Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu Gâlcă, ci Rădoi!

Mărturisesc din capul locului că nu-s vreun fan Gâlcă, mare admirator al acestuia.

Permalink to Nu Gâlcă, ci Rădoi!
miercuri, 27 mai 2015, 9:38

Poate că și firea sa de om retras, mai puțin expansiv, m-a oprit să mă apropii de el. Am văzut la viața mea antrenori mai înzestrați și, în mod cert, mai carismatici decît Gâlcă, afirmație ce nu mă împiedică să-i recunosc tehnicianului stelist calitățile. Între ele, seriozitatea, profesionalismul.

Cum nu urmăresc să schițez un portret al antrenorului menționat, mă opresc aici. Nu înainte de a nota însă că, angajatul unui tip trufaș și imprevizibil ca Gigi Becali, Gâlcă n-a avut și n-are o viață ușoară în Ghencea. Da, spre a-și deschide drum într-o meserie pe care abia a început-o, a acceptat și destule compromisuri. Cît patronul s-a aflat după gratii și mai degrabă după eliberarea acestuia.

Dincolo de niște slăbiciuni pe care le vor taxa tocmai cei ce-au arătat la viața lor la fel de multe ori mai multe, Gâlcă s-a dovedit un caracter tare, rezistent și răbdător. Altfel, și-ar fi luat repede lumea în cap, există atîtea exemple, nu le mai reamintesc.

Meritele tehnicianului Stelei nu pot fi însă negate cîtă vreme formația pregătită de el a cîștigat deja Cupa Ligii și poate cîștiga alte două competiții, campionatul și Cupa României. E greu de presupus că le va rata, moment în care își va îndeplini toate obiectivele, pe linie. Va realiza integral ce și-a propus și ce i s-a cerut pe plan intern. Randament maxim și, evident, satisfacție maximă.

Surprinzător și, în opinia mea, pripit, Gigi Becali a anunțat public că Steaua va fi încredințată în viitorul sezon lui Mirel Rădoi. N-am folosit semnul mirării la finalul frazei precedente în mod deliberat, în ideea că proprietarul echipei, Gigi Becali, poate numi la conducerea acesteia pe cine vrea. El plătește, el decide, n-ar strica să învățăm și să respectăm legile capitalismului, scrise ori nu.

Legat de asta, nu pretind că Rădoi, deși încă nu deține licență să lucreze ca “principal” în Liga 1, ar fi o soluție proastă. Din contră, pentru că discutăm despre unul dintre simbolurile clubului roș-albastru, iubit de suporteri, Mirel poate constitui o variantă bună. O carte cîștigătoare.

Finul ar urma să-și ajute nașul sau măcar ar încerca. În paralel, probabil că și fanii își vor schimba atitudinea și vor veni fără număr să-i susțină pe Rădoi și pe băieții lui. Zic probabil din precauție. Nu forțez nota.

Numai că, indiferent ce intenționează cu Steaua, finanțatorul a comis-o grav în clipa în care, deunăzi, a dat de înțeles tuturor, inclusiv celui în cauză, că nu-i va prelungi contractul lui Gâlcă! Putea să gîndească asta, dar n-avea voie s-o declare public. Judecînd elegant și, în ultimă instanță, omenește, nu trebuia să procedeze așa, fie și numai pentru a-i îngădui lui Costel să primească felicitări și să se bucure de izbînzi! De acord cu Ilie Năstase că “Gâlcă merită o șansă”, una pe care, în lipsa lui de control, Gigi Becali a refuzat să i-o dea! Incorect. Regretabil.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

Alex (7 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:15

Domnule Ioanitoaia, de ce credeti ca ar revenit suporterii alaturi de echipa? Pentru ca Becali continua amatorismul prin numirea unui antrenor care n-a mai antrenat pana acum pe absolut nimeni? Care nu are nici macar licenta? Radoi ar trebui sa stea vreo doi sau trei ani macar la echipa de juniori. Sa vada daca-i place munca asta. Si apoi poate incerca si echipa mare.

alex (46 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:18

Nea Ovidiu, as vrea sa vad cum mai conduceti dumneavoastra ziarul daca maine pleaca Tolontan, Naum, Andries sau Paraschivescu. Adica aia care fac probabil cel mai mare trafic la articole. O sa va fie la fel de usor? Nu cred ! Asa si Galca, i-a fost vandut tot axul central si se mira lumea de ce echipa merge prost.
Nu e carismatic Galca? Ce chestie, hai sa-l punem la zid ca are mentalitate de occidental, nu de balcanic. Nu o fi el inca mare scula de antrenor, dar nu stiu cand am mai avut noi in Liga 1 asa antrenor serios si cu bun simt. In tara asta am ajuns sa ne mire normalitatea…

Andy (103 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:18

Nici eu nu s un fan al lui Galca,cu jucatorii pe care ii are in lot nu trebuia sa tremuram acum,sa te bata Otelu,Ceahlaul,Rapidul ,toate retrogradatele si sa faci ega.In toamna a pierdut totul cu o echipa de vis,

Supporter (40 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:18

Radoi si fanii care vor reveni:
Nu, fanii nu vor reveni pentru ca va fi Radoi antrenor. Poate cativa la Tribuna I si II dar nu in peluze.

