Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Adio titlu!

Exceptînd încleștarea din zona retrogradării, echipa antrenată de Ciobotariu a salvat Liga 1 de banalitate

Permalink to Adio titlu!
marți, 26 mai 2015, 8:36

Aparent, lupta pentru supremație continuă între Steaua și ASA. Practic, ea s-a încheiat deoarece e puțin probabil, aproape exclus, ca Steaua să nu cîștige la Iași în ultima etapă. Scăpată de retrogradare, CSMS a arătat la Tg. Jiu, la 2-5, ca o echipă deja intrată în vacanță, relaxată.

Sigur că ASA mai poate spera, nu-i interzice nimeni, dar bătălia e ca și pierdută. Înfrîngerea de la Giurgiu a costat-o coroana.

Nu mă laud, dar am pariat că Steaua va triumfa din nou. Am scris asta chiar și în momentele în care ocupa locul 2. Colecția și arhiva stau martore. Ca să vă descrețesc frunțile, mi-aduc aminte de perioada în care, prin anii ‘80, gestionam rubrica de sport pe care Eugen Barbu o semna săptămînal în revista Flacăra.

Celebrul scriitor obișnuia să atragă atenția “cum am anticipat”, “cum am intuit ” etc.  În realitate însă, nici nu anticipa, nici nu intuia! Ne amuzam în redacție de pretențiile marelui romancier, dar Nea Jenică nu se lăsa. Se bucura însă de atîta admirație încît nimeni nu îndrăznea să-l tragă de mînecă. Revenind, nu-i cazul meu, care am insistat că Steaua va cuceri încă un titlu.

ASA a pierdut clar la Giurgiu, 1-3 fără replică. Neașteptat, au trădat-o tocmai jucătorii care o duseseră în fruntea clasamentului, Mureșan, N’Doye și Zicu, șterși, anonimi. Primii, plămînii de altădată, n-au mai avut aer, în vreme ce Ianis doar s-a plimbat pe teren!

Sepsi, Voiculeț și, în special, Bumba au mai mișcat, însă s-au prezentat și ei sub așteptări. În zi fastă, cu Budescu, Alibec și De Amorim strălucitori, Astra s-a impus cu stil. Detașat. Indiscutabil.

În ciuda eșecului, ASA merită laude și respect. Deși abia promovată, avînd ca obiectiv inițial evitarea retrogradării, formația mureșeană a dăruit culoare, tensiune și dramatism unei întreceri ce n-avea destulă lumină. Poate exagerez, dar ea a înviorat un campionat care s-ar fi rezumat la galopul de sănătate al Stelei.

Exceptînd încleștarea din zona retrogradării, echipa antrenată de Ciobotariu a salvat Liga 1 de banalitate, de rutină. Dincolo de speculațiile privind arbitrajele care au ajutat-o, acuze în parte întemeiate, ASA a întreținut și a sporit interesul în jurul competiției.

Una dintre cheile ascensiunii mureșene a constat, cred, în realismul oamenilor de-acolo, în normalitatea lor. În numele cărora, ca paranteză, atitudinea lui Șumudică și a Astrei n-ar trebui elogiată, ci doar consemnată.

În fond, punînd osul și transpirînd abundent, giurgiuvenii n-au făcut decît ce se cuvenea. Și-au apărat onoarea și demnitatea. Problema fotbalului nostru, dacă nu a întregii societăți românești, e că multă lume procedează altfel.

Mi-a plăcut și modul civilizat, bărbătesc, în care cei de la ASA au primit înfrîngerea. Declarîndu-se mîndru de băieții săi, Ciobotariu a găsit resurse să-i felicite pe învingători. A părut trist, dar sincer.

Știți bine că, în postura lui, altul și-ar fi smuls părul din cap, ar fi căutat vinovați în stînga și-n dreapta, pretutindeni, nu însă și în propria bătătură! Iată alte argumente, măsura, bunul-simț, realismul, grație cărora ASA Tg. Mureș a ajuns să-i creeze emoții Stelei. Bravo ei, plecăciune!

