Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Un triumf fără glorie

Am anticipat că Steaua va cîștiga campionatul și chiar am scris-o. Mărturisesc însă că nu mi-am închipuit că-l va cîștiga cu asemenea emoții, chinuit

Permalink to Un triumf fără glorie
vineri, 29 mai 2015, 5:01

Dimpotrivă, aș fi pariat că va învinge clar la Iași, după cum eram convins că ASA nu va avea probleme cu Oțelul aca
să la ea. Iată că m-am înșelat: Steaua a terminat 0-0, iar ASA a cedat pe teren propriu unui adversar demult retrogradat! Deoarece au întrecut orice imaginație, cele petrecute joi seara parcă au făcut parte dintr-un scenariu nebun, fantezist.

De reținut că CSMS și Oțelul și-au apărat corect șansele. N-au stat sluj în fața candidatelor la titlu. Frumoasă atitudine, dar n-aș insista asupra ei, în ideea că normalitatea nu trebuie niciodată ridicată în slăvi. Sincer, nu prea înțeleg laudele adresate Oțelului. Pentru că vorbim despre campioana României 2011, reprezentanta unui oraș important, cu peste 250.000 de locuitori, al șaptelea ca mărime din țară, vorbim despre o formație care a căzut în eșalonul secund! Situația Galațiului nu-i de lăudat, ci de criticat, chiar de compătimit.

În rezumat, a căzut cortina peste o competiție ceva mai onestă și mai transparentă, dar tot nesatisfăcătoare ca nivel. Mediocră. Anonimă.

Nereușind să bată Oțelul, ba și încasînd-o cu 2-1, asa a pierdut pe mîna ei. Cum n-a rezistat oboselii și tensiunii din final, a dovedit că titlul e o căciulă prea largă pentru ea. Marii revelații a sezonului, asta a însemnat ea, i se cuvin însă felicitări.  O proaspăt promovată ajunsă la un pas de Champions League, iată ceva neobișnuit la noi, rar întîlnit.

Să nu uităm de imensa ocazie irosită de Voiculeț în minutul 91, cînd scorul arăta 1-1 la Tg. Mureș. Cel care înscrisese un gol magnific contra Petrolului de la 18 metri a ratat acum, singur cu portarul Abraham, de la numai 3 metri!   Poate că din ofsaid, poziție controversată, numai că, dacă Voiculeț marca, asa era noua campioană!

Se vor supăra pe mine suporterii roș-albaștri cînd vor citi opinia că Steaua a realizat un triumf căznit. Nu mincinos, dar lipsit de anvergură, de lumină. M-am obișnuit însă cu iritarea lor. În consecință, voi repeta că așteptam mai mult de la trupa lui Gâlcă, mult mai mult. Chiar și în condițiile în care i-a vîndut în iarnă pe Szukala, pe Sînmărtean și pe Keșeru, care continuă să conducă și azi, alături de Arlauskis, în clasamentul întocmit pe baza notelor din Gazetă!

Deși mai e timp pentru analize, se impune observația că, paradoxal, tocmai senatorii de drept Cr. Tănase și Chipciu au dezamăgit mai des.  Prea des. Aceștia au alternat evoluțiile bune cu cele sla
be, în vreme ce Varela mi s-a părut cel mai constant. Voi detalia cu alt prilej.

Dacă Steaua merita ori nu să cucerească al treilea titlu consecutiv putem vorbi la infinit. Unii vor zice că da, între care și subsemnatul. Alții că nu, un asemenea dialog fiind fără cap și fără coadă. Și, mai ales, lipsit de concluzii.

Subliniez însă că nu-i obligatoriu să iasă campioană echipa care practică fotbalul cel mai frumos, cel mai modern, cel mai atractiv, cel mai apreciat etc. Nu, iese campioană echipa care cum, necum adună cele mai multe puncte. Punctele aduc titlul, nu impresiile.