Daca se va intampla sa apara o noua formatie in Ghencea (din liga 4, 5 – nu conteaza) care va avea numele Steaua, culorile si palmaresul (’86 …) atunci stelistii se vor diviza, iar eu inclin sa cred ca grosul suporterilor vor merge sa sustina Steaua si nu FCSB.

Becali inainte sa preia Steaua a fost 0. Dupa ce a preluat Steaua el a castigat notorietate, usile in afaceri i s-au deschis si i se deschid in continuare. Asta e castigul lui. Becali nu va vinde niciodata FCSB deoarece va deveni iarasi un nimeni. Acum el joaca doar la cacealma si se pricepe. Sunt convins ca daca lucrurile se precipita el va face o oferta si va cumpara Steaua.

Eu unul, daca apare noua Steaua si va juca in Ghencea (nu conteaza in ce liga), sunt primul pe stadion cu cel mai scump bilet cumparat.

bvd magheru (31 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:20

Probabil ca fanii vor veni in numar mai mare odata cu sosirea lui Radoi dar nu cred ca cele doua galerii vor reveni numai pentru ca Radoi devine antrenor principal la steaua si fara cele doua galerii prezente la locul lor din peluze va lipsi in continuare specatacolul din tribune . Becali a demonstrat ca nu s-a schimbat mai deloc dupa iesirea din inchisoare . Ramine acelasi tip zeflemitor care considera ca i se cuvine totul pentru simplul fapt ca e patronul stelei . Zeflemitor in primul rind la adresa armatei cu care deastfel a facut si o afacere de miioane bune odata cu schimbul de terenuri . In plus trebuie sa fi un mare mitocan sa afirmi ca vei renunta imediat la steaua odata ce nu mai aduce profit !!. Nu neg ca a invatat foarte multe vizavi de ce jucatori trebuie sa cumpere . Dimpotriva . Respecta raportul calitate / pret si asta se poate constata usor din vinzarile de jucatori de unde a facut un profit mare . In rest pare la fel de arogant ca mai inainte si desi nu o spune se crede in continuare „razboinicul luminii”. Si mie Gilca mi s-a parut mult mai serios decit Reghe si sa nu uitam ca cel din urma a beneficiat de un lot mult superior ca sa nu mai amintesc ca la ordinul lui Becali au fost vinduti atit keseru cit si sanmartean sau szukala .

george27 (19 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:22

Pentru mine, inconsecvenţa dumneavoastră d-le Ioaniţoaia nu mai e o surpriză. Şi de data asta ce scrieţi cu stânga, ştergeţi cu dreapta. Becali când e trufaş, când are dreptul să angajeze pe cine vrea el ca antrenor, două afirmaţii complet antagonice. Vorbiţi, în favoarea lui Gâlcă, despre succesele echipei, dar uitaţi voit punctele perdute în retur, victoria de la Ludogoreţ şi mai ales atmosfera existentă la echipă. Ca să nu mai vorbim de pierderea susţinătorilor. Pentru câţi bani a pierdut Becali din necalificarea în liga campionilor ar trebui să-l felicite pe Gâlcă ? Gâlcă pare un om trist d-le Ioaniţoaia şi acest gen de indivizi nu sunt defel potriviţi spre a educa tineri.

Andy (103 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:24

Nici eu nu s un fan al lui Galca,cu jucatorii pe care ii are in lot nu trebuia sa tremuram acum,sa te bata Otelu,Ceahlaul,Rapidul ,toate retrogradatele si sa faci egal cu Chiajna e rusinos.In toamna a pierdut totul cu o echipa de vis,dar ceea ce face Gigi e dezastruos. Marele Gigi ,care era suparat pe ziaristii care au scris ca a stat doar 2 ani ,in loc de zece la studii si ca a furat doar 10milioane de euro in loc de 100 ,a aratat cat a tinut invatatura din Universitate fix 3 luni.

victor L (169 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:25

„Surprinzător și, în opinia mea, pripit, Gigi Becali a anunțat public că ”
Pentru mine surprinzator este ca ati ramas surprins.
Serios.

Strula (42 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:29

Domnu Ovi , pina la urma G B nu a precizat cind il va pune pe finul antrenor in C L , nu ? Poate ca la anul , de ce nu ?
Dar cum meseria dvs se bazeaza pe speculatii pina in maduva oaselor , orice adiere devine uragan ! Si nu se cade ca dupa circa 2 ani de asteptare sa nu va hraniti tocmai alteta voastra din subiectul Becali .

