Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Războiul cu fanii

Mulți au crezut că o dată cu aducerea pe bancă a lui Rădoi, care a ju-cat 9 ani pentru Steaua și a cucerit 3 titluri, conflictul dintre club și suporteri, dintre Gigi Becali și galerie, se va stinge

Permalink to Războiul cu fanii
joi, 16 iulie 2015, 4:56

Ori măcar se va reduce. Din păcate, optimiștii s-au înșelat. Dovadă că la pri
mul meci al campioanei din actuala ediție a Ligii 1, la 0-0 cu Petrolul, au asistat doar 5.500 de oameni, dintre care și vreo 300 de ploieșteni! Încă mai trist, fanii statornici și entu
ziaști s-au transformat în niște spectatori mai degrabă neutri, placizi.

Marți seara, cînd Steaua a învins-o în Slovacia pe Trencin cu 2-0, au apărut noi mostre ale rupturii. S-au auzit încurajări la adresa roș-albaștrilor, însă rare, izolate. În schimb, au reți
nut atenția două bannere, unul cu textul “FCSB is not Steaua!”, altul cu “Fariseule, Steaua nu e a ta! Steaua e a noastră și a urmașilor noștri!”. Ultimul a vizat detaliul că Becali a ales să meargă la Muntele Athos, nu la partida din preliminariile Champions League de la Zilina.

Se știe de ce suporterii, mai ales ultrașii din Peluza Sud, sînt supărați și nervoși. Principalul motiv e acela că patronul a renunțat prea ușor la nume și la siglă. Că nu s-a agitat suficient, inclusiv în justiție, pentru a le recăpăta de la MApN și că a refuzat să negocieze cu generalii și să cadă la învoială cu aceștia.

Protestatarii au dreptate numai parțial. Asta deoarece oricui, nu doar unui tip trufaș și impulsiv ca Becali, i se ia să tot bată la o ușă zăvorîtă, ba și la una din spatele căreia e luat peste picior! Pînă la un punct, Gigi e de înțeles că nu vrea să se mai lase jecmănit. Sigur că n-ar da de la el, ci din banii primiți de echipă, dar ar da, n-ar lua.

Steliștii s-au mai supărat și din pricină că, părăsind stadionul din bulevardul Ghencea, Becali îi obligă să traverseze Bucureștiul ca să urmărească meciurile de etapă pe Arena Națională. Mutarea nu se justifică, indiferent dacă, deși mă îndoiesc, clubul iese pe plus, în cîștig. Totuși, dincolo de palmares și de anvergură, Steaua trebuie socotită o echipă de cartier. Iubită în întreaga țară, ea rămîne formația de suflet a locuitorilor din zonele Ghencea, Drumul Taberei, Rahova și Militari, favorita acestora. Care nu se vor împăca niciodată cu ideea că Gigi le-a furat un drept al lor.

În sfîrșit, numeroși sînt cei care-i impută finanțatorului, a se citi creditorului, că nu alocă atîția bani cît să facă din Steaua o forță de nivel continental, competitivă la vîrf. Că se zgîr
cește, cu toate că de ani buni echipa însăși produce o căruță de bani. Criticii în discuție au dreptate, iarăși însă parțial. Într-adevăr, Gigi ar putea fi mai generos, dar e de notat că, prin comparație cu patronii din fotbalul nostru, el investește cel mai mult, și nu de ieri, de azi. Numai în vara asta, transferîndu-i pe Tade, pe Muniru, pe Tudorie și pe Tahar, a plătit 1,2 milioane de euro, în vreme ce alții n-au umblat deloc la buzunare!
Vom mai vorbi despre asta. În general, despre un război care, ca orice război, dărîmă și pustiește, nu construiește.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

Cheetah (2118 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:12

Bun articolul, eu obiectez doar la ultima propozitie. DA, poate ca pustieste, asa cum afirmati, dar pina la urma (in engleza „end of the day”) va rog sa-mi permiteti sa afirm ca va veni o pace care aduce schimbarea in bine si progresul mult visat.
Deocamdata, il tocam marunt pe „creditor”, asa cum fac si elenii cu grupul de tari barosane-bogatase creditoare. Exact la fel facem si noi cu dansul.

lord belial (434 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:12

care multi?
doar becali a crezut asta
si voi, presarii.
noi, fanii, nu

balaban (911 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:15

Bine ati revenit din concediu!
Ati inceput in forta, se cunoaste…..
Oricum, dupa atatea presiuni mediatice, posibil sa existe in viitorul apropiat o intelegere intre armata si gasca de creditori in frunte cu GigiB. Posibil, nu zic nu.