Comentarii (65)Adaugă comentariu

Cosu (98 comentarii)  •  29 mai 2015, 17:08

Duminica castigam si Cupa . Restul nu conteaza .

dan (14 comentarii)  •  29 mai 2015, 17:14

The winner takes it all
The loser’s standing small
Asa titra un hit celebru al celor de la ABBA..perfect adevarat cine isi va mai aduce aminte de ASA in 6 luni??? NIMENI LOOSERI ..dar STEAUA va fii campioan Romaniei pana la anul si in istorie va ramane ca STEAUA a iesit campioana in 2015…in ultimul meci cu ajutorul Otelului nimeni nu se impiedica de detalii

Marcos (11 comentarii)  •  29 mai 2015, 17:19

Domnule Ovidiu, astazi sunt de acord cu cele comentate de dumneavoastra. Un campionat slab. Steaua, castigatoare fara glorie. La fel insa ar fi fost si ASA. Masura unor eventuale noi calitati pentru aceste echipe o vom afla in competitiile europene care incep in vara.

alin (1 comentarii)  •  29 mai 2015, 17:42

Steaua din nou campioana. Asta a nascut discutii, critici, laude, pareri. Ca a castigat datorita altora, ca datorita lor deoarece au avut 3 puncte fata de locul 2, nu conteaza. E campioana ! Toate echipele au jucat in acelasi campionat, dupa aceleasi reguli, toate au depins, la un moment dat de alte rezultate, deci nimeni nu ar trebui sa spuna ca STEAUA nu trebuia sa castige. Ce campiona morala, ce alte bazaconi se se tot spun? Multi nu sunt obisnuiti cu astfel de ”intamplari” petrecute ca in ultima etapa in Liga I . Cand fotbalul se joaca intradevar pe teren , in sfarsit, apar alte discutii. Cand o sa inteleaga toata lumea ca nu este nimic anormal ce s-a intamplat la noi? Ca asa este frumos fotbalul si ca asa ar trebui sa se intample mereu?

Didi (18 comentarii)  •  29 mai 2015, 17:50

Excelent. Iata unul dintre putinii ziaristi care nu sunt in serviciul oierului.

Mihael (1 comentarii)  •  29 mai 2015, 17:52

Dupa cum au jucat ultimele etape, mai ales Steaua(cu toate ca sunt suporter Steaua), nici ASA si nici Steaua nu meritau titlul. Dar sa nu uita-ti ca si norocul are un cuvint de spus, noroc care a tinut cu Steaua tot returul de campionat.

Boerescu Andy (103 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:00

Treaba cu meritatul titlului e de domeniul trecutului,cine e pe primul loc la sfarsitul campionatului se numeste campioana. Oare merita ASA titlul cand avea peste 10 greseli ale arbitrilor in favoarea sa, contra 0,00000 impotriva? Cine mai ramane la echipa ASA?

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:00

Ma vad nevoit sa va contrazic … din nou! CSMS Iasi nu si-a aparat corect sansele … ci a incercat sa distruga sansele la titlu ale Stelei … actionand impotriva proprilor interese financiare (cele la vedere) si impotriva obiectului de activitate al clubului! Si-a odihnit majoritatea jucatorilor la meciul cu Pandurii, pierzand meciul cu 2-5 si orice sansa de a urca un loc in clasament (akka … interese financiare si competitonale) … iar meciul cu Steaua … la conceput la EGAL … nearatand nici o clipa ca este interesata sa CASTIGE meciul, ceea ce pp sa faca eforturi mult mai consistente in atac, si ar fi avut de suferit cu siguranta in defensiva! Care este incentivul unui club … ca in ultimul meci din sezon si in care nu mai are nimic de pierdut … sa nu joace la VICTORIE (sa nici nu-i treaca prin minte victoria) ci la EGAL? Poate puteti d-voastra si cu comisia de integritate a FRF sa ne explice … acest lucru! Si tin sa va reamintesc … ca … desi premierea nu are nici un fel de legatura cu mita … aceasta este inca pedepsita de regulamentele sportive … cu depunctari severe! Steaua a fost depunctata in sezonul 2007/2008!

Boerescu Andy (103 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:03

Hai cu cu cupa , singurul titlu pe care il putea lua ASA sezonul acesta era titlu de campioana imorala a arbitrilor,10-0 pt ASA.