Andrei F (1607 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:42

Pina mai ieri va acuzam ca vedeti numai ce doriti…Acum trebuie sa va acuz ca si auziti numai ce doriti….
Aproximativ acum o saptamina sau poate mai mult,Mircea Sandu declara ca el il reprezinta pe Gilca si ca ii cauta noi angajamente…Asta de ce nu scrieti ca este la fel de grav?Sa fi reprezentat de cel mai mare inamic al lui Burleanu denota si asta mult profesionism…Si acest fapt ar putea explica tendinta din arbitraje,aminarea discutarii arbitrajelor dupa ce competitia inceteaza….Nu stiu daca ati auzit declaratia in cauza sau dv. considerati ca numai Becali este responsabil de tot si toate…Si dv. ati avut de aface cu mai multe ziare de sport…Nu am auzit pina acum ca ati fost dat afara…Cum poti da afara pe cineva care isi termina contractul?Chiar si dv. spuneti despre Gilca antrenorul ca nu este cel mai bun…spuneti ca este civilizat,poate Gigi ii gaseste un loc in care sa-si exercite aptitudinile de comunicare unde dv. chiar il considerati bun…

PENSIONAR (19 comentarii)  •  27 mai 2015, 10:45

E corect.Dar a prefatat ca stie rezultaul de la Iasi, care e tot grav, dar in Romania celor bogati fara munca e normal.

Alex Claudiu (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:04

Plecati de la ideea ca suporterii or sa se intoarca la stadion pentru ca vom avea antrenor un simbol al Stelei. Pai pana acum ce am avut ?! Aveti senzatia ca Galca este perceput altceva decat un simbol al Stelei ?! Va inselati profund. La momentul acesta avem cea mai „stelista” banca tehnica din cate imi amintesc in istoria recenta a clublui: Galca, Dica, Rosu. Nu aici este problema suporterilor stelisti, in majoritatea lor. Credeam ca atata lucru s-a inteles de catre toata lumea pana acum…

l0gan (103 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:07

d le ioanitoaia dar ar putea presa sa nu i mai acorde o asa mare importanta acestui om ..in opinia mea si cred ca nu numai voi sunteti singuri vinovati de mediatizarea acestui om … ca face audienta ca nu face ca palteste ca nu plateste nu stiu si nu ma intereseaza dar mai lasati ne cu el..nu a trecut nici o luna decand a iesit din inchisiare si iar a ajuns pe prima pagina a ziarelor si a siturilor se sport..

Nita Ionut Alin (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:16

Nea Ovidiu, as vrea sa vad cum mai conduceti dumneavoastra ziarul daca maine pleaca Tolontan, Naum, Andries sau Paraschivescu. Adica aia care fac probabil cel mai mare trafic la articole. O sa va fie la fel de usor? Nu cred ! Asa si Galca, i-a fost vandut tot axul central si se mira lumea de ce echipa merge prost.
Nu e carismatic Galca? Ce chestie, hai sa-l punem la zid ca are mentalitate de occidental, nu de balcanic. Nu o fi el inca mare scula de antrenor, dar nu stiu cand am mai avut noi in Liga 1 asa antrenor serios si cu bun simt. In tara asta am ajuns sa ne mire normalitatea…

Extraordinar punctat de „alex”. Galca este un antrenor mai bun decat Reghecampf, Olaroiu. Alaturi de Protasov este cel mai bun din ultimii 15 ani. Bun simt si profesionalism desavarsit. De asta are nevoie Romania si nu doar in fotbal.

sevilla86 (13 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:23

Eu cred ca postul de antrenor este o palarie prea mare pentru Radoi! Meseria asta se invata de jos…antrenind echipe cu pretentii mai mici…Asa a facut si Hagi la inceput cu „nationala”…si n-a realizat nimic… Hagii inca se cauta ca antrenor…In legatura cu suporterii…dati-le sigla inapoi si vor revenii in tribune!

Cipinho (32 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:25

intr-adevar Becali nu se dezminte, a avut nevoie de cateva luni sa-si revina pe plan psihic ca mai apoi sa inceapa cu vechile obiceiuri. nu stiu in ca masura Radoi are capacitatea de a antrena imediat o echipa mare fara sa treaca prin etapele intermediare in meseria de antrenorat insa probabil va primi ajutor nesperat din loja in acest sens 😉

Julien (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:32

Nu intelegeti treaba cu Radoi? E simpla, Becali o sa fie antrenor la FCSB

Jean Valjean (280 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:36

@george27. Nu e vorba despre nicio inconsecevnta. Becali e trufas ca sa nu zic prost, dar legal are voie sa angajeze pe cine vrea, exact ce te deranjeaza desi nu ar trebui. Articolul e bine gandit.

