Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Antrenorul Mirel Rădoi

Nu cer nici un avantaj în ideea că unde-i lege, nu-i loc de tocmeală. Sau n-ar trebui să fie.

Permalink to Antrenorul Mirel Rădoi
joi, 4 iunie 2015, 9:15

Anunțul că Mirel Rădoi va fi antrenorul principal al Stelei i-a surprins pe suporterii roș-albaștri, dar nu i-a încîntat pe toți. Dacă internautul Sucitu a postat pe blogul meu că “Steaua ar putea arăta mai bine cu Rădoi decît cu Gâlcă”, Dan nu s-a sfiit să numească alegerea lui Mirel “o mare tîmpenie”. Ba chiar, ca să fie sigur că mesajul lui nu se pierde, l-a repetat!

Discuția e că Rădoi neavînd licență, obligatorie pentru a lucra în Liga 1, Steaua poate fi oricînd sancționată. Conform regulamentului, unui club nu-i e permis să numească antrenor pe cineva care nu dispune de patalama. Iar lui Mirel îi e imposibil s-o ia mai devreme de 5 ani! Numai cursurile pentru secund durează 3 ani!

Va fi greu de dovedit că Rădoi e “principal”, nu italianul Pedrazzini, celălalt fin al lui Gigi Becali. Posedînd licență, ultimul are dreptul de a sta pe bancă. Dovezi în sensul că nu Mirel e piua întîi, de unde dovezi?! A declarat Gigi, dar acesta vorbește adesea vrute și nevrute. A scris presa, dar și presa mai înflorește.

Să ne reamintim cum șeful Școlii federale de antrenori, ex-selecționerul Mircea Rădulescu, și-a propus să demonstreze în 2009 că Dusan Uhrin jr., tocmai venit de la Poli Timișoara la CFR, nu poate antrena încă o formație în același sezon competițional. Încercînd să probeze că Dusan conduce, de fapt, ședințele de pregătire, Riciu a trimis un cameraman la Cluj, iar acesta, pe post de paparazzo, s-a suit într-un copac și a filmat un antrenament, care l-a dat de gol pe Uhrin. Rădulescu și FRF n-au obținut însă nimic, întrucît gruparea din Gruia a replicat că nu Dusan răspunde, ci unul dintre secunzii lui, tot un ceh!

Recent, într-o situație asemănătoare s-a găsit Cristi Pustai după despărțirea de ASA și de Rapid.

La fel vor decurge lucrurile și cu Rădoi. Va fi un caz cunoscut, dar nerecunoscut. Un fel de secret al lui Polichinelle, iar de aici, logică, concluzia că nu e de bătut monedă pe tema respectivă. E însă de notat că, preluînd-o pe Steaua la 34 de ani, sărbătoriți pe 22 martie, Mirel devine al doilea cel mai tînăr tehnician din epoca modernă a campioanei României.  Îl devansează doar Olăroiu, pus la 33 de ani, în 2002.
Ca să nu-mi fie din nou răstălmăcite cuvintele, subliniez că nu cer vreo concesie pentru Rădoi, vreun privilegiu. Deși nu exclud că lui i s-ar cuveni un bilet de favoare după ce a cucerit cinci trofee cu Steaua, trei titluri, două Supercupe, și a bifat 67 de partide în tricoul “naționalei”.

Nu cer nici un avantaj în ideea că unde-i lege, nu-i loc de tocmeală. Sau n-ar trebui să fie.

Sînt însă tentat să afirm că Mirel merită liniște, chiar un cec în alb. Să nu fie sîcîit și tracasat, ci lăsat să-și vadă de treabă. Totuși, pe 11 aprilie a jucat ultimul meci pentru Al Arabi din Qatar, deci nu-i va fi ușor să schimbe tricoul cu treningul de A1.

Înainte de a ne convinge pe noi, va trebui să se lămurească el dacă profesia de antrenor îl atrage și dacă i se potrivește. În nici o meserie n-ajunge să-ți placă și să dorești. Pentru a te remarca, pentru a reuși, e nevoie de mai mult. Sigur de har, probabil și de noroc.