Andrei F (1607 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:08

,,Subliniez însă că nu-i obligatoriu să iasă campioană echipa care practică fotbalul cel mai frumos, cel mai modern, cel mai atractiv, cel mai apreciat etc. Nu, iese campioană echipa care cum, necum adună cele mai multe puncte. Punctele aduc titlul, nu impresiile.,,
Oare ce o vrea sa insemne?…Sa fi stat Steaua cu fundul in poarta?…Ba din contra…Cam toate echipele care joaca contra Stelei se apara pe doua rinduri…Sa ne amintim meciurile Stelei cu Dinamo,Craiova,Iasi si chiar echipa pe care o felicitati ASA…Pai ASA o repriza intreaga a stat la cutie…Probabil ca de asta o si felicitati…Sau poate o felicitati pentru meciul din turul campionatului cind arbitrul a facut ce a vrut…Sau poate o felicitati pentru majoritatea arbitrajelor…Majoritatea pentru ca tocmai ieri mureseni chiar au de ce se plinge de arbitraj…Asta ca sa va arat ca eu vad in toate directiile…
Daca Steaua invingea la Iasi continuau articolele in care Gigi a umblat iar cu valize…Daca Steaua invingea Concordia spuneau destui ca era datorita lui Baciu…Daca majoritatea arbitrajelor curgeau in favoarea Stelei,desigur ca nu era bine…Se pare ca sa fi stelist nu trebuie sa te bucuri…Oricum presa gaseste,nascoceste ceva…ca sa nu fie bine…
Da Steaua are un triumf caznit…Daca era alfel ati fi spus ca ar fi fost furat…

Cipinho (32 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:15

Imi permit si eu o parere pesimista referitor la echipele noastre jalnice. Nu comentez daca Steaua merita sau nu campionatul, din punctul meu de vedere este evident ca-l merita fiindca a adunat cele mai multe puncte. ideea e ca in acest campionat Steaua n-a avut rival si totusi era sa termine pe locul 2. degeaba a fost ASA revelatia pana spre final daca a pierdut 3 din ultimele 4-5 meciuri, a sters cu buretele tot ca facuse bun pana atunci.
din pacate liga 1 este campionatul din Europa cu cele mai putine goluri marcate pe meci, 2,27 fata de 2,62 cat reprezinta media primelor 20 de campionate. echipele romanesti sufera de o impotenta teribila in atac si Steaua nu face exceptie, aici e buba. cand Varela un fundas central a ajuns cel mai bun om al echipei, exista o problema. daca patronul nu baga bani urgent in cativa jucatori de calitate, macar cate unul in fiecare compartiment mi-e teama ca pe plan european Steaua nu va ajunge nici macar in grupele Europa League.

Incredibil (1 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:20

De ce nu scrie nimeni despre acele penalty-uri neacordate pt ASA ? chiar nu conteaza?

costy (1 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:20

Campionii campionii ole ole ole restul povesti

Laur (111 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:31

Beeei Crinsom…Nea Ovidiu nu e suporter ca tine ca sa ii cante Stelei in struna si sa tina isonul oierului sef…E neutru si nu supus ca tine…

Fl. Nita (215 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:34

De acord cu punctul dv de vedere privind Otelul. Au furat banii, au retrogradat echipa si acum fac pe justitiarii. Marius Stan, Adamescu si prietenii stiu cel mai bine despre ce vorbesc.

Tarabostes (3 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:36

Echipa actuală este mult mai slabă în comparație cu cea care a fost eliminată de Ludogoreț. Însă, ce se va întâmpla dacă va juca încă o dată cu Ludogoreț? Cât de departe vor fi grupele UCL?

Ionut (23 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:39

De acord mie in suta. Buna gaselnita de final. Chapeau.

Myty (69 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:42

Platitudini, gargarisea ieri un fraier cu cioc aici, dat cat de adevarate. Ati descris exact. Restul presei ar face bine sa nu ii mai tina tucalul lui JJ.

ares (30 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:49

Daca Steaua termina campionatul cu 15 puncte avans, articolul ar fi fost la fel, cu mentiunea ca Steaua a castigat doar pentru ca nu a avut cu cine sa se bata, nivelul fotbalului nostru e prea slab, bla…bla…bla. Nea Ovidiu, despre nivelul jurnalismului din Romania, nimic de spus ? Sincer, cred ca voi jurnalistii sunteti cel mult la nivelul la care este fotbalul…dar sunt indulgent.