Nicusor (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:41

Daca bate Iasul ca in fotbal multe se intampla mai ales la Steaua ca-si baga nasul Becali si acum vrea sa-l deafara

corin (60 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:48

Nu inteleg de ce va surprinde faptul ca Becali face prostii pe banda rulanta. Asta e stilul iar la puscarie nu a invatat nimic.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:48

Steaua a avut 4 victorii avans in tur, poate ar fi avut 5 daca nu era macelarita sub conducerea lui Istvan Kovacs la Tirgu Mures. A fost cel mai bun tur.
Returul l-a inceput fara Szukala, stilpul apararii, singurul care mai aducea pericol si in careul advers dar si fara Sarmaua pe care din pacate se pliase tot jocul. Apoi sefii, nu Galca, au decis ca pot renunta la Arla, Prepe si Lato, pe motiv ca nu vor mai fi in sezonul urmator la Steaua. A trebuit sa foloseasca 6 !!! jucatori fara meciuri: Cojocaru, Ripa, Guiherme, Tosca, Stanciu, Tucudean si 6 !!! jucatori care veneau direct din spital: Tamas, Filip, Iancu, Chipciu, Bourceanu si Rusescu. Cu jumate de lot in pioneze au antrenorii o scuza, nu si sefii, care ar trebui sa invete ceva din acest retur catastrofal, dupa ce n-au invatat nimic din campania dezastruasa de transferuri din vara, care s-a incheiat cu pierderea a 20 de milioane de euro in meciul de la Sofia, inceput cu 3 accidentati. Singurul jucator care mai putea intra si aduce ceva pericol in atac era Iancu, dar acesta n-a mai avut loc sa intre.

Vreau sa zic ca Galca, Dica, Rosu, au avut rezultate bune in conditiile in care au fost lasati singuri cu „materialul“ pus la dispozitie. Nu e asta visul oricarui antrenor cu coloana ? Nu, caci tot astia acuza acest fapt, acuza chiar o lipsa de comunicare. Nu stim ce-ar fi facut alt antrenor in asemenea conditii.
Banuiesc ca Petrescu ar fi fost pus sa-si cumpere singur jucatori si dat afara daca nu ar fi demisionat el in iarna acuzind pe drept sefii de amatorism.
Adevarul este ca sint rezultate dar nu stim cu adevarat ce-a facut Galca si ce-ar fi facut altul mai bine. Observam doar ca nu se poate intelege si nu poate comunica cu sefii. O greseala trebuie sa fie si in pregatirea fizica caci Steaua incepe mai mereu slab si termina in corzi, dupa ce in anii trecuti au dominat fizic fiecare echipa. Galca a fost totusi principal si n-ar fi normal sa ramina sub Radoi.

Radoi are personalitate si fara indoiala a acumulat multa experienta. A condus de multe ori Steaua din teren. Pare persoana potrivita avind in vedere si respectul de care se bucura din partea sefilor si suporterilor. Dar a lipsit mult, imi inchipui ca el inca il are in minte pe Banel, care alerga si daca statea toata ziua la biblioteca, are in minte baza Ghencea si vremuri mai bune, fara politicieni si arbitrii ciudati in fotbal. Singur, asa cum se zvoneste ca ar dori, are mari sanse sa esueze, sa-si termine cariera ca si Danciulescu. Nici nu vad pe nimeni potrivit care ar risca cu Radoi ca director tehnic si sef suprem. Poate doar Balint, dar nu fara munca de lamurire. Presupun ca orice om serios ar vrea sa vada mai intii transferuri pe hirtie nu vorbe goale. Iar cu tot staful din familia Becali nu vad ce impresar serios ar recomanda Steaua.
In orice caz Becali vorbeste iar inainte sa faca. Trebuie sa invete sa taca, sa faca, apoi sa vorbeasca , apoi se poate lauda cu ce-a facut, nu cu ce-o sa faca. A gresit anuntind noul „antrenor“, a gresit vorbind despre lista de transferuri, a gresit vorbind despre Reghe, Dan Petrescu si Balint, care sint totusi stelisti adevarati, care nu l-au vorbit niciodata de rau, care daca mai critica cite un jucator o fac doar spre binele jucatorului si al clubului.

Dupa opinia mea cea mai buna varianta ar fi fost tot Reghe plus AMP cu tot vechiul staf. Lui Radoi i se putea gasi mai intii un post in conducere = Argaseala singur cuc. S-o spunem si pe asta: Argaseala nu mai face fata de unul singur, asta se vede de la o posta.

