Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

„Naţionala” rezervelor

E clar și neplăcut, de-a dreptul îngrijorător, că “naționala” tricoloră e în mare parte, majoritar, alcătuită din rezerve.

Permalink to „Naţionala” rezervelor
joi, 18 iunie 2015, 10:05

Împrumutat de Toulouse la Al Sailiya, ex-dinamovistul Dragoș Grigore, titular în recentul 0-0 din Irlanda de Nord, consideră că mișcarea respectivă înseamnă un pas înainte. “E un nivel destul de ridicat în Qatar, unde joacă și Keșeru. În plus, o să am ocazia unui duel cu Xavi, care s-a transferat la Al Sadd”, argumenta el.

Cu tot respectul, cred că Grigore își face curaj singur și că mutarea lui la o echipă de locul 11 nu-i un semn de progres. Într-adevăr, acolo îi va fi adversar și Xavi, cu observația că acesta a bătut palma cu arabii la 35 de ani și jumătate, ba și după ce a cîștigat toate trofeele posibile. Pe lîngă 133 de prezențe în reprezentativa Spaniei, a cucerit o coroană mondială și două europene, de 4 ori Champions League și de 9 La Liga etc. La Barcelona din 1991, Xavi merge la Doha ca să iasă din fotbal. Evident, nu-i și  cazul lui Dragoș. La 28 de ani, împliniți pe 7 septembrie 2014, acesta a strîns doar 12 selecții.

Deși contractul său cu Toulouse va expira abia în 2017, Grigore a trebuit să lase Franța împotriva voinței sale. Asemenea lui Maxim, care a dat vina pe fostul său tehnician de la Stuttgart, și Dragoș a arătat cu degetul spre antre-nor. “Arribage m-a anunțat că nu va conta pe mine, așa că am plecat ca să pot juca”, s-a străduit el să explice.

Măcar în parte are dreptate.  Nu s-a înțeles cu Arribage, cum nici Maxim n-a rezonat cu olandezul Stevens, substituit de VfB cu Zorniger. Atît că, lucru de mirare, asemenea nepotriviri li se întîmplă de regulă fotbaliștilor noștri, în timp ce alții, sud-americani, africani, asiatici, n-au probleme. Se adaptează ușor, fără sincope. Se zice că românii sînt mai dificili. Oare aș greși dacă aș scrie și că sînt mai comozi, mai capricioși, mai plini de ei?

În context, surprinde mai puțin sau deloc amănuntul că dintre “stranierii” cu care Iordănescu a abordat meciul de la Belfast, Tătărușanu, D. Grigore, Chiricheș, Torje, Maxim și Keșeru, numai ultimul a venit titular de la club. Dar de unde, de la Al Gharafa, locul 7 în Qatar?! Ceilalți au jucat sporadic, mai rar în sezonul de primăvară: Tătărușanu 9 partide din 38, D. Grigore 27 (38), Chiricheș 10 (38) la Tottenham, Torje 27 (34) la Konyaspor, însă 90 de minute doar în 15, Maxim 26 (34), cu numai 8 integrale. La Fiorentina, Tătărușanu a stat pe tușă vreme îndelun-gată din cauza unei accidentări, dar statistica nu-l avantajează nici pe el.

Dacă adăugăm că Al Hilal n-a ezitat să-l împrumute pe Pintilii la Pandurii și că Al Ittihad pare gata să renunțe la “magicianul” Sînmărtean, iată, să nu-i mai tratăm de sus pe șeici!, că Gardoș a prins numai în 3 rînduri cîte 90 de minute la Southampton și că debutantul Fl. Andone a căzut în Segunda Division cu Cordoba, distanțată la 12 puncte de penultima clasată, nu prea ne rămîn motive de bucurie. O dovadă în acest sens e și că Galatasaray l-a refuzat pe B. Stancu, ajuns la Orduspor și, mai nou, la Genclerbirligi.

E clar și neplăcut, de-a dreptul îngrijorător, că “naționala” tricoloră e în mare parte, majoritar, alcătuită din rezerve. Dar asta avem și cu asta defilăm! În ciuda faptului că nu ne convine, să admitem că schimbarea oricărei situații trebuie pornită de la recunoașterea și de la asumarea ei.