Comentarii (65)Adaugă comentariu

reddogsv (9 comentarii)  •  4 iunie 2015, 9:59

Ce bine ca o sa aveti si voi Stoicanul vostru. La fel de infatuat, la fel de sigur pe el si de slugarnic la nasu baci!

vas (31 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:01

Nea Ovi,
Hai sa-ti spun o poveste! Ciripeste o pasarica cum ca Oli s-a cam saturat sa stea pe la arabi, si-a facut suma si ar vrea sa vina in tara, dar nu oricum, ci Manager la Steaua, chemat fiind de „fratele” lui, Becali. Pasarica mai zice ca Radoi e pe post de „cal troian”, aruncat in lupta pana cand Oli isi termina „onorabil” (cu bani luati si la despartire) ultimele „treburi” pe la arabi. De una a „scapat”, Finala Cupei Presedintelui din Emirate!.. A mai ramas participarea in Cupa Campionilor Asiei, dar de asta scapa repede(sic)!..Cum la noi e o vacanta scurta, iar Oli mai are ceva de facut pe la arabi, Radoi e cea mai buna solutie sa se ocupe de echipa in pregatiri! Oare in pregatiri ii trebuie lui Radoi carnet de la scoala de „inalte studii fotbalistice” a lui Riciu si Apolzan?? Chiar nu poate Radoi sa puna in practica un plan de pregatire facut de Oli?? Imi rasuna si acum in urechi chiotele de satisfactie din Pipera la zbaterea jurnalistilor pe tema „Radoi, antrenorul fara carte”!

florian (42 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:12

ce importanta mai are? sigla a revenit la M.Ap.N. cu palmares cu tot, actualul fcsb nu este altceva decat o noua sursa de bani pentru cioba-gigi..credeti ca va mai investi ceva ? va inselati, el vrea sa vanda tot ce se poate, ca sa mai recupereze tovarasul gigi cate ceva, din ceea ce a pierdut cat a fost arestat! aducerea lui mirel radoi e praf in ochi: cum sa aduci pe cineva care nu a antrenat niciodata, pe nimeni, la o echipa campioana, care va juca in liga campionilor?? cine va sta pe banca in acele meciuri??? cum va transmite indicatiile catre jucatori?? la ce echipa serioasa ati mai vazut asa ceva, inainte de a cere ,,liniste pentru radoi”?

lord belial (434 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:14

miiiiiireeeel radoooooiiiii e adus paznic la oi, in nici un caz antrenor. cum sa ataci UCL, cand tu nu ai pregatit nici macar o amarata de chiajna inainte? acum oricine poate sufla intr-un fluier si verifica un cronometru e antrenor?
sper sa prinda radoi numai esecuri pe linie, sa aducem si noi un antrenor real, gen reghe, petrescu

Doriansky (12 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:15

LINISTE merita orice antrenor, mai ales unul ce abia a fost numit si se apuca de treaba. Cand vii insa la fecesebeu e putin probabil sa ai parte de asa ceva, iar cel care accepta treningul de A1, indiferent dupa ce tricou, scacou, geaca sau frac i-l imbraca, TREBUIE sa stie asta. Altfel fie e habarnist (rupt de realitate) fie e redus mintal si deci n-are ce cauta acolo. Probabil de liniste ai parte la grupele de copii si juniori sau ligile inferioare, de unde , parerea mea de concitadin cu Maty, ar fi trebuit sa inceapa si fostul capitan.
Stima!

Andrei F (1607 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:20

FRF ar trebui sa fie echidistanta…De exemplu…Arbitrii au facut ce au dorit in campionatul trecut.Raspuns FRF…se va dezbate arbitrajele peste citeva saptamini-campionatul s-a terminat si inca nu s-a dezbatut nimic…
Radoi poate fi capitanul echipei si cred ca nimeni nu poate spune de ce conduce grupul de jucatori…

Robert (2 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:27

Eu sunt ferm convins ca acest RICIU (sunt rautacios pentru ca au inceput sa ma inerveze toti acesti clevetitori de TV) are si el o afacere, nu stiu, poate vinde ciorapi de dama, si sunt convins ca nu are nici patalama de economist, nici de merceolog, nici de PDMS-ist (adica magazioner), nici de designer de moda, si poate se ocupa de afacere vreun var de gradul III.
Numai in Romania exista atatea r a h a t u r i legate de diplome si actele care iti sunt necesare pentru a presta o meserie sau alta (bine exista si meserii in care trebuie sa fi cu adevarat calificat si este necesar sa dovedesti asta, dar asta este alta discutie). Asta a fost gaselnita acelei scoli amarate de antrenori pentru a-i proteja pe cei care au aruncat cu banutii si si-au luat diploma si nu sunt in stare sa isi gaseasca un angajament, fie pentru ca nu au un impresar smecher, fie nu au aratat niciodata ca au valoare de a antrena o echipa de Liga I, iar acum se simt frustrati.
Acesta este parerea mea si mi-o asum.