Vasilica (23 comentarii)  •  27 mai 2015, 11:55

„Legat de asta, nu pretind că Rădoi, deși încă nu deține licență să lucreze ca “principal” în Liga 1, ar fi o soluție proastă.”
Nu zau ?!!! Desi se incalca legile fotbalului, nu ar fi o solutie proasta.
Bravooooo !!!!
Si care motivele pentru care este inlocuit Galca cu Radoi ? Nu au nici o legatura cu fotbalul. Radoi este mai prieten cu patronul. Atat. Performantele si profesionalismul nici nu intra in discutie. A spus-o chiar Gigi Becali.

un om normal (4 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:06

Draga domnule Ioanitoaia, cu tot respectul si admiratia pentru stilul ‘fabulos’ (a se citi ironia)cu care mereu va intoarceti fraza si opiniile la 180 de grade, discutia e simpla: are ce cauta un neavenit, un om de o moralitate cel putin indoielnica (si am putea continua linistiti lista de ‘calitati’ ale ‘marelui’ gigi) ca becali in dicutie? eu zic ca nu..dar asa avem noi talentul de a promova intensiv nulitati ca el pe toate posturile…spun doar atat: va mai aduceti aminte cand un ilustru reprezentant al familiei becali a scuipat in direct un ziarist? asta ca sa nu mai enumeram jignirile suburbane ale oierului principal….puteti sa o tineti langa cu ce vreti:capitalism feroce, patronaj, ca ridica biserici, poate sa faca zece catedrale daca inainte de asta se ocupa numai cu mizerii…pentru mine este un 0 barat care a avut sansa sa se afirme intr-o societate la fel de mocirloasa ca si deja mult prea mediatizatul personaj….galca sau radoi si alte dileme sunt efectiv frectii la picior de lemn atat timp cat nu ne trezim si nu-i tratam pe acesti asa zisi oameni de fotbal cu INDIFERENTA…cat timp ne vor mira si ‘da pe spate’ normalitatea sau bunul simt, e clar ca suntem departe de ceea ce inseamna o societate civilizata…toate cele bune si succes pe mai departe cu ‘impartialitatea’ dumneavoastra 😉

Kyro (61 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:19

Si care ar fi problema? Cu sau fara Galca tot aia e. Macar Gigi stie ca in momentul in care trebuie sa dai gol bagi atacand nu fundas. Si cu femeia de servici pe banca acuma Steaua trebuia sa fie campioana (lot de aproape 40 de milioane in liga asta cu 7 insolvente). Sa te bata Rapidul (cu tot respectul pentru ei) cu jucatori luati de pe palja in 2 saptamani depaseste limita penibilului deja. De cei 3 nu are rost sa pomeniti ca doar il faceti si mai rau de ras pe Galca. Sanmartean la scos de N ori prin executii de geniu din rahat cand tactica lui era sub 0. Keseru era rezerva dupa ce marca 6 cu Panduri.
Singurul motiv pentru care presa ii tine partea ii pentru ca el tace si atunci puteti sa ii puneti orice cuvinte in gura ca el nu o sa raspunda. Cu Reghe si MM la cofnerintele de rpesa toti stateati drepti.

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:22

@Vasilica. Esti dramatic fara motiv. Toti fostii mari jucatori au dreptul sa inceapa meseria de antrenor, deci, si Radoi. Nici Olaroiu nu a luat-o de jos si a reusit, poate reusi si Radoi de ce nu? Plus ca dn Ioanitoaia s-a ferit sa il jigneasca pe Radoi si a spus lucrurile mai cu perdea.

Vlady (150 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:28

Ce sa facem decat sa mai trecem o tampenie in dreptul lui Becali. As fi fericit sa fie ultima dar sunt convins ca vor urma multe altele. Credeam ca inchisoarea l-a schimbat in bine si m-am inselat.

whiteredarad (59 comentarii)  •  27 mai 2015, 12:40

Pai dle Ioanitoaia,despre antrenorul lui Borusia nu se stia ca va pleca,cu mult inainte ?. In loc sa-l laudati -pe Becali,pentru faptul de altii ( Dinamo,de ex) nu si=a schimbat antrenorul ,dupa citeva rezultate sub asteptari,ca il pastreaza pina la terminarea contractului,dv il criticati. Ciudat !? Ori cite trofeie va lua Galca,in campionat s-a facut de ras, a pierdut peste 13 puncte ,avans,a ajuns la 2 puncte sub ASA, si la mina altora. Becali a procedat,acum ,corect. Chiar si anuntand , cine vine.

hoopaaa (6 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:04

Asa a facut si hagi…s a bagat direct in paine…la nationala, la steaua, galatasaray si a avut esecuri pe line. Ca io s hagi cum sa antrenez 2 ani in liga 2 pana capat experienta. Acum dupa experienta de la viitorul imbrobodita de blaturi poate antrena si mai sus.

gilos (96 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:06

Nea Ovi,

Aveti perfecta dreptate, Becali trebuia sa se abtina de la astfel de comentarii pana se termina campionatul. Tragea apoi linie si vedea ce va face in viitor, dar ce sa-i faci, nu s-a putut abtine !
Prin aceste declaratii i-a scazut si bruma de autoritate pe care o mai avea Galca in vestiar, si culmea este ca tocmai din aceasta cauza Steaua ar putea pierde si titlul si cupa…
Cat despre Costel Galca, acesta este un baiat cu mult bun-simt, care merita tot respectul. Este adevarat ca a pierdut calificarea in Champions League, dar ce putea face Costel cand niste rapciugi care isi zic fotbalisti nu sunt in stare sa-i dea gol din penalty lui Moti ? Care e vina antrenorului aici ?
In rest, cu echipa decimata, Galca nu s-a plans, nu s-a vaicarit, nu a acuzat arbitrii , ci si-a vazut de treaba si este pe cale a realiza toate obiectivele interne Cupa Ligii, campionat, Cupa Romaniei. In conditiile date, nu este rau deloc !