Bogdan (395 comentarii)  •  29 mai 2015, 18:59

” Steaua, castigatoare fara glorie”. Nu inteleg de ce se vehiculeaza aceasta idee. Au avut un retur slab si o recunosc ca si stelist, dar pentru a ajunge campioni au muncit din greu in retur acumuland 13 pct. Se tot spune ca ca ASA sau STEAUA nu merita niciuna sa fie campioni. Total neadevarat. Cine ar fi trebuit sa fie, Dinamo, Petrolul, Rapid? Asta este nivelul campionatului nostru si dintre toate echipele Steaua si ASA au mers cel mai bine. Normal ca exista si sincope ca acela de la Iasi, unde Steaua nu a invins sau de la Tirgu Mures unde s-a ratat mult. Si alte tari au campionate, unele chiar mai slabe dar isi gasesc campionii. Ce ar fi trebuit dupa mintea unora? Da-ti Cezarului ce este al Cezarului. Sunt CAMPIONI la 2 pct diferenta si chiar daca ar fi fost doar la golaveraj, tot campioni sunt. Frustrari, invidie, ura exista si va exista intotdeauna printre suporteri dar nu poti nega ceea ce este evident. Steaua a fost mai buna.

Adrian Burcea (4 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:07

Exceptand doua lucruri (prezenta multor greseli de punctuatie si faptul ca atunci cand spuneti ca echipa

Adrian Burcea (4 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:08

Care practica cel mai bun fotbal) in rest e Ok

banul culin (2118 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:12

Nea Ovidiu, ASA a lasat-o pe Steaua sa iasa campioana, desi Galca, suparat pe buna dreptate, n-a tras la titlu dipa anuntul ca va fi schimbat.
Sa tineti minte toti ce v-am zis aici, ca nu repet!

lord belial (434 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:15

total de acord cu ce ai scris matale aici, daca tu, echipa care te bati la titlu, la ucl, nu esti in stare etapa de etapa sa inscrii, ce mai cautam in UCL.
sigur, meritul e al lui galca si sper sa ia si cupa duminica, avem tripla, suntem cea mai buna echipa romaneasca de fotbal. de departe. noi suntem chiori, dar restul sunt orbi.

si galca apoi, felicitari, inca o data pt titlu, ar trebui sa ne lase. si sa ii la pachet si pe tanase si chipciu, daca nu se face om si continua sa se creada lacatus/beckham/ronaldo

cheetah (2118 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:15

Aranjamente ca si la loteria BF-urilor, nimic nou sub soare, FRF dirijor sef!

super (1 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:20

nea Ovidiu stai jos! nota 4

balaban (2118 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:20

@cheetah, de acord cu un singur amendament: FRF principal complice!

cheetah (2118 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:25

@balaban, de acord cu observatia ta, iar eu mai adaug, argument solid pentru afirmatie, ca e imposibil ca asa, o echipa care joaca atit de frumos, sa piarda RUSINOS ultimele 2 meciuri din liga1.
Rusine!

AliBaba (223 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:28

Absolut corect. Nicio rectificare.

marean (2118 comentarii)  •  29 mai 2015, 19:41

O liga unu mai urata si mai umflata de interesul pentru bani si pentru nimic altceva eu n-am pomenit in 45ani. Atunci, am fost cu regretatul Tata, rapidist adevarat, in Giulesti pe stadion si acea atmosfera n-o voi uita niciodata. Raman cu acele clipe frumoase si ignor mlastina capitalista din prezent!
Hai la rugby si la oina!

Marius (10 comentarii)  •  29 mai 2015, 20:50

Nea` Ovi daca ASA nu ar fi avut arbitrii de partea sa,si Steaua ar fi avut arbitraje normale si nu inpotriva, cate pct ar fi fost intre cele doua,in plus vi se pare ca alte echipe au jucat mai bine ca cele doua ? nu vad dc spuneti ca nu a meritat titlul,probabil ati uitat ca in turul campionatului Steaua s-a jucat cu celelalte echipe .. de chestia asta nu pomeneste nimeni

gil (43 comentarii)  •  29 mai 2015, 20:56

bucuria cea mai mare e ca nu au fost ei ,,prostii prostilor”…….au fost altii !!