DD (12 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:21

Daca si dumneavoastra ii tineti hangul oierului nu mai inteleg nimic. Parca nu vorbeati, v-ati impacat sau ce se intampla? Un nedumerit.

Doru (4 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:21

Asa este…dar sa te duci la meciurile unei echipe de baschet sa-i sustii cand nici aceea nu mai reprezinta cu adevarat numele sau clubul Steaua…in loc sa vii sa sustii neconditionat echipa de fotbal care e singura din acest club care a adus un titlu! Generelii ce au de castigat din acest razboi??Nimic doar ura si invrajbire…si ramane un stadion pe care o sa creasca buruienile! Steaua e aceasta echipa care ne reprezinta in Europa an de an…au fost nevoiti sa-i schimbe numele!

banul culin (565 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:21

Chestia asta cu „creditor” sau mai urit spus „finantator” ma enerveaza la culme! Si n-am voie sa ma enervez la virsta, reputatia si experienta mea, deloc!

Ce-i aia „creditor”?
Sa puna mina si sa cumpere TOT, imobil (teren Ghencea + constructii inclusiv stadionul), sa le renoveze si sa le faca de nivel european, sa cumpere de la armata emblema, palmares, reputatie, traditie, sa angajeze oameni valorosi si iubitori de club, sa ia exemplu macar de marketing de la FC Barcelona, sa recunoasca faptul ca altii i-au scris cartile care i-au scurtat pedeapsa cu inchisoarea, sa duca Steaua pe culmile pe care merita sa le atinga, apoi SA VINDA ieftin si sa-i lase in pace pe cei multi si suparati care iubesc sincer acest minunat club!
Asta sa faca!

Luis (31 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:24

Problema e cu du-te vino si incurcata, dar ultrasii nu vor fi nici in ruptul capului de acord . Ei nu il mai vor pe Becali la echipa si nu exista solutie in afara plecarii lui.

phonta (1 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:25

Numele si sigla!

Argonian (1 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:28

Si cate altele! Si-a batut joc de fani cu orice ocazie, si-a batut joc de fostii jucatori care au construit istoria Stelei. Vede in club doar o unealta de facut bani si capital electoral iar in fani si jucatori doar o masa de fraierit si muls.

Ma bucur ca nu i-am mai dat niciun leu de la meciul cu Kiev din 2006, nu merita nici un leu la cat tupeu si lipsa de bun simt are. Nu a invatat nimic din perioada de detentie, a pozat in spasit cateva zile si pe urma si-a ridicat iar fustele in cap, asta ii e caracterul.

Mai au si alte cluburi „investitori” din astia plombati, fara legatura cu traditia si spiritul clubului, vezi Man City, dar aia au decenta sa taca si sa incaseze banii, lasand profesionistii adevarati sa se ocupe de club, nu neamurile de manelisti si camatari. Un asemenea specimen nu ne meria nici banii nici atentia iar singurul mod de protest care conteaza pentru unul ca el este votul cu portofelul, stop hemoragiei de bani catre o afacere de familie rudimentara.

Miorita (2118 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:29

„Dragutule BaceBecali, da-ti oile-ncoace…..”
Hai ca au sarit pe tine, dragalas Baci, si fanii, si presa, noi mioarele cum sa te mai protejam, sa te aparam?
Retrage-te in munti, dar nu la Athos, ca nu e iarba buna si nu putem face transhumanta direct in mare pe la Uranopoli, incearca si matale Cibin sau Sureanu sau Capatinii, ca aci ne simtim noi bine, behaim frumos si dam laptic bun pentru cea mai buna telemea din lume!
Lasa fotbalul deoparte, Dragutule Bace, ca nu-i de noi si nici de tine!!!
🙂 🙂 🙂

Martis (20 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:31

Cat va fi Becali acolo eu nu voi mai merge la niciun meci al Stelei. Nu sunt singurul care gandeste asa asta ar trebui sa inteleaga si presa care il sustine pe individ.