Comentarii (68)Adaugă comentariu

Kyro (61 comentarii)  •  26 mai 2015, 8:53

1. De cazul Avram tot nimic.
2. Partea cu contestatia si cererea de castigare a meciului cu 3-0 la masa verde tot la capitolul „Mi-a plăcut și modul civilizat, bărbătesc, în care cei de la ASA au primit înfrîngerea.” intra?

Dna Roza demisia (1 comentarii)  •  26 mai 2015, 9:13

Dna Roza ce se intimpla cu Avram in puscarie din cauza Ce se intimpla cu arbitri corupti si cu finantarea ilegala unde DNA are un dosar beton.

DD (2 comentarii)  •  26 mai 2015, 9:56

LOL ! Dar cum a ajuns ASA sa fie pe podium, cu arbitraje mai mult decat favorabile……comentate chiar de GSP….nimic? Si care mod barbatesc, ca acum se milogesc de un 3-0 la masa verde. Faptul ca Steaua a revenit pe primul loc, a secat la suflet multi ziaristi si multi oameni de fotbal !

Marcel (7 comentarii)  •  26 mai 2015, 9:58

Corect și aș mai adăuga, dacă mai e nevoie, a arătat care e treapta de valoare pe care se situează Steaua de azi!

Valentin (13 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:08

Nea Ovidiu, se simte cum radiezi de fericire pentru succesul FCSB-ului.
Nu poti sa ascunzi asta, oricat ai incerca.
De fapt se vede asta in tot ziarul. Ne tratati ca si cum am fi toti o turma de oi care trebuie ghidata si manipulata discret.
Sper sa nu-mi cenzurati comentariul.

lord belial (434 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:13

adio titlu? ca si normal. au ajuns toti descultii din provincie sa vrea sa joace in UCL pe spinarea stelei. nu admir deloc stilul asa tg mures, joaca un fotbal de spatele blocului, heirup voinicesc si faulturi grosolane cat cuprinde. nu pot uita meciul din tur in care au fost lasati sa-i rupa pe alde rusescu fara nici un fel de sanctiuni, semn ca si arbitrii au contribuit sanatos la evolutia acestei echipe de anonimi.
daca vorbim de impresia artistica, atunci pe mine astra m-a impresionat. pe alocuri, poate si petrolul. dar, stiti si voi prea bine, steaua e numai una si suntem cei mai buni, asta e. om fi chiori in tara orbilor, dar suntem cei mai buni, campioni 3 ani la rand.

Cheetah (2118 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:14

Da, se cuvine sa felicitam ASA, precum bine zice maestrul Ioanitoaia.
Parca si eu m-am bagat in vorba si am zis ca Steaua si ASA au valori egale si oricare poate fi campioana.

Mos Tagirta (2118 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:18

Da, dar sa-mi dati voie sa fiu carcotas nitel: oare nu era normal ca ASA, o echipa necunoscuta deocamdata in Europa fotbalistica, sa „lase” totusi pe Steaua „in fata”?
Steaua are alt prestigie si alti bani, mult mai multi, are aeroport si hoteluri multe la Bucuresti precum si marele stadion in Pantelimon, gata sa primeasca oaspeti straini.

bvd magheru (31 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:19

Probabil ca la Iasi in tribune o sa fie mai multi stelisti din Moldova decit in Bucuresti si asta nu e de neglijat dar dumneavostra v-ati exprimat de parca steaua ar avea 99 % sanse la suta sa castige acolo . Personal le-as da numai 90 % deci mai exista o mica sansa ca steaua sa nu cistige . Oricum daca bat pe ieseni cred ca ii bat bine de tot . Si uite cum una peste alta Becalu mai pune mina pe 20 si de milioane de dolari . Mai degraba sunt curios daca ajunge din nou campion cu steaua va fi interesat sa negoiceze cu MAPN -ul pentru recuperarea siglei si numelui .

balaban (2118 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:19

Lasa ca e mai bine asa, sa mearga Steaua afara si sa reprezinte tara, e o echipa ultra-cunoscuta si castigatoare a Cupei Campionilor Europeni.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:23