dan (151 comentarii)  •  29 mai 2015, 21:39

Pt. statistica, in ultimele 4 meciuri ASA a suferit 3 infringeri!!! S-a inecat la mal, nu a rezistat presiunii, nu a mai avut arbitrii de parte ei, cine stie ce s-a intimplat…

vas (31 comentarii)  •  29 mai 2015, 21:47

Cateva intrebari, asa ca sa ne aflam in treaba (sic):
1. Daca ASA ar fi castigat titlul la egalitate de puncte cu Steaua, cat era meritul echipei din Targu Mures si cat al arbitrilor? „Remember” cum a castigat ASA contra Stelei la Targu Mures si cate etape de suspendare a luat arbitrul acelei partide.
2. Oare nu jurnalistii Gazetei scriau ca, in aceasta editie de campionat, raportul greselilor decisive de arbitraj la meciurile echipei din Mures era ceva de genul 14 pro si 0 contra?..
3. Sa nu fi auzit jurnalistii de „mita din elicopter”?? Daca au auzit, de ce au pus „batista pe tambal” ?
4. Ce merit sportiv ar avea o echipa al carui sponsor a fost dovedit in instanta ca l-a mituit pe seful arbitrilor (condamnat definitiv la inchisoare cu executare pentru „luare de mita”) pentru ca echipa lui sa aiba arbitraje „corespunzatoare” ?
5. Merita echipa de mai sus sa iasa campioana sau sa fie retrogradata in baza art. 60, alin.1 din Regulamentul Disciplinar FRF?!…

bvd magheru (31 comentarii)  •  29 mai 2015, 22:15

Poate la modul cum au interpretat partitura jucatorii celor 2 echipe, respectiv Iasul si mai ales Galatiul a contribuit si Negoitza chir daca a gresit . Scandalul s-a lasat cu urmari in constiinta jucatorilor din liga 1 si asta e bine . Oricum a fost incredibil cum a respins mingea aia in min 90′ sutata din 3 metri aproape din pozitie centrala de voiculet . A respins-o ca la handbal !!!

dudu (34 comentarii)  •  29 mai 2015, 23:46

Mai 2012. CFR Cluj castiga campionatul, la 1 punct de Vaslui, in urma unui meci faimos, cu U Cluj. Faimos si pentru greselile brigazii de arbitri, care i-au dat CFR-ului un penalty din nimic in minutul 89, cu care a fqacut 3-2.
Sa vedem ce scria Maestrul Ioanitoaia dupa meci:
Articolul debuta, la fel ca acesta: „Răsfoiți colecția și convingeți-vă: am scris mereu, inclusiv în toamnă, că formația din Gruia trebuie considerată principala favorită la titlu, la victoria finală!” Ce mai! Adevaratul Oracol din Balcesti!
Maestrul mai trecea in revista si cateva greseli, precum si faptul ca CFR „a fost ajutata”.
Trecand peste aceste „ajutoare”, Mr. Ioanitoaia inchina ode CFR-ului: „valoarea lotului și calitatea managementului, superioare prin comparație cu ale altora” „Paszkany și Mureșan stiu cu ce se mănîncă fotbalul” „nu-i nevoie să-i iubești pe conducătorii CFR-ului ca să le recunoști meritele. E logic să-i prețuiești și să-i respecți. Poți și să-i admiri…”
E, acum recititi articolul asta.
CFR-ul, care castigase in 2012 la un punct de Vaslui si care fusese condusa de U Cluj pana la jumatea reprizei a doua, cand o eliminare si un penalty inventat au schimbat cursul jocului, era de admirat.
Steaua, care castiga acum la 3 puncte, fara arbitri (ba chiar, dimpotriva, cu strambe gen Kovacs), fara valize, fara ajutoare in genul celui dat de Petrolul in meciul cu ASA, a obtinut „un triumf căznit, lipsit de anvergură, de lumină”. (Mama, cata poezie…)
Da, suporterii ros-albastri sunt iritati, dar asta pentru ca va suciti aprecierile ca morisca. Daca e Steaua, e nasol. Daca e altcineva (CFR, sau clona ei – ASA), e magic!

california (349 comentarii)  •  30 mai 2015, 6:44

partea trista e ca doua echipe impotente, insotite de alte doua si mai chinuite ne vor reprezenta in cupele europene; fraierii vor sta in fata televizoarelor cu inima la gura asteptand victorii, in timp ce gigi isi va freca din nou mainile de bucurie ca a luat banii de la uefa si ca a mai reusit cateva vanzari; hai steaua!…

Strula (42 comentarii)  •  30 mai 2015, 6:53

Vai nea Ovi , la experienta lu matale de peste 45 de ani de meserie , sa mi ti te uimeasca asa brutal cele doua rezultate , spune mult despre adevarata competenta ce o ai in materie…Si noi care zeci de ani am luat lumina invataturii de la talica … Nici noi n – am avut noroc .