Degeaba cerem și pretindem dacă nu există un temei pentru așa ceva. Din păcate, chiar nu există.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

lord belial (434 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:25

pantilimon nu e rezerva la el la echipa de club
si e si mai bun ca tatarusanu, rezerva fiorentinei

Tiberiu33 (12 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:27

Un singur jucator joaca titular DE 7 ANI in Italia …mai este si capitan de echipa ..si ce echipa …locul 3 in italia ….si voi toti spuneti ca este un jucator slab ..un jucator cotat la 10 mil de euro …interesant ..

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:37

…romanii sunt blatisti …de aceea se feres toti sa i bage pe teren …

Marius (6 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:42

Degeaba joaca bine in italia daca la nationala ori nu a vrut sa vina ori a jucat slab cand venit. Ar trebuie titularizati cei mai in forma ca nu ai ce nucleu sa faci fiind toti mediocri.

radu (60 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:46

Tiberiu 33#Acel jucator a refuzat nationala.Nu are rost sa discutam despre el.Astept mai mult de la Gardos ,un baiat inteligent

Andrei Luca (5 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:50

Aveti dreptate! Pacat de lucrurile murdare care se petrec in tara asta

Mihai (2 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:51

asa e dar si selectionerii sunt plini de ei. Bicfalvi a iesit golgheter in Ucraina (un campionat mult mai puternic decat al nostru si cel din Qatar) si totusi de ce nu a jucat la nationala sambata? Cernat la fel jucator in forma tinut de o parte…Pantilimon apara mai des…si totusi nu e. Si totusi da…jucatorii romani sunt plini de ei si asa au fost mereu.

gabi (27 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:51

domnule ioanitoaia, de ce nu incercati sa vedeti si faptul ca d-l general a. iordanescu insista sa ii cheme la oaste pe acesti mercenari? in plus, de ce nu a jucat pantilimon? sa fim seriosi, CE TREBUIE SA FACA pantilimon ca sa joace in locul rezervei la fiorentina, tatarusanu? nu e clar ca e o chestie de gust a d-lui general? nu era mai ok o formula cu pantilimon, radu stefan, rapa, vatajelu, vlad de la dnipro, gabi muresan, prepelita, budescu, cernat, dan roman si puscas? nu pot sa probez, dar sunt sigur ca nici aceasta nationala nu pleca invinsa. din contra. p.s.- pot sa mai fac inca un prim 11, poate nu mai valoros, dar, mai merituos decat mercenariatul generalului…

Kyro (61 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:52

Pana sa ajungeti al Andone sa zicem ca aveti dreptate. Dar de acolo ati amestecat pere cu mere. Andone a fost singurul sustinut, din echipa aia, de galerie pana la final. Fotbalul este un joc de echipa deci nu poate fi aratat el cu degetul pentru retrogradare. La Sanmartean iarasi; La arabi daca esti adus de antrenorul X cand pleaca pleci si tu indiferent ca esti cel mai bun din lot/tara respectiva.

Si cum zicea si Tiberiu33: Ar terbuii sa fim revoltati ca titularii de afara is rezerve sau neconvocatii la nationala gen Radu Stefan sau Bicfalvi

Kyro (61 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:54

@radu
A renuntat la nationala din cauza antrenorului si presei din tara asta. La prima convocare a fost scos principalul vinovat pentru toate problemele nationalei. Nu cred ca daca cineva ar avea curajul sa isi ceara scuze si ar fi lasat in pace nu ar reveni

Sefu (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:57

Perfect ca intotdeauna. Jucatorii romani sunt vai de ei si se cred prea buni.. E bine ca sunteti rau si acid.

mihai BN (2 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:58

Domnule, nu-i băga pe toţi în aceeaşi oală. Situaţia lui Sînmărtean la Al Ittihad e similară cu a lui Szukala, şi ce să vezi, ăla nu-i român, ci jucător de bază al Poloniei lui Lewandowski. La Sînmărtean (şi la Szukala) se renunţă pentru că noul antrenor va dori cu siguranţă să aducă la club jucătorii doriţi de el, nu pentru că Lucian şi Łukasz au ajuns rezervele rezervelor! Vreau să văd naţionala cu Pantilimon, Bicfalvi, Sînmărtean şi Cernat, că ăştia-s titulari la echipele lor şi joacă foarte bine!