Pai ce facem domnule Ioanitoaia,
.
ce final de campionat avem daca fecesebistii „joaca” cu doua echipe aflate deja in vacanta ?
FC BOTOSANI cu doi jucatori in plus a facut act de prezenta ,nedorind sa-l calce pe bombeu pe GIGI Milostivu’. Acum urmeaza , precum spuneti CSMS Iasi . Anuntati DNA – ul daca aceste doua echipe nu-si apara corect sansele.
Ca argument este comparatia dintre meciul ASTRA – ASA care nu trebuie pomenit decat alaturi de cel care, se pare ca, nu a existat FCSB – FC Botosani . Daca Astra a jucat si a castigat meritat (putea sa si piarda jucand la fel dar nu ar mai fi fost laudata de fecesebisti) spre respectul iubitorilor fotbalului , FC Botosani s-a facut de ras prin felul in care ne-a aratat cum trebuie sa-ti „aperi sansele” in fata fecesebistilor.
Urmariti-l pe fundasul de culoare cu nr. 13 pe spate de la „botoseneni”, sa vedeti cum si-a facut „datoria” la ambele goluri. La primul gol se da la o parte, ca mingea sa ajunga la Varela. Apoi ,la golul doi , practic nu vrea sa participe la faza in care fecesebistul trage la poarta . Un picior intins ar fi blocat mingea. De portar ce sa mai spun – la golul doi s-a lipit de bara lasand 3/4 din poarta la discretia fecesebistului. Interziceti reluarea la nesfarsit a fazei pentru ca se vede clar cum fundasul de culoare face „jocul” fecesebistilor.
.
SA TRAIASCA VALIZELE !

MIHAIL (10 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:27

ASA, merită plecăciuni și pentru măcelul declanșat la Tg. Mureș în meciul cu Steaua? Dar cu deturnarea banilor din bugetul local, cum rămâne? Locuitorii din Tg. Mureș, aveau de toate, le prisosea ceva mărunțiș și au decis (locuitorii) să le umple visteria celor de la clubul de fotbal. Toată lumea știe că Rapidiștii „îi iubesc mult” pe steliști, așa că nu mă miră susținerea acestora, cum îi susțineați în trecut, pe cei de la CFR Cluj, care au făcut tot felul de minuni culminând cu furtul banilor fotbaliștilor, după cum s-a dovedit acum.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:27

… REVIN si va felicit pentru ca ati ghicit ceea ce nimeni nu gandea – fecesebeul campioana.

SAG (132 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:34

Eu, chiar daca sunt stelist, nu cred ca Steaua se poate considera campioana, cu toate argumentele aduse de dl. Ioanitoaia.
Parerea mea este ca Steaua nu a iesit din….”eclipsa” returului. Nici cu FC Botosani Steaua nu a avut o evolutie normala decat vreo 20-30 de minute, in rest, daca ar fi jucat(de ex. cu Astra) nu ar fi reusit sa castige. Asa ca, mare atentie, Steaua, la Iasi ! Daca intrati pe teren cu mentalitatea dinaintea meciului cu Otelul…., adio victorie !
Steaua a avut, intradevar, un retur slab dar(sunt multi !) cei care ar contesta titlul de campioana ar trebui sa fie CORECTI si sa NU UITE ca la sfarsitul turului Steaua avea 13 puncte fata de ASA; asa ca oricare dintre echipe, Steaua sau ASA va lua campionatul, l-ar lua in mod MERITAT .
Steaua a avut un tur de campionat f.bun, iar ASA un retur de exceptie, DAR pt. titlul de campioana se face o suma de puncte, TUR plus RETUR..