Vlady (150 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:34

Dl Ionitoaia, mare ziarist judeca lucrurile cu masura insa din afara. In miezul problemei lucurile se prezinta altfel si nu e nicio cale de mijloc pentru oier.

babayega (1 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:36

Nivelul de gandire al marilor ultrasi este la 50%comparativ cu cel al ciobanului patron.
Din pacate acesti mari patimasi dragastosi cu un club ne tin acasa inca vreo 2 meciuri din exprimarea gresita a dragostei lor.Sper sa dispara din peluze.Un club poate sa fie sustinut si de alt tip de suporteri decat cei , certati, cu legea.in 2015 se doreste altceva…s-asa de fiecare data cand acesti mari ultrasi au fost prezenti au fost surclasati de alte galerii(petrolul rapid,dinamo) asa ca sincer….sa stea acasa….peluza nu s-a nascut cu ei si nu moate cu ei…..in cel mai rau caz se poate civiliza…asta daca a fi civilizat este un lucru rau.

Stati acasa !!! in 2015 cine are bani sta in fata.Luati si stema si armata si porniti din liga 4-a succes.Nu sustin un cioban dar cu siguranta nu sustin niste lingai cu epoleti si niste penali care fac rau unui club…ai bani stai in fata…n-ai stai in liga a 4-a….iubirea…acasa cu nevasta.hai pa

Calu (911 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:36

Nea Ovi, manca-te-ar tata, vezi ca din ce-ai insirat matale Rahova e juma/juma cu Rapid, la fel si Malu’ Rosu, in Militari, incolo spre Domnita Chiajna….
Or tine bre multi cu Steaua matale, dar sa stii ca rapidistii e in tot si toate, barosane!
Nici CFR-ul si nici Casa Regala nu moare cind vrea caiinii!

puiu mordasan (13 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:37

Pai fanii adevarati nu au nici o treaba cu Gheorghe Becali…am discutat cu foarte multi suporteri ai Stelei de aici din Ardeal sau de pe retelele de socializare si am desprins unele idei pe care doresc sa le expun aici intr-un comentariu,sper eu destul de obiectiv: 1. Conflictul dintre Armata si FC Steaua are la baza lacomia generalilor care sub pretextul ca nu vor sa-si asocieze imaginea cu un penal,vor sa atraga bani pentru alte sporturi si pentru ei personal…au luat sigla si ce-au facut cu ea? O pun pe tancurile NATO? Avem alta sigla ,acelasi palmares si culori(conform site-ul UEFA),iar Armata s-a facut de ras…2. Ultrasii si-au pierdut beneficiile,PS si PN sunt in majoritate unii care au profitat de-a lungul timpului de banii finantatorului,iar altii care ar fi vrut sa profite dar n-au putut si de aici scandalul, in majoritatea lor niste frustrati si derbedei din cauza carora eu nu pot sa merg sa-mi sustin echipa deoarece doua etape se joaca fara spectatori…3. Dreptul de proprietate este parte din Constitutie si nu-l poate lua nici Armata si nici asa zisii ultrasi….acestora le propun sa boicoteze in continuare echipa sa avem si noi o atmosfera civilizata in tribune si fara amenzi din partea UEFA….in rest toate bune si Fortza Steaua!!! …unde mai pui ca sustinem echipa neconditionat…

Sud Steaua (4 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:39

Nu, aducerea lui Radoi nu mai poate pacali pe nimeni. Nu doar pentru ca e o confirmare in plus ca la Steaua nu se ajunge antrenor pe criterii de competenta, dar avem si experientele cu Hagi, Dumitrescu, Lacatus… isi va bate joc si de Radoi mai devreme sau mai tarziu.

Despre repartizarea fanilor prin cartierele Bucurestiului, aceea e doar o speculatie. Steaua are fani destui in cartierele de langa N.A. gen Titan, Dristor sau Pantelimon cat sa umple doar de acolo peluza; absenta are radacini mai adanci si mai serioase decat departarea fizica de stadion.