Alex (20 comentarii)  •  18 iunie 2015, 10:58

Nu mai cautati motive si argumente. Exista un singur motiv pentru statutul romanilor ajunsi in fotbalul mare: LIPSA DE VALOARE!! Degeaba ii umfla presa si impresarii. Cand ajung „acolo” iese adevarul la suprafata ca untdelemnul. Super-talentele (?!) Chiriches si Gardos prind greu si banca de rezerve, Rusescu este (cica!) jucatorul Sevillei dar nu stie nici unde e stadionul, cei ajunsi prin Turcia (Bourceanu) sau Arabia (Pintilii, Sanmartean) sunt trimisi pachet acasa dupa doar cateva saptamani. LIPSA DE VALOARE!!

gabi (27 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:00

ah, am uitat: bicfalvi…este jenant sa nu il utilizezi. e penibil chiar. concluzionez spunand ca de vina pentru selectie este numai selectionerul (sic!).

Domnul P (19 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:07

Este foarte grav pentru national si pent viitor ca nu avem titulari in campionatele puternice. In acest fel nu vom creste niciodata.
In plus, daca romanii se duc si se fac de ras in Europa, vor inchide usile si pt alti jucatori

pepeman (11 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:07

Ce tot îi trageţi cu Pantilimon, balamuţilor, se schimba cu ceva jocul naţionalei dacă era alt portar? Folosiţi-vă mai întâi neuronul şi abia apoi buricele deştelor.

je (21 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:09

nu inteleg de ce nu a prins nici un minut bicfalvi care e titular in ukraina si da goluri pe banda rulanta.de ce naiba e convocat chipciu care nu joaca nimic de aproape un an .pintili e mediocru ,e rudimentar rau.toti vor bani cat mai multi bani ca li se termina cariera de fotbalisti si apoi e ca si cum ar muri , nu mai pot face nimic pt a-si castiga existenta.multi dintre asa zisi fotbalisti ai nostri sunt niste sportivi mediocri care nu au facut nici o performanta in viata lor si totusi sunt mediatizati excesiv in dauna unor sportivi care fac cinste romaniei aducand medalii olimpice sau de la camp. europene si mondiale.

dinamo100 (143 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:11

As mai adauga ceva: nu doar ca jucatorii romani sunt mai mult rezerve, dar evolutiile lor sunt caracterizate de inconstanta. Uitati-va cati jucatori s-au perindat la nationala in ultimii 5 ani, sa zicem, si veti observa ca sunt o multime. Motivul e acela ca majoritatea au evolutii bune doar pe termen scurt. Hai sa vedem care sunt jucatorii care au evoluat constant bine in ultimii 5 ani. Nu prea sunt. Faptul ca cineva joaca bine 2,3,5…10 meciuri in Liga 1, poate fi complet irelevant, iar antrenorii nationalei (Piturca, Iordanescu… care or mai fi) stiu foarte bine lucrul asta.

nefertem (7 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:12

Materialul asta mi-a placut, intr-adevar arata adevaratele probleme din fotbalul cu romani:
– atat in epoca Iordanescu, cat si in epoca Piturca, selectia nu a fost facuta pe baza formei de moment, ci pe baza simpatiilor personale si apartenentelor jucatorilor la o anumita echipa
– la ce-ati scris aici legat de jucatorii rezerve, as adauga si jucatorii care vin dupa accidentari
– campionatul intern e un fals, plin de meciuri dubioase; drept dovada, toate „vedetele” care se transfera „afara” de la echipele din frunte ajung in scurt timp rezerve, iar peste un an cel mai probabil se intorc la noi in campionat
– nu mai functioneaza politica „ai plecat la arabi, adio nationala”

Exista o lipsa de valoare a jucatorilor romani ce-ar putea asigura continuitate la echipa nationala:
– rezultatele echipelor de tineret sunt jalnice
– tinta echipei campioane, care zice-se ca umbla dupa performanta, e de a-si aduce „vedetele” inapoi: keseru, sanmartean, ce n-au facut fata la arabi dupa jumatate de sezon
– dan petrescu se intoarce in campionatul intern, sigur cu gandul de a se bate la titlu, isi face echipa cu media de varsta probabil pe la 33 de ani

sorin (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:18

nu numai rezerve dar si numai Stelisti,mai lasati-ma.
toti antrenorii au spus ca vor selecta jucatorii care sunt in forma si joaca la cluburile lor.dar ca si politicieni una zic alta fac .
nu va suparati daca RADOI e cea mai mare legenda si Dukadam nu-l cunoaste………………atunci:BOLONI,HAGI,STOICA TUDOREL,BALINT,BELODEDICI,SAMES,M.RADUCANU,DUMITRU,IORDANESCU……..CE SA MAI VORBIM?