Hombre (93 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:30

Radoi este doar un paravan pt Gigi Becali, care nici el nu are diploma de antrenor, dar crede ca se pricepe. Si are impresia ca daca e masina lui, stie mai bine decat mecanicul. Nu cred ca pe radoi il prinde iarna la steaua.

adrian (2 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:32

Si pana la urma ce treaba are apolzan sau oricine altcineva deapre cum este condus un club privat si cum este antrenata o echipa? De ce nu i-a amendat si desfintat pe toti patronii care dadeau indicatii prin telefon?! Aaa, nu se putea dovedu ca aia faceau echipa si schimbarile? Si de ce ar fi trebuit dovedit ceva? Domnii aia isi dau o importanta prea mare. N-am vazut niciun picat la mareata lor acoala. Si stim foarte bine ca acolo nu se duc niste genii care sa fie in stare chiar sa-si toceasca coatele „invatand”. Aia e un spiru haret mancatoare de bani si datatoare de o hartie.

Andrei (2 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:33

Mirel vine pe postul de fundas / mijlocas, nicidecum antrenor

ionnis (103 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:39

Radoi si Stoican sunt amandoi din Severin, deci…

ionnis (103 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:41

Nea Ovi, o lamurire pt cine nu cunoaste:

Secretul lui Polichinelle. Personaj comic al teatrului de marionete, Polichinelle a apărut în Franţa secolului XVI. Dacă pe scenă a murit de mult, trăieşte în schimb, foarte confortabil şi aproape pretutindeni, în expresia cu „secretul“ care-i poartă numele.

Într-o snoavă dramatizată, Polichinelle, săvârşind un delict, află de la avocatul care-i arată articolul din codul penal că e pasibil de o pedeapsă gravă. Când avocatul iese din cameră, Polichinelle rupe pe furiş fila cu articolul respectiv, bucuros că-n felul acesta nu va mai putea fi condamnat, deoarece nu mai există… textul de lege şi nimeni nu-l ştie în afară de el. 🙂

De aici, prin „secretul lui Polichinelle“ se înţelege un lucru care-i considerat de naivi o mare taină, dar care în fapt e cunoscut de toată lumea.

1q (1 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:43

florianeee !! palmaresul este la fcsb pt ca este bun nepatrimonial si este al echipei care asigura continuitatea. de altfel uefa a acceptat steaua in cupele europene anul imediat preluarii de catre becali, recunoscand-o ca fiind continuatoarea stelei istorice, pt ca daca nu o recunostea ii interzicea sa joace in europa timp de trei ani ,asa cum se intampla cu csu craiova, uefa nerecunoscand-o pe aceasta ca detinatoare a palmaresului istoric. altminteri daca chestiunile juridice te plictisesc, ia urmatoarea situatie: fcsb se intelege cu mapn si i se concesioneaza/inchiriaza timp de cinci ani marca si palmaresul, fcsb devenind continuatoarea istoricei steaua. dupa cinci ani, la renegociere, partile nu se mai iteleg si mapn isi ia inapoi marca. ce se intampla ? steaua e steaua timp de cinci ani si dupa-aia numai este ? e ridicol. evident ca asigurand continuitatea, devine detinatoare a palmaresului, independent de ce se intampla cu marca. bine pa !

tisi (25 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:44

Ce dovada mai trebuie cand marele patron tinut in viata de fcsb si nu invers anunta in media ca unul din fini este antrenor ( sper ca un alt fin – Cristi- aflat momentan la Poarta Alba sa devina manager)? Dar pentru acesta mult iubita echipa ( am mai avut un mult iubit conducator) nu exista niciodata dovezi….. Este o adevarata „FAMILIA”….(Victor, Gino, Gigi, Vaii din C.Ex, Mirel, Criti, Mimi – in viitor, dupa „facultate”-, plus bufonii: Helmut, Mache,…. Pacat ca s-au suparat dupa nenumire faimosii Reghe si missUnivers

Radu (178 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:45

Nu antreneaza Radoi, dicteaza Gigi.

bogdangeorge84 (3 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:46

Asa cum a fost subliniat intr-un articol recent din gsp, Radoi a trecut si a invatat de la antrenori romani de talie mare : nea IMI, Oli, Pittza,Hagi, Stoichy, Zenga, etc., ca are o varsta frageda, asta asa este , dar are un mare plus fata de cei de mai sus, s-a inteles de minune cu Tatal ANTRENORILOE de talie mondiala > Nea Gigy si desigur s-a inteles cativa ani cu arabii, posibil ca jucatorii arabi sa stie limba engleza dar intre ei vorbeau in araba, asa ca in concluzie daca Radoi a invatat si araba atunci castigarea titlului in romania va fii floare la ureche. Nu stiu daca observati dar Becali cumparand acesti jucatori batrani de peste 34 de ani , incearca sa-l sprijine pe Radoi cat mai mult ca antrenor, dovada fiind si faptul ca Cernat a vorbit cu Radoi inainte de a semna contractul, oarecum Gigi are o strategie , aduce batrani la echipa pentru a-l sprijini pe Radoi. Sa vedem ce rezultat are strategia lui Gigi, ea fiind implementata pentru prima data aici ( la Reghe s-a incercat si a functionat ).