Respect Costel Galca ! Hai Steaua !

Unu’ (102 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:07

Galca n-are ce cauta la Steaua. Bunul simt si eleganta nu se pot asocia unui om precum Becali. N-a invatat nimic Becali in ultima vreme, tot circar a ramas. Ca stelist am tot respectul pentru Galca, unul dintre putinii antrenori care si-a respectat meseria. Pacat ca sunt putini astfel de oameni in fotbalul romanesc.

cgv (5 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:12

D-ule Ioanitoaia Galca a pierdut vestiarul.Eu sunt mai sceptic de fel si caut sa vad dincolo de cuvinte si evenimente.In acest retur s-a dus o campanie anti Steaua si pro ASA (greseli de arbitraj,stema,presa,suporteri care eu cred ca sunt platiti sa nu vina la meci ),aberatia asta ca isi fac suporterii echipa in liga a patra a,ca o sustin ei,multe alte lucruri.Reghe macar stia sa motiveze jucatorii,iesea in presa si apara clubul,ceea ce Galca nu a putut face.Asta este diferenta cand se spune ca este slab.Cred ca daca ar colabora cu Radoi si Dica,dar si un preparator fizic bun ar face ravagii.Poate daca MM era liber si era la Steaua,in aceasta perioada altele erau si rezultatele lui Galca.In ceea ce-l priveste pe marele antrenor Balint sa ne lase…..

zack (25 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:37

Domnule Ovidiu, Este corect ce spuneti, Becali este un personaj dificil dar si putin inteles de oameni. El a avut destui sfatuitori si s-a saturat de toti, insa Becali a invatat secretul sucesului in fotbal din Romania. Toate echipele mari din lume, au un mare suport financiar, caci este f important, pe cine aduci la club. Asa ca: Fotbalul s-a impartit pe valori de putere financiara, insa este imposibil sa ai, cei mai bun 11 (20) jucatori din lume. Romania are Fotbalul ei, in care ASA devine campioana dupa cea venit din B, desi a cumparat Niste Batrini care-si joaca ultima carte in fotbal si se mira si ei unde sunt. Becali stie ca acum trebuie sa Cumpere, ca se Cistiga Campionatul, dar mai Stie Nu se Merita sa Invetesti intre 5-10 milioane pentru un fotbalist ca tot nu vei cistiga nimic. ,,Becali Cumpara Tineri cu Perspectiva, din Tara”, insa s-a Inselat destul si cu ei. Anul trecut, Becali a Pretins Antrenorilor sa Califice Echipa cu Tineri, care au fost recomandati de Mari Specialisti si pentru care a platit destul sii ii platea sa fie rezerve, caci aveau 12 puncte avans. Acum v-a cumpara, si Vom Vedea Toti ca tot Bani lui Becali, Vor aduce Titlu, Nu Antrenori, publicul sau Fosti Specialisti cu Sfaturile lor. Asa ca Becali va merge doar pe Mina lui, fiind saturat de specialisti si sfatuitori, deaceia nici nu mai vine pe la stadion. Asa ca Noi sa vedem, ce decizi va lua, dar Stiu ca despre Gilca a zis, ca Nu va Fi Dat Afara, desi multi au cerut lichidarea lui, desi soarta lui Gilca a fost mult mai grea decit a altor antrenori dar si din cauza caracterului sau pre inchis.
Toti antrenori mari cind vin intreaba care este Fondul de Chetuieli. Daca venea Gardiola la Steaau in locul lui Gilca, oare avea acum 24 de puncte avans. ????? Sa fim seriosi, sa ne cunoastem nivelul. Becali a ramas in lupta si dupa ce toti patroni au abandonat Jucaria numita Fotbal. Asa ca ,,SUS BECALI si Succes pe Viitor”. In rest m-a intreb, Cum este Posibil sa Urasti pe Cineva care isi Risca Averea Lui? Domnilor, Va rug putina decenta, daca vrem respect in viata, atunci trebuie sa inceapem cu pretentiile, de la fiecare dintre noi.