MIELU (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:18

Pantilimon a fost accidentat,din cauza aceasta nu a jucat;C e jucator este Radu Stefan,nici fundas stanga nici central,;in afara de 2 goluri la lazio,nu am vazut sa faca un meci mare,ma refer strict la partea defensiva

maigret (49 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:20

Am avut noi un jucator care juca meci de meci ,mai mult era chiar capitanul Barcelonei! Dar il tinem ascuns in numele unei false si penibile democratii!

Dinu valentin (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:24

Bine zis ca sunt plini de ei. Explic la Ploiești , maxim și compania sau plimbat tot meciului pe teren jucând împotriva formidabili feroe susținuți pana în minutul 80 de suporteri. Normal suportul dak a văzut ca e luat la mișto și fotbalul și plătitorul de bilet ia fluierat . După meci foarte supărați acești falși purtători de echipament și național pe deasupra, dacă sunt rezerve majoritatea ptr ca nu își respecta meseria unde se duc, caută numai scuze. O sa ne calificam la european taras iar acolo o sa ne facem de ras cu cel mai slab fotbal din Europa.

brazvan (57 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:25

păi băi nene, atunci DE CE mai așteptați ca rezervele astea să joace fotbal și strâmbați din nas că nu vă place ce produc? ASTA LE E VALOAREA!!!

Cip (19 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:32

Jucatorii romani sunt slabi (tehnic, fizic, mental), asta-i singurul motiv al faptul ca nu avem un fond de 20 de jucatori in campionate decente (cum au sarbii, spre exemplu). Nu la Real sau la Barca, dar macar 1-2 jucatori care sa joace regulat la echipe de locurile 8-16 in Spania, Anglia, Franta, Germania, Olanda, Italia; macar 1-2 jucatori in liga a doua din Anglia, Italia, Spania; macar 1-2 jucatori la echipe de locurile 3-6 in Belgia, Grecia, Turcia. Noi avem jucatorii cei mai buni (Marica, Torje, Stancu) in Turcia la echipe de mijlocul clasamentului, sau printre camile, restul fiind in dificultate pe la echipele lor. In aceste conditii (la carea adaugam starea jalnica a campionatului si inflatia de straini), ce reuseste echipa nationala este destul de mult peste, si nicidecum sub posibilitati.

Radu (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:41

@gabi: inainte sa faci afirmatii aberante si sa te inflamezi aiurea, fa un efort urias si informaza-te. Pantilimon s-a accidentat si nu ar fi avut cum sa joace in meciul asta. Astfel, raspunsul la intrebarea ta retorico-azuzatoare e de fapt extrordinar de simplu: sa fie apt de joc.