Indignatul (565 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:44

@Martis, DE ACORD.
Postul tau trebuie citit de cat mai multi si aplicat de cat mai multi din cei ce „finanteaza” buzunarele fara fund ale „creditorului”.
Si asta trebuie facut pana in momentul in care decide sa se retraga, iar arcasul sa gaseasca o alta sageata, daca ma intelegeti ce vreau sa spun de fapt.

Carol K (5 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:44

Nu-l vor pe Becali sa se duca in Groapa sa sustina Dinamo…Cand ii platea pe sefii de galerie era bun Becali … Eu nu inteleg de ce presa ii mai considera fani ai Stelei (FCSB) din moment ce ei aduc numai pagube materriale si prejudicii de imagine dar nici nu pun presiune pe Armata sa le faca echipa.

voda (6 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:45

Nu e normal sa te superi pe copii si sa nu te mai distreze joaca lor, daca parintii acestora s-au certat intre ei. Acesti asa zisi suporteri sunt niste lasi penibili si mi-e rusine ca se mai dau stelisti. Sunt sigur ca printre ei s-au infiltrat si suporteri rivali care nu mai au ce astepta de la echipele lor, altfel nu se ajungea la aceasta situatie.

Bogdan (3 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:48

Și eu sunt suporter al Stelei și nu sunt în niciun război cu echipa. Merg la meciuri, cumpăr bilet. E drept că nici nu am fost pe ștatul de plată al lui Becali, așa că nu am am nimic de împărțit cu el.

Marius (4 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:48

Nea’ Ovidiu, articolul este fr bun dar as vrea sa vad un ziarist care încearcă sa și ajute in aceasta problema,nu doar sa constate. De constatat, puem constata și singuri, noi cei ce iubim Steaua.Ar trebui ca presa sa ia atitudine în aceasta problema. Pe lângă faptul ca este interesul fotbalului romanesc ca aceasta problema sa se rezolve, este cu siguranță și problema voastra,a presei sportive. Fără Steaua , presa sportiva dispare în proporție de 70%, minim. După cum vedeti,cam 80% din articole nu sunt băgate în seama dacă nu este strecurat numele Steaua prin titluri. Cred ca este timpul ca presa sportiva sa ia atitudine în aceasta problema și nu doar sa constate ca pe o problema acest conflict intre suporteri, conducere și armata.

voda (6 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:49

Din nefericire, privind situatia rivalelor, altcineva nu va mai finanta substantial Steaua.
Asadar, decat fara echipa, e bine si cu un patron ca Becali.

Sud Steaua (4 comentarii)  •  16 iulie 2015, 17:53

Pentru oamenii foarte „informati” si foarte „de bine” de mai sus care pun etichete si acuza fanii din peluze: aceasta miscare de protest nu este doar a peluzelor. Peluzele au doar mai multa vizibilitate, pentru ca au o voce, asta e particularitatea lor. Dar si publicul de la tribune, aka „Cetatenii” au abandonat mersul la stadion si incurajearea unei echipe fara identitate legitima.

Degeaba incercati sa bagati zazanie intre fanii de la tribune si peluze, cand vine vorba de acest creditor si modul dezastruos in care manageriaza clubul, suntem uniti de aceleasi principii. Daca era altfel stadionul ar fi fost ceva mai plinut la multe meciuri din returul trecut si din acest start de sezon.

Vasca (166 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:18

@voda. Hm, interesant…Tot raul spre bine…

Luca (28 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:19

Din pacate sunteti in eroare : nu se poate negocia cu Armata pentru sigla ! Legea spune ca trebuie facuta o licitatie !!! Nu se poate prin negociere directa .
Becali a gresit ! Ca de obicei , slobod la gura , a spus ce gandeste . Trebuia sa spuna ca participa la licitatie , ca plateste oricat pe sigla , chiar si 5 milioane … Doar ca generalii intarzie cu evaluarea , cu licitatia … Ca vina e la generali , nu la Becali !!! Evaluarea plus licitatia va dura 5 ani !
Desi intr-un fel e mai bine fara ultarsi , poti sa vezi meciurile linistit … Clubul e scutit de amenzi ….