adi (3 comentarii)  •  27 mai 2015, 13:44

Am 57 de ani si de la 4 anii tin cu STEAUA. daca nu era Jiji cu BANI si ambitiile lui arata Steaua altfel ca Dinamo, Rapid, UTA, FC Arges, Poli (oricare) sau alte echipe care sunt de legenda pentru sustinatorii lor? oare cine a dus tricolorul in Europa, in Lume? Cei care acum vorbesc de rau FC Steaua Bucuresti au fost, sunt si vor fi cozi de topor influentate de SECURISTII vechi si noi. Ce va face noua Steaua a CSA fara BANI? Uitati-va in Anglia . Credeti ca fara BANI de afara ar mai fi avut un campionat asa puternic? Cine sunt investitorii din fotbal de acolo si de la noi? In loc sa ne certam intre noi mai bine am face ceva pentru tara noastra, pentru binele nostru, pentru Steaua, Dinamo, Rapid, Universitatea (Craiova, Cluj), Poli (Iasi, Timsoara, FC (Arges, Baia Mare, Braila, etc.), UTA, Crisul, Farul, si cite altele au disparut.

nea caisa (222 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:11

Cat pe ce sa ma pacaleasca maestrul Ioanitoaia: acesta nu este un articol despre Galca, ci despre Reghe si despre relatia Becali – Radoi!

andrei33 (564 comentarii)  •  27 mai 2015, 14:32

D-l Ioanitoaia ramane acelasi jurnalist cu fundul in doua luntre, cu interminabilele sale argumentatii din ciclul „pe de-o parte X, pe de alta Y” stropite din belsug cu insiruiri de sinonime si repetitii inutile. Astfel se strecoara si contradictii majore in logica sa. Spre pilda, ma intreb cum se poate in acelasi timp sa ne invite parinteste sa acceptam legile capitalismului dar devine brusc lupul moralist cand Becali e neimpresionat de performantele interne, el preferand, ca orice capitalist, banii pierduti din ratarea grupelor CL! Chiar si in orgoliul lui Becali nu poate sa nu realizeze ca a castiga competitii interne nu mai e un titlu de glorie, cand singura rivala e o nou-promovata restul echipelor fiind in insolventa sau falimentare. Asa ca, d-le Ioanitoaia, slab si confuz articolul dumitale.

dan (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:11

Vad ca foarte multi vb despre bunul simt al lui Galca,eu îmi aduc aminte cum după fiecare înfrângere arunca vina asupra lotului și implicit a jucătorilor. Cum poți pretinde ca jucătorii sa te asculte când tu ii acuzi după fiecare nereușită a echipei și spui ca nu-ți respecta indicațiile tactice. Atât se mult bun simt are încât nu și-a dat demisia după ce a pierdut primul loc având un avans de 13 puncte. Se tot comentează despre plecarea axului central, dar ne-a bătut o echipa ca rapid care s-a format cu 2 săptămâni înainte de începerea campionatului. În ceea ce privește suporterii care reneagă acum Steaua, sunt curios dacă ciobanul se tine de cuvânt și va arata actele care dovedesc ca la acea adunare generala marii conducători ai CSA au votat ca actuala societate preia numele, tradiția și palmaresul ce vor face de a doua zi. Ca sa fac o comparație, dacă ei afla mâine ca au fost înfiați, își vor rebela părinți și ii vor iubii pe cei care i-au abandonat?

Mihai Moldovan (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:32

Domnule Ioanitoaia, ati scris pe vremuri, scrieti si acum. Viziunea dumneavoastra asupra capitalismului este adaptata, o mixtura intre vremurile vechi si cele noi. O mica sesizare: in capitalism, nu patronul angajeaza sau da afara. Exista o organigrama din care fac parte profesionisti, de meserie, care au niste obiective de implinit conforme cu hotaririle AGA, in cazul nostru patron (care nici macar nu apare in acte – impostura). Patronul nu este proprietar de suflete chiar daca in cazul de fata, alter ego-ul celui mentionat ii spune ca e indreptatit sa aibe aceasta abordare. Angajatii, participa la creearea bunastarii unei entitati juridice pe baza unor contracte care prevad drepturi si obligatii de ambele parti.
Nu patronul plateste, nu el decide. Plateste entitatea juridica si decid factorii decidenti legali care isi asuma atit rezultatele cit si esecurile deciziilor pe care le iau pe perioada in care au fost angajati. In functie de rezultatele de pe perioada mandatului, acestia ramin sau pleaca pe baza intelegerilor clare prealabile. Cam asa arata capitalismul. Atita timp cit le cintati in struna „patronilor” care au dreptul sa taie si sa spinzure prin simplul fapt ca sint patroni, nu o sa avem fotbal profesionist si nici dumneavoastra posibilitatea de a va exercita darul scriitoricesc in subiecte de presa sportiva de cea mai mare calitate.