Dragos C (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:46

Jucatorii români sunt copia fidelă a societății românești contemporane, mai exact a generației tinere, cu excepțiile de rigoare, evident: puturoși, inculți, risipitori, neserioși. 8 din 10 tineri ascultă manele, acestea fiind muzica lor favorită, n-au citi o carte în viața lor, nici măcar una de povești, nu sunt dispuși să învețe și nici nu au fost învățați să o facă, consideră că în viață este important să te ”descurci”, să te învârți, să dai un tun și să te retragi undeva la umbra… Modelele lor sunt Gigi Becali (semi-analfabet, dar plin de bani, respectat în lumea obscură, care însă pare pentru acești tineri adevărata societate) sau Florin Salam, Alex Velea… Cu o astfel de gândire nu se poate face niciodată performanță, în nici un domeniu. Si, după cum se vede, chiar nu se face: peste 50% din absolvenții de liceu nu pot lua măcar nota 5 (cinci) la examenul de Bacalauret, dar majoritatea dintre ei nici măcar nu realizează ce drama trăiesc, pentru că fără acest examen nu prea pot face nimic în viață… Dintre cei care trec acest examen, peste 50% iau maxim nota 6 (șase)…
Aceștia sunt tinerii nostri, repet, cu excepțiile de rigoare. Uitați-vă la Chipciu sau Torje: amândoi erau considerați talente excepționale (și chiar sunt), dar comoditatea și lipsa de educație sănătoasă îi fac să se complacă într-o mediocritate crasă! Au pus mâna pe un pumn de bani și cred că toată lumea este a lor, că sunt mari vedete și că viața ”trebuie trăită din plin”! Pentru ei, exemple precum Cristiano Ronaldo sau Messi, oameni care au câștigat tot ce se poate câștiga în fotbal la nivel individual, iar financiar sunt la o cotă uluitoare, dar cu toate acestea mănâncă pământul la antrenamente și rup terenul în două la meciuri, ei bine, acești jucatori sunt de neînțeles pentru alde Chipciu, Torje, Zicu, Alexe, Bourceanu, Chiricheș sau Maxim. Respectul față de meserie, față de muncă, față de clubul care te plătește, lucrurile acestea sunt complet străine pentru acești jucători și pentru ceilalți, din România.
Astfel, părerea mea este că trebuie să începem să facem, înainte de orice, EDUCAȚIE la cluburile de fotbal. Mai mult decât de antrenamente, acești tineri au nevoie de educație, să învețe să vorbească, să se exprime corect, să învețe bunele maniere, să învețe istorie, un pic de literatură de bună calitate (nu Sandra Brown…), să aibă cursuri de sociologie, de comunicare, una-două limbi străine, să li se prezinte situația multor foști sau actuali jucători, mari talente, dar ajunși rebuturi, prin pușcării, suspendați cu anii sau la limita săraciei din cauza educației precare și a comportamentului: Mitea, Lucian Bălan, Radu Niculescu, Lupu, Mutu etc. Să învețe din greșelile acestora, să li se explice ce au greșit ei și ce ar fi putut să facă dacă ar fi dus o viață sportivă, dacă ar fi fost serioși, dacă și-ar fi respectat meseria, clubul, antrenorii, familia…
Până nu se schimbă total ATITUDINEA jucătorilor, oricât de talentați ar fi aceștia, nu vom avea calitate în fotbalul românesc! Multe cluburi prefer să aducă jucări din străinătate tocmai pentru acest lucru: diferența uriasă de atitudine, seriozitatea la antrenamente, la meciuri, viața sportivă etc. Uitați-vă la Seto, de la Astra, un jucător modest din punct de vedere tehnic, dar compensează printr-o seriozitate extraordinară, de aceea este foarte apreciat de toți antrenorii! Cam asta este…

satyricon (73 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:47

Vad ca cei mai multi nu au vazut imaginea de ansamblu si se cramponeaza in detalii (intr-un jucator sau altul). Problema este generala in fotbalul nostru si la jucatorii nostrii, sunt slabi sau cel mult mediocri si se cred superfotbalisti.
Intr-adevar sunt si cazuri particulare ale unor jucatori care poate ar fi fost mai in forma decat cei care au jucat. Dar este cel putin amuzant ca foarte multi se leaga de folosirea lui Tatarusanu in locul lui Pantelimon. Avand in vedere ca Tatarusanu a facut un meci fantastic fiind cel mai bun din echipa noastra (si chiar de pe teren) si efectiv ne-a salvat, parerea mea este ca in privinta lui nimeni nu trebuie sa mai zica nimic. Nici la Keseru nu prea sunt lucruri de criticat avand in vedere ca s-a demarcat in continuu, a alergat, dar nu a fost jucat. Problema a fost constructia deficitara, mijlocul in primul rand foarte slab si nici fundasii laterali nu au sprijinit aceasta constructie. Dar cand Sepsi a fost cel mai slab de pe teren (un titular si o eterna speranta a fotbalului nostru), fiind nevoie in dese randuri sa fie dublat de Grigore, iar Chipciu sa coboare foarte jos sa-l ajute, ce pretentii sa mai ai in atac?
Probabil ca cu Bicfalvi in spatele lui Keseru si cu un Sanmartean sau Cernat sau Budescu la construtie ar fi fost ceva mai bine. Dar avand in vedere ca nici unul nu e vre-un Messi dau CR nu cred ca ar fi fost mult mai bine.

ics (3 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:52

atata discutie despre Pantilimon…desi a fost accidentat
„daca era Pantilimon…” trei goluri dadea…

Ioan (3 comentarii)  •  18 iunie 2015, 11:55

Vad cum unii vorbesc fara sa aiba minime tangente cu situatia actuala a jucatorilor. Pantilimon este accidentat. Daca urmariti meciurile celor de la Lazio cu usurinta puteti deduce ce joaca Radu Stefan. Mai nimic!