Altfel , hai Rapidul !

Albu (88 comentarii)  •  30 mai 2015, 8:12

Mai bun titlu era Un triumf norocos.

dani (86 comentarii)  •  30 mai 2015, 9:53

Fcsb este mai subtire valoric, decit Steaua, umilita de Ludogorets si mai ales de Dinamo Kiev. Dupa campania de transferuri va fi si mai slaba valoric. Becali scoate bani din fotbal, nicidecum nu investeste bani pt performanta. Ca toti investitorii din fotbalul romanesc. Viitorul fotbalului romanesc? Ceva mititel si negru!

PENSIONAR (19 comentarii)  •  30 mai 2015, 10:40

Este f.adevarat.

Gandalf (8 comentarii)  •  30 mai 2015, 11:39

Se poate maestre ? Dupa parerile neavenitilor , orice echipa ar fi castigat titlul, in afara de Steaua, ar fi facut-o pe merit, numai Steaua castiga pe nemeritate, nu-i asa ? Eu as zice ca la halul in care a ajuns fotbalul romanesc nici n-ar trebui sa se mai acorde titlul de campioana. Cand ai o contracandidata la titlu o echipa care clacheaza imediat cum nu mai gresesc fluierasii in favoarea ei , parca e limpede in ce hal a ajuns fotbalul romanesc … eheee , une e nea paszkany cu boculetul lui sa mai aduca un titlu in Ardeal … poate gaseste si el sa mai sponsorizeze vreun prezidentiabil si gata … se rezolva 😉

CCC (137 comentarii)  •  30 mai 2015, 12:06

Deci, conform spuselor maestrului OI si elevului eminent, Tolontan, Steaua nu merita sa castige campionatul. Ca sa nu para „prea cu ochi” si daca tot a pierdud, spun domiile lor ca nici ASA nu merita! Bun, enenturile cam asa suna. Ar trebui sa ne lamureasca rspectivii jurnalishti, cine, in opinia „unanima”a d-lor, ar fi meritat sa castige! Daca Steau nu, ASA nu, cine oare domnilor? Rapid, Craiova, Botosani, Petrolul …etc?? Sau, daca a luat Steaua campionatul nemeritat, ce-ar fi sa propuneti ca anul asta sa nu se mai acorde titlul de campioana, ca si asa nu-l merita nimeni!Se vede ca in ciuda experientei de lucratori la un ziar de”sport”, pierdeti din vedere esentialul: dupa disputarea a 34 de etape, echipa cu cea mai buna linie de clasament este declarat castigatoare a campionatului. Si va recomand sa mai priviti inca odata clasamaentul, poate intelegeti de ce Steaua e campioana: cele mai multe victorii, cele mai multe puncte si cel mai bun golaveraj (cu cele mai multe goluri inscrise si cele mai putine primite!). Da, stiu ca nu va place si nu va convine, dar asta e realitatea. Steaua merita campionatul, fie si numai prin prisma jocului prestat in tur, cand a surclasat tote oponentele, evident mai putin pe ASAkovacs.
Ca nivelul campionatului este sub-mediocru, ca unele echipe au fost sprijinite din greu de arbitri, federatie si presa, ca altele sunt laudate pentru normalitate (dar uitam meciurile anterioare, cand au odihnit titularii, doar pentru a juca „normal” cu Steaua!), ca exista „suporteri” care transmit ultimatumuri jucatorilor echipei favorite, cum ca trebuie sa piarda neaparat un meci anume, ca sa nu iasa „dusmanii” campioni (si culmea! acestia se conformeaza!), ca un fost conducator al arbitrilor este condamnat definitiv la puscarie cu executare, pentru ca a primit MITA de la un sponsor a unei echipe pentru a asigura arbitraje favorabile, etc., etc. – este adevarat si se poate discuta la nesfarsit. Ca Steaua avut un retur nu tocmai entuziasmant, ci mai degraba slab, iar este adevarat. La felde adevarat este ca nu a mai castigat campionatul intr-un mod triumfal, dar per total, imi permit sa va contrazic, opinia mea este ca l-a castigat meritat.
Daca imi aratati o fraza din presa sportiva spaniola, inclusiv din ziarul de casa al celor de la Real Madrid, in care un ziarist sa-si permit sa minimizeze meritele Barcelonei, doar pentru c-a facut un 2-2 in ultima etapa, atunci am sa va consider ziaristi sportivi.
Pana atunci, ramaneti pentru mine ziaristi de can-can, care scrieti intr-un ziar ce se pretinde de sport, dar nu e!