Do (2 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:35

Gâlcã e băiat fain! Toată lumea e de acord. Dar asta nu ne duce in UCL, cu Plovdiv a avut toată echipa la dispoziție si n-a jucat nimic. Gâlcă are norocul de a fi chiorul in țara orbilor insolvenți Ava petrolul si Astra jucau pana la capăt, Steaua se bătea acum pentru locul 3 in cel mai bun caz.
Pe de alto parte Radoi este precum acel adolescent post-decembrist căruia tatăl SRL-ist ii cumpara un Ferrari la majorat.

Mihai Rapidistul (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 15:55

Domnule Ioanitoaia, ati „baleiat” atat de mult, ca sa impacati „si capra si varza”, ca la final s-a diluat tot mesajul pe care ati vrut sa-l transmiteti ! Spuneti, domnule, lucrurilor pe nume! Acest patron are un caracter infect, puscaria nu l-a schimbat cu nimic si modul in care s-a comportat in fata camerelor de vederi nu a facut altceva decat sa scoata in evidenta lipsa de bun simt, nerecunostinta si atitudinea jignitoare fata de un om care a urcat echipa pe primul loc inainte de ultima etapa. Presa nu ia atitudine si nu se distanteaza de astfel de secaturi care ne fac de ras peste tot in Europa si constituie cel mai prost exemplu pentru copiii nostri! Si mai are pretentia ca este un bun crestin! Este un fariseu cu pretentii de educatie crestineasca.

nico (3 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:18

„Două scenarii vehiculate în fotbalul românesc înainte de meciurile care decid ultimele două retrogradate din Liga 1″…cum e posibil sa publicati asemenea aberatii? nu va e rusine? ma bucur ca nu va citesc decat f rar iar cu ocazia asta chiar ca nu voi mai intra aici…stiam ca scrieti numai minciuni si aberatii dar nu asa…

Cheetah (2118 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:21

Auziti, cati manageri – antrenori a avut Steaua in ultimii 5 – 8 ani?
Cine stie sa raspunda la intrebarea asta, e mare!

balaban (2118 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:22

Galca pare un baiat cuminte si cu capul pe umeri.

Mos Tagirta (2118 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:31

Maestre, puteti face o comparatie a profilurilor de antrenori si oameni intre Galca, Reghe si Ciobotariu de la ASA?
Multumesc frumos, astept.
Dupa inca un sezon, am sa va rog sa actualizati aceasta comparatie prin includerea finului Radoi.

IO (154 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:34

Galca a incercat sa readuca decentza la Steaua, intr-o oarecare masura a reusit ajutat si de lipsa celor doi savant, GB si MM.

Intr-o alta nota, site-ul dvs are ceva probleme, eu unul nu pot citii articolele publicate, in afara de blog-uri.

Goguta (1 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:36

Toata lumea isi da cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosc . Becali asa cum este el , a cumparat Steaua de la armata . Aceasta echipa are palmaresul vechi deci este STEAUA . Punct . Armata a VINDUT-O !!! Chiar nimeni nu intelege ?? Oricit vor incerca acesti „generali” binevoitori sa o intoarca , cu sigla sau fara , Becali detine echipa Steaua . Cred ca asa zisii suporteri care nu mai vin la meciuri , de fapt nici nu erau suporteri adevarati ci stateau in galerie pentru favoruri . Cind Becali a taiat aceste favoruri , nu mai este galerie . Nu are nimic in comun cu sigla sau echipa care joaca . Asa sintem noi Romanii , uitam repede .
Hai Steaua !

banul culin (2118 comentarii)  •  27 mai 2015, 16:48

Ce m-as rade sa anunte nenea Gigi cu surle si trambite asa cum ii este felul, total nediplomatic, ca-l schimba pe Galca cu Radoi in urmatorul sezon, iar Galca, ca sa-l „faca” (scuzati, va rog!) pierde meciul din Moldova si-o „lasa” pe surioara ASA din Targu Mures sa mearga in Europa Mare a Fotbalului!!! 🙂 🙂 🙂 – ce m-as mai rade de arumanul nostru destept, nu m-as mai opri din ras!!!! 🙂 🙂 🙂

franz (406 comentarii)  •  27 mai 2015, 17:12

Whiteredarad. Saracul de tine care pricepi totul exact pe dos. Ai lipsit de la scoala, chiar de la elementara.

Colombo (29 comentarii)  •  27 mai 2015, 17:16

@nea caisa. Esti sau doar te prefaci? Articolul nu are nicio tangenta cu Reghe, nu te crede mai destept decat esti. Daca ai mintea lui Becali e mai bine sa taci si sa te duci la Muntele Athos sa te rogi prntru iertarea pacatelor. Amin.

rica (4 comentarii)  •  27 mai 2015, 17:34

Pensionul l-a sonat complet pe JJ

Marin Floroiu (10 comentarii)  •  27 mai 2015, 21:14

Da, Becali detine echipa Steaua, dar fara sigla, culori si palmares dinainte de 1996. Cine nu accepta asta e in ofsaid.

Comentează