E usor ca dupa meci sa spui ca de ce nu a jucat Vatajelu, Sapunaru sau Budescu, etc. Ce reprezinta acesti jucatori? Certitudini? Nici vorba. Au mai fost Chitu, Nistor si altii, care s-au remarcat in campionat dar au dezamagit mai apoi. Cand nu a jucat cu Maxim toata lumea a sarit in sus. Acum a jucat Maxim dar mediocru.
Deocamdata, Chiriches, Tatarusanu(apropos-daca nici acum nu a aparat bine atunci sunteti IMBECILI!!!-cu el ce aveti?), Torje, Chipciu, Keseru si restul, sunt varfurile echipei nationale. Astia ii avem cu astia defilam. Noi romanii suntem si foarte pretentiosi.

Mishu (234 comentarii)  •  18 iunie 2015, 12:07

Trist, dar adevarat. Articol f curajos pt ca romanii nu suporta adevarul cand nu le pica bine.

Gogu (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 12:09

Pantilimon din cate stiu a fost accidentat, deasta nu a fost convocat.. In rest inchistare in acelasi orizont rigid, cum a mai fost mentionat, parca am avea cine stie ce nucleu de jucatori cu relatii de joc f bine inchegate si iordanescu nu vrea doamnefereste sa inlocuiasca niste maini (picioare) moarte ca nu cumva sa strice angrenajul care merge ceas.. Baietii astia n-au aratat nici o idee de joc!! Dc atunci nu folosesti jucatori clar mai valorosi si mai in forma? Bicfalvi e exemplul generic (dintre cei selectionati), il bagi pe chipciu care clar trece printr-o perioada slaba, in fata portii in loc de minge da in gazon de sare brazda, si il tii pe Bicvalvi pe banca… Cand o sa aibe nationala un antrenor liber de interesele diversilor impresari, de orgolii personale marunte (Bicfalvi i-a fost recomandat de Lucescu, nu poate juca un rol important), re rigiditati in gandire, poate avem si noi o sansa sa vedem fotbal jucat de echipa nationala ….

dan t (81 comentarii)  •  18 iunie 2015, 12:44

domnule ioanitoaia….totusi sunteti subiectiv ….de ce nu va puneti problema si de stelistii plecati ca mari vedete de la steaua si ajunsi,eterne rezerve,sau vesnic imprumutati? de ce cand e vorba de steaua se permite orice?(mai nou radoi antrenor)? de ce pe acest site se modereaza cuvintele”oi””oaie”,”cioban” dar nu se modereaza cuvintul potaie””cioara”etc? de ce com antisteliste ,sau IP urile celor cunoscuti ca antistelisti in com sun blocate iar cele pro pot posta fara restrictii? de ce o echipa de club e mai mediatizata si mai prezenta ca nationala pe un site?

Alin8tim (2 comentarii)  •  18 iunie 2015, 13:02

Bravo pt articol! Ar trebui sa punem capul jos … si la munca … precum Feroe. Chiar daca sutem slabi…ca suntem…macar sa ne ridicam la potentialul nostru maxim de echipa din lumea a treia … spre a doua. Eu tin in continuare cu tricolorii!

Sir (42 comentarii)  •  18 iunie 2015, 13:19

FELICITARI. E bine macar din cand in cand sa ni se aminteasca pe ce picior dansam. Al nostru e schiop.

Bimbo (206 comentarii)  •  18 iunie 2015, 14:03

@dan t. Reprosul tau nu tine. Azi discutia nu ii priveste pe jucatorii plecati de la Steaua. Tu nu iubesti Steaua dar acest subiect e altul, asa ca ragusesti fara sens.