Magadaul (911 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:29

@Sud Steaua, bine punctat, te sustin, asa este cum zici!

vas (31 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:38

Draga Nea Ovi,
Cu tot respectul, dar cetatenii la care faci referire nu pot fi numiti in niciun caz „fani” ai Stelei, deoarece, cf, DEX: „FAN, fani, s. m. = Admirator entuziast, pasionat, al unei vedete, al unei mișcări artistice etc.; simpatizant. – Din engl., fr. fan. ”
Acesti indivizi sunt dusmanii, contestatarii Stelei, ei vin pe stadioane pentru ca echipa sa sufere, sa fie suspendata, sa plateasca amenzi, sa joace fara spectatori!..Chiar nu vedeti ca presa in goana dupa rating si bani ii incurajeaza pe acesti indivizi, dandu-le o atentie nemeritata, devenind practic complice cu acestia??…

urzica (2 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:44

Domnule Ioanitoaia, traiti cu o convingere oarecum eronata daca afirmati ca Steaua Bucuresti este o echipa de cartier. Nu uitati ca fostul club departamental, clubul fanion al armatei romane si al fotbalului romanesc a fost sustinut de majoritatea celor care s-au dedicat carierei militare si de familiile acestora. Păna si „baietasii” din galerie sunt la curent că amplasarea unitatilor militare prin toata tara a marit aria simpatizantilor echipei din Ghencea, o satisfactie meritata de cei mai multi dintre ei,care serveau patria in conditii vitrege. Ma rog, nu contest ca sunt un pic subiectiv dar nu sta in picioare nici basmul cu „deranjul” celor din Drumul Taberei pâna la Lia Manoliu. Ce sa mai spunem atunci despre „odiseele”de la meciurile dincategoria „De povestit nepotilor” ale miilor de fani veniti din Cluj, Oradea Chisinau, Constanta etc? Putini sunt cei impotriva meciurilor de pe Arena Nationala atat timp cat baza ar fi in Ghencea, pt. antrenamente si meciuri considerate de interes mai scazut. Stelistii opteaza pentru statornicie, nu pentru ceva vecin cu “transhumata”.Din ce cunosc chiar din inima Peluzei Sud( a celor cu capul pe umeri si bine şcoliti ,lideri de opinie), fanii s-ar intoarce la stadion masiv, in cateva ore. Se asteapta ca un protocol intre minister si Becali sa relanseze clubul Steaua. Atunci sunt sigur ca si peluzele si-ar asuma partea lor de responsabilitate angajandu-se la un comportament adecvat pe stadioane, fara amenzi si suspendari usturatoare. Nu inteleg cum creditorul din Pipera nu pricepe ca e in interesul lui sa opreasca caderea in prapastie, lenta acum, dar letala peste cateva luni, daca nu cade la intelegere cu MapN. Un lucru este insa clar pentru toti. Becali nu iubeste Steaua ci doar banii ei si imaginea pe care si-a creat-o prin asocierea cu brandul Steaua. Parerea mea este că fara o negociere serioasa si rapida cu armata va incepe sa piarda din ce in ce mai mult. Gaina cu oua de aur se va transforma intr-o fantoma care ar semana izbitor cu exemplarele sinistre de la Avicola Iasi.prapastie

Alexbibirica (144 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:46

cat timp acest „razboi” este alimentat de catre mapn,nu vad o rezolvare,stie absolut toata lumea,ca cei din mapn,prin cei din csa,ii platesc pe liderii gruparilor steliste ,care alcatuiesc cele 2 peluze,nord + sud , ii platesc ca sa incerce sa-l determine pe Becali sa lase echipa si sa se lase de fotbal,dar acest lucru nu se va intampla si va spun de ce,actuala Steaua este recunoscuta de UEFA ca fiind o fosta castigatoare a Ligii Campionilor,cupei campionilor pe atunci,deci totul pleaca de la ordinele primite de la csa . stau si ma intreb,de ce oare nu protesteaza imeni impotriva celor din mapn , impotriva lui gabi oprea,ponta victor,impotriva familiei iordanescu,impotriva celor care conduc csa’ul , de ce ? de ce toate acuzele se indreapta catre actuala conducere a clubului de fotbal Steaua Bucuresti,de ce ?