Calin (7 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:50

Regulamentul trebuie respectat. Doar ca regulamentul face referire la poziția de antrenor in cadrul competiției, nu in afara ei. Ședințele de antrenament nu fac parte din competiție. In cazul asta, pentru a nu arunca regula in derizoriu (pentru ca e o regula buna, pana la urma…), poate ca ar trebui sa o schimbam. Cum?

Meka (11 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:51

Radoi a facut multe pentru Steaua dar nu se justifica venirea sa intr-un asemenea moment. Omul nu are nici macar o ora de curs la scoala de antrenori si abia indeplineste anumite conditii pentru a sta pe banca. Se forteaza nota prea mult si nu cred ca are sens sa risti 30 de milioane de $ doar pentru niste interese de ordin sentimental. Nu asa arata un club profesionist de fotbal! Aici nu discutam despre Radoi, ci despre interesele noastre, a suporterilor, fata de acest club de fotbal. Eu as fi sperat ca Radoi sa refuze aceasta oferta si sa se intoarca peste cel putin cinci ani ca antrenor legitim al Stelei. Dar chiar si asa, ii urez succes si sper din tot sufletul ca m-am inselat.

GICU (1 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:54

AI IMBATRANIT DEGEABA

vas (31 comentarii)  •  4 iunie 2015, 10:57

@1q

Toata lumea stie ca fcsb este STEAUA, Bucuresti, echipa fanion a fotbalului romanesc, numai @florian nu. De fapt el este Polichinelle din frumoasa povestioara a lui @ionnis…:))

jos_cenzura (114 comentarii)  •  4 iunie 2015, 11:09

Ce lege comunista e asta cu acreditarea de antrenor! Cat timp un angajator este dispus sa plateasca pentru serviciile lui, ar trebui sa fie liber sa-si practice meseria.

mickey13 (23 comentarii)  •  4 iunie 2015, 11:10

Ca jucator Radoi a fost unul bun spre foarte bun, care si-a facut treaba cu varf si indesat la Steaua si la nationala (ori de cate ori a fost chemat). Nu stiu ce stofa de antrenor are si nici nu-i momentul de a-i pune la indoiala calitatile de tehnician. Si nici macar de-al ridica in slavi. Inca nu a avut ce sa demonstreze. In schimb, ceea ce nu inteleg eu este aceasta regula cu hartiile… Hartii sa dovedeasca… Ce anume trebuie sa dovedeasca aceste hartii? Ca a urma o scoala de antrenori in Romania, scoala condusa de M.Radulescu. Daca stau bine si ma gandesc, „dom. profesor Radulescu” a dat-o chix de fiecare data cand a condus Romania in calitate de selectioner. Altceva nu stiu sa mai fi antrenat, iar daca a facut-o, nu am auzit de cine stie ce rezultate!
Oare de ce trebuie impus unui patron (a se citi Jiji I-ul, cavaler de Poarta Alba) sa-si aleaga colaboratorii… Pana la urma sunt banii lui si face ce vrea cu ei: fie ca are sau nu dreptate, trebuie lasat sa-si franga gatul…
Lui i-a cerut cineva sa detina licenta PRO sa dea cate-un telefon si sa ordone anumite schimbari? A cerut M.Radulesc (sau Apolzan) macar unui singur patron / finantator / primar sau mai stiu eu ce for conduce vreo echipa de fotbal sa detina aceasta hartie? Sau pur si simplu este o scoala facuta pentru ca unul sau altul sa mai poata primi niste bani???
Acum vreun an sau doi, sotiei mele i s-a cerut de catre asistentul sef pe Dolj sa-si completeze studiile cu facultatea de moase. La intrebarea de bun simt… „la ce anume mi-ar fi de folos si aceasta facultate, dupa ce am facut si liceu si postliceala sanitara”, raspunsul individului a fost sec: „pai vreti ca domnii profesori sa moara de foame in lipsa de studenti?” WTF!!!
Oare aceasta scoala de antrenori este facuta si trebuie urmata de viitorii antrenori doar ca „domnii profesori sa nu moara de foame din lipsa de cursanti?”
Domnule Ioanitoaia, dvs la GSP angajati jurnalisti DOAR pt ca au o licenta si/sau masterat in jurnalistica? Sau ii angajati pe competente? Refuz sa cred ca daca vedeti stofa de jurnalist intr-un biet lacatus, care va schimba yala la birou, nu-l angajati in detrimentul unui X, care are si doctoratul in jurnalistica (doctorat in copy/paste), dar nu este in stare sa lege 2 cuvinte intr-un text banal pt un meci de liga a II-a…
Sunt tare curios daca aceasta scoala de antrenori plateste vreun cent din salariul antrenorilor pe care i-a scolit? Daca da, atunci poate si trebuie sa emita pretentii, daca nu, atunci sa TACA!!!