Steaua1986forever (4 comentarii)  •  18 iunie 2015, 14:37

Felicitari domnule Ioanitoaia. In sfarsit ati pus punctul pe „i”. Asta spun si eu de ani de zile pe aici si se gasesc tot felul de isteti care imi spun ca suntem nu stiu ce mari valori. Fotbalul romanesc este mult mai slab decat isi imagineaza chiar si cei mai pesimisti dintre noi. Iar locul ocupat in clasamentul FIFA al nationalei noastre e o gluma, sunt cel putin 30-40 de echipe clasate in spatele nostru care matura cu noi la orice ora din zi sau din noapte, inclusiv cu echipa a doua. Ca sa ne vedem lungul nasului, va pot argumenta cu exemple cu ZECI de jucatori din tari cu mai putin de 2 milioane de locuitori din fosta yugoslavie care au titulari in primele 5 echipe din absolut toate campionatele tari din Europa. Noi nu avem (rezerve macar) in campionatele respective nici macar la echipele de pe locurile retrogradabile. Sa nu ne miram cand o sa ne bata tari ca Bosnia, Muntenegru, Albania, Macedonia foarte curand. Daca ati vedea de ex. cati albanezi sunt la grupele de juniori ale Barcelonei o sa va apuce groaza. In 3-4 ani astia o sa joace titulari (poate nu toti la Barca „mare” insa sigur in Primera) si evident la nationala lor sau a altor tari (de ex. Elvetia, doriti sa vedeti ca mai mult de jumatate din „elventienii” titulari sunt albanezi din kosovo, nu mai vorbim ca daca jucam cu echipa Elvetiei sunt mari sanse sa mancam bataie cum nu a luat niciodata Romania), etc.

Georges (65 comentarii)  •  18 iunie 2015, 14:44

Mai are dreptate si inchistatul de Iordanescu, ce performanta sa faci cu asemenea loaze. Mutu tragea pe nas si pe gat dar macar juca fotbal, iar Chivu era de pe alt etaj. Astia nu stiu cu mingea si nu au nici cap.

coco (401 comentarii)  •  18 iunie 2015, 14:46

Baieti buni da cu lipsuri. Nici fotbal, nici caracter.

Gabriel (56 comentarii)  •  18 iunie 2015, 14:48

Statistica interesanta. Nu poti plati mult un fotbalist care joaca numai cateva meciuri intregi pe sezon ca Gardos ori Chiriches. Baietii astia au nimerit prost in Anglia.

Averescu (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 15:43

Acesta „nationala a rezervelor”de care spuneti este pe primul loc in grupa. Sa inteleg ca locul 1 nu e suficient ? Ce ati vrea sa faca acesti baieti ? De ce spuneti ca jucatorul roman nu confirma „afara”? La barcelona sau real madrid nu sunt jucatori care stau pe banca de rezerve ? acei jucatori de zeci de milioane de ce nu se inpun ? Di maria de ce nu joaca la manchester ? Falcao de ce e rezerva ? Inaibte sa criticati fotbalisti romani ar trebuii intai sa va uitati ce conditii are forbalistu roman si dupa sa il criticati pentru rezultatele lui. Jucatorii romani nu confirma ? Hagi a confirmat ? Popescu ? Adrian ilie ? Muru ? Stelea ? Acestti jucatori nu sunt romani ? De ce dupa tripla reusita cu inter Chivu a fost facut praf de presa noastra ? Probabil nici el nu a confirmat:)))ar trebuii sa lasati rautatea si sa recunoastem ca acesti baieti reusesc o performanta f mare in comparatie cu conditiile pe care le au avut la copii si juniori. Cu acesta echipa de rezerve suntem pe locul 5 in europa stiati asta ? Peste italia si anglia. Vad ca multa lume zice ca de ce nu avem si noi fotbalisti ca sarbii care joaca titulari la echipa de club,eu va intreb ce performante au reusit echipele sarbesti ? Va spun eu,un mare 0. Si ma intreb oare cati ziaristi au plecat afara si s au impus la ziar de sport importante ? Tot 0,deci nu mai criticati echipa nationala ,la conditiile care sunt la noi ei au reusit imposibilu,apropo avem cea mai buna aparare din europa. Dar tot nu e de ajuns…..

ba(la)nel (66 comentarii)  •  18 iunie 2015, 15:46

Nea Ovi, astia sunt titulari in cluburi si au valoare doar cand e vorba de gratare si manele…uitati-va la alde Chipciu, ce s-a ales de el…