Natus Vincere (60 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:47

Nu mai este nici o surpriza ca presa sportiva ii ia apararea lui becali, cat si a altor „patroni-creditori” semi-interlopi din Romania. Nu imi dau seama daca jurnalistii chiar cred ceea ce scriu sau scriu la comanda (articole platite).
STEAUA LIBERA !

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:49

Un articol scris cu multa minte. Cine zice ca il lauda pe Becali nu a invatat inca sa citeasca. Prezinta situatia asa cum e, cu lumini si umbre.

Angheliu (87 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:53

Finalul ii deranjeaza pe unii dar si el e adevarat. Treaba cu Steaua libera e o prostie pentru ca fara Becali asa nebun cum e ar spori riscul intrarii in insolventa si in faliment. Steaua ar deveni Dinamo II si ar fi belea mare.

Alexbibirica (144 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:53

„Steaua trebuie socotită o echipă de cartier. Iubită în întreaga țară, ea rămîne formația de suflet a locuitorilor din zonele Ghencea, Drumul Taberei, Rahova și Militari, favorita acestora. Care nu se vor împăca niciodată cu ideea că Gigi le-a furat un drept al lor” a fost alungat din Ghencea , n-a plecat el … si mai am o remarca ,cei din mapn prin vocea celor de la csa,i-au conditionat pe cei de la SC. Fotbal Cub Steaua Bucuresti S.A sa renunte la nume … doar asa vor fi de acord cu reinchirierea stadionului si a bazei sportive din complexul militar ghencea….dar patronul echipei nu a vrut si a angajat anumite firme sa-si ia ce-i apartine,din Ghencea, din stadionul Steaua” , tabela,nocturne , lifturi … mobilier , etc…. lasa,ca-si vor face cei din mapn echipa de fotbal si ii vor pune sa joace cu alte echipe de fotbal ministeriale,daca mai exista asa ceva si n-au fost interzise sa participe de catre UEFA,in cupele europene….

Bingo (96 comentarii)  •  16 iulie 2015, 18:56

Becali e mai mult sarit decat zgarcit. Numai el ii poate da 30 000 de euroi pe luna epavei de Chipciu si scoate din lor o promisiune ca Tucudean!!!!!

Arakelian Onanitzos (2 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:05

Totzi care nu ma eavetzi loc la steaua va primim la noi la garlerie la dinamo ca aven nevoe de oameni. Ne imbracam totzi an ticlamen si dal ancolo pe Becali. Deci va rog eu venitzi totzi, venitzi maine la noi la metrou ambracatzi totzi an tziclamen.

TUDORICA (29 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:09

Acest club de la nastera lui a fost un club contestat.Mutarea abuziva la ordin de la Campulung Moldovenesc,devenind CCA si apoi Steaua sunt dovezi ale furtului.Ce fani din Ghencea,Drumul Taberii sau Militari,ce au in comun cu Armata Campulung Moldovenesc.O echipa comunista si nimic mai mult .Tot prin furt a fost preluata si mai mai patronul sa puna mana si pe stadion(buna afacere imobiliara in perspectiva).Aceasta echipa si Dinamo ar trebui sa dispara ,sunt singurele echipe comuniste care mai supravietuiesc in tarile UE.Poate ca noul nume al echipei sa fie un inceput al disparitiei din peisajul nostru fotbalistic.Nu poarta nicio traditie,poate doar una comunista!

Nelu Goia (1 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:13

Ce nu inteleg eu este de ce are drept de joc in liga 1 fcsb-ul asta ,pentru ca nu este continuatoarea de drept a Stelei ,si este de fapt un fel de CSU ?