allenatore BLOG (10 comentarii)  •  4 iunie 2015, 11:16

prea multa vorba. poate fi antrenor-jucator si chestiunea este rezolvata.

gino (513 comentarii)  •  4 iunie 2015, 11:45

@GICU. Intelege ca pe un asemenea blog nu e loc pentru prosti ca tine nici daca sunt pusi sa improaste cu noroi. Daca ai ceva de spus fa-o, daca nu taci din gura ca esti mai castigat. Si noi odata cu tine.

Un antrenor (214 comentarii)  •  4 iunie 2015, 11:51

Cred ca ati pus problema cum trebuie. Radoi are niste merite ce nu pot fi contestate si in numele lor nu trebuie sa i se taie aripile in cariera de antrenor. Trebuie lasat sa incerce si dupa aceea sa fie evaluat. O zi buna.

AliBaba (223 comentarii)  •  4 iunie 2015, 12:00

Interesanta povestirea cu Radulescu si Uhrin. Nu o stiam. As vrea sa mai citesc astfel de chestii, nu tot filozofii si teorii aiuristice. CDar si eu cred ca Radoi trebuie incurajat dar sa nu decida Becali in locul lui de fiecare data.

ajdfsdfd (1 comentarii)  •  4 iunie 2015, 12:05

arftificii de doi bani, totala lipsa de respect pentru antrenorii care si-au luat licenta conform regulilor si pentru cluburile care aleg sa le respecte..

intruder (8 comentarii)  •  4 iunie 2015, 12:23

In principiu, ar fi corect ca doar cei cu licenta PRO sa poata antrena in Romania. Practic, insa, daca-mi spune cineva ca de-alde Ganea, licentiat cu acte-n regula, cu ani de cursuri la activ si cu examene luate en fanfare, e o lumina a dispunerii tehnico-tactice in modulu’ 4-4-2 si un fin modelator de psihic al jucatorilor, atunci nea Mircea Radulescu, cu tot respectul, e echivalentul lui Napoleon Bonaparte, ca strateg.

SW3EE (8 comentarii)  •  4 iunie 2015, 12:49

sunt stelist din 2001 dar nu ma o sa ma uit la nici o partida a Stelei atat timp cat antrenor e Mirel Radoi.E INADMISIBIL sa nu fie adus Reghecampf , sau chiar Petrescu, cand stii ca acestia sunt liberi de contrcat si chiar doresc sa vina la echipa.Chair si Nicolae Dica era o solutie mai buna.
Nu am absolut nimic cu Radoi, ca fotbalist mi-a placut mult de el.Dar nu are experienta ca antrenor.Daca echipa era deja inchegata si facuta poate ca il vedeam in UCL, dar avand in vedere situatia actuala a clubului, cu jumatate din echipa plecand, mai bine zis 2 treimi din echipa, si el nevand experienta , pur si simplu e imposibil sa inchege o echipa in timpul foarte scurt pe care il va avea la dispozitie.Daca mai pui la socoteala si faptul ca stilul de joc preferat va aduce cu defensivul vazut pe vremea lui Olaroiu, Dumnezeu cu mila de Steaua.
I-a fost greu lui Galca , care avea 11 ani in Spania si o echipa mai buna dpdv valoric, oarecum inchegata, si ceva ani de antrenorat, chiar si echipe de copii.
Radoi nu a antrenat nici acei copii, si are 8 ani la arabi, nu 11 in Spania ca Galca.Deci e o diferenta de cultura fotbalistica, civilizatie IMENSA, pe langa experienta.
Sper did tot sufeltul sa fie eliminat din UCL, eventual din primul sau al doilea tur preliminar, Gigi sa isi dea seama de marea boacana si sa il aduca pe Reghe /Petrescu cat mai avem timp sa redresam situatia in campionat sau preliminariile Europa League.