Andrei F (1607 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:43

Astazi puteti fi mindru de ziarul dv.. Nu va dezmintiti nici dv. nici cei din jurul dv.. Steaua a facut sau face…tot ce va trece prin cap…Asta o fi sa fi jurnalist…Din articolul dv. si al oamenilor dv. observ ca va intereseaza un singur meci. Oare stiti ceva ce noi nu stim?…Nu se mai joaca si la Tirgu Mures un meci?…Otelul nu o sa se prezinte la meci?…Faceti plecaciuni in fata ASA. Foarte bine.Inainte ati facut plecaciuni si in fata arbitrilor…Uni considera anormala declaratia ca doreste jucatori de la Astra dar nici un jurnalist nu vrea sa vada ca sunt 2 presedinti ai aceluiasi club care au trecut pe la aproape toate cluburile din campionat…Cum a trecut Steaua in fata cum jurnalistii par a redescoperi ca sint dubi in privinta corectitudini competitiei…

DD (2 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:45

Apropo nea Ovi, ASA-ul mai joaca cu Otelul ??? Sau primeste 3 puncte din oficiu ? Ca ziarul pe care il patronati scrie numai si numai de meciul Stelei cu Iasiul. Eu stiu ca la multi ziaristi nu le convine ca Steaua e pe primul loc cu o etapa inainte de final….dar chiar asa? Apropo, atentie la Otelul, aia de 5 etape joaca de rup norii. Surpriza s-ar putea sa vina de acolo si sa nu mai conteze rezultatul Stelei cu Iasiul !

john.peris (18 comentarii)  •  26 mai 2015, 10:47

Genial Maestre, „si-au aparat onoarea si demnitatea ” iar Sumudica vorbeste despre contracte de cesiune pt. o parte din banii primiti din drepturi TV, daca vom continua sa ne mintim singuri, sa acceptam aceste explicatii ridicole sansele insanatosirii fotbalului romanesc sunt nule ! De urmarit fluxul de numerar pe relatia Steaua-Astra (Gigi-Niculae)in perioada de mercato ca doar nu o sa-i invatam noi pe cei doi penali cum se face un aranjament, vorba aceea ” obrazul subtire cu cheltuiala se tine ” !!

daniel (223 comentarii)  •  26 mai 2015, 11:34

kyro asta e o poveste inventata, cu 3-0 la masa verde (poate de lucerna)..faptul ca un jucator al astrei, a fost initial avetizat cu cartonas rosu, apoi, la interventia unui tusier i s-a anulat avertismentul si a fost eliminat laban, nu are cum sa duca la castigarea emciului cu 3-0 de catre ardealul tg. mures! conform carui paragraf din regulament??? au fost meciuir in lume, cand arbitrul a dat initial 11 m, apoi a revenit si nu s-a mai schimbat rezultatul, dar’mite acum!!! fii rezonabil!

Bingo (96 comentarii)  •  26 mai 2015, 11:44

Excelent punctat. Sunteti mobilat de lux.

Kyro (61 comentarii)  •  26 mai 2015, 11:46

@daniel . Stiu al ce te referi si ai dreptate. Eu ma refeream al cei de la ASA care chair au trimis avocatul clubului sa depuna acea contestatie si o sa fie analizata maine

nea caisa (222 comentarii)  •  26 mai 2015, 12:00

Un articol corect, Steaua e mai buna decat CSMS Iasi (doamne, tampit trebuie sa fie pentru un suporter sa strige Haide clubul sportiv muncitoresc studentesc! – eu zic sa se gandeasca lumea la un nume), asa ca, daca o fi de securizat ceva, apoi Becali are de securizat numai un puseu de orgoliu iesean intersectat cu o zi nasparlie a fecesebistilor. Cu arbitri, fara arbitri, cu joc ori fara, mie mi-a placut de ASA. Asa cum am anticipat si am intuit.

andrei.f (6 comentarii)  •  26 mai 2015, 12:02

E bine că ASA, o echipă de cotonogari, împinsă înainte de nişte arbitraje favorabile, s-a îndepărtat de titlu. Oricum, UEFA va elimina din cupele europene această echipă de blatişti !