Cheetah (2118 comentarii)  •  18 iunie 2015, 15:47

Cu tot respectul, de data asta NU sint de acord cu Dvs, si am sa va spun si de ce:
Cum adica, citez: „asta avem și cu asta defilăm!”, pai ne obliga cineva sa folosim jucatori care sint rezerve la echipele lor de club, indiferent care si de unde ar fi aceste echipe?
Pai un om care joaca bine, se poate integra usor in lotul reprezentativ si, in plus, a fost titular la club in ultimul sezon, nu e oare de preferat unuia care a stat pe banca in aceeasi perioada sau a jucat mai putin?
Si, in plus, de unde si pina unde conteaza ca X sau Y joaca in Europa Occidentala sau in Arabia sau in Romania in divizia B? De unde apare discriminarea asta?
Aici e greseala, maestre, ca promovam si facem lotul reprezentativ pe alte criterii decit cele folosite de echipele pe care le invidiem ca-s mai bune decit noi, din alte tari.
Criteriile si criticile nefondate decit pe „gura tirgului” sau interese financiare ale celor care vor sa promoveze un jucator sau altul pentru a-i creste valoarea, nu ma intereseaza citusi de putin.

balaban (2118 comentarii)  •  18 iunie 2015, 15:52

Bine ca-i faceti „jobul” lui Burleanu, maestre!
Criticati si chiar titrati ca e ingrijorator, in felul asta invatandu-l pe Burleanu cum sa se corecteze si sa stabileasca niste criterii obiective de selectie la nationala.

Cocutila (911 comentarii)  •  18 iunie 2015, 16:02

Mai sa fie, pai si daca am juca cu titularii de la Barca si Real Madrid, in situatia in care Piturca e antrenor nu scoatem mai mult decat a reusit el sa scoata cu acest „lot” preluat de generalul Iordanescu in momente de criza profunda.
„Tricolorii” (de rosu-galben-albastru de Carpati) apar in presa de scandal cu baute, nopti pierdute cu diverse domnisoare interesate de banii lor multi, acuzatii de meciuri aranjate pentru inselarea caselor de pariuri si a compatriotilor pariori cinstiti, masini care in mod normal nu se conduc decat la Monte Carlo pe faleza, etc, dar nu apar nicicand pe listele de preferinte pentru achizitii ale Real Madrid, Barcelona, Bayern sau Juventus Torino, ca sa dau doar cateva exemple.
Si nu vor fi in veci nici macar ajutor de rezerve la aceste cluburi.
Aici e buba, doamnelor, domnisoarelor si domnilor!

timo (2 comentarii)  •  18 iunie 2015, 16:54

maxim chiar joaca f bine , toata presa din Germania il lauda , su ziceau clar ca nu e folosit corect sau bagat in seama de antrenor pt ca e ultra defensiv .iar maxim fiind un profil ofensic nu prea facea faza defensiva. Dar era cel mai bun de la stuttgart.cand era Labadia si juca cu el perfect de o ajuns cel mai bun pasator din germania toata presa a vb de el ca si de un excelent gotbalist.ziaristi d

Bogdan (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 17:16

Domnule ioanitoaia si baietii care comentati acest articol… Tin sa precizez ca a trecut mai bine de jumatate din meciurile de calificare la Euro si echipa nostra nationala este pe locul???? Nu mai *****!!! Ati uitat anii precedenti cu Razvan si piti???? Pe ce loc eram in acest moment??? Sunteti ca femeile din ziua de azi 😉 :)))

Leu (1 comentarii)  •  18 iunie 2015, 17:30

@averescu. Bravo, fii mandru de tine si de niste fotbalisti de doi bani! Doar ca fii mai atent ca nu esti destul de fudul! Dai exemple anapoda si esti de plans daca indeplinesti conditia de a fi impllnit 16 ani. Stunci esti de compatimit.

eugeniustin (82 comentarii)  •  18 iunie 2015, 17:39

Cu Sanmartean in teren am dominat toate echipele din grupa.

Brebu (911 comentarii)  •  18 iunie 2015, 17:42

Intai sa joace pe stilul generatiei lui Gheorghe Hagi, apoi sa emita pretentii de Nationala.

Comentează