ush (3 comentarii)  •  4 iunie 2015, 12:49

Chiar daca exista reguli, asta nu inseamna ca sunt corecte sau bune intotdeauna. Radulescu trimite oameni prin copaci fiindca e interesul sau propriu sa aiba mai multi cursanti ( a se citi platitori) la mica sa „afacere”. Reguli s-au tot schimbat in toata istoria si sunt reguli care sunt incalcate constant in toata lumea (vezi colectii de reguli absurde inca ramase in vigoare).
In esenta – fiind un club privat, conteaza rezultatele. Riscul este al patronului. Ar fi altceva daca ar fi o chestie de stat. Altfel, intr-o afacere privata deciziile te privesc si te afecteaza.
Desi sunt de acord ca Radoi nu are experienta nu sunt de acord cu interzicerea antrenoratului. Ca idee, exista si alte meserii care se practica fara sa ai o scoala oficiala in domeniu. Eu cunosc exemple de oameni care lucreaza in IT in programare efectiv si care au terminat alte facultati, unele chiar departe de programare (exemplu: drept sau farmacie). Ceea ce a contat a fost faptul ca la interviu si apoi efectiv muncind s-a vazut ca ei isi fac treba foarte bine. Au invatat singuri, din pasiune. La Radoi e mult mai simplu. Un om care a fost in fenomen atatia ani, si mai este si inteligent, va face trecerea mult mai usor. O diploma e doar un moft.

miki (4 comentarii)  •  4 iunie 2015, 13:16

Toata chestia asta este o prostie mai ales la un club ca Steaua.
Cine o sa vina la interviuri daca se califica in Ch Ligue. Acolo vine toata presa internationala nu CAN CAN TV. Ne facem de ras.
De fapt dl Ioanitoaia problema e alta , Radoi nu va fi antrenorul real acela va fi Becali. In sfarsit o sa aiba ce isi doreste , sa conduca el echipa cu Radoi un fel de carpa de spalat pe jos. PACAT .

Marcel (7 comentarii)  •  4 iunie 2015, 13:19

Rădoi nu e antrenor.
Îi doresc să ajungă mai mare ca Lucescu, dar deocamdată nu există în meseria asta. Să-ți începi meseria direct în Champions League…, omul nici nu știe dacă meseria asta i se potrivește!
Și ne mai mirăm că fotbalul nostru e atât de jos! Becali e neserios ca întotdeauna, doar nu suntem la barbut sau la poker, poate poate îi iese…

Cheetah (2118 comentarii)  •  4 iunie 2015, 13:40

V-as fi recunoscator daca ati recunoaste ca faceti pure speculatii in ce priveste antrenorul Stelei, in lipsa unor documente oficiale semnate intre club si prezumtivul tehnician.

balaban (2118 comentarii)  •  4 iunie 2015, 13:45

Daca Steaua va avea antrenor pe unul care mai are cinci ani pana sa termine cursurile si sa dea examenele, inseamna ca eu, absolvent al clasei a XII-a pot spera ca nasul nostru de cununie sa ma angajeze pe post de inginer la firma lui din toamna.
Ma sfatuiti sa-l sun pe nasul si sa-i transmit CV-ul?
Se vede treaba ca am sanse mari, cu liceul, sa ignor cei 5 ani de facultate, OK?

banul culin (2118 comentarii)  •  4 iunie 2015, 13:48

Daca acest antrenor va fi „uns” oficial la Steaua, eu de-acum va zic, tuturor din „fenomenul” financiaro-publicitaro-sportiv” numit fotbal, voi cei din presa inclusi: ATI FACUT-O DE OAIE, BRE!

daniels (63 comentarii)  •  4 iunie 2015, 14:29

care scoala de antrenori!? care licenta PRO?? da ce pina acu s-a cerut asa ceva?? super pasarica lu’ „vas” are dreptate!!! vine Olaroiu acus acus intr-un an, iar oaia blinda care zgiraie rau – Mirel e pus de nasu ca nu trebe lu nasu sa dea el explicatii pentru ce pune el antrenor!!!
Penibil din start, berbecali a facut-o de oaie cu anuntul cu finu’ mare antrenor … o tampenie care ar trebui macar sa-l coste pe la FRF daca tot e valabila licentierea antrenorilor de Liga 1! dar cum de fapt in spate asteapta Olaroiu ( s-o fi saturat de atatia petro-seici!) nu mai conteaza faptul ca vine spartanu’ Mirel care oricum nu stie sa antreneze (dar e bun la spart geamuri)!!! cum sa pui antrenor pe unu care are drept doar de maseur sa stea pe banca Stelei!!! Finu Pedrazzini e fericit si el ca are cu ce sa-l mai pagubeasca de niste banuti pe jiji!
Pacat pentru singura echipa care putea sa ne reprezinte prin Europa ca are …un asa noroc …cu patron-puscarias-latifundiar-crestin!