Olteanu (478 comentarii)  •  26 mai 2015, 12:20

Bine gandit. Ma distreaza cei care scriu despre sansele Otelului la Targu Mures. Egale cu ale mielului de paste. Va dau dreptate ca titlul s-a decis.

mickey13 (23 comentarii)  •  26 mai 2015, 12:22

Eu inteleg multe: ca ASA a fost ajutata la greu de fluierasi. Aceiasi indivizi au furat (asta-i cuvantul potrivit) Steaua de alte cateva puncte; ca Muresean l-a rupt pe Rusescu si n-a stat nicio etapa; ca ASA e finantata de la buget… Ce nu pot intelege… postacii de serviciu, suporteri ai unor echipe in insolventa si/sau retrogradate, care se baga ca musca-n lapte fara sa aiba nicio logica in exprimare. Pana acum vreo 3 etape, cand toate echipele jucau cu ASA-ul de parca acum isi pusesera ghetele-n picioare, ba mai mult, jucatorii unor echipe, care (intamplator sau nu) urmau sa joace cu asArdealul, declarau ca isi doresc ca respectivii sa ia campionatul, iar pe teren se umpleau de derizoriu, postacii nu mai urlau ca echipa x si y au facut figuratie pe teren, acum, cand Botosaniul nu stie cum sa joace in dubla superioritate, urla cat ii tin plamanii ca au trantit meciul!
Mai dle lefter popescu, vezi-ti bre de insolventii sau retrogradatii tai! Nu-ti mai baga nasul in oala altora ca spui numai tampenii si ineptii! Du-te si comenteaza la ai tai (evident daca mai esti in stare sa sustii vreo echipa, de cat de plin de ura esti…) Am citit mai multe articole si nu am reusit sa-mi dau seama al carei echipe esti… Tu scrii doar pe articolele Stelei (sau FCSB-ului cum iti place sa trambitezi cu mintea-ti odihnita)!
Pe altul, ionica peris, pe numele de scena, il roade (sa nu zic sa-l f..e) grija de urmatoarele transferuri pe axa Astra-Steaua. Sa inteleg ca Steaua nu mai are voie sa cumpere nimic de la Astra, sau ce???
In alta ordine de idei, la cat a fost impinsa de la spate echipa asta aterizata in liga I datorita unui caz clar de coruptie, campionatul asta este mai meritoriu (evident, daca in ultima etapa se vor inregistra aceleasi rezultate) decat precedentul! Mult mai meritoriu!!!

Virgil (113 comentarii)  •  26 mai 2015, 12:28

Un articol realist si obiectiv. Nici eu nu cred ca ASA mai are sansa la titlu, dar ea merita laudele pe care i le aduceti. A fost sarea si piperul acestui retur.

Mos Martin (41 comentarii)  •  26 mai 2015, 12:35

Hai nu mai transpirati degeaba ca Viceprimarul Maior a declarat oficial ca ASA nu va da curs contestatiei facuta la Giurgiu. Dar voi uitati cum ati luat titlul in rusinosul caz bricheta.

gilos (96 comentarii)  •  26 mai 2015, 12:50

Nea Ovi,

Cu tot respectul, dar ASA nu a dat nicio culoare Ligii I, care ramane in continuare banala si neinteresanta. LPF este condusa de niste incompetenti, FRF s-a mai facut inca o data de ras pe la TAS, cluburile sunt conduse de niste impostori pusi pe capatuiala, jumatate din ele sunt in insolventa, cealalta jumatate sifoneaza primariile si banul public.
Spectatorii s-au saturat de acest spectacol penibil, prin tribune sufla vantul.
Despre ce vorbim ?

George (7 comentarii)  •  26 mai 2015, 13:03

@ Lord Belial: ce nume demonic ai! OF, dar ai dreptate, si as adauga faptul ca ASA are doar un Bumba – Zumba, restul – niste expirati cu fata inumana, care au rupt picioare cu voia arbitrilor in tot sezonul si eventual un Stancioiu, pe alocuri providential, dar inconstant. Ce rupere in tur, la Tg Mures, nu a mai spus nimeni nimic, a ramas moarta-n papusoi…Rusescu bumbacit zdravan in direct, Keseru la fel, plus multe altele, la care nemernicul de Kovacs purta ochelari de cal. Niciun merit ASA!