Vik2r88 (1 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:13

Sunt un fan al Stelei de mic iar tot de mic am fost la meciuri sau am urmărit meciurile Stelei și numai. Ar trebui sa va gândiți puțin înainte sa aruncați cu bolovani în echipa Stelei fie ia condusă de Becali. Când Armata a vândut echipa Steaua a vandut-o plina de datori și în prag de desfintasera. Echipa stelei juca pe terenul Ghencea care putea comparat cu o mocirla. Dacă ploua puțin terenul devenea o mocirla pe care era aproape imposibil sa joci. Becali a investit atunci și în terenul care nu îi aparținea și în echipa. Nu sunt un iubitor a lui Becali dar tot odată trebuie sa privim dincolo de jumătatea goala a paharului . Acest om a investit în echipa ani la rand a pierdut extrem la început dar apoi a intrat și pe câștig. E normal sa se zgârcescă când atâtea echipe au intrat în insolventa. E normal ca sa vrea sa facă profit cu toți vrem sa facem indiferent de firma care o avem sau la care muncim. Iar referitor la sigla și nume ar trebui sa va luptați cu armata care a jegmanit Steaua atâția ani. Nu le a ajuns baniî pe chiriile exorbitante și pe restu de venituri câștigate de la echipa steaua. Lăcomia și a pus amprenta pe ei și au vrut mult mai mult cu riscul de a nu mai primi nimic. Dacă voi susțineți Steaua cu adevărat ar trebui sa o susțineți indiferent de patron sau problemele echipei. Ar trebui sa demonstrați ce cântați pana acum adică ca sunteți trup și suflet pentru culori s va daruiti. Respect domnule Ovidiu pentru ce scrieti. Forța Steaua

aham (140 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:15

adevarul e undeva la mijloc..becali e un puscarias, un om josnic care a profitat de steaua si nu „a ajutat-o”, cum cred unii. normal ca orice suporter intreg la cap si cu discernamant vrea ca steaua sa scape de acest infractor.. pe de alta parte, daca vine altu mai rau?ce, credeti ca nu se poate? puscarie asta macar a bagat ceva din bani inapoi, nu i-a furat pe toti ca la otelul de ex..

Arakelian Onanitzos (2 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:36

Invitatzia sa vina la noi e doar petru fanii adevarati de meserie nu semintzarii caraghiosi de mai sus care zic decat fara patron mai bine cu bercali. Nu frate, mai bine deloc decat asa incompetent. Noi am scapat de hotii becarli, borcea, badea poate scapatzi si voi. Totzi an tziclamen unitzi salvam!!!

IceSoldier (11 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:38

Nu, domnule Ioanitoaia, nu e bine asa! Pai ia dati timpul inapoi. Voi presa l-ati facut mare pe acest fariseu. Cand va batea ziarul unde ati fost? Cand l-a snopit pe Malonga Parfait unde ati fost? A da, stiu unde ati fost cu totii, la el la palat. Va hlizeati la toate glumele lui de inapt. Va frecati mainile ca aveti audienta. V-ati vandut pentru cativa poli. Acum veniti si ne spuneti ca nu avem dreptate? Aceasta echipa a facut atatia bani pentru ca am fost NOI, SUPORTERII acolo. Fara NOI, FCSB este doar un fel de Unirea Urziceni. Si nu, impacare nu mai exista, il vrem plecat!

Bobomax (5 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:44

Domnule Ioanitoaia esti penibil cu acest articol ….cum sa vina fanii la meci cand Steaua a jucat slab ……? …..daca Steaua va repeta jocul si rezultatul ca si la ultimul meci spectatorii vor veni la meci …..numai rezultatele vor aduce spectatorii langa echipa …..am zis spectatorii pt. ca decat fani cum sunt cei din asa zisele peluze ….mai bine lipsa ….si ma mai mira un fapt …..consecventa cu care amintiti de nume si sigla ca sa mentineti confuzie in randul cititorilor ….nu este vorba decat de o sigla ….un desen inregistrat la OSIM ,,,,,restul sunt povesti inventate de ziaristii care sunt obisnuiti numai cu scandal ….cu stiri bomba si cu stiri soc ….