17 Pasarici, doua mari si doua mici (871 comentarii)  •  4 iunie 2015, 14:41

Steaua trebuie sa inceteze sa mai fie Romania.

Cer tuturor jucatorilor de azi si de ieri, platiti doar de Steaua fara nici un ajutor de la stat, stat care doar a furat-o si continua sa o fure, sa boicoteze prin orice mijloace Nationala.
Sa-si faca potaile lui Pota, Oprea, Dusa, Dragnea, Stroe, nationala lor. N-are si „generalu“ antrenor puradei ? Ce-i trebuie lui Iordanescu stelisti ca apoi sa se dea mare ?
Stelisti, nu jucati, nu e nationala voastra, e a hotilor care va tot fura, a hotilor care au furat o tara intrega, a Pacientilor Sectiilor Dermato-venerice. Calificarea e sansa lor de a lasa batrina acasa, Balaurul de slana, sa merga ei Pacientii la Paris alaturi de fetitele comandate de la pestii consilieri, sa mai traga o bauta ca baietii. Fetite, sampanie, distractie si putin fotbal in care voi va rupeti picioarele pentru nimic. Iar acasa, Balaurul sta singur si trist.
Stelisti, voi daca jucati, doar distrugeti familii, animati Pacientii spre orgii de neimaginat, produceti doar durere bartinilor Balauri. Pun pariu ca si Petre Roman s-a cam saturat de muratura lui si de stresul din familie, ca sa nu mai vorbim de sarmanul Pota care de atita stres e pe cale sa-si toarne acriturile de socru si Balaur la DNA, caci pentru puradei e oricum mai buna o BONA. Ori doua. Pentru trei oare as mai avea vitamine ?

As atentiona ca FRF, Liga si asa zisa „scoala federala de antrenori“, care elibera anual 150 de CARNETE de asa zisi antrenori, prin vocea sefului cu vechi merite de stat prin birourile FRF, uns de in functie de alt dinozaur mafiot care a cedat ciolanul doar datorita virstei (de, FIFA a decis ca fara dinti nu mai poate roade), ii ofera lui Radoi posibilitatea de a sta pe banca, ii ofera astfel o portita de a activa ca antrenor, dar …
FARA NICI O DEROGARE, fara nimic scris !!!
Lui Apolzan nu-i pare curios ca „scoala“ lui e campioana mondiala cu 40 de antrenori schimbati.
La recordul mondial nu a contribuit Steaua, care a dat in sfirsit un tip de antrenor exemplar prin comportament, asa cum n-a scos „scoala federala“ in toata existenta ei.

Astfel Steaua si Becali se expun unui nou santaj. Oricind Steaua poate fi santajata, depunctata, oricind pot ameninta rivalii cu plingeri la TAS, asta chiar daca Radoi poate fi legitimat ca jucator.
Apolzan, cel care ofera „portite“, sta linga asa zisul general Iordanescu.

Primarii, ca si Oprescu, isi fac propriul club exclusiv cu bani publici, iar puradeilor lor analfabeti le pun o cravata, ii aseaza in spatele unui birou si fura toate spitalele prin intermediul lor.
Dinamo nu-si plateste nici curentul iar fratii minune Negoita trebuie executati silit ca sa plateasca un cent statului. Dar potaia Pota le sterge datorii de milioane, le face baza sportiva ca sa aiba Vama si colectia lui de pasari si retrogradati unde sa inoate si sa-si miste oasele iarna fara sa platesca un ban, le face si stadion. Sa nu uite de niste cabluri de inalta tensiune pe care sa se aseze in pauza sa prinda energie.
Rapidul nu mai plateste de 4 ani nimic, isi bate zilic joc de jucatori si suporteri. E voie. A avut voie si ca Copos sa-si vinda datoriile de 30 de milioane unor chelneri bruneti, fara bani dar cu mustata.
Chiajna, tot satul, nu numai clubul, e creatia primarului din bani publici.
In tara, numai echipe ale Pacientilor Sectiilor Dermato-venerice, numai finantari din bani publici pentru a aduce masculi bronzati, asa zisi fotbalisti, pentru femeile lor.
Cezarii Oprea si Dusa, niste nimicuri absolute, dupa ce au un partid ilegal, au ilegal in proprietate terenuri, hoteluri, cluburi ce apartin de fapt statului, fac comert cu proprietatile statului si ca atare si ale noastre, mai vor si ei o echipa de fotbal, cel mai bine direct Steaua.

Steaua este singura echipa care nu primeste nici un ban public, care plateste impozite cit toate la un loc, dar care este permanent furata de stat. Cu toate astea Steaua a dat in teren 14 jucatori la ultimele doua victorii cu Irlanda de Nord si Danemarca cistigate clar cu 2-0. In acelasi timp protejatii sistemului bolnav luau 7 de la juniorii !!! danezi.