Alegz (33 comentarii)  •  26 mai 2015, 13:06

Mai mos martin .. ASA .. pardon FCM a intrat in LIGA I cu arbitri corupti caz dovedit si incarcerati de instanta .. numai ca FRF se face ca ninge si nu vede nimic

vlad (6 comentarii)  •  26 mai 2015, 13:08

Pai si-au smuls parul din cap jucatorii si au dat ca neputinciosii pumni si acuzatii in stanga si-n dreapta. Ciubotariu doar nu era sa le puna bomboana pe coliva 🙂

mickey13 (23 comentarii)  •  26 mai 2015, 13:18

@Mos Martin… nu degeaba ti-ai pus numele de „Mos”… ai memoria prea scurta! In respectivul an nu Steaua a luat titlul, ci doar a castigat la masa verde datorita unor nenorociti care au aruncat cu diverse prostii pe teren!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  26 mai 2015, 13:51

…singura echipa curata din acest campionat corupt este …CSU …dar cu o floare nu se face primavara…

fero (22 comentarii)  •  26 mai 2015, 14:11

nu ajungea asa pe locul asta fara arbitraje loiale niciodata…rusine asa…….

george (4 comentarii)  •  26 mai 2015, 14:24

incepe sa fie bun si Ioanitoaia la scris necroloage…oricum articolul precedent Campionii Campionii l-au tradat pe nea Ovi … asta e mai bine stelistii decat ASA astia ai nostri , macar nu-s … unguri !!!

xxx (17 comentarii)  •  26 mai 2015, 14:26

stati asa ca in curand se anunta delegarile, Kovacs e favorit sa arbitreze la Iasi, doar e nasu Stelei

DODO (205 comentarii)  •  26 mai 2015, 14:53

,,altul și-ar fi smuls părul din cap, ar fi căutat vinovați în stînga și-n dreapta, pretutindeni, nu însă și în propria bătătură!,, oare cine ar fi altul, nea Ovi ? unii zic ca ar fi unul AGENTUL 007 de la Șaptior care a dat vina pe arbitri si la Munchen. D-zeu sa-l ierte pe I. Chirila. va rog sa-i continuati cultul.

Andrei (2 comentarii)  •  26 mai 2015, 15:26

Pentru LEFTER POPESCU: la cum ai comentat fazele e clar ca habar nu ai de cum se joaca in teren, de ritm, de viteza.
Dar daca tot o dai cu valizele explica-ne cum se face ca la petrolul cu ASA, jucatorii gazari au dormit pe teren? de ce un oficial suspendat al ASA intra la final sa il imbratiseze si sa il pupe si sa ii multumeasca unui jucator al petrolului? Jucator ce daca nu a dormit pe teren a avut grija sa nu ii incurce pe adversari?

hmmmm (10 comentarii)  •  26 mai 2015, 15:41

Nu vreau sa va aduc aminte de comentariile facute tot in GSP cu privire la arbitraje, am o singura intrebare: care a fost stilul civilizat de a primi infrangerea? Va referiti la cel in care jucatorii de la ASA au sarit la bataie in mijlocul careului si au inconjurat un jucator de la Astra lovindu-l cu picioarele? (Apropo, catre cartonase rosii au fost acordate pentru ASA la faza aceea?) Sau la contestatia de la sfarsitul meciului? Domnule Ionitoaia, inteleg ca asta e un comentariu de genul „totul e bine cand se termina cu bine”, dar albul nu este negru, pe cuvantul meu!

IO (154 comentarii)  •  26 mai 2015, 15:53

Desigur dumneavoastra nu sunteti in pozitia lui EB, dar va chinuiti s-o faceti. Profitand de varsta cititorilor dvs, ii faceti sa creda ca intamplarea cu Barbu a avut in prezentza dvs, desi nu este chiar adevarat. EB avea saptamanalul sau, nu avea de ce sa scrie articole intr-un saptamanal rival asa cum era Flacara pentru Saptamana si invers.