Cocorico (911 comentarii)  •  30 mai 2015, 12:17

Va rog sa n-o luati ca lauda pentru ca nu este, dar pot spune ca prin ceea ce ati scris despre Liga1 in sezonul ce s-a incheiat, ati dat un plus de culoare si de interes acestei competitii fotbalistice. E inutil sa va spun ca pe teren, cu cateva mici si sporadice exceptii, totul a fost tern, liniar, previzibil si dirijat exclusiv de Sfantul Ban.

nelu (1 comentarii)  •  30 mai 2015, 12:47

dle ovidiu dudu are crepitate daca lua asa campionatul spuneati ca a ajutat-o otelu ca batut-o pe steaua acasa ori de petrolul ca batut steaua daca faceti socoteala dv vreti campioana sa castige toate meciurile si atunci este meritorie iar in privinta cfr dudu are dreptate se vede cum au mancat fotbal pe paine paskany si muresan plus paskany a mai nenorocit acum toata liga cu televiziunea lui si drepturile de transmitere a meciurilor dupa ce a luat bani oamenilor pt transmisia meciurilor mai scade si din banii echipelor

Silviu (38 comentarii)  •  30 mai 2015, 13:42

E adevarat ca STEAUA a castigat titlul cu emotii ! Dar de ce „fara glorie” ? Dumneata te dai un mare analist ! Daca ai fi scris despre lupta STELEI contra propriei conduceri , propriilor suporteri si a arbitrilor ai fi realizat ca acest campionat a fost castigat pe merit si CU glorie !

Gandalf (8 comentarii)  •  30 mai 2015, 14:32

Important este ca toti antistelistii au mai primit o lovitura 🙂
Chiar nu-si pot vedea oamenii astia de echipele lor ???
Nu pot fi si ei acolo , dinamovisti, rapidisti, petrolisti …. sau orice altceva ?
Chiar e natia asta prinsa cu superglue de ideea aia cu capra vecinului ?
„Multumesc” nea Ovi 😉 pentru cenzura , nu numai ca scrii cu tenta , dar esti mai rau ca baietii de pe vremea lui nea Nicu … nu permiti idei care nu corespund cu ale tale … pacat

rotaru (213 comentarii)  •  30 mai 2015, 14:33

ovidiu, am gasit asta pe net :https://assport.wordpress.com/2015/05/29/e-morto-maradona-stroncato-da-un-infarto-lutto-nel-mondo-dello-sport/
e vreo gluma de 1 aprielie?? e vreo gluma?

Loulou (274 comentarii)  •  30 mai 2015, 15:18

@Gandalf. Nu stii sa citesti? Dl Ioanitoaia scrie clar ca Steaua a castigat pe merit dar fara stralucire si e corect.

1965 (3 comentarii)  •  30 mai 2015, 15:54

Steaua este realmente o campioana merituoasa. Cate echipe ar fi castigat titlul luptand nu doar cu adversarii ci si cu, mai ales, prostia propriului patron ? Daca maine mi-ar spune cineva ca Gigi Becali se straduieste din rasputeri sa-si distruga propria echipa, l-as crede (si cine urmareste ce se intampla la acest club va intelege de ce). Sa mai adaugam atitudinea „suporterilor” (ma refer la cele doua galerii) ? Sa nu uitam si atitudinea MApN (prin angajatii CSA). Cred ca este usor de inteles ca, in acest retur cel putin, stelistilor li s-ar cuveni cel mai mult sa se declare „singuri impotriva tuturor”. Asa ca, daca au jucat slab, nu este numai „meritul” lor. Si o ultima observatie : nu sunt un partizan al lui Galca, dar sustin ferm ca merita un alt tratament decat cel administrat de proaspatul dat afara din penitenciar (unde sper ca va fi reprimit cat de curand – o merita din multe puncte de vedere).

Comentează