Fotbalisti, nu jucati ! Protestati ! Irlanda de Nord – Romania 12 : 0 !

IO (154 comentarii)  •  4 iunie 2015, 14:59

Vorbim de Steaua, dar care Steaua? Am asteptat ca problema siglei, a palmaresului, a bazei sportive sa se resolve. Inca mai astept, dar daca incepe un nou campionat si baietii astia tot FCSB se numesc, nu se antreneaza si nu joaca in Ghencea… Atunci nu mai vorbim de Steaua. atunci, eu unul, voi considera ca Steaua nu mai exista, drept consecintza, nu ma intereseaza cine, ce si cum , la FCSB. Mai mult, cei care au platit drepturi de televizare a ligii, vor renegocia pretul din moment ce echipa cea mai populara si care aducea cei mai multi spectator, nu mai exista.

Olaroiu (911 comentarii)  •  4 iunie 2015, 15:17

Lasa ca ma ofer eu antrenor la Steluta 🙂

kukilici (911 comentarii)  •  4 iunie 2015, 15:18

Vrem fotbal frumos si rezultate bune in Europa Champions League, vrem primavara lui 2016 in Europa.

Bubico (565 comentarii)  •  4 iunie 2015, 15:20

Dar Galca ce va face, ramine pe drumuri? Nu cred. Ce va face Galca, maestre?

Gheba (565 comentarii)  •  4 iunie 2015, 15:22

Pun pariu ca noua echipa de antrenori va avea fie rezultate bune, fie va fi o totala dezamagire, una din doua.
Speram prima, noi toti cei ce sustinem Steaua, de acasa sau din stadion.

Nemo (1 comentarii)  •  4 iunie 2015, 15:34

Am o sugestie : Mirel sa se inscrie ca jucator la Steaua si atunci va putea sta oricand pe banca alaturi de Italian.

john.peris (18 comentarii)  •  4 iunie 2015, 16:24

@17 pasarici ( in realitate sunt mult mai multe ! ) Halatul, cat e halatul !!!

mister (1 comentarii)  •  4 iunie 2015, 16:52

Daca Radoi s-ar gandi putin mai mult sau ar fi consiliat de cineva priceput…ar spune pas la o asemenea propunere. Chiar si ”calificat la locul de munca” inseamna prea putin pentru a putea fi capabil sa presteze!!! Daca insista as recomanda sa fie supus la o evaluare teoretica si practica…pe bune… si atunci el si alti ”supradotati” s-ar mai potoli la asa ambitii.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  4 iunie 2015, 18:40

Radoi tehnician ? poate impostor precum ii este nasul.
.
Apropo d-le Ioanitoaia, in ce campionate puternice a jucat oltenasul si ce antrenori cu nume a avut ? Pe nici unul .
Sa nu-mi pomeniti de Piturca sau Olaroiu, niste mediocritati.
.
Nebunul de Ganea, Moldovan, Dan Petrescu sau Marica au jucat in campionate puternice , au vazut multe si multi antrenori adevarati . Olaroiu si Radoi ce-au vazut ? Camile ? Olaroiu de-abia este egalul lui Balaci. Vine tare din urma Ion sapaliga Marin.

Augustin (268 comentarii)  •  4 iunie 2015, 18:59

Nu i nteleg care e treaba federatiei cu cine antreneaza pe cine. Orice patron ori Becali pune pe cine vrea el si nu ii trebuie nicio aprobare de la fraierul de Burleanu.

antimafia (103 comentarii)  •  4 iunie 2015, 19:01

Mi se pare ca toata viata ati beneficiat si de un „bilet de favoare” pe care, dealtfel, il reclamati in cazul Radoi. Este ceva sinonim cu pensiile speciale, adica nu conteaza regulile ci puterea de a comanda „exceptii” peste ceilalti. Alti „fraieri” au facut scoala de antrenori, au si platit pentru asta, in schimb Radoi nu s-a interesat de scoala jucand la arabi pentru multe milioane. Deci asta este morala, romaneasca de altfel.

Abcde (206 comentarii)  •  4 iunie 2015, 19:02

Radoi intai sa demonstreze ca e antrenor si dupa aceea sa fie. Atat ca el face parte din famiglie si ii e permis orice.

Olteanu (478 comentarii)  •  4 iunie 2015, 19:06

Eu nu sunt foarte convins ca incapatanatul de oltean care e Radoi va executa intocmai ordinele date de Nasu. Si cand o iesi scandal atunci amandoi vor fi greu de potolit.

Comentează