Domnule Ioanitoaia,
.
decizia „mazilirii” lui Tamas a fost a BECALULUI si nu a lui RATZOI . El doar a adus la cunostiinta gugustiucilor din presa dorinta nasului. Cu salariul lui Tamas , becalu ii va plati pe cel putin patru dintre tinerii jucatori din lotul Ratzoiului.

Nick (24 comentarii)  •  21 iulie 2015, 0:03

Ca sa plece trebuie sa dea banii inapoi. Normal e sa se intample asa, nu sa ramana *** cu o caciula de euroi.

arh.Gheorghe Ptrescu (486 comentarii)  •  21 iulie 2015, 0:05

Am siguranta ca a gresit clubul Steaua cand l-a adus in gradina ei ca fotbalist. Radoi a procedat bine, dupa parerea mea, deoarece Tamas e in apusul carierei de fotbalist *** si cu numeroase muste la dosar. Un asemenea om nu se mai indreapta, cu tot tratamentul „MEDICAL” ce l-ar face pentru dezalcolizarea corpului lui. El fiind in varsta, va fi pentru Steaua o epava. AFARA CU TAMAS din angrenajul echipei STEAUA. HAI STEAUA!

barbu (100 comentarii)  •  21 iulie 2015, 0:21

E ceva mai mult decat ati scris. Tamas a calcat pe bec, dar cu Tucudean si cu Luchin ce a avut musiu Radoi decat ca au jucat la Dinamo. Omul s-a razbunat si nimic altceva.

Andrei Cristian (33 comentarii)  •  21 iulie 2015, 0:24

Doua intrebari pentru autorul articolului:

1) Daca „În fond, nici unul dintre cei 3 nu-i dinamovist get-beget. Au venit la Dinamo, n-au crescut acolo.”, atunci Radoi ce este, raportat la Steaua? Intreb ca sa stiu daca chiar este un „ceva” intre stelisti si dinamovisti, sau un „ceva” intre niste unii care au trecut pe la Dinamo si niste unii care au trecut pe la Steaua.

2) Ce functie ocupa, in mod oficial, Mirel Radoi in cadrul entitatii juridice FCSB astfel incat sa poata anunta ca individul numit Gabriel Tamas nu va mai juca niciodata pentru Steaua? Intreb pentru ca acest anunt a venit intr-o conferinta de presa impusa de LPF cluburilor participante la meciurile din competitia pe care o desfasoara, iar la acea conferinta participa doar oficiali ai clubului si jucatori ai clubului. Acum, na, poate si personalul de la mentenanta si salubritate („femeia de serviciu” in limbaj neaos) poate anunta cand zboara cate un jucator de la FCSB.

Animalutul20 (23 comentarii)  •  21 iulie 2015, 1:05

@gino

Radio a spart ușa de la vestiar de turbat ceea ca si-a luat-o fc ***…nu a spart ușa pt ca era beat manga ….

reciclatoru (2 comentarii)  •  21 iulie 2015, 1:06

lord belial spune: …”aplaud decizia lui radoi. tamas si cu dinamovistii aia nu aveau ce cauta la steaua.
asta din principiu”
…si cred ca are dreptate (cel putin in romania galeriile au aceasta idee indiferent de valoarea pe care jucatorul/jucatorii o pot adauga echipei – nu ca astia trei ar fi adaugat cine stie ce valoare dar oricum comparand cu tosca si altii…) problemele de principiu sunt altele…pe de o parte tamas (tucudean si luchin ) beti morti la 7 dimineata vor lua nota mai mare ca finu’ la bac si asta nu se face…nu-i frumos sa fii mai destept ca sefu’…pe de alta parte nasu’ a descoperit ca poti castiga campionatu’ si cu unii mai prostuti dar mult mai IEFTINI (vezi tosca, tudorie samd) si atunci pentru ce sa platesca suplimentar…rezultatele vor fi aceleasi in campionat si in europa (cine se amageste cu mai mult decat grupele europa league anu’ asta are … vise umede)…pe partea din urma (de fapt cea mai importanta) cine ii atribuie finului (vezi doamne tanar „antrenor” care vrea sa se impuna la echipa) decizia nasului greseste amarnic sperand ca la steaua s-a schimbat ceva in ultimu’ timp…eroare…jijel e acelasi factotum stapanit de convingerea ca divinitatea l-a „ales” sa fie „cel mai”… si „cel mai”…

Marius (13 comentarii)  •  21 iulie 2015, 3:19

Dar despre asta vom mai vorbi.

Alex One (161 comentarii)  •  21 iulie 2015, 7:51

Ce l-a determinat pe Radoi sa-l concedieze din prima ? Exact acelai fapt care a facut-o pe CFR sa procedeze in acelasi mod desi acolo chiar a fost din prima, chefliul neapucand nici sa joace . D-l Ioanitoaia , sunteti din ce in ce mai confuz.Merg pe mana lui Dinu Cornel care a afirmat caTamas e un caz medical. Cam la fel a zis si Rednic cand Tamas a venit la Steaua, „Gabi nu se face bine”.

Gino (2 comentarii)  •  21 iulie 2015, 8:16

NICI EU NU SUNT DE ACORD CU TITLURILE DIN ARTICOLELE GSP SI NU MAI FAC ATATA SCANDAL. FIECARE ISI CONDUCE SINGUR PRAVALIA. „Daca am vorbi mai mult unul cu altul si mai putin unul despre altul sa vezi ce lume mai buna am avea”

Comentează