Dorin (1 comentarii)  •  16 iulie 2015, 19:58

„Creditorul” este un subiect despre care am putea vorbi multe! As fi primul care l as schimba daca as avea puterea asta , dar cu cine? Copos?
Problema este ca Steaua nu are suporteri adevarati! Asta e parerea mea. Acum alta este problema, nu Becali! Daca ar avea supprteri adevarati, acum ar fi timpul potrivit sa vina linga echipa si uniti, sudul cu nordul cu estul si vestul sa mearga si sa ceara socoteala de la domnii generali, sa I intrebe ce amume urmaresc dinsii, pt ca e clar ca ei urmaresc ceva si ii manipuleaza si pe asa zisi suporteri, care pina mai ieri cintau „sunt fericit si ma simt bine…”
Intradevar Steaua nu e a lui Becali, dar nici a unor generali cu burti mari

Olteanu (478 comentarii)  •  16 iulie 2015, 20:08

@IceSoldier. Vezi ca il confunzi pe Nea Ovidiu cu slugile alea de la Pro TV. Un ziarist care il infrunta pe Becali de 10 ani si nu l-a mai chemat la nicio emisiune nu poate fi tras la raspundere. O avea Nea Ovidiu pacatele lui, dar nu si pe acesta. Altii da, ai dreptate.

Franz (406 comentarii)  •  16 iulie 2015, 20:11

Ca si Becali stelistii nu accepta sa fie contrazisi. Ei sunt cei mai frumosi, cei mai destepti si cei mai cinstiti de aceea ii si ustura adevarurile din articolul maestrului Ioanitoaia.

andrei (45 comentarii)  •  16 iulie 2015, 21:40

@tudorica – sunteti total pe dinafara, CA Campulung a fost echipa a 2-a a armatei cu sediul la Iasi.Ca sa-i faca pe plac ministrului Bodnaras, generalii au mutat echipa foarte aproape de locul de bastina al alcestuia, la Campulung. Echipa a promovat in prima liga, lucru interzis astazi, facand bineinteles jocurile primei echipe. era pe locul 2 dupa tur, nu prima cum se tot zice, celelalte echipe au protestat dur fata de situatia creata si echipa a fost desfiintata inaintea returului. Asta cu echipele comuniste nu o prea pricep, inteleg ca ati fi dorit ca timp de 45 ani sa nu se fi infiintat nicio echipa de fotbal, nici macar Universitatea Craiova, de fapt echipele studentesti de fotbal in prima liga sunt o creatie a regimului din Romania, nicio alta tara din lumea asta n-a avut in acelasi sezon cate 5-6 echipe studentesti in prima liga (Universitatea Craiova, U Cluj, Poli Timisoara, Poli Iasi, Sportul Studentesc, Dunarea CSU Galati), trebuiau si astea desfiintate inaintea unor mititei. ianci, simani, adamesti,etc ?

Jean Valjean (280 comentarii)  •  16 iulie 2015, 21:59

Bobomaxe, te dai mai destept decat esti. Numele e primul intrat in discutie, din Steaua a devenit FCSB, asa ca baga capul in tarana si musca-ti limba.

cheliosu irezistibil (5 comentarii)  •  16 iulie 2015, 22:02

Culege ce a semanat nea Becali. Actioneaza mereu din impuls ca un needucat. Asa a indepartat si gloriile clubului si suporterii. Da impresia ca nu-l interesaza nici sigla, nici traditia, nici galeria, pai atunci de ce ai vrut bre neaparat la Steaua si nu ti-ai facut o echipa oarecare de la zero, la oi in pipera? Vad ca nici curentul gigist nu e puternic, astia care dau vina pe galerii vad ca nici ei nu prea se inghesuie la stadion. Deci traditia si galeria apartin trecutului, iar traditia noua (cu noua sigla si noii suporteri ) e sublima dar lipseste cu desavarsire.

cheliosu irezistibil (5 comentarii)  •  16 iulie 2015, 22:07

Fara o cultura organizationala (care e compusa si din traditie, si din glorii, si din insemne, si din relatia cu suporterii, dar ce sa inteleaga un autodidact cu 4 clase?) echipa va avea soarta echipelor mici umflate brusc dintr-un orgoliu local cu bani politici (nu mai nominalizez, se stiu exemplele)… diferenta e ca fcsb va muri mai lent pentru ca berbecu are bani si merge cu prostia autodistructiva pana in panzele albe… de, are mintea odihnita omu’

Alex (55 comentarii)  •  16 iulie 2015, 22:18

Steaua e pierduta, adios, a distrus-o oierul care e la randul lui un distrus!

Comentează