Șerban (147 comentarii)  •  26 mai 2015, 16:17

Eu zic așa: FRF+LPF au vrut să învioreze campionatul și le-a ieșit!
Când, mai acum vreo două etape, GSP a publicat scorul greșelilor de arbitraj, tot românul a avut posibilitatea să vadă că la ASA scorul era 10 – 0, în favoarea sa!
Deci mă alătur domnului Ioanițoaia pentru a-l felicita pe anternorul Liviu Ciubotariu.
Păcat de narcis r. – nu mă așteptam să fie atât de xxxx (adică evit să-l cataloghez pe blogul maestrului), oricât de nedrept consideră n.r. că-a fost Jiji Becali cu el!

Eduard (38 comentarii)  •  26 mai 2015, 16:22

Intradevar cei de la ASA au dat culoare campionatului insa numai datorita faptului ca probleme financiare le-au scos din joc pe Astra si Petrolul,doua echipe mai valoroase.A fost si faptul ca cei de la Steaua s-au considerat deja campioni avand la finalul turului 10 puncte peste Petrolul,echipa intrata in insolventa.Au vandut ce aveau mai bun si au adus niste jaloane sa le tina locul pana la vara crezand ca nimic nu se mai poate intampla.Steaua va castiga meritat campionatul,asta o spune statistica. Si ca veni vorba de galopul de sanatate al Stelei,o sa-l vedem in sezonul viitor.Petrolul,Astra ,Dinamo toate au probleme financiare si nu sa poata forma o echipa competiiva.ASA nu va reusi sa prelungeasca contractele cu jucatorii.In rest echipe care niciodata nu isi depasesc statul de echipa de pluton.Singura care ar putea pune probleme ar fi CSU Craiova,daca continua cu aceasta mentalitate si nu sufera modificari de buget.

nefertem (7 comentarii)  •  26 mai 2015, 16:23

Pentru toti *** care acum scuipa noroi spre ASA si spun vai ce buna e FCSB si ce de doi bani e ASA, nu merita locul doi etc – echipa asta, adunata de pe nicaieri, doar cu cotonogari si jucatori tristi si fara valoare a batut FCSB-ul tur-retur.

RIN08 (13 comentarii)  •  26 mai 2015, 16:40

POATE O ECHIPA IN DECURSUL CAMPIONATULUI SA SA SCHIMBE NUMELE SI SIGLA?

RIN08 (13 comentarii)  •  26 mai 2015, 16:42

POATE O ECHIPA IN TIMPUL CAMPIONATULUI SA SI SCHIMBE SIGLA SI NUMELE?

lucid (52 comentarii)  •  26 mai 2015, 16:57

Neferteme,ASA a batut Steaua cu un arbitraj pro ASA care se poate vedea doar in Liga IV.Nu am vazut niciodata in liga I un arbitraj mai partinitor.In retur penalty la Sepsi nedat.In repriza a doua s-a jucat la o poarta,iar Tucudean nu stie sa o bage in poarta.

DJ TIESTO (1 comentarii)  •  26 mai 2015, 17:12

Cum cred unii ca fscb ar merita sa ia titlul,cand pierde acasa cu echipe care au retrogradat,si au luat si 0 puncte in meciurile directe cu ASA?!

Batranu (1 comentarii)  •  26 mai 2015, 17:16

@IO. Nu te da mai rotund decat esti. Dl Ioanitoaia stie ce spune, Eugen Barbu a avut rubrica de sport in Flacara inainte de Saptamana.

Georgel (21 comentarii)  •  26 mai 2015, 17:23

George, tu esti altul care fabulezi. ASA are un singur ungur, pe Sepsi si oricum mai putini straini decat FCSB, nu le mai plange tu pe umeti stelistilor cau au furat destule campionate si vor mai fura.

Martinus (1 comentarii)  •  26 mai 2015, 17:29

Nu stii niciodata ce se poate intampla. Cel ce spune că e imposibil nu ar trebui să-l împiedice pe cel ce nu crede aşa ceva.

dinu (427 comentarii)  •  26 mai 2015, 17:39

Astia care nu stiti ati face mai bine sa taceti. Inainte sa se certe si Eugen Barbu sa scrie pamfletul Folkul si Porcul, Barbu a scris o perioada sport in Flacara lui Adrian Paunescu. Ioanitoaia stie ce spune.